برنامه سفر 3 روزه به تور پاتایا و خرید ارزان

جاذبه های گردشگری پاتایا تایلند 30 خرداد ، 1403 6 دقیقه

ممکن است فکر کنید سفر به تور پاتایا نیازی به برنامه سفر ندارد زیرا این بزرگترین شهر نیست. اما روز و شب، این گریز ساحلی مملو از مکان ها و فعالیت های جذاب است. زمان می تواند به راحتی در میان آرامش و ماجراجویی از بین برود، بنابراین داشتن نوعی راهنمای مانند این برنامه سفر 3 روزه می تواند اطمینان حاصل کند که هر کاری را که می خواهید انجام می دهید.

روز اول: شهر را از شن تا خیابان کاوش کنید

ساحل نمی تواند اولین ایستگاه عالی در برنامه سفر تور تایلند پاتایا شما باشد . چندین سواحل که می توانید از بین آنها انتخاب کنید، در کنار ساحل قرار دارند که هر کدام تجربه منحصر به فرد خود را ارائه می دهند.

ساحل پاتایا - در این زمین بازی به طول 4 کیلومتر که از زمین تا هوا تا اقیانوس امتداد دارد، اتفاقاتی در حال رخ دادن است. پاراسلینگ و امواج فراوان در طول روز لذت شیرینی را برای شما به ارمغان می آورد و رستوران ها و مهمانی های اطراف روح را در شب زنده نگه می دارند.

ساحل Jomtien - آیا درختان خرما را به مردم ترجیح می دهید؟ ساحل Jomtien انتخاب شما برای یک تجربه آرام تر در شن و ماسه خواهد بود. ازدحام جمعیت و موتورهای قایق چند کیلومتر دورتر هستند و آرامش بیشتری را برای شما در تور پاتایا ارزان به ارمغان می‌آورند و حواس پرتی کمتری خواهید داشت.

ساحل ناکلوا سواحل ساحل ناکلوا با ماهیگیران محلی مشترک است که بسیاری از آنها محصولات تازه را برای رستوران های اطراف تهیه می کنند. ورزش‌های آبی به میزان قابل توجهی کمتر باعث ایجاد رکود می‌شوند و در نتیجه تجربه‌ای بسیار آرام‌تر برای آفتاب گرفتن یا شنا کردن دارند.

Koh Larn در فاصله 7 کیلومتری از سواحل پاتایا ، کوه لارن قرار دارد که به جزیره مرجانی نیز معروف است. همانطور که از نام آن پیداست، مرجان های زیادی در آب های شفاف سواحل اطراف این مکان رمانتیک وجود دارد. با غواصی یا تماشای آن از طریق یک قایق کف شیشه ای، حیات دریایی در زیر سطح را کاوش کنید.

ساحل نمی تواند اولین ایستگاه عالی در برنامه سفر تور تایلند پاتایا شما باشد

برنامه سفر 3 روزه پاتایا - خیابان واکینگ

بعد از غروب آفتاب چیزهای زیادی برای دیدن و انجام دادن وجود دارد، بنابراین شروع به کار در آن می تواند بهتر شما را برای کارهایی که در شب های آینده انجام دهید آماده کند. یکی از تجربیات جذاب قیمت تور پاتایا، تیفانی شو پاتایا است . مطمئناً از لحظه ای که وارد لابی ساخته شده از سنگ مرمر ساختگی تئاتر بزرگ می شوید تا پایان نمایش یک ساعته ولخرجی در این منظره نورها، صداها و رنگ ها سرگرم خواهید شد. یکی دیگر از نکات برجسته که بخش وحشی پاتایا را به تصویر می کشد، واکینگ استریت است . از دروازه با فناوری پیشرفته در جاده ساحلی وارد شوید و به سمت بالی های پلازا کاوش کنید . کلوپ شبانه، بار، بار آبجو، یا رستوران خود را انتخاب کنید و هرگز به عقب نگاه نکنید.

