آشنایی با برج‌های دریاچه‌های جمیرا | JLT

جاذبه های گردشگری دبی 14 شهریور ، 1403 11 دقیقه

که در اطراف دریاچه‌های آرام و پارکی با چمن‌زار ساخته شده است، به‌خاطر حال و هوای جذاب اجتماعی‌اش مورد علاقه همه است.

از هر سمتی که برسید، نمی‌توانید برج‌های دریاچه‌های جمیرا را در تور دبی از دست بدهید: بیش از 2.5 کیلومتر آسمان‌خراش در کنار جاده شیخ زاید کشیده شده است، آینه‌ای به افق درخشان دبی مارینا. اما برج‌های دریاچه‌های جمیرا (که معمولاً JLT نامیده می‌شود) علی‌رغم نمای بلندش، یکی از ساده‌ترین محله‌های دبی است.

برای آشنایی بیشتر با برج های دریاچه های جمیرا در دبی، ادامه مطلب را بخوانید.

ساختمان‌های JLT که در اطراف سه دریاچه بزرگ و یک منطقه پارک قرار دارند، ترکیبی از دفاتر، آپارتمان‌ها و هتل‌ها را در خود جای داده‌اند و تقریباً در هر برج فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، کافه‌ها و سایر مراکز فروش وجود دارد. این منطقه به 26 خوشه تقسیم شده است، بنابراین اغلب آدرس ها یا مسیرهایی از جمله "Cluster Q" را می بینید.

در حالی که JLT نمی تواند با مناطق دیگر در جاذبه های هیجان انگیز با قیمت تور دبی رقابت کند، اما به عنوان یکی از بهترین مکان های غذاخوری دبی شهرت خوبی دارد. اما به جای رستوران‌های فوق‌العاده سطح بالا، در JLT اغلب فروشگاه‌های مستقل و خانوادگی پیدا می‌کنید که طیف وسیعی از غذاها را از سراسر جهان ارائه می‌دهند در زیر برای برخی از بهترین غذاخوری‌های این منطقه را ببینید.

آشنایی با برج‌های دریاچه‌های جمیرا | JLT

بعد از اینکه از یک یا دو غذای لذیذ لذت بردید، ممکن است از یک قدم زدن ملایم قدردانی کنید، و این چیزی است که JLT برای آن ایده آل است. به لطف پارک وسیع  و دریاچه‌های خاص خود، که هر کدام توسط یک مسیر پیاده‌روی وسیع احاطه شده‌اند، JLT یکی از لذت‌بخش‌ترین مناطق دبی برای پیاده‌روی در زمانی است که هوا مطبوع است، با مکان‌های زیادی برای توقف و استراحت در حالی که معماری منطقه را تحسین می‌کنید.

پارک این منطقه برای رویدادهای اجتماعی، از جمله نمایش فیلم در فضای باز، بازارها، فعالیت‌های تناسب اندام و موارد دیگر استفاده می‌شود - ببینید در هنگام بازدید از آن چه خبر است. و اگر در زمانی که اینجا هستید نیاز به انجام کارهایی دارید، این منطقه همچنین دارای فضاهای همکاری عالی است  - به همراه انواع مشاغل جالب، از تاجران الماس و جواهرات Damas  گرفته تا مرکز بازی DMCC.

برج‌های دریاچه‌های جمیرا (JLT) در دبی از تقریباً 100 برج در اطراف دریاچه‌ها و پارک‌ها تشکیل شده است.

رستوران ها و جاذبه های JLTبیشتر را بشناسید:

  • JLT مکانی عالی برای امتحان غذاهای جدید است.
  • JLT دارای تعداد زیادی غذاخوری عالی مستقل است
  • غذاهای یونانی Mythos یکی از بهترین غذاهای این شهر است.
  • Mythos in JLT یکی از بهترین رستوران های یونانی دبی است.
  • از پیتزای عالی و موسیقی عالی در Pizza Express در JLT لذت ببرید.
  • Jazz @ Pizza Express یکی دیگر از پاتوق های محبوب JLT است.
  • غذاخوری JLT با تعداد زیادی غذاخوری مستقل یکی از بهترین غذاهای دبی است.

