8 هتل مجلل جمیرا و پالم دبی که در آن می توانید غوطه ور شوید؟

جاذبه های گردشگری دبی 12 مرداد ، 1403 5 دقیقه

دبی یکی از مجلل ترین مقاصد مسافرتی جهان و مکانی عالی برای رفتن به کسانی است که به دنبال اقامت در هتل های لوکس هستند. از آسمان‌خراش‌های بلند گرفته تا سواحل سفید بکر، در این شهر خیره‌کننده چیزی برای همه در تور دبی وجود دارد. بسیاری از هتل‌های دارای رتبه برتر، مناظر بی‌نظیر، خدمات عالی، و امکاناتی مانند اسپا، رستوران‌ها و کلوپ‌های شبانه را ارائه می‌دهند. این شهر همچنین مجموعه‌ای هیجان‌انگیز از جاذبه‌های فرهنگی، از جمله موزه‌های کلاس جهانی، مکان‌های تاریخی، و معماری باشکوه را ارائه می‌دهد. این هتل‌های دبی شما را در قلب همه این‌ها قرار می‌دهند، بنابراین چه سفر شما برای کار یا تفریح باشد، شما درست درگیر مسائل هستید.

  • برج العرب جمیرا | Burj Al Arab Jumeirah

برج العرب جمیرا در میان افق دبی شناخته می شود - ساختمانی بسیار مجلل و بادبانی شکل که قد بلندی دارد و خود را به عنوان «نمادترین هتل دبی» معرفی می کند. این  هتل در جمیرا در نوار و در ساحل واقع شده است. هر یک از نزدیک به 200 سوئیت این هتل  دارای یک کارمند 24 ساعته پیشخدمت است که هر نیاز شما را برآورده می کند. حمام‌ها با لوازم بهداشتی هرمس، وان‌های جت‌دار، و امکانات لوکسی مانند «منو بالش» وجود دارد. خدمات لیموزین/ماشین شهری هتل به شما این اطمینان را می دهد که فرصت کاوش فراتر از دیوارهای هتل را خواهید داشت، اما با دو استخر روباز و دو استخر سرپوشیده (شامل تجربیات ویژه مانند کابین های تهویه مطبوع و یک بار شنا)، بی عیب و نقص اسپا، خرید در محل، 8 رستوران هتل، و ساحل ماسه سفید مجاور - تقریباً نیازی به ترک هتل در زمانی که آنجا هستید وجود ندارد.

برج العرب جمیرا | Burj Al Arab Jumeirah

برج العرب جمیرا | Burj Al Arab Jumeirah

  • هتل ماندارین شرقی جمیرا، دبی | Mandarin Oriental Jumeirah

در صحنه (و خط افق) به عنوان اولین گروه هتلی مشهور در شرق میانه، هتل 5 ستاره ماندارین اورینتال جمیرا، دبی در ساحل جمیرا با منظره ای زیبا از دریای آبی عمیق واقع شده است . این هتل  مظهر پیچیدگی و فرهنگ است و بلافاصله پس از قدم زدن به لابی، دکوری الهام‌بخش را به رخ می‌کشد، جایی که صدها نور چشمک زن روی درخت‌ها را تحسین می‌کنید که با کف مرمر سفید تمیز جدا شده‌اند. هر یک از 250 اتاق، شیک و زیبا هستند و با بالاترین کیفیت تزئین شده اند. این هتل دقیقاً در کنار ساحل قرار دارد و آن را به مکانی عالی برای آفتاب گرفتن و استراحت تبدیل می کند. پنج استخر روباز (از جمله استخر کودکان) برای خنک کردن وجود دارد. از اسپای مجلل موجود در محل دیدن کنید و در کلاس‌های تناسب اندام مانند ایروبیک و یوگا در باشگاه فعال بمانید. خدمات در محل بکر است - اما شما همچنین احساس آرامش خواهید کرد.

