بهترین رستوران های ساحلی دبی

جاذبه های گردشگری دبی 01 تیر ، 1403 20 دقیقه

1-آماسینا |  Amaseena

در آماسینا در ریتز کارلتون دبی، می‌توانید ذائقه‌های خود را به سفری ببرید تا طعم‌های سنتی غذاهای عربی را در تور دبی کشف کنید. رستوران های ساحلی در دبی به شکل چادرهای بادیه نشین طراحی شده است که شما را به روزهای باستانی گذشته منتقل می کند و باعث می شود احساس سلطنت کنید. این رستوران دارای انواع غذاهای محلی و همچنین غذاهای مورد علاقه همیشه است.شما می توانید غذای خود را با همراهی موسیقی خوش آهنگ عربی که توسط نوازندگان پخش می شود میل کنید. هر چهارشنبه و پنج شنبه، آماسینا یک شب کبه و کباب زنده را ارائه می دهد که یک خانه ویژه توسط سرآشپز رامی است.

مکان: غذاهای ساحلی جمیرا :

زمان: 19:00 تا 23:00

قیمت تقریبی برای دو نفر 500 درهم است.

1-آماسینا |  Amaseena

2-برستی | Barasti

این بار مشرف به وسعت وسیع دریا است و مسلماً پایتخت صحنه اجتماعی مسافران قیمت تور دبی 7 شب و8 روز است. این مکان به دلیل انتخاب بزرگ و بین المللی کافه، منوی پرخاشگر و خوشمزه و همچنین کوکتل های لذیذش شناخته شده است.  اینجا غذاخوری به عرشه بالایی، عرشه پایینی، سالن استراحت و یک منطقه شیشا تقسیم شده است و به اندازه کافی بزرگ است که میزبان تعداد زیادی از مردم باشد.این بار همچنین منظره وسیعی از مارینا ارائه می دهد که واقعاً دیدنی است!  بار برنده جوایز، با کیفیت بین المللی، در نزدیکی ساحل به همراه موسیقی عالی و کوکتل های خوب است.

مکان: جاده الصفوح، دبی مارینا

غذا: قاره ای، مدیترانه ای

زمان بندی: 10:00 صبح تا 02:00 بعد از ظهر، ساعات خوشی از 16:00 تا 07:00 بعد از ظهر.

قیمت تقریبی دو نفره 400 درهم است

2-برستی | Barasti

03-نوار ساحلی و گریل | The Beach Bar and Grill

نوار ساحلی و گریل که در بین باغ‌های سرسبز واقع شده و بر روی شن‌های طلایی که منظره خیره‌کننده خلیج Palm Island را ارائه می‌دهد، گسترده شده است. در طول روز، استراحتگاه به محیطی واحه‌مانند تبدیل می‌شود که نسیم آرام اقیانوس و هوای استوایی میزبان عالی است. غذاهای دریایی و سالادهای لذیذ، تازه و ترد را به عنوان غذای اصلی خود سرو می کند. با نزدیک شدن به شب، با نورهای شاد و نور شمع های سوسوزن که به جمع شما می آیند، به یک فرار رمانتیک ایده آل برای مسافرانی که در جستجوی ارزانترین تور دبی تبدیل می شود.

مکان: دبی مارینا

غذاهای: استیک و غذاهای دریایی

زمان بندی: 12 ظهر تا 3:30 بعد از ظهر و 19:00 تا 23:30

 قیمت تقریبی برای دو نفر 400 درهم است 

03-نوار ساحلی و گریل | The Beach Bar and Grill          

4-کاپیتان | Captain’s

شگفت انگیزترین چیز در مورد Captain's در دبی مناظر باشکوه آن است. موضوع دریایی که از نام آن پیداست، با موقعیت بی عیب و نقص آن در ساحل جبل علی بیش از حد قابل توجیه است. امتداد 800 متری هتل از شن و ماسه خصوصی، نقطه‌ای است که منظره‌ای بادگیر از افق را با تور دبی لحظه آخری ارائه می‌دهد که به دریای عرب می‌رسد. حس رمانتیک با امواج مواج و آسمان پرستاره بیشتر می شود. اگرچه Captains کمی دورتر از شهر اصلی است، اما این فاصله را با مناظر خیره کننده توجیه می کند. شیشا، موسیقی و نوشیدنی ها پایه های اصلی این غذاخوری خیره کننده هستند.

