10 مرکز خرید در آنتالیا در سال 2024

جاذبه های گردشگری آنتالیا 14 شهریور ، 1403 5 دقیقه

اگر قصد سفر به تور آنتالیا ترکیه را دارید و می خواهید در حین حضور در آنجا خرید کنید، خوشحال خواهید شد که بدانید این شهر پر از جواهرات پنهان در خرید است. چه به دنبال اقلام منحصر به فرد، سوغاتی های محلی یا حتی عتیقه جات باشید، می توانید همه آن ها را در آنتالیا بیابید.

برای اینکه بتوانید بهترین استفاده را از خرید خود ببرید، فهرستی از بهترین مکان ها برای خرید در آنتالیا را گردآوری کرده ایم.

1. کامیووا | Camyuva

این مقصد خرید دارای مجموعه ای باورنکردنی از فروشگاه های منحصر به فرد است که انواع پوشاک، لوازم جانبی و سوغاتی را ارائه می دهد. چه به دنبال چیزی خاص برای خود باشید و چه به دنبال هدیه ای مناسب برای شخص دیگری باشید، کامیووا چیزی برای همه دارد. با فضای پر جنب و جوش و پرسنل خوش برخورد، به راحتی می توان فهمید که چرا این یکی از بهترین رازهای آنتالیا است. برای یک تجربه خرید فراموش نشدنی، به کامیووا بروید - پشیمان نخواهید شد! اسرار خرید آنتالیا را در کامیووا باز کنید: انتخاب شگفت انگیز، فضای بی نظیر و تجربه فراموش نشدنی.

آدرس: Çamyuva, 07980 Kemer, Antalya

زمان: 10:00 صبح تا 19:00 (چهارشنبه)، پنجشنبه تا سه شنبه تعطیل است.


2. بازار ماناوگات | Manavgat

برای خرید ماجراجویی یک عمر آماده اید؟ به بازار ماناوگات، بهترین راز خرید تور ارزان آنتالیا خوش آمدید! این بازار روباز مملو از یافته‌های منحصربه‌فرد از جواهرات گرفته تا لباس‌های سنتی ترکیه و غذاهای خیابانی خوشمزه است. در این بازار پر جنب و جوش قدم بزنید و مجموعه بی پایانی از کالاهای دست ساز را کشف کنید. در اینجا همه چیز را از فرش های رنگارنگ گرفته تا سوغاتی های دست ساز زیبا پیدا خواهید کرد - برای یافتن هدیه ایده آل بسیار مناسب است. بیایید جواهرات پنهان بازار ماناوگات را کشف کنید، جایی که مطمئناً با چیز خاصی از آنجا خارج خواهید شد! خرید در آنتالیا ترکیه، بازار ماناوگات، بازار روباز، لباس سنتی ترکیه، جواهرات، اجناس دست ساز، فرش های رنگارنگ و سوغاتی های دست ساز.

آدرس: A. Pazarcı, No:, 1004. Sk. No:7, 07600 Manavgat/Antalya, ترکیه

زمان: 9:00 صبح تا 19:00 (دوشنبه، پنجشنبه)، 10:00 صبح تا 19:00 (سه شنبه، چهارشنبه، جمعه، شنبه)، یکشنبه تعطیل

بازار ماناوگات | Manavgat

3. بازار توسمور

این تجربه خرید منحصر به فرد ترکیبی بی نظیر از خرید سنتی و مدرن ترکیه را ارائه می دهد. در اینجا مجموعه‌ای شگفت‌انگیز از لباس‌ها، کفش‌ها، جواهرات، سوغاتی‌ها، ادویه‌ها، غذا و غیره را خواهید یافت. بازار توسمور که در نزدیکی Cumhuriyet Karakolu belediye، ve Sarıtaş Otel yanı در آلانیا قرار دارد، از ساعت 8 صبح تا 5 بعد از ظهر یکشنبه ها باز است و از دوشنبه تا شنبه بسته است. بازار توسمور با انتخاب باورنکردنی از کالاهای با کیفیت و قیمت های عالی، مطمئناً مقصد شما برای تمام نیازهای خرید شما در آنتالیا خواهد بود. به علاوه، با موقعیت مناسب و فضای دوستانه، جای تعجب نیست که چرا بسیاری از مردم محلی و گردشگران به طور یکسان عاشق خرید از اینجا هستند! تا زمانی که به بازار توسمور بروید، خرید کنید - مقصد نهایی خرید در آنتالیا!

آدرس: Cumhuriyet Karakolu belediye، ve Sarıtaş otel yanı، آلانیا

زمان: 8:00 صبح تا 5:00 بعد از ظهر (یکشنبه)، از دوشنبه تا شنبه تعطیل است.

