دهکده فیل پاتایا تایلند کجاست؟ + تصاویر جدید

جاذبه های گردشگری پاتایا تایلند 07 مهر ، 1403 12 دقیقه

بازدیدکنندگان تایلند به سرعت متوجه اهمیت فیل ها در تاریخ ملی و اسطوره های مردم تایلند می شوند. فیل (در زبان تایلندی به عنوان چانگ شناخته می شود) نماد ملی تایلند در نظر گرفته می شود و تا حدود 100 سال پیش پرچم ملی را تزئین می کرد. اگرچه فیل ها در ابتدا برای قطع درختان و بیرون کشیدن توده های عظیم الوار از جنگل استفاده می شدند (و تا حدی هنوز هم هستند). امروزه اکثر افرادی که با فیل ها تعامل دارند، این کار را در یکی از نمایش های فیل در تور تایلند انجام می دهند.

برای کسانی که ترجیح می‌دهند فیل‌ها را در محیطی طبیعی‌تر از نمایش ببینند، دهکده فیل‌های پاتایا راهی عالی برای حمایت از یک هدف خوب و تعامل با این موجودات باشکوه از نزدیک است. دهکده فیل ها برای اولین بار 40 سال پیش راه اندازی شد تا به عنوان پناهگاهی برای فیل های کارگری باشد که دیگر نمی توانستند کار خود را انجام دهند.

چوب بری کار سختی است، حتی برای فیل ها، و غیرمعمول نیست که فیل ها به سادگی بدن خود را فرسوده می کنند تا جایی که دیگر نمی توانند انجام دهند یا به نوعی آسیب می بینند. فیل ها برای نگهداری خوب در اسارت به هزینه های هنگفتی از زمان و پول نیاز دارند. فیلی که نمی توانست کار کند برای صاحبانش فایده چندانی نداشت. از آنجایی که بسیاری از زیستگاه طبیعی آنها از بین رفته بود، این فیل ها جایی برای رفتن نداشتند، از این رو دهکده فیل ها ایجاد شد.

دهکده فیل پاتایا تایلند کجاست؟

امروزه دهکده فیل ها محل زندگی بسیاری از فیل های پیر و جوان است که در محیطی طبیعی رشد می کنند و با آنها با عشق و احترام رفتار می شود. بازدیدکنندگان تور ارزان پاتایا تایلند  می توانند در تعدادی بسته شرکت کنند که به آنها امکان می دهد با فیل ها تعامل داشته باشند و درباره آنها اطلاعات بیشتری کسب کنند. فعالیت های موجود شامل مواردی مانند پیاده روی و بله، نمایش است. با این حال، این نمایش بیشتر بر آموزش و تمرین تمرکز دارد تا کرایه معمولی ضربه زدن به توپ های فوتبال و موارد مشابه. کسانی که عاشق فیل هستند باید از دهکده فیل پاتایا دیدن کنند.

مجموعه کامل ما از ویلاهای پاتایا و آپارتمان های پاتایا برای اجاره را در اینجا مشاهده کنید.

دهکده فیل پاتایا تایلند | (Pattaya Elephant Village) که در زیرمجموعه تامبون نونگ پرو شهر پاتایا قرار دارد، فضایی از فیل‌های اهلی است که قبلاً بخشی ضروری از نیروی کار در تایلند بودند. در دهکده فیل پاتایا، بازدیدکنندگان می توانند این فیل ها را در حال انجام ترفندها مشاهده کنند. این یک ابتکار برای اجازه دادن به بازدیدکنندگان برای گذراندن مدتی با این موجودات شایان ستایش است.دهکده فیل پاتایا مکانی باورنکردنی برای دیدار با این موجودات سرگرم کننده در تور ارزان تایلند است . فیل های اینجا به طرز چشمگیری دوستانه و مطیع هستند. آنها یک نمایش عالی با فیل‌ها برپا کردند که بازی‌های باشکوه و شیرین کاری انجام می‌دادند و در کل فوق‌العاده جذاب بودند.

شما می توانید تصمیم بگیرید که به سادگی نمایش را تماشا کنید یا در یک سافاری فیل شرکت کنید. دیدار با این غول‌ها، احساس همبستگی واقعی آنها و توجه به زیستگاه آن‌ها، یک برخورد خیره‌کننده است. به همین ترتیب یک "خانه ابریشم" در محوطه های مشابه وجود دارد که می توانید در آن کارهای دستکاری شده را تماشا کنید یا حتی برخی از آنها را برای آوردن به خانه خریداری کنید.

