27 بهترین هتل ساحلی پاتایا با منظره دریا

جاذبه های گردشگری پاتایا تایلند 26 مرداد ، 1403 5 دقیقه

آیا به دنبال بهترین هتل ساحلی در تور پاتایا با منظره دریا هستید ؟ آیا رویای یک مکان استوایی را در سر می پرورانید که در آن می توانید با صدای امواجی که به ساحل برخورد می کنند از خواب بیدار شوید و در مناظر خیره کننده اقیانوس غوطه ور شوید؟ به پاتایا، تایلند، شهر ساحلی پر جنب و جوش که به خاطر سواحل خیره کننده و فضای پر جنب و جوش معروف است، نگاه نکنید.

تعطیلات ساحلی عالی می خواهید؟ پاتایا هتل های ساحلی شگفت انگیزی برای همه دارد! پاتایا مکانی زیبا با سواحل طلایی و آب آبی شفاف است. هتل ‌های اینجا همه چیزهایی را که برای یک سفر عالی نیاز دارید در اختیار دارند - اتاق‌های راحت، غذاهای خوشمزه، و افراد فوق‌العاده برای مراقبت از شما.

هتل ‌های ساحلی پاتایا از فوق‌العاده لوکس گرفته تا ساده، جذابیت بی‌نظیری در مورد آنها دارند. اگر آرزوی اقامت در اتاق‌هایی با مبلمان شیک یا مهمان‌نوازی گرم را داشته‌اید، در اینجا می‌توانید بیشتر آن را تجربه کنید.

بیشتر هتل ‌های ساحلی پاتایا علاوه بر بارهای وسوسه‌انگیز که به جذابیت آن‌ها می‌افزاید، ساحلی شگفت‌انگیز را ارائه می‌کنند. اگر دلتان به آرامش می‌خواهد، هتل هیلتون می‌تواند ایده‌آل شما باشد. اتاق های مجلل با بالکن خصوصی و حال و هوای آرامش بخش با تزئینات پاستلی خود را ارائه می دهد.

برای استفاده حداکثری از یک ساحل خصوصی و مناظر پانوراما از جزایر مرجانی Koh Larn، می‌توانید اقامت خود را با بسته‌های تور تایلند در هتلهای  تور ارزان پاتایا رزرو کنید که با گزینه‌های غذاخوری در کنار ساحل، هتل های عالی برای تعطیلات است. بنابراین، منتظر چه چیزی هستید؟ وقت بگذارید، از زندگی روزمره فرار کنید و در هتل  های دیدنی پاتایا غوطه ور شوید.

می توانید از تمام سواحل تایلند با بهترین بسته های تعطیلات تور تایلند ارزان  آژانس هواپیمایی سفر ایمن لذت ببرید !

1-هتل شرایتون پاتایا | Sheraton Pattaya Resort

یکی از مجلل ترین هتل  های ساحلی در پاتایا، شرایتون با باغ های سرسبز استوایی احاطه شده است و از موقعیت مکانی عالی در نزدیکی ساحل برخوردار است. 156 اتاق در این هتل وجود دارد که به سبک معاصر-کلاسیک تزئین شده اند. آرامش را در میان شلوغی پاتایا در این ملک 5 ستاره بیابید.

مکان : Phra Tamnak، Muang Pattaya، Amphoe Bang Lamung، Chang Wat Chon Buri.

فعالیت ها و امکانات : تلویزیون ماهواره ای، دسترسی به وای فای، قهوه ساز و بالکن خصوصی، وان 2 نفره، سرویس پیشخدمت، استخرها و سکوهای آفتابگیر خصوصی، 3 استخر، باغ های گرمسیری، اسپای شیک، باشگاه ورزشی 24 ساعته و امکانات تجاری، در محل پارکینگ، شاتل به مرکز شهر پاتایا، قایق تندرو به جزیره کو لا.

هتل شرایتون پاتایا

2-هتل هیلتون پاتایا | Hilton Pattaya

هتل هیلتون دارای اتاق های دلباز و مجلل با کف چوبی سخت و تزئینات پاستلی است که ذهن شما را آرام می کند. حالات آرامش بخش با چشم انداز وسیع آب های آبی شفاف از بالکن های خصوصی کمک می کند. همچنین مجموعه ای از فعالیت های ورزشی آبی وجود دارد که می توانید در آنها شرکت کنید.

نکات برجسته : 2.5 کیلومتر از مرکز شهر پاتایا

مکان : منطقه بنگ لامونگ، چون بوری ، تایلند

فعالیت ها و امکانات : بالکن با منظره دریا، پنجره های شیشه ای از کف تا سقف، تلویزیون صفحه تخت ، گاوصندوق، مینی بار، سالن باشگاه، اتاق نشیمن، جکوزی در فضای باز، استخر بی نهایت، اسپا و باشگاه بدنسازی.

هتل هیلتون پاتایا

3-هتل ساحلی سنتارا گرند میراژ | Centara Grand Mirage Beach Resort

سنتارا گرند میراژ با ساختمان‌های صخره‌ای غول‌پیکرش که با یک پل طناب‌دار و یک مسیر خصوصی به جنگل‌های سرسبز و آبشارهای پشت سر متصل شده‌اند، یکی از شگفت‌انگیزترین هتل ‌های ساحلی پاتایا است. این هتل که به تنهایی مقصدی هیجان انگیز است، مکانی را برای خود نوازش و تفریح ​​ارائه می دهد که شبیه هیچ جای دیگری نیست.

سنتارا گرند میراژ بیچ ریزورت پاتایا واقع در امتداد ساحل وونگ آمات، به عنوان یک بهشت استوایی ایستاده است که تجربه ای همه جانبه را ارائه می دهد. این اقامتگاه با تم منحصر به فرد دنیای گمشده، دارای مناظر سرسبز، آبشارها و استخری عظیم است. هر اتاق منظره‌ای خیره‌کننده از اقیانوس را ارائه می‌کند و پس‌زمینه‌ای ایده‌آل برای اقامتی مجلل ایجاد می‌کند. با گزینه های متعدد غذاخوری و فعالیت های تفریحی، سنتارا گرند میراژ ترکیبی عالی از آرامش و سرگرمی را تضمین می کند.

برترین ها : این هتل  چشم اندازهای باشکوهی از خلیج فیروزه ای تایلند، به همراه دسترسی به ساحل خصوصی و یک پارک آبی ساحلی دارد.

مکان : منطقه بنگ لامونگ، چون بوری 20150، تایلند

فعالیت‌ها و امکانات : بالکن با چشم‌انداز خلیج، Wi-Fi رایگان، تلویزیون صفحه‌تخت، مینی‌بار، و چای‌ساز و قهوه‌ساز، قسمت نشیمن، حمام گردابی ، پارک آبی، ورزش های آبی، سالن بدنسازی، اتاق بازی کودکان، سالن استراحت خانوادگی، اتاق بازی با بیلیارد، باشگاه ساحلی، نوار شنا.