با فضاهای با ارزش فراوانی که هنگام افتتاح ساختمان‌ها ارائه می‌شد، منطقه جدید JLT به سرعت در میان رستوران‌ها و کافه‌های مستقل محبوب شد - که پس از آن در بین ساکنان منطقه و فراتر از آن محبوب شد. این امر امروز ادامه دارد و JLT دارای ده ها غذاخوری عالی است که طیف وسیعی از غذاهای خوشمزه را ارائه می دهد.

Bait Maryam یک مثال فوق‌العاده از این است: در سال 2023، رستوران با سرو غذاهای بی‌تکلف خاورمیانه، جایزه Bib Gourmand میشلین را دریافت کرد  و غذاخوری‌های با ارزش را به رسمیت شناخت. علاوه بر این، سرآشپز و صاحب آن، سلام داکار، به عنوان بهترین سرآشپز زن MENA برای سال 2023 توسط 50 بهترین سرآشپز جهان انتخاب شده است.

یکی دیگر از مؤسسه‌های JLT کافه آیسان است که به خاطر غذاهای تایلندی افسانه‌ای، بسیار معتبر و با ارزش خود از آشپز نیو، کشاورز سابق آیسان در تایلند که دانش آشپزی خود را به دبی آورده، مشهور است. و برای یک تجربه یونانی اصیل مشابه، به Mythos Kouzina & Grill بروید ، جایی که همه چیز از دکور و ظروف تا غذاهای خوشمزه ریشه در فرهنگ یونانی دارد.

اگر به دنبال تجربه‌ای لوکس‌تر هستید، به کلاب قناری  در Banyan Tree Residences JLT بروید به‌ویژه سالن استراحت روی پشت‌بام آن. طراحی شیک این مکان با هدف تداعی کننده ساحل غربی ایالات متحده و همچنین غذاهای آن است: ترکیبی از غذاهای کالیفرنیایی و تأثیرات آسیایی.

Fusion Ceviche که برای نفوذ بیشتر به سمت جنوب می رود،  یک رستوران بومی دبی است که غذاهای اصیل پرویی از سرآشپز پنه لوپه دیاز ارائه می دهد. و همچنین می‌توانید غذاهای مکزیکی فوق‌العاده را در Maiz Tacos  در JLT (با یک مکان جایزه به شکل Good Burger در همان نقطه) پیدا کنید.

JLT همچنین شاهد افتتاح رستوران های جدید زیادی است: از دسامبر 2024، Hawkerboi  و San Wan Hand Pulled Noodles  دو محصول اخیر به این منطقه هستند. هر دو به نام خود وفادار هستند، با Hawkerboi طعم فرهنگ غذایی آسیایی هاوکر خیابانی را ارائه می دهد، و San Wan برخی از بهترین غذاهای نودل چینی را در دبی ارائه می دهد.

برج‌های  JLT

اقامتگاه JLTدسترسی آسان به محله را ارائه می دهد.

به عنوان یک منطقه عمدتا مسکونی و تجاری، JLT به اندازه سایر مناطق هتل ندارد - اما هتل هایی که ارائه می دهد دارای سطوح فوق العاده ای از خدمات و راحتی هستند. علاوه بر محل اقامت در JLT، به مناطق دیگر اطراف نیز نگاه کنید دبی مارینا  هتل های بسیار خوبی دارد و لینک های آسانی به برج های دریاچه های جمیرا ارائه می دهد.

هتل‌های پنج ستاره JLT شامل برج‌های مجلل دریاچه‌های تاج جمیرا در انتهای شمالی منطقه است که دارای 200 اتاق و سوئیت سطح بالا است. هتل و رزیدنس Pullman JLT در نزدیکی آن قرار دارد که اقامتگاه های پیچیده ای را در کنار ایستگاه متروی دبی ارائه می دهد.

