اجاره قایق های تندرو خصوصی در پوکت

جاذبه های گردشگری پوکت تایلند 02 مهر ، 1403 11 دقیقه

سفرهای یک روزه قایق های تندرو خصوصی بهترین و لذت بخش ترین راه برای تماشای زیبایی های طبیعی جزایر دور از ساحل اطراف تور پوکت است.سفرهای یک روزه با یک قایق تندرو خصوصی برای افرادی که به دنبال یک روز آرام و لذت بخش در آب در تور تایلند هستند، عالی است.

غواصی و پریدن از جزیره ای به جزیره دیگر، با قایق تندرو شخصی خودتان.

بدون ازدحام انبوه در هواپیما!

فقط کاپیتان و یک راهنمای با تجربه، شما و خانواده یا دوستانتان.

احتمالاً فکر می‌کنید که تورهای قایق تندرو زیادی در تور ارزان پوکت وجود دارد.و بله وجود دارد، اما بیشتر این سفرهای یک روزه چندان لذت بخش نیستند، زیرا آنها بیش از حد شلوغ و شتابزده هستند.این نوع از تورها معمولاً با یک مینی ون شروع می شود که شما را از استراحتگاه شما می برد و سپس چندین بار در طول مسیر توقف می کند تا مسافران دیگر را قبل از اینکه در نهایت به اسکله برسید.

اجاره قایق های تندرو خصوصی در پوکت

قایق‌های تندرو معمولاً شلوغ هستند، همچنین مکان‌هایی که تورها به آن‌ها می‌روند و اپراتورهای قایق سفرهای روزانه‌شان را با برنامه‌ای بسیار فشرده انجام می‌دهند و زمان کافی برای لذت بردن از روزتان را در اختیار شما قرار نمی‌دهند.

پس چرا خود و عزیزانتان را با یک سفر یک روزه به یکی از جزایر متعدد اطراف پوکت در قایق تندرو شخصی خود، لوس نکنید .

اجاره قایق تندرو خصوصی خود به شما این امکان را می دهد که مکان مناسبی را برای غواصی و شنا یا صرفاً خنک شدن در یک ساحل منزوی، به دور از جمعیت انبوه انتخاب کنید.

چند جزیره خارق العاده در اطراف پوکت وجود دارد   که می توانید با اجاره یک قایق تندرو از آنها دیدن کنید.

از یک روز کامل از فعالیت های هیجان انگیز یا ماجراجویی های نیم روزه، یا شاید یک سفر عاشقانه غروب آفتاب فقط برای دو نفر.

در طول سال‌ها سفر به پوکت، تعداد زیادی از سفرها و تورهای روزانه را که انجام داده‌ایم از دست داده‌ایم.

به قدری که وقتی کلمه "سفر روزانه" را ذکر می کنیم، بچه ها عصبانی می شوند.

اما خوشحالم که بگویم سفر یک روزه ما در این تور قایق تندرو خصوصی برای همه ما عالی بود و مهمتر از همه مورد تأیید بچه ها قرار گرفت.

قایق تندرو خصوصی ما را به ساحل زیبای موز در جزیره مرجانی برد، جایی که ساعت ها غواصی و شنا در آب های شفاف کریستالی، دور از جمعیت و سایر مسافران یک روزه گذراندیم.

پس از غواصی زیاد، در حالی که از استراحت در ساحل لذت می بردیم، مقدار زیادی نوشیدنی و یک بشقاب میوه در اختیار ما قرار گرفت.

وقتی آماده حرکت شدیم، دوباره سوار قایق تندرو شدیم.

سپس کاپیتان پیشنهاد کرد که برخی از بهترین غواصی‌ها فقط در ساحل است و از ما پرسید که آیا می‌خواهیم قبل از رفتن به جزیره بون برای غواصی بیشتر در آنجا توقف کنیم.

حق با او بود، شگفت‌انگیز بود که آب شفاف بود و انواع زندگی دریایی رنگارنگ وجود داشت.

خدمه در کنار ما غواصی کردند و چیزهایی را به ما نشان دادند که اگر آنها برای راهنمایی ما نبودند از دست می دادیم.

وقتی همه سوار شدیم، سپس به جزیره بون رفتیم، جایی که زمانی برای استراحت و استراحت در ساحل زیبا داشتیم.

