محل اقامت در پوکت برای زوج ها: بهترین مناطق و هتل ها

جاذبه های گردشگری پوکت تایلند 30 مرداد ، 1403 15 دقیقه

برای یک سفر عاشقانه به تور پوکت می روید؟ این راهنمای مکان اقامت در پوکت برای زوج ها شما را تحت پوشش قرار داده است. 

بزرگترین جزیره تور تایلند، پوکت یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در این کشور است و دلیل خوبی هم دارد. پوکت با سواحل بکر، مناظر خیره کننده، مجموعه ای از فعالیت های ماجراجویی و مجموعه ای عالی از اقامتگاه ها، چیزی را برای همه ارائه می دهد.

در این راهنما، منتخبی از مناطق جزیره را که علایق مختلف را برآورده می‌کنند، بررسی خواهیم کرد. برخی از مناطق به خاطر زندگی شبانه پر جنب و جوش خود مشهور هستند، در حالی که برخی دیگر فضایی آرام و آرام را فراهم می کنند، که برای کسانی که به دنبال یک خلوتگاه آرام هستند، عالی است.

بدون مقدمه، بیایید نگاهی به بهترین مناطق و هتل های پوکت برای زوج ها بیندازیم.

فهرست مطالب

  • محل اقامت زوج ها در پوکت
  • شهر قدیمی پوکت فرهنگ و تاریخ
  • سورین - لوکس و حریم خصوصی
  • مای کائو - طبیعت و انزوا
  • پاتونگ - پایتخت زندگی شبانه پوکت
  • بنگ تائو - ساحل آرام و امکانات رفاهی عالی
  • کامالا - خلوتگاه آرام در ساحل
  • کیپ پانوا - یک جواهر پنهان
  • افکار نهایی
  • سوالات متداول: محل اقامت در پوکت برای زوج ها
  • مطالب مرتبط
  • محل اقامت زوج ها در پوکت
  • شهر قدیمی پوکت فرهنگ و تاریخ
  • یک مغازه تاریخی زیبا در شهر قدیمی پوکت

معماری زیبا در شهر قدیمی پوکت

شهر قدیمی پوکت برای کسانی که به تاریخ، فرهنگ و غذاهای تایلندی علاقه مند هستند، گزینه مناسبی است. خیابان‌های تاریخی آن مملو از فروشگاه‌های عجیب و غریب چینی-پرتغالی است که گالری‌های هنری، بوتیک‌های عجیب و غریب، و کافه‌های مستقل را در خود جای داده است. 

بازدیدکنندگان شهر قدیمی پوکت می توانند خود را در جذابیت معماری استعماری غرق کنند، در موزه تایلند هوآ به تاریخ غنی پوکت بپردازند و از زیبایی های پیچیده زیارتگاه های چین شگفت زده شوند. 

این شهر همچنین پایتخت غذاخوری های جزیره است و دارای مجموعه ای از غرفه ها و رستوران های خیابانی است که برخی از بهترین غذاهای تایلندی را در پوکت سرو می کنند. بسیاری از غذاخوری های محلی حتی در راهنمای معتبر میشلین گنجانده شده اند . 

حتماً بازار یکشنبه شب را در امتداد جاده Thalang، خیابان اصلی شهر قدیمی پوکت ببینید. از ساعت 4 بعدازظهر به بعد هر یکشنبه، این منطقه با غرفه های غذای خیابانی متعدد، سرگرمی های زنده و صنعتگران محلی که صنایع دستی خود را به نمایش می گذارند جان می گیرد. 

برای یک تجربه ناهار خوری عالی در محیطی رمانتیک، حتما میز را در Blue Elephant Phuket رزرو کنید . این موسسه ناهار خوری خوب که در یک عمارت استعماری خیره کننده قرار دارد، بهترین غذاهای تایلندی جنوبی را به نمایش می گذارد. من پیشنهاد می کنم یکی از منوهای طعم آنها را برای چشیدن انواع غذاها انتخاب کنید. 

نقطه ضعف شهر قدیمی پوکت این است که ساحل ندارد. توصیه می کنم 2 تا 3 شب در آنجا بمانید و بقیه اقامت پوکت خود را در قسمت دیگری از جزیره بگذرانید. 

