ساحل پاتونگ | راهنمای زندگی شبانه، خرید و هتل ها

جاذبه های گردشگری پوکت تایلند 25 خرداد ، 1403 10 دقیقه

ساحل پاتونگ که در ساحل غربی جزیره واقع شده است، محبوب ترین ساحل در تمام پوکت است . نام این ساحل نیز مترادف با شهر پاتونگ است و این دو با هم بزرگترین استراحتگاه توریستی جزیره را در تور تایلند قیمت تشکیل می دهند. می توانید روزهای خود را با غوطه ور شدن در زیر نور خورشید و لذت بردن از آب در ساحل پاتونگ در تور پوکت آغاز کنید و پس از غروب آفتاب برای طیف گسترده ای از فرصت های شبانه به جاده Bangla بروید . گزینه های خرید و غذاخوری بی پایانی نیز در پاتونگ وجود دارد که هر آنچه را که برای یک تجربه کامل از تعطیلات نیاز دارید ارائه می دهد. با وجود چیزهای زیادی برای دیدن و انجام دادن، داشتن یک راهنمای مفید برای مقابله با این گریز از مناطق گرمسیری می تواند کمک کند.

ساحل پاتونگ | راهنمای زندگی شبانه، خرید و هتل ها

درباره ساحل پاتونگ

ساحل پاتونگ اغلب به عنوان پایتخت مهمانی آسیا شناخته می شود، بنابراین انتظار هیجان و انبوهی از گردشگران پر جنب و جوش را داشته باشید. روشن، جسور، پر سر و صدا و پر سر و صدا است، و این باعث می شود که در بین گروه های مجرد و دوستان جوان بسیار محبوب باشد. با این حال، پاتونگ همچنین محلی خوش‌آمدگویی است که انواع مختلفی از بازدیدکنندگان را می‌بیند. در میان زوج هایی که به دنبال داشتن اوقاتی عاشقانه هستند و حتی در میان خانواده هایی که فرزندان کوچکتر دارند محبوبیت دارد. فعالیت های زیادی برای افراد در هر سن و هر علاقه ای در این استراحتگاه ساحلی متنوع وجود دارد. اگر دوست دارید مهمانی کنید، در این صورت از انتخاب خود غافل خواهید شد. اما، اگر صحنه مهمانی به سبک شما نیست، می‌توانید زمانی را به استراحت در یکی از اسپاهای مجلل سپری کنید یا از بوتیک‌فروشی‌های سطح بالا خرید کنید.

شلوغی ساحل پاتونگ برای بازدیدکنندگانی که برای اولین بار می‌آیند کمی طاقت‌فرسا به نظر می‌رسد، اما اگر با استراتژی و نگرش درست به اقامت خود نزدیک شوید، تعطیلات شگفت‌انگیزی خواهید داشت. ممکن است به نظر برسد که باید بدوید و تا جایی که می توانید از پاتونگ استفاده کنید، اما ترفند این است که خودتان را با سرعت بالا نگه دارید، هیدراته بمانید و روی فعالیت هایی تمرکز کنید که بیشتر مورد علاقه شما هستند. اگر می خواهید در منطقه ساکت تری بمانید، در شمال یا جنوب پاتونگ به دنبال اقامتگاه باشید . همچنان می‌توانید تا ساحل پیاده‌روی کنید، اما مجبور نخواهید بود با این تعداد جمعیت مبارزه کنید.

