77 مکان دیدنی در دبی

جاذبه های گردشگری دبی 18 تیر ، 1403 30 دقیقه

در تور دبی مکان های توریستی زیادی برای انتخاب وجود دارد. شما فقط باید یک دسته را انتخاب کنید و یک لیست کامل از گزینه ها را در مقابل خود خواهید داشت. دبی واقعاً همه چیز دارد، جایی که می توانید زندگی دریایی را در آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب یا برای یک شام در کروز Dhow بروید. دبی از پارک‌های موضوعی بزرگ‌تر از رویای شما گرفته تا مراکز خرید شگفت‌انگیز، به یکی از شهری‌ترین و امروزی‌ترین مقاصد اخیر تبدیل شده است.

هر جاذبه در دبی با در نظر گرفتن پتانسیل کاوشگران منحصر به فرد آن با نهایت دقت ایجاد شده است. زیرساخت جزایر نخل مطمئناً نفس شما را بند می آورد، در حالی که برج العرب و برج خلیفه بر فراز رویاهای شما قرار می گیرند، که همه آنها را می توانید در این تور نیم روزه شهر دبی کاوش کنید .

دبی مکان‌های زیادی برای دیدن بهترین نوع تفریح دارد مانند پارک آبی وایلد وادی ، پارک آبی آتلانتیس آکواونچر، پارک‌های بالیوود و بسیاری دیگر. از بچه های کوچک، تا معتادان به خرید، تا جویندگان ماجراجویی - تجربه ای وجود دارد که برای هر مسافری در ارزانترین تور دبی در انتظار رونمایی است!

آشنایی با تمام جاذبه های گردشگری دبی 

آشنایی با تمام جادبه های گردشگری دبی

1-موزه آیا AYA دبی

AYA Universe در دبی دارای 12 اتاق با موضوع است که در منطقه ای به مساحت 40000 فوت مربع گسترده شده اند. فضاهای نوآورانه، رویدادهای فرهنگی، و جامعه پر جنب و جوش آن، نگاهی اجمالی به شهر آینده دارد. عناصر تعاملی مانند کنترل صور فلکی با حرکت دست یا حرکت در رودخانه های درخشان که اتاقک ها را به هم متصل می کنند، تجربه های منحصر به فردی را ایجاد می کنند.

موزه ایا

2-برج خلیفهBurj Khalifa |

شاهد مناظر پانوراما از منظره دبی از عرشه رصد در برج خلیفه، بلندترین ساختمان جهان باشید.با سریع ترین آسانسور شیشه ای جهان تا طبقه 124 برج خلیفه سفر کنید.از یک وعده غذایی در مرتفع‌ترین رستوران جهان، At.mosphere، واقع در طبقه 122 مرتفع‌ترین ساختمان جهان در قیمت تور دبی 7 شب و8 روز لذت ببرید.از فواره سرپوشیده در برج خلیفه شگفت زده شوید که با 6000 چراغ چشمک زن در شب روشن می شود. در سالن برج خلیفه که خود را به عنوان بلندترین سالن در جهان می‌بالد، استراحت کنید برای افزودن به تجربه خود در اینجا، مناظری بدون مانع از نمایش فواره دبی را از عرشه مشاهده در طبقه 124 تماشا کنید.

مکان: در بلوار شیخ محمد بن راشد 1 واقع شده است.

قیمت: 132 - 303 درهم

زمانبندی: برای طبقه 124 و 125: - زمان ساعات غیر پربیننده از 10:00 صبح تا 3:30 بعد از ظهر و 07 از : 00 بعد از ظهر تا 11:00 شب و زمان بندی ساعات پربیننده از 16:00 تا 6:30 بعد از ظهر است. برای طبقه 148، 124 و 125: -  بازه های زمانی برای ساعات غیر پربیننده 07:00 بعد از ظهر، 08:00 بعد از ظهر، 9:00 بعد از ظهر، و بازه های زمانی برای ساعات اولیه از 12:00 بعد از ظهر تا 6:00 بعد از ظهر است.

از دست نده:

- درست قبل از غروب آفتاب برای تماشای مناظر تماشایی اقیانوس، صحرا و نورهای خیره کننده به آنجا بروید.

- برای تجربه بهتر، از Cafe Treat و Mission 828 VR دیدن کنید.

- با بازدید از موزه های الشینداغا و اتحاد، اهمیت تاریخی دبی را با تور دبی از شیراز کاوش کنید.

چگونه برسیم؟

- با مترو: بهترین راه برای رفتن از بر دبی به برج خلیفه، مترو است که 20 دقیقه طول می کشد، از خط قرمز به ایستگاه برج خلیفه/دبی مال بروید.

- با اتوبوس: در غیر این صورت، می توانید از اتوبوس F13 استفاده کنید که حدود 40 دقیقه طول می کشد تا در مرکز خرید دبی پیاده شوید.

نکته داخلی:  برج خلیفه یکی از پربازدیدترین جاذبه های دبی است و به طور معمول صف های زیادی را تجربه می کند. توصیه می شود بلیط های جاذبه دبی را به صورت آنلاین خریداری کنید و حدود یک ساعت در وقت خود صرفه جویی کنید.

برج خلیفه

3-نخل جمیرا Palm Jumeirah-

معماری جزایر نخل جمیرا را تحسین کنید که به معنای واقعی کلمه به شکل درخت نخل هستند و جزو مکان های توریستی دبی هستند که باید از آنها  با تور دبی لحظه آخری دیدن کنید.در پارک آبی Aquaventure، می‌توانید کودک درون خود را با سوار شدن بر سرسره‌های آب رکوردشکنی، آب پاشیدن در استخرها یا استراحت در ساحل خصوصی با یک کوکتل آزاد کنید.از آکواریوم The Lost Chambers دیدن کنید، جایی که می توانید غواصی کنید یا در تالاب های پر از 65000 موجود آبزی، از جمله 14 گونه کوسه و پرتو، غواصی کنید.با یک تور قایق در اطراف ساحل پالم جمیرا همراه شوید و تعدادی از نمادین ترین ساختمان های اینجا را تماشا کنید.سقوط آزاد در امتداد نخل در یک جلسه چتربازی پشت سر هم با Skydive Dubai، تجربه ای که مخصوصاً برای عاشقان ماجراجویی تور دبی ۵ شب طراحی شده است.

قیمت:  1516 - 1815 درهم

نخل جمیرا

4-موزه آینده Museum of the Future

یکی از بهترین مکان‌های توریستی در دبی، با تور دبی از مشهد موزه آینده  ، یک موزه عصر جدید است که به کاوش در آینده‌ای ممکن اختصاص یافته است و نشان می‌دهد که جهان در سال 2071 چگونه خواهد بود.

تخصص معماری Shaun Killa را در دیوارهای بیرونی موزه ها، که با خطوط شعر عربی حکاکی شده است، تحسین کنید.

از سفر به آینده دیدن کنید و درباره نحوه زنده ماندن فضانوردان در فضا بیشتر بدانید

جنگل‌های آمازون را در نمایشگاه دیجیتال آمازون کاوش کنید و جنگل‌های بارانی را کشف کنید که تاکنون تعداد کمی از انسان‌ها به آنجا رفته‌اند.

بیاموزید که چگونه می توانید به کاهش اثرات تغییرات آب و هوایی بر بدن انسان در Vault of Life، کتابخانه DNA موزه آینده کمک کنید.

در یک سری از مناظرات و رویدادها با رویاپردازان کلیدی صنعت شرکت کنید، جایی که آنها در مورد چشم اندازهای آینده خود بحثی آزاد خواهند داشت.

مکان:  اتوبان شیخ زاید

زمان: 10:00 صبح تا 6:00 بعد از ظهر

نحوه دسترسی: با مترو به ایستگاه مترو امارات تاورز بروید و می توانید مسافت باقی مانده را از طریق جاده شیخ زاید طی کنید تا در نهایت به مقصد خود که 228 متر فاصله دارد برسید.