معماری زیبا در شهر قدیمی پوکت

کارهای برتر در شهر قدیمی پوکت

  • معماری جذاب چینی-پرتغالی را کاوش کنید
  • در موزه تایلند هوآ با تاریخچه پوکت آشنا شوید
  • از بازار شلوغ یکشنبه شب در امتداد جاده تالانگ دیدن کنید
  • دره روی غذاهای لذیذ جنوب تایلند
  • به یک تور خودراهنما در هنرهای خیابانی محلی بروید

بهترین هتل ها در شهر قدیمی پوکت

شهر قدیمی پوکت طیف گسترده ای از هتل ها و مهمانخانه های مستقل با قیمت مناسب را ارائه می دهد. در مقایسه با سایر نقاط پوکت، زنجیره‌های بزرگ بین‌المللی حضور کمی در آنجا دارند.

بودجه کم: هتل بسوانا پوکت | The Besavana Phuket

این هتل با فاصله کوتاهی از جاذبه‌های اصلی شهر قدیمی پوکت، اتاق‌های مدرن جادار با حمام خصوصی، استخر روباز و پارکینگ رایگان ارائه می‌دهد. 

بودجه معمولی: هتل Pearlواقع در شهر قدیمی پوکت | Pearl Hotel

هتل مروارید در حاشیه شهر قدیمی پوکت واقع شده است و اتاق ها و سوئیت های امروزی با فضای داخلی الهام گرفته از زیبایی مروارید ارائه می دهد. مهمانان می توانند پس از یک روز گشت و گذار در استخر روباز استراحت کنند. گزینه‌های غذاخوری شامل یک غذاخوری تمام روز با غذاهای مورد علاقه تایلندی و بین‌المللی و یک رستوران چینی روی پشت‌بام است.  

بودجه زیاد: هتل وو گالری بوتیک | Woo Gallery & Boutique Hotel

این بوتیک هتل شیک درست در قلب شهر قدیمی پوکت خانه‌هایی در یکی از مغازه‌های تاریخی است. این هتل ترکیبی از فضای داخلی زیبا به سبک تایلندی و امکانات مدرن مانند تهویه مطبوع و دوش است. برخی از اتاق ها دارای بالکن هستند.

ساحل سورین | Surin

سورین واقع در ساحل غربی پوکت، تنها در 20 کیلومتری جنوب فرودگاه پوکت، دارای ساحلی خیره کننده با ماسه های سفید و آب های فیروزه ای است. این یک مقصد عالی پوکت برای زوج هایی است که به دنبال آرامش کامل هستند زیرا حریم خصوصی را ارائه می دهد که سایر مناطق شلوغ ممکن است فاقد آن باشند. 

سورین به دلیل مجموعه ای از استراحتگاه های منحصر به فرد و ویلاهای مجلل که مورد علاقه گردشگران و مردم محلی است، اغلب به عنوان "ردیف میلیونرها" شناخته می شود. در حالی که زمانی به خاطر صحنه مهمانی پر جنب و جوش و کلوب های ساحلی متعددش شناخته می شد، بیشتر آنها از آن زمان ناپدید شده اند. اکنون سورین یک نقطه آرام و آرام است.

جاذبه اصلی سورین بدون شک شن و ماسه آن است که بازدیدکنندگان تور ارزان پوکت را به لذت بردن از تجربه نهایی ساحل دعوت می کند. یک شنا با طراوت در دریا انجام دهید یا با یک کتاب خوب در دست، روی تخت آفتابی استراحت کنید. برای ماجراجویی‌تر، فرصت‌های عالی برای غواصی و کایاک‌سواری در انتظار شماست.

اگرچه کلوپ‌های ساحلی از بین رفته‌اند، اما تعداد زیادی از فروشندگان غذاهای خیابانی هنوز هم غذاهای لذیذ و مقرون به صرفه را ارائه می‌دهند. ماساژ تایلندی در ساحل نیز به راحتی در دسترس است. فراتر از ساحل، این دهکده میزبان مجموعه ای از بوتیک ها و رستوران های جذاب است که طیف وسیعی از غذاهای بین المللی را ارائه می دهند.

در مجموع، سورین انتخاب ایده آلی برای کسانی است که به دنبال تعطیلات ساحلی آرام در محیطی مجلل هستند. با این حال، اگر فضایی سرزنده‌تر با فعالیت‌های فراوان را ترجیح می‌دهید، ممکن است بخواهید به کاوش در شهرهای تفریحی دیگر در پوکت بپردازید.