هتل ساحلی سنتارا گرند میراژ

4-هتل  و اسپا ماریوت پاتایا | Pattaya Marriott Resorts and spa

در یکی از مجلل ترین هتل  های ساحلی پاتایا، ماریوت، از ترکیبی از تجمل و سرگرمی لذت ببرید. باغ‌های سرسبز در کناره‌ی هتل قرار دارند و از بالکن‌های خصوصی می‌توان از چشم‌انداز زیبای ساحل پاتایا لذت برد. همچنین می‌توانید زیر نور آفتاب غوطه‌ور شوید یا در ورزش‌های آبی در بخش خصوصی ساحل شرکت کنید.

برترین ها : اتاق های ماریوت در ساحل Bann Am Por واقع شده اند و مناظر وسیعی از خلیج تایلند ارائه می دهند.

مکان : Moo 3, Na Jomtien, Sattahip, Pattaya City, Sattahip District

فعالیت ها و امکانات : Wi-Fi رایگان، صفحه تخت، بالکن، مینی بار، و چای و قهوه ساز، دسترسی مستقیم به استخر، اتاق نشیمن جداگانه ، تخت های دو طبقه، استخرهای خصوصی، جکوزی، استخر کودکان، باشگاه بدنسازی، اسپا و باشگاه کودکان.

هتل  و اسپا ماریوت پاتایا

5-هتل پولمن پاتایا جی | Pullman Pattaya Hotel G

این هتل  که در سال 2015 ساخته شده است، یکی از جدیدترین هتل  های پاتایا است و توانسته است در مدت زمان بسیار کوتاهی توجه مهمانان را به خود جلب کند.

هتل Pullman Pattaya G واقع در ساحل وونگ آمات، تجمل گرایی را با زیبایی طبیعی ترکیب می کند. طراحی هتل  به طور یکپارچه با مناظر اطراف ادغام می شود و بسیاری از اتاق ها مناظر خیره کننده ای از خلیج تایلند ارائه می دهند. میهمانان می توانند در استخر بی نهایت مشرف به دریا استراحت کنند یا با صدای آرام امواج در پس زمینه، در یک آبگرم لذت ببرند. Pullman Pattaya Hotel G خلوتگاهی است که آسایش معاصر را با آرامش محیط کنار اقیانوس خود هماهنگ می کند.

نکات برجسته - 214 اتاق لوکس وجود دارد که از کف تا سقف مملو از لوکس و ظرافت هستند.

موقعیت مکانی   Na Kluea 16 Alley, Bang Lamung

فعالیت ها و امکانات رفاهی همه اتاق ها با منظره عالی به دریا، Wi-Fi رایگان 24/7، امکانات صبحانه و پارکینگ، دسترسی مداوم به اسپا و مراکز تناسب اندام و سرویس اتاق 24/7. فاصله از شهر اصلی تفرجگاه مجلل واقع در میان باغ‌های استوایی که فقط 3 کیلومتر با معبد حقیقت و 5 کیلومتر از تفریحات شبانه پرهیاهوی واکینگ استریت فاصله دارند. غذا رستوران Beach Club و Sunset Lounge با فضای داخلی عالی خود گزینه های عالی برای صرف غذا ارائه می دهند.

هتل پولمن پاتایا جی

6- هتل اینترکنتیننتال پاتایا | Intercontinental Pattaya Resort

اقامتگاه بین قاره‌ای پاتایا در بالای صخره‌ای مشرف به خلیج تایلند قرار دارد و تنها با دو ساعت رانندگی از بانکوک فاصله دارد. این هتل دارای یک ساحل خصوصی در خلیج سیام است و منظره ای خیره کننده از جزایر مرجانی Koh Larn دارد. اتاق‌های زیبایی با دکور به سبک آسیایی دارد و می‌توان آن را بیش از یک هتل  معمولی برای تعطیلات، ملکی مانند یک باشگاه نامید.

برترین ها - آنها دارای سه استخر زیبا به سبک تالاب در باغ های استوایی هستند که برای استراحت و تجدید قوا در طبیعت عالی است. غذاهای عالی را در گزینه‌های غذاخوری و کباب‌های ساحلی میل کنید و همچنین خدمات اسپا عالی را ارائه می‌کند. اینجا خانه اینفینیتی است که یک کوکتل‌لنج بی‌نظیر در کل پاتایا است و به خودی خود یک جاذبه است. یکی از بهترین هتل  های ساحلی در ریزورت بین قاره ای پاتایا اقامت شما را راحت می کند.

اینترکانتیننتال پاتایا ریزورت که بر روی صخره ای مشرف به خلیج تایلند قرار دارد، استانداردی را برای تجمل در کنار صخره تعیین می کند. ویلاها و سوئیت های این ریزورت منظره وسیعی از اقیانوس را ارائه می دهند و مهمانان می توانند از بالکن های خصوصی با غروب خیره کننده لذت ببرند. اینترکانتیننتال پاتایا ریزورت با طیف وسیعی از گزینه‌های غذاخوری، اسپا، و استخرهای بی‌نهایت که در کنار صخره قرار دارند، یک هتل  منحصر به فرد برای کسانی است که هم به دنبال مجلل و هم زیبایی طبیعی هستند.

مکان -  در 2.8 کیلومتری پاتایا در جاده Phra Tamnak موانگ پاتایا واقع شده است.

فعالیت ها و امکانات  - Wi-Fi رایگان 24/7، باشگاه ورزشی، اسپا، امکانات تفریحی، یک باشگاه ویژه برای کودکان، خدمات اتاق 24/7 و بسیاری دیگر.  فاصله از شهر اصلی -  1.8 کیلومتر از شهر اصلی غذا -  از غذاهای بین‌المللی و مدرن نفیس در اجاق هیزمی و کباب‌های ذغالی لذت ببرید.

هتل اینترکنتیننتال پاتایا

7-هتل هالیدی این پاتایا | Holiday Inn Pattaya

یکی از بهترین هتل  های ساحلی در پاتایا، هتل هالیدی این مناظر وسیع از اقیانوس را ارائه می دهد و از موقعیت مکانی ممتاز درست در کنار معروف ترین ساحل شهر برخوردار است. از امکانات لوکس، اتاق‌های امروزی و خدمات متفکرانه لذت ببرید. از آنجایی که هتل در نزدیکی شهر قرار دارد، می توانید بدون اتلاف وقت در رفت و آمد، پاتایا و جذابیت های فراوان آن را نیز کشف کنید.

نکات برجسته : ملک مجلل مرتفع دارای مناظر زیبا از ساحل است. همه اتاق‌ها از زندگی دریایی الهام گرفته شده‌اند و پنجره‌های شیشه‌ای از کف تا سقف به آن اضافه شده است تا مهمانان بتوانند از چشم‌انداز وسیع خلیج لذت ببرند.