شهر فیل‌ها مکانی عالی برای زندگی این فیل‌ها است. فیل‌هایی که در کارناوال‌ها و مناسبت‌ها کار می‌کنند، پناهگاه بزرگی را در اینجا پیدا می‌کنند. به نوعی شبیه خانه سالمندان برای فیل ها است. داوطلبان و کارگران می توانند هزینه نگهداری از این فیل ها را با درآمد حاصل از تورها بپردازند. بنابراین ایده آل است که بدانید در حالی که در حال نامزدی هستید، به یک هدف بزرگ نیز کمک می کنید.

وقتی از دهکده فیل ها در پاتایا بازدید می کنید، یک روز کامل را با فیل ها رزرو کنید. دهکده فیل ها احتمالاً یکی از پربازدیدترین مکان های شهر است و یک خلوتگاه فوق العاده برای لذت بردن از طبیعت است. ایده آل ترین رویکرد برای گشت و گذار در مرکز دهکده مامبا، خرید بلیط دهکده فیل ها از باجه بلیط است. با فرض اینکه باید از خط فاصله بگیرید، در آن مرحله، می‌توانید بلیط‌های دهکده فیل‌ها را از قبل به صورت آنلاین رزرو کنید. همچنین می‌توانید پاس بازدید از دهکده فیل‌ها را رزرو کنید تا بازدید دقیقی از شهر داشته باشید و خاطرات فراموش نشدنی بسازید!

دهکده فیل پاتایا

نکات برجسته

• وقت خود را با فیل ها در محیطی سالم بگذرانید.

• در مورد رفتار فیل ها با مشاهده آنها در زیستگاه طبیعی خود بیشتر بدانید.

• با مناظر خوش منظره از ارتفاعی که روی پشت فیل ها نشسته اید، آرام شوید.

• از مسیری در پشت فیل در میان جنگل های سرسبز لذت ببرید.

• از فرصتی که یک بار در طول عمرتان می‌گذرد، بهترین استفاده را ببرید و با این موجودات ماموت عکس‌های خیره‌کننده بگیرید.

• غذاهای خوشمزه سنتی تایلندی را با عزیزان خود میل کنید.

• بخشی از نمایش های فرهنگی باشید.

تاریخچه دهکده فیل پاتایا

تاریخچه دهکده فیل پاتایا:

این پناهگاه زیبای فیل در سال 1973 به عنوان خانه فیل هایی که قبلاً در جنگل ها برای انتقال کنده های چوبی کار می کردند افتتاح شد. این دهکده توسط دید Khun Phairat که خودش یک نگهدارنده فیل بود طراحی و ایجاد شد. او به فکر یک خانه طبیعی برای این غول های بازنشسته بود که در آن احساس کنند در جنگل هستند و همچنین می توان از آنها نگهداری کرد.

خود Khun Phairat نمایش فیل‌ها و سافاری‌ها را برای بازدیدکنندگان طراحی کرد تا در ابتدا امنیت فیل‌ها را حفظ کنند. او از استفاده از قلاب و زنجیر دردناک برای کنترل این حیوانات بزرگ اجتناب کرد. امروز دهکده فیل هر روز میزبان هزار بازدیدکننده و سه نمایش فیل است. هزینه های بازدید به طور کلی صرف هزینه های روستا و مراقبت از فیل ها می شود. پس از موفقیت در نمایش فیل ها، این روستا همچنین یک باغ وحش کوچک را افتتاح کرد که میزبان بسیاری از حیوانات وحشی محلی است.

مکان های دیدنی نزدیک دهکده فیل پاتایا:

مکان های دیدنی نزدیک دهکده فیل پاتایا:

باغ گیاه شناسی نونگ نوچ: باغ نونگ نوچ 2.4 کیلومتر مربع مساحت دارد. باغی با چیدمان فوق العاده در تایلند. کل منطقه بیشتر شبیه یک پارک فرهنگی است، با نمایش های اجتماعی روزانه، غرفه های غذا و امکانات رفاهی. در اینجا می توانید از باغ فرانسوی قرن هفدهم، استون هنج، باغ رنسانس اروپایی و بسیاری موارد دیگر دیدن کنید.

Tiffany's Show: این نمایش فرهنگی دیدنی در یک تئاتر بزرگ در پاتایا برگزار می شود. اجراکنندگان با لباس های رنگارنگ و جواهرات درخشان پوشیده شده اند. این نمایش شامل اجراهای مختلف رقص، ویترین فرهنگی و اسکیت است. توجه اصلی نمایش، اجرای تراجنسیتی ها با ناخن های رنگ شده و ژست های برازنده است.

واکینگ استریت: احتمالاً شلوغ ترین خیابان در کل شهر، واکینگ استریت به خاطر تفریحات شبانه دوست داشتنی اش مشهور است. بارها، رستوران‌ها و کلوب‌های متعددی در دو طرف خیابان در طول تقریباً یک کیلومتری آن گسترده شده‌اند.

