ساحل بنگ تائو پوکت،چه کاری انجام دهید و کجا بمانید؟

جاذبه های گردشگری پوکت تایلند 28 مهر ، 1403 9 دقیقه

ساحل بنگ تائو یکی از بهترین مکان‌های تور پوکت برای تعطیلات خانوادگی است، با مجموعه‌ای فوق‌العاده از هتل‌های دوستانه خانوادگی که مستقیماً در ساحل واقع شده‌اند.

این ساحل یک خلیج باز بزرگ است که 8 کیلومتر طول دارد و دومین خلیج طولانی در تور پوکت ارزان است.

ساحل بنگ تائو به نام ساحل لاگونا نیز شناخته می شود، منطقه اطراف اینجا زمانی برای استخراج قلع مورد استفاده قرار می گرفت، اما به یک استراحتگاه مجلل به نام "مجتمع لاگونا پوکت" تبدیل شده است.

مجموعه لاگونا مجموعه‌ای از استراحتگاه‌های لوکس، هتل‌ها و ویلاهای لوکس را در خود جای داده است که در اطراف شش تالاب زیبا و زمین گلف لاگونا با 18 سوراخ واقع شده‌اند.

ساحل بنگ تائو بهترین نقطه برای تعطیلات ساحلی خانوادگی در پوکت است

ساحل بنگ تائو بین سواحل زیبای لایان  و  پانسیا  در سواحل شمال غربی پوکت، تنها چند دقیقه دورتر از شهر چرنگ تالای واقع شده است  ، جایی که روستاییان محلی را خواهید دید که هنوز با کشاورزی، ماهیگیری و تولید لاستیک امرار معاش می کنند.

بسیاری از مهاجران از سراسر جهان بنگ تائو و مناطق اطراف را برای خرید ویلاهای چند میلیون دلاری خود انتخاب می کنند.

ساحل بنگ تائو

فعالیت های ساحلی در بنگ تائو

فروشندگانی را در ساحل پیدا نمی‌کنید که تخت‌های آفتاب‌گیر اجاره کنند، زیرا تمام تخت‌های آفتاب‌گیر در امتداد ساحل بانگ تائو توسط هتل‌ها و استراحتگاه‌ها ارائه می‌شوند و منحصراً برای استفاده مهمانانشان است.هنوز هم فروشندگان عجیب و غریبی را خواهید دید که سعی می کنند کالاهای خود را در کنار ساحل بفروشند.از نوامبر تا آوریل ساحل بنگ تائو دارای مجموعه ای عالی از فعالیت های ساحلی از جمله پاراگلایدر، کایت سواری، قایق سواری موزی و جت اسکی است.مهمانان استراحتگاه همچنین می توانند از موج سواری لذت ببرند.موج سواری در انتهای شمالی ساحل بسیار خوب است.از ماه مه تا اکتبر در تور تایلند شنا در ساحل بنگ تائو می تواند خطرناک باشد.

قبل از رفتن به شنا، بررسی کنید که آیا پرچم قرمز وجود دارد، اگر پرچم قرمز وجود دارد، در آب نروید! اگر اقیانوس خیلی خطرناک است، بهتر است از پارک آبی درخت آبی دیدن کنید.

پارک آبی درخت آبی پوکت

پارک آبی Blue Tree Phuket سرگرمی های بی پایان را برای تمام سنین فراهم می کند. پارک آبی تعداد زیادی از فعالیت ها، بازی ها و البته سرسره های آبی را تور تایلند ارزان ارائه می دهد.

یکی از محبوب ترین فعالیت ها Slip N fly است، همچنین فعالیت های دیگری از جمله پرش از صخره، صخره نوردی و بسیاری دیگر وجود دارد.

Blue Tree Phuket در Cherng Talay حدود 15 دقیقه رانندگی از ساحل Bang Tao واقع شده است.

