موزه ریپلی باور میکنی یا نه | Ripley's Believe It or Not

جاذبه های گردشگری پاتایا تایلند 15 تیر ، 1403 5 دقیقه

رابرت ریپلی، بنیانگذار این موزه، بیش از 100 سال پیش کار خود را با یک کارتون در مورد رکوردهای ورزشی آغاز کرد. این کارتون باعث تور جهانی شد که الهام بخش کتاب ها و نمایش رادیویی بود. در سال 1933، ریپلی اولین Odditorium خود را افتتاح کرد و اقلام عجیب و غریب و شگفت انگیزی را که در سفرهایش جمع آوری کرده بود به نمایش گذاشت. امروزه برند ریپلی بیش از 100 جاذبه را در مکان هایی از دانمارک تا مکزیک و از کره تا تنسی پوشش می دهد.در حال حاضر دنیای ریپلی پاتایا | Ripley's Believe It or Not هفت جاذبه متمایز را ترکیب می کند. "Odditorium" ریپلی کلاسیک، با 10 گالری از نمایشگاه های عجیب و غریب، ستاره این نمایشگاه است. اما شما همچنین در تور پاتایا می توانید از کارهای مومی، پیچ و خم های دیدنی، یک خانه خالی از سکنه، یک تیراندازی و یک سینمای متحرک چندحسی "9D" لذت ببرید.

ریپلی

این جاذبه توریستی با شهرت جهانی هم اکنون در پاتایا قرار دارد و دیدن آن ضروری است. با قدم زدن در موزه، حقایق شگفت انگیز و ناشناخته ای در مورد دنیای ما کشف خواهید کرد.

این موزه دارای بخش‌های مختلفی مانند ماجراجویی خالی از سکنه، هزارتوی بی‌نهایت، تئاتر متحرک (9Dx)، آثار مومی لویی توسو، خرک، و جیغ در تاریکی است.

ریپلی باورش می‌شود یا نه! موزه ای در پاتایا بخشی از حق رای دادن در سراسر جهان است که مجموعه ای از مصنوعات غیر معمول و جذاب را از سراسر جهان به نمایش می گذارد. این موزه در قلب پاتایا در تایلند واقع شده است و تجربه ای منحصر به فرد و سرگرم کننده را به بازدیدکنندگان ارائه می دهد. می‌توانید انتظار داشته باشید که مجموعه‌ای از چیزهای عجیب و غریب و کنجکاوی را ببینید که مطمئناً شما را شگفت‌زده و سرگرم می‌کند.

جاذبه های کلاسیک ریپلی  پاتایاعبارتند از:

 Ripley's Believe It or Not! Odditorium، مجموعه ای از نمایش های عجیب و غریب

 Ripley's Scream in the Dark، یک تیراندازی که توسط شخصیت های ترسناک محاصره شده

 Ripley's Haunted Adventure، یک خانه خالی از سکنه

 Ripley's Moving Theatre 9DX، یک سینمای متحرک سه بعدی، با تکنولوژی پیشرفته

 3D motion cinema هزارتوی بی نهایت پر از توهمات نوری

Maze Laser Vault، شبکه ای از پرتوهای نور رنگی

 Louis Tussaud’s Waxworks بیش از 60 مدل از افراد مشهور را به نمایش می گذارد.

جاذبه های کلاسیک ریپلی  پاتایاعبارتند از

چیزهایی که قبل از رفتن باید بدانید:

ریپلی باورش می‌شود یا نه! پاتایا یک جاذبه عالی در روزهای بارانی است که برای بچه ها یا کودک درونی شما عالی است. Odditorium، Scream in the Dark و Haunted Adventure ممکن است برای کودکان کوچک‌تر یا حساس‌تر بسیار زیاد باشد و سعی کنید به این موارد دقت کنید.

بچه‌های زیر 2 فوت و 8 اینچ (قد 80 سانتی‌متر) رایگان می‌شوند.

ریپلی پاتایا برای ویلچر قابل دسترسی نیست.