ساحل سورین | Surin

کارهای برتر در سورین

  • در ساحل سورین استراحت کنید
  • از ورزش های آبی، از جمله غواصی، کایاک سواری و موج سواری لذت ببرید
  • از ساحل Laem Sing دیدن کنید
  • در پلازا سورین خرید کنید

بهترین هتل ها در سورین

سورین یک شهر تفریحی سطح بالا است، بنابراین گزینه های اقامتی مقرون به صرفه محدود است. با این حال، هنوز هم می‌توانید چند گزینه را پیدا کنید که باعث خرابی بانک نمی‌شوند. 

با بودجه کم: پارک سورین هتل آپارتمان

این آپارتمان‌های بزرگ و مدرن دارای تراس‌های سخاوتمندانه با چشم‌انداز خیره‌کننده دریا و کوه هستند. همه واحدها دارای آشپزخانه مجهز، تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت هستند. مهمانان همچنین می توانند از استخر روباز، سالن بدنسازی و پارکینگ رایگان لذت ببرند. 

با بودجه میان رده: Outrigger Surin Beach Resort

این اقامتگاه بوتیک که در فاصله چند قدمی ساحل واقع شده است، دارای 60 اتاق و سوئیت با دکوراسیون شیک با فضایی قدیمی است. این هتل دو استخر، یک سالن بدنسازی و یک رستوران زیبا در محل - Nalu Bar & Grill - ارائه می دهد که طعم های جهانی را در یک محیط زیبا گرد هم می آورد.

با بودجه زیاد: ویلا سورین

سورین نهایت تجربه لوکس را ارائه می دهد. از اقامتگاه‌هایی به‌سبک کلبه‌ای در یک محیط ساحلی ایده‌آل، احاطه‌شده توسط درختان نارگیل و تپه‌های غلتان لذت ببرید. این اقامتگاه دارای فضای داخلی زیبا با الهام از تایلندی، غذاخوری عالی و یک استخر روباز زیبا است.  

ویلا سورین

مای خائو | Mai Khao

Mai Khao، واقع در شمال غربی پوکت، توسعه نیافته باقی مانده است زیرا بخشی از پارک ملی Sirinat است. اگر به دنبال آرامش و ارتباط نزدیک با طبیعت هستید، Mai Khao یک انتخاب عالی است.

طولانی ترین ساحل پوکت به طول 11 کیلومتر در آن قرار دارد. به‌طور منحصربه‌فرد برای پوکت، بخش‌های خاصی از خط ساحلی می‌تواند کاملاً خالی از سکنه باشد. شما می توانید کیلومترها راه بروید و به سختی مردمی را ببینید.

چند استراحتگاه و ویلا مجلل در اطراف این منطقه وجود دارد، اما چترهای معمولاً در همه جا، فروشندگان غذاهای خیابانی یا ورزش های آبی را در اطراف نخواهید دید. چند غذاخوری و بار در نزدیکی ساحل وجود دارد، اما هیچ کدام در واقع روی آن نیستند و محیط دست نخورده را حفظ می کنند.

فرودگاه بین المللی پوکت در منتهی الیه جنوبی مای خائو واقع شده است. دیدن هواپیما در آنجا یک فعالیت محبوب است زیرا این بخش از ساحل در مسیر پرواز قرار دارد. با پایین آمدن هواپیماها، عده ای با آنها عکس های نزدیک می گیرند. با این حال، بهتر است به دلایل ایمنی مستقیماً در مسیر پرواز قرار نگیرید.

قابل ذکر است، مای خائو همچنین یک منطقه لانه سازی برای لاک پشت های دریایی کمیاب است. بنیاد لاک پشت های دریایی Mai Khao از لاک پشت ها محافظت می کند و به مردم در مورد اکوسیستم محلی آموزش می دهد. بازدید از مرکز آنها فرصتی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارهای مهم آنها و ملاقات با لاک پشت های ساکنی است که به دلایل مختلف نمی توانند در طبیعت رها شوند.

به طور خلاصه، Mai Khao یک مقصد ایده آل برای زوج هایی است که به دنبال تجربه یک قطعه دست نخورده از پوکت هستند. در حالی که زندگی شبانه ممکن است محدود باشد و هزینه های اقامت معمولاً بالاتر باشد، احساس داشتن یک ساحل کامل برای خود تجربه ای است که به ندرت در جای دیگری در پوکت یافت می شود.