ساحل بنگ تائو

هتل ها و محل اقامت در ساحل بنگ تائو؟

بیشتر ساحل بنگ تائو توسط مجتمع تفریحی لاگونا اشغال شده است که برخی از بهترین استراحتگاه ها و ویلاهای پوکت را در خود جای داده است. استراحتگاه های زیر در مجموعه استراحتگاه لاگونا واقع شده اند.

  • SAii Laguna

SAii Laguna در اصل تا همین اواخر استراحتگاه ساحلی لاگونا نامیده می شد. این استراحتگاه مکانی عالی برای یک تعطیلات خانوادگی فراموش نشدنی در پوکت است.امکانات در SAii شامل یک باشگاه کودکان و یک پارک آبی و انتخاب نامحدودی از فعالیت های سرگرم کننده برای کودکان است. می‌توانید در دسترس بودن، نرخ اتاق‌ها را بررسی کنید.

  • استراحتگاه آنگزانا لاگونا

هتل آنگزانا لاگونا پوکت امکانات تفریحی بی‌پایانی را با انتخاب اقامتگاه‌های عالی برای خانواده‌ها ارائه می‌دهد و کلوپ بچه‌های بسیار مهم خود را دارد.در اینجا می توانید بچه فیل ها را در حال قدم زدن در محوطه استراحتگاه ببینید.

  • استراحتگاه Dusit Thani Laguna

Dusit Thani Laguna Resort یک استراحتگاه ایده آل با انواع امکانات تفریحی، از جمله یک استخر بزرگ است که مشرف به ساحل بنگ تائو است.از دیگر امکانات این اقامتگاه می توان به زمین تنیس، مرکز تناسب اندام و تفریح، باشگاه کودکان، اتاق بازی، ورزش های آبی، اسپا و غیره اشاره کرد. ادامه مطلب

  • بست وسترن آلاماندا

بست وسترن آلاماندا دارای اتاق ها و سوئیت هایی با سلیقه تزئین شده است که برای خانواده ها و تعطیلات گلف ایده آل است.همه اتاق‌ها دارای امکانات فوق‌العاده‌ای هستند و سوئیت‌ها دارای آشپزخانه کوچک و فضای نشیمن و غذاخوری بزرگ هستند.

باشگاه تعطیلات لاگونا

  • باشگاه تعطیلات لاگونا

Laguna Holiday Club دارای 79 سوئیت بزرگ است که در سه نوع اتاق با قسمت نشیمن، غذاخوری و آشپزخانه مجزا در دسترس هستند.این استراحتگاه مشرف به راه‌های زیبای باشگاه گلف لاگونا است.

  • استراحتگاه درخت بانیان

ریزورت بانیان تری بهترین مکان برای یک استراحت رمانتیک است.

Banyan Tree دارای طیف وسیعی از ویلاها و ویلاهای استخری است که اگر به دنبال حفظ حریم خصوصی هستید ایده آل هستند، البته امکانات اسپا قطعا درجه یک هستند.

  • کاسیا پوکت

Cassia Phuket یک مقصد عالی برای تعطیلات برای زوج ها یا خانواده ها است.این اقامتگاه دارای مجموعه‌ای از سوئیت‌های یک و دو خوابه یا لوفت است که همگی دارای آشپزخانه و فضای نشیمن هستند.

استراحتگاه در مجموعه لاگونا واقع شده است و قیمت اتاق ها بسیار مقرون به صرفه است.

سایر هتل ها و استراحتگاه ها در ساحل بنگتائو؟

استراحتگاه ها و هتل های زیادی در ساحل بنگ تائو در خارج از مجموعه استراحتگاه لاگونا وجود دارد. در زیر لیستی از برخی از استراحتگاه هایی که در خارج از مجموعه استراحتگاه لاگونا قرار دارند، آورده شده است.

  • سان وینگ ریزورت و اسپا

سان وینگ ریزورت و اسپا در ساحل بنگتائو واقع شده است، استراحتگاهی محبوب برای خانواده ها.