موزه آینده

5-سافاری صحرا با شام باربیکیو Desert Safari with BBQ Dinner

یک روز را در سافاری در میان تپه‌های شنی بیابانی  با تور دبی از اصفهان سپری کنید، یکی از بهترین تجربیات فرهنگی که صحراهای دبی ارائه می‌کنند.

در هنگام غروب از میان شن‌های موج‌دار بیابان سفر کنید و منظره‌ای بدون مانع از غروب خورشید را تماشا کنید.

اگر به ورزش های ماجراجویانه تمایل دارید، می توانید دست خود را در ساندبوردینگ نیز امتحان کنید

آماده شوید تا شیفته یک روتین شکم سنتی شوید، همانطور که پس از یک روز طولانی سافاری در چادرهای بادیه نشین استراحت می کنید.

از یک بوفه شام ​​باربیکیو برای پایان دادن به روز خود لذت ببرید و از بین انبوهی از گزینه های گیاهی و غیر گیاهی انتخاب کنید.

سافاری صحرا با شام باربیکیو

6-آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب Dubai Aquarium

از میان تونل‌های زیر آب در آکواریوم دبی قدم بزنید ، دنیای پیچیده زیر آب که میزبان هزاران گونه دریایی است.

نگاهی اجمالی به کوسه‌های ببری در حال انقراض که در مخازن عظیم باغ‌وحش زیر آب نگهداری می‌شوند را ببینید.

برای کمی بیشتر ماجراجویی، در جلسه شنا با کوسه ها با تور دبی 7 شب ارزان شرکت کنید که شما را به اعماق مخازن کوسه می برد.

از نمایشگاه King Croc بازدید کنید که بزرگترین خزنده جهان را در خود جای داده است - یک تمساح غول پیکر با وزن 750 کیلوگرم

در غواصی در قفس، یک جلسه غواصی با راهنما که شما را در نمایشگاه های آبزیان در باغ وحش و آکواریوم دبی می برد، امتحان کنید.

مکان:  طبقه سوم، دبی مال، خیابان مرکز مالی، در امتداد جاده شیخ زاید، جنب برج خلیفه - دبی

قیمت: 70 - 89  درهم

زمان: یکشنبه تا چهارشنبه - 10 صبح تا 10 بعد از ظهر

                پنجشنبه تا شنبه - 10 صبح تا 12 صبح

چگونه می توان به آن رسید؟

- با مترو: با مترو به ایستگاه برج خلیفه/دبی مال بروید. پس از رسیدن به ایستگاه، به سمت جاده اصلی حرکت کنید. یک اتوبوس تغذیه کننده وجود دارد که هر 15 دقیقه از ایستگاه به مرکز خرید با تور دبی 4 شب و5 روز می رود. از طرف دیگر، مرکز خرید از طریق پل مترو لینک مجهز به تهویه مطبوع، 15 دقیقه پیاده تا ایستگاه فاصله دارد.

- با ماشین: اگر قصد دارید از مرکز دبی به سمت مرکز خرید دبی بروید، اولین تقاطع را انتخاب کنید و از جاده فایننشال سنتر (خیابان دوحه سابق) عبور کنید. در سمت راست جاده نزدیک به دبی مال را خواهید دید.

آکواریوم دبی

7-فواره دبی Dubai Fountain

شگفت‌انگیز در فواره دبی ، بلندترین نمایش‌های آبنمای طراحی شده در جهان و یکی از بهترین جاذبه‌های دبی

برای افزودن به این تجربه، در حین نمایش فواره سوار قایق آبرا شوید تا شگفتی را از آب های مارینا تماشا کنید.

پیاده‌روی فواره دبی به شما این فرصت را می‌دهد تا از فاصله 9 متری این فواره شگفت‌انگیز را تماشا کنید

در هر یک از رستوران های سطح بالا در کنار دریاچه میز رزرو کنید و با تماشای نمایش فواره دبی از یک وعده غذایی مجلل لذت ببرید.

مکان: پارکینگ مد - دبی مال - بلوار شیخ محمد بن راشد - دبی - امارات متحده عربی

قیمت:  17 - 29  درهم

زمان سفر دریاچه فواره دبی: 5:45 بعد از ظهر تا 23:30

چگونه می توان به آن رسید؟

- با مترو: بهترین راه برای رفتن از بر دبی به فواره دبی این است که با مترو به ایستگاه برج خلیفه بروید که 20 دقیقه طول می کشد و پس از آن یک پیاده روی کوچک تا منطقه حوض آبنمای دبی است.

- با اتوبوس: می توانید اتوبوس خط 29 را سوار شوید، 38 دقیقه طول می کشد. همچنین از بر دبی تا برج خلیفه 15 دقیقه با ماشین فاصله دارد.

فواره دبی

8-دبی مال Dubai Mall

کاوش در تجملاتی که در دبی مال ، بزرگترین مرکز خرید امارات وجود دارد

از آکواریوم فوق‌العاده دبی و باغ‌وحش زیر آب با ارزانترین تور دبی از تهران دیدن کنید، یک منظره نادر زیر آب که خانه حدود 140 موجود دریایی است.

پارک وی آر دبی مال را کاوش کنید، جایی که گیمرها لحظات زندگی خود را با روایت‌های واقعی می‌گذرانند.

دست خود را در مجموعه ای فوق العاده از ورزش های برفی در پارک برفی دبی مال امتحان کنید، تنها مکانی در شهر که برف واقعی دارد.

شگفت‌انگیز در آبشار انسانی، آبشار طولانی چهار طبقه که در امتداد یک طرف مرکز خرید دبی امتداد دارد.

تا زمانی که در خیابان مد، خانه بهترین برندهای مد و لوازم آرایشی از سراسر جهان، خرید کنید

زمانی را با کودکان خود در Kidzania بگذرانید، دنیای بازی و یادگیری همه جانبه که مخصوصاً برای این مهمانان کوچکتر طراحی شده است.

جدیدترین نسخه را در Reel Cinema تماشا کنید، تئاتر بیست و شش صفحه ای که در مرکز خرید دبی واقع شده است.

مکان:  خیابان مرکز مالی، در امتداد جاده شیخ زاید، جنب برج خلیفه - دبی - امارات متحده عربی

زمان بندی:

یکشنبه تا چهارشنبه: 10:00 صبح تا 12:00 صبح

پنجشنبه تا شنبه: 10:00 صبح تا 01:00 بامداد

دبی مال

9-برج العرب Burj Al Arab

برج العرب  مجلل ترین هتل دبی است که فضای داخلی آن با طلای 24 عیار تزئین شده است.

معماری هتل بادبانی شکل، بهترین جاذبه دبی را تحسین کنید، زیرا در مقابل آب های آبی درخشان خلیج قرار گرفته است.

برای لذت بردن از یک وعده غذایی مجلل، از مجموعه رستوران های سطح بالا و خیره کننده ساختمان انتخاب کنید

استراحت در استخرهای تراس روباز، که مستقیماً به خلیج زیبای عربی در زیر می نگرد.

از یک وعده غذایی در Al Mahara، رستوران غذاهای دریایی زیر آب لذت ببرید و مناظر شگفت انگیزی از زندگی دریایی را که در اطراف شما آشکار می شود، تحسین کنید.

در اسپا Talise در برج العرب استراحت کنید و از طیف وسیعی از درمان‌ها و درمان‌های مفصلی که ارائه می‌کنند انتخاب کنید.

مکان : در نزدیکی ساحل جمیرا واقع شده است.

برج العرب

10-مارینا دبی Dubai Marina

در امتداد مارینا دبی ، یکی از بهترین جاذبه های دبی و زیباترین تفرجگاه های شهر قدم بزنید.