مای خائو | Mai Khao

کارهای برتر در مای کائو

  • از پیاده روی طولانی در امتداد ساحل Mai Khao لذت ببرید
  • از بنیاد لاک پشت های دریایی Mai Khao دیدن کنید
  • مشاهده هواپیما در انتهای جنوبی ساحل Mai Khao
  • به پارک آبی Splash Jungle بروید
  • پارک ملی سیرینات را کاوش کنید

بهترین هتل ها در Mai Khao

Mai Khao مجموعه محدودی از هتل های ارزان قیمت دارد. می توانید با رزرو یک خانه خصوصی برای تعطیلات، هزینه ها را کاهش دهید. انتهای لوکس مقیاس عمدتا توسط هتل های زنجیره ای بین المللی نشان داده شده است. 

بودجه کم: بوتیک ریزورت ساحلی Coriacea

این اقامتگاه با قیمت مناسب دارای موقعیت ساحلی آرام و فضایی آرام است. این هتل دارای یک استخر روباز، یک رستوران در محل است که متخصص در غذاهای تایلندی با چرخش سالم و کایاک رایگان و کرایه دوچرخه است. همه اتاق‌های اختصاصی دارای بالکن یا پاسیو هستند که برخی از آنها چشم‌انداز دریا دارند. 

میان رده: ملیا پوکت مای خائو | Melia

این اقامتگاه ساحلی پنج ستاره دارای مجموعه ای از سوئیت ها و ویلاهای مجلل با چشم انداز باغ است. Melia انتخاب مناسبی برای کسانی است که عاشق دکوراسیون داخلی مدرن و پالت های طبیعی آرام هستند. این هتل دارای یک استخر روباز زیبا احاطه شده با فضای سبز سرسبز و یک رستوران در محل است که منوی غذاهای تایلندی و بین المللی را ارائه می دهد.

لوکس: هتل جی دبلیو ماریوت | JW Marriott Phuket Resort and Spa

جی دبلیو ماریوت که درست در کنار ساحل مای خائو قرار دارد، لوکس و خلوت ارائه می‌کند. اتاق‌های بزرگ دارای تأثیرات تایلندی هستند و چشم‌انداز باغ، استخر یا دریا دارند. مهمانان می توانند از سه استخر روباز، 11 بار و غذاخوری و طیف وسیعی از فعالیت ها از یوگا تا کلاس های آشپزی لذت ببرند.

هتل جی دبلیو ماریوت   

پاتونگ - پایتخت زندگی شبانه پوکت  | Patong

پاتونگ بدون شک محبوب ترین شهر تفریحی پوکت است. این شهر به خاطر صحنه زندگی شبانه پر جنب و جوشش که آن را به مقصد مورد علاقه پوکت در میان زوج هایی که عاشق مهمانی هستند تبدیل می کند. زوج ها می توانند از یک روز ساحلی لذت ببرند و بعداً برای یک شب سرگرم کننده به خیابان Bangla، خیابان اصلی مهمانی پاتونگ بروند. 

خط ساحلی شنی اصلی شهر ساحل پاتونگ است. این ساحل با زیباترین ساحل پوکت فاصله زیادی دارد، اما مرکز فعالیتی است که گزینه های متعددی برای ورزش های آبی و کلوپ های ساحلی ارائه می دهد. توجه به این نکته مهم است که در طول فصل پرآب، ساحل به شدت شلوغ می شود.

با این حال، پاتونگ چیزی بیش از یک فضای مهمانی را ارائه می دهد. این شهر دارای رستوران های مناسب، بازارهای غذای خیابانی، مغازه های عتیقه فروشی و استودیوهای هنرمندان است. اگر به دنبال کشف فراتر از شلوغی پاتونگ هستید، می‌توانید به راحتی یک قایق طولانی از ساحل پاتونگ اجاره کنید و به سواحل دورافتاده‌تر و جزایر مجاور بروید.

شخصاً یکی از نکات برجسته پاتونگ برای من مدرسه آشپزی پوم است . من و شوهرم در اولین سفرمان به پوکت در کلاس آشپزی آنجا شرکت کردیم. ما یاد گرفتیم که سه غذای کلاسیک تایلندی از جمله پد تای، تام یام و تایلندی گرین کاری را آماده کنیم. البته، شما این امکان را دارید که از بین طیف وسیعی از غذاهای لذیذ دیگر انتخاب کنید.

