چگونه برای تعطیلات مالدیو برنامه ریزی کنیم؟

جاذبه های گردشگری مالدیو 10 مهر ، 1403 11 دقیقه

ما آنجا بوده‌ایم، این کار را انجام داده‌ایم، و اکنون اسرار درونی‌مان را به اشتراک می‌گذاریم.

حریم خصوصی، انزوا. طعم عالی. یک استراحت مناسب در ساحل و جزایر مرجانی و مجمع الجزایر مالدیو که در اقیانوس هند شکل داده شده توسط آتشفشان ها، تنوع زیستی خیره کننده واقع شده اند، یکی از مقاصد مورد علاقه ما برای سفرهای لوکس در جهان هستند.اما تعطیلات در تور مالدیو بسیار بیشتر از آنچه به نظر می رسد وجود دارد.

تعطیلات مالدیو

و به‌عنوان یکی از منحصربه‌فردترین و پرمخاطب‌ترین اقامتگاه‌های جزیره‌ای جهان، از جلسات قایقرانی تا آموزش غواصی. سرآشپزهای خصوصی و ترانسفر با هواپیمای آبی. همه چیز در دستان شماست.

بنابراین، اگر به غواصی، تفریط، غذای تازه، صخره‌های مرجانی، آتشفشان‌های خاموش، ورزش‌های آبی و پیاده‌روی‌های عاشقانه در مهتاب علاقه‌مند هستید، دیگر به دنبال آن نباشید. برای صرفه جویی در وقت شما در جستجوی گوگل، ما از کارشناسان سفرهای لوکس خود متداول ترین سؤالاتی را پرسیدیم که هنگام برنامه ریزی برای سفر به تور ارزان مالدیو با آنها مواجه می شوند. پاسخ‌های آن‌ها را مرور کنید یا از پیمایش زیر برای پاسخ‌های سریع به پرسش‌های مهم خود استفاده کنید.

مالدیو کجاست؟

مالدیو که در اقیانوس هند واقع شده است، خانه بیش از 1000 جزیره است که در 26 جزیره مرجانی متراکم و متنوع جمع شده اند - بقایای شکسته آتشفشان های باستانی که باروری شدید آنها زیست بوم های شگفت انگیز و اکوسیستم های خیره کننده ای را ایجاد کرده است. و اینجاست که ماجراجویی شما رقم خواهد خورد: یک اکسپدیشن پرش از جزیره مرجانی که برای برآوردن لیست سفر مالدیو شما سفارشی شده است - صرف نظر از اینکه در محدوده آرام جزیره مرجانی تور ماله شمالی بمانید یا با هواپیمای دریایی بپرید (به شدت توصیه می شود) و به حاشیه های دورتر و بیرونی آن سفر کنید.

بهترین زمان برای بازدید از مالدیو چه زمانی است؟

جای تعجب نیست که مالدیو مقصدی در تمام طول سال است. گرم می شود و گرم می ماند. با این حال، بسته به آنچه می‌خواهید ببینید و انجام دهید، زمان‌های «بهتر» را برای بازدید در نظر می‌گیریم. دوره بین اکتبر و آوریل بهترین زمان برای رفتن است ، زیرا حداقل بارندگی و رطوبت کمتری را تجربه خواهید کرد. آب‌ها نیز شفاف‌تر می‌شوند و بهترین زمان برای شنا، غواصی و غواصی است. دوره بین ماه مه و سپتامبر کمی گرمسیری تر می شود، با بارندگی بیشتر و رطوبت بیشتر. البته ارزشی که در این مدت می توانیم برای هتل ها برای شما بگیریم بهتر است. این واقعا به شما بستگی دارد.