یکی از بسیاری از غذاخوری‌ها و کافه‌های فوق‌العاده‌ای را که در کنار مارینا قرار دارند، انتخاب کنید و از یک وعده غذایی مجلل با چشم‌انداز آب لذت ببرید.

با یک قایق سنتی دوو سفری به شام ​​داشته باشید، در حالی که قایق در حال بیکار است، افق نورانی دبی را تماشا کنید.

به ماهیگیری در اعماق دریا در مارینا دبی بروید، در اعماق خلیج عربی و زندگی دریایی باشکوه آن کاوش کنید.

از باشگاه دبی مارینا یک قایق تفریحی اجاره کنید و با یک تور مجلل در اطراف مارینا از خود پذیرایی کنید

با یک تور قایق تندرو در اطراف مارینا دبی بروید و نگاهی اجمالی به مکان‌های دیدنی اصلی که در کنار ساحل قرار دارند را ببینید.

زمان سفر دبی کروز دبی مارینا:  9:00 شب تا 22:30 (هر روز)

چگونه می توان به آن رسید؟

- با تراموا: نزدیکترین ایستگاه تراموا برج دریاچه های جمیرا است. ایستگاه تراموا 901 متر فاصله دارد و 12 دقیقه پیاده روی دارد.

- با مترو: خط M1 مترو را بگیرید که روی خط قرمز قرار دارد تا به نزدیک‌ترین ایستگاه مترو برسید، ایستگاه‌های مترو برج‌های دریاچه‌های جمیرا و ایستگاه‌های مترو برج‌های دریاچه‌های جمیرا از طریق یک پیاده روی پل در سراسر جاده شیخ زاید به هم متصل می‌شوند.

- با اتوبوس: خطوط اتوبوسی که در نزدیکی مکان Dhow Cruise دبی توقف می کنند، اتوبوس-8، اتوبوس-88 و اتوبوس-F55A هستند.

مارینا دبی

11- آی ام جی ورد آف ادونچر | IMG Worlds of Adventure

در آی ام جی ورد ، بزرگترین شهربازی سرپوشیده در دبی، با بیش از 22 وسیله سواری و جاذبه‌های هیجان‌انگیز، مناطق مختلف موضوعی را کاوش کنید.

در بخش ژوراسیک IMG Worlds خود را با مجموعه‌ای شگفت‌انگیز از ترن هوایی‌های مویی به چالش بکشید.

با شخصیت های دنیای مارول و شبکه کارتون که در پارک زنده می شوند عکس بگیرید

رستوران‌های مضمون را در این بهترین مکان برای بازدید در دبی کاوش کنید و از غذاهایی که از نقاط مختلف جهان سرچشمه می‌گیرند، استفاده کنید.

کالایی را از فروشگاه‌های تم در مناطق مختلف ماجراجویی بخرید و یادگاری به همراه داشته باشید که می‌توانید آن را به خانه ببرید.

مکان:  E311، خیابان شیخ محمد بن زاید

قیمت: 152 - 180 درهم

زمان‌بندی:

از ساعت 12:00 تا 20:00 (شنبه تا چهارشنبه)

از ساعت 12:00 تا 21:00 (پنجشنبه و جمعه)

چگونه می توان به آن رسید؟

- با مترو: - نزدیکترین ایستگاه های مترو دبی مال (تقریباً 25 کیلومتر)، مرکز خرید امارات (تقریباً 30 کیلومتر) هستند. بازدیدکنندگان از دبی می توانند از ایستگاه های مترو تاکسی بگیرند.

- از فرودگاه بین المللی دبی:  تنها 9.7 کیلومتر است که با ماشین 15-20 دقیقه راه است. همیشه می توانید گزینه انتقال رفت و برگشت موجود در زیر را انتخاب کنید.

6- آی ام جی ورد ادونچر را کاوش کنید |IMG Worlds of Adventure

12-دلفیناریوم دبی Dubai Dolphinarium

در دلفیناریوم دبی، یکی از بهترین پارک های تفریحی آبی دبی، توقف کنید

تماشا کنید که فوک‌های خز و دلفین‌ها در یک اجرای زنده در نمایش دلفین‌ها گرد هم می‌آیند

تحت نظارت یک مربی حرفه ای، شما فرصت بازی، تغذیه و شنا با دلفین ها را خواهید داشت.

تماشا کنید که چگونه پرندگان عجیب و غریب به اطراف پرواز می کنند، با یکدیگر و تماشاگران در نمایش کریک پارک تعامل دارند

هوش خود را در پیچ و خم آینه آزمایش کنید که دارای پیچ و خم هایی است که تماماً از آینه هایی ساخته شده است که می توانید از آن عبور کنید

در پایان، برای صرف شام کنار استخر، در رستوران Happy Valley توقف کنید

مکان:  داخل دروازه کریک پارک 1 - دبی - امارات متحده عربی

قیمت: 41 - 52  درهم

زمان برای دلفیناریوم: 11 صبح، 2 بعد از ظهر، و 6 بعد از ظهر (دوشنبه تا شنبه)

زمان برای شنا با دلفین ها: 1 :00 بعد از ظهر، 3:00 بعد از ظهر، 4:00 بعد از ظهر (دوشنبه تا شنبه)

زمان برای نمایش پرندگان عجیب و غریب: 12:15 بعد از ظهر، 3:15 بعد از ظهر، 5:15 بعد از ظهر و 7:15 بعد از ظهر (دوشنبه تا شنبه)

چگونه رسیدن ؟

- با مترو: - نزدیکترین ایستگاه مترو به دلفیناریوم دبی، ایستگاهی است که در شهر بهداشت و درمان دبی در مسیر خط سبز قرار دارد. می توانید در ایستگاه متروی دبی Healthcare City پیاده شوید و برای مسافت باقیمانده 5 دقیقه با تاکسی بروید.

دلفیناریوم

13-قاب دبی Dubai Frame

قاب دبی یک سازه قاب مانند نمادین است که مناظر خیره کننده ای از دبی جدید و قدیمی را ارائه می دهد.

مکان‌های توریستی دبی مانند برج خلیفه، مسجد جمیرا را در حین قدم زدن در سقف شیشه‌ای که دو طرف قاب را به هم می‌پیوندد، تماشا کنید.

در طبقه اول فریم، گالری قدیمی دبی قرار دارد که نمایش‌های چندرسانه‌ای درباره تاریخ شهر دارد.

نمایشگر سمعی و بصری «آینده دبی» را کاوش کنید، که آنچه را که این شهر در آینده ارائه خواهد کرد را پیش بینی می کند.

در هنگام غروب خورشید از روی پل بالا قدم بزنید و بهترین مناظر را از خود پذیرایی کنید

با تجربه ای ویژه با عنوان 45 دقیقه طلا، صبحانه را در اوایل صبح در بالای قاب دبی رزرو کنید.

مکان: پارک زبیل

قیمت: 48  - 73 درهم

زمان:  9:00 صبح تا 21:00 (دوشنبه-یکشنبه)

چگونه می توان به آن رسید؟

- با مترو: از خط قرمز به ایستگاه متروی الجفیلیه بروید و به سمت دروازه 4 AKA Star Gate of Zabeel Park بروید

- با تاکسی/تاکسی: با GPS خود به پارکینگ عمومی نزدیک پارک Zabeel بروید. از اینجا، دروازه 4 AKA Star Gate با یک پیاده روی کوتاه فاصله دارد.

قاب دبی

14-دهکده جهانی Global Village

دهکده جهانی دبی یک مقصد منحصر به فرد برای سرگرمی، خرید و همچنین صرف غذا با کشورهای مختلف است که غرفه هایی را برای ارائه تجربیات متنوع ایجاد می کنند.

از یکی از نزدیک به 26 غرفه که نماینده هر کشور شرکت کننده است دیدن کنید تا طعم فرهنگ های مختلف را تا حد امکان بچشید.

