غذاهای عجیب و غریب مالزی و چگونه جرات دارید امتحان کنید؟

جاذبه های گردشگری کوالالامپور مالزی 08 تیر ، 1403 11 دقیقه

مالزی علاقه شدیدی به طیف وسیعی از مواد غذایی دارد. وقتی همه چیز را امتحان کردید، نوبت سوپ مرغ معمولی و رندانگ می رسد. در این مقاله، خلاصه ای از غذاهای خارق العاده «بومی» را در تور مالزی را برای شما آماده کرده ایم تا سعی کنید… اگر جرات دارید. امتحان کنید.

1. سوپ  بوفالو بهترین غذاهای عجیب و غریب مالزی.

بله، درست شنیدی. سوپ  گاو نر برای ارتقاء قدرت مردانگی مردان برای بهبود عملکرد آنها. این غذا، «سوپ حاجی ابوبکر» با طعم‌های هندی در کاری مانند آب میوه در جاده‌ای در جالان دورایسمی است که می توانید در تور مالزی سنگاپور امتحان کنید.

آدرس:

Dang Wangi Asian Heritage Row، Jalan Doraisamy، مالزی

ساعات کار:دوشنبه - یکشنبه: 1800 - 0000

قیمت:  ~ 10 رینگیت

بهترین غذاهای عجیب و غریب مالزی

2. قورباغه روی چوب

در برجسته‌ترین ویترین شب KL، Jalan Alor، قورباغه‌های سبک جنوبی را با چوب می‌فروشد. با وجود این واقعیت که پاهای قورباغه در غذاهای چینی محبوب است (مانند فرنی پای قورباغه)، خوردن کل قورباغه طبیعی نیست. با این سرعت، مالزی تمام قورباغه را سرخ کرده و می خورد. برخی اظهار می کنند که طعم آن شبیه مرغ است!

آدرس:

جالان الور، بوکیت بینتانگ، 50200 کوالالامپور

ساعات کار:

دوشنبه تا یکشنبه: 1900 - 0000

قیمت:  25 رینگیت

2. قورباغه روی چوب

3. مغز خوک سرخ شده.

عاشق کوفته هستید؟ در مورد تلاش برای ذهن خوک‌ها چطور؟ آنها از نظر ظاهری شبیه کوفته های معمولی به نظر می رسند تا زمانی که آن ها را نچسبانید. سطح صاف کاستارد و طعم بی‌نظیر آن بی‌تردید برای معده‌های ضعیف نیست و مطمئناً طعمی به دست آمده است. می‌توانید این غذای دیوانه‌کننده را در رستوران Sek Yuen در Jalan Pudu  در ارزانترین تور مالزی پیدا کنید.

آدرس:

315, Jalan Pudu, 55100 Kuala Lumpur

ساعات کار:

سه شنبه - یکشنبه: 1100 - 1430، 1730 - 2200

قیمت:  ~ 25 رینگیت / هر نفر

3. مغز خوک سرخ شده.

4. یونگ تاو فو - غذای چینی از غذاهای عجیب و غریب مالزی.

آیا تا به حال در مورد یونگ تاو فو کبابی می دانید؟ ما نه یکی یا دیگری. یونگ تاو فو به طور معمول با سوپ خورده می شود یا به صورت خشک شده با مقداری سس روی آن مصرف می شود. ما متعجبیم... اگر یونگ تاو فو در حال حاضر کبابی می شود، صرف نظر از آن، یونگ تاو فو در نظر گرفته می شود؟

این تفسیر جدید از یونگ تاو فو کبابی را امتحان کنید، ممکن است محبوب ترین چیز بعدی شما باشد!

آدرس:

Jalan Desa Jaya, Taman Desa, 58100 Kuala Lumpur

ساعات کاری:

دوشنبه - یکشنبه: 1800 - 0000، سه شنبه تعطیل است

قیمت:  ~ 1.90 رینگیت

5. ریه گاو - نکته منحصر به فرد غذاهای عجیب و غریب مالزی.

در مورد این قبلا در غذاهای عجیب و غریب مالزی شناخته شده است؟ در واقع، این غذا بیشتر به صورت آب پز مصرف می شود و معمولاً پارو گورنگ نامیده می شود. آن را با طعم دهنده های ضروری و سیر و دانه های فریکاس در روغن می مالند. ایده آل ترین روش برای بلعیدن آن، به عنوان پیش غذا با ناسی یا برنج است.

