بهترین خودروهای موجود برای اجاره در دبی کدامند؟

جاذبه های گردشگری دبی 23 شهریور ، 1403 11 دقیقه

1. پژو 2008 2022: این SUV زیبا به راحتی می تواند 5 سرنشین به همراه 2 چمدان بزرگ را در خود جای دهد. این زیبایی در رنگ های آبی، قرمز، مشکی، نقره ای و همچنین سفید از اجاره خودرو در دبی موجود است. این SUV مجلل مجهز به سیستم صوتی ممتاز، دریچه‌های AC عقب، دوربین معکوس، چراغ مه شکن، دکمه جرقه‌زنی و همچنین صندلی‌های فابریک لوکس است.
پژو 2008 2022

2. موستانگ شلبی GT 500: این جانور کانورتیبل برای 4 سرنشین جای می گیرد و برای کسانی که عاشق رانندگی در پشت موتورهای قدرتمند هستند مناسب است. این سوپراسپرت 3 در مجهز به دکمه استارت، سقف قابل جدا شدن، شیشه های رنگی، کروز کنترل تطبیقی، صندلی های خنک کننده، صندلی های چرمی و هر چیز دیگری است که از یک خودروی قدرتمند و لوکس در دبی می خواهید.

موستانگ شلبی GT 500

3. شورولت کوروت گرند اسپورت C8: این خودروی اسپرت درجه یک برای 2 سرنشین به همراه 2 کیف سایز متوسط ​​جای می گیرد. اگر مایل به کرایه ماشین در تور دبی هستید، مطمئناً این یکی از راحت ترین و همچنین زیباترین سواری هایی است که می توانید انتخاب کنید. این خودروی اسپرت 2 در شگفت انگیز دارای شیشه های رنگی، کروز کنترل، سانروف، صندلی های چرمی و بدیهی است که درب های پروانه ای نیز دارد.                    

شورولت کوروت گرند اسپورت C8                  

4. Land Rover Defender: اگر به دنبال یک SUV قدرتمند 7 نفره برای اجاره ماهانه خودرو در دبی هستید، می توانید بدون شک این مورد را انتخاب کنید. این SUV نه تنها بهترین فضای صندوق عقب را ارائه می دهد، بلکه بهترین راحتی را به راننده و مسافران نیز ارائه می دهد. این خودرو در رنگ سبز زیبا موجود است و مجهز به سقف جداشدنی، سیستم صوتی ممتاز، کروز کنترل، شیشه‌های رنگی، GPS داخلی، صندلی‌های چرمی و موارد دیگر می‌باشد.

Land Rover Defender

5. مزدا 6: سواری شگفت انگیز دیگری که می توانید از اجاره خودرو در دبی انتخاب کنید، این سدان 5 نفره است که به راحتی در 2 کیف سایز متوسط ​​نیز جای می گیرد. این خودرو در رنگ سفید و همچنین رنگ خاکستری تیره با کلاس موجود است. این سدان 4 در فوق العاده راحت دارای کیسه هوای SRS، چراغ های روشنایی در روز، سنسورهای پارک و مجهز به صندلی های پارچه ای راحت است که برای یک روز گشت و گذار طولانی در دبی مناسب است.

مزدا 6

6. مرسدس بنز AMG G63: اگر عاشق رانندگی با شاسی بلندهای درجه یک هستید، ماشینی بهتر از این پیدا نمی کنید. همچنین می توانید این سواری شگفت انگیز را برای اجاره ماهانه ماشین در تور ارزان دبی رزرو کنید و از اقامت خود در شهر لذت ببرید. این SUV ممتاز در رنگ نقره‌ای زیبا موجود است و به طور کامل با تمام ویژگی‌هایی که می‌توانید رویای آنها را داشته باشید، در دسترس است. همچنین، این خودرو یک تجربه رانندگی بسیار عالی همراه با ساعات طولانی سفر راحت و لذت بخش در دبی را ارائه می دهد.