در دهکده جهانی، یکی از بهترین مکان‌های دیدنی در دبی، با ماکت‌هایی در اندازه واقعی از عجایب هفتگانه جهان عکس بگیرید.

از میان مجموعه ای از پوشاک سنتی، جواهرات، لوازم جانبی مد روز و موارد دیگر در بیش از 1500 فروشگاه و غرفه مختلف انتخاب کنید.

 در رستوران های پراکنده شده در سراسر جشنواره جهانی غذا را از سراسر جهان امتحان کنید

اجازه دهید هیجان‌ها، بازی‌ها و جاذبه‌های کارناوال دهکده جهانی شما را مجذوب خود کند.

مکان:  جاده شیخ محمد بن زاید دبی

قیمت:  13 - 16 درهم زمان

:  شنبه تا چهارشنبه: 04:00 بعد از ظهر تا 12:00 صبح و پنجشنبه تا جمعه: 04:00 بعد از ظهر تا 01:00 بامداد

از دست ندهید:

- اگر با بچه‌ها به آنجا می‌روید، حتماً Honolo-loop، Jamaica Drum، Vroom UAE و Miami Surf را امتحان کنید.

چگونه برسیم؟

- با مترو/تاکسی: از خط قرمز به بانک فرست خلیج بروید و سپس با تاکسی به دهکده گلوبال بروید و در عرض 50 دقیقه به آن برسید

- با اتوبوس: اداره راه و ترابری دبی (RTA) چهار مسیر اتوبوس خود را از سر گرفته است. دهکده جهانی

دهکده جهانی

15-باغ معجزه دبی Dubai Miracle Garden

نمایش زیبای بیش از 150 میلیون گل در باغ معجزه دبی را تحسین کنید

در نمایشگاه واقعی پرواز A380 امارات شگفت زده شوید، بزرگترین اثر هنری جهان که تماماً از گل ساخته شده است.

کاردستی ساعت گلی را بررسی کنید، یک ساعت عظیم پوشیده از گل که ظاهرش با فصول تغییر می کند.

ژست گرفتن در میدان آفتابگردان، یکی از زیباترین جاذبه های دبی در باغ معجزه

در یکی از کوچه‌های فتوژنیک خارق‌العاده باغ‌ها عکس بگیرید، برخی با چتر تزئین شده، برخی با سایبان‌های گلدار

در کافه هیل تاپ، گوشه ای پر از گل، میان وعده بخورید و از مناظر کل باغ که در زیر گسترده است لذت ببرید.

رژه جشن با رقص، موسیقی، و راهپیمایی، یک رژه جشن است که باید حتما ببینید.

مکان: Al Barsha South 3, Barsha, Dubailand Area - دبی - امارات متحده عربی

قیمت:  117 - 185 AED

زمانبندی:

9:00 صبح تا 6:00 بعد از ظهر (یکشنبه تا جمعه)

9:00 صبح تا 21:00 (شنبه) فقط)

از دست ندهید:

- پارک دریاچه: پارک دریاچه هر جنبه ای از دریاچه را به تصویر می کشد و به آن ظاهری پر گل می دهد

- تونل چتر: یکی از جالب ترین گذرگاه های ساخته شده توسط چترهای وارونه.

- خرس عروسکی غول پیکر: ترکیبی

- ساعت گل: باغ یک منظره زیبا از یک ساعت گلدار زیبا 15 متری را ارائه می دهد.

چگونه برسیم؟

- با مترو: سوار متروی دبی شوید و در MOE (ایستگاه مترو مرکز خرید امارات) توقف کنید - خط قرمز

- با اتوبوس: از اتوبوس شماره 105 استفاده کنید و مستقیماً شما را به باغ معجزه دبی می رساند.

باغ معجزه دبی

16-اسکی دبی Ski Dubai

از گرمای شدید دبی در اسکی دبی، یک پیست اسکی عظیم واقع در مرکز خرید امارات فرار کنید.

با یک گوندولا به بالای یک شیب کوهستانی بروید و از بین مسیرهای اسکی متنوعی که در دامنه های برفی مار می روند انتخاب کنید.

از کارشناسان اسکی مقیم برای بهبود توانایی های اسکی و اسنوبورد خود استفاده کنید

وقتی از یک طرف پارک به طرف دیگر زیپ لاین می کنید، باد را در موهایتان احساس کنید

در ورزش های برفی فراوانی از جمله سورتمه سواری، سورتمه سواری و زوربن برفی تلاش کنید.

مکان:  جاده شیخ زاید - دبی - امارات متحده عربی

زمان:  یکشنبه - پنجشنبه: 10:00 صبح - 12:00 بعد از ظهر و جمعه - شنبه: 09:00 صبح تا 12:00 صبح.

قیمت:  178 - 198 درهم از دست ندهید: - مارس پنگوئن ها: 14:00، 16:00، 18:00، و 20:00 هر روز - ملاقات پنگوئن ها (جلسه 40 دقیقه)  - اولین سالن زیر صفر داخلی در جهان و دارای زیپ لاین - شکلات داغ اسکی دبی در کافه آوالانچ در امارات مال است.

چگونه به آن برسیم؟

 - با ماشین: مرکز خرید امارات در قلب «دبی جدید» در تقاطع 4 در جاده شیخ زاید واقع شده است. - با مترو: با استفاده از خط قرمز که از ایستگاه راشدیا تا ایستگاه تبادل امارات متحده عربی حرکت می‌کند، می‌توانید به مرکز خرید امارات برسید.

اسکی دبی

17-درخشش باغ دبی Dubai Garden Glow

شاهد ترکیب هنر و فناوری در دبی گاردن گلو باشید، یک پارک موضوعی خاص با جاذبه‌هایی که در شب می‌درخشند.

مجموعه‌های هنری را در چهار منطقه پارک کاوش کنید: پارک گلو، پارک دایناسور، پارک جادویی، و پارک هنر، برخی از بهترین مکان‌ها برای دیدن در دبی

از پارک دایناسورها، بزرگترین پارک تفریحی با موضوع دایناسورها در فضای باز دیدن کنید تا در مورد تکامل گونه های ماقبل تاریخ بدانید.

اینستالیشن‌های هنری که تماماً از مواد بازیافتی در پارک هنری ساخته شده‌اند را تحسین کنید

با مجموعه ای زیبا از هنرهای سه بعدی و توهمات نوری در پارک جادویی ژست بگیرید که ذهن شما را متحیر می کند.

ساخت مجسمه های یخی برتر در پارک یخی را تحسین کنید.

مکان: پارک زبیل

قیمت: 48 - 68 درهم زمان‌بندی: 5:00 تا 22:30 (یکشنبه تا پنجشنبه)، و 5:00 بعد از ظهر تا 11:00 بعد از ظهر (جمعه) چگونه می‌توان به آن رسید؟ - با مترو: سوار مترو شوید، نزدیکترین ایستگاه مترو، ایستگاه مترو الجفیلیه در خط قرمز است. - با اتوبوس: از دبی مال به خط 27 بروید و از آنجا فقط 18 دقیقه به ایستگاه اتوبوس الجفیلیه برسید.

درخشش باغ دبی

18-آکواریوم آتلانتیس The Lost Chamber Aquarium

قدم زدن در میان تونل‌های شیشه‌ای برای دیدن دریای مقابل خود به وضوح و با جزئیات، رویا نیست، بلکه واقعیت در آکواریوم اتاق گمشده در دبی خواهد بود. لحظات شگفت‌انگیز زمانی ایجاد می‌شوند که در آتلانتیس، پالم تور داشته باشید.