چه نوع تعطیلاتی می توانید در مالدیو داشته باشید؟

مالدیو دورافتاده، فوق‌العاده خصوصی و به‌شدت اثیری جذاب است، زیرا در اینجا احساس می‌کنید که به معنای واقعی کلمه در دنیای دیگری هستید. در بین زوج ها و ماه عسل تحسین های زیادی دارد (عاشقانه، صمیمی و آرامش بخش است). اما برای خانواده هایی که می خواهند استراحت را با فعالیت ها و آدرنالین متعادل کنند نیز عالی است . موج‌سواری، غواصی و قایقرانی مسافران جوان‌تر و فعال‌تر را برای روزهای متوالی راضی نگه می‌دارد. همچنین به عنوان یک پیت استاپ نهایی و لذت بخش پس از یک سفر یا تجربه جامع تر عالی است.

البته قطعاً در نوع خود به عنوان یک مقصد شایسته است. همه چیز به این بستگی دارد که شما چه کسی هستید - و به دنبال چه چیزی هستید.

آیا می توانید با بچه ها از تور مالدیو دیدن کنید؟

کاملا. بسیاری از جزایر دارای کلوپ های اختصاصی برای کودکان هستند (اما بسیاری از جزایر مخصوص بزرگسالان نیز وجود دارند). آب های اطراف جزایر و جزایر مرجانی فوق العاده آرام است و برای شناگران کوچک و کم تجربه مناسب است. همچنین خواهید دید که بسیاری از جزایر یک پزشک دائمی در محل دارند.

بهترین زمان برای بازدید از مالدیو چه زمانی است؟

بهترین سواحل مالدیو کجاست؟

در طول تحقیق خود در مورد تور ارزان مالدیو، با مقالات زیادی روبرو خواهید شد که ادعا می کنند "ده ساحل برتر مالدیو" را می شناسند. و این سواحل واقعاً ممکن است بسیار دوست داشتنی باشند. اما زمانی که ما برای سفر خود برنامه ریزی می کنیم، چنین رویکرد کاهشی و یکسانی را در پیش نخواهیم گرفت. پس از همه، بستگی دارد که شما به دنبال چه چیزی هستید. در گیلی لانکانفوشی ، سواحل وسیع و با شیب ملایمی هستند که با سرهای خمیده درختان نخل دیوانه شده اند. این جایی خصوصی برای سرو شام است، زیرا خورشید در دریا فرو می‌رود. یا شاید بخواهید تالاب منزوی و منزوی Huvafen Fushi را کاوش کنید - مکانی مناسب برای غواصی و غواصی. هنگامی که شما درخواست می کنید، ما شما را با سواحلی که به بهترین وجه با آنچه شما می خواهید مطابقت دارند جفت می کنیم. به هر حال، کارشناسان سفرهای لوکس ما اینجا هستند تا به شما کمک کنند تا بهشتی را که در جستجوی آن بودید پیدا کنید. واقعاً به همین سادگی است.

سرویس چگونه است؟

در تور مالدیو، خدمات به طور جدی گرفته می شود - هر چند با لمس ملایم. به هر حال، این کشوری است که به مهمان نوازی و گرمی خود می بالد. بسیاری از ویلاها و هتل ها برای مدت اقامت شما پیشخدمت و دستیاران شخصی را تعیین می کنند. کارکنان هتل همچنین در مورد مکان هایی که می توانید برای بهترین تجربه تور مالدیو برای ارائه بهترین تجربه - چه یک سفر غواصی مرجانی یا پیدا کردن یک غذاخوری محلی معتبر باشد - بسیار آگاه و آموزنده هستند. هر کجا که بروید، به گرمی از شما استقبال می شود.

غذا در مالدیو چگونه است؟

مالدیو زنجیره ای از جزایر و جزایر مرجانی است، به این معنی که تأکید بر مواد تازه و عجیب و غریب است که تأثیرات هند، سریلانکا و خاورمیانه را گرد هم می آورد و همه آنها به برخی از تازه ترین ماهی ها در سراسر جهان دسترسی دارند. فرقی نمی‌کند برای دو یا 20 روز در یک جزیره باشید، ما می‌توانیم در برنامه‌ریزی جایی که غذا می‌خورید - از سازماندهی پیک‌نیک‌های خصوصی جزیره گرفته تا باربیکیوهای ساحلی و صبحانه‌های شناور، خلاق باشیم. هر چیزی ممکن است.