مرسدس بنز AMG G63

7. شورولت کامارو ZL1 V8: اگر رانندگی یک سوپراسپرت اسپرت یکی از رویاهای زندگی شماست، مطمئناً باید این زیبایی را از اجاره ماشین در دبی و آن را از طریق جاده های بدون درز این شهر زیبا عبور دهید. این وسیله نقلیه 4 سرنشین با موتور V8 نه تنها بهترین قدرت و ویژگی ها را ارائه می دهد، بلکه انتخابی عالی برای یک رانندگی طولانی یا حتی یک گردش عمومی در شهر زیبای دبی برای یک تجربه کامل است.

شورولت کامارو تبدیل ZL1 V8

 8 Rolls Royce Dawn Black Badge Sportive Edition: اگر کلاس و تجمل برای شما مهم است، مطمئناً نمی توانید زیبایی غلیظ را از اجاره ماشین های ماهانه در دبی از دست بدهید. این کانورتیبل 2 در در رنگ قرمز پر رنگ موجود است و یکی از خاطره انگیزترین سفرهای زندگی شما را نوید می دهد. این خودرو به راحتی 4 سرنشین را در خود جای می دهد و همگی مجهز شده اند تا یکی از مجلل ترین تجربه های زندگی را برای هر یک از آنها فراهم کند.                          

Rolls Royce Dawn Black Badge Sportive Edition               

بهترین مکان ها برای گشت و گذار در دبی با ماشین اجاره ای کدامند؟

1. نهر دبی : نهر دبی ادغام کاملی از دبی مدرن و دبی صد ساله است. این امکان را به شما می دهد تا تحول این شهر زیبا را در طول چندین دهه تجربه کنید. همچنین، در این بخش از شهر شاهد کشتی‌های سده‌ای خواهید بود. می توانید ماشین خود را در نزدیکی نهر پارک کنید و سوار یک قایق مسقف شوید تا در زمان به عقب سفر کنید و خاطرات زیبایی را با خود به یاد آورید. همچنین می‌توانید در امتداد دیره قدم بزنید و بخش باستانی دبی را کشف کنید. همچنین بررسی کنید و از مناظر جذاب شبانه شهر دبی لذت ببرید با لذت بردن از  Dhow Cruise نهر دبی

2. برج العرب : هنگامی که یک ماشین شگفت انگیز برای خود دارید، می توانید نمی‌توانیم رانندگی خود را به یکی از نمادین‌ترین ساختمان‌های دبی از دست بدهیم و عظمت و معماری زیبای آن را تحسین کنیم. این سازه زیبا به شکل قایق به عنوان تنها هتل 7 ستاره تا به امروز در کل جهان شناخته شده است. علاوه بر این، اگر در دبی هستید، گرفتن یک عکس با پس زمینه این ساختمان نمادین عربی اجباری می شود.

بهترین زمان برای بازدید: حوالی ناهار

3. سافاری صحرا : مطمئناً نمی‌توانید تجربه سفر با 4x4 در تپه‌های شنی زیبای دبی را از دست بدهید. می توانید با ماشین اجاره ای خود تا حومه شهر رانندگی کنید تا شاهد یکی از زیباترین صحنه های کویری زندگی خود باشید. می توانید ماشین خود را پارک کنید و سوار یک 4x4 شوید تا یکی از ماجراجویانه ترین ماشین سواری زندگی خود را تجربه کنید. در عوض، اگر خودتان یک 4x4 قدرتمند اجاره کرده اید، می توانید وسیله نقلیه شخصی خود را نیز به یک سواری ماجراجویانه ببرید.