مکان: JA Jebel Ali Golf Resort، نزدیک یافا

زمان‌بندی 09:00 صبح تا 11:00 شب، ساعات خوشی از 5:50 عصر تا 6:30 بعد از ظهر

قیمت تقریبی برای دو نفر 500 درهم است

4-کاپیتان | Captain’s

5-ساحل ویلا | Villa Beach

ویلا بیچ یکی از ایده آل ترین رستوران هایی است که مطمئنا با محیط، موقعیت و غذاهای خود نفس شما را در یک تور دبی ۵ شب بند می آورد. این رستوران ساحلی در دبی منظره ای فراموش نشدنی از برج العرب را به شما می دهد و بهترین غذاهای مدیترانه ای را سرو می کند. آب‌هایی که زیر پای شما می‌چرخند، مطمئناً به شما این احساس را می‌دهد که درست به بهشت ​​قدم گذاشته‌اید.لطفا توجه داشته باشید که محبوبیت رستوران تضمین می کند که از قبل رزرو کنید. شام ساحلی در زیر برج العرب چیزی است که تخصص اصلی و ارزش یادآور این مکان غذاخوری عالی است. در شب به قطعه ای از بهشت ​​تبدیل می شود که با نورهای ستاره ای تزئین شده است!

مکان: پالم جمیرا

غذاهای: مدیترانه ای

زمان بندی: 12:30 تا 4 بعد از ظهر و 18:30 تا 23:30

قیمت تقریبی از 450 درهم برای شما شروع می شود

5-ساحل ویلا | Villa Beach

6-سالن استراحت ساحلی چیل | Chill Beach Lounge

I Chill Beach Lounge واقع در Rixos در پالم دبی که یادآور یک اتاق ناهار خوری غیررسمی یا یک صندلی ضیافت است، یک تجربه غذاخوری بی نظیر و به یاد ماندنی است. این مکان در نقطه ای عالی برای لذت بردن از غروب های خیره کننده و مناظر خیره کننده از کنار اقیانوس و نخل های خش خش واقع شده است. این فضا به خاطر شیشس‌ها و فضای آرامش، مطمئناً یکی از مکان‌هایی است که زمان در آن جا می‌نشیند و به شما امکان می‌دهد از این تجربه نهایت لذت را ببرید. محیط آن را به شگفت‌انگیزترین مکان برای لذت بردن از یک شام عاشقانه برای دو یا یک شب شادی با دوستان تبدیل می‌کند. این اقامتگاه دارای منوی متنوع است که مطمئناً ذائقه شما را غلغلک می دهد.

مکان: ساحل، پالم جمیرا

غذاهای: بین المللی فینگر فود

زمان بندی: 09:00 صبح تا 01:00 بامداد

قیمت تقریبی برای دو نفر 200 درهم است

6-سالن استراحت ساحلی چیل | Chill Beach Lounge

7- رستوران شو چو | Sho Cho Restaurant

یک رستوران سنتی ژاپنی، شو چو به سرعت به دلیل تنها مکانی بودن که می‌تواند تجربه‌ای واقعاً شرقی ارائه دهد، به سرعت محبوبیت پیدا کرده است. این رستوران با مبل‌های چرمی کاملاً سفید و فضای داخلی و نورپردازی شیک که با میزهای غذاخوری سنتی در یکی از طرفین آن مشخص می‌شود، مبله شده است. این رستوران ساحلی در دبی در گذشته به دلیل ایده های نوآورانه و سبک های آشپزی خود تحسین های زیادی را دریافت کرده است. شما می توانید از مناظر خیره کننده اقیانوس لذت ببرید و در عین حال از غذاهای لذیذ فراوان لذت ببرید. این مکان همچنین دارای یک دی جی داخلی است که باعث می شود واقعا از شام خود لذت ببرید. همچنین دارای یک بار پرجنب‌وجوش با طیف گسترده‌ای از کوکتل‌ها است.