در اینجا یک فرصت زندگی برای تعامل با کوسه‌های قدرتمند، ماهی تار، پیرانا، اسب‌های دریایی و دیگر موجودات دریایی درست در مقابل چشمانتان است که شناور هستند و بازی می‌کنند. طراحی آکواریوم از شهر گمشده آتلانتیس الهام گرفته شده است، تونل های زیر آب در آکواریوم با نمایش کشتی های غرق شده و خرابه ها، تجربه ای فراموش نشدنی را به بازدیدکننده می دهد. ده اتاق زیبا وجود دارد که فرهنگ متمایز زندگی را در زیر آب نشان می دهد.

برترین ها:  بیش از 20 جانور دریایی به همراه یک تانک لمسی در این آکواریوم وجود دارد. پشت صحنه به شما اجازه می دهد تا در مورد مارماهی اخلاقی و سایر حیواناتی که یافت می شوند و به ندرت در جایی توصیف شده اند بیشتر بدانید. در اینجا با بیمارستان ماهی، سیستم های تصفیه آب و موارد مشابه آشنا شوید و نکات مراقبت از حیوانات دریایی را بدانید. تالاب خیره کننده Ambassador به شما نشان می دهد که چگونه غواصان حرفه ای در زیر آب حرکت می کنند. اگر جرات انجام کاری ماجراجویی را دارید، آکواریوم آن را برای کل خانواده به شما ارائه می دهد.

مکان:  آتلانتیس پالم، دبی - دبی - امارات متحده عربی. این شهر در 26 کیلومتری شهر دبی واقع شده است.

زمان:  آکواریوم در تمام روزها از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز است.

قیمت:  120 درهم برای هر نفر

آکواریوم آتلانتیس

19-عین دبی Ain Dubai

سوار بر بزرگترین و بلندترین چرخ رصد جهان - عین دبی - که تا ارتفاع 250 متری از سطح زمین بالا می رود.

هنگامی که کپسول شما به بالاترین نقطه شهر می رسد، بهترین مناظر شهر را خواهید دید و از مکان های دیدنی دبی مانند برج العرب، برج خلیفه و جزایر نخل جمیرا دیدن خواهید کرد.

برای تجربه‌ای کاملاً بی‌نظیر، غروب آفتاب را تجربه کنید و با بلیط‌های ردیف جلو، خود را برای تماشای شگفت‌انگیزترین غروب آفتاب مهمان کنید.

با تجربه Dine in the Sky در عین دبی، خود را با یک شام لذیذ در آسمان پذیرایی کنید، که ترکیبی از سواری بر روی چرخ و یک تجربه شام ​​خاص است.

مکان: جزیره بلوواترز - دبی - امارات متحده عربی

قیمت: 92 - 155 درهم

زمان: 9:00 صبح تا 6:00 بعد از ظهر

عین دبی

20- رصدخانه مشاهده در نخل View at the Palm

رصدخانه بی نظیری را کشف کنید که مناظر 360 درجه فوق العاده ای از نخل جمیرا و خط افق دبی ارائه می دهد.

به سمت برج پالم در طبقه 52 بروید و از مناظر خیره کننده خلیج عربی، آسمان دبی و نخل جمیرا لذت ببرید.

سوار شوید و از طولانی ترین زیپ لاین در دبی لذت ببرید و در حالی که بر فراز آسمان بلند پرواز می کنید، منظره ای از جزیره نمادین را تماشا کنید.

نقشه سه بعدی پالم جمیرا را روی یک سطح صاف نگاه کنید و به راحتی با چرخاندن جدول، نقشه را بزرگنمایی و بزرگنمایی کنید.

شما می توانید بینش های جالبی از تاریخ معماری جزیره نخل با واقعیت مجازی به دست آورید.

از نمایشگاه‌های متعدد جزیره مانند ساختن صخره، پروژه‌های ماهواره‌ای کوچک و رنگین کمان در View at the Palm لذت ببرید .

مکان : برج پالم، طبقه 52، خیابان پالم جمیرا، دبی

زمانبندی : 10 صبح تا 8 بعد از ظهر

نحوه دسترسی : از هتل برج العرب سوار اتوبوس شوید و در ایستگاه مونوریل پالم جمیرا پیاده شوید. می‌توانید از پالم گیت‌وی یک مونوریل مستقیم بگیرید و در مرکز خرید نخیل پیاده شوید.

21-هتل آتلانتیس پالم Atlantis Palm Hotel

هتل آتلانتیس پالم در جزیره نمادین پالم واقع شده است و یک استراحتگاه مشهور جهانی است که لوکس و سرگرمی را ارائه می دهد.

بگذارید 10 رستوران لذیذ هتل ایده غذاخوری عالی را برای شما بازتعریف کنند و بهترین غذاهای جهانی را زیر یک سقف گرد هم بیاورند.

با بازدید از پارک آبی Aquaventure هتل و آکواریوم Lost Chambers بهترین فعالیت های ماجراجویی آبی دبی را کاوش کنید.

با تجربه‌های آبی ویژه‌ای که در آتلانتیس ارائه می‌شود، مانند تجربه دلفین یا تجربه شیر دریایی، از نزدیک با زندگی دریایی آشنا شوید.

با سفر به اسپای داخلی، سالن ناخن و مرکز یوگای زیر آب در آتلانتیس پالم که اغلب به عنوان یکی از معروف ترین مکان های دیدنی در دبی از آن یاد می شود، یک روز مراقبت از خود را به خود اختصاص دهید.

جاذبه ها : موقعیت پارک آبی Aqua Venture

آدرس:  جاده کرسنت - دبی - امارات متحده عربی

قیمت:  531 - 592 درهم

زمان:  24 ساعت باز است

هتل آتلانتیس پالم

22- فراری ورلد Ferrari World Day Trip from Dubai

یک روز هیجان انگیز را در فراری ورلد ، تنها پارک ماجراجویی با تم فراری در جهان بگذرانید.

این شانس را داشته باشید که با فراری خود در سراسر پارک رانندگی کنید، یا یک راننده حرفه ای برای شما رانندگی کند

سوار Formula Rossa، سریع ترین ترن هوایی جهان شوید

خانواده یا دوستان خود را به یک مسابقه در پیست کارتینگ خود فراری ورلد دعوت کنید

با تجربه شبیه ساز F1، می توانید تجربه رانندگی با ماشین مسابقه فرمول یک را تجربه کنید.

با رستوران‌های فراری ورلد، مانند Il Podio، Mama Rossella یا Espresso Rosso، بهترین غذاخوری‌های جهانی را کاوش کنید.

با یک یادگاری خریداری شده از هر یک از فروشگاه‌های کالایی متعلق به دنیای فراری خارج شوید

مکان: جزیره یاس، 128717، ابوظبی، امارات متحده عربی

قیمت:  241 - 268

زمان:

11:00 صبح تا 6:00 بعد از ظهر (یکشنبه - چهارشنبه)

از 11:00 صبح تا 22:00 (پنجشنبه - شنبه)

از دست ندهید:

- Formula Rossa

- Fiorina GT Challenge

- Scuderia Challenge

- Speed ​​of Magic

چگونه برسیم؟

- با مترو: از ترمینال 3 فرودگاه که از اینجا شما را به مرکز خرید ابن بطوطه می رساند، باید از آنجا به ایستگاه اتوبوس رها شوید، می توانید تاکسی کرایه کنید تا شما را به ورودی فراری ورلد ابوظبی برساند. .

- با اتوبوس: از ترمینال 1، با اتوبوس به ایستگاه اتوبوس غبیبه بروید و از آنجا با اتوبوس بعدی بروید تا به ایستگاه اتوبوس مرکزی ابوظبی بروید. پس از رسیدن، باید به سمت ترمینال الوضا حرکت کنید تا با اتوبوس به جزیره YAS فراری ورلد بروید.