در بخش جنوبی JLT می‌توانید برج‌های دریاچه‌های Mövenpick Jumeirah را که دقیقاً روی آب واقع شده‌اند، به همراه SO/Uptown ، یک ملک پنج ستاره شیک با مناظر فوق‌العاده پیدا کنید. و اگر می خواهید در نزدیکی برج الماس باشید، voco Bonnington Dubai تنها چند لحظه با شما فاصله دارد.

اقامتگاه‌های چهار ستاره JLT کمی کمیاب‌تر هستند، اما Vida Emirates Hills ، متعلق به یکی از برندهای هتل‌های بومی دبی، به راحتی در کنار لبه شمالی JLT قرار دارد. و در نزدیکی مرکز محله، هتل آرمادا اونیو JLT قرار دارد .

برای هتل های سه ستاره JLT، انتخاب محدودی وجود دارد، با Oaks Liwa Heights Hotel Suites تنها ملک در این منطقه است. با این حال، گزینه‌های زیادی برای هتل‌های ارزان قیمت وجود دارد، از جمله هتل پریمیر این در مرکز خرید ابن بطوطه ، و گزینه‌های زیادی در البرشا برای اطلاعات بیشتر  به راهنمای هتل‌های ارزان قیمت در دبی مراجعه کنید.

چه چیزی باعث می‌شود آپارتمان‌های در برج‌های دریاچه جمیرا اینقدر محبوب باشند؟

پروژه برج های دریاچه جمیرا در امتداد جاده شیخ زاید در دبی واقع شده است. JLT با بیش از 35000 ساکن، برای زوج های مجرد و جوانی که برای کار به دبی نقل مکان کرده اند و به دنبال آپارتمان های مستقل هستند، ایده آل است. تقاضای زیادی برای استودیو در جمیرا لیک تاورز در میان کارگران جوان وجود دارد. علاوه بر این، اجاره JLT نسبت به سایر مناطق مسکونی محبوب مانند دبی مارینا و مرکز شهر دبی مقرون به صرفه تر است.

همانطور که قبلا توضیح داده شد، برج دریاچه های جمیرا یک مقصد تجاری بسیار مورد توجه در منطقه است. همه خوشه‌های JLT دارای دسترسی اختصاصی جداگانه خود به چندین امکانات اطراف مانند بانک‌ها و دستگاه‌های خودپرداز، فروشگاه‌های مواد غذایی، کلینیک‌های بهداشت و درمان و مراکز آموزشی هستند. در هر مرحله از این توسعه اصلی می توان امکانات زیادی را پیدا کرد که زندگی را برای ساکنان و سرمایه گذاران آسان تر می کند.

خرید ملک در جمیرا لیک تاورز

در سرتاسر JLT، برج ها به 26 دسته سه تایی سازماندهی شده اند که همگی دارای ساختارهای پارکینگ و اسکله های خرده فروشی خود هستند.

JLT در نزدیکی دبی مارینا و اقامتگاه ساحلی جمیرا واقع شده است و دارای تعداد زیادی برج مسکونی است که اکثراً دارای ارتفاعات 35 تا 45 طبقه هستند و برج الماس در 66 طبقه بالاتر از سطح جامعه و اقیانوس قرار دارد. بسیاری از مناطق، که به آنها خوشه گفته می شود، به طور منظم در جامعه سازماندهی شده اند. املاک JLT برای فروش شامل برج های مسکونی با معماری فوق مدرن و همچنین پنت هاوس ها، ویلاها و ادارات مجلل است.

طیف گسترده‌ای از املاک در برج‌های دریاچه جمیرا موجود است که هر کدام به اندازه دیگری مطلوب هستند. استودیو و آپارتمان های 1، 2، 3 و 4 خوابه در برج های مسکونی موجود است. آپارتمان های استودیویی به طور کلی مساحتی بین 400 تا 630 فوت مربع دارند.

با این حال، آپارتمان هایی در JLT وجود دارد که از 380000 درهم تا حتی 8000000 درهم متغیر است.