درباره ساحل پاتونگ

بهترین زمان برای بازدید از ساحل پاتونگ؟

اگر می خواهید آب و هوای ایده آلی برای تعطیلات ساحلی پوکت خود داشته باشید، بهترین زمان برای بازدید از ساحل پاتونگ بین اواسط دسامبر تا پایان فوریه است. دما در پاتونگ در طول سال نسبتاً ثابت می ماند، اما میزان بارندگی و رطوبت تغییر می کند. در فصل زمستان کمترین میزان بارندگی وجود دارد و این بهترین زمان برای لذت بردن از ساحل و فضای باز است. بارندگی در فصل بهار (مارس تا اردیبهشت) افزایش می‌یابد و رطوبت باعث می‌شود این ماه‌ها گرم‌ترین احساس را داشته باشند. بارش متوسط ​​در طول تابستان (ژوئن تا آگوست) ادامه دارد، اما دمای هوا راحت تر است. پاییز (سپتامبر تا نوامبر) بیشترین بارندگی را دارد، اما رطوبت بالا و دمای کمی پایین تر برای احساس خوشایندی در زمانی که باران نمی بارد.

جدای از آب و هوا، عامل دیگری که باید هنگام بازدید از ساحل پاتونگ در نظر بگیرید شلوغی است. ماه اوج گردشگری ژانویه است، زیرا بهترین آب و هوا در آن زمان است. در جولای و آگوست، زمانی که بیشتر مسافران تعطیلات خود را می گذرانند، ازدحام جمعیت دوباره افزایش می یابد. ماه مه کمترین بازدیدکننده را نسبت به زمان اوج مصرف دارد و فصل پاییز نیز کندتر است، اما، البته، شهر تفریحی محبوب هنوز هم در طول سال شاهد فعالیت های زیادی است.

بهترین زمان برای بازدید از ساحل پاتونگ؟

چگونه به ساحل پاتونگ برویم؟

نقطه اصلی ورود بیشتر گردشگران به ساحل پاتونگ یا سایر نقاط پوکت از طریق فرودگاه بین المللی پوکت است . اگرچه فرودگاه در شمال جزیره واقع شده است، اما از طریق جاده تنها حدود 25 مایل از شهر فاصله دارد و رانندگی تقریباً یک ساعت طول می کشد. بسته به بودجه و ترجیحات سفر، چندین گزینه مختلف برای رسیدن از فرودگاه به هتل شما در پاتونگ وجود دارد.

چگونه به ساحل پاتونگ برویم؟

گزینه های حمل و نقل از فرودگاه بین المللی پوکت

تاکسی : یکی از رایج ترین و راحت ترین گزینه ها برای رسیدن به پاتونگ ، تاکسی ها درست خارج از پایانه های داخلی و بین المللی در دسترس هستند. هزینه سفر از فرودگاه تا ساحل پاتونگ حدود 700 بات (با احتساب هزینه اضافی فرودگاه) است.

لیموزین : برای یک سفر راحت تر از فرودگاه، می توانید یک لیموزین فرودگاهی جدیدتر و مجلل تر را استخدام کنید که معمولاً یک سدان بزرگتر است. یک لیموزین فقط کمی گرانتر از تاکسی است و قطعاً پس از یک پرواز طولانی انتخاب خوبی است.

مینی‌بوس مشترک : سوار شدن به مینی‌بوس مشترک به راحتی بهترین ارزش را برای پول شما دارد. هزینه بلیط برای هر نفر حدود 200 بات است و اتوبوس ها بسیار راحت هستند. با این حال، اتوبوس منتظر می‌ماند تا مملو از مسافران شود و ممکن است مسافران دیگر قبل از شما پیاده شوند و سفر کمی طولانی‌تر شود.

اتوبوس هوشمند پوکت : اتوبوس هوشمند پوکت مقرون به صرفه ترین گزینه برای رفتن از فرودگاه به ساحل پاتونگ است . به پایانه های داخلی و بین المللی می رسد و سپس به سمت سواحل غربی جزیره می رود و در مقاصد اصلی در طول مسیر توقف می کند. حدود 150 بات هزینه دارد و حدود یک ساعت و نیم طول می کشد تا به پاتونگ برسید .