- با تاکسی: همچنین می توانید تاکسی را به صورت خصوصی از هتل خود به سمت جاذبه رزرو کنید

- با یاس اکسپرس: می توانید یک سرویس اتوبوس شاتل رایگان را انتخاب کنید که روزانه در چندین مسیر حرکت می کند و دسترسی آسان به جاذبه های اصلی جزیره یاس را فراهم می کند. مکان های دیدنی

فراری ورلد Ferrari World Day Trip from Dubai

23-پارک وی آر VR Park

تمام سناریوهای بازی مبتنی بر واقعیت افزوده را در VR Park ، یکی از بهترین مکان‌ها برای بازدید در دبی، کاوش کنید.

از میان فعالیت‌های واقعیت مجازی مانند فرنچایز جان ویک، هولوگیت و بیت سابر انتخاب کنید

ترس خود را از سقوط با برج دراپ غلبه کنید، سناریویی که فرد را به عنوان یک پنجره شوی درست بیرون از پنجره بلندترین ساختمان جهان تصور می کند. 

با اکسپدیشن هواپیماهای بدون سرنشین دبی، می توانید ببینید که دبی در سال 2050 چگونه خواهد بود

به کودکان خود اجازه دهید تا با صندلی های پرنده، تاب سواری کلاسیک را به صورت دیجیتالی تجربه کنند، تجربه ای متناسب با نیازهای کودکان

مکان: مرکز خرید دبی - خیابان مالی مرکز - دبی - امارات متحده عربی

قیمت: 48  - 73 درهم

زمان‌بندی: 

از ساعت 12:00 تا 22:00 (یکشنبه تا پنجشنبه)

از ساعت 12:00 تا 12:00 صبح (جمعه و شنبه)

از دست ندهید:

APE-X:  شما یک میمون سایبرنتیک عظیم الجثه خواهید بود و تنها کاری که باید انجام دهید این است که از خالق خود فرار کنید که می خواهد شما را در اسارت مادام العمر نگه دارد.

- The Raft:  این یک تجربه چهار نفره است که در آن کار گروهی در درجه اول اهمیت قرار دارد و هیچ راهی برای فرار از خشم خزش های ماوراء طبیعی بدون ترکیب نیروها با سایر بازیکنان وجود ندارد.

- John Wick Chronicles: شما MP5 (البته VR) خود را دریافت خواهید کرد، بنابراین مانند یک هیتمن احساس کنید و با این مسلسل دستی به عنوان یک هیتمن کار کنید.

- PAYDAY: The VR Heist: بر اساس بازی ویدیویی تیراندازی اول شخص.

- The Walking Dead Vr Outbreak: یک آخرالزمان زامبی و شما به یک صندلی چرخدار در داخل بیمارستان بسته می شوید.

چگونه می توان به آن رسید؟

- با مترو: با مترو به ایستگاه برج خلیفه/دبی مال بروید. پس از رسیدن به ایستگاه، به سمت جاده اصلی حرکت کنید. یک اتوبوس تغذیه کننده وجود دارد که هر 15 دقیقه از ایستگاه به مرکز خرید می رود. از طرف دیگر، مرکز خرید از طریق پل مترو لینک مجهز به تهویه مطبوع، 15 دقیقه پیاده تا ایستگاه فاصله دارد.

- با ماشین: اگر قصد دارید از مرکز دبی به سمت مرکز خرید دبی بروید، اولین تقاطع را انتخاب کنید و از جاده فایننشال سنتر (خیابان دوحه سابق) عبور کنید. در سمت راست جاده نزدیک به دبی مال را خواهید دید.

پارک وی آر VR Park

24-پارک های بالیوود دبی Bollywood Parks Dubai

از پارک بالیوود ، اولین پارک تفریحی در جهان که صرفاً به فیلم های هندی اختصاص دارد، دیدن کنید .

به بزرگترین جاذبه چرخش جهان، بالیوود Skyflyer نگاهی بیندازید.

نمایش زنده رقص‌های سنتی هند در خیابان‌های بلوار بالیوود را تماشا کنید

معماری غیرعادی تئاتر راجمهال را تحسین کنید که از تاج محل آگرا الهام گرفته شده است و اولین نمایش موزیکال بالیوود به سبک برادوی در جهان را در خود جای داده است.

در کافه‌های مختلف مانند ایستگاه ویکتوریا، کافه جامبو، و غیره در اطراف پارک بالیوود، یک وعده غذایی خوشمزه از سراسر کشور میل کنید.

Mela Junction، کارناوال خود پارک بالیوود، سواری های شگفت انگیزی مانند چرخ ستاره ها، Monsoon Masti، Rodeo ki Sawari و غیره را ارائه می دهد.

مکان:  روبروی پالم جبل علی، خیابان شیخ زاید، دبی، امارات متحده عربی

قیمت:  146 - 175 درهم

زمانبندی:  15:00 تا 23:00 (یکشنبه-شنبه)

از دست ندهید:

- در صحنه چهارراه بلوار بالیوود، اجراهای رنگارنگ الهام گرفته از فیلم های دهه 60، 70 و 80 را ببینید.

- در Mumbai Chowk - Don: The Chase - یک تونل غوطه وری سه بعدی که توسط SRK ایجاد شده است.

- در استودیوی فیلم بالیوود- سینماژیک با حضور Zindagi Nah Milegi Dobara.

- در دره روستایی - بالیوود Skyflyer Ride.

چگونه می توان به آن رسید؟

- با مترو: از خط قرمز مترو دبی به سمت جبل علی بروید و در ایستگاه مترو ابن بطوطه پیاده شوید. از اینجا می توانید با تاکسی به پارک بالیوود دبی برسید.

- با تاکسی: از مرکز شهر دبی، به سمت جنوب جاده شیخ زاید، از مارینا دبی و جبل علی بگذرید، تا پارک ها و استراحتگاه های دبی را در سمت چپ جاده ببینید

پارک های بالیوود دبی Bollywood Parks Dubai

25-نهر دبی Dubai Creek

در شبانه روز در اطراف نهر دبی  ، یکی از جذاب ترین تفرجگاه های شهر و در میان برترین جاذبه های دبی، قدم بزنید .

سفر دریایی شام دوو در نهر را انتخاب کنید که یک شام سنتی عربی را با مناظر تماشایی شهر دبی ترکیب می کند.

از یک شام در یکی از رستوران های واقع در اطراف نهر دبی مانند The Broadwalk، QD's، Casa De Tapas و غیره لذت ببرید.

از پناهگاه شگفت انگیز پرندگان راس الخور دیدن کنید که در انتهای گردشگاه نهر دبی واقع شده است.

مکان: دبی، امارات متحده عربی

قیمت: 51  - 110 درهم برای رزرو اینجا را کلیک کنید:  سفر دریایی نهر دبی  یا  سفر دریایی شام در رودخانه چائو فرایا

نهر دبی Dubai Creek

26-پارک آبی وایلد وادی Wild Wadi Water Park

از بین سی سواری و جاذبه‌های هیجان‌انگیز در وایلد وادی انتخاب کنید که همگی حول محور داستان‌های افسانه‌ای سندباد و جوها هستند.

سرسره آبی فوق سریع Jumeirah Sceirah، سریعترین و بلندترین سرسره آبی خاورمیانه را به پایین سر بزنید.

سوار بر امواج در خلیج بریکر، بزرگترین استخر موج منطقه خلیج فارس شوید.

در گشت و گذار در Juha's Dhow and Lagoon، خانواده خود را به جنگ با توپ های آبی دعوت کنید.

پس از یک روز هیجان انگیز در آب، اشتهای خود را با یک ناهار یا شام خوشمزه در یکی از رستوران های فوق العاده پارک آبی Wild Wadi مانند Surfer's Burgers، Firecrust Pizza ارضا کنید.

مکان: خیابان جمیرا، Opp. برج العرب، جمیرا 2

قیمت: 177 - 296 درهم

زمان:  10:00 صبح تا 6:00 بعد از ظهر  (یکشنبه - پنجشنبه)

چگونه برسیم؟

- با مترو: از ترمینال 3 فرودگاه تا شرف دی جی. سپس یک تاکسی تا پارک رزرو کنید

- با اتوبوس: با مترو به سمت دریای الجفیلیه بروید و سپس سوار اتوبوس به پارک شوید.