مکان: ساحل دریایی دبی

غذاهای تفریحی: ژاپنی

زمان: 07:00 تا 03:00 بامداد

قیمت تقریبی برای دو نفر 165 درهم است

7- رستوران شو چو | Sho Cho Restaurant

8-بار ساحلی مائویی | Maui Beach Bar

این رستوران الهام گرفته از پاگودا به خاطر جذب مهمانانش با غذاهای دریایی خوش طعم معروف است. این غذاخوری خوب کنار استخر که در قلب استراحتگاه قرار دارد، کل محیط را با آب احاطه کرده است، منوی غذاهای دریایی عجیب و غریب را برای مهمانان خود فراهم می کند که طعم های الهام گرفته از غذاهای آسیایی را با هم ترکیب می کند. در حالی که اینجا هستید، نمی توانید سوشی، ساشیمی و سویچه اصیل را از دست بدهید. در این محیط خیره کننده که احساس واقعی نقاشی دیواری را برای شما به ارمغان می آورد، استراحت کنید و خود را رها کنید.

مکان: Sofitel Dubai The Palm Resort & Spa, Palm Jumeirah, Dubai

آشپزی: فست فود

همه روزه از ساعت 06:30 صبح تا 11:30 شب باز می شود

قیمت تقریبی برای دو نفر 350 درهم است

8-بار ساحلی مائویی | Maui Beach Bar

9-ساحل | The Shore

اگر به دنبال یک غذای آرام و دنج در ساحل هستید، دیگر جستجو نکنید! این رستوران ساحلی در دبی که غذاهای مکزیکی را سرو می‌کند، منظره‌ای باشکوه از ساحل آتلانتیس و برج درخشان دبی مارینا را در فاصله‌ای دور ارائه می‌دهد. Shore به دلیل خدمات بی عیب و نقص خود توسط کارکنان خود شناخته شده است که راحتی شما را در طول مدت اقامت در آنجا تضمین می کند. یک میز در فضای باز با غذاهای تند مکزیکی و یک کوکتل برای رفتن با آن، یک قرار شام عالی خواهد بود.

مکان: عرشه استخر سلطنتی، آتلانتیس نخل، پالم جمیرا، دبی

آشپزی: غذاهای لذیذ مکزیکی

زمان:  09:00 صبح تا 07:00 بعد از ظهر

 برای دو نفر حدودا 330 درهم

9-ساحل | The Shore

10-پالم گریل در ریتز کارلتون | Palm Grill at Ritz Carlton

پالم گریل در ریتز کارلتون در دبی تجربه ای به یاد ماندنی از صرف غذا در ساحل در محیطی آرام و خنک را به ارمغان می آورد. این رستوران منظره 180 درجه ای از دریای عرب را ارائه می دهد که آن را به یکی از بهترین مکان ها برای دیدن تبدیل می کند. این مکان ناهار خوری لذیذ طیف خیره کننده ای از غذاهای کبابی را از غذاهای دریایی تازه گرفته شده، میگوهای ببری، لابستر عمانی تا صدف تازه تمیز شده ارائه می دهد. این رستوران همچنین طیف خیره کننده ای از کوکتل ها را سرو می کند که برای نوشیدن پس از یک روز طولانی بسیار عالی است. به سادگی نشستن و یکی بودن با تجربه در حین لذت بردن از منظره اقیانوس یک تجربه به یاد ماندنی است.

مکان: جمیرا بیچ رزیدنس، ریتز کارلتون دبی.

آشپزی: غذاهای دریایی

زمانبندی: 12 ظهر تا 11 شب، ساعات خوشی از ساعت 16:00 تا 07:00

 قیمت تقریبی برای دو نفر 380 درهم است

10-پالم گریل در ریتز کارلتون | Palm Grill at Ritz Carlton

11-موج شکن ها | Wavebreakers

مورد علاقه دیگر Wavebreaker، بار ساحلی هیلتون دبی است. اگر به اینجا می‌روید، می‌خواهید یک باربیکیو بخورید. در این رستوران مجموعه‌ای از انتخاب‌های خوشمزه از ریبی تا خرچنگ‌های زنده و بشقاب‌های غذاهای دریایی سرو می‌شود. یک منوی جامد برای دوستداران سبزیجات و همچنین غذاها و نوشیدنی های مکزیکی وجود دارد. شما می توانید همه آن را با کوکتل، سیب، خوشمزه بشویید.مکان: هیلتون دبی، واک : غذاهای کبابی از غذاهای گیاهی گرفته تا خرچنگ‌های کانادایی زنده مورد علاقه مهمانان است. اگر اشتهای زیادی دارید یا می خواهید خود را امتحان کنید، The Jawbreaker یک همبرگر عظیم ۲ کیلوگرمی رقیب شماست. ببینید چه کسی در صدر قرار می گیرد.