گشت و گذار در ساحل پاتونگ

هنگامی که در ساحل پاتونگ قرار گرفتید ، احتمالاً با پای پیاده در شهر حرکت خواهید کرد. تمام نقاط مهم توریستی مانند ساحل، رستوران ها، مناطق خرید، تفریحات شبانه و اقامتگاه ها در فاصله چند قدمی یکدیگر قرار دارند. اگر می خواهید مسافت بیشتری را طی کنید، همیشه تعداد زیادی توک توک و تاکسی در اطراف وجود دارد. هنگام استفاده از یک توک توک بدون اندازه، مطمئن شوید که قیمت آن را زودتر از موعد مذاکره کرده اید. یک سفر کوتاه باید حدود 100 تا 200 بات هزینه داشته باشد. تاکسی های موتوری برای مسافت های کوتاه نیز گزینه ای ارزان و راحت هستند. از سوی دیگر، تاکسی‌های متری معمولاً گزینه‌ای راحت‌تر و مقرون به صرفه‌تر برای سفرهای طولانی‌تر هستند.

فعالیت های برتر در ساحل پاتونگ

با مجموعه گسترده ای از فعالیت های موجود، به راحتی می توان یک روز کامل را در ساحل پاتونگ سپری کرد . کاری برای هرکسی وجود دارد که باید انجام دهد، از مسافرتی که به دنبال به حداکثر رساندن زمان استراحت خود است تا هیجان‌طلبی که به دنبال افزایش آدرنالین است، تا هر نوع مسافری در این بین. در اینجا نگاهی به محبوب ترین فعالیت ها در ساحل پاتونگ داریم .

شنا و آفتاب گرفتن

مانند هر ساحل گرمسیری درجه یک، ساحل پاتونگ مکانی فوق العاده برای فعالیت های ساحلی معمولی مانند شنا، آفتاب گرفتن و ساخت قلعه های شنی است. با زمین گذاشتن حوله یا اجاره یک صندلی برای آفتاب گرفتن، جای خود را در شن و ماسه قرار دهید و در آب شنا کنید. دمای آب دلپذیر و مناسب برای شنا کردن یا لذت بردن از شنا است. خورشید اغلب می تابد، و حتی روزهای بارانی تر چندین دوره آفتابی خواهند داشت که می توانید از آفتاب گرفتن لذت ببرید. اطمینان حاصل کنید که همیشه کرم ضد آفتاب بزنید و هر از گاهی در سایه استراحت کنید.

ماساژ ساحل

مسافرانی که واقعاً می خواهند استراحت کنند، می توانند از ماساژ ساحلی استفاده کنند. فروشندگان زیادی در ساحل وجود دارند که خدمات ماساژ ارائه می دهند، و به احتمال زیاد ماساژورهای سرگردان نیز می آیند و از شما می پرسند که آیا به خدمات آنها علاقه مند هستید یا خیر. آنها معمولا ماساژ پا، ماساژ سر یا ماساژ کل بدن را با استفاده از تکنیک های سنتی تایلندی ارائه می دهند. آرام بنشینید و به صدای امواج گوش دهید، زیرا نگرانی های شما از بین می رود. مزیت دیگر ماساژ ساحلی این است که معمولاً بسیار مقرون به صرفه تر از اسپا است.

ورزشهای آبی

ساحل پاتونگ یک نقطه محبوب برای ورزش‌های آبی است، یعنی چتربازی، موج سواری، و جت اسکی. یافتن اپراتورهای دارای مجوز در پاتونگ ، به ویژه در نزدیکی انتهای جاده Bangla، آسان است . می توانید انتظار داشته باشید که برای یک تجربه ورزش های آبی حدود 1000 تا 1500 بات برای هر نفر بپردازید. اگرچه اکثر اپراتورها قانونی هستند و متعهد به ارائه اوقاتی امن و سرگرم کننده برای مشتریان خود هستند، اما همیشه بهتر است کمی احتیاط کنید. مخصوصاً وقتی صحبت از جت اسکی می شود، مطمئن شوید که جت اسکی دارای مجوز و بیمه است، که باید روی برچسب های برجسته در کناره های دستگاه نمایش داده شود.