پارک سنگی میلیون ساله: این پارک در زمینی به وسعت 30 هکتار است که توسط یک تاجر محلی در سال 1992 تاسیس شد. این باغ که به خاطر محوطه سازی غیرمعمولش شناخته شده است، در سال های اخیر به یک جاذبه گردشگری تبدیل شده است. صخره های طبقه بندی شده عجیب و غریب با درختان به سبک تایلندی نگهداری می شوند. اینجا مکانی آرام برای گذراندن زمان و گرفتن عکس هایی با پس زمینه های منحصر به فرد است.

جزیره مرجانی: جزیره مرجانی پاتایا تنها 45 دقیقه با قایق از ساحل اصلی پاتایا فاصله دارد. این جزیره به دلیل سواحل زیبای ماسه سفید و دریای آبی شفافش مورد بازدید گردشگران قرار می گیرد.

مینی سیام: این پارک زیبا در پشت استادیوم بوکس پاتایا واقع شده است. تقریبا صدها کپی از ساختمان ها و سازه های معروف در سراسر جهان در این پارک وجود دارد. این سازه های کوچک که به زیبایی در چشم انداز سبز مینی سیام قرار گرفته اند، می توانند تنها در یک ساعت شما را به گشت و گذار در سراسر جهان ببرد.

ساحل پاتایا: ساحل پاتایا که یکی از نمادین‌ترین مکان‌های شهر است، مکانی یکپارچه برای لذت بردن از ورزش‌های آبی، غذاهای دریایی، بارها و استراحتگاه‌های مجلل است. شما فقط می توانید در شن های طلایی دراز بکشید، برای شنای با طراوت در ساحل بروید یا فقط در جاده ساحلی پر از درختان نخل قدم بزنید.

دهکده فیل پاتایا در تور پاتایا

مکان هایی برای اقامت در نزدیکی دهکده فیل پاتایا:

ویلا با استخر کلبه دنج گاردن: این خانه تعطیلات زیبا در شرق مرکز شهر پاتایا واقع شده است. با داشتن تمام امکانات اولیه، کل خانه در طول اقامت در اختیار شما خواهد بود تا بتوانید از تعطیلات بدون مزاحمت لذت ببرید. یک رودخانه تنبل نیز در اطراف ملک جریان دارد و استخر به اقامت شما حس گرمسیری می بخشد.

ویلا پاتریک پاتایا: این ویلای مدرن و بزرگ در منطقه Nong Prue پاتایا واقع شده است. این ویلای بدون سیگار دارای پنج اتاق خواب، باربیکیو روباز و استخر خصوصی به همراه سایر امکانات اولیه می باشد. در این اقامتگاه 4 ستاره می توانید از اقامتی عجیب در پاتایا لذت ببرید.

ویلای استخر Baan Spire: یکی دیگر از اقامتگاه های مجلل در نزدیکی مرکز شهر پاتایا. این ملک خصوصی دارای 5 اتاق خواب بزرگ با یک سالن نشیمن، یک آشپزخانه کاملا مجهز و یک استخر زیبا است. ویلا با وای فای پرسرعت فعال است تا بتوانید در طول اقامت خود با دنیا در ارتباط باشید.

: Lonops Paradise یک مهمانپذیر زیبا در پاتایا است. این مکان اتاق های راحت و خانه های ییلاقی مجلل با آشپزخانه و استخر مشترک را به مهمانان خود ارائه می دهد. درختان نخل دلربا و منظره ساحل پاتایا یکی از تخصص های اصلی این اقامتگاه است.

ویلا پاتایا: یک استراحتگاه عجیب و غریب است که در یک منطقه وسیع ساخته شده است. این اقامتگاه استوایی گزینه های مختلفی را در خانه های ییلاقی به مهمانان خود ارائه می دهد. از مسافرخانه های مجلل گرفته تا خانه های ییلاقی بزرگ، ویلا ویلا همه چیز را فراهم می کند. از این اقامتگاه می توانید به خیابان های پیاده روی و دیگر بازارهای پاتایا پرسه بزنید.

هیلتون پاتایا: یکی از بزرگترین هتل های پاتایا، هیلتون یک مسافرخانه مجلل 34 طبقه و رو به دریا در جاده ساحلی پاتایا است. این هتل یک اسپای سرپوشیده، رستوران ها، بارها، استخر، سالن استراحت و مرکز تناسب اندام را به همراه سرویس اتاق معیار ارائه می دهد. اقامت شما در هیلتون لذت سفر شما به تور پاتایا را افزایش می دهد.

مشاوره و رزرو