- با تاکسی: با تاکسی می توانید در عرض نیم ساعت به پارک برسید اما گران است.

پارک آبی وایلد وادی Wild Wadi Water Park

27-ساحل جمیرا Jumeirah Beach

یک روز را در شن‌های سفید خیره‌کننده ساحل جمیرا ، بزرگترین ساحل عمومی دبی  بگذرانید

یک شیرجه سریع در آب های آبی خیره کننده را انتخاب کنید یا روز را به استراحت و آفتاب گرفتن در یکی از برترین مکان های توریستی دبی بگذرانید.

با انتخاب بین قایق سواری با موزی، قایق سواری با دونات و غیره، دست خود را در طیف چشمگیر ورزش های آبی که ساحل ارائه می دهد، امتحان کنید.

در هر یک از کافه‌ها و رستوران‌های ساحلی که در سواحل جمیرا قرار دارند، مانند The Food Square، Bu Deech یا Tamurai Sushi and Grill، از یک برانچ لذت ببرید.

یک نقطه سایه را انتخاب کنید و از یک پیک نیک با دوستان و خانواده خود لذت ببرید و از مناظر خیره کننده اقیانوس لذت ببرید.

نکاتی را که باید در نظر داشته باشید: هنگام شنا در آب، مطمئن شوید که لباس شنای کامل به تن دارید و از پوشیدن بیکینی یا لباس هایی با طبیعت آشکار خودداری کنید.

مکان: منطقه جمیرا، دبی قیمت: 90  - 138 درهم زمان انجام ورزش های آبی در ساحل J umeirah:  9:00 صبح تا 6:30 بعد از ظهر

چگونه می توان به آن رسید؟

 - با اتوبوس: سوار اتوبوس 8، 84 یا N55 شوید. در ایستگاه اتوبوس جمیرا بیچ رزیدنس 2 پیاده شوید. محل ملاقات 7 دقیقه پیاده از اینجا فاصله دارد. - با تراموا: سوار تراموا 11 شوید و در ایستگاه تراموا جمیرا بیچ رزیدنس 2 پیاده شوید. محل ملاقات 3 دقیقه پیاده از اینجا فاصله دارد. - با واترباس: سوار اتوبوس آبی BM1 شوید و در ایستگاه واترباس Marina Promenade پیاده شوید. محل ملاقات 10 دقیقه پیاده از اینجا فاصله دارد.

27-تور اختصاصی صحرا غروب دبی

ساحل جمیرا Jumeirah Beach

28-کیدزانیا دبی Kidzania Dubai

کیدزانیا دبی که بهشتی برای بچه هاست، به یکی از برترین مکان های توریستی دبی با نقش آفرینی های فراوان برای کودکان تبدیل شده است که در آن می توانند یادگیری را با سرگرمی ترکیب کنند.

کودکان چهار تا شانزده ساله می‌توانند ساعت‌ها در این مکان صرف تمرین کنند که می‌خواهند باشند، از متخصصان یاد بگیرند که چگونه پول را مدیریت کنند، و مهارت‌های دیگری که در یک کلمه حرفه‌ای به شما کمک می‌کند، تنها تفاوت این است که همه چیز سرگرم‌کننده است!

مکان: دبی مال، جاده فایننشال سنتر

قیمت: 63  - 98 درهم

زمان:

شنبه تا چهارشنبه: 10:00 صبح تا 10:00 شب

پنجشنبه و جمعه: 10:00 صبح تا 12:00 صبح

چگونه می توان به آن رسید؟

- با مترو: با مترو به ایستگاه برج خلیفه/دبی مال بروید. پس از رسیدن به ایستگاه، به سمت جاده اصلی حرکت کنید. یک اتوبوس تغذیه کننده وجود دارد که هر 15 دقیقه از ایستگاه به مرکز خرید می رود. از طرف دیگر، مرکز خرید از طریق پل مترو لینک مجهز به تهویه مطبوع، 15 دقیقه پیاده تا ایستگاه فاصله دارد.

- با ماشین: اگر قصد دارید از مرکز دبی به سمت مرکز خرید دبی بروید، اولین تقاطع را انتخاب کنید و از جاده فایننشال سنتر (خیابان دوحه سابق) عبور کنید. در سمت راست جاده نزدیک به دبی مال را خواهید دید.

کیدزانیا دبی Kidzania Dubai

29-موشن گیت |  Motiongate

موشن گیت یکی از مکان های سرگرم کننده برای بازدید در دبی است که یک پارک موضوعی با الهام از هالیوود است. به غیر از رفتن به آدرنالین سواری، حتی می‌توان شخصیت‌های هالیوودی را دید که در پارک‌ها قدم می‌زنند و منتظر بازدیدکنندگان هستند.

هیجان انگیزترین سواری در این پارک The Green Hornets High-Speed ​​Chase و Madagascar Mar Pursuit و Zombieland Blast Of است. نمایش‌هایی مانند Operation Penguin Strike و King Julien's Side Show Stomp و جاذبه‌هایی مانند Smurf's Village، آکادمی پاندای کونگ فو کار و Panem Aerial Tour کودکان و بزرگسالان را در تمام طول روز سرپا نگه می‌دارند.

مکان: پارک ها و استراحتگاه های دبی، جاده شیخ زاید

قیمت: 213 - 266 درهم

زمان: 02:00 تا 22:00 (تا ساعت 23:00 پنجشنبه و جمعه)

از دست ندهید:

چگونه می توان به آن رسید؟

- با مترو: از خط قرمز مترو دبی به سمت جبل علی بروید و در ایستگاه مترو ابن بطوطه پیاده شوید. از اینجا می توانید با تاکسی به MotionGate Dubai برسید.

- با تاکسی: از مرکز شهر دبی، به سمت جنوب جاده شیخ زاید بروید، از مارینای دبی و جبل علی بگذرید تا پارک ها و استراحتگاه های دبی را در سمت چپ جاده ببینید.

موشن گیت |  Motiongate

30-آی فلای دبی iFly

چتربازی را با تفاوت در iFly Dubai بدون پریدن از هواپیمای واقعی در میان یک آسمان صاف تجربه کنید. هر جامپری می‌تواند تا ارتفاع چهار متری در یک تونل AC پرواز کند که باعث راحتی فرد می‌شود و همچنین به فرد اجازه می‌دهد این خلسه را تجربه کند.

یک مربی همیشه در اطراف است تا شخص را در این فرآیند راهنمایی کند، کارهایی را که می‌توانید در زمان گرانش انجام دهید، توضیح می‌دهد، و همچنین به شما کمک می‌کند بفهمید که آیا واقعاً می‌توانید به چتربازی واقعی بروید. برای آمادگی کامل برای این پرواز، باید ویدیوی پخش شده در خارج از این تونل باد اکریلیک را تماشا کنید و همچنین فرم معافیت را امضا کنید.

مکان: منطقه Play Nation، مرکز شهر میردیف

قیمت: 199-236 درهم

 زمان

10:00 صبح تا 23:00 (جمعه و شنبه)، 12:00 تا 23:00 (پنجشنبه) و 12:00 بعد از ظهر تا 22:00 تا چهارشنبه)

چگونه می توان به آن رسید؟

با اتوبوس: اتوبوس RTA F10 را بگیرید که به مرکز خرید می‌رود.

با مترو: نزدیکترین ایستگاه مترو به مرکز شهر میردیف، ایستگاه مترو رشیدیه است، از آنجا تاکسی بگیرید، چند دقیقه با ماشین فاصله دارید.