مکان : Thanon Pattaya Sai 1، شهر پاتایا، منطقه Bang Lamung، Chon Buri

فعالیت ها و امکانات : تلویزیون صفحه تخت، Wi-Fi، یخچال کوچک، اتاق نشیمن، برخی از بسته ها شامل صبحانه رایگان نیز می شوند. استخر روباز، آبگرم روزانه، باشگاه کودکان، مرکز تناسب اندام و فضاهای جلسه نیز در اختیار شما قرار می گیرد.

هتل هالیدی این پاتایا

8-هتل دوسیت تانی پاتایا | Dusit Thani Pattaya

این یک هتل  زیبای 5 ستاره ساحلی پاتایا با منظره عالی از دو ساحل در خلیج تایلند است. اگرچه در میان یک مجتمع تجاری شلوغ واقع شده است، Dusit Thani Pattaya یک مقصد عالی برای تعطیلات است. این هتل دارای 457 اتاق است و دکور و اثاثیه آن منعکس کننده حساسیت های مدرن هتل است، با لهجه ها و ویژگی هایی که بدون تردید تایلندی هستند.

به عنوان نمادی از ظرافت جاودانه در سواحل خلیج پاتایا ایستاده است. این اقامتگاه با معماری نمادین و امکانات رفاهی گسترده، یک فرار مجلل را برای مهمانان فراهم می کند. بسیاری از اتاق‌ها منظره‌ای خیره‌کننده از اقیانوس دارند و محوطه استخر مشرف به خلیج است و واحه‌ای آرام را ایجاد می‌کند. ترکیب جذابیت سنتی تایلندی و پیچیدگی مدرن، Dusit Thani Pattaya را به بهشتی برای کسانی تبدیل می‌کند که به دنبال آرامشی هستند.

برترین ها : نمای پانوراما از سواحل، غذاهای اصیل ایتالیایی از رستوران ایتالیایی Bay.

مکان -  خیابان ساحل، منطقه بنگ لامونگ،

فعالیت‌ها و امکانات  - Wi-Fi رایگان، زمین تنیس، باشگاه‌های کودکان، خدمات شاتل رایگان به بانکوک و پاتایا، آبگرم Devarana، آشپزی و هوازی کلاس‌ها، زمین گلف، سرویس اتاق 24 ساعته، خدمات پزشکی، خدمات نگهداری از کودکان، فعالیت‌های تفریحی در فضای باز، ترانسفر فرودگاهی، دو استخر و سایر پیشخوان‌های خرده‌فروشی.

دوسیت تانی پاتایا

9-هتل سیام بایشور | Siam Bayshore

این یک هتل  ساحلی لوکس پاتایا است  که در خلیج تایلند واقع شده است. هتل  بزرگ شامل اتاق هایی با بالکن های عظیم و فضای داخلی عالی است. از آنجایی که این اقامتگاه مشرف به ساحل است، ثابت می کند که یک مقصد تعطیلات عالی برای افرادی است که در گروه های بزرگ می آیند.

نکات مهم پارکینگ و صبحانه به صورت رایگان برای مهمانان در این هتل  ارائه می شود. این یکی از هتل  های با دسترسی آسان در پاتایا است.

مکان   خیابان ساحلی 559، موانگ پاتایا، آمفو بنگ لامونگ، چانگ وات چون بوری

امکانات:  باغ خصوصی، سرویس اتاق 24/7، زمین ورزشی، اسپا، سالن‌های ورزشی، جکوزی، زمین بازی بزرگ ، وای فای رایگان، مینی بار و بالکن با منظره شگفت انگیز خلیج تایلند.

سیام بایشور

10-هتل بی ویو | The Bayview Hotel

The Bayview که اخیراً بازسازی و بازسازی شده است، در جاده پر جنب و جوش ساحل ایستاده است و به مهمانان خود فرصتی می دهد تا از شلوغی پاتایا جدا شوند. بهترین آرامش و پیچیدگی را در این هتل  در سطح جهانی تجربه کنید، جایی که عناصر معاصر و سنتی با هم تلفیق می شوند تا ترکیبی منحصر به فرد را تشکیل دهند.

برترین ها : هتلی که به تازگی بازسازی شده است واقع در قلب پرجنب‌وجوش‌ترین منطقه پاتایا - جاده ساحلی - جایی که می‌توانید از همه سرگرمی‌ها و فعالیت‌های شهر لذت ببرید.

مکان : Amphoe Bang Lamung، Chang Wat Chon Buri 20150

فعالیت ها و امکانات : وای فای رایگان، تلویزیون ماهواره ای، امکانات تهیه چای و قهوه، گاوصندوق، مینی بار، وسایل حمام به سبک تایلندی، بالکن با منظره دریا، 2 استخر روباز، بار کنار استخر، بار بازی یا سالن استراحت، جکوزی ، مرکز تناسب اندام، غرفه ماساژ و 2 زمین تنیس.

هتل بی ویو

11-هتل رویال وینگ سوئیت و اسپا | Royal Wing Suites & Spa

یکی از زیباترین هتل  های ساحلی پاتایا، سوئیت ها و اسپا رویال وینگ، در دامنه کوه قرار دارد. از دسترسی به ساحل خصوصی، آب تنی در استخر شنای کریستالی و مهمان نوازی گرم در این ملک کنار اقیانوس لذت ببرید. همه 85 سوئیت جادار و دلباز هستند و دارای بالکن خصوصی هستند که در آن می توانید از غروب زیبای خورشید بر فراز خلیج تایلند لذت ببرید.

برترین ها : سوئیت های این هتل در کلاس جهانی با حال و هوای صمیمی، دکوراسیون پیچیده، و اثاثیه چوبی، لوکس و مناظر وسیعی از خلیج را ارائه می دهند.

مکان : Phra Tamnak، Muang Pattaya، Amphoe Bang Lamung، Chang Wat Chon Buri

​​فعالیت ها و امکانات : Wi-Fi رایگان، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، وان چرخابی، دوش بارانی، بالکن با منظره دریا ، سرویس پیشخدمت، 7 استخر، اسپا، سالن بدنسازی، مدرسه آشپزی، تئاتر و اتاق باشگاه کودکان و نوجوانان.

رویال وینگ سوئیت و اسپا

12-هتل ریزورت سنتارا گرند مدوس پاتایا | Centara Grand Modus Resort Pattaya

اگر به دنبال یکی از بهترین  اقامتگاه های ساحلی لوکس پنج ستاره با چشم انداز عالی از ساحل در نزدیکی هستید، باید از ریزورت سنتارا گرند مدوس دیدن کنید. این یکی از شیک ترین هتل  های واقع در پاتایا است.