بهترین زمان برای بازدید: صبح زود

4. آبنمای دبی : بدون شک تماشای آبنماهای جادویی دبی، رقصیدن در هوا، یکی از هنرمندانه ترین سرگرمی هایی است که با آن مواجه خواهید شد. در طول نمایش، آب با الگوهای زیبایی از زمین به ارتفاع 150 متر در هوا پرتاب می شود و الگوهای رنگی جادویی ایجاد می کند. نمایش فقط در زمان های ثابت در طول روز اتفاق می افتد. بنابراین، قبل از اینکه با ماشین اجاره‌ای خود به سمت فواره بروید، زمان‌بندی را بررسی کنید تا از این تجربه زیبا لذت ببرید. برای رزرو بلیط دریاچه فواره دبی اینجا را کلیک کنید

بهترین زمان برای بازدید: ساعت 6 بعد از ظهر (در طول نمایش فواره)

5. نخل جمیرا : نخل جمیرا که یکی از شگفت انگیزترین عجایب دست ساز بشر در جهان است، در واقع یک نخل است. جزیره ای شکل، ساخته دست بشر، که در کنار برخی از مجلل ترین استراحتگاه های کل جهان قرار دارد. برای لذت بردن از یک روز مملو از فعالیت ها و سرگرمی های بی پایان، می توانید یک روز را در پالم جمیرا با خانواده خود بگذرانید و به فعالیت های مختلف بپردازید. با این حال، از آنجایی که جزیره در انزوا از شهر اصلی واقع شده است، رانندگی در آنجا با یک ماشین اجاره ای یکی از بهترین گزینه ها برای شما خواهد بود.

بهترین زمان برای بازدید : صبح زود، غروب آفتاب

6. برج خلیفه : آخرین اما نه کم اهمیت ترین، لذت بردن از منحصر به فرد ترین مناظر دبی از عرشه رصدخانه این بلندترین ساختمان جهان باید در برنامه سفر دبی شما باشد، بدون سوال دوم. . بازدید از ساختمان در طول شب ممکن است بهترین گزینه باشد زیرا به شما این امکان را می دهد تا از مناظر زیبای شبانه شهر نمادین دبی عکس بگیرید. برای رزرو بلیط برج خلیفه  اینجا را کلیک کنید

بهترین زمان برای بازدید: بعد از تاریک شدن هوا

کدام خودروهای ارزان قیمت در دبی برای اجاره وجود دارد؟

1. نیسان سانی 2019:  آیا به دبی سفر می کنید و دوست دارید با سرعت خود به سبک و سیاق حرکت کنید؟ اجاره اتومبیل ارزان دبی را انتخاب کنید و از رانندگی با ماشین در اطراف لذت ببرید. می‌توانید نیسان سانی 2019 را برای یک روز اجاره کنید، اگر یک سفر یک روزه در نظر دارید، همچنین می‌توانید ماشین را برای یک ماه اجاره کنید، اگر مدت زیادی اقامت دارید و به ماشین روزانه برای مدت طولانی‌تری نیاز دارید.

هزینه اجاره شامل بیمه جامع پایه است و حد مجاز مسافت پیموده شده 250 کیلومتر در روز دارد. این خودرو علاوه بر اینکه کیفیت سواری عالی را برای شما به ارمغان می آورد، با اتصال به تلفن و بلوتوث صوتی، AUX، پخش کننده های CD/MP3 و غیره نیز سرگرمی هایی را برای شما فراهم می کند. از آنجایی که خودرو مجهز به ویژگی های ایمنی است، می توانید از ایمنی خود اطمینان داشته باشید. مانند دو کیسه هوای جلو و ترمز ضد قفل.

قیمت: 87 درهم در روز; 1800 درهم در ماه    

مسافت کل: 250 کیلومتر در روز: 5000 کیلومتر در ماه 

2. کیا ریو سدان 2018:  مطمئناً عاشق رانندگی با ماشین دوست داشتنی کیا ریو سدان مدل 2018 خواهید شد که می توانید آن را در دبی کرایه کنید. با بیمه جامع، خودرو دارای محدودیت مسافت پیموده شده استاندارد 250 کیلومتر در روز است. این هاچ بک پنج در دارای ویژگی هایی مانند AC، رادیو ماهواره ای، شیشه های برقی و ورود بدون کلید از راه دور است. در حالی که در اتومبیل با سانروف لذت بخش در سفر روزانه خود سفر می کنید، روی صندلی های چرمی گرم شونده استراحت کنید. آن را برای یک هفته یا یک ماه اجاره کنید تا لذت را برای مدت طولانی تری تجربه کنید.