سفر ما با قایق‌های تندرو خصوصی تجربه‌ای شگفت‌انگیز بود و برای هر کسی که به پوکت می‌رود باید انجام شود.

در زیر لیستی از برخی از مقاصد و بسته های شگفت انگیزی که می توانید با قایق تندرو شخصی از پوکت بازدید کنید، آمده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از این اجاره قایق های تندرو خصوصی و سایر تورهای امیدوار کننده جزیره در اطراف پوکت، با دوستان ما در سفر ایمن گپ بزنید   تا در برنامه ریزی یک روز سرگرم کننده در آب به شما کمک کنند.

بهترین چارتر و تورهای قایق تندرو خصوصی از پوکت

1. تور غواصی به جزیره مرجانی، کو آئو و کوه لون

تور چارتر قایق تندرو خصوصی و غواصی نیم  روزه  شما و خانواده یا دوستانتان را در جزیره ای که به سه جزیره مجاور پوکت می پرید خواهید دید.اولین جزیره ای که پس از ترک پوکت از آن دیدن خواهید کرد جزیره مرجانی است، در اینجا زمان کافی برای شنا و غواصی مستقیم از قایق تندرو شخصی خود خواهید داشت.از جزیره مرجانی سپس به آب‌های اطراف کوه آئو می‌روید، جایی که کاپیتان قایق شما مکان عالی دیگری را برای شما پیدا می‌کند تا از یک ساعت دیگر شنا و غواصی لذت ببرید.جزیره آخر کوه لون است، در اینجا می توانید به ساحل بروید و از شنا کردن در ساحل یا غواصی در ساحل لذت ببرید.

این تور برای خانواده‌هایی با بچه‌های جوان که می‌خواهند جزایر نزدیک پوکت را کاوش کنند، اما نمی‌خواهند یک روز کامل را روی آب بگذرانند، عالی است.

این تور می تواند برای صبح یا بعد از ظهر برگزار شود

جزیره مرجانی  جزیره ای زیبا در جنوب پوکت است.

دو ساحل اصلی در جزیره وجود دارد، "لانگ بیچ" و "ساحل موز" و همچنین چند خلیج آرام در طرف دیگر.

ساحل موز دارای مناطق غواصی بسیار خوبی با ماهی های رنگارنگ و گرمسیری است. صخره ها کم عمق و سرپناه هستند و رسیدن به جزیره تنها 15 دقیقه طول می کشد، یک نقطه عالی اگر نمی خواهید با قایق خیلی دور سفر کنید.

تور غواصی به جزیره مرجانی، کو آئو و کوه لون

 2. قایق تندرو خصوصی به Racha Yai، جزیره مرجانی و Koh Aeo

از یک روز کامل روی آب لذت ببرید، از پریدن جزیره از طریق قایق تندرو شخصی به سمت راچا یای زیبا، در اینجا زمان کافی برای شنا و غواصی خواهید داشت، قبل از اینکه از ناهار در یکی از سواحل زیبای راچا یای لذت ببرید.بعد از ناهار دوباره سوار قایق تندرو خود خواهید شد تا به جزیره مرجانی ادامه دهید، زمانی که در جزیره کورال هستید از یک ساعت شنا و غواصی مستقیماً از قایق لذت خواهید برد.از جزیره مرجانی، کاپیتان قایق تندرو شما را برای غواصی بیشتر و شنا کردن قبل از بازگشت به پوکت، به آب‌های اطراف Koh Aeo می‌برد.  این تور قایق تندرو خصوصی برای کسانی که تورهای صبح زود را دوست ندارند عالی است، برای این تور ساعت 9 صبح است. 

کو راچا یای  به خاطر آب های شفاف و برخی از بهترین مکان های غواصی و مناطق غواصی در نزدیکی پوکت شهرت دارد.

صخره‌ها مملو از ماهی‌های استوایی هستند، باراکودا، اختاپوس و دلفین‌ها اغلب در راچا یای همراه با گاه‌به‌گاه ماهی‌های بادبانی در حال پرش دیده می‌شوند.

قایق تندرو خصوصی به Racha Yai

3. تور خصوصی اسنورکلینگ به راچا نوی، راچا یای و جزیره مرجانی

از شنا و غواصی در راچا نوی با زمان کافی برای کشف راچا یای زیبا لذت ببرید.

هر دو جزیره به خاطر آب های شفاف و برخی از بهترین مکان های غواصی و مناطق غواصی در نزدیکی پوکت معروف هستند.

