جاذبه های گردشگری پاتایا که شما حتما باید بازدید کنید؟

جاذبه های گردشگری پاتایا تایلند 15 تیر ، 1403 5 دقیقه

به تایلند بروید و در دنیای زیبایی، شگفتی، آرامش و سرگرمی غوطه‌ور شوید.این سرزمین جادویی همه چیزهایی را که برای یک تعطیلات فراموش نشدنی نیاز دارید، از هیجانات شهرهای بزرگ در بانکوک، پایتخت تایلند گرفته تا روزهای رویایی روی شن‌ها در پوکت، کوه سامویی و دیگر جزایر شگفت‌انگیز در تور پاتایا تایلند، دارد.

سرزمین لبخندها

استقبال گرم و مهمان نوازی بی‌رقیب در این کشور شگفت‌انگیز که با محبت «سرزمین لبخندها» نامیده می‌شود، در انتظار شماست. از مردم محلی مهربان گرفته تا کارکنان هتل، شما را گرم و صمیمانه استقبال میکنند تا اطمینان حاصل شود که تجربه تعطیلات شما در تایلند از ابتدا تا انتها موفقیت بزرگی است.

  • ساحل

سواحل شنی طلایی، نخل‌های متحرک، آب‌های شفاف و صخره‌های مرجانی دلربا از جمله جاذبه‌هایی هستند که تایلند را به مقصدی ضروری تبدیل کرده‌اند. آفتاب باشکوه را روی شن‌ها غوطه‌ور کنید یا برای انجام برخی ورزش‌های آبی هیجان‌انگیز، از جمله جت اسکی، موج‌سواری بادی و پارو سواری به اقیانوس بروید. همچنین می‌توانید در زیر امواج غواصی یا غواصی کنید تا کوسه‌های پلنگی، مارماهی‌های موری، پرتوهای مانتا و ماهی‌های استوایی مسحورکننده را مشاهده کنید.

  • شهر های تایلند

شهرهای پر جنب و جوش تایلند مملو از جاذبه های شگفت انگیز، معماری باشکوه و زندگی شبانه پر تپش هستند. پایتخت شلوغ بانکوک واقعاً فاکتور شگفت انگیزی دارد و ترکیبی متنوع از ساختمان های باستانی، زیارتگاه های آراسته، آسمان خراش های آینده نگر، زندگی خیابانی شلوغ و کلوپ های شبانه پر جنب و جوش را ارائه می دهد.

جزایر بهشتی تایلند با زیبایی طبیعی فوق العاده خود نفس شما را بند می آورد . پوکت یک پناهگاه آرام برای آرامش و لذت است، در حالی که کوه سامویی دارای استراحتگاه‌های عجیب و غریب و سواحل شگفت‌انگیز است. کو لیپ، کو لانتا و کو فانگان از دیگر مکان‌های فرار جزیره بهشتی هستند که کرابی، خائو لک و پاتایا از جمله مکان‌های تفریحی دیدنی در سرزمین اصلی تایلند هستند.

  • فرهنگ غنی

تایلند دارای نقاط دیدنی تاریخی و جاذبه‌های فرهنگی شگفت‌انگیز از جمله خرابه‌های باستانی جذاب، معابد حماسی بودایی و کاخ‌های باشکوه است. با هیبت به کاخ بزرگ در بانکوک خیره شوید، از معابد جذاب وات آرون، وات فو و وات رونگ خون شگفت زده شوید یا در پارک تاریخی سوکوتای و پارک تاریخی آیوتایا، تاریخ باستانی کشور را کشف کنید.

  • خرید

تایلند برای هر کسی که در طول تعطیلات خود هوس درمان خرده فروشی دارد، رویایی است. همه چیز را خواهید دید، از مراکز خرید غول پیکر و بوتیک های پر زرق و برق گرفته تا بازارهای شبانه و بازارهای شناور نمادین که سوغاتی های دست ساز و غذاهای سنتی و ادویه جات می فروشند.

  • غذا

در تایلند چیزهای زیادی وجود دارد که می‌توانید با کاری‌های طعم‌دار، غذاهای دریایی و غذاهای لذیذ رشته‌ای سرخ‌شده از میان لذت‌ها، ذائقه‌های شما را وسوسه کنید. طعم زندگی محلی را در غرفه های غذای خیابانی پر جنب و جوش بچشید یا از تجربه یک غذای خوب تایلندی در یک رستوران لذیذ زیبا لذت ببرید.

جاذبه های گردشگری پاتایا که شما حتما باید بازدید کنید؟

موزه ریپلی پاتایا- پناهگاه حقیقت-دهکده ماهیگیری بان آمفور- خانه وارونه پاتایا-زیپ لاین گیبون پاتایا-پارک تیراندازی پاتایا- پارک ببرها- پاتایا ویوپوینت- برج پارک پاتایا- جاده سوخومویت - جاده ساحل پاتایا یا بیچ رُد- ساحل ناکلوآ-پاتایا بیچ- ساحل جامتین-اسکله و بندر بالی های پاتایا- دهکده فیل‌ها-زمین گلف سیام کانتری پاتایا-مرکز خرید اوت لت پاتایا- مرکز خرید سنترال فستیوال- مرکز خرید میموسا-مرکز خرید سنترال مارینا- باشگاه فونیکس گلد گلف پاتایا- پارک آبی کارتون نتورک آمازون- جشنواره آب سونگکران-فارم شیپ پاتایا- بودای خائو چی چان- مینی سیام پاتایا و مینی اروپا پاتایا-پارک یخ جادویی سیام - آرت این پارادایس -پناهگاه جنگل فیل ها-باغ نانگ نوچ-بازار شناور پاتایا -واکینگ استریت پاتایا

مشاوره و رزرو