هر آنچه که باید در مورد سفر در اطراف پوکت بدانید

جاذبه های گردشگری پوکت تایلند 20 مرداد ، 1403 8 دقیقه

آیا می خواهید بهترین اسرار، نکات و ایده های تعطیلات تایلند در سفر به پوکت را بدانید؟

اگر چنین است، به شما تبریک می گویم که وب سایتی پیدا کرده اید که حاوی نکات و اطلاعات سفر است، نه توسط آژانس های مسافرتی یا شرکت های بزرگ مسافرتی، بلکه توسط افرادی که عاشق تعطیلات به این "بهشت تایلند" هستند.

به ما بپیوندید تا تجربیات دست اول خود را با شما به اشتراک بگذاریم و از همه مهمتر نکات سفر و ایده های تعطیلات را به شما ارائه دهیم که به شما کمک می کند تعطیلات خود را به پوکت و فراتر از آن برنامه ریزی کنید.

این جزیره از دیرباز به عنوان یک مقصد تعطیلات عجیب و غریب برای بازدیدکنندگان تور تایلند از سراسر جهان شناخته شده است.

و به خوبی به عنوان یکی از زیباترین و مقرون به صرفه ترین مقاصد تعطیلات در تایلند شناخته شده است.

تور پوکت مکانی برای تعطیلات که در آن می توانید خود را در تعطیلات خانوادگی پر از سرگرمی با فرزندان خود غرق کنید، از تعطیلات عاشقانه با عزیزان خود لذت ببرید یا مکانی عالی برای صرف وقت استراحت با دوستان.

پوکت بزرگترین جزیره تایلند است که با زیبایی های طبیعی خیره کننده، سواحل خیره کننده و جزایر زیبای فراساحل احاطه شده است .

جای تعجب نیست که به عنوان "جواهر آندامان" نیز شناخته می شود.

تور ارزان پوکت دارای بسیاری از جاذبه های جالب برای دیدن و بسیاری از کارهای هیجان انگیز و ماجراجویانه برای انجام است ، از جمله مجموعه ای از فعالیت های سرگرم کننده برای کودکان.

هنگامی که از جزیره بازدید می کنیم، دوست داریم بیرون بیاییم و کاوش کنیم و در سفرهای یک روزه سرگرم کننده و ماجراجویانه به جزایر زیبای اطراف غوطه ور شویم.خلیج خیره کننده فانگ نگا را که به خاطر زیبایی های طبیعی دیدنی و کارست های سنگ آهکی محض شهرت دارد، یا جزایر زیبای فی فی که به خاطر آرامش و سواحل دیدنی شهرت دارند، کاوش کنید.در طول سال رویدادها و جشنواره های ویژه بسیاری از جمله جشنواره های مذهبی، رویدادهای فرهنگی و ورزشی برگزار می شود.یکی از فستیوال‌هایی که نباید از دست داد، جشنواره گیاه‌خواری است که محبوب‌ترین جشن سالانه در تایلند است.

  • گریزهای عاشقانه

پوکت مدت‌هاست که یکی از برترین مقاصد ماه عسل در تایلند بوده است و مراسم عروسی در ساحل و ویلا  با سواحل و مکان‌های بسیار زیبا که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید، به طور فزاینده‌ای محبوب شده‌اند.

  • محل اقامت در پوکت

هتل‌ها و استراحتگاه‌های مقرون به صرفه فراوانی در سراسر جزیره پراکنده شده‌اند که برای همه بودجه‌ها قیمت مناسبی دارند.مجموعه بزرگی از هتل‌ها و خانه‌های ییلاقی اقتصادی را تا هتل‌های لوکس ، استراحتگاه‌های 5 ستاره و استراحتگاه‌های ساحلی خواهید دید و همچنین برخی از بهترین استراحتگاه‌ها و هتل‌های دوستانه خانواده ، که فعالیت‌های سرگرم‌کننده را برای بچه‌ها فراهم می‌کنند.همچنین طیف وسیعی از ویلاهای خصوصی و اجاره تعطیلات را خواهید یافت که برای سفرهای عاشقانه یا اگر با گروه بزرگی از خانواده یا دوستان سفر می کنید، عالی هستند.

 هر آنچه که باید در مورد سفر در اطراف پوکت بدانید

  • بهشت عاشقان خرید و غذا

اگر عاشق خرید هستید، مکان‌های عالی زیادی برای رفتن وجود دارد، از فروشگاه‌های بزرگ با تهویه مطبوع گرفته تا طیف وسیعی از غرفه‌های خیابانی، بازارها و مغازه‌های محلی.

پوکت بهشت ​​عاشقان غذا است که به خاطر غذاهای دریایی تازه، غذاهای عالی تایلندی و انتخابی فوق العاده از غذاهای بین المللی و غربی به خوبی شناخته شده است.

  • زندگی شبانه

زندگی شبانه پوکت عمدتاً در اطراف جاده Bangla در پاتونگ متمرکز است ، رنگارنگ و هیجان انگیز، پر سر و صدا و پر سر و صدا است، اما باور کنید می تواند بسیار سرگرم کننده باشد.

در حالی که بیشتر بازدیدکنندگان این بهشت ​​تایلند برای استراحت و لذت بردن از آفتاب، شن و ماسه و آب های گرم استوایی می آیند.

بسیاری از بازدیدکنندگان دیگر همه اینها و خیلی چیزهای دیگر را با هم ترکیب می کنند...

در حالی که برخی از بازدیدکنندگان ترجیح می دهند تعطیلات خود را با یک تور گلف ترکیب کنند و در یکی از زمین های گلف بسیار کلاس جهانی که در سراسر جزیره پراکنده شده اند، یک دور گلف بازی کنند .

سایر بازدیدکنندگان ترجیح می دهند غواصی کنند، جایی که می توانید انواع حیات دریایی و صخره های مرجانی دیدنی را در یکی از بهترین مکان های غواصی در جهان کشف کنید.

  • گردشگری پزشکی و دندانپزشکی

در سال های اخیر گردشگری پزشکی و گردشگری دندانپزشکی در پوکت به سرعت افزایش یافته است.در حال حاضر بسیاری از بازدیدکنندگان تعطیلات خود را با معاینات معمول سلامت، کارهای دندانپزشکی، جراحی لیزیک چشم و طیف وسیعی از روش های جراحی پلاستیک کم هزینه ترکیب می کنند.

همانطور که خواهید دید در جزیره به جز سواحل دیدنی، کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد.

مردم صمیمی و صمیمی هستند و تمام تلاش خود را می کنند تا تعطیلات شما را بیش از حد به یاد ماندنی کنند.

امیدواریم از خواندن صفحات در سرتاسر سایت ما لذت ببرید و مشتاقانه منتظریم تا در مورد اسرار سفر، نکات و طیف وسیعی از اطلاعات عملی که ممکن است برای تعطیلات بدون نگرانی نیاز داشته باشید، به شما کمک کنیم.

 سواحل پوکت

از جمله مواردی مانند وسایل بسته بندی، شرایط ویزا، آب و هوا، ایمنی ساحل و تبادل ارز.

همه اینها به شما کمک می کند تا برای تعطیلات خود در پوکت و اطراف آن، جزایر فراساحلی و دیگر مقاصد جشن و ماه عسل محبوب تایلند در کوه فی فی و استان کرابی آماده شوید.

ما عاشق این جزیره شگفت انگیز و مردمش شدیم.

و ما می دانیم که شما می خواهید ...

به سرزمین لبخندها خوش آمدید

مشاوره و رزرو