10 بهترین دیدگاه در پوکت

جاذبه های گردشگری پوکت تایلند 29 مهر ، 1403 16 دقیقه

از کجا می توان مناظر عالی در پوکت را دریافت کرد؟

این مقاله ده بهترین دیدگاه در تور ارزان پوکت را فهرست می‌کند که هرکدام منظره و چشم‌انداز منحصربه‌فردی را ارائه می‌دهند و همگی فرصت‌های عالی برای عکاسی هستند. پوکت دارای مناظر خیره کننده اقیانوس با رنگ های آبی است که شما را بی کلام می کند. علاوه بر این، این مکان های زیبا برای لذت بردن از غروب های فوق العاده عالی هستند. دسترسی به برخی از بهترین دیدگاه‌ها در تور ارزان تایلند آسان است، در حالی که برخی دیگر به دلیل موقعیت دوردست‌شان چالش‌برانگیز هستند. در اینجا ده بهترین دیدگاهی که باید از آنها بازدید کنید آورده شده است. نقشه ای در انتهای مقاله ارائه شده است تا به شما در یافتن این مکان های زیبا در پوکت کمک کند.

1. نمای کیپ پرومتپ

کیپ Promthep که به نام Laem Promthep نیز شناخته می شود، مشهورترین منظره در پوکت است. این جزیره در جنوبی ترین نقطه جزیره واقع شده است و مناظر اقیانوسی پانوراما از جزایر مجاور را ارائه می دهد. این نقطه به خاطر غروب های خیره کننده اش معروف است و پر عکس ترین منظره جزیره است. توصیه می‌شود برای اطمینان از بهترین مکان برای تماشای غروب آفتاب، زودتر، حدود ساعت 5 بعدازظهر برسید. فراموش نکنید که یک دوربین یا گوشی هوشمند برای ثبت مناظر خیره کننده به همراه داشته باشید.

2. دیدگاه آسیاب بادی

درست در شمال کیپ Promthep، Windmill Viewpoint را خواهید دید که یکی از بهترین مناظر پوکت در جنوب پوکت بین ساحل Ya Nui و Nai Harn است . این نقطه که به خاطر مناظر دیدنی خود، به خصوص در غروب آفتاب مشهور است، برای گرفتن عکس ها و سلفی های خیره کننده عالی است. همچنین یک نقطه داغ برای علاقه مندان به پاراگلایدر است.

دیدگاه آسیاب بادی

3. دیدگاه Laem Krating

Laem Krating ، همچنین به عنوان کیپ کریتینگ شناخته می شود، دورافتاده ترین نقطه دید در پوکت است. واقع در غربی ترین نوک ساحل Ao Sane، رسیدن به آن نیازمند یک پیاده روی چالش برانگیز ۴۰ دقیقه ای بالا و پایین است. این شنل تنها دارای یک صخره شاخ‌شکل است که به آن نام می‌دهد و به عنوان مکانی محبوب برای گرفتن عکس‌های شگفت‌انگیز با پس‌زمینه غروب خورشید عمل می‌کند. بعد از گرگ و میش، این مکان به دلیل دوری از آلودگی نوری برای علاقه مندان به عکاسی از ستاره ها ایده آل است و آن را به یکی از بهترین منظره های پوکت تبدیل می کند.

دیدگاه Laem Krating

4. دیدگاه کارون

دیدگاه کارون به عنوان یکی از پرطرفدارترین دیدگاه ها در پوکت است. این مکان که در بالای تپه قرار دارد، دارای منظره پانورامایی خیره کننده از سه ساحل خیره کننده است: ساحل کاتا نوی ، ساحل کاتا و ساحل کارون . این مکان که در زبان تایلندی به «خو سام هاد» معروف است، که به «تپه سه سواحل » ترجمه می‌شود، در طول سال همواره شلوغ است و در بسیاری از برنامه‌های تور باید از آن بازدید کرد و شهرت خود را به عنوان یکی از بهترین منظره‌ها در پوکت تقویت می‌کند. 

دیدگاه کارون

5. دیدگاه صخره سیاه

منظره راک سیاه یک نقطه خلوت و آرام در بخش جنوبی پوکت است. حدود 300 متر بالاتر از ساحل نای هارن قرار دارد و می توانید از طریق یک جاده خاکی که تقریباً 50 متر از دیدگاه کارون شروع می شود به آن برسید. جالب اینجاست که این جاده خاکی همان جاده ای است که به ساحل مخفی Nui منتهی می شود.