خرید آپارتمان در جمیرا لیکس تاورز

آپارتمان های جمیرا لیک تاورز یکی از جذاب ترین مناطق املاک و مستغلات برای سرمایه گذاران در دبی است. املاک در جمیرا لیک تاورز مجسم کننده تجملات مقرون به صرفه است. برج‌های دریاچه جمیرا طیف گسترده‌ای از آپارتمان‌ها را با سبک زندگی وسوسه‌انگیز و امکانات مدرن ارائه می‌دهند. از جمله آپارتمان های این جامعه مختلط می توان به استودیوها و خانه های 1، 2، 3، 4 و 5 خوابه اشاره کرد. آپارتمان های 4 خوابه جمیرا لیک تاورز به دلیل طیف گسترده ای از پرداخت ها و قیمت ها برای خانواده ها عالی هستند. از آنجایی که هر خوشه توسط یک توسعه دهنده متفاوت ایجاد می شود، تقریباً هر ساختمان دارای یک طرح و ظاهر منحصر به فرد است. برج الماس که 90 طبقه دارد، بلندترین برج JLT با حداقل ارتفاع 35 طبقه است.

Lake Terrace، Lake View، Concord Tower، Saba Towers، Lake Shore، Gold Crest 2 و Lake Point از جمله محبوب ترین ساختمان های JLT هستند. شما می توانید آپارتمان های JLT را با قیمتی بین 365000 تا 6100000 درهم خریداری کنید. آپارتمان های جمیرا لیک تاورز با سه اتاق خواب در میان سرمایه گذارانی که به دنبال املاک آماده با بازگشت سرمایه مناسب هستند، محبوب هستند.

نزدیکترین مرکز خرید در جمیرا لیکس تاورز:

  • Dubai Marina Mall
  • Aster Clinic, JLT
  • The Pavilion Jumeirah Park 

نزدیکترین هتل در جمیرا لیکس تاورز:

  • Nuran Marina Serviced Residences
  • Moven Pick Hotel JLT
  • Bonnington JLT

چگونه به JLTبرسیم؟

بهترین راه‌های سفر به برج‌های دریاچه‌های جمیرا و بازگشت از آن را بیاموزید.

با حمل و نقل عمومی: با دو ایستگاه متروی دبی  ، دسترسی به JLT از طریق سیستم حمل و نقل انبوه شهر آسان است: از قطارهای خط قرمز استفاده کنید و به ایستگاه مترو DMCC برای بخش جنوبی JLT یا ایستگاه مترو سوبها در انتهای شمالی بروید. . ایستگاه املاک Sobha همچنین به تراموا دبی متصل می شود که مارینا دبی و الصفوح را به هم متصل می کند.

دو مسیر اتوبوس تغذیه ایستگاه‌های مترو را به بقیه JLT متصل می‌کند، با سرویس JLT1 در یک حلقه از ایستگاه مترو Sobha Realty در اطراف نیمه شمالی JLT، در حالی که سرویس JLT2 همین کار را برای ایستگاه مترو DMCC و نیمه جنوبی منطقه انجام می‌دهد. .  به لطف پل های عابر پیاده مجهز به تهویه مطبوع، می توانید از ایستگاه های متروی JLT نیز استفاده کنید تا به راحتی بین JLT و مارینا دبی با پای پیاده حرکت کنید.

با ماشین: JLT در کنار جاده شیخ زاید (E11)، بزرگراه اصلی دبی واقع شده است که دسترسی به آن را با ماشین آسان می کند. با حرکت از مرکز دبی یا جبل علی، می توانید از خروجی 32 به مسیر D61 بروید تا به انتهای شمالی JLT بروید، یا از خروجی 29 و مسیر D59 برای قسمت جنوبی JLT بروید.

دسترسی به JLT از دیگر بزرگراه‌های دبی نیز آسان است، جاده شیخ محمد بن زاید (E311) نزدیک به انتهای جنوبی منطقه، و شروع جاده الخیل (E44) نزدیک به انتهای شمالی JLT. در داخل برج‌های دریاچه‌های جمیرا، جاده‌های اصلی عبارتند از خیابان اول الخیل در سمت خشکی (عقب) منطقه، و خیابان السرایات، که به موازات جاده شیخ زاید، در سمت دریا امتداد دارد.