بهترین کارها در مالدیو چیست؟

شما می توانید تمام تعطیلات خود را بدون انجام هیچ کاری بگذرانید - و آن را به خوبی انجام دهید. هیچکس قضاوتت نمیکنه اما اگر می‌خواهید راه بروید و کاوش کنید، کارهای زیادی می‌توانید انجام دهید - از غواصی با غواصی در مرجان گرفته تا ورزش‌های آبی و پیاده‌روی در جزیره. ممکن است بخواهید به دنبال پرتوهای مانتا و کوسه نهنگ در خلیج هانیفارو بگردید یا در امواج جزیره مرجانی لاامو گشت و گذار کنید. اسپاها با انواع تجهیزات و کلاس های تناسب اندام و البته طیف وسیعی از درمان ها تماشایی هستند. اقامت شما می تواند به هر اندازه که دوست دارید فعال یا لذت بخش باشد.

بهترین سواحل مالدیو کجاست؟

آیا می توانید برای پریدن به جزیره در مالدیو بروید؟

این می تواند یک راه عالی برای ترکیب چندین جزیره باشد و طعم تفاوت های ظریف (و گاهی قابل توجه) آنها را بچشید. می توانید بودجه خود را با شروع از جایی با قیمت متوسط ​​و قبل از پایان دادن به جایی واقعاً مجلل، افزایش دهید.

آیا می توانم در یک جزیره بمانم اما در جزیره دیگر برای شام بیرون بروم؟

تقریبا هرگز. استراحتگاه ها کاملاً در جزایر خود منزوی هستند و تعداد کمی از آنها به اندازه کافی نزدیک هستند که این کار را انجام دهند. به هر حال این بهای کل زیادی دارد.

آیا می توانید در مالدیو موج سواری کنید؟

البته. ما جزیره مرجانی لاامو و جزایر خصوصی نیاما را دوست داریم.

بهترین جزایر مالدیو کدامند؟

قدم گذاشتن بر روی ماسه های نرم مالدیو مانند قدم گذاشتن به دنیایی دیگر است. اما هر جزیره ای حس، حال و هوا و هویت خاص خود را دارد. در Gili Lankanfushi - فقط یک قایق تندرو دورتر از فرودگاه اصلی کشور، ماله - آب‌های آرام و ویلاهایی رویایی خواهید یافت. در Huvafen Fushi - هنوز در جزیره مرجانی ماله شمالی - تالاب مطبوع و آرامی را خواهید دید که برای شنا و تفریح ​​عالی است. خانه های ییلاقی بالای آب این اقامتگاه واقعاً هیجان انگیز هستند. جزیره کاکائو ، که یکی از مورد علاقه‌های ما باقی مانده است، در شیک و مجلل بودن، با ویلاهایی به سبک قایق Dhoni که در آب‌های گرم و پرپیچ‌وخم زیر آب قرار گرفته‌اند، برتری دارد. در همین حال، جزایر ذخایر زیست‌کره یونسکو با آتول با هواپیمای دریایی قابل دسترسی هستند و مجموعه‌ای از هتل‌ها و ویلاهای بی‌عیب و صمیمی از جمله ناتیلوس شیک و چهار فصل لاندا گیراوآرو برای خانواده‌ها را در خود جای داده است .

مانند همیشه، ترجیحات خود را با ما در میان بگذارید و کارشناسان سفرهای لوکس ما کار پیدا کردن تعداد انگشت شماری جزیره کاملاً مناسب را از بین 1000 جزیره در دسترس شما انجام خواهند داد.