بازار توسمور

4. بازار قدیم

این بازار شلوغ مملو از گنجینه های پنهان است، از جواهرات دست ساز گرفته تا لباس های قدیمی و غذاهای لذیذ محلی. این مقصد خرید نمادین که در قلب موراتپاشا قرار دارد، برای قرن‌ها جزء اصلی فرهنگ محلی بوده است. بازار قدیمی با غرفه های رنگارنگ، فروشندگان خوش برخورد و قیمت های بی نظیرش، یکی از بهترین مکان ها برای خرید در آنتالیا است. چه به دنبال سوغاتی های منحصر به فرد یا مد روز باشید، مطمئنا چیز خاصی را در بازار قدیمی پیدا خواهید کرد. بنابراین، اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید، فراموش نکنید که این گوهر پنهان را به برنامه سفر خود اضافه کنید پشیمان نخواهید شد! خرید، آنتالیا، بازار قدیمی، موراتپاشا، جواهرات، پوشاک، سوغاتی.

آدرس: بالبی، 07040 موراتپاشا/آنتالیا، ترکیه

زمان: 9:00 صبح الی 19:00

بازار قدیم

5. ساید شهر قدیمی | Side Old Town

ساید شهر قدیمی که دارای طیف خیره کننده ای از بوتیک های سنتی، فروشگاه های مستقل و فروشگاه های سوغاتی است، بهشت ​​خرید منحصر به فردی است که شما را شگفت زده خواهد کرد. خیابان های سنگفرش شده عجیب را کاوش کنید و همه چیز را از صنایع دستی محلی و جواهرات دست ساز گرفته تا لباس، کفش و لوازم جانبی بیابید. چه به دنبال سوغاتی عالی برای تعطیلات باشید یا چیزی خاص برای بردن به خانه، مطمئناً آن را در شهر قدیمی ساید پیدا خواهید کرد. از این تجربه خرید منحصر به فرد استفاده کنید و این مکان دلربا را به لیست بازدیدهای خود در هنگام گشت و گذار در آنتالیا اضافه کنید. تا زمانی که وارد شهر قدیمی ساید شوید، خرید کنید و بهترین راز را در صحنه خرید آنتالیا کشف کنید.

آدرس: Side, 07330 Manavgat Antalya

زمان: 9:30 الی 21:00

ساید شهر قدیمی

6. بازار اوکورچالار | Okurcalar

برای باز کردن بهترین اسرار خرید آنتالیا آماده هستید؟ به بازار شگفت انگیز اوکورچالار نگاه نکنید! این بازار پر جنب و جوش در بلوار Alparslan Türkeş واقع شده است و طیف وسیعی از اجناس، از پوشاک و جواهرات گرفته تا صنایع دستی و سوغاتی های محلی را ارائه می دهد. ساعت کاری فروشگاه 9:00 صبح تا 6:00 بعد از ظهر است، بنابراین می توانید وقت خود را صرف کنید و همه چیزهایی که بازار ارائه می دهد را کشف کنید. در بازار شلوغ اوکورچالار در آنتالیا برای یک خرید فراموش نشدنی آماده شوید. مجموعه ای بی نظیر از لباس ها، جواهرات، صنایع دستی و سوغاتی ها را کشف کنید - مقصد نهایی شما برای خرید در آنتالیا! تا زمانی که به این بازار شگفت انگیز بروید، خرید کنید و خاطرات سفر خود به این شهر شگفت انگیز را به خانه بیاورید.

آدرس: Alparslan Türkeş Boulevard, 07415 Alanya

زمان: 9:00 صبح الی 18:00

بازار اوکورچالار | Okurcalar

7. مارک آنتالیا | MarkAntalya

مارک آنتالیا با بیش از 15 سال تجربه در صنعت خرده فروشی به یکی از برترین مقاصد خرید در آنتالیا تبدیل شده است. این مرکز خرید شیک با ارائه طیف گسترده ای از لباس های طراحان، وسایل دکور منزل و لوازم جانبی، مکان مناسبی برای یافتن برندهای مورد علاقه شما است. از مد گران‌قیمت گرفته تا تجملات مقرون‌به‌صرفه، مارک آنتالیا چیزی برای همه دارد. با انتخاب گسترده و قیمت های رقابتی آن، مطمئناً چیز خاصی برای بردن به خانه پیدا خواهید کرد. تا زمانی که در MarkAntalya خرید کنید و بهترین رازهای خرید آنتالیا را کشف کنید! خرید در آنتالیا، خرید در موراتپاشا، مرکز خرید در آنتالیا، مرکز خرید در موراتپاشا، لباس های دیزاینر آنتالیا، خرید لوکس آنتالیا.

