5 بهترین جاذبه گردشگری کوالالامپور در سال 2024

جاذبه های گردشگری کوالالامپور مالزی 14 خرداد ، 1403 6 دقیقه

گردشگران تور مالزی  به دلایل زیادی از تور کوالالامپور، پایتخت و بزرگترین شهر مالزی دیدن می کنند. این شهر به مسافران این فرصت را می دهد تا با غذاهای سنتی و معماری که ترکیبی از بهترین شرق و غرب است، با فرهنگ متفاوتی آشنا شوند. سی ان ان کوالالامپور را به عنوان یکی از چهار بهترین مکان خرید در جهان معرفی کرده است. اکثر اوقات زمان بسیار خوبی برای بازدید است، زیرا دما در این آب و هوای جنگلی استوایی در طول سال تفاوت چندانی ندارد. در این پست مروری بر برترین  جاذبه های گردشگری کوالالامپور به شما ارائه می شود :

  • میدان تایمز برجایا

میدان برجایا تایمز یک مجموعه بزرگ است که شامل یک مرکز خرید و دو هتل لوکس است. با 7.5 میلیون فوت مربع (700000 متر مربع) زیربنای ساخته شده، به عنوان پنجمین ساختمان بزرگ در جهان شناخته می شود. مرکز خرید آن شامل بیش از 1000 فروشگاه خرده فروشی، 65 فروشگاه مواد غذایی و چندین جاذبه لذت بخش است. به عنوان مثال، بزرگترین پارک موضوعی سرپوشیده آسیا، Cosmo's World و اولین تئاتر 2 بعدی و سه بعدی IMAX مالزی که در طبقه 10 قرار دارد.

میدان تایمز برجایا

  • موزه هنرهای اسلامی مالزی

موزه هنرهای اسلامی مالزی بزرگترین موزه جنوب شرقی آسیا است که بر روی هنر اسلامی متمرکز شده است. این موزه که در سال 1998 افتتاح شد، یک سایت بزرگ با بیش از 7000 عتیقه، شامل جواهرات و ماکت مسجد در مکه است. این مجموعه نه تنها عتیقه‌هایی از خاورمیانه و مالزی، بلکه از چین و هند نیز دارد. این موزه دارای 12 گالری است که بیشتر آنها اقلام را بر اساس نوع و نه منطقه جغرافیایی به نمایش می گذارند. یک رستوران در محل به صورت حرفه ای غذاهای خاورمیانه ای سرو می کند. این موزه در نزدیکی باغ های دریاچه و نه چندان دور از یک مسجد قرار دارد.

موزه هنرهای اسلامی مالزی

  • برج منارا کی ال

برج Menara KL با ارتفاع تقریبی 335 متر (1100 فوت) دو هدف را دنبال می کند. اولی به عنوان ساختمان ارتباطات است. مورد دوم به عنوان یک جاذبه بازدید کننده با یک رستوران گردان و منطقه گشت و گذار است که مناظر پانورامای تماشایی از کوالالامپور را در زیر ارائه می دهد. این بلندترین منطقه رصد عمومی در شهر است. طرفداران چیزهای بی اهمیت تحت تاثیر قرار خواهند گرفت که 31 ساعت ادامه برای ریختن بتن برای پایه ساختمان طول کشیده است. مسافرانی که در بهترین شرایط ورزشی قرار دارند ممکن است بخواهند در مسابقه سالانه برای صعود از پله ها به سطوح بالا شرکت کنند. سیب زمینی های کاناپه می توانند از آسانسور استفاده کنند.

برج منارا کی ال

  • پارک پرندگان KL

پارک پرندگان KL که در باغ های آرام دریاچه قرار دارد، یک سایت بوم گردی است که بیش از 3000 پرنده متعلق به 200 گونه را در خود جای داده است. در اینجا، آنها پرندگان را به چهار منطقه تقسیم می کنند. سه مورد از این مناطق پرواز آزاد نامیده می شوند، در آنجا پرندگان آزادند تا در محیطی که شبیه به زیستگاه طبیعی و بومی آنها است به هر کجا که بخواهند پرواز کنند. مدیران پارک می گویند هیچ پارک پرنده ای در جهان وجود ندارد که بتواند به اندازه آنها مالک پارک پرواز آزاد باشد. بازدیدکنندگان می توانند در میان پرندگان در این مناطق قدم بزنند و تجربه جدیدی را بیابند. پرندگان در قفس در منطقه چهارم قرار دارند.

پارک پرندگان KL

برجهای دوقلوی پتروناس

مسافرانی که از ارتفاع می ترسند ممکن است بخواهند قبل از بازدید از برج های دوقلوی پتروناس دو بار فکر کنند، اما جسورها ممکن است از چالش تماشای کل شهر از صدها فوت در هوا لذت ببرند. با ارتفاع 170 متر (557 فوت)، مرتفع ترین پل دوطبقه جهان، برج های دوقلو را به هم متصل می کند. این برج ها حتی بالاتر هستند و 491 متر (1620 فوت) در آسمان مالزی اوج می گیرند. زمانی این ساختمان ها مرتفع ترین ساختمان های جهان بودند. برج‌هایی که مالزیایی‌ها مجبور بودند هفت سال برای ساخت آن‌ها وقت بگذارند، یک نقطه عطف در کوالالامپور هستند و در شب به طرز خیره‌کننده‌ای روشن می‌شوند.

برجهای دوقلوی پتروناس

منبع: آژانس هواپیمایی سفر ایمن

مشاوره و رزرو