در مالزی چه چیزی به عنوان هدیه بخریم؟

جاذبه های گردشگری کوالالامپور مالزی 20 تیر ، 1403 15 دقیقه

آیا تا به حال از خود پرسیده اید پس از سفر چه چیزی برایتان باقی می ماند؟ خاطرات با مقاصد، مردم محلی و غذاهای عجیب و غریب آنها، رضایت هنگام تحسین مناظر زیبا یا احساس برآورده شدن زمانی که اهداف سفر ما برآورده شده است. کم و بیش ما مطمئناً می خواهیم تجربه خود را با آن عزیزان در خانه به اشتراک بگذاریم. در مورد هدیه دادن به آنها از سفرمان چطور؟ هنگام بازدید از تور مالزی با فرهنگی متنوع، در اینجا 5 پیشنهاد برتر ما برای خرید در مالزی به عنوان هدیه آورده شده است . به کاوش ادامه دهید

5 پیشنهاد برتر برای خرید در مالزی به عنوان هدیه:

5 پیشنهاد برتر برای خرید در مالزی به عنوان هدیه:

1. باتیک:

برای کسانی که عاشق خرید در تور مالزی سنگاپور  هستند، گذراندن ساعاتی در مراکز خرید محلی ممکن است همیشه در لیست تورهای مالزی قرار گیرد . اگر از طرفداران آداب و رسوم محلی یا اقلامی هستید که منشا طبیعت دارند، باتیک باید در لیست کالاهایی که در مالزی به عنوان هدیه بخرید، اول باشد.

پارچه باتیک توسط صنعتگران محلی با استفاده از موم زنبور عسل برای ایجاد اشکال ترد به دقت ساخته می شود و سپس با رنگ های مختلف رنگ می شود. ابریشم باتیک مالزی فقط با شکل های گیاهی، گل و موم زنبور عسل چاپ می شود. چنین هدیه معنی‌داری برای آوردن به خانه.

اقلام زیادی از ابریشم باتیک ساخته شده است که می توانید از بین آنها انتخاب کنید.

2. سوغاتی های ساخته شده از قوطی:

هدیه دیگری برای خرید در مالزی اقلام حلبی است. اقلام ساخته شده از قلع به طور گسترده در مراکز خرید، مغازه های سوغاتی، مغازه های صنایع دستی، مغازه های تخصصی سطح بالا یا در بازارهای محلی فروخته می شود. شما می توانید اقلام جذابی مانند مدل برج دوقلوی پتروناس، جاکلیدی، دستبند که نمادهای کشور مالزی روی آنها چاپ شده است را انتخاب کنید.

قیمت آن چیزها از 2-5 دلار آمریکا شروع می شود. از رویال سلانگور مورد اعتماد در شماره 4، Jalan Usahawan 6، Setapak Jaya، 53300 Kuala Lumpur - بزرگترین تولید کننده محصول قلع در جهان در  تور کوالالامپور KL دیدن کنید تا اقلام مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

3. Teh Taricچای مالزی:

آیا تا به حال تماشای چای‌ساز هنرمندی که در خیابان‌های مالزی مشغول چای کردن است، بوده‌اید؟ شوخی نیست اما آنها این کار را بسیار ماهرانه انجام می دهند. جالبتر اینکه چایی که درست می کنند بسیار خوشمزه و البته خوش طعم است. این چای شیر حبابی است که هم بومی‌ها و هم گردشگران بین‌المللی آن را دوست دارند. ویژگی های ته تاریک با طعم و عطر غنی آن.

با پشتوانه عملکرد چشم نواز چای سازان، هنگام نوشیدن یک فنجان ته تاریک، هم می توانیم از اجرای چشمگیر و هم از یک نوشیدنی خوشمزه لذت ببریم. و بله، به یاد داشته باشید که مقداری را به خانه بیاورید و با خانواده خود لذت ببرید.

چای مالزی

4. رشته فرنگی فوری:

شوخی می کنیم؟ نه، ما نیستیم. نودل فوری هدیه ای محبوب است که بسیاری از گردشگران هنگام بازدید از مالزی برای خرید انتخاب می کنند. نودل فوری من کوالی پنانگ سفید مالزی را دست کم نگیرید! این هفتمین نوع نودل در لیست تندترین نودل های فوری تمام دوران است، اگر دوستانی دارید که دنبال غذاهای تند هستند یا دوستانی دارید که عجیب و غریب، سم دنیا را دوست دارند، My Kuali Penang White یک هدیه جالب و منحصر به فردی که در سفر به مالزی باید به عنوان هدیه بخرید.