هتل ماندارین شرقی جمیرا، دبی

  • ریزورت چهار فصل دبی در ساحل جمیرا | Four Seasons Resort

این هتل  به داشتن برخی از بزرگترین اتاق های "استاندارد" در دبی معروف است. این هتل در محله جمیرا واقع شده است و نزدیکترین هتل ساحلی به مرکز شهر دبی است. در اینجا، در یک طرف هتل با منظره های تماشایی از خلیج عربی احاطه خواهید شد و در طرف دیگر، خط افق خیره کننده دبی را احاطه خواهید کرد. این یک هتل  لوکس 5 ستاره است، بنابراین خدمات آن البته استثنایی است - اما نه زیاد. بلافاصله پس از ورود به لابی پرنور، با دکوراسیون کلاسیک مانند گل‌های سرسبز روبرو می‌شوید که فضا را بدون به خطر انداختن تجمل خود احساس می‌کند. عناصر مجلل طراحی داخلی شامل سقف‌های طلایی و کف‌های مرمری خوش سلیقه است. یک قرار ملاقات در اسپا در محل رزرو کنید و از غذا خوردن در یکی از چندین رستوران موجود در محل لذت ببرید. یک باشگاه سلامت 24 ساعته میزبان کلاس‌های پیلاتس و ایروبیک است - و کسانی که می‌خواهند در بیرون فعال باشند، می‌توانند کایاک سواری یا والیبال بازی کنند. در بار کنار استخر یا تراس پشت بام استراحت کنید و از یکی از دو استخر روباز یا استخر سرپوشیده بازدید کنید. هر یک از 237 اتاق، منوی خدمات اتاق 24 ساعته و امکانات اضافی مانند بالکن مبله و "منوهای بالش" اختصاصی ارائه می دهد.

ریزورت چهار فصل دبی

  • هتل فایو پالم جمیرا | FIVE Palm Jumeirah

این استراحتگاه لوکس 470 اتاقه و 5 ستاره در پالم جمیرا واقع شده است و دارای امکانات فوق العاده ای مانند ساحل خصوصی، شش استخر روباز با دو بار کنار استخر، و تراس روی پشت بام است. در اسپا، می‌توانید در سونا استراحت کنید، به ماساژ صورت یا ماساژ بپردازید یا از سالن مو دیدن کنید. سه رستوران در محل، یک سالن ورزشی 24 ساعته میزبان کلاس‌ها، مجموعه‌ای از کافی‌شاپ‌ها و کافه‌ها، تراس، و زمین بازی وجود دارد. در اتاق‌های مهمان، از دسترسی به سرویس اتاق 24 ساعته، منوی بالش‌ها و لوازم آرایشی طراحان لذت خواهید برد.

هتل فایو پالم جمیرا | FIVE Palm Jumeirahهتل فایو پالم جمیرا | FIVE Palm Jumeirah

  • هتل رویال آتلانتیس دبی | Atlantis The Royal

آتلانتیس رویال با تقریباً 800 اتاق و 43 طبقه، با طراحی معماری خیره کننده بصری، در انتهای نخل، مستقیماً رو به خلیج فارس واقع شده است. هتل در مقابل خط افق قرار دارد که به عنوان مجموعه‌ای از سازه‌های روی هم چیده شده و جعبه‌مانند ظاهر می‌شود و یک بازی فوق‌العاده طراحی شده و محکم برای ساختن Jenga را تشکیل می‌دهد. خارج از هتل ، در ساحل خصوصی هتل بنشینید که میزبان کابانای ساحلی و صندلی‌های آفتاب‌گیر فراوان است - و همچنین چهار بار ساحلی و یک کلوپ ساحلی. این هتل همچنین دسترسی رایگان به پارک آبی، اسپا در محل، بیش از ده ها رستوران در محل، و فعالیت های بی شماری در فضای باز مانند والیبال ساحلی، غواصی، را ارائه می دهد. حتی اگر اهل ساحل نباشید، از دو استخر روباز این هتل با رودخانه تنبل، سرسره آبی و کابانا لذت خواهید برد. می‌توانید اقامتگاه‌های مختلفی را انتخاب کنید، از جمله اتاق‌های استاندارد (حتی اگر هیچ چیز «استاندارد» در آن‌ها وجود ندارد)، سوئیت‌ها، و پنت‌هاوس‌های خاص که ظاهری شیک و مدرن دارند، و دارای امکانات لوکس مانند کمد دیواری و وان حمام مستقل هستند.

