چه چیزی در برج خلیفه منحصر به فرد است؟

جاذبه های گردشگری دبی 10 مرداد ، 1403 5 دقیقه

برج خلیفه با بیش از 160 طبقه و ارتفاع 2722 فوتی، رکورد بلندترین سازه مستقل در جهان را دارد. این ساختمان با اندازه عظیم خود برخی از زیباترین مناظر پانوراما را از خط افق ارائه می دهد. عرشه مشاهده آن از یک طرف به شما امکان می دهد آرامش اطراف خود را کشف کنید و کافه ها و سالن های آن فرصتی را برای شما فراهم می کند که در مرتفع ترین رستوران های جهان غذا بخورید.

چه چیزی در برج خلیفه منحصر به فرد است؟

آیا گرفتن دوربین در داخل برج خلیفه مجاز است؟

بله، دوربین های فیلمبرداری داخل برج خلیفه مجاز هستند. همچنین، آنها در آنجا عکاسان خود را دارند که شما می توانید عکس های خود را از در تور دبی آنها خریداری کنید.

بازدید از برج خلیفه در روز بهتر است یا شب؟

بازدید از برج خلیفه در ساعات غروب آفتاب (4:00 بعد از ظهر تا 6:00 بعد از ظهر) بهترین است. با این حال، شما می توانید برای خودتان انتخاب کنید که چه زمانی از بودن در صدر بیشترین لذت را می برید.

آیا قبل از رفتن به طبقه بالا برای افراد محدودیت پزشکی وجود دارد؟

خیر، هیچ محدودیتی برای بازدید مردم از طبقه بالای برج خلیفه وجود ندارد، مگر اینکه از ارتفاع ترس داشته باشند. حتی معلولان نیز مجاز به بازدید هستند زیرا معماری اینجا با ویلچر سازگار است.

تفاوت قیمت بلیط در ساعات اولیه و غیر پرایم چقدر است؟

تفاوت جزئی بین قیمت بلیط در ساعات پرایم و غیر پرایم وجود دارد. در طول ساعات اولیه، شما همچنین می توانید با هزینه کمی بیشتر یک ورودی فوری دریافت کنید.

آیا رستورانی در برج خلیفه وجود دارد؟

بله، تعدادی رستوران در برج خلیفه وجود دارد که می توانید در آن ها غذا بخورید و از منظره مسحورکننده اطراف لذت ببرید. برخی از موارد قابل توجه عبارتند از Armani - Deli، Armani -Hashi، Armani - Lounge، Armani - Ristorante، Armani - Mediterraneo و بسیاری دیگر.

The Atmosphere رستوران دیگری در برج خلیفه است که در طبقه 122 قرار دارد. این رستوران مرتفع‌ترین رستوران جهان است که در آن می‌توانید غذا و نوشیدنی را با چشم‌اندازی خیره‌کننده از خلیج فارس میل کنید.

آیا می توانم داخل برج خلیفه غذا یا نوشیدنی بخورم؟

خیر، غذا و نوشیدنی خارج از خانه در داخل برج خلیفه ممنوع است. می‌توانید از رستوران‌های داخل آن دیدن کنید و ضمن لذت بردن از مناظر خیره‌کننده اطراف، از صرف غذا لذت ببرید.

آیا برج خلیفه هتل دارد؟

بله، هتلی در برج خلیفه وجود دارد که هتل آرمانی دبی است. این هتل 1-8 و 38-39 ساختمان برج خلیفه را اشغال می کند و به عنوان یکی از  بهترین هتل های دبی شناخته می شود .

مزایای بلیط The Top(سطح 125 و 124) چیست؟

مزایای بلیط The Top Burj Khalifa شامل موارد زیر است:

مزایای بلیط The Top(سطح 125 و 124) چیست؟

طبقه 125

در ارتفاع 456 متری، طبقه 125 یک عرشه بزرگ را ارائه می دهد که با سلیقه در مشربیه عربی تزئین شده است و مناظر خیره کننده 360 درجه را ارائه می دهد. لحظات برج خلیفه خود را برای همیشه ثبت کنید و واقعیت و جلوه های ویژه را با عکاسی از صفحه سبز ادغام کنید.

طبقه 124

- از سریعترین آسانسورهای دوطبقه جهان که با سرعت 10 متر بر ثانیه حرکت می کنند هیجان زده شوید و از طریق تلسکوپ های پرقدرت به دنیای پایین نگاه کنید. به تراس مشاهده عمومی در فضای باز مشرف به خط افق همیشه در حال رشد بروید.