در مجموع، اگر به دنبال آرامش و آرامش برای فرار زوج خود هستید، پاتونگ کاملاً چنین چیزی را ارائه نمی دهد. اما اگر زندگی شبانه در اولویت است، آن مکان جایی است که باید باشید. 

کارهای برتر در پاتونگ

  • مهمانی در Bangla Walking Street
  • در ساحل پاتونگ استراحت کنید
  • یک درس آشپزی در مدرسه آشپزی پوم (مورد علاقه شخصی من!) بگیرید.
  • از ساحل آزادی دیدن کنید
  • از مرکز خرید Jungceylon خرید کنید
  • تماشای یک نمایش بانویی در سایمون کاباره
  • بازارهای شبانه را کاوش کنید

بهترین هتل های پاتونگ

وقتی صحبت از محل اقامت می شود، پاتونگ برای هر سلیقه و بودجه ای چیزی دارد. به خاطر داشته باشید که لازم نیست دقیقاً در مرکز شهر بمانید تا از تفریحات شبانه، خرید و رستوران های آن استفاده کنید. چند استراحتگاه عالی در مناطق نزدیک وجود دارد که معمولاً شاتل رایگان به پاتونگ ارائه می دهند. 

بودجه کم: هتل تانتیپ | Thanthip Beach Resort

تانتیپ واقع در دسترس آسان از ساحل پاتونگ، ارزش خوبی را در قلب پاتونگ ارائه می دهد. مهمانان می‌توانند از اتاق‌های بزرگ، استخر روباز و رستورانی که غذاهای تایلندی و بین‌المللی سرو می‌کند لذت ببرند. 

میان‌رده: استراحتگاه و اسپا ماریوت پوکت، ساحل مرلین

ماریوت مرلین یکی از چیزهای مورد علاقه من در مورد آن این است که می توانید از یک محیط ساحلی آرام لذت ببرید و در عین حال دسترسی آسان به جاذبه های پاتونگ داشته باشید. 

ماریوت فقط 15 دقیقه با ماشین از شهر تفریحی فاصله دارد و چندین بار در روز شاتل رایگان به پاتونگ ارائه می دهد. می توانید صبح را با لذت بردن از ساحل کوچک اما زیبای مرلین بگذرانید و در شب از زندگی شبانه پاتونگ نهایت استفاده را ببرید. 

لوکس: اقامتگاه و ویلاهای هندوچین

این استراحتگاه مجلل در دامنه تپه ای مشرف به خلیج کالیم واقع در شمال پاتونگ قرار دارد. ساحل کلیم ساحلی برای شنا نیست، زیرا کف دریا مرجان های مرده زیادی دارد. با این حال، استراحتگاه خدمات شاتل منظم به پاتونگ ارائه می دهد. این ریزورت دارای مجموعه ای از سوئیت ها و ویلاهای مجلل است که برخی از آنها دارای استخرهای غوطه ور هستند.

اقامتگاه و ویلاهای هندوچین

ساحل بنگ تائو | Bang Tao

بانگ تائو که در ساحل غربی پوکت واقع شده است، یکی از طولانی ترین سواحل این جزیره است که مناظر زیبای غروب خورشید را برای یک شب رمانتیک ارائه می دهد. در حالی که برخی از بخش‌های آن تقریباً خالی از سکنه هستند، مهمانان هنوز هم می‌توانند از تعطیلات فعال لذت ببرند.

انتهای جنوبی بنگ تائو مجموعه ای از استراحتگاه های مجلل، کلوپ های ساحلی و بارها را در خود جای داده است. مجموعه تفریحی لاگونا پوکت واقع در اینجا مجموعه ای از فعالیت ها از جمله گلف، اسب سواری و خدمات اسپا را برای زوج ها فراهم می کند. 

انتهای شمالی ساحل بسیار آرام‌تر است و تنها تعداد انگشت شماری هتل و غذاخوری دارد. این بخشی از بنگ تائو است که می توانید ساعت ها بدون برخورد با افراد زیادی در آن قدم بزنید. آنقدر آرام و بکر است که احساس می‌کند دنیایی دور از مناطقی مانند پاتونگ است. 

بنگ تائو یک مقصد عالی پوکت برای زوج‌هایی است که به دنبال ترکیب اقامتی با کیفیت بالا، خرید و غذاخوری با یکی از بهترین سواحل پوکت هستند.