آدرس: Tahılpazarı, Kazım Özalp Cd. No:84, 07040 موراتپاشا/آنتالیا، ترکیه

زمان: 10:00 صبح تا 11:00 شب (دوشنبه تا یکشنبه)

مارک آنتالیا

8. مرکز خرید آنتالیا

آیا به دنبال بهترین مکان برای خرید در آنتالیا هستید؟ به مرکز خرید آنتالیا نگاه نکنید! این مرکز خرید که در شلوغ Altınova Sinan Mahallesi واقع شده است، رویای یک خریدار است که به حقیقت پیوسته است. با داشتن مجموعه‌ای از فروشگاه‌های خرده‌فروشی، رستوران‌ها، و مکان‌های تفریحی، چیزی برای همه در اینجا وجود دارد. از لباس و کفش گرفته تا جواهرات و لوازم جانبی، هر چیزی را که نیاز دارید پیدا خواهید کرد. علاوه بر این، کارکنان مهربان و آگاه همیشه در دسترس هستند تا به شما در یافتن کالای عالی کمک کنند. بهترین مقصد خرید آنتالیا را تجربه کنید و بهترین اسرار را در مرکز خرید آنتالیا کشف کنید! خرید کنید تا زمانی که رها کنید و اجازه دهید کیف پولتان از شما برای یافتن بهترین تجربه خرید تشکر کند. با موقعیت مناسب، انتخاب باورنکردنی و قیمت های بی نظیر، به راحتی می توان فهمید که چرا مرکز خرید آنتالیا یکی از بهترین مکان ها برای خرید در آنتالیا است.

آدرس: Altınova Sinan, Mahallesi, Serik Cd. No:309 D:91, 07170 Kepez/Antalya, ترکیه

زمان: 10:30 صبح تا 22:30 (دوشنبه تا یکشنبه)

مرکز خرید آنتالیا

9. خیابان خرید سرزمین افسانه ها

اگر به دنبال خریدی فراموش نشدنی هستید، باید از خیابان خرید سرزمین افسانه ها دیدن کنید. از بوتیک های مد روز گرفته تا برندهای لوکس بین المللی، این خیابان خرید همه چیز را دارد! با انتخاب بی‌نظیر محصولات، این مکان عالی برای شکارچیان مقرون به صرفه و خریداران لوکس است. تا زمانی که رها کنید خرید کنید و از مجموعه ای عالی از رستوران ها، کافه ها، و مراکز تفریحی لذت ببرید تا یک روز لذت بخش داشته باشید. خیابان خرید سرزمین افسانه ها مکانی است که می توانید برای خرید نهایی بروید! با اجناس مد روز، برندهای لوکس بین المللی، مجموعه ای بی نظیر از محصولات و مراکز تفریحی شگفت انگیز، از بهترین معاملات در آنتالیا لذت ببرید. سرزمین افسانه ها را کشف کنید و تا زمانی که رها نکنید، خرید کنید!

آدرس: Merkez, Atatürk Cd. No:104, 07500, 07500 Serik/Antalya, ترکیه

زمان: 10:00 صبح تا 12:00 صبح (دوشنبه تا یکشنبه)

خیابان خرید سرزمین افسانه ها

10. ترا سیتی | terracy

با بهترین راز خرید آنتالیا آشنا شوید: Terra City. این مقصد خرید شگفت انگیز مکان مناسبی برای یک تجربه خرید فراموش نشدنی است. ترا سیتی با داشتن طیف گسترده ای از برندهای درجه یک بین المللی و محلی، مطمئناً هر خریدارانی را راضی می کند. از لباس های مد روز گرفته تا لوازم جانبی شیک و دکوراسیون منزل، این مرکز خرید همه چیز را دارد. به علاوه، طراحی مدرن آن، آن را به مکانی جذاب برای کاوش تبدیل کرده است. با موقعیت مناسب و انتخاب گسترده، ترا سیتی مطمئناً به یک مکان مورد علاقه برای مردم محلی و گردشگران تبدیل خواهد شد. خرید تا زمانی که شما در Terra City، مقصد نهایی خرید در آنتالیا! برای یافتن بهترین معاملات و اقلام منحصربفردی که در هیچ جای دیگری نخواهید یافت آماده شوید.

آدرس: Fener, Tekelioğlu Cd. No:55, 07160 موراتپاشا/آنتالیا، ترکیه

زمان: 10:00 صبح تا 11:00 شب (دوشنبه تا یکشنبه)

ترا سیتی | terracy

آیا به دنبال یک مکان فوق العاده برای کاوش در تعطیلات بعدی خود در تورهای آنتالیا هستید؟

مشاوره و رزرو