کامرون هایلندز مالزی (Cameron Highlands)

جاذبه های گردشگری کوالالامپور مالزی 17 مرداد ، 1403 5 دقیقه

کامرون هایلندز در قسمت شرقی شبه جزیره مالزی واقع شده است که به خاطر تپه های چای عظیم، هوای تازه و چشم اندازهای جذابش  در تور مالزی معروف است. اگر قصد بازدید از اینجا را دارید، اطلاعات مهم و تجربه سفر ضروری را که safaremen در زیر ارائه می دهد را از دست ندهید.

کامرون هایلندز و یکی از شناخته شده ترین املاک چای در مالزی است. گردشگران می توانند در املاک کاوش کنند، درباره تولید چای بیاموزند و از چای تازه دم شده لذت ببرند. علاوه بر این، آب و هوای خنک ارتفاعات کامرون برای کشت توت فرنگی مناسب است. این منطقه مملو از مزارع توت فرنگی است که بازدیدکنندگان می توانند توت فرنگی های خود را بچینند و از غذاهای مختلف مبتنی بر توت فرنگی لذت ببرند.

کامرون هایلندز مالزی (Cameron Highlands)

درباره کامرون هایلندز

کامرون هایلندز در شمال غربی ایالت پاهانگ و در حدود 200 کیلومتری تور کوالالامپور واقع شده است. به دلیل داشتن زمین طبیعی بالا، در تمام طول سال فضایی بسیار شاداب و خنک با مناظر رمانتیک دارد. به خصوص وقتی به اینجا می‌آیید، در کنار مراقبت از باغ‌های گل، سبزیجات و مزرعه پروانه و زنبور عسل، احساس کشاورز شدن در باغ را برای چیدن توت‌فرنگی رسیده تجربه خواهید کرد. اگر به حیات وحش طبیعی علاقه دارید، کامرون هایلندز یک توقف عالی است.

زیباترین فصل کامرون چیست؟ زمان معقول به کامرون هایلندز

به دلیل ارتفاع زیاد، آب و هوای کامرون هایلندز در تمام طول سال خنک است و برای گشت و گذار و استراحت ایده آل است. با این حال، بهترین زمان برای سفر به کامرون، طبق بررسی‌های بازدیدکنندگان، از دسامبر تا فوریه هر سال است که دمای هوا می‌تواند به 10 درجه سانتی‌گراد کاهش یابد و می‌توانید از تجربه فوق‌العاده جالبی لذت ببرید.

درباره کامرون هایلندز

دسترسی به ارتفاعات کامرون

از آنجایی که کامرون خیلی دور از کوالالامپور نیست، می توانید از راه های مختلفی برای رسیدن به آنجا انتخاب کنید.

  • اتوبوس به کامرون
  • از کوالالامپور با اطلاعات زیر در ایستگاه اتوبوس پودو با اتوبوس به سمت کامرون می‌روید:
  • کرایه اتوبوس از کوالالامپور به کامرون هایلند معمولا بین 35 تا 37 رینگیت است
  • حرکت روزانه ساعت 8:30 صبح در دسترس است.
  • زمان سفر معمولاً 3-5 ساعت بسته به وسیله نقلیه است.

توجه: کیفیت ماشین خوب است. ما معمولا GT Express را انتخاب می کنم، قیمت آن نسبت به ماشین های دیگر کاملاً مناسب است. جاده های کامرون زیگزاگی هستند که به راحتی باعث بیماری ماشین می شود، بنابراین قبل از رفتن نباید زیاد غذا بخورید.

  • پرواز به کامرون
  • هیچ پرواز مستقیمی از کوالالامپور به کامرون وجود ندارد. شما باید از کوالالامپور به آی پاد و از آی پاد به کامرون (1 ساعت) پرواز کنید. اما محدودیت های زیر وجود دارد:
  • از کوالالامپور تا فرودگاه KL 1 و نیم ساعت طول می کشد، بدون احتساب زمان پرواز از 30 دقیقه تا 1 ساعت، و 1 ساعت با اتوبوس از آی پاد به کامرون.