طعم رشته مای کوالی پنانگ وایت علیرغم فرآوری صنعتی آن، هنوز هم بسیار خوشمزه و جذاب است و کاملاً متفاوت از نودل های فوری معمولی است. یک دسته از 4 بسته نودل فوری My Kuali Penang White به قیمت حدود 7 MYR فروخته می شود.

5. گیاهان و ادویه جات ترشی جات:

اگر دوستان و اقوام شما عاشق غذاهای مالزیایی هستند، خرید ادویه و گیاهان به عنوان هدیه ایده خوبی است. می توانید هدایای ویژه را با خانواده و اقوام خود برای طبخ غذاهای لذیذ مختلف مالزیایی به اشتراک بگذارید. یک توصیه برای شما این است که باید ادویه ها و گیاهان را برای غذاهای محبوب مالزیایی مانند پودر کاری، سس ساتای انتخاب کنید. قیمت فقط حدود 4 تا 7 MYR / بسته است.

گیاهان و ادویه جات ترشی جات:

آن چیزها را از کجا بخریم؟

شما اکنون پاسخ این سوال را دارید که در مالزی به عنوان هدیه چه چیزی بخرید. اکنون زمان آن فرا رسیده است که به دنبال این باشید که آنها را از کجا بخرید؟

لیست مراکز خرید مالزی را بررسی کنید و به نزدیکترین مکان به خود بروید. از خرید لذت ببرید

اکنون که لیستی برای خرید در مالزی دارید. اما صبر کنید، چگونه می توانیم آنها را بخریم؟ به عبارت دیگر آیا می توانیم به دلار آمریکا پرداخت کنیم یا با ارز محلی؟ به کاوش ادامه دهید

1. مالزی از چه ارزی استفاده می کند؟

پاسخ رینگیت مالزی (MYR) است که در آن 1 MYR برابر با 0.24 دلار آمریکا است. رینگیت مالزی دو شکل دارد یا در اسکناس یا در سکه های فلزی. اسکناس‌های مالزی در ارزش‌های RM1، RM5، RM10، RM20، RM50 و RM100 موجود هستند در حالی که سکه‌های مالزی دارای ارزش‌های 5 sen، 10 sen، 20 sen و 50 sen هستند.

2. چنچ پول در مالزی:

می‌توانید دلار آمریکا یا سایر ارزهای خارجی را در بانک‌ها و شارژرهای مجاز پول در همه جا به رینگیت مالزی شارژ کنید. بهترین نرخ ارز را می توانید در بانک ها و صرافی های مجاز پیدا کنید. لطفاً توجه داشته باشید که شارژرهای پول فقط اسکناس‌ها را در شرایط خوب می‌پذیرند، بنابراین اگر اسکناس‌های شما رنگ مات دارند یا چند بار از ماشین لباس‌شویی رفته‌اند، آن‌ها را فراموش کنید.

چنچ پول در مالزی:

3. محل پیدا کردن دستگاه های خودپرداز در مالزی:

دستگاه های خودپرداز را می توان به راحتی در شهرهای سرتاسر مالزی پیدا کرد که راهی مطمئن تر و مقرون به صرفه تر برای مسافران برای دریافت ارز محلی است. توجه به مکان های نزدیک به شعب بانک های بزرگ، مراکز خرید و پایانه های هوایی و زمینی. اگر بانک خانگی شما عضو شبکه جهانی ATM Cirrus یا Plus است، فقط باید به دنبال دستگاه خودپردازی باشید که دارای علائم شبکه مشابه کارت شما باشد. همچنین می توانید از کارت اعتباری خود ارز برداشت کنید. برای دارندگان مسترکارت می توانید از دستگاه های خودپرداز سیروس و دارندگان ویزا کارت می توانند از دستگاه های خودپرداز پلاس برداشت کنند. اکثر دستگاه های خودپرداز به شما امکان می دهند 1500 MYR در هر تراکنش و حداکثر 3000 MYR در روز برداشت کنید.

امیدواریم مقاله ما در مورد چه چیزی در مالزی به عنوان هدیه بخریم، اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما در سفر با ارزانترین تور مالزی قرار داده باشد. اکنون نوبت شماست که کشور متنوعی را کشف کنید. به یاد داشته باشید که تجربیات خود را در کامنت زیر با ما به اشتراک بگذارید.

شما می توانید تور ترکیبی مالزی سنگاپور و قیمت تور مالزی سنگاپور را از آژانس هواپیمایی سفر ایمن استعلام بگیرید

مشاوره و رزرو