روز دوم: پارک‌های آبی خیس، موزه‌های حواس‌پرتی، و بازاری که باید حتما ببینید

کاری که در روز دوم خود در پاتایا انجام می دهید می تواند به سطح انرژی شما بستگی داشته باشد. خوشحال خواهید شد که بدانید چندین فرصت برای گذراندن روز به دلخواه و در عین حال حفظ گرما وجود دارد. اگر می‌خواهید برای انجام کارهایی با سرعت بالا بروید، به یکی از دو پارک آبی پاتایا بروید . ده‌ها سرسره و جاذبه، منطقه وسیعی را در پارک آبی رامایانا پوشش می‌دهند که توسط طبیعتی زیبا احاطه شده است. Cartoon Network Amazone Waterpark با سرسره‌های متعدد، طلسم‌ها، نمایش‌ها و فودکورت پارک موضوعی بیشتری را ارائه می‌دهد. این پارک دارای مناطقی برای همه افراد، از بچه‌های خردسال تا بچه‌های بالغ کامل است، بنابراین شما و همه افراد مهمان مطمئناً در اینجا سرگرم خواهید شد.

برنامه سفر پاتایا شما هنوز هم می‌تواند با سفر به یکی از موزه‌های متعدد شهر، با سرعت کمتری از سرگرمی لذت ببرید. با این ایده خمیازه نکشید، زیرا موزه‌های اینجا از آن چیزی که فکر می‌کنید متفاوت و هیجان‌انگیزتر هستند. Ripley's Believe It or Not وجود دارد ! که 10 گالری با مضمون عجیب و ترسناک و یک تئاتر 4 بعدی متحرک با فناوری شبیه ساز پرواز را ارائه می دهد. موزه هنر تقلید بیشتر در مورد خنده با آثار هنری کلاسیک است که با استفاده از اشیاء مختلف دیگر یا ارجاعات فرهنگ پاپ بازسازی شده است. همان‌طور که هنر در بهشت ​​سرگرم‌کننده‌تر و تعاملی‌تر است ، جایی که می‌توانید با بیش از 100 قطعه هنری سه‌بعدی درگیر شوید که ذهن شما را منحرف می‌کند.

برنامه سفر 3 روزه پاتایا - بازار شناور پاتایا

در بازار شناور پاتایا که یک فرصت 2 به 1 را ارائه می دهد، می توانید شب خود را راحت کنید . یک شام خنک و لذیذ بخورید و سپس در قایق ها و غرفه های این دنیای آبی که به نمایندگی از چهار منطقه کشور تقسیم شده است، بگردید. اینجا مکان مناسبی برای تهیه سوغاتی و زیورآلات است.

روز دوم: پارک‌های آبی خیس، موزه‌های حواس‌پرتی، و بازاری که باید حتما ببینید

روز 3: قبل از شکار مقرون به صرفه، در باغ های زیبا راحت باشید

روز سوم در برنامه سفر پاتایا شما روز خوبی خواهد بود. از باغ گیاه‌شناسی استوایی نونگ نوچ شروع می‌شود - پارکی غول‌آسا با محوطه‌سازی‌شده با نمایش‌های فرهنگی و غذاخوری. اما این باغ‌های مضمون هستند که با کپی‌هایی از جمله باغ فرانسوی قرن هفدهمی و استون هنج برجسته‌تر هستند. اگر می‌خواهید سایر سایت‌های موجود در لیست امروز را انتخاب کنید، رویکرد خود را عاقلانه برنامه‌ریزی کنید، زیرا منطقه بسیار وسیع است و در هر گوشه‌ای از آن چیزی برای دیدن وجود دارد. مطمئناً برای دیدن «موزه پناهگاه حقیقت» در دماغه راچواته زمان می‌خواهید . این سازه باشکوه و تمام چوب، تصاویری از واقعیت و اساطیر را به زیبایی حک کرده است که به شمایل‌نگاری مذهبی تایلندی، خمری، هندی و چینی اختصاص دارد.

روز 3: قبل از شکار مقرون به صرفه، در باغ های زیبا راحت باشید

روز را با بازگشت به دنیای مدرن در Outlet Mall پاتایا ببندید . معاملات و معاملاتی که برای آنها سفر می کنید را می توانید در درخشش گرم این مجتمع خرید پیدا کنید. این به دو بخش تقسیم می‌شود که مارک‌های بین‌المللی بیشتر در مرکز خرید The Premium Fashion Mall یافت می‌شوند ، در حالی که مدهای خیابانی تایلندی در مرکز خرید Outlet ارائه می‌شوند .

مشاوره و رزرو