ارزیابی: این روش زمان معادلی را صرف می کند اما ارزان نیست.

دسترسی به ارتفاعات کامرون

کجا در کامرون اقامت کنیم؟ هتل عالی در کامرون

کامرون هایلندز یک مقصد توریستی بسیار محبوب در مالزی است، بنابراین به راحتی می توانید یک هتل دلپذیر پیدا کنید. در اینجا، بسته به نیازها و ترجیحات شخصی خود، می توانید هتل هایی از ارزان قیمت تا لوکس را انتخاب کنید. ویژگی های کلی هتل های کامرون دارای محوطه سازی زیبایی است که از هوای تازه و خنک در تمام طول سال بهره می برد. علاوه بر این، قیمت آن در مقایسه با سایر مقاصد معروف مالزی خیلی گران نیست.

هتل های 5 ستاره کامرون هایلندز: Tanah Rata، Pahang، Tanah Rata، Cameron Highlands و اجاره از 119.83 دلار در روز.

هتل Smokehouse در کنار زمین گلف، Tanah Rata، Tanah Rata، Cameron Highlands با 124.58 دلار در روز.

زیبایی کامرون چیست؟ نقاط توریستی محبوب در ارتفاعات کامرون

  • تپه چای Boh Sungai Palas- منظره ای جذاب در کامرون

تپه چای Boh Sungai Palas یکی از جذاب ترین مکان ها در فلات کامرون است. وقتی گردشگران تور مالزی سنگاپور به اینجا می آیند، بازدیدکنندگان ارزانترین تور مالزی نه تنها از یک کارخانه چای دیدن می کنند، بلکه در اطراف یک کارخانه چای قدم می زنند و فیلم هایی از روند کاشت و برداشت چای مردم محلی بازمی گردد. همچنین می توانید تعدادی چای کیسه ای بخرید تا به عنوان هدیه به اقوام و دوستان در تور 10 روزه مالزی سنگاپور ببرید

ساعات کاری: از سه شنبه تا یکشنبه و از ساعت 9:00 الی 16:30

کجا در کامرون اقامت کنیم؟ هتل عالی در کامرون

دره کاکتوس - یک نقطه توریستی زیبا در کامرون

احتمالاً می دانید که فلات کامرون محل زندگی بسیاری از گونه های نادر کاکتوس در جهان است. در اینجا شما در دنیای کاکتوس های مخلوط با سبزیجات و میوه هایی که بسیار دوست داشتنی، رنگارنگ و جالب هستند گم خواهید شد.

بسیاری از گونه های کاکتوس در اینجا کاشته می شوند

باغ توت فرنگی کوک لیم - جذاب ترین منظره در ارتفاعات کامرون

یکی از جاذبه های کوهستانی کامرون که نمی توان از آن چشم پوشی کرد، باغ توت فرنگی کوک لیم است. شبیه دالات ویتنام با دمای فلات ایده آل مناسب برای رشد توت فرنگی است. کسانی که عاشق میوه های تازه هستند می توانند برای خوردن توت ها را روی قابلمه بچینند و همچنین غذاها و تنقلات دیگری را از توت فرنگی مانند مربا و بستنی بخرند.

ساعات کاری: همه روزه از ساعت 08:00 الی 18:15

همچنین، هنگامی که به ارتفاعات کامرون رسیدید، فرصت بازدید از مکان های معروف دیگر مانند معبد سام پو وان فوت چی، موزه تونل زمان را از دست ندهید.

در اینجا تجربیات کامرون هایلند با دستورالعمل های دقیق در مورد راه، محل غذا خوردن، محل اقامت، مکان های بازی ... امیدوارم که کمک زیادی به سفر آینده شما کند. فراموش نکنید که لحظات به یاد ماندنی خود را با ما به اشتراک بگذارید. آرزو می کنم تعطیلات شاد و آرامی داشته باشید.