ساحل بنگ تائو | Bang Tao

کارهای برتر در بنگ تائو

  • البته زمانی را در ساحل بنگ تائو بگذرانید!
  • آن را در کلوپ های ساحلی زندگی کنید
  • از خرید در دهکده کانال در لاگونا پوکت لذت ببرید
  • از یک دور گلف در لاگونا گلف پوکت لذت ببرید

بهترین هتل های بنگ تائو

بنگ تائو یکی دیگر از بخش‌های مجلل پوکت است که چندین هتل زنجیره‌ای بین‌المللی در آن ارائه می‌شود. با این حال، چند هتل که درست در ساحل واقع نشده اند، می توانند ارزش زیادی ارائه دهند. 

بودجه کم: Diamond Resort Phuket

هتل دیاموند ریزورت تنها 10 دقیقه پیاده از ساحل بنگ تائو فاصله دارد و اقامتگاه های مقرون به صرفه و امکانات مدرن ارائه می دهد. اتاق ها ساده و در عین حال جادار و دلباز هستند. یک استخر بزرگ در فضای باز و یک رستوران با غذاهای تایلندی و بین المللی وجود دارد.

میان رده: آنگزانا لاگونا پوکت

این استراحتگاه شیک ساحلی بخشی از مجموعه لاگونا پوکت است که خرید عالی، زمین گلف و پارک پیک نیک را ارائه می دهد. آنگزانا مجموعه‌ای از اتاق‌ها و سوئیت‌های مجلل با مبلمان مدرن و تزئینات تایلندی را ارائه می‌دهد. مهمانان می توانند از استخر روباز بزرگ و طیف گسترده ای از بارها و غذاخوری ها استفاده کنند.

لوکس: Banyan Tree Phuket

همچنین در لاگونا پوکت، Banyan Tree دارای اقامتگاه‌هایی به سبک ویلا است که با مبلمان مجلل و هنر تایلندی تزئین شده‌اند. همه ویلاها دارای استخر خصوصی و فضای باز سخاوتمندانه برای استراحت هستند. این استراحتگاه همچنین دارای استخر خصوصی، اسپای آرام و مجموعه ای از بارها و رستوران ها است.

ساحل کامالا | kamala

کامالا به خاطر حال و هوای آرام خود شناخته شده است و برای زوج هایی که به دنبال استراحتی آرام هستند، مقصدی مناسب در پوکت است. کامالا در سواحل جنوب غربی جزیره واقع شده است و دارای یک ساحل زیبا و طولانی و انتخاب مناسبی از گزینه های اقامتی است. 

این شهر در ابتدا یک دهکده ماهیگیری بود، اما این موضوع مطرح شد و کامالا اکنون یک شهر تفریحی محبوب است. در طول فصل پرآب، انتهای جنوبی ساحل می تواند بسیار شلوغ شود. با این حال، حتی در آن زمان هم مکان به اندازه پاتونگ شلوغ به نظر نمی رسد.

ساحل زیبا جاذبه اصلی کامالا است. این شهر مجموعه خوبی از کافه ها و رستوران ها را ارائه می دهد، از جمله برخی که دقیقاً در ساحل واقع شده اند. هر دوشنبه و جمعه از ساعت 15:30 تا 23 شب بازاری در خیابان اصلی وجود دارد. این یک مکان عالی برای امتحان کردن برخی از غذاهای محلی خیابانی و بار کردن میوه های عجیب و غریب است.

کامالا محل پوکت FantaSea است که یک جاذبه توریستی محبوب با اجرای فرهنگی و برخی وسایل سواری است. در مورد اجرای فیل ها و ببرها در این نمایش بحث و جدل وجود دارد. متأسفانه، تایلند بهترین سابقه را در زمینه رفاه حیوانات ندارد. به همین دلیل ممکن است تصمیم بگیرید که نمایش را رد کنید.

به عنوان یک مقصد پوکت برای زوج‌ها، کامالا ترکیب خوبی از گزینه‌های اقامتی و غذاخوری را بدون احساس شلوغی بیش از حد یا خلوت ارائه می‌دهد. برای کسانی که به دنبال تعطیلات ساحلی همراه با فعالیت های کم اهمیت هستند، عالی است.