آشپزی: چند آشپزی

زمان بندی:  10:00 صبح تا 23:00

 35 - 340 درهم

11-موج شکن ها | Wavebreakers

12-بوسولا | Bussola

بوسولا یک رستوران معمولی نیست. این مجموعه ای از 3 رستوران در 1 است که با روحیه شما مطابقت دارد. برای غذاخوری‌های خودمانی، پیتزافروشی طبقه بالایی با آنتی‌پاستی سنتی، مارگریتا و پیتزای بوسولا سیگنچر وجود دارد. برای مهمانانی که ذوق غذاخوری خوب دارند، رستوران طبقه پایین با کلاسیک های سنتی ایتالیایی شمالی و جنوبی شما را در بهشت ​​هفتم رها می کند. در همین حال، Bussola Lounge مکان مناسبی برای نوشیدنی قبل از غذا یا اگر دوست دارید میان وعده‌هایی از جمله کلمد، سالاد و بسته‌بندی ساندویچ میل کنید، است.

مکان: Westin Dubai Mina Seyahi Beach Resort & Marina Dubai Marina

غذاهای:  Bussola در غذاهای ایتالیایی مانند پیتزا، کارپاچیو، کاپرز، اسپاگتی و سایر غذاهای مورد علاقه ایتالیایی تخصص دارد.

زمان:  یکشنبه تا پنجشنبه - 12:00 تا 15:00، 19:00 تا 23:00

 50 تا 150 درهم.

12-بوسولا | Bussola

13-ساحل کاو | Cove Beach

یکی دیگر از هتل های جمیرا بیچ، کوو بیچ است که تمام ویژگی های یک رستوران ساحلی در دبی را دارد. مناظر آن از برج العرب باشکوه است و منوی مدیترانه ای ریویرا با لمس معاصر شما را ترشح می کند! از غذاهای سنتی از توسکانی تا پروونس با لذت هایی مانند کارپاچیو، پاستا و مردانا استفاده می کند. به Sea Lounge بروید و مجموعه‌ای از کوکتل‌ها و ماکت‌ها همراه با طعم‌های قلیان را خواهید دید. اگر  رز نقطه ضعف شماست، رز بار به شما کمک می کند تا خود را لذت ببرید. دارای طیف وسیعی از  ها از جمله Cove Beach Original Rosé de Provence است که باید امتحان کنید.

مکان: غذای هتل ساحل جمیرا

غذاهای مدیترانه ای ریویرا، غذای ویژه در ساحل کوو است.

زمان:  شنبه تا چهارشنبه - 10:00 صبح - 1:00 بامداد

 پنجشنبه، جمعه - 10:00 صبح تا 3:00 صبح

 50 تا 390 درهم.

13-ساحل کاو | Cove Beach

14-رستوران ساحلی نیکی | Nikki Beach Restaurant

رستوران ساحلی نیکی به دلیل منوی غذاهای چندگانه اش که شامل لغزنده گوشت گاو واگیو، کاغذهای فلافل و ماهی میزو لعاب شده است، امتیاز بالایی در مورد علاقه گردشگران کسب می کند.با این حال، در غذاهای دریایی و سوشی عالی است، بنابراین اگر اینجا هستید، باید به آن ها تمایل داشته باشید. برای دسرهای بهشتی هم فضای کمی بگذارید: دسر و قایق های میوه بهترین راه برای پایان دادن به تجربه غذاخوری شما هستند.غذاهای مروارید جمیرا:  غذاهای کبابی، بشقاب های غذاهای دریایی و رول های سوشی چیزی است که رستوران ساحلی نیکی به آن معروف است. با این حال، شما همچنین نمی خواهید نوار خامی را که در آن صدف، خاویار، ماهی تن و میگو در انتظار شماست از دست بدهید.

زمان:  11:00 صبح تا 21:00

 30 تا 1500 درهم.