قیمت: 85 درهم در روز. 1850 درهم در ماه                  

مسافت کل: 250 کیلومتر در روز. 5000 کیلومتر در ماه

3 . شورولت اسپارک 2020:  هاچ بک 4 دری ساب کامپکت با مصرف سوخت پیشرو در کلاس خود و فضای اتاق فراوان داخل آن شما را به وجد خواهد آورد. آن را برای یک روز یا یک هفته یا حتی یک ماه اجاره کنید تا از سوار شدن بر این ماشین زیبا لذت ببرید. به دلیل کوچک بودن، حرکت در مسیرهای کوچکتر یا پارک کردن در یک فضای پارک کوچک برای خودرو آسان است که کار با آن را آسان تر می کند. علاوه بر این، این خودرو با ویژگی‌های هیجان‌انگیز خود مانند چراغ‌های مه شکن، کروز کنترل، دکمه‌های روی فرمان، نمایشگر فشار باد لاستیک‌ها، استارت دکمه‌ای، رینگ‌های آلیاژی و همچنین پشتیبانی از USB و MP3 شما را به وجد خواهد آورد.

قیمت: 85 درهم در روز. 1595 درهم در ماه                  

مسافت کل: 250 کیلومتر در روز. 4500 کیلومتر در ماه

4. نیسان میکرا 2020:  با خودروی نیسان میکرا 2020 در شهر دبی بزرگنمایی کنید. آن را برای یک روز برای سفر یک روزه خود اجاره کنید یا با اجاره یک هفته یا ماه آن را برای مدت طولانی تری نزد خود نگه دارید. این خودرو دارای بیمه جامع پایه است و حد مجاز مسافت پیموده شده 250 کیلومتر در روز دارد.

این خودرو دارای ویژگی هایی است که شما را بی نهایت خوشحال می کند. وقتی در مورد صندلی نیمکت تاشو عقب خودرو، استریو CD/MP3 با درگاه AUX، چراغ مه شکن عقب، کامپیوتر سفری، فرمان برقی با تنظیم شیب، روکش پارچه ای و زنگ هشدار مطلع می شوید، هیجان زده شوید.

قیمت: 75 درهم در روز. 1500 درهم در ماه                  

مسافت کل: 250 کیلومتر در روز. 4500 کیلومتر در ماه

5. هیوندای اکسنت 2020:  یکی از اجاره خودروهای ارزان دبی که می توانید آن را انتخاب کنید، هیوندای اکسنت مدل 2022 است که با محدودیت مسافت پیموده شده استاندارد 250 کیلومتر در روز عرضه می شود و دارای بیمه جامع پایه در بسته اجاره آن است. از سوار شدن بر این خودروی محبوب و قابل اعتماد با 26 سال شهرت خوشحال خواهید شد.

حدس زدن اینکه خودرو در طول زمان به روز شده است و اکنون با ویژگی هایی مانند اتصال بلوتوث برای تلفن و موسیقی شما، اتصال کمکی، ورود بدون کلید و اتصال USB ارائه می شود، فایده ای ندارد. با این ماشین مدرن و شیک یک روز رانندگی کنید یا آن را برای یک هفته یا یک ماه اجاره کنید تا لذت خود را برای مدت طولانی تری افزایش دهید.

قیمت: 110 درهم در روز. 2415 درهم در ماه                  

مسافت کل: 250 کیلومتر در روز. 3600 کیلومتر در ماه                                 

6. تویوتا یاریس سدان 2019:  تویوتا یاریس سدان شیک و چابک انتخاب شما خواهد بود اگر می خواهید شیک سفر کنید. شما می توانید آن را برای یک روز، یک هفته یا یک ماه اجاره کنید و از گشت و گذار در یک وسیله نقلیه با انبوهی از ویژگی های مدرن لذت ببرید. این خودرو با صندلی های فابریک، فرمان برقی، تهویه مطبوع، رادیو با پشتیبانی از AM/FM/CD/AUX/USB با 2 بلندگو و لامپ های هالوژن سفر شما را راحت می کند. با 15 سال عمر، این خودرو به عنوان یکی از توصیه‌شده‌ترین خودروها برای اجاره در دبی شهرت دارد.