برترین ها این هتل  منظره فوق العاده ای از ساحل خصوصی خود، وونگ آمات ارائه می دهد و برنده مفتخر «گواهی تعالی» برای سال 2015 بود.

مکان  پاتایا- جاده کوچه 12 Na Kluea  .

فعالیت‌ها و امکانات Wi-Fi رایگان 24 ساعته، دسترسی مداوم به باشگاه ورزشی، اسپا، امکانات تفریحی، یک باشگاه ویژه برای کودکان، ساحل خصوصی برای مهمانان، خدمات اتاق 24 ساعته و 7 روز هفته بسیاری دیگر

فاصله از شهر اصلی - فقط 1 کیلومتر از معبد مقدس حقیقت و 4 کیلومتر دورتر از شهربازی مینی سیام.

غذا - 3 رستوران و یک بار در کنار استخر وجود دارد، از جمله یک سالن لابی با امکانات پیشرفته، که غذاهای محلی و بین المللی عالی را برای مهمانان سرو می کند.

ریزورت سنتارا گرند مدوس پاتایا

13-هتل  ساحلی آوالون | Avalon Beach Resort

در ساحل زیبای دونگ تان پاتایا، این هتل  منحصر به فرد ساحل آوالون قرار دارد که یک گریز عالی برای شرق است. این اقامتگاه با دکوراسیون مسحورکننده به سبک شرقی و تایلندی و منظره ای خیره کننده از خلیج ، جادویی است. با اتاق های بزرگ راحت با بالکن های مشرف به استخر و دریا زیبا است. کارکنان بسیار دوستانه هستند و خدمات شگفت انگیزی ارائه می دهند. این یک مکان عالی با امکانات رفاهی خوب برای استراحت و استراحت است.

برترین ها -  استخر کنار ساحل یکی از جاذبه های اصلی آوالون است. فقط می توان از آفتاب گرفتن در استخر مشرف به اقیانوس و نوشیدن کوکتل لذت برد. یک منوی ناهار خوری مجلل ارائه می دهد. شما فقط می توانید در اینجا استراحت کنید و در نسیم زیبای جنوب پاتایا گم شوید. ارزش پول با توجه به موقعیت مکانی هتل  خوب است.

مکان -  منطقه Bang Lamung، Chon Buri

فعالیت ها و امکانات  - وای فای 24*7، استخر فوق العاده، کوکتل های سرد یخ، سرویس اتاق 24 ساعته فاصله از شهر اصلی  - فقط 1 کیلومتر از Sanctuary معبد حقیقت و 4 کیلومتر دورتر از شهربازی مینی سیام.  غذا  - غذاهای لذیذی به سبک ایتالیایی و تایلندی ارائه می دهد.  توصیه می شود بخوانید:  کارهایی که باید در شب در پاتایا انجام دهید

هتل  ساحلی آوالون

14-هتل  ساحلی راویندرا و اسپا | Ravindra Beach Resort and spa

هتل  ساحلی راویندرا با شهرت خوبی به دلیل موقعیت شگفت‌انگیز خود، یکی از مکان‌های مورد علاقه برای تمام هتل ‌های ساحلی پاتایا است. این هتل  برای پیشنهادات تعطیلات خانوادگی برای ارائه طیف گسترده ای از خدمات از جمله ناهار خوری، خرید، فعالیت های ساحلی و غیره بسیار مناسب است. مزیت اصلی این هتل  این است که دارای سه استخر شنا و یک ساحل خصوصی است که در این قسمت نادر است.

دارای اتاق های دو تخته، سه تخته و چهار تخته و همچنین دارای اتاق های یک و دو تخته ویلا می باشند. به غیر از سه استخر، خدمات و امکاناتی در سطح جهانی ارائه می دهد. آنها تعدادی رستوران و کافه از جمله بار استخر و رستوران ساحلی، باشگاه کودکان با پرستار کودک، مراکز تناسب اندام، اسپا، اتاق یوگا، کتابخانه و غیره دارند. در کنار ساحل به دور از جمعیت دیوانه کننده استراحت کنید و در یکی از آنها غوطه ور شوید. از استخرهای زیبا اینجا راحت شوید

برترین ها -  در نزدیکی ساحل واقع شده است که می توانید منظره ای مسحورکننده از غروب خورشید را تماشا کنید.

مکان -  جاده سوخومویت، نا جومتین ساتاهیپ، نا چوم تیان، چون بوری.

فعالیت ها و امکانات -  خدمات اتاق 24 ساعته، وای فای رایگان، استخر شنا، اتاق یوگا، باشگاه کودکان، مرکز تناسب قیمت اندام،

غذای اسپا - طیف گسترده ای از غذاهای تایلندی و بین المللی را ارائه می دهد.

هتل  ساحلی راویندرا و اسپا

15-هتل و ریزورت ربیت پاتایا | Rabbit Resort Pattaya

هتل  خرگوش به دور از تجمل پرشور که نمادی از هتل  های ساحلی پاتایا است، ساده و زیبا مشرف به ساحل دانگتان - احتمالاً بهترین ساحل در پاتایا - است. اگر به دنبال خدمات شخصی از یک گروه خانوادگی هستید، این هتل  ساحلی در پاتایا  مکانی برای آمدن است.

نکات برجسته - تنها نوع اقامتگاه خانه ساحلی تایلندی که اکنون وجود دارد. همه خانه های ساحلی در اینجا از یکدیگر منحصر به فرد هستند. دو استخر جداگانه برای خانواده ها و بزرگسالان وجود دارد.

مکان - 318/84 Banglamung، نزدیک ایستگاه پلیس Soi Dongtan.

فعالیت ها و امکانات - خدمات شخصی، دسترسی بدون وقفه به استخر و ساحل، تنوع منحصر به فرد اتاق های کلبه، اتاق های جنگلی، ویلاها، و اتاق های عتیقه.

ریزورت ربیت پاتایا

16-اقامتگاه کیپ دارا | Cape Dara Resort

کیپ دارا ریزورت در شمال پاتایا واقع شده است و یک هتل  ساحلی 5 ستاره است که در 26 طبقه قرار دارد. درست در میان منطقه خرید شلوغ پاتایا واقع شده است.

ریزورت کیپ دارا، واقع در ساحل پاتایا، با طراحی شیک و مناظر پانوراما اقیانوس، مظهر ظرافت معاصر است. معماری دایره ای منحصربفرد هتل  اجازه می دهد تا مناظر وسیعی را از هر اتاق مشاهده کنید. استخرهای بی نهایت به طور یکپارچه با افق ادغام می شوند و حس شناور بودن در لبه اقیانوس را ایجاد می کنند. کیپ دارا ریزورت چه در ساحل خصوصی استراحت کنید و چه در آبگرم لذت ببرید، اقامتگاهی مجلل با طعمی مدرن ارائه می دهد.