ساحل کامالا | kamala

کارهای برتر در کامالا

  • در ساحل استراحت کنید
  • از بازار جمعه کامالا دیدن کنید
  • به معبد بودایی Wat Baan Kamala بروید
  • از موج سواری، غواصی و غواصی لذت ببرید

بهترین هتل های کامالا

کامالا طیف وسیعی از هتل ها را با هر بودجه ای ارائه می دهد، از جمله برخی از هتل های لوکس. این روستا ترکیبی از زنجیر و مستقل است. دومی اغلب بهترین ارزش است. 

  • بودجه: هتل بوتیک وابی سابی

هتل وابی سابی بوتیک در قلب روستای کامالا قرار دارد و تنها 10 دقیقه پیاده تا ساحل فاصله دارد. اتاق‌ها مدرن، روشن و جادار هستند و برخی از آنها چشم‌انداز دریا دارند. یک استخر روباز با اندازه خوب و یک رستوران در محل وجود دارد.

  • میان رده: هتل لیالینا

این هتل بوتیک دارای موقعیت مکانی عالی در کنار ساحل با منظره زیبای دریا است. همه اتاق های مجلل دارای حمام آبگرم هستند. هنگامی که در ساحل نیستند، مهمانان می توانند از شنا در استخر روباز و صرف غذا در رستوران هتل لذت ببرند.

  • لوکس هتل کیمالا

برای دور شدن از همه چیز در یک محیط مجلل، حتما Keemala را بررسی کنید. این استراحتگاه منحصر به فرد بر روی تپه ای مشرف به کامالا و دریای آندامان قرار دارد. مجموعه ای از کلبه ها و ویلاهای طراحی شده با الهام از مناظر و سنت های پوکت را در خود جای داده است. این به راحتی یکی از منحصر به فرد ترین مکان ها برای خلوتگاه زوج ها در پوکت است. 

هتل کیمالا

کیپ پانوا - یک جواهر پنهان

کیپ پانوا که در گوشه ای خلوت در جنوب شرقی پوکت قرار دارد، بهشتی برای زوج هایی است که به دنبال صلح و حریم خصوصی هستند. این بخش از جزیره در مقایسه با شهرهای تفریحی محبوب تر، شلوغ تر و کمتر توسعه یافته است.

کیپ پانوا سبک زندگی آرام، سواحل کوچک بکر و مناظر خیره کننده را ارائه می دهد. این منطقه تنها تعداد معدودی استراحتگاه و کاندوهای سطح بالا را در خود جای داده است و فعالیت‌های زیادی در خارج از محل اقامت وجود ندارد.

با این وجود، پانوا خانه آکواریوم پوکت است که مجموعه گسترده ای از موجودات دریایی عجیب و غریب را به نمایش می گذارد. در روستای پانوا در نزدیکی، مجموعه‌ای از رستوران‌های ساده را خواهید دید که هم غذاهای تایلندی و هم غذاهای بین‌المللی سرو می‌کنند. با فرا رسیدن غروب، گردشگاه ساحلی با غرفه‌های غذای خیابانی زنده می‌شود. اگر در حال و هوای یک شبگردی هستید، شهر پوکت تنها 20 دقیقه با تاکسی فاصله دارد.

من و شوهرم برای ماه عسل در کیپ پانوا ماندیم و یکی از نکات جالب سفرمان تماشای غروب آفتاب در آشیانه بابا بود . این بار شیک روی پشت‌بام که در محوطه‌های نفیس استراحتگاه مجلل سری پانوا قرار دارد، چشم‌انداز بی‌نظیری از دریای آندامان ارائه می‌دهد.

تجربه با استانداردهای تایلندی گران است، اما اگر بودجه اجازه می دهد، من آن را به شدت توصیه می کنم. حتما میز خود را از قبل رزرو کنید زیرا تعداد صندلی ها محدود است. حداقل هزینه 2000 بات (60 دلار آمریکا) برای هر نفر اعمال می شود.  

کیپ پانوا یک انتخاب عالی است اگر به دنبال تجربه سمت آرام تر پوکت هستید. ممکن است مقصد ایده آلی برای زندگی شبانه پر جنب و جوش یا جاذبه های اصلی نباشد. با این حال، من معتقدم که فضای منزوی پانوا محیطی عالی برای فرار یک زوج رمانتیک ارائه می دهد.