قیمت: 110 درهم در روز. 2415 درهم در ماه                  

مسافت کل: 250 کیلومتر در روز. 3600 کیلومتر در ماه

7. پژو 208 2019:  می توانید با اجاره یک روز یا یک هفته یک سوپرمینی پژو 208 مدل 2019 در دبی را اجاره و رانندگی کنید. اجاره همراه با بیمه جامع پایه است، بنابراین شما نیازی به مراقبت از این جزئیات ندارید. این خودروی شیک و کارآمد رانندگی سرگرم کننده خواهد بود و از بسیاری از خودروهای رقیب خود مجهزتر است. از نشستن در فضای داخلی راحت خودرو لذت ببرید و از ویژگی های لذت بخش بهره ببرید تا سفر خود را لذت بخش تر کنید.

قیمت: 100 درهم در روز. 630 درهم در هفته                  

مسافت کل: 250 کیلومتر در روز. 2400 کیلومتر در هفته

8 . کیا پگا 2021:  کیا پگا 2021 را اجاره دهید، جدیدترین سدان کامپکت کیا، که برای رقابت برای تاج پادشاهی اجاره ای طراحی شده است. یکی از بهترین ماشین هایی که می توانید کرایه کنید، این ماشین با ساختاری کوچک و سبک ارائه می شود که باعث چابکی و پارک کردن آن آسان می شود. این خودرو دارای شیشه‌های برقی، AUX، پشتیبانی از USB است و می‌توان آن را ارتقا داد تا ویژگی‌های هیجان‌انگیز دیگری مانند مه شکن، دوربین دید عقب و غیره را داشته باشد. این خودرو از قسمت ایمنی با ایربگ سرنشین جلو و راننده نیز مراقبت کرده است.

قیمت: 110 درهم در روز. 2199 درهم در ماه              

مسافت کل: 250 کیلومتر در روز. 4500 کیلومتر در ماه

9. Renault Symbol 2022:  یکی دیگر از گزینه های محبوب برای اجاره خودرو در دبی، سدان ساب کامپکت 4 در Renault Symbol 2022 است. از اجاره این خودرو که فضای داخلی باورنکردنی دارد و همچنین به دلیل قدرت مانور و مانور درخشان خود مشهور است، لذت خواهید برد. بهره وری سوخت این خودرو همچنین دارای ویژگی‌های فنی مدرن مانند بلوتوث، رایانه سفری، کنترل‌های آب و هوای خودکار، سنسور دما و کنترل‌های نصب شده بر روی فرمان است و همچنین دارای ویژگی‌های ایمنی عالی است.

قیمت: 105 درهم در روز/ 695 درهم در هفته              

مسافت کل: 250 کیلومتر در روز/ 1400 کیلومتر در هفته

10. Changan Alsvin 2020:  خودروی Changan Alsvin مدل 2020 گزینه دیگری است که می توانید برای اجاره خودرو انتخاب کنید. این سدان 5 در با ظرفیت 5 سرنشین و در رنگ های مشکی، آبی، قرمز و نقره ای عرضه می شود. شما می‌توانید از ویژگی‌هایی مانند صندلی‌های پارچه‌ای، پنجره‌های رنگی، صدای ممتاز، چراغ‌های مه شکن، چراغ‌های روشنایی روزانه، یادآور کمربند ایمنی، کنترل آب و هوا و غیره لذت ببرید. برای ایمنی، کیسه هوای SRS و کیسه هوای جلو وجود دارد. می توانید ماشین را برای یک روز، یک هفته یا یک ماه اجاره کنید.