با تاکسی: همه رانندگان تاکسی دبی با JLT آشنا هستند، اما بسته به جایی که شما در منطقه می روید، مانند یکی از مکان های جدیدتر JLT، ممکن است برای رسیدن به مقصد به اطلاعات بیشتری نیاز داشته باشند. خوشبختانه اطلاعات ناوبری ساوت در دبی به طور مرتب به روز می شود و این موضوع را کمتر مشکل می کند اما هنوز هم ایده خوبی است که همه چیز را در ابتدای سفر خود تأیید کنید.

چه چیزی باعث می‌شود آپارتمان‌های در برج‌های دریاچه جمیرا اینقدر محبوب باشند؟

سوالات رایج JLT

پاسخ تمام سوالات برج دریاچه های جمیرا را در اینجا بیاموزید.

جی ال تی دبی چقدر بزرگ است؟

برج دریاچه های جمیرا (JLT) حدود 180 هکتار مساحت دارد (حدود 1.8 کیلومتر مربع یا 0.7 مایل مربع) و از تقریباً 100 برج مرتفع و ساختمان های دیگر تشکیل شده است. این محله 2.5 کیلومتر در امتداد جاده شیخ زاید امتداد دارد و برج ها 70 هکتار دریاچه، پارک و مناطق عمومی محوطه سازی شده را احاطه کرده اند.

کدام قسمت از دبی JLTاست؟

برج‌های دریاچه‌های جمیرا در مقابل مارینای دبی  و نزدیک به توسعه‌هایی از جمله تپه‌های امارات و جزایر جمیرا قرار دارد و بخشی از منطقه معروف به دبی جدید است. JLT در حدود 20 کیلومتری جنوب غربی مرکز شهر دبی و 25 کیلومتری از نهر دبی است.

کدام ایستگاه مترو به برج دریاچه های جمیرا نزدیک است؟

JLT توسط دو ایستگاه متروی دبی ارائه می شود  : ایستگاه مترو DMCC نزدیک به برج الماس و انتهای جنوبی JLT است، در حالی که ایستگاه مترو Sobha Realty در انتهای شمالی منطقه واقع شده است. هر دو ایستگاه در خط قرمز مترو قرار دارند و هر دوی آنها دسترسی عابر پیاده آسان بین JLT و دبی مارینا را از طریق پل های عابر پیاده ارائه می دهند. علاوه بر این، ایستگاه املاک صبحا به تراموا دبی نیز متصل است.

آیا JLTمنطقه خوبی در دبی است؟

برج دریاچه های جمیرا به دلیل محیط زیبا و طیف وسیعی از رستوران ها و امکانات رفاهی به عنوان یکی از بهترین مناطق برای زندگی در دبی معروف است. JLT به عنوان یکی از خانواده دوستانه ترین مناطق دبی شناخته می شود  که فعالیت های اجتماعی زیادی در آن در حال انجام است. همه اینها همچنین JLT را به یک منطقه عالی برای بازدید در تور ارزان دبی تبدیل می کند - به خصوص اگر به دنبال غذای عالی یا یک فرار آرام هستید.

کدام مناطق به JLTنزدیک هستند؟

برج‌های دریاچه‌های جمیرا (JLT) دقیقاً در مقابل مارینای دبی واقع شده‌اند ، با جاده‌های آسان و مسیرهای پیاده‌روی بین دو منطقه. JLT همچنین به جبل علی نزدیک است و مرکز خرید ابن بطوطه  تنها چند دقیقه با ماشین یا مترو فاصله دارد - در حالی که البرشا  نیز در جهت دیگر در امتداد جاده شیخ زاید نزدیک است. همچنین چندین ساختمان مسکونی بسیار نزدیک به JLT وجود دارد، از جمله جزایر جمیرا، تپه های امارات و باغ های دیسکاوری.

مشاوره و رزرو