برترین ها - 264 اتاق، ویلا و سوئیت در اینجا وجود دارد که منظره ای پانوراما از ساحل و نگاهی به آسمان باز را ارائه می دهد. این تنها هتل  در شمال پاتایا است که اتاق هایی رو به تمام جهات ساحل دارد.

مکان - 256 مو. 5، Naklua، Banglamung، Chon Buri 20150، تایلند.

فعالیت ها و امکانات رفاهی ساحل خصوصی، استخر شنا، سالن بدنسازی 24 ساعته و مراکز تناسب اندام، 7 مکان تجاری، منطقه بازی کودکان و اسپا با ماساژهای آرامش بخش، Wi-Fi رایگان، خدمات نگهداری از کودکان، ترانسفر فرودگاهی، کارکنان متخصص در زبان های مختلف خارجی ، فروشگاه های هدیه و دوچرخه های کرایه ای.

اقامتگاه کیپ دارا

17-هتل  ویو یا موج | Wave Hotel & Resort

این یکی از هتل ‌های ساحلی لوکس پاتایا است که در آن روحی پر جنب و جوش در طول روز خواهید یافت. هتل Wave با فضای داخلی جوان پسند و زیبا یکی از نقاط داغ پاتایا است.

نکات مهم - این تنها هتل در پاتایا است که ترکیبی عالی از فرهنگ تایلندی و میامی را ارائه می دهد.

موقعیت مکانی   خیابان ساحلی 310/2، موانگ پاتایا، آمفو بنگ لامونگ،

فعالیت‌ها و امکانات بار استخر با موضوع یکپارچه سازی با سیستم عامل و کافه هیپ هاپ میامی، پارکینگ رایگان، 24/7 Wi-Fi رایگان، سرویس اتاق 24/7 و بالکن با چشم‌انداز عالی از خلیج فارس. فاصله از شهر اصلی - فقط حدود 13 دقیقه پیاده از خیابان واکینگ و 9 کیلومتر تا بازار شناور معروف پاتایا فاصله دارد. غذا کافه و بار کادیلاک و بار کابانا غذاها و نوشیدنی های محلی و بین المللی عالی را برای مهمانان ارائه می دهد.

هتل  موج

18-هتل آماری اوشن پاتایا | Amari Ocean Pattaya

این یکی از مجلل ترین  هتل  های ساحلی پاتایا شمالی است. این اقامتگاه در بیش از 20 طبقه ساخته شده است و در مکانی بسیار آرام و در میان فضای سبز طبیعی و زیبایی اطراف واقع شده است.

آماری پاتایا، واقع در ساحل پرجنب‌وجوش پاتایا، آسایش معاصر را با لمس مهمان‌نوازی تایلندی ارائه می‌دهد. اقامتگاه های این ریزورت منظره ای پانوراما از اقیانوس را ارائه می دهند و فضایی آرام را برای مهمانان ایجاد می کنند. آماری پاتایا با گزینه‌های مختلف غذاخوری، بار روی پشت‌بام و محیطی سرسبز در باغ، بازدیدکنندگان را دعوت می‌کند تا بهترین‌های هر دو جهان - لوکس مدرن و زیبایی‌های خلیج پاتایا را تجربه کنند.

نکات برجسته 297 اتاق با طراحی فوق العاده با سایه های قرمز تیره منحصر به فرد از چوب، شیشه های رنگی و سنگ جلا وجود دارد که برای فضای داخلی استفاده می شود. این اتاق ها در بهترین شکل خود لوکس آسیایی هستند.

مکان   خیابان 240 ساحل، موانگ پاتایا، آمفو بنگ لامونگ، چانگ وات چون بوری قیمت

فعالیت‌ها و امکانات Wi-Fi رایگان 24/7، جکوزی، استخر، مراکز تناسب اندام، اسپا، لیموزین خدمات، ترانسفر فرودگاهی، پاساژهای خرید، بارهای استخر، امکانات اتاق تجاری، و خدمات اتاق 24/7. فاصله از شهر اصلی - فقط یک دقیقه تا ساحل پاتایا، 12 دقیقه با هنر سه بعدی در موزه پاتایا، 125 کیلومتر تا فرودگاه سوارنابومی و 1.9 کیلومتر تا ترمینال اصلی اتوبوس پاتایا فاصله دارد. غذا - چند رستوران، بار ورزشی و گزینه غذاخوری در فضای باز برای مهمانان وجود دارد.

آماری اوشن پاتایا

19-هتل کوزی | Cosy Beach Hotel

این هتل  ساحلی نفیس درست در کنار خلیج تایلند واقع شده است و منظره فوق العاده ای از ساحل در نزدیکی ارائه می دهد. این اقامتگاه با فضای داخلی فوق‌العاده‌اش، با وجود اینکه در منطقه خرید شلوغ پاتایا واقع شده است، آرامش نهایی را ارائه می‌دهد.

نکات مهم از ماساژهای آرامش بخش در غرفه ماساژ در هوای آزاد در اینجا توسط کارشناسان حرفه ای لذت ببرید.

مکان   Phra Tamnak، Muang Pattaya، Amphoe Bang Lamung، Chang Wat Chon Buri

فعالیت ها و امکانات Wi-Fi رایگان 24/7، آلاچیق های ماساژ، دسترسی مداوم به بارهای استخر، مراکز تناسب اندام، سالن های ورزشی، استخرهای شنا، پاساژهای خرید، اتاق های کنفرانس با ظرفیت 250 نفر و خدمات اتاق 24/7. فاصله از شهر اصلی - فقط 10 کیلومتر از شهربازی مینی سیام و 2 دقیقه پیاده تا ساحل. غذا رستوران و کافه شیک با فضای داخلی شیک به همراه یک بار استخر، برخی از گزینه های ناهار خوری خوب در اینجا هستند.

هتل کوزی

20-هتل موون پیک سیام | Movenpick Siam

از منطقه بکر Na Jomtien از Movenpick Siam لذت ببرید، جایی که هر اتاق مناظری پانوراما از منطقه ارائه می دهد. امکانات مدرن و مهمان نوازی گرم از علائم تجاری این ملک باشکوه است. از آنجایی که این شهر بسیار نزدیک به شهر اصلی است، می توانید به راحتی از زندگی شبانه پر جنب و جوش و مراکز خریدی که پاتایا به آنها معروف است لذت ببرید.

هتل Mövenpick Siam که در ساحل آرام Na Jomtien واقع شده است، مکانی خلوت با امکانات رفاهی لوکس را ارائه می دهد. اتاق‌ها و ویلاهای این ریزورت منظره‌ای زیبا از خلیج تایلند را ارائه می‌دهند و ساحل خصوصی یک خلوت آرام را تضمین می‌کند. میهمانان می توانند در استخر بی نهایت استراحت کنند، به سبک غذا بخورند و در اسپا تجدید قوا کنند. Mövenpick Siam Hotel Na Jomtien Pattaya ترکیبی از تجملات منزوی با مناظر خیره کننده اقیانوس است و تجربه ای عالی را به دور از شلوغی و شلوغی شهر ارائه می دهد.