غواصی

اگر علاقه مند به دیدن آنچه در ساحل پاتونگ در زیر آب قرار دارد هستید ، به انتهای شمالی ساحل بروید تا برخی از نقاط غواصی ستاره ای را پیدا کنید. در اینجا، فروشندگان زیادی را نیز خواهید یافت که تجهیزات غواصی را اجاره می‌کنند، بنابراین لازم نیست نگران آوردن وسایل خود باشید. همچنین می‌توانید برای یکی از تورهای غواصی به غارها، صخره‌ها و جزایر مختلف این منطقه ثبت نام کنید.

زندگی شبانه ساحل پاتونگ

به غیر از ساحل معروف، مسافران زیادی برای زندگی شبانه افسانه ای به پاتونگ می آیند. پس از غروب خورشید، تعداد زیادی از گردشگران به شهر می روند و تا ساعات اولیه صبح جشن می گیرند. این فعالیت بیشتر در جاده Bangla متمرکز است ، یک مقصد یک توقف برای هر نوع تجربه زندگی شبانه که می‌توانید بخواهید. جاده با چراغ های نئون و موسیقی که از هر جهت پخش می شود زنده می شود. صدها موسسه در این منطقه به خیابان‌های فرعی منشعب از جاده Bangla نیز سرازیر می‌شوند، که محبوب‌ترین خیابان‌ها عبارتند از Soi Sea Dragon ، Soi Crocodile ، Soi Vegas ، Soi Gonzo و Soi Freedom . با تنوع بسیار زیاد فرصت های در دسترس، دانستن اینکه از کجا شروع کنید می تواند دشوار باشد. در اینجا چند توصیه برای کمک به شما برای شروع آورده شده است.

زندگی شبانه ساحل پاتونگ

برترین نقاط تفریح ​​شبانه در ساحل پاتونگ

کلوپ Seduction Phuket واقع در خیابان Bangla ، کلوپ یکی از مشهورترین مکان‌های تفریحی در جزیره است. میزبان برخی از مشهورترین دی جی های جهان از جمله کالوین هریس، اسکریلکس و استیو آئوکی بوده است. یک سیستم صوتی و نورپردازی پیشرفته، تماشاگران جوان و پرانرژی را در تمام طول شب در حال رقصیدن نگه می دارد.

Red Hot Club یکی دیگر از نقاط برتر در جاده Bangla ، یک نوار موسیقی زنده در پاتونگ است . گروه‌های با استعداد بیشتر آهنگ‌های راک و پاپ وسترن را اجرا می‌کنند و همیشه از

Tiger Night Club دارای فضایی با مضمون ببر و مجموعه ای فوق العاده از گروه های موسیقی و دی جی های ساکن است که جمعیت را به حرکت در می آورد.

Aussie Bar Phuket اگر به دنبال فضایی آرام تر هستید، مکانی عالی برای گذراندن عصر است. تلویزیون های صفحه بزرگ همیشه طیف گسترده ای از ورزش های بین المللی را نشان می دهند،

نیویورک بار پوکت نیویورک بار پوکت یک مکان بزرگ و محبوب در جاده Bangla است که تقریبا همیشه تا لبه پر است. در هر شبی از هفته بیایید و گروه‌های موسیقی زنده را ببینید که مجموعه‌ای از آهنگ‌های راک و هیپ هاپ را اجرا می‌کنند. این بار نیز با خوشحالی از مهمانی های مرغ و جفت استقبال می کند.

Heroes Bar - یک مکان محبوب در طول روز، همچنین یک مکان سرگرم کننده برای مهمانی شبانه است. همیشه یک صف عالی از گروه‌های موسیقی زنده و دی‌جی و طیف وسیعی از گزینه‌های صندلی راحت وجود دارد.

کافه هارد راک پوکت شعبه پوکت زنجیره معروف، کافه هارد راک پوکت یکی از بهترین مکان‌های غذاخوری و تفریحی در پاتونگ است . یک رستوران 300 نفره، و صندلی در پاسیو است. واقع در جاده Rat-U-Thit در مرکز شهر، خانه ای دور از خانه را برای بسیاری از مسافران فراهم می کند.