صخره‌ها مملو از ماهی‌های استوایی هستند، باراکودا، اختاپوس و دلفین‌ها اغلب در راچا یای همراه با گاه‌به‌گاه ماهی‌های بادبانی در حال پرش دیده می‌شوند.

پس از ناهار در Racha Yai، سپس برای غواصی بیشتر به جزیره Coral ادامه خواهید داد.

تور خصوصی اسنورکلینگ به راچا نوی، راچا یای و جزیره مرجانی

4. تورهای چارتر قایق های تندرو خصوصی به کو فی فی

جزایر فی فی  به خاطر مناظر دیدنی، سواحل زیبا و غواصی فوق العاده معروف هستند.

این سفر روزانه با قایق تندرو خصوصی شما را به شنا و غواصی در آب‌های اطراف فی فی لی از جمله خلیج خیره‌کننده مایا می‌رساند.

نشانه های محلی مانند غار وایکینگ ها را خواهید دید، از یک ناهار پیک نیک در ساحل یا در یک رستوران ساحلی در فی فی دان لذت ببرید.

بعد از ناهار، قبل از بازدید از ساحل میمون و شنا و غواصی در جزیره بامبو، وقت دارید تا روستای تون سای را کشف کنید.

تور خصوصی اسنورکلینگ به راچا نوی، راچا یای و جزیره مرجانی

5. تورهای خصوصی چارتر قایق های تندرو به خلیج فانگ نگا

سفر یک روزه به  خلیج فانگ نگا  یک تجربه منظره خیره کننده است که در سفر به پوکت نباید آن را از دست داد.خلیج فانگ نگا مناظر باشکوهی را با کارست های آهکی خود ارائه می دهد.

این تور یک روزه قایق تندرو خصوصی به شما این فرصت را می دهد تا مکان های دیدنی معروفی مانند جزیره جیمز باند، دهکده کولی دریای Koh Panyee، جزیره پاناک و جزیره هنگ را کشف کنید، در صورتی که امکان کاوش در غارها را با قایق های دریایی دارید.

تورهای خصوصی چارتر قایق های تندرو به خلیج فانگ نگا

6. اجاره قایق های تندرو خصوصی به Koh Khai Nok

کوه خای نوک |  Koh Khai Nok جزیره ای زیبا است که در ساحل شرقی پوکت واقع شده است.

این جزیره بسیار کوچک است، با یک ساحل شنی سفید و بکر احاطه شده است و توسط یک صخره کم عمق و دیدنی احاطه شده است که برای غواصی ایده آل است.

ماهی های صخره ای کوچک اغلب به عمق آب مچ پا می آیند، بنابراین حتی غیر شناگران نیز می توانند از زندگی دریایی لذت ببرند، که برای همه سنین به خصوص بچه ها مناسب است.

7. سواحل و جزایر کرابی را با قایق تندرو کشف کنید

جزایر غیر مسکونی  تور کرابی ، از جمله جزیره پودا، جزیره چیکن و جزیره هنگ و همچنین سواحل زیبای ریلی و فرا نانگ در کرابی را کاوش کنید.

این سفر یک روزه شامل توقف در جزایر Koh Khai Nok برای غواصی در راه بازگشت به پوکت است.

سواحل و جزایر کرابی را با قایق تندرو کشف کنید

8. تورهای غواصی در گرگ و میش با قایق تندرو چارتر

از قایق‌سواری آرامش‌بخش به جزیره مرجانی لذت ببرید، جایی که می‌توانید هنگام غروب بر روی صخره‌های مرجانی زیبا غواصی کنید یا قبل از بازگشت به پوکت در هنگام غروب آفتاب، در ساحل بنشینید و استراحت کنید.این تور منحصربه‌فرد برای کسانی که می‌خواهند از گرمترین بخش روز اجتناب کنند یا راهی عالی برای شروع یک عصر عاشقانه در بهشت ​​هستند، عالی است.

9. بسته فرار رمانتیک برای دو نفر با قایق تندرو

با این اجاره قایق تندرو شخصی تمام روزه برای دو نفر در ساحلی خلوت در جزیره Koh Khai Nok یا Racha Yai از یک فرار رمانتیک لذت ببرید.

مقالات مرتبط:

10 از بهترین سواحل تایلند در سال 2024

مشاوره و رزرو