برترین ها : این هتل فضایی رمانتیک و صمیمی دارد که به همین دلیل در بین زوج ها و ماه عسل محبوبیت خاصی دارد.

مکان : 55 Moo 2 Na Jomtien، شهر پاتایا، منطقه Sattahip، Chon Buri

فعالیت ها و امکانات : Wi-Fi رایگان، صفحه تخت، مینی بار، چای و قهوه ساز، پنجره های کف تا سقف، قسمت های نشیمن، بالکن، دسترسی به سالن و بار، اسپا با 6 اتاق درمان، مرکز تناسب اندام، استخر روباز، ساحل مستقیم، باغ های استوایی.

فاصله از شهر اصلی : 11.9 کیلومتر از مرکز شهر پاتایا

غذا : 3 رستوران بین المللی، یعنی - Twist، T55 New York Grill، La Costa Beach Restaurant and Bar - به همراه یک کوکتل لانژ به نام Red Coral Lounge.

هتل موون پیک سیام

21-هتل سی ساند سان توچال و ویلا | Sea Sand Sun Resort & Villas

این ملک 5 ستاره از ساحل خصوصی Na Jomtien برخوردار است و به عنوان یکی از بهترین هتل  های ساحلی در پاتایا در نظر گرفته می شود. باغ‌های سبک بالی در کنار هتل زیبا قرار دارند و می‌توانید از مناظر آب از سوئیت‌ها و ویلاهای مجلل خود که همگی مجهز به پنجره‌های کف تا سقف هستند لذت ببرید.

برترین ها : دکوراسیون به سبک تایلندی بر سوئیت های مدرن این ملک ساحلی غالب بود.

مکان : Sukhumvit KM163، Na Jomtien، Sattahip، Chonburi Jomtien Beach، پاتایا

فعالیت ها و امکانات : تلویزیون صفحه تخت، یخچال کوچک، امکانات تهیه چای و قهوه، قسمت نشیمن، وان چرخابی، استخر روباز، -فای، باغ استوایی و دسترسی مستقیم به ساحل، 2 بار، فضای رویداد، اسپا.

فاصله از شهر اصلی : 18.8 کیلومتر از مرکز شهر پاتایا.

غذا : صبحانه رایگان در رستوران شیک و شیک رستوران با منظره دریا به نام Horizon.

سی ساند سان توچال و ویلا

22-اقامتگاه ساحلی رویال کلیف | Royal Cliff Beach Resort

یکی از معدود هتل  های ساحلی پاتایا که برنده جایزه شده است، هتل رویال کلیف بیچ یک ملک 5 ستاره است که می توانید از تعطیلات ساحلی مجلل در محوطه هتل لذت ببرید. اتاق ها دارای دکوراسیون مدرن هستند و می توانید از بالکن خصوصی خود از منظره پانوراما خلیج سیام لذت ببرید.

هتل رویال کلیف بیچ که در گروه هتل های رویال کلیف واقع شده است، اقامتگاهی برنده جایزه با شهرت لوکس و عالی است. این هتل با پس‌زمینه خلیج تایلند، اتاق‌ها و سوئیت‌هایی با چشم‌انداز وسیع اقیانوس ارائه می‌دهد. مهمانان می توانند از انواع تجربیات آشپزی، استخرهای شنای متعدد و دسترسی منحصر به فرد به ساحل لذت ببرند. هتل رویال کلیف بیچ با تعهد به خدمات و محیط مجلل، بهترین انتخاب برای مسافران فهیم است.

نکات برجسته : این هتل  با ارائه همه چیز از اتاق بخار و سونا گرفته تا امکانات اسپا، برای تعطیلات مجلل به دور از شلوغی و شلوغی زندگی شهری مناسب است.

مکان : Phra Tamnak، Muang Pattaya، Amphoe Bang Lamung، Chang Wat Chon Buri

فعالیت‌ها و امکانات : تلویزیون صفحه‌تخت، یخچال‌های کوچک Wi-Fi، چای‌ساز و قهوه‌ساز، چشم‌انداز خلیج و کوهستان، آشپزخانه، خیساندن حمام، وان چرخابی، 6 بار، 2 اسپا، 2 ساحل خصوصی، 7 استخر روباز، 2 استخر بی نهایت، سالن بدنسازی، زمین های ورزشی و فضای رویداد.

فاصله از شهر اصلی : 5 کیلومتر از مرکز شهر پاتایا

غذا : این هتل دارای 11 رستوران با غذاهای مختلف از هندی، ژاپنی، تایلندی تا کانتونی، ایتالیایی و آمریکایی است. آنها عبارتند از: Breezeo، Caprice، Chamu، Huang Chao، La Ronde، Larn Thong، Maharani، Rossini and Cigar Lounge، Royal Grill Room و Wine Cellar، و Terrace @ Caprice.

اقامتگاه ساحلی رویال کلیف

23-هتل  پیناکل گرند جومتین | Pinnacle Grand Jomtien Resort

یکی از منزوی ترین هتل  های ساحلی در پاتایا، پیناکل گرند ریزورت مکانی برای عقب نشینی و قطع ارتباط با سایر نقاط جهان است. ویلاهای کنار استخر با امکانات مجلل مکانی را برای استراحت و تجدید قوا فراهم می کنند و از آنجایی که هتل دارای ساحل Na Jomtien خاص خود است، می توانید قایقرانی در آب های آبی شفاف را نیز امتحان کنید.

برترین ها : اقامتگاهی مقرون به صرفه با امکانات در سطح جهانی، ساحل خصوصی و مهمان نوازی گرم.

مکان : Na Jomtien، خیابان سوخومویت، منطقه Sattahip

فعالیت ها و امکانات : Wi-Fi رایگان، تلویزیون صفحه تخت، چای و قهوه ساز، منظره خلیج فارس، اتاق نشیمن، دسترسی مستقیم به استخر، سرویس شاتل محلی، بار ساحلی ، استخرهای روباز، اسپا، سالن بدنسازی، باغ با صندلی های آفتابگیر. سرویس اتاق 24/7 در دسترس است.

فاصله از شهر اصلی : 10 کیلومتر از مرکز شهر پاتایا

غذا : رستوران رمانتیک در فضای باز به نام تون سای، با آشپزی زنده، ایستگاه تخم مرغ، خدمات قهوه، و انواع غذاهای بین المللی و آسیایی. یک بار ساحلی نیز وجود دارد که در آن می‌توانید از کوکتل‌های تایلندی، و همراه با غذاهای آسیایی و غربی و فینگر فود لذت ببرید.