کیپ پانوا - یک جواهر پنهان

کارهای برتر در کیپ پانوا

  • در سواحل محلی استراحت کنید
  • از یک غذای خوشمزه در تفرجگاه کیپ پانوا لذت ببرید
  • غروب آفتاب را با یک کوکتل در دست در بار پشت بام بابا آشیانه تماشا کنید
  • از آکواریوم پوکت دیدن کنید

بهترین هتل های کیپ پانوا

کیپ پانوا یک منطقه نسبتا کوچک است، بنابراین تعداد زیادی از گزینه های هتل وجود ندارد. آنهایی که در دسترس هستند اغلب با استانداردهای تایلندی گرانتر هستند. 

  • بودجه کم: هتل کانتری بای پوکت

ویژگی مورد علاقه من در این هتل با ارزش، استخر روی پشت بام با منظره های باورنکردنی دریا است. هر اتاق دارای آشپزخانه مجهز و بالکن خصوصی است. میهمانان می‌توانند در رستوران هتل یا غذاخوری‌های تایلندی و بین‌المللی که درست در کنار هتل قرار دارند، صرف غذا کنند. 

  • میان رده: استراحتگاه ساحلی Pullman Phuket Panwa

من و شوهرم در Pullman Panwa برای ماه عسل ماندیم. این اقامتگاه دارای طیف وسیعی از اتاق ها و ویلاها می باشد. ما در یک ویلای زیبا با منظره دریا با استخر خصوصی اقامت کردیم. این یک انتخاب عالی برای یک خلوت عاشقانه بود. ساحل هتل چیزی برای نوشتن نیست، اما محوطه استخر روباز با بار و کابانا زیبا است.

  • لوکس: V Villas Phuket، MGallery

این اقامتگاه مجلل با امکانات اقامتی به سبک ویلا با چشم‌اندازهای خیره‌کننده از دریای آندامان، انتخابی عالی برای کسانی است که به دنبال حفظ حریم خصوصی و آرامش کامل هستند. هر ویلا دارای بالکن و استخر خصوصی است. برای رسیدن به ذن کامل، اسپای مجلل استراحتگاه را بررسی کنید.

افکار نهایی

بنابراین در اینجا شما آن را دارید. اینها بهترین مناطق و هتل های پوکت برای زوج ها هستند. انتخاب محل اقامت در نهایت به نوع تجربه ای که به دنبال آن هستید بستگی دارد.

این جزیره به اندازه کافی بزرگ است که می تواند همه نوع مسافران را پذیرا باشد. همچنین ممکن است اقامت در نقاط مختلف جزیره را انتخاب کنید تا جنبه های مختلف آن را تجربه کنید. 

برای یک ماجراجویی نهایی تایلندی، چرا سفر رمانتیک خود به پوکت را با اقامت در بانکوک پر جنب و جوش ترکیب نکنید ؟ برای شروع برنامه ریزی سفر خود، برنامه های سفر یک روزه و دو روزه بانکوک ما را بررسی کنید . برای اطلاعات بیشتر در مورد محل اقامت در شهر، این راهنمای بهترین مناطق بانکوک را بررسی کنید .

سوالات متداول: محل اقامت در پوکت برای زوج ها

رمانتیک ترین منطقه پوکت کدام است؟

Mai Khao یکی از رمانتیک ترین مناطق پوکت است. موقعیت پارک ملی آن تا کنون تضمین کرده است که توسعه محدود باقی می ماند. این منطقه دارای حریم خصوصی و خلوت است. می توانید ساعت ها در کنار ساحل قدم بزنید و روحی را نبینید. 

منطقه اصلی مهمانی پوکت چیست؟

منطقه اصلی مهمانی پوکت پاتونگ است. خیابان بنگلا، خیابان پیاده‌روی اصلی شهر، مملو از کلوپ‌های شبانه و بارها است. متأسفانه، پاتونگ نیز جنبه‌ی پرمصرف‌تری دارد. این فقط چیزی است که باید وقتی آنجا هستید از آن آگاه باشید.

امن ترین قسمت پوکت کدام است؟

پوکت به طور کلی یک مقصد گردشگری امن است. هیچ کاری را در خانه انجام ندهید. در جاده ها بیشتر مراقب باشید. تایلند یکی از بالاترین نرخ مرگ و میر جاده ای را در جهان دارد و اسکوتر سواران و عابران پیاده بیشترین خطر را دارند. بدون بیمه درمانی مسافرتی از خانه خارج نشوید.

مشاوره و رزرو