ویلا روی آب یا خانه ییلاقی ساحلی؟

این سوال مهمی است. به صفحه هتل های مالدیو  ما در تور مالدیو بروید تا دقیقاً دلیل آن را ببینید. تصویر معمولی از مالدیو، در نهایت، یکی از ویلاهای روی آب است. اینها بسیار یک تجربه هستند و برای یک سفر عاشقانه، سالگرد یا ماه عسل عالی هستند. آنها دسترسی مستقیم به تالاب را ارائه می دهند و برای شناگران و snorkelers عالی هستند. در عین حال، آنها اغلب کوچکتر از ویلاهای ساحلی هستند و جهت گیری آنها اغلب به معنای انتخاب بین طلوع و غروب خورشید است (ما می دانیم سخت است). آنها همچنین برای خانواده هایی با فرزندان کوچکتر مناسب نیستند . برخی از املاک حتی برای ویلاهای بالای آب خود محدودیت سنی دارند.

در مقابل، ویلاهای ساحلی تمایل بیشتری به ارائه حریم خصوصی دارند زیرا اطراف آنها را شاخ و برگ های انبوه و سرسبز و نخل های سایه دار احاطه کرده اند. مثل یک تکه ساحلی خودتان خواهد بود. آن‌ها جادارتر، برای خانواده‌ها امن‌تر، خصوصی‌تر هستند و معمولاً به مرکز اصلی جزیره نزدیک‌تر هستند (بنابراین صبحانه و شام). البته، آنها کمتر از آن فاکتور "وای" دارند، و غواصی ممکن است به خوبی نباشد.

هر ترجیحی که داشته باشید، کارشناسان سفرهای لوکس ما فقط املاکی را پیشنهاد می کنند که دقیقاً مطابق با آنچه می خواهید انجام دهید و احساسی که می خواهید هنگام رسیدن به آنجا داشته باشید، مطابقت دارد.

بهترین هتل های مالدیو کدامند؟

مالدیو با چیزی جز خورشید، دریا و شن، مظهر زیبایی طبیعی در بهترین حالت خود است. گریز کلمه "آن" در اینجا است و در حالی که از پیچیدگی بدون کفشی که بسیاری از هتل ها به کار گرفته اند و با استقبال گرم مالدیوها و خدمات بی عیب و نقص روبرو می شوید لذت می برید که به این معنی است که شما نمی توانید چیزی بیشتر از این بخواهید.

جزیره شش حس لاامو

مالدیو که به طور جادویی در اقیانوس هند شناور است، یک نقطه مهم سفرهای لوکس است و بهترین انتخاب ما برای این جزیره است؟ Six Senses Laamu که از آفتاب سرخ شده در جزیره Olhuveli . در اینجا، 97 ویلا ساحلی و آب و هوای آب‌وهوایی، جزیره را پراکنده کرده‌اند، بنابراین می‌توانید بر فراز تالاب بت‌وار سوراخ کنید یا در شن‌ها قرار بگیرید و از میان شاخ و برگ‌ها به آن آب‌های وسوسه‌انگیز نگاه کنید. با آبگرم مجلل معروف جهانی و خدمات پیشخدمت شخصی که غذای خوب را به یک نسیم واقعی تبدیل می‌کند، نمی‌توانیم از Six Senses Laamu سیر شویم. فقط بهشت ​​است و با یک برنامه گسترده کودکان، زیست شناس دریایی مقیم و استراحت در دسترس برای موج سواری، چیزهای زیادی برای سرگرم کردن کودکان در هر سنی وجود دارد - اما همچنین فضای کافی و پیچیدگی برای زوج ها وجود دارد.