غذاخوری ساحل پاتونگ

غذاخوری ساحل پاتونگ

ساحل پاتونگ مکانی عالی برای غذاخوری ها و گردشگرانی است که به سادگی از تنوع غذایی خوب استقبال می کنند. تقریباً هر نوع غذای اصلی جهان را می توانید در اینجا بیابید، از جمله هندی، ژاپنی، چینی، کره ای، روسی، آلمانی، اسکاندیناوی و غیره. برخی از رستوران‌های تایلندی واقعا معتبر نیز در میان نمایشگاه‌های بین‌المللی پراکنده هستند که نمی‌خواهید از آن‌ها بگذرید. مانند هر چیز دیگری در ساحل پاتونگ ، قیمت ها در اینجا بیشتر از سایر نقاط پوکت است. به طور کلی، قیمت یک وعده غذایی اصلی در پاتونگ 200 بات است، اگرچه بسته به جایی که می‌روید می‌تواند متفاوت باشد.

بهترین رستوران ها در ساحل پاتونگ

Kaab Gluay - اگر غذاهای اصیل تایلندی چیزی است که شما دنبال آن هستید، پس Kaab Gluay باید در صدر لیست شما باشد. این رستوران تاسیس شده در انتهای شمالی ساحل پاتونگ فضایی دوستانه و قیمت های مقرون به صرفه دارد. منو عمدتاً از ماهی و سایر غذاهای دریایی تشکیل شده است، اما مرغ سرخ شده نیز یک انتخاب برتر است.

رستوران و بار زعفران ادویه وقتی در طول اقامت خود در پاتونگ هوس غذای هندی می کنید ، بهتر از رستوران و بار زعفران ادویه نیست . طعم ها و ادویه های کلاسیک نشان دهنده تنوع آشپزی هند است و مواد تازه کیفیت هر غذا را تضمین می کند. این رستوران به خاطر فضای گرم و آرامش نیز معروف است.

Sam's Steaks and Grill - یکی از رستوران‌های با بالاترین امتیاز در پاتونگ ، Sam's Steaks and Grill به‌خاطر خدمات عالی و حتی استیک‌های عالی‌تر، غذاهای دریایی، و نگاهی منحصربه‌فرد به موج‌سواری و چمن‌گردی معروف است. این رستوران در چند قدمی ساحل واقع شده است و فضایی شیک دارد، بنابراین توصیه می‌شود لباس‌های غیررسمی استراحتگاهی داشته باشید.

- La Gritta که نمایشگاه معاصر ایتالیایی را ارائه می دهد، یکی از بهترین انتخاب ها برای یک شام رمانتیک در پاتونگ است . اثاثیه و دکوراسیون داخلی بسیار شیک است و مهمانان می توانند از مناظر خارج از خلیج لذت ببرند. از میان منوی پاستاهای دست ساز، پیتزاهای لذیذ انتخاب کنید.

رستوران یورو تای رستوران یورو تای انتخابی از بهترین غذاهای تایلندی و اروپایی را در اختیار شما قرار می دهد. منوی تایلندی مواد اولیه و طعم‌های اصیل محلی را ارائه می‌دهد، در حالی که گزینه‌های غربی شامل استیک خوشمزه، پیتزا و پاستا است. مطمئن شوید که از قبل برای رزرو تماس گرفته اید، زیرا این مکان بسیار محبوب با تنها 10 میز است!