در کامرون هایلندز چه کنیم؟

کامرون هایلندز فعالیت های متنوعی را برای بازدیدکنندگان ارائه می دهد تا از زیبایی های طبیعی و جاذبه های فرهنگی آن لذت ببرند. در اینجا برخی از بهترین کارهایی که در ارتفاعات کامرون انجام می شود آورده شده است:

1. با پیوستن به تور روز کامرون ارتفاعات، از مزارع چای دیدن کنید

در املاک چای برجسته مانند مزرعه چای Boh و مزرعه چای سانگای پالاس کاوش کنید. برای درک فرآیند تهیه چای، لذت بردن از منظره زیبا و چشیدن چای تازه دم شده، یک تور یک روزه را در ارتفاعات کامرون آغاز کنید. پس از آن، از مزارع متعدد توت فرنگی در این منطقه، مانند مزرعه بزرگ توت فرنگی قرمز، دیدن کنید و چیدن توت فرنگی خود را تجربه کنید. فراموش نکنید که از محصولات مبتنی بر توت فرنگی مانند مربا و دسر استفاده کنید.

هزینه : 120.06 دلار سنگاپور

باغ توت فرنگی کوک لیم - جذاب ترین منظره در ارتفاعات کامرون

2. از باغ O&Rدیدن کنید

هنگام قدم زدن در باغ و مزرعه ما در باغ O&R از طبیعت لذت ببرید . با حدود 100 نوع ارکیده و 30 گونه گل رز چیزهای زیادی برای دیدن وجود دارد. باغ وحش کوچک را از دست ندهید، جایی که می توانید با حیوانات مختلف از جمله بره، بوقلمون و جوجه تیغی ارتباط برقرار کنید.

هزینه : 3.06 دلار سنگاپور

3. مسیرهای پیاده روی و طبیعت

پیاده‌روی یا پیاده‌روی در طبیعت به شما امکان می‌دهد تا محیط غنی را کشف کنید. Gunung Jasar و Mossy Forest مسیرهای پیاده‌گردی محبوب با مناظر زیبا هستند. به تور کوهنوردی Gunung Jasar بپیوندید و در یک تور نیم روزه در مسیرهای کوهستانی آن در هوای تازه و حتی محیطی تازه تر Gunung Jasar شرکت کنید.

از طرف دیگر، پیاده روی در جنگل خزه نیز جذاب است. این جنگل پوشیده از خزه در فهرست Lonely Planet از اینستاگرام‌پذیرترین جنگل‌های جهان در رتبه پنجم قرار گرفت و به نظر چیزی خارج از ارباب حلقه‌ها یا آواتار است. پر از درختان و گیاهان دیگر است که در لایه‌های خزه پوشیده شده است، دقیقاً مانند نامش.

هزینه : 22.79 دلار سنگاپور

4. اقامت در Century Pines Resort، Cameron Highlands

استراحتگاه سنچری پینز یکی از بهترین مکان‌ها برای اقامت در هنگام تعطیلات در ارتفاعات ایالت پاهانگ است. این هتل برای مهمانان خود از نظر اوقات فراغت و تجدید قوا در مدت اقامت در آنجا چیزهای زیادی را ارائه می دهد. اتاق سونا یکی از امکانات قابل دسترسی در Century Pines Resort است. همچنین گزینه ای برای استراحت در استخر جکوزی یا حتی یک جلسه اسپا برای کاهش تنش و نگرانی ایجاد شده وجود دارد.

5. از باغ اسطوخودوس کامرون دیدن کنید

از رنگ های پر جنب و جوش اسطوخودوس در باغ اسطوخودوس کامرون لذت ببرید. اینجا مکانی زیبا برای قدم زدن و عکس گرفتن است. با تور روز کامرون هایلندز همراه باشید تا ارتفاعات زیبای کامرون را با یک تور راهنما تجربه کنید و با طبیعت یکی شوید.

هزینه : 162.07 دلار سنگاپور

5. از باغ اسطوخودوس کامرون دیدن کنید

6. در Zarania Hillhomesاقامت کنید

تپه زارنیا هیل هومز یک انتخاب عاقلانه برای مسافرانی است که از مزرعه Kea و Green Cow در کامرون هایلند بازدید می کنند. زارانیا هیل هومز آپارتمانی است که راحتی شگفت انگیز و خدمات خوبی را ارائه می دهد. زارنیا مکان ایده آلی برای اقامت برای گردشگرانی است که به دنبال سفر راحت با بودجه هستند، زیرا هم امکانات کافی و هم خدمات عالی را در کامرون هایلند ارائه می دهد.