قیمت: 99 درهم در روز; 2199 درهم در ماه              

مسافت کل: 250 کیلومتر در روز. 6000 کیلومتر در ماه

پیشنهاد می شود بخوانید: کارهایی که باید در این آخر هفته در دبی انجام دهید

شرایط عمومی اجاره ماشین در دبی چیست؟

1. اگر برای هر کشور دیگری به دبی سفر می کنید، داشتن حداقل 22 سال سن و داشتن گواهینامه بین المللی معتبر الزامی است.

2. ماشین باید در اجاره ماشین در دبی دقیقاً با همان شرایطی که شما آن را گرفته اید و دقیقاً با همان مقدار سوخت بازگردانده شود.

3. همچنین ارائه کپی ویزا و پاسپورت خود برای اجاره خودرو در دبی برای مسافران الزامی است.

4. مبلغ ثابتی باید به عنوان وثیقه به کرایه ماشین در دبی پرداخت شود که در صورت بازگشت خودروی اجاره ای در همان شرایطی که شما آن را گرفته اید، قابل استرداد است.

برای اجاره خودرو در دبی به چه مدارکی نیاز دارید؟

اگر شما مقیم امارات هستید، ممکن است برای اجاره خودرو در دبی به مدارک زیر نیاز داشته باشید:

شناسه معتبر امارات

گواهینامه رانندگی امارات متحده عربی

اگر توریستی هستید که از امارات متحده عربی بازدید می کنید، ممکن است برای استخدام راننده از اجاره خودرو در دبی به مدارک زیر نیاز داشته باشید:

پاسپورت

گواهینامه رانندگی بین المللی / مجوز رانندگی بین المللی (IDP)

ویزا

گواهینامه رانندگی کشوری

هنگام اجاره ماشین در دبی چه نکاتی را باید به خاطر بسپارید؟

بسیار مهم است که قبل از اینکه در نهایت سوار شوید وضعیت ماشین را بررسی کنید. سعی کنید یک تست درایو بگیرید و هر نوع آسیب قبلی به ماشین را بررسی کنید. اگر متوجه شدید، قبل از اینکه خودرو را تحت مسئولیت خود قرار دهید، آن را به اطلاع ارائه دهنده خدمات برسانید.

سن واجد شرایط رانندگی در امارات متحده عربی 22 سال است و اکثر شرکت های اجاره خودرو به افراد زیر هم سن اجاره نمی دهند. با این حال، برخی از شرکت ها حتی در صورت نیاز به افراد بالای 18 سال با گواهینامه رانندگی معتبر اجاره می دهند.

داشتن پوشش بیمه در هنگام اجاره خودرو بسیار مهم است. قبل از رزرو، تمام بیمه های ارائه شده را به دقت بررسی کنید.

آیا گردشگران می توانند در دبی ماشین کرایه کنند؟

بله، گردشگران در صورت داشتن تمامی مدارک معتبر مورد نیاز اجاره خودرو و داشتن سن و گواهینامه رانندگی معتبر می توانند به راحتی در دبی خودرو اجاره کنند. علاوه بر این، گردشگران حتی می توانند اجاره ماشین ماهانه در دبی رزرو کنند تا از اقامت طولانی خود در این کشور زیبا لذت ببرند.

هزینه کرایه ماشین در دبی چقدر است؟

اجاره اتومبیل دبی تقریباً با هر بودجه ای اتومبیل ارائه می دهد. هزینه کرایه ماشین در دبی از 65 درهم در روز شروع می شود و بسته به ماشینی که انتخاب می کنید ممکن است تا 5000 درهم در روز هم برسد.

هزینه اجاره ماشین در دبی برای یک ماه چقدر است؟

اگر می‌خواهید فقط یک ماشین اجاره ماهانه اولیه داشته باشید، ممکن است از 1500 درهم شروع شود. با این حال، اگر به دنبال سوار شدن به یک خودروی لوکس ممتاز هستید، اجاره‌های ماهیانه ممکن است تا 105000 در ماه بر اساس خودرو افزایش یابد. که برای شرکت خود در دبی انتخاب می کنید.

مشاوره و رزرو