هتل  پیناکل گرند جومتین

24-هتل  ساحلی پاتایا مدوس | Pattaya Modus Beachfront Resort

هتل  ساحلی دسترسی انحصاری به ساحل وونگ آمات دارد و دارای بیش از 130 اتاق از سوئیت های سوپریور تا اتاق های لوکس با دید اقیانوس است. از دسترسی ممتاز به استخر از بالکن شخصی خود لذت ببرید. اگر با خانواده سفر می کنید، یک استخر مجزا برای کودکان به همراه اتاق بازی و منطقه بازی نیز وجود دارد.

برترین ها : دکوراسیون پیچیده دارای ترکیبی منحصر به فرد از نقوش صنعتی، لفت، شیک و قدیمی با پیچ و تاب مدرن است.

مکان : کوچه Na Kluea 12، Muang Pattaya، Amphoe Bang Lamung، Chang Wat Chon Buri

فعالیت ها و امکانات : Wi-Fi رایگان، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، برخی از اتاق ها دارای چای و قهوه هستند. ساخت امکانات، تراس و دسترسی مستقیم به استخر. 3 استخر روباز، سالن بدنسازی، منطقه بازی، اسپا و منطقه ساحلی خصوصی موجود است. صبحانه رایگان است.

فاصله از شهر اصلی : 7.5 کیلومتر از مرکز شهر پاتایا

غذا : این هتل دارای 3 رستوران داخلی و یک بار با غذاهای تایلندی و طیف وسیعی از غذاهای بین المللی، یعنی رستوران Twilight، Modus Bistro، Breeze Beach Restaurant و Ripple Pool است. نوار.

هتل  ساحلی پاتایا مدوس

25-هتل  و اسپا ساحلی گرند هریتیج | Grand Heritage Beach Resort & Spa

در یکی از مقرون به صرفه ترین هتل  های ساحلی پاتایا، از ترکیبی بی نظیر از معماری معاصر با نقوش تایلندی لذت ببرید. 3 ساختمان این هتل که در نزدیکی ساحل عجیب و غریب پاتایا واقع شده‌اند، اتاق‌های دل‌باز و جادار دارند و هر کدام از آن‌ها چشم‌انداز وسیعی از خلیج دارند. مجسمه های شنی و باغ های سرسبز در کنار این ملک قرار دارند.

برترین ها : این هتل  که در کوهپایه های زیبای Jomtien قرار گرفته است، برای لذت بردن از طبیعت بکر، غروب های زیبا و سواحل ایده آل است.

مکان : کوچه Phra Tam Nak 6، منطقه Bang Lamung، Chon Buri

فعالیت ها و امکانات : Wi-Fi رایگان، تلویزیون صفحه تخت، گاوصندوق و بالکن، منظره خلیج فارس، قسمت نشیمن، استخرهای خصوصی، آب گرم وان، استخر روباز چند سطحی، اسپا و مرکز تناسب اندام.

فاصله از شهر اصلی : 4.5 کیلومتر از مرکز شهر پاتایا

غذا : رستورانی پیچیده با چشم‌انداز خلیج که غذاهای محلی و بین‌المللی را به همراه یک کافی‌شاپ شیک ارائه می‌دهد.

هتل  و اسپا ساحلی گرند هریتیج

26-هتل  هیلتون پاتایا | Hilton Pattaya

هیلتون پاتایا که بر فراز مجتمع ساحلی سنترال فستیوال پاتایا قرار دارد، لوکس بی‌نظیر و چشم‌اندازهای اقیانوسی خیره‌کننده را ارائه می‌دهد. طراحی مدرن هتل نور طبیعی را به حداکثر می رساند و حس باز بودن را در هر اتاق ایجاد می کند. مهمانان می توانند در بار روی پشت بام استراحت کنند، کوکتل بنوشند، و از مناظر وسیع خلیج پاتایا لذت ببرند. هیلتون پاتایا با طیف وسیعی از گزینه‌های غذاخوری و اسپا برای آرامش نهایی، به عنوان پناهگاهی پیچیده برای کسانی است که به دنبال راحتی و سبک هستند.

هیلتون پاتایا

27-هتل  آوانی پاتایا | Avani Pattaya Resort

ریزورت آوانی پاتایا، واقع در ساحل شلوغ پاتایا، به طور یکپارچه راحتی مدرن را با جذابیت ساحلی ترکیب می کند. اتاق‌ها و سوئیت‌های این ریزورت، منظره‌ای خیره‌کننده از اقیانوس را ارائه می‌کنند و یک خلوت آرام از منظره شهری پرانرژی فراهم می‌کنند. مهمانان می‌توانند در کنار استخر با پس‌زمینه دریا استراحت کنند یا زندگی‌های شبانه پر جنب و جوش اطراف را کشف کنند. ریزورت آوانی پاتایا یک پناهگاه معاصر برای کسانی است که به دنبال لذت بردن از بهترین صحنه های ساحلی پاتایا هستند.

هتل  آوانی پاتایا

بهترین هتل  های ساحلی پاتایا برای زوج ها کدامند؟

1. شرایتون پاتایا: یکی از کلاسیک ترین هتل  های ساحلی در پاتایا باید شرایتون پاتایا باشد زیرا در کنار ساحل از موقعیت مکانی ممتازی برخوردار است و باغ های سرسبز گرمسیری در کنار آن قرار دارد. شما می توانید در اینجا علاوه بر قایق سواری سریع به جزیره کو لا و استراحت در سکوهای آفتابی یا استخرهای خصوصی، از خدمات یک آبگرم مجلل لذت ببرید.

2. هتل  ساحلی سنتارا گرند میراژ:  با ساختمان های صخره ای غول پیکر، هتل  ساحلی سنتارا گرند میراژ یکی از هیجان انگیزترین هتل  های ساحلی پاتایا است. یک مسیر خصوصی و پل طنابی وجود دارد که ساختمان ها را به آبشارها و جنگل های سرسبز پشت سر متصل می کند.شما عاشق حمام‌های گردابی، ورزش‌های ماجراجویی آبی، کلوپ ساحلی و اوقات خوشی در پارک آبی خواهید بود.

3. هتل  و اسپا پاتایا ماریوت: یکی از مجلل ترین هتل  های ساحلی پاتایا باید هتل  و اسپای ماریوت پاتایا باشد که اتاق هایی با چشم انداز وسیع خلیج تایلند و دسترسی مستقیم به استخرهای خصوصی را در اختیار شما قرار می دهد. در بخش خصوصی ساحل می‌توانید به ورزش‌های آبی بپردازید یا کمی آفتاب بگیرید.