آی فلای دبی iFly

31-سفر یک روزه جزیره یاس از دبی Yas Island

جزیره یاس تأسیس شد و کارهای توسعه‌ای روی این پروژه‌ها در سال 2006 آغاز شد. پارک آبی جزیره یاس یک پارک آبی موضوعی است که در بهترین مکان‌های توریستی دبی می‌آید و می‌تواند همه شما را برای یک روز کامل بیدار کند. در پارک آبی بیش از چهل سرسره، سواری و جاذبه برای شما وجود دارد.

پارک آبی قطعا یکی از بهترین مکان‌های دبی برای بازدید با خانواده است . این پارک به شما نوید فعالیت‌ها و سرگرمی‌هایی را می‌دهد که شبیه به هیچ چیز دیگری در قالب سواری‌های آدرنالین در آب هستند. قطره جبل، قلعه مره، سبگ، رودخانه الرها، راش سوار، دوواما، بشکه حباب، کوهان هامول، حلقه لیوا، یهال، فلج فالکون، زمین بازی توت، یادی یاس و غیره.

بیش از چهل راید و سرسره برای لذت بردن در پارک آبی جزیره یاس  برای تفریح ​​و اوقات خوشی با دوستان و خانواده خود به اینجا بیایید.

مکان: ابوظبی، امارات متحده عربی

قیمت: 192  - 241 درهم

زمان:  10:00 صبح تا 6:00 بعد از ظهر (دوشنبه تا شنبه)

از دست ندهید:

-  یادگیری موج سواری در امواج مانند یک حرفه ای در Bubbles' Barrel

- Dawamma، بزرگترین سرسره آبی شش نفره جهان با دوستان و خانواده

چگونه به آن برسیم؟

- با مترو: از ترمینال 3 فرودگاه که از اینجا شما را به مرکز خرید ابن بطوطه می رساند، باید از آنجا به ایستگاه اتوبوس شهاما رها شوید و می توانید تاکسی کرایه کنید تا شما را به ورودی YAS Water World Abu برساند. دابی

- با اتوبوس: از ترمینال 1، با اتوبوس به ایستگاه اتوبوس غبیبه بروید و از آنجا با اتوبوس بعدی بروید تا به ایستگاه اتوبوس مرکزی ابوظبی بروید. پس از رسیدن، باید به سمت ترمینال الوضا حرکت کنید تا با اتوبوس به جزیره YAS Water World بروید.

- با تاکسی: همچنین می توانید تاکسی را به صورت خصوصی از هتل خود تا جاذبه رزرو کنید.

- با یاس اکسپرس: می توانید خدمات اتوبوس شاتل رایگان از دبی را انتخاب کنید که روزانه در چندین مسیر حرکت می کند و دسترسی آسان به جاذبه ها و مکان های دیدنی جزیره یاس را فراهم می کند.

Yas Island

32-پارک آبی لگولند Legoland Waterpark

پارک آبی لگولند یکی از آن جاذبه‌های دبی است که به بزرگسالان اجازه می‌دهد تا روزهای کودکی خود را با لگوها مرور کنند. این پارک آبی موضوعی بزرگ، جذابیت‌های فراوان دیگری برای سرگرم نگه داشتن کل خانواده با گزینه‌هایی مانند Build-A-Boat و Build-A-Raft River تنها با استفاده از لگو دارد.

همچنین یکی از جذاب‌ترین مکان‌ها برای بازدید در دبی است زیرا در آن می‌توان با سرسره‌هایی مانند دوقلوها و اسلایدهای لگو مسابقه داد. سواری هایی مانند Wave Rider، LEGO Wave Pool و Red Rush بیشتر مورد علاقه مردم هستند زیرا به همه اعضای خانواده اجازه می دهد با هم بازی کنند!

مکان: پارک‌ها و استراحتگاه‌های دبی، جاده شیخ زاید

قیمت: 146  - 229 درهم

زمان‌بندی:

پارک موضوعی لگولند:  ساعات کاری: - 11:00 صبح تا 6:00 بعد از ظهر (یکشنبه - چهارشنبه)، 11:00 صبح - 7: 00 بعد از ظهر (پنجشنبه و شنبه)، 11:00 صبح تا 8:00 بعد از ظهر (جمعه).

پارک آبی لگولند:  ساعات کاری: - 10:00 صبح تا 6:00 بعد از ظهر (پنجشنبه تا یکشنبه).

چگونه رسیدن؟

- با مترو: از خط قرمز مترو دبی به سمت جبل علی بروید و در ایستگاه مترو ابن بطوطه پیاده شوید. از اینجا می توانید با تاکسی به LEGOLAND دبی برسید.

- با تاکسی: از مرکز شهر دبی، به سمت جنوب جاده شیخ زاید بروید، از مارینای دبی و جبل علی بگذرید تا پارک ها و استراحتگاه های دبی را در سمت چپ جاده ببینید.

پارک آبی لگولند Legoland Waterpark

33-پارک آبی لاگونا Laguna Water Park

پارک آبی لاگونا یکی از جاذبه‌های باشکوه دبی است که شامل یک روز پر از سرگرمی با سرسره‌های آبی، سرسره‌های مسابقه، سرسره‌های قایق، منطقه بازی در آب، رودخانه تنبل، فرصتی برای موج‌سواری بر روی امواج مصنوعی یا گرفتن سرسره سقوط آزاد است.

افرادی که می‌خواهند در کنار آب استراحت کنند، می‌توانند یک کابانا کرایه کنند و در حالی که آب‌میوه‌های سالم را تماشا می‌کنند، می‌نوشند. در کافه پشت بام و جایی که می‌توانید از غذاهای بین‌المللی و ملی لذت ببرید تا بعد از یک روز لذت ببرید، استراحت کنید.

مکان: La Mer

قیمت: 92  - 116 درهم

زمان:  10:00 صبح تا 6:00 بعد از ظهر (سه شنبه - یکشنبه)

از دست ندهید:

- مهارت های موج سواری خود را در WaveOz 180 معروف پارک آبی لاگونا امتحان کنید.

- در استخر بی نهایت شیرجه بزنید و شناور دور با ساحل در دید عالی.

- از مسیر Constrictor و Manta، هیجان‌انگیزترین سفرهای پارک آبی لاگونا دبی به پایین سر بزنید.

چگونه برسیم؟

- با اتوبوس: می توان از فرودگاه سوار اتوبوس شد و سفری کوتاه را برای رسیدن به ایستگاه Business Bay تجربه کرد، دو اتوبوس در فواصل زمانی معین در حال حرکت هستند.  اگر با اتوبوس 8، 9، 88، C10 یا X28 سفر می‌کنید، در Century Plaza 1/ Century پیاده شوید و به سمت ساحل پارک آبی لاگونا بروید.

- اتوبوس شاتل: اگر در هتل‌های نزدیک مرکز شهر دبی اقامت دارید، لامر اتوبوس‌های شاتل رایگان را نیز ارائه می‌دهد.

- با ماشین: با ماشین، ساده ترین می شود، تنها کاری که باید انجام دهید این است که در GPS گوشی هوشمند به La Mer اشاره کنید و دقیقاً شما را در محل قرار می دهد.

پارک آبی لاگونا Laguna Water Park

34-پارک آبی آکواونچر Aquaventure Waterpark

پارک آبی Aquaventure با بیش از سی سرسره آبی یکی از مکان‌های توریستی دبی است که باید حتماً از آن دیدن کنید و مکانی جذاب برای هر یک از اعضای یک خانواده است. جدای از این هیجان، می‌توان شاهد تماشای نمایش دلفین‌ها، بازدید از بزرگترین آکواریوم شهر، قایق‌سواری در ساحل خصوصی که در هیچ کجای دبی در دسترس نیست با این حریم خصوصی بود یا مهارت‌های موج‌سواری خود را روی مرد امتحان کرد. موج ایجاد کرد

در هر گوشه ای از این پارک آبی ماجراجویی وجود دارد و بنابراین بدون شک یکی از مکان های دیدنی در