هنگامی که حدود 200 متر بالا رفتید، خود را در نمای سیاه سنگ در بالای تپه خواهید دید. در حالی که اینجا کار زیادی برای انجام دادن وجود ندارد، منظره خیره کننده جنوب واقعاً قابل توجه است. از دیدن ساحل Nai Harn، نمای آسیاب بادی، Ya Nui Beach، Laem Promthep Viewpoint و Rawai با وضوح بسیار لذت خواهید برد. در یک روز صاف، منظره به کوه راچا، کوه آئه، کو مای تون، جزایر فی فی و کوه لانتا کشیده می‌شود، البته به شرطی که حداقل رطوبت وجود داشته باشد.

دیدگاه صخره سیاه

6. نمای تپه خائو رانگ

Khao Rang به عنوان یکی از بهترین منظره های پوکت برجسته است. در بالای تپه ای در نزدیکی شهر پوکت قرار گرفته است و مناظر خیره کننده ای از شهر، جزایر همسایه و پوکت بزرگ در غرب را ارائه می دهد. این مکان به دلیل گزینه های غذاخوری عالی، وجود میمون های بازیگوش، و یک بتکده سفید چشمگیر که به یک سکوی دید وسیع در قله تپه منتهی می شود، مورد علاقه گردشگران است. در حالی که قبلاً یک پارک تناسب اندام بود، اکنون در درجه اول بازدیدکنندگانی را که به دنبال تحسین مناظر شهر هستند، به خصوص در ساعات غروب نفس گیر جذب می کند.

نمای تپه خائو رانگ

7. دیدگاه خائو خاد

نمای خائو خاد یک شگفتی طبیعی خیره کننده در پوکت است که مناظر خیره کننده 360 درجه از جنوب و شرق پوکت را ارائه می دهد. این مکان آرام که در بالای کیپ پانوا قرار دارد، مناظری پانوراما از شهر پوکت، خلیج چالونگ و کیپ پانوا ارائه می‌کند. علیرغم اینکه کمتر برای گردشگران شناخته شده است، پارکینگ وسیع و کافه‌ای دنج ارائه می‌کند که آن را به مکانی ایده‌آل برای بازدیدی آرام و زیبا تبدیل می‌کند.

دیدگاه خائو خاد

8. نمای کیپ پانوا

نمای کیپ پانوا، واقع در نزدیکی آکواریوم پوکت در ساحل شرقی پوکت، مناظر خیره کننده دریا با سایه های زیبای فیروزه ای و آبی را ارائه می دهد. بازدیدکنندگان می‌توانند در فضای آرام و نسیم ملایم دریا، احساس کنند که زمان متوقف شده است. مهمانانی که در هتل های اطراف اقامت دارند می توانند در امتداد پیاده رو کنار دریا قدم بزنند و عصرها از غذاهای خیابانی با قیمت مناسب لذت ببرند.

نمای کیپ پانوا

9. دیدگاه کلیم

Kalim Viewpoint یک جواهر پنهان در پوکت است که از تراس چوبی آن که بر فراز تپه ای در نزدیکی کالیم قرار گرفته، منظره ای دیدنی از خلیج پاتونگ را ارائه می دهد. این مکان دورافتاده که توسط طبیعت احاطه شده است، فضایی آرام را ایجاد می کند، با صدای دلنشین غوغای پرندگان که به تجربه آرامش می بخشد. بازدید از این منظره مانند کشف یک بهشت ​​پنهان در تایلند است که آن را به مقصدی که باید حتما ببینید تبدیل می کند.

دیدگاه کلیم

10. دیدگاه Laem Sing

لیست بهترین دیدگاه ها در پوکت بدون ذکر دیدگاه Laem Sing ناقص خواهد بود. این منظره که در صخره‌های ساحلی خیره‌کننده بین ساحل کامالا و ساحل سورین قرار دارد، نقطه‌ای ایده‌آل برای گرفتن عکس‌های نفس‌گیر و غوطه‌ور شدن در زیبایی ساحل لائم سینگ است. چه از علاقه مندان به طبیعت، چه عاشق عکاسی، یا صرفاً به دنبال مناظر شگفت انگیز باشید، جذابیت و آرامش دست نخورده Laem Sing Viewpoint آن را به مقصدی ضروری برای هر کسی که در حال کاوش در شگفتی های طبیعی پوکت است تبدیل می کند.

Laem Sing

ساحل لام سینگ

مطمئناً، در اینجا ده بهترین منظره در پوکت وجود دارد که باید از آنها دیدن کنید که مناظر خیره کننده ای را ارائه می دهند. اگر می خواهید فراتر از خط ساحلی کاوش کنید، فرصت بازدید از 20 ساحل زیبای پوکت را از دست ندهید . این تجربیات بدون شک تاثیری ماندگار در خاطرات سفر شما خواهند گذاشت.

مشاوره و رزرو