هزینه : SGD 103.96

7. از حال و هوای اروپایی در هتل کازا دلا روزا لذت ببرید

Casa Dela Rosa یک هتل بوتیک است که در Tanah Rata، Cameron Highlands واقع شده است و مشرف به زمین گلف است. این هتل دارای اقامتگاه های دلپذیر، امکانات رفاهی و خدمات درجه یک، انتخاب غذا و فعالیت هایی با حس اروپایی است. این هتل نزدیک دره کاکتوس است. دره کاکتوس یکی از جاذبه های اصلی کامرون هایلند است. این جاذبه دارای یک باغ گیاه شناسی با تعداد زیادی کاکتوس، گل و گیاهان زینتی در هر شکل، رنگ و اندازه است.

8. نزدیک باغ کاملیا تان بمانید

باغ کاملیا تان یک نعمت واقعی برای دوستداران طبیعت و باغ است. دارای تعداد زیادی گیاهان گلدار است که بیشتر آنها بومی منطقه هستند. این مکان برای تماشای پرنده نیز ایده آل است. در نزدیکی این منطقه، می‌توانید در Heritage Hotel Cameron Highlands اقامت کنید ، که اقامت فوق‌العاده‌ای را که می‌خواهید در تعطیلات با خانواده و دوستان در منطقه Tanah Rata در Cameron Highlands فراهم می‌کند. به دلیل نزدیکی آن به برخی از محبوب‌ترین جاذبه‌های این منطقه، اغلب حوصله‌تان سر نمی‌رود.

7. از حال و هوای اروپایی در هتل کازا دلا روزا لذت ببرید

9. از مزرعه توت فرنگی تپه راجو دیدن کنید

از مزرعه توت فرنگی هیل راجو که نزدیک به تانا راتا است دیدن کنید و از برداشت توت فرنگی لذت ببرید. این یک تمرین لذت بخش و جذاب است، به ویژه برای خانواده ها. برای لذت بخش ترین بازدید، در Avillion Cameron Highlands اقامت کنید و با امکانات سرگرم کننده مختلف برای شما و کل خانواده و اقامتگاه های فوق العاده برای تعطیلات خانوادگی خود سرگرم شوید.

10. موزه تونل زمان را تجربه کنید

10. موزه تونل زمان را تجربه کنید

تاریخ ارتفاعات کامرون را در موزه تونل تایم کاوش کنید، که از مجموعه ای از آثار برای برجسته کردن رشد منطقه استفاده می کند. موزه تونل زمان یک موزه با مالکیت خصوصی است که تاریخ ارتفاعات کامرون را از طریق مجموعه‌ای متنوع از یادگاری‌ها، مصنوعات و اقلام نوستالژیک به نمایش می‌گذارد.

مجموعه عظیم آثار باستانی این موزه که از اوایل قرن بیستم تا کنون را در بر می گیرد، به این دلیل که بازدیدکنندگان را قادر می سازد به سفری نوستالژیک در زمان بروند، به خوبی شناخته شده است. عکس‌های قدیمی، عتیقه‌جات، آثار تاریخی و یادگاری‌های فرهنگی همگی به نمایش گذاشته شده‌اند.

کامرون هایلندز با ترکیبی متمایز از زیبایی های منظره، آب و هوای با طراوت، و طیف وسیعی از جاذبه های دیدنی، به دلایل زیادی یک مکان تعطیلات محبوب است. محیط آرام کامرون هایلندز آن را به مقصدی ایده آل برای کسانی که به دنبال آرامش هستند تبدیل می کند.

بسیاری از استراحتگاه‌ها و اقامتگاه‌ها استراحتگاه‌های آرامی با مناظر زیبا دارند که آن‌ها را برای یک استراحت کوتاه در مالزی عالی می‌سازد. کامرون هایلند را به لیست علاقه مندی های تعطیلات خود اضافه کنید.

مشاوره و رزرو