در ارتفاع 456 متری، طبقه 125 یک عرشه بزرگ را ارائه می دهد که با سلیقه در مشربیه عربی تزئین شده است

چقدر باید در برج خلیفه بمانیم؟

باید سه تا چهار ساعت را برای گشت و گذار در برج خلیفه وقت بگذارید. شما می توانید سی تا چهل دقیقه را در طبقه 148 که عرشه مشاهده است بگذرانید، و در طبقه 125 و 124، می توانید هر چقدر که می خواهید زمان بگذرانید زیرا هر دو دارای کافه ها، سالن ها و رستوران های متعدد هستند.

بهترین زمان برای بازدید از برج خلیفه چه زمانی است؟

ساعت غروب آفتاب (ساعت 16:00 تا 18:00) بهترین زمان برای بازدید از برج خلیفه در نظر گرفته می شود. این ساعات به عنوان بهترین زمان بازدید در نظر گرفته می شود و هزینه بلیط نیز نسبتاً بالا است. با این حال، اگر به دنبال بازدید از این ساختمان نمادین در زمانی که جمعیت کمتری وجود دارد، هستید، اوایل عصر قبل از تعطیل شدن و صبح ها حدود ساعت 10 صبح بهترین زمان برای بازدید از برج خلیفه است.

بهترین رستوران ها برای صرف غذا در برج خلیفه کدامند؟

At.mosphere-  از یک تجربه ناهار خوری مجلل در At.mosphere، بالاترین سالن و رستوران جهان که غذاهای فرانسوی، اروپای مرکزی و اروپایی سرو می کند، لذت ببرید. این رستوران از پنجره شیشه‌ای شفاف خود منظره شهر را ارائه می‌دهد.

آرمانی آمال-  اگر به دنبال تعطیلاتی با غذا هستید، باید از آرمانی آمال دیدن کنید که غذاهای بسیار خوشمزه ای را ارائه می دهد که توسط سرآشپزهای سرتاسر جهان تهیه شده است. مرغ Quesadilla، مرغ کره، و کاری در اینجا باید امتحان کنید.

Armani Ristorante-  این یک رستوران هندی اساسی است که ترکیبی عالی از غذاهای معاصر و سنتی را سرو می کند. در اینجا می توانید غذاهای بی نظیری را در منو پیدا کنید که آن را از هر رستوران 5 ستاره معمولی متمایز می کند.

آرمانی هتل و رستوران

نقطه مورد علاقه برج خلیفه

  • از نمایش زنده فواره از بالا لذت ببرید

با آهنگ های یک موسیقی پر زرق و برق و رقص جریان آب را با طراحی کامل از بالای برج خلیفه تماشا کنید. شما می توانید انتخاب کنید که یا در یک سالن بنشینید یا فقط می توانید از مشاهده بازدید کنید تا یک بار در زندگی بخشی از این تجربه باشید.

  • شام در AT.MOSPHERE

فرصتی برای شام در مرتفع ترین رستوران جهان با شکوه و تجمل مناسب داشته باشید. این مکان برای شما غذاهای لذیذ متعددی سرو می‌کند و همچنین فرصتی برای لذت بردن از مناظر پانورامایی اطرافتان را خواهید داشت.

  • کاوش در عرشه مشاهده

از آنجایی که برج خلیفه مرتفع ترین و بزرگ ترین بنای بشر در جهان است، می توان شگفتی را از بالای آن تجربه کرد. عرشه رصد برج خلیفه در سطح ۱۴۸ (طبقه) قرار دارد و مشرف به مناظر زیبای مختلف از خط افق دبی است. همچنین می توانید دوربین های دوچشمی و تلسکوپ را در اینجا اجاره کنید تا دید بهتری از زیبایی های اطراف خود داشته باشید.

  • راید دریاچه فواره دبی

با یک فواره آب باشکوه احاطه شوید که آب را تا ارتفاع 45 سطح پرتاب می کند. از دریاچه زیبا عبور کنید و نگاهی اجمالی به اولین جلسه رقص رقص یک جریان آب در جهان داشته باشید. این فعالیت هنگام کاوش برج خلیفه باید امتحان شود زیرا به شما امکان می دهد شاهد برخی از زیباترین ترکیبات رنگی از حدود 6600 نور باشید.

از پارک برج خلیفه دیدن کنید

این مکان که به عنوان پارک جزیره برج خلیفه نیز شناخته می‌شود، یکی از بهترین مکان‌هایی است که می‌توانید از آنجا نگاهی اجمالی به نمایش فواره شگفت‌انگیز داشته باشید. پارک برج خلیفه با شش چشمه آب، درختان گل‌دار، مسیرهای پیاده‌روی نخل‌کاری‌شده و باغ‌های سرسبز، یک مقصد برای هر نوع تفریحی است.

مشاوره و رزرو