چگونه به آنجا برسیم؟

ریپلی باورش می‌شود یا نه! پاتایا در قلب مرکز شهر پاتایا، کمتر از 10 دقیقه پیاده روی در شمال خیابان واکینگ پاتایا واقع شده است. اتوبوس بات (یک وسیله نقلیه سواری یا وانت سرپوشیده) که مسیر ساحلی و حلقه جاده دوم را از خیابان واکینگ استریت می‌گذراند، می‌تواند جلوی درب موزه توقف کند. مسافرانی که دورتر می مانند ممکن است بخواهند بسته هایی را رزرو کنند که شامل ترانسفر می شود.

چه زمانی به آنجا برسیم؟

ریپلی باورش می‌شود یا نه! پاتایا هفت روز هفته از صبح تا اواخر عصر باز است. به ندرت شلوغ است، بنابراین انتخاب مناسبی برای یک روز بارانی است.

نزدیک ترین جاذبه ها به موزه ریپلی چیست؟

  • ساحل پاتایا
  • موزه خرس عروسکی پاتایا
  • کولوسئوم

نزدیک ترین جاذبه ها به موزه ریپلی چیست؟

خلاصه:

این موزه خانه طیف متنوعی از نمایشگاه ها و نمایش هایی است که اقلام غیرمعمول و شگفت انگیز را به نمایش می گذارند. از چیزهای کوچک گرفته تا شاهکارهای باورنکردنی و دستاوردهای انسانی، هر نمایشگاه به دقت تنظیم شده است تا بازدیدکنندگان را شگفت زده و شگفت زده کند.برخلاف موزه های سنتی، ریپلی کاوش عملی را تشویق می کند. بسیاری از نمایشگاه‌ها تعاملی هستند و به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهند تا با نمایش‌ها درگیر شوند و از نزدیک چیزهای عجیب و غریب را تجربه کنند. این رویکرد تعاملی عنصری از سرگرمی و مشارکت را به تجربه کلی موزه اضافه می کند.

یکی از جاذبه های محبوب ریپلی، پیچ و خم آینه است. این پیچ و خم بازدیدکنندگان را به چالش می‌کشد تا از میان هزارتویی از آینه‌ها عبور کنند و تجربه‌ای گیج‌کننده و سرگرم‌کننده ایجاد کنند. این آزمونی برای آگاهی فضایی و بسیار سرگرم کننده برای کودکان و بزرگسالان است.

همچمین ماجراجویی خالی از سکنه یا Ripley's Haunted Adventure برای کسانی که به دنبال هیجان هستند.یک تجربه شبح آور و همه جانبه را ارائه می دهد. بازدیدکنندگان می‌توانند در خانه‌ای خالی از سکنه و پر از شگفتی‌ها حرکت کنند و ترکیبی از هیجان و ترس‌های خفیف ایجاد کنند.

تئاتر متحرک 4 بعدی: این موزه شامل یک تئاتر متحرک 4 بعدی است که تصاویر سه بعدی را با صندلی های حرکتی و جلوه های ویژه ترکیب می کند و یک تجربه سینمایی همهجانبه را ارائه می دهد. این جاذبه بُعد اضافی به سرگرمی های ارائه شده توسط Ripley می افزاید.

فروشگاه سوغاتی:این موزه دارای یک فروشگاه سوغات است که در آن بازدیدکنندگان می توانند اقلام عجیب و غریب و منحصر به فرد را برای یادآوری بازدید خود خریداری کنند. این فروشگاه به طور معمول انواع مختلفی از کالاهای مارک ریپلی و کلکسیون های غیر معمول را ارائه می دهد.

مکان: Ripley's Believe It or Not! در پاتایا به لحاظ استراتژیک در یک منطقه پر جنب و جوش با دسترسی آسان برای گردشگران واقع شده است. موقعیت مرکزی آن، آن را به گزینه ای محبوب برای بازدیدکنندگانی که در حال کاوش در جاذبه های پاتایا هستند، تبدیل می کند.

مشاوره و رزرو