ساحل مصنوعی مالدیو (همه آنچه که قبل از رفتن باید بدانید)

جاذبه های گردشگری مالدیو 18 مهر ، 1403 12 دقیقه

اگر در سفر بعدی خود به تور مالدیو فکر می کنید، بازدید از ساحل مصنوعی خیره کننده در تور ماله مالدیو را فراموش نکنید.ماله، پایتخت پرجمعیت مالدیو، به‌عنوان مرکز تجاری بزرگ این کشور شناخته می‌شود. چندی پیش، مردم این شهر را فقط برای گشت و گذار در رستوران و تجربه خرید شگفت انگیز بازدید می کردند. با ایجاد یک ساحل شنی، ساحل مصنوعی مالدیو جاذبه اخیر جزایر مالدیو گردشگران بی شماری به این ساحل علاقمند شده اند.

ساحل مصنوعی کمتر از سایر سواحل طبیعی جزیره نیست و به دلیل گزینه های تفریحی متعدد از جمله ورزش های آبی، کارناوال ها و رژه ها و نمایش های موسیقی زنده که در اینجا بارها و بارها اتفاق می افتد محبوبیت پیدا کرده است. مکانی ایده آل برای لذت بردن از پیر و جوان است.

ساحل مصنوعی مالدیو

ساحل مصنوعی مالدیو: 2 نقطه برتر

ساحل مصنوعی مالدیو مکانی بهشتی برای مردم در ماله است تا کمی هوای تازه داشته باشند و اوقاتی آرام را سپری کنند. در زیر لیستی از 2 بهترین سواحل مصنوعی مالدیو آورده شده است که حتما باید آنها را در لیست سطل خود برای سفر بعدی خود به مالدیو اضافه کنید.

1. ساحل مصنوعی مردانه

سواحل مصنوعی مردانه در مالدیو گردشگران را از سراسر جهان برای بازدید از ماله جذب می کند. این ساحل ساخته دست بشر، خلقتی عالی برای لذت بردن از آب های آبی هیجان انگیز در تابستان است. به عنوان یکی از اولین سواحل مصنوعی ایجاد شده در مالدیو، مکان خوبی برای استراحت و استراحت در شهر ماله است.

اکثر گردشگران از این ساحل دیدن می کنند تا مدتی را در آرامش دور از شهر پر سر و صدا ماله سپری کنند. این ساحل با سایر سواحل طبیعی مالدیو برابری می کند. می توانید فروشندگان محلی را بیابید که طیف وسیعی از غذاهای خیابانی را ارائه می دهند.

زمان: از آنجایی که این ساحل عمومی است، 24 ساعت و تمام روزهای هفته باز است

کارهای رایگان : گپ زدن با مردم محلی در بعد از ظهر، ورزش های آبی، لذت بردن از کنسرت های موسیقی یا کارناوال های مختلف که هر ساله برگزار می شود. گاهی اوقات در ساحل برای سرگرمی عمومی و قدم زدن در ساحل در شب.

ساحل مصنوعی مالدیو: 2 نقطه برتر

2. ساحل مصنوعی Maafannu

پس از محبوبیت اولین ساحل در بین گردشگران و ساکنان محلی، مقامات تصمیم گرفتند ساحل مصنوعی دیگری را در سمت مقابل در منطقه Maafannu ایجاد کنند. ساحل مصنوعی Maafannu در مالدیو در سال 2015 افتتاح شد و محبوبیت زیادی به عنوان اولین مورد دریافت کرد.

بهترین زمان برای بازدید: بهترین ماه برای بازدید از نوامبر تا آوریل است. بهتر است قبل از غروب آفتاب از آنجا دیدن کنید تا مناظر مسحورکننده

معروف برای: غذاهای دریایی، دوستداران طبیعت، جویندگان ماجراجویی را تماشا کنید.

5جاذبه گردشگری در نزدیکی ساحل مصنوعی

جاذبه های توریستی معروفی در نزدیکی وجود دارد که می توانید هنگام سفر به سواحل مصنوعی در تور مالدیو از آنها دیدن کنید. در زیر لیستی از جاذبه های برجسته را مشاهده می کنید.

1. موزه ملی

ماله، پایتخت مالدیو، جاذبه های گردشگری درخشانی دارد که شما را در تمام طول روز مشغول می کند. یکی از این جاذبه‌ها موزه ملی Male است که در سال 1952 افتتاح شد. این موزه مجموعه خوبی از آثار تاریخی دارد که شما را به تاریخ مالدیو بازمی‌گرداند. اقلام مختلف نمایش داده شده شامل سلاح، لوازم خانگی، لوازم مذهبی و غیره است.