جزیره شش حس لاامو

جزیره Maalfushi مالدیو

این جزیره خصوصی در یکی از جنوبی‌ترین و کم جمعیت‌ترین جزایر مرجانی کشور واقع شده است بنابراین سواحل و تالاب‌های شنی سفید اطراف برای کاوش در اختیار شماست. اگر هوس آرامش کامل دارید، به COMO Maalifushi نگاه نکنید . این اقامتگاه باشکوه که توسط معمار ژاپنی کویچیرو ایکبوچی طراحی شده است، مطمئناً مطابق شعار سلامتی COMO است. سوئیت‌ها همگی فضایی باورنکردنی ارائه می‌دهند، و خدمات و غذاها آنقدر استثنایی هستند که احیا، مراقبت، استراحت و طراوت را ترک خواهید کرد (با فرض اینکه بخواهید ترک کنید).

با 33 اقامتگاه مینیمالیستی روی آب و 32 خانه در خشکی، این مکان بهترین مکان برای تعطیلات برای زوج‌ها و خانواده‌هایی است که می‌خواهند استراحت کنند و استراحت کنند. والدین می‌توانند در حالی که بچه‌ها در کلوپ برجسته کودکان مشغول هستند، در ساحل استراحت کنند، و ما عاشق سینمای فضای باز هستیم که در آن خانواده‌ها می‌توانند عصرها زیر ستاره‌ها دوباره گرد هم بیایند.

هتل گیلی لانکانفوشی مالدیو

صخره های مرجانی. بادهای معطر و گرم کننده. جزر و هجوم ملایم امواج درخشان. Gili Lankanfushi که به تازگی بازسازی شده است، جواهری است، و وقتی با ما بیایید، ما آخرین تکه های فرار شما را طراحی خواهیم کرد - از نقل و انتقالات تا سفرهای غواصی. در این خلوتگاه پر زرق و برق در مالدیو، اسکله‌ها از روی آب می‌گذرند و به ویلاهای مجلل روی آب می‌رسند و به آبگرم میرا در کلاس جهانی می‌رسند. با پانل های کف شیشه ای در زیر هر میز ماساژ برای میهمانان برای درک زندگی غیر واقعی دریایی. همچنین یک رستوران ساحلی درخشان با انبار زیرزمینی، بار روی آب، استخر غروب آفتاب، باغ ارگانیک و سینمای جنگلی برای لذت بردن مهمانان وجود دارد. یک چیز مسلم است، شما هرگز در Gili Lankanfushi خسته نخواهید شد.

استراحتگاه جوالی مالدیو

جوالی: جوهره واقعی سعادت جزیره . بهشتی با قاب جنگلی از صخره های مرجانی و امواج ملایم. رشته ویلاهای خصوصی جوالی بر فراز برخی از چشم نوازترین آبهای جهان شناور است. این را با برخی از بهترین غذاهای مالدیو ترکیب کنید. این به سادگی فریبنده است.

در کنار شن‌های سفید ابریشمی و آب‌های زمردی جزیره موراوندو در مالدیو نفس عمیق بکشید و استراحت کنید. از 73 ویلاهای مجلل کنار ساحل و روی آب بیرون بیایید و نگرش آرامی را پیدا کنید که با غذاخوری های تجربی و ورزش های آبی موخوره تکمیل شده است. اقامت عالی و یک روز عالی در اینجا روشن و زود با یک قایق بادبانی خصوصی به پیک نیک صبحانه طلوع خورشید آغاز می شود و با موسیقی زنده آرام بخش در غروب خورشید در حالی که در یک کابانای دنج کنار ساحل قرار می گیرید به پایان می رسد. این چنین روزهایی است که هرگز نمی خواهید آن را ترک کنید.

در نهایت، هزینه تعطیلات مالدیو چقدر است؟

ما به‌عنوان یک شرکت مسافرتی لوکس، به ایجاد سفرهای سفارشی به تور مالدیو افتخار می‌کنیم - کارشناسان سفر ایمن با شما همکاری خواهند کرد تا یک سفر کاملا منحصر به فرد را کاملاً بر اساس نیازهای شما ایجاد کنند.

مشاوره و رزرو