خرید ساحل پاتونگ

خرید یکی دیگر از جاذبه‌های اصلی ساحل پاتونگ است و بازدیدکنندگان اغلب از تعداد مکان‌های خرید و تعداد زیاد محصولات موجود برای فروش شگفت‌زده می‌شوند. هر شب، کل شهر به یک بازار غول پیکر تبدیل می شود. همه جاده‌های اصلی مملو از غرفه‌های فروش لباس، لوازم جانبی، جواهرات، لباس‌های ساحلی و غیره می‌شوند. قیمت‌های اولیه معمولاً بالا هستند، اما مطمئناً می‌توانید در مسیر رسیدن به یک معامله بهتر مذاکره کنید. پاتونگ همچنین دارای بیشترین مراکز خرید در بین سایر نقاط جزیره است و مراکز خرید انواع کالاهای نام تجاری را با قیمت های بسیار منصفانه حمل می کنند. هنگامی که برای خرید سوغات به بیرون می روید، در اینجا برخی از برترین مراکز خرید و بازارها را مشاهده می کنید.

خرید ساحل پاتونگ

بهترین نقاط خرید در ساحل پاتونگ

مرکز خرید Jungceylon - یکی از مراکز خرید عمده پاتونگ، مرکز خرید Jungceylon درست در نزدیکی جاده Bangla واقع شده است . این مرکز خرید دارای یک فروشگاه بزرگ، یک سوپرمارکت، و 200 فروشگاه کوچکتر دیگر است که اقلامی مانند لباس‌های برند، لوازم آرایشی، عطر، لوازم جانبی، لوازم جانبی تلفن همراه و غیره را می‌فروشد. حتی یک سینما و یک سالن بولینگ وجود دارد!

مرکز خرید Banana Walk درست روبروی ساحل، مرکز خرید Banana Walk یک مجتمع تجاری سه طبقه با حسی مدرن و مینیمالیستی است. مجموعه بزرگی از فروشگاه‌های با نام تجاری و همچنین برخی از معروف‌ترین زنجیره‌های غذا و نوشیدنی در تایلند وجود دارد. بعد از اینکه غذا خوردن و خرید را تمام کردید، می توانید در یک آبگرم یا سالن پذیرایی کنید.

Malin Plaza Patong اگر به دنبال سوغاتی های مقرون به صرفه هستید تا به دوستان و خانواده بیاورید، Malin Plaza Patong یکی از بهترین مکان ها برای بررسی است. بازار فضایی شیک و مد روز دارد و بسیاری از مغازه های دائمی در کانتینرهای حمل و نقل سابق قرار دارند. شما می توانید همه چیز را از لباس گرفته تا محصولات آبگرم در مجموعه گسترده ای در اینجا بیابید.

بازار شبانه رویال پارادایس - بازار شبانه رویال پارادایس یک بازار شبانه در فضای باز تایلندی با حدود 100 غرفه است که انواع سوغاتی ها و لوازم جانبی معمولی را می فروشند. برخی از اقلام منحصربه‌فرد که می‌توان در اینجا خریداری کرد شامل تزئینات چوب صندل و اسانس‌های تسکین‌دهنده است. اینجا مکانی عالی برای امتحان کردن مهارت های چانه زدن شماست.

OTOP Patong Market Phuket یک نقطه خرید منحصر به فرد است که بر محصولات محلی که از جوامع روستایی تایلند تهیه می شوند تمرکز دارد. شما می توانید طیف گسترده ای از صنایع دستی سنتی، سفال، لباس، لوازم جانبی، لباس های ابریشمی و حتی غذاهای محلی را پیدا کنید. سوغاتی های معمولی بیشتری را می توانید در اینجا پیدا کنید.

Banzaan Fresh Market یک جواهر پنهان است که درست در پشت مرکز خرید Jungceylon واقع شده است. جذابیت اصلی بازار، انتخاب گسترده گوشت، غذاهای دریایی، میوه‌ها و سبزیجات است، اما غرفه‌هایی را خواهید دید که محصولات دیگری را نیز می‌فروشند. همچنین یک فودکورت خوب وجود دارد که می توانید یک غذای سیر را با قیمت حدود 150 بات بخرید.