14-رستوران ساحلی نیکی | Nikki Beach Restaurant

15-لا ایوان | La Veranda

لا ایوان هتل جمیرا بیچ یکی از برترین رستوران های ایتالیایی مورد علاقه دبی است و به راحتی می توان دلیل آن را فهمید. این مکان عالی برای غذاخوری غیررسمی است و میهمانان را با مناظر دیدنی برج العرب و مارینا پذیرایی می کند. این بر اساس اولین خدمت، اولین خدمت عمل می کند، بنابراین اگر شما مشتاق هستید که به آنچه که ارائه می دهد توجه کنید، دستپاچه نشوید! شما همچنین می توانید با نوشیدنی مورد علاقه خود استراحت کنید زیرا رستوران همه چیز از آبجو آبجو گرفته تا  و ویسکی و کوکتل ارائه می دهد.غذای هتل جمیرا بیچ:  شما نمی توانید پیتزاهای پخته شده در محل را با چاشنی های انتخابی خود از دست بدهید. همچنین در غذاهای دریایی، Pollo Grigliato، Bistecca Alla Griglia Ribeye، و Gamberoni All Griglia تخصص دارد.

 50 تا 180 درهم.

15-لا ایوان | La Veranda

16-کافه ساحلی ماهی | Fish Beach Taverna

اگر دوست دارید یکی از شب های خود را در دبی با غذاهای لذیذ از غذاهای اژه ای و در عین حال لذت بردن از مناظر خیره کننده خلیج بگذرانید، فیش بیچ تاورنا یکی از بهترین رستوران های ساحلی دبی است. از غذای اشتها آور و خدمات بی عیب و نقص گرفته تا چیدمان صندلی های ایده آل، همه چیز در مورد این رستوران ساحلی درجه یک است.انتخاب غذاهای دریایی و دسرها، به ویژه، بسیار چشمگیر است. چه می‌خواهید از طعم‌های ترکیه و یونان با منظره‌ای جادویی غروب آفتاب لذت ببرید یا زیر آسمانی که توسط ستاره‌ها روشن شده است، به این رستوران بروید و خاطرات مادام‌العمر را با عزیزانتان بسازید.

مکان: استراحتگاه و مارینا ساحلی Le Meridien Mina Seyahi، دبی

غذاهای: غذاهای دریایی

زمانبندی: 12 ظهر تا 11 شب

تقریبا. هزینه برای دو نفر - 250 درهم.

16-کافه ساحلی ماهی | Fish Beach Taverna

17-می درخشد | Shimmers

می درخشد که در میان برترین رستوران‌های کنار ساحل در دبی به حساب می‌آید، مکانی محبوب با خوراکی‌های زیادی است، از جمله غذاهای متنوع از غذاهای اصیل یونانی و قلیان با طعم معطر. چیدمان صندلی در فضای باز در Shimmers به ​​شما این امکان را می دهد که روی ماسه های سفید ساحل استراحت کنید و تنها چند متر دورتر از دریا بنشینید. علاوه بر لذت های خوش طعم، می توانید از مناظر مسحورکننده آب های درخشان خلیج و برج العرب باشکوه نیز لذت ببرید.عصرها با موسیقی چشمگیر نواخته شده توسط دی جی های محبوب و نورپردازی دلپذیر، سرزندگی را به محیط آرام بخش می بخشد.

مکان: مدینه جمیرا، مینا سلام، استخر و ساحل، دبی

غذاهای: یونانی

زمان: 12 ظهر تا 12:30 صبح

تقریبا. هزینه برای دو نفر - 350 درهم.

باید بخوانید:  بهترین زمان و فصل برای بازدید از دبی

17-می درخشد | Shimmers

18-خانه ساحلی | The Beach House

با چیدمان‌های مختلف صندلی از جمله سالن استراحت در تراس و میزهای بیرونی، درجه یک است و قطعاً ارزش وقت و هزینه شما را دارد. اگر مشتاقانه منتظر گذراندن لحظاتی آرام با معشوق خود هستید، به دور از شلوغی شهر، این رستوران نفیس لذت غذاخوری در ساحل را دوباره تعریف می کند.

یا اگر می‌خواهید یک شب سرگرم‌کننده با دوستانتان داشته باشید، The Beach House یک سالن استراحت با کلاس بالا دارد که همه می‌توانید از منظره‌ای با بیت‌های الکترونیکی شیک لذت ببرید. غدا دوستان می‌توانند انتظار داشته باشند که مجموعه‌ای عالی از غذاهای مدیترانه‌ای را در منو به همراه طیف وسیعی از قلیان در The Beach House بیابند.