هتل رویال آتلانتیس دبی

هتل 528 اتاق جوورا در محله Trade Center واقع شده است و به عنوان " بلندترین هتل جهان " شناخته شده است که در ارتفاع 1168 فوتی - که نزدیک به یک چهارم مایل است - در آسمان است و رکورد خود دبی را که قبلاً در اختیار دبی بود، شکست. همسایه خود، JW Marriott Marquis Hotel Dubai. در بیرون، ساختار هتل دارای طراحی دوران هنر دکو با رنگ‌های نوستالژیک طلا و یک مناره مشبک طلایی زیبا است که مانند ستاره‌ای در آسمان شب می‌درخشد. در داخل، نزدیک به 80 طبقه آن، انواع امتیازات مجلل از جمله سرویس اتاق 24 ساعته، چندین رستوران در محل، اسپای مجلل، سالن استراحت بر روی پشت بام مشرف بر برج خلیفه، و تجربه منحصر به فرد میزبانی از «بلندترین استخر هتل در جهان." اما مراقب باشید.

هتل جووراهتل جوورا

  • هتل می دبی | ME Dubai by Meliá

هتل ME Dubai با 93 اتاق نزدیک اما مجلل در مرکز شهر دبی واقع شده است. این ساختمان در مقایسه با همسایه های سر به فلک کشیده آسمان خراش خود "کم ارتفاع" در نظر گرفته می شود، اما همچنان در طراحی بی عیب و نقص خود ایستاده است. نمای منحنی و آینده‌نگر معماری آن حکایت از تمرکز متمایز این برند بر هنر دارد - و در مکانی هنری و شهری برتر واقع شده است که در میان مکان‌های شاخصی مانند گردشگاه ساحلی کانال دبی قرار دارد. در اتاق‌های مهمان، از خدمات اتاق 24 ساعته، وان‌های جت دار، و تختخواب‌های مجلل لذت خواهید برد. خارج از اتاق خود (اما هنوز در هتل )، وقت خود را به گشت و گذار در گالری هنری هتل اختصاص دهید، در اسپا استراحت کنید یا در یکی از چندین رستوران غذا بخورید. و البته، یک استخر در فضای باز وجود دارد - با خدماتی که احساس شخصی و صمیمانه دارد، بدون اینکه مرزی با قدرت زیاد باشد.

هتل می دبی

  • هتل ایندیگو داون تاون | Indigo Dubai Downtown

هتل ایندیگو داون تاون ، یک هتل IHG در مرکز شهر دبی واقع شده است - موقعیت عالی در کنار امکانات رفاهی و شهرت یک هتل لوکس 5 ستاره را به شما ارائه می دهد - در حالی که از نظر قیمت قابل ستایش تر است. این هتل به برج خلیفه و مرکز خرید دبی نزدیک است و دارای امکانات اضافی مانند ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت و گالری هنری در محل است. در کنار استخر در یکی از دو رستوران غذا بخورید، در تراس کاوش کنید، یا در کنار استخر با کابانا و صندلی‌های آفتاب‌گیر رایگان استراحت کنید. هر یک از 269 اتاق دارای منظره شهر هستند و به صورت جداگانه مبله شده اند که عنصری از روح و شخصیت را به طراحی آنها اضافه می کند.

هتل ایندیگو داون

قیمت اتاق هتل در دبی چقدر است؟

قیمت اتاق های هتل در دبی بسته به محل اقامت و نوع هتل می تواند متفاوت باشد. به طور کلی، هتل های مقرون به صرفه می توانند تا 50 دلار در هر شب هزینه داشته باشند در حالی که اتاق های لوکس می توانند تا 500 دلار یا بیشتر در هر شب قیمت داشته باشند. همچنین ممکن است در فصل اوج زمانی که تقاضای بیشتری برای اقامت در شهر وجود دارد، قیمت ها بالاتر باشد. در نهایت، مهم است که در مورد گزینه های مختلف هتل در دسترس تحقیق کنید تا بهترین پیشنهادی را پیدا کنید که متناسب با نیازهای شما باشد. هتل‌های دبی که در اینجا فهرست شده‌اند، از سطح بالایی شروع می‌شوند و گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر به سمت پایین هستند.

مشاوره و رزرو