4. بای ویو: با تجربه بهترین پیچیدگی و آرامش در یکی از هتل  های ساحلی سنتی و در عین حال معاصر پاتایا، از شلوغی پاتایا جدا شوید.ریزورت شرایتون پاتایا به شما این امکان را می دهد که لحظاتی را در حمام هایی به سبک تایلندی سپری کنید، نوشیدنی را در یک بار کنار استخر بچشید و در بالکن هایی با منظره دریا عاشقانه بنوشید.

5. پاتایا بین قاره ای: در میان طبیعت در یکی از هتل  های ساحلی برجسته پاتایا که دارای یک ساحل خصوصی در خلیج سیام است، تجدید قوا کنید. می‌توانید از خدمات اسپا و گزینه‌های غذاخوری در کنار ساحل، علاوه بر لذت بردن از غذاهای لب‌آمیز از کباب‌های ذغالی و اجاق‌های هیزمی، نهایت استفاده را ببرید.

6. دوسیت تانی: یکی از زیباترین هتل  های ساحلی پاتایا باید هتل  5 ستاره Dusit Thani Pattaya باشد که علاوه بر مناظر ساحلی پانوراما و غذاهای اصیل ایتالیایی از رستوران داخلی اینجا، ماجراهای تفریحی در فضای باز را برای زوج ها ارائه می دهد.

هتل  های ساحلی لوکس پاتایا کدامند؟

1.سنتارا گرند مدوس :بزرگ‌ترین هتل  پاتایا است که منظره زیبایی از ساحل خصوصی را در کنار یک سالن لابی پیشرفته و سه رستوران داخلی با بارهای کنار استخر ارائه می‌دهد. در ساحل خصوصی اینجا با بچه هایی که در کلوپ بچه بازی می کنند استراحت می کنید.

2. هتل  و اسپا ساحلی راویندرا: در کنار ساحل پاتایا به دور از جمعیت دیوانه استراحت کنید و در استخرهای فوق‌العاده ریزورت و اسپا ساحلی راویندرا شنا کنید. این هتل  دارای یک ساحل خصوصی است که در آن می توانید اوقات خوبی را با خانواده سپری کنید یا به سادگی از مطالعه در کتابخانه لذت ببرید.

3. کیپ دارا: ریزورت کیپ دارا با 26 طبقه و 264 اتاق، دارای منظره ای پانوراما از آسمان باز و ساحل، در بهترین حالت خود لوکس است. در اینجا می توانید از خدمات نگهداری از کودکان، ماساژهای اسپا آرامش بخش و خدمات کرایه دوچرخه نهایت استفاده را ببرید.

4. آماری اوشن رستوران آماری اقیانوس در مکانی آرام واقع شده است و در مجاورت ساحل پاتایا قرار دارد. شما می‌توانید در اتاق‌هایی با طراحی فوق‌العاده بمانید که به زیبایی در سایه‌های منحصربه‌فرد قرمز تیره، شیشه‌های رنگی سنگی ساخته شده‌اند. هتل  علاوه بر جکوزی و امکانات مرکز تناسب اندام، لیموزین، آبگرم و خدمات ترانسفر فرودگاهی را ارائه می دهد.

5. هتل  و ویلاهای سی ساند سان: با فضای خصوصی Na's و باغ هایی به سبک بالیایی که در کنار دریا و ویلاها قرار دارند، هرگز نمی توانید سیر شوید. می‌توانید از وعده‌های غذایی خود در یک رستوران شیک با منظره دریا لذت ببرید، در وان‌های چرخابی تجدید قوا کنید و در مجلل‌ترین سوئیت‌های اینجا اقامت کنید.

بهترین ورزش های آبی برای امتحان در پاتایا کدامند؟

1. غواصی:  وقتی در پاتایا هستید، جذاب ترین ورزشی که می توانید امتحان کنید، غواصی برای غوطه ور شدن در زیبایی صخره های مرجانی زنده است. این شبیه به غواصی است اما به تجهیزات بسیار کمتری نیاز دارد.با عینک، باله و مخزن اکسیژن خود در زیر اقیانوس شیرجه بزنید تا دنیای عجیب و غریب دریایی ساکن جزایر مرجانی پاتایا را تحسین کنید.

2. فلای بورد: شیرجه رفتن مانند دلفین در حالی که مانند یک پرنده پرواز می کند، زیرا احمقانه ترین ورزش زیر آب Flyboarding به شما امکان می دهد با یک جت آب قدرتمند که شما را در هوا هل می دهد در اقیانوس فرو بروید.

3. بادبادک سواری: اگر در ماه های نوامبر تا آوریل در پاتایا هستید، کایت موج سواری را در اینجا از دست ندهید زیرا اقیانوس نسیم ثابتی روی آن می گذرد. در طول بادبادک سواری با بادبادک قابل هدایت روی آب می‌پیچید و به شما کمک می‌کند سر بخورید.

4. جت اسکی:  برای تجربه لذت بردن از دوچرخه سواری سریع بر روی سطح اقیانوس، کافیست روی جت اسکی بپرید و از آنجا دور شوید.

بهترین هتل  های ساحلی پاتایا با استخر کدامند؟

1. Pullman Pattaya Hotel G:  مملو از ظرافت و لوکس، از سقف تا کف، Pullman Pattaya Hotel G یک هتل  مجلل است که در نزدیکی پناهگاه معبد حقیقت و در میان جنگل های انبوه استوایی واقع شده است. در اینجا می توانید از منظره خیره کننده دریا، دسترسی به اسپاها و غوطه ور شدن در آب سرد استخر لذت ببرید.

2. پاتایا بین قاره ای: پاتایا بین قاره ای فرصتی عالی برای تجدید قوا و استراحت در طبیعت به شما می دهد. علاوه بر لذت بردن از امکانات تفریحی مختلف مانند آبگرم و شنا در استخرهای روباز، می‌توانید در اتاق‌هایی با دکوراسیون به سبک آسیایی اقامت کنید.

3. هتل هالیدی این: با اتاق هایی الهام گرفته از زندگی دریایی و پنجره های شیشه ای که به شما امکان می دهد از مناظر وسیع خلیج لذت ببرید، هتل  هالیدی این هر چیزی است که می توانید بخواهید. این یکی دارای برخی از مدرن ترین اتاق ها با خدمات متفکرانه و یک استخر شنای شفاف است.

4. Siam Bayshore:  برای اقامت در اتاق هایی با فضای داخلی عالی، بالکن های عظیم و احساس طراوت در استخر، به هتل  ساحلی لوکس Siam Bayshore بروید که یک مقصد تعطیلات خیره کننده است.

5. رویال وینگ سوئیت و اسپا برای لذت بردن از دسترسی به یک ساحل کاملا خصوصی، در استخر آبی درخشان شنا کنید و در سوئیت های دلباز با بالکن خصوصی اقامت کنید، به سوییت و اسپا رویال وینگ بروید.

مشاوره و رزرو