بهترین زمان برای موج سواری در پوکت چه زمانی است؟

جاذبه های گردشگری پوکت تایلند 02 مرداد ، 1403 11 دقیقه

موج‌سواری پوکت مطمئناً بهترین در تایلند است و در طول فصل باران‌های موسمی جنوب غربی، معمولاً از ماه می تا اکتبر، رونق می‌گیرد. این بیشتر در امتداد ساحل غربی جزیره اتفاق می افتد، جایی که می توانید حرکت موج خوبی را تجربه کنید. چه یک موج سوار با تجربه باشید و چه مبتدی که به دنبال یادگیری عالی هستید، تور پوکت طیف وسیعی از نقاط موج سواری را ارائه می دهد که احساس هیجان را در شما ایجاد می کند.

6 بهترین سواحل برای موج سواری در پوکت

بهترین سواحل برای موج سواری از ماه می تا اکتبر، در ساحل غربی جزیره قرار دارند. این نقاط همچنین به عنوان زیباترین سواحل پوکت رتبه بندی می شوند . برای کمک به شما در یافتن این مکان های عالی و خوب در تور تایلند، در زیر لیست و نقشه ای در انتهای بهترین نقاط برای موج سواری در پوکت وجود دارد.

1. ساحل کاتا

ساحل کاتا زادگاه موج‌سواری پوکت است. به عنوان یکی از پرطرفدارترین نقاط جزیره، بدون شک مکانی ایده آل برای شروع سفر موج سواری است. بهترین تجربه موج سواری را می توان در انتهای جنوبی ساحل یافت. این نقطه ممکن است گاهی اوقات شلوغ شود، اما فضای شاد باقی می ماند. در ساحل، طیف وسیعی از امکانات رفاهی از جمله مدارس موج‌سواری، بارهای موج‌سواری، رستوران‌ها، مغازه‌های اجاره‌ای، و فروشگاه‌هایی را خواهید یافت که می‌توانید تجهیزات خود را از آنجا خریداری کنید. همچنین هتل‌های فوق‌العاده‌ای برای اقامت در کنار ساحل یا نزدیکی وجود دارد تا تعطیلات خود را راحت کنید.

ساحل کاتا

2. ساحل کاتا نوی

ساحل کاتا نوی درست در جنوب ساحل خواهر بزرگ کاتا است که در آن می توانید امواج قدرتمند و بلندی پیدا کنید. سردرها استراحت های هیجان انگیزی را برای موج سواران با تجربه ارائه می دهند، اما اندازه محدود ساحل به معنای مکان های کمتر موج سواری است. شما باید وسایل خود را بیاورید زیرا مدرسه اجاره ای و مغازه های اجاره ای در ساحل پیدا نمی کنید. با وجود این، 2 هتل ساحلی منحصر به فرد برای اقامت پیدا خواهید کرد: استراحتگاه ساحلی کاتاتانی پوکت و ریزورت ساحلی کاتاتانی .

ساحل کاتا نوی

3. ساحل کارون

ساحل کارون که در شمال کاتا قرار دارد، طولانی ترین ساحل برای موج سواری در پوکت است. امواج قوی و بلندتر از سایر سواحل هستند. ساحل برای موج سواران با تجربه مناسب است و ارتفاع موج به راحتی تا دو متر می رسد. ممکن است عجیب به نظر برسد، اما علیرغم اینکه طولانی ترین ساحل است، فقط چند ایستگاه وجود دارد که می توانید تخته موج سواری اجاره کنید. شما می توانید در هر جایی موج سواری کنید، اما بهترین نقطه موج سواری در جنوب است.

ساحل کارون

4. ساحل نای هارن

ساحل نای هارن یکی دیگر از مکان های عالی برای موج سواری در پوکت است. در طول فصل کم، این ساحل فوق العاده امواج قدرتمندی را به ویژه در انتهای جنوبی ارائه می دهد که برای موج سواران سطح متوسط ​​و بالاتر عالی است. این ساحل دارای برخی رستوران های تایلندی، غرفه های غذا و همچنین یک منطقه چتر است. در انتهای شمالی ساحل، هتل 5 ستاره عالی The Nai Harn Phuket قرار دارد.

ساحل نای هارن

5. ساحل کامالا

ساحل کامالا دارای آب‌های فیروزه‌ای خیره‌کننده و شن‌های نرم و جذاب است که آن را به مقصدی عالی برای موج سواران در هر سطح تجربه تبدیل می‌کند. می‌توانید امواج بزرگی را در نقاط مختلف ساحل تماشا کنید، به‌ویژه در انتهای شمالی نزدیک استراحتگاه ساحلی نووتل پوکت کامالا . علاوه بر این، این ساحل انواع رستوران‌ها، اقامتگاه‌ها و فروشگاه‌های ساحلی را ارائه می‌دهد که به شما اطمینان می‌دهد که همه چیزهایی را که برای تجربه‌ای به یاد ماندنی و انرژی‌زا نیاز دارید، در اختیار دارید.

6. ساحل کلیم

در طول فصل کم، آب‌های آبی ساحل کالیم امواجی با اندازه متوسط، گاهی تا دو متر را ارائه می‌دهد و فرصت مناسبی را برای موج سواران متوسط ​​و حرفه‌ای فراهم می‌کند تا مهارت‌های خود را افزایش دهند. خلیج کلیم کم عمق و صخره ای است، بنابراین امواج بسیار سریع و قدرتمند هستند، زیرا تا رسیدن به ساحل سرعت خود را افزایش می دهند. هیچ مغازه اجاره ای در ساحل وجود ندارد، بنابراین باید وسایل خود را بیاورید. در طول استراحت، چند رستوران در این نزدیکی پیدا خواهید کرد و در صورت تمایل به اقامت، چندین هتل نیز وجود دارد. برای رستوران‌های عالی و هتل‌های عالی، باید به ساحل پاتونگ برسید.

ساحل کلیم

مقالات مرتبط:

بهترین سواحل پوکت (42 ساحل)

معرفی ساحل پاتونگ

10 از بهترین سواحل تایلند در سال 2024

8 بهترین سواحل در اطراف پوکت تایلند

مشاوره و رزرو