مکان: Anantara The Palm Dubai Resort، Palm Jumeirah، دبی

آشپزی: مدیترانه ای

زمان: 12 ظهر تا 1:30 بامداد

تقریبا. هزینه برای دو نفر - 380 درهم.

همچنین بررسی کنید:  40 بهترین کاری که در دبی با کودکان انجام می شود

18-خانه ساحلی | The Beach House

19-رستوران ساحلی لائولا | LaOla Beach Restaurant

بهترین بخش لذت بردن از تجربه غذاخوری در رستوران ساحلی لائولا این است که بر خلاف سایر رستوران های مجلل ساحلی دبی، هزینه زیادی برای شما نخواهد داشت. این رستوران که جزو برترین‌های منطقه به حساب می‌آید، در تمام طول روز باز می‌ماند تا علاوه بر غذاهای لذیذ خود، با غذاهای محبوب در سطح جهانی از مهمانان پذیرایی کند.چه دیوانه وافل باشید و چه بخواهید طیف کلاسیک غذاهای دریایی را کاوش کنید، رستوران ساحلی لائولا طعم های به یاد ماندنی و مناظر خیره کننده را تضمین می کند.

مکان: پشت ساگا ورلد، ساحل کایت، خیابان 2 دی، ام سقیم، دبی

غذاهای: بین المللی و غذاهای دریایی

زمان بندی: 8 صبح تا 10 شب

تقریبا. هزینه برای دو نفر - 175 درهم.

19-رستوران ساحلی لائولا | LaOla Beach Restaurant

20- اقامتگاه ساحلی جمیرا | The House of Curry

این رستوران ساحلی در دبی جذابیت هندی روستایی دارد و غذاهای هندی فوق‌العاده‌ای را سرو می‌کند که دوست دارید از روی انگشتانتان لیس بزنید. فضای داخلی عجیب و غریب آنها آنها را از سایر رستوران های هندی دبی متمایز می کند و البته غذاها عالی هستند.برای زوج‌هایی که جوانه‌های چشایی آن‌ها برای خوردن ماسالاها و طعم‌های فوق‌العاده طولانی است، House of Curry بهترین مکان برای صرف غذا است.

مکان: واحد 2301، ساحل جمیرا بیچ رزیدنس (JBR) ، دبی

غذاهای :  مرغ کره، انبه لاسی، گوشت گوسفند روگانجوش، کولفی

زمان:  12 ظهر تا 12 نیمه شب

 198 درهم. برای دو نفر

20- اقامتگاه ساحلی جمیرا | The House of Curry

21- الخیمه | Al Khayma

غذاهای لذیذ مورد علاقه خود را از منطقه میل کنید و در عین حال از مناظر سورئال خلیجی که دقیقاً روبروی شما قرار دارد لذت ببرید - الخیما یکی از بهترین رستوران های ساحلی در دبی است که در غذاهای خاورمیانه تخصص دارد. از پیش غذای داغ اشتها آور گرفته تا خوراکی های سنگین تر غذای اصلی، هر آیتمی در منو بهترین طعم های جهان عرب را به ارمغان می آورد. با خانواده خود بیایید و از یک تجربه ناهار خوری خوب در قسمت نشیمن سرپوشیده با فضای داخلی زیبا لذت ببرید.وقتی خوردن شامتان تمام شد، به سالن تراس بروید و یک قلیان معطر خاص سفارش دهید. در لذت بردن از فضای دلپذیر و محیط راحت مکان عجله نکنید زیرا لحظات سپری شده در اینجا به خاطراتی برای یک عمر تبدیل خواهند شد.

مکان: روبروی جمیرا 1، دبی

غذاهای: خاورمیانه

زمان بندی: 5 بعد از ظهر تا 3 صبح

تقریبا. هزینه برای دو نفر 240 درهم است.