فیوچر پلازا در نزدیکی انتهای جنوبی ساحل پاتونگ ، فیوچر پلازا یک مکان خرید و سرگرمی سطح بالاتر است. برخی از محصولات منحصر به فرد در اینجا موجود است، از جمله شراب محلی و انواع درمان های گیاهی. سالن‌ها و سالن‌های ماساژ باکیفیت مکانی برای استراحت هستند و می‌توانید در رستوران‌های مختلف نیز ناهار بخورید.

برترین هتل ها در ساحل پاتونگ

از آنجایی که این شهر مقصد اصلی توریستی پوکت است، هیچ کمبودی در اقامتگاه های عالی در پاتونگ وجود ندارد . قیمت‌ها در اینجا بیشتر از شهر پوکت است ، اما انتخاب گسترده‌تری از اقامتگاه‌های مقرون به صرفه نیز وجود دارد. صرف نظر از بودجه یا سبک سفر شما، مطمئناً هتل یا آپارتمانی متناسب با نیازهای خود پیدا خواهید کرد که اقامتی راحت و لذت بخش را تضمین می کند. برای کمک به محدود کردن گزینه های خود، در اینجا نگاهی به 10 بهترین هتل در پاتونگ بر اساس ویژگی هایی مانند موقعیت مکانی، امکانات، امکانات رفاهی و رتبه بندی مهمانان آورده ایم.

هتل بوتیک بی وای دی لوفتز و آپارتمان خدماتی

هتل بوتیک و سرویس آپارتمان بی وای دی لوفتز یک پیاده روی آسان به ساحل و جاده بنگلا است که شما را در میانه همه کارها قرار می دهد. آپارتمان های یک یا دو خوابه همه دارای مبلمان مدرن هستند و دارای آشپزخانه، قسمت نشیمن، و تراس هستند. استخر روی پشت بام و خدمات لیموزین فرودگاه تنها بخشی از مزایای بسیاری است که به مهمانان اقامت در این ملک ارائه می شود.

برترین هتل ها در ساحل پاتونگ

هتل مارینا پوکت

هتل مارینا پوکت کمی دورتر از ساحل، اما در فاصله چند قدمی، همه امکاناتی را که می‌توانید در طول اقامت خود به آن نیاز داشته باشید، ارائه می‌کند. میهمانان می توانند از شنای نیمه روز در استخر روباز لذت ببرند و در کنار بار کنار استخر استراحت کنند یا می توانند برای تمرین در مرکز تناسب اندام بروند. این ملک همچنین دارای یک رستوران آرام و یک کافه است که می‌توانید قبل از رفتن به خرید، کمی غذا بخورید.

استراحتگاه و اسپا ساحلی Baan Laimai

با اقامت در Baan Laimai Beach Resort & Spa، در عرض چند دقیقه پای خود را در شن های گرم ساحل بگذارید . این استراحتگاه ساحلی خیره کننده همچنین موقعیتی عالی در نزدیکی برخی از بهترین مراکز خرید و غذاخوری در منطقه ارائه می دهد. امکانات عبارتند از مجموعه استخر روباز، مرکز تناسب اندام، رستوران، بار، و خشکشویی با خدمات کامل. برخی از اتاق ها منظره زیبایی از دریا دارند و برخی دیگر به استخر چشم انداز دارند.

هتل زنسینا

تنها پنج دقیقه پیاده روی تا ساحل، Zenseana Resort & Spa در مکان مناسبی در فضای شبانه و صحنه غذاخوری قرار دارد. این هتل معمولی با دکوراسیون معاصر است و اتاق‌ها دارای بالکن خصوصی هستند. یک رستوران و یک کافه در محل وجود دارد و استخر تراس روی پشت بام با یک اسنک بار همراه است. رزرو اتاق شامل بوفه صبحانه رایگان با انتخاب عالی است.