امکانات شامل اتاق های خانوادگی، نگهداری از کودکان، بار کنار استخر، رستوران و وای فای است.

امکانات تفریحی شامل سالن بدنسازی، جکوزی، باشگاه کودکان، اسپا، استخر و استخر کودکان می باشد.

  • استراحتگاه و اسپا ساحلی وسترن

Best Western Beach Resort & Spa نیز در ساحل Bangtao واقع شده است، در اینجا می توانید استراحت کنید و از اتاق های بزرگ با بالکن خصوصی با منظره اقیانوس یا یک خانه ییلاقی لوکس در ساحل لذت ببرید.

مکانی عالی برای اقامت اگر با بچه ها سفر می کنید با طیف وسیعی از اتاق های خانوادگی 2 خوابه.  

  • استراحتگاه ساحلی آمورا در ساحل بنگتائو، پوکت

Amora Beach Resort دارای دو استخر بزرگ با نمای ساحلی مطلق است.فعالیت‌های آبی در استراحتگاه بی‌پایان است و این اطمینان را می‌دهد که همه سرگرم می‌شوند.  ویلاها، استراحتگاه‌ها و هتل‌های بیشتری در نزدیکی ساحل بنگ تائو قرار گرفته‌اند که با هر بودجه‌ای مطابقت دارند.

عروسی در ساحل بنگ تائو

در مجتمع لاگونا پوکت، یک کلیسای کوچک عروسی زیبا واقع شده است. این منظره پانوراما 360 درجه مشرف به تالاب زیبای ساحلی با ساحل بنگ تائو در نزدیکی آن را ارائه می دهد.

رستوران های ساحل بنگ تائو

در محوطه مجتمع ریزورت لاگونا، 30 رستوران و کافه، با برخی از بهترین رستوران‌های پوکت با غذاخوری‌های عالی را خواهید یافت.در جاده ای به سمت ورودی مجتمع تفریحی لاگونا، مجموعه ای زیبا از رستوران ها را خواهید دید.

رستوران های دیگری که در اطراف بنگ تائو ارزش بازدید دارند عبارتند از:

رستوران ریورساید بین سورین و بنگ تائو قرار دارد و غذاهای محلی مقرون به صرفه و خوشمزه ارائه می دهد.

Pooh & Friends یکی دیگر از گزینه های عالی است که در انتهای جنوبی ساحل بنگ تائو قرار دارد.

Bistro کمی مجلل تر است و تنها 2 دقیقه پیاده تا هتل Best Western Resort فاصله دارد.

زندگی شبانه در ساحل بنگ تائو

زندگی شبانه در اطراف بنگ تائو عمدتاً در استراحتگاه های لوکس پنج ستاره بود، استراحتگاه ها همه رستوران ها، کلوپ ها و بارهای خود را دارند و معمولاً نوعی سرگرمی دارند. با این حال در سال های اخیر، کلوپ های ساحلی سرگرمی های شبانه را ارائه می دهند.  باشگاه شام ​​سیام یک مقصد محبوب برای مردم محلی و گردشگران است، در اینجا می توانید از نوشیدنی لذت ببرید و به موسیقی جاز گوش دهید.

همچنین نوار فلفل وجود دارد که در جاده تالاب نیز قرار دارد. در اینجا می‌توانید از بازی استخر لذت ببرید یا ورزش‌هایی را بر روی صفحه بزرگ در نوار تهویه‌کننده هوا تماشا کنید.

باشگاه های ساحلی در ساحل بنگ تائو

پوکت دارای کلوب های ساحلی زیادی است و ساحل بنگتائو نیز از این قاعده مستثنی نیست.

  • باشگاه ساحلی نورا

Nora Beach Club مستقیماً در ساحل Amora Beach Resort در ساحل Bang Tao واقع شده است. باشگاه ساحلی مکانی عالی برای استراحت و لذت بردن از غذاها های خوب است.

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 11 صبح تا 11 شب باز است

  • باشگاه ساحلی را بگیرید

Catch Beach Club یکی از بهترین کلوپ های ساحلی پوکت است، این کلوپ ساحلی معروف در انتهای جنوبی ساحل بنگ تائو واقع شده است.باشگاه اصلی در سورین قرار داشت و متعلق به TwinPalms Resort است  که در سورین واقع شده است.

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 11:00 صبح تا 12:00 صبح باز است.

همچنین چند باشگاه ساحلی دیگر در اطراف ساحل بنگ تائو وجود دارد که ارزش کاوش را دارند.

  • در انتهای جنوبی ساحل بنگ تائو ، باشگاه ساحلی Carpe Diem واقع شده است که از ساعت 12:00 ظهر تا اواخر وقت باز است.
  • باشگاه ساحلی Xana  در استراحتگاه Angsana Laguna Phuket واقع شده است و همه روزه از ساعت 11 صبح تا 10 شب باز است.

خرید از بنگ تائو؟

بازار عصرانه در جاده اصلی در وسط بنگ تائو قطعاً مکانی است که می توانید غذاهای محلی را امتحان کنید و مقداری تخفیف تهیه کنید.همچنین بازارهایی وجود دارد که به سمت ساحل سورین برمی‌گردند با غذاهای تازه و غذاهای پخته، پوشاک و کفش و در امتداد ساحل قدم بزنید و چند مغازه پیدا خواهید کرد، نه مغازه‌ها بلکه کلبه‌هایی که لباس‌های ساحلی مانند لباس، سارافون و عینک آفتابی می‌فروشند.شما همچنین فروشندگان ساحلی را خواهید یافت، اما نه به اندازه پاتونگ که شلوارک و پیراهن بیلابونگ می فروشند.

در امتداد جاده خارج از ورودی مجتمع تفریحی لاگونا، مجموعه‌ای از مغازه‌ها را خواهید دید که اقلام و اثاثیه خانه را ذخیره می‌کنند.

همچنین یک گالری هنری و یک مینی مارت را خواهید دید که بسیار ارزان تر از مینی مارت در مجتمع لاگونا است. اگر در امتداد جاده اصلی به بنگ تائو بروید، یک 7 Eleven را خواهید یافت که دوباره ارزان تر است.

درست در داخل ورودی لاگونا پوکت ، مرکز خرید Canal Village قرار دارد که دارای طیف وسیعی از کالاها از عتیقه‌های دست‌کاری شده تا لباس‌های طراحی‌شده است.

همچنین کلینیک بین المللی بانکوک، مینی مارت، خشکشویی و خشکشویی، صرافی و نانوایی روستا را خواهید دید.

ساحل بنگ تائو یا بانگ تائو

در یک نگاه در ساحل بنگ تائو چه باید کرد؟

از فعالیت های ساحلی و ساحلی لذت ببرید

ساحل لایان را در نزدیکی کاوش کنید

یک روز را در پارک آبی Blue Tree Phuket سپری کنید

یک دور مینی گلف در پوکت ادونچر گلف بازی کنید

در یکی از کلوپ های ساحلی از آفتاب گرفتن لذت ببرید

با یک آبگرم در آبگرم Banyan Tree یا Angsana Spa خود را درمان کنید

چگونه به ساحل بنگ تائو برویم؟

ساحل بنگ تائو حدود 40 دقیقه با ماشین از پاتونگ به سمت شمال فاصله دارد و تاکسی حدود 500 بات یا 900 بات رفت و برگشت هزینه دارد.

سعی کنید از تاکسی هایی که از طریق مجموعه توچال قرار دارند استفاده نکنید زیرا گران هستند.

شاتل توچال را تا ورودی مجتمع بگیرید و سپس از بیرون مجتمع تاکسی بگیرید، ارزان تر است.

مقالات مرتبط:

بهترین سواحل پوکت (42 ساحل)

مشاوره و رزرو