21- الخیمه | Al Khayma

22-نسیمی | Nasimi

اگر مکانی در دبی وجود داشته باشد که سبک زندگی چندوجهی و پر جنب و جوش آن را تجسم کند، ساحل نسیمی در دبی است. با اختلاف زیاد، یکی از محبوب ترین مکان ها برای صرف غذا در میان مردم محلی و مهمانداران است. با فرارسیدن روز، نسیمی نقش یک کلوپ ساحلی را برعهده می‌گیرد و همانطور که ستاره‌ها در شب بیرون می‌آیند، در روز نیز این کار را انجام می‌دهند و تبدیل به یک کلوپ شبانه می‌شود که توسط بهترین بازیگران و دی‌جی‌های بین‌المللی زنده می‌شود. این مکان بیشتر به رنگ سفید ساخته شده است و چند پاشش رنگ جادویی خود را در همه جا به ارمغان می آورد. آب های تالاب در یک انتها موج می زند در حالی که ساختار قدرتمند آتلانتیس در سمت دیگر بلند است. دیدن مردمی که از روز تا سحر در اینجا سرد می شوند معمول است!

مکان: پالم جمیرا، ساحل غربی

غذاهای: مدیترانه ای

زمان: 12 ظهر تا 12 نیمه شب

 قیمت تقریبی برای دو نفر 500 درهم

22-نسیمی | Nasimi

23-مجلس بهار | Majlis Al Bahar

مجلس البهار که به عنوان یکی از بهترین رستوران های ساحلی دبی شناخته می شود، به دلیل چیدمان ساده و در عین حال جالب به سبک «میزهای روی شن» مورد علاقه مردم محلی و گردشگران است. غذاهای لذیذ را بخورید زیرا مناظر و صداهای آرامش بخش حواس شما را خشنود می کند و خاطره انگیزترین لحظات سفر به دبی را برای شما رقم می زند.شما می توانید انتظار داشته باشید که از غذاهای متنوعی از غذاهای مدیترانه ای و خاورمیانه در مجلس البهار لذت ببرید. اگر قرار است قراری در کنار ساحل داشته باشید، فقط یک میز برای خود و عزیزتان رزرو کنید و همه چیز را به مهمان نوازی گرم و فضای باز رستوران بسپارید.

مکان: جاده ساحلی جمیرا، ام سقیم، دبی

غذاهای: مدیترانه ای

زمان بندی:  7 عصر تا 12 صبح.

23-مجلس بهار | Majlis Al Bahar

24-هفت شن | Seven Sands

هفت شن با ارائه یک تجربه ناهار خوری خوب با محیطی در کنار ساحل، انتخابی عالی برای افزودن شادی های مختلف به شب شماست. این رستوران شیک، مشرف به آب‌های آبی خلیج، با محیط‌های معمولی و دکورهای شیک، یک فرار ایده‌آل از گشت‌وگذارهای دیدنی خسته‌کننده است.

Seven Sands که ادعا می‌شود یکی از بهترین رستوران‌های کنار ساحل در دبی است، بیشتر به خاطر ارائه غذاهای غیرعادی از غذاهای اماراتی که از طریق تلفیقی از سنت با امکانات مدرن کشف شده‌اند، شناخته می‌شود. برخی از غذاهای سیگنچر که باید در این رستوران سرو شود عبارتند از: ماله کورس، چوباب و کوفته.

مکان: ساحل، اقامتگاه ساحلی جمیرا، دبی

غذاهای: اماراتی

زمان: 12 ظهر تا 1 بامداد

تقریبا. هزینه برای دو نفر - 275 درهم.

24-هفت شن | Seven Sands

25-داو و لنگر | The Dhow & Anchor

منوی گسترده، فضای آرامش‌بخش و خدمات در سطح جهانی - Dhow & Anchor مطمئناً سزاوار جایگاهی در لیست بهترین رستوران‌های ساحلی دبی است. در فضایی پر از اسراف غوطه ور شوید و با بهترین انتخاب از غذاهای معاصر بریتانیایی در دبی، ذائقه خود را پذیرایی کنید.از یک غذای خوب و تجربه  در فضای داخلی سرپوشیده لذت ببرید یا یک میز در محوطه بزرگ تراس رزرو کنید و در فضای باز غذا بخورید. مناظر خیره کننده برج العرب و اطراف آن را می توان از اینجا در حالی که در حال خوردن غذاهای فانتزی در منو هستید لذت برد.

مکان: هتل جمیرا بیچ، جاده جمیرا، دبی

غذاهای: معاصر بریتانیا

زمان بندی: 12 ظهر تا 1:30 بامداد

تقریبا. هزینه برای دو نفر - 490 درهم.

25-داو و لنگر | The Dhow & Anchor

منبع: سفر ایمن مانوک

مشاوره و رزرو