اقامتگاه بوتیک بان یین دی

برای هتلی با حس سنتی تایلندی، اقامتگاه بوتیک Baan Yin Dee را انتخاب کنید . این هتل که در دامنه تپه ساخته شده است، مناظر فوق العاده ای از ساحل پاتونگ ارائه می دهد . اتاق‌های مجلل راحت هستند و مجموعه‌ای از امکانات رفاهی دارند و صبحانه می‌تواند همراه با رزرو شما باشد. اتاق‌های ارتقا یافته دسترسی مستقیم به استخر نیز دارند. ساحل در چند قدمی فاصله است، اما مهمانان هتل می توانند از خدمات شاتل رایگان نیز استفاده کنند.

اقامتگاه بوتیک بان یین دی

هتل نووتل پوکت ریزورت

نووتل اقامتی لوکس را با ارزشی بی نظیر ارائه می دهد. اتاق‌های مجهز دارای آثار هنری تایلندی و کف چوبی، و همچنین خدمات اتاق 24 ساعته و 7 روز هفته است. رستوران‌های داخل هتل انواع مختلفی از غذاها را سرو می‌کنند و این ملک دارای یک استخر بزرگ در فضای باز است که به راحتی میهمانان را در خود جای می‌دهد. امکانات دیگر عبارتند از اسپا، مرکز تناسب اندام و حتی باشگاه کودکان. این یک هتل مخصوصاً محبوب با خانواده هایی با فرزندان خردسال است.

هتل ام گالری هاید وی

Avista Hideaway Phuket Patong MGallery توسط Sofitel مکان خوبی برای اقامت است اگر به دنبال یک استراحت آرام تر و آرام تر هستید. اطراف آن را باغ های زیبا احاطه کرده است و برخی از سوئیت ها حتی دارای قسمت نشیمن در فضای باز هستند. اگرچه کمی دورتر از ساحل، خدمات شاتل شما را در کمترین زمان به آنجا می رساند. قبل از حرکت در روز، از بوفه صبحانه خوشمزه لذت ببرید و اگر ماشین کرایه ای دارید از پارکینگ رایگان استفاده کنید.

هتل ایندیگو پوکت پاتونگ

برای کسانی که به دنبال اقامت در قلب شهر هستند، هتل Indigo Phuket Patong شما را در کنار بهترین مراکز خرید، غذاخوری و تفریحات شبانه قرار می دهد. تا ساحل نیز تنها پنج دقیقه پیاده روی است. اتاق‌های استاندارد دارای بالکن هستند و اتاق‌های ارتقا یافته دسترسی مستقیم به استخر دارند. این ملک همچنین دارای دو استخر، یکی با موقعیت مکانی روی پشت بام است. امکانات دیگر عبارتند از رستوران، بار، مرکز تناسب اندام، و اسپا.

هتل آماری پوکت تایلند

آماری پوکت شاید بهترین مکان برای کسانی است که می خواهند به راحتی به ساحل دسترسی داشته باشند، بدون جمعیت همراه، زیرا در انتهای آرام ساحل پاتونگ واقع شده است . برخی اتاق‌ها چشم‌انداز خیره‌کننده‌ای به دریا دارند و سوئیت‌ها آشپزخانه یا آشپزخانه کوچکی هم دارند. دو بار و سه رستوران در مورد غذا و نوشیدنی گزینه های زیادی را ارائه می دهند و صبحانه نیز رایگان است. حتی یک مرکز غواصی حرفه ای در محل وجود دارد!

هتل آماری پوکت تایلند

هتل گرند مرکیوری پوکت

برای داشتن پایگاهی راحت و راحت برای گشت و گذار در پاتونگ ، اتاقی را در Grand Mercure Phuket Patong انتخاب کنید . بلافاصله به فرصت های سرگرمی فراوان بروید و از قدم زدن آسان به ساحل لذت ببرید. در خود هتل، مهمانان می توانند وقت خود را در مرکز تناسب اندام، استخر یا اسپا بگذرانند. انواع مختلفی از سوئیت ها وجود دارد، از اتاق های دوقلو شیک و مد روز گرفته تا ویلاهایی با دسترسی مستقیم به استخر.

مقالات مرتبط:   بهترین سواحل پوکت (42 ساحل)

مشاوره و رزرو