آدرس:

Lorong Baru، 10450 George Town، Penang، مالزی

ساعات کار:

دوشنبه - یکشنبه: 1600 - 0000

قیمت: ~ 2.00 رینگیت

5. ریه گاو - نکته منحصر به فرد غذاهای عجیب و غریب مالزی.

6. بستنی ناسی لمک

بسیار خوب، بنابراین ناسی لماک در واقع آن چیزی نیست که بسیاری از مردم در نگاه اول آن را «غیرعامل» می نامند. به هر حال آیا در مورد ماست منجمد ناسی لمک نباید چیزی گفت؟

بسیاری از مردم پیش‌بینی می‌کنند که شیرینی‌هایشان باید شیرین باشد، پس در مورد تلاش برای تقویت این ژلاتوی حواس‌پرت چه می‌توان گفت؟ این ژلاتوی تقویت‌شده ناسی لماک مطمئناً ذائقه‌ی شما را مختل می‌کند پایه ژلاتوی شیرین Cielo Dolci، همراه با تکه‌های اشتها‌آور و ترد Ikan Bilis، با هم چیده شده و با قطره‌های داغ سامبال تمام می‌شود، شما را از فکر کردن در مورد اینکه آیا واقعاً می‌خورید را رها می‌کند.

آدرس:

33-A, Jalan PSK 1, Pekan Simpang Kuala, Alor Setar

ساعات کاری:

1400 الی 2200، دوشنبه تعطیل

قیمت:  ~ 10 رینگیت

6. بستنی ناسی لمک

7. گوشت گوزن فلفل سیاه.

سرآشپزها گوشت گوزن فلفل سیاه را با سس غلیظ و غلیظ فلفل تیره می پزند که ممکن است وسوسه انگیز به نظر نرسد، اما بدون شک جذاب ترین غذا تا به حال بوده است. گوشت آهو لطیف و لطیف است و در مالزی به عنوان یک غذای لذیذ شناخته می شود.

آدرس: کانال اصلی

Jalan، Tali Air 9، Sekincan، Pasir Panjang، Selangor.

ساعات کاری:

دوشنبه تا یکشنبه: 1100 تا 1700، جمعه تعطیل

قیمت:

1 کیلوگرم 80

500 گرم رینگیت 40

300 گرم 24 رینگیت

گوشت گوزن فلفل سیاه

8. ساگو گرابز

این مقاله بدون ارجاع به این مواد غذایی جذاب نخواهد بود. با وجود اینکه به یک غذای نزدیک در ساراواک فکر می‌کردم، اما همه مردم محلی این دانه‌ها را نمی‌خورند، زیرا من انتظار دارم که قرار دادن یک حشره در حال چرخش در دهان شما به نوعی شجاعت نیاز دارد. در هر صورت، ساگو گراب فوق العاده مغذی با مواد مغذی بیشتر، چربی های غیراشباع و مواد معدنی با کلسترول کمتر نسبت به گوشت های معمولی مانند مرغ یا همبرگر است.

ساگو گرابز

9. پای مرغ.

افرادی که عاشق گوشت کم و استخوان هستند، این برای شماست. بیشتر قسمت‌های رباط‌ها و پوست را در بر می‌گیرد، یک غذای معمولی است که به صورت نیمه خشک یا اساساً سرخ شده پخته می‌شود. در هر صورت، آن را به عنوان یک نکته پر می کند و به طور کلی اشتیاق گوشت شما را برآورده نمی کند. در هر صورت، وقتی با طعم، سس یا تمر هندی پخته شود، تمایل به خوردن آن با برنج دارد.مانند ساگو گراب، می توانید این غذای عجیب و غریب را در بازارهای محلی مالزی پیدا کنید.

پای مرغ

10. تخم مرغ قرن.

اینها به عنوان تخم مرغ ذخیره شده نامیده می شوند. تخم بلدرچین، اردک یا مرغ در ترکیبی از نمک، خاک، بقایای آتشین، قاب برنج و آهک تند برای مدت زمان یا ماه‌ها نگهداری می‌شود تا زرده مایل به سبز تا تیره با دایره بیرونی تیره‌تر به دست آید. به دلیل وجود قلیایی و سولفید هیدروژن، طعمی تاثیرگذار و شور دارد.بیشتر منتظر چی هستی؟ بیایید تور کوالالامپور مالزی باورنکردنی را کشف کنیم تا با امتحان کردن این غذاهای عجیب و غریب خود را به چالش بکشیم.

Century egg

منبع: سفر ایمن

مشاوره و رزرو