مکان: Chaandhanee Magu، ماله، مالدیو

زمان: 10:00 صبح تا 4:00 بعد از ظهر (جمعه تعطیل است)

ماله، پایتخت مالدیو، جاذبه های گردشگری درخشانی دارد که شما را در تمام طول روز مشغول می کند

2. مسجد ماله

مسجد جمعه ماله که به نام Malé Hukuru Miskiy یا مسجد جمعه قدیم نیز شناخته می شود، یکی از قدیمی ترین و زیباترین مساجد ماله است که قدمت آن به سال 1656 می رسد. ساختار زیبا از سنگ مرجان ساخته شده است و فضای داخلی مسجد به دلیل چوب استادانه اش معروف است. برای ورود به مسجد لباس مناسب بپوشید.

مکان: روبروی Medhuziyaaraiy و Muliaage به

سبک ماله: معماری سنتی مالدیو

3. جزیره Hulhumalé

جزیره Hulhumalé که در جنوب ماله شمالی واقع شده است، با اکثر جزایر دیگر مالدیو متفاوت است. با دیدن درختان تازه کاشته شده، شن های سفید طلایی، آب های آبی خیره کننده و سواحل باز شگفت زده خواهید شد. همچنین می توانید از مسجد معروف و گنبدی طلایی واقع در جزیره دیدن کنید.

زمان: 8:00 صبح تا 19:00

کارهایی که باید انجام دهید: فعالیت های آبی هیجان انگیز مانند غواصی و غواصی در آب

4. قصر Mulee-aage

کاخ Mulee-aage که در سال 1906 توسط سلطان محمد شمس‌الدین سوم ساخته شد، مکانی عالی برای یک قدم زدن عصرانه است. دلرباترین کاخ رسمی در ماله محل شادی با اجرای موسیقی و رقص متعدد است. این مکان کوچک است اما ارزش دیدن با تاریخ جالب را دارد.

مکان: Medhuziyaaraiy Magu، Male' City 20115، مالدیو

زمان: 24 ساعت باز است

5. بنای یادبود سونامی

آنچه بنای یادبود سونامی را خاص می کند این است که به کسانی که در سونامی روز بوکس سال 2004 جان خود را از دست دادند تقدیم شده است. طراحی بنای تاریخی نمایانگر جنبه متفاوتی از حادثه است. این یک فضای باز خوب برای پیاده روی است. می توانید فروشندگانی را پیدا کنید که برای راحتی بازدیدکنندگان، اقلام و نوشیدنی های محلی را می فروشند.

مکان: پارک Thin Ruh، Boduthakurufaanu Magu، ماله، مالدیو

زمان: 24 ساعت باز است

چگونه به ساحل مصنوعی برسیم

رسیدن به ساحل مصنوعی مالدیو یک کار نیست. این ساحل در حدود 0.5 کیلومتری ترمینال فرودگاه Hulhule واقع شده است. از فرودگاه تا ساحل 10 دقیقه پیاده روی است. اگر جایی در شهر ماله هستید، سوار اتوبوس شوید و در ایستگاه اتوبوس ساحل مصنوعی (اتوبوس شماره 101، 402) پیاده شوید. یا می توانید با تاکسی بروید.

نکاتی برای ساحل مصنوعی

هنگام بازدید از ساحل مصنوعی مالدیو باید نکات زیر را در نظر داشته باشید و پس از آن خوب است که بروید و تفریح ​​کنید.

1. در ساحل زباله نریزید زیرا زیبایی سواحل را از بین می برد.

2. استفاده از ضد آفتاب و حمل آب آشامیدنی به ساحل را فراموش نکنید.

3. فقط در محدوده مشخص شده شنا کنید تا در امان بمانید.

4. امکانات اولیه مانند توالت های عمومی و چند رستوران در نزدیکی ساحل موجود است.

سفر به مالدیو بسیار راحت و سرگرم کننده است. اجازه نده که رویا باقی بماند. اگر فکر می کنید که این کشور تنها مقصدی برای ماه عسل است، مطمئناً باید تجدید نظر کنید! این مکان برای بازدید خانواده، دوستان، کوله گردها و ماه عسل بسیار مناسب است. یکی از جاذبه های اصلی، ساحل مصنوعی مالدیو است. دیگر منتظر نمانید و سفری به مالدیو را با عزیزانتان برنامه ریزی کنید و اوقات شگفت انگیزی را در راحت ترین جزیره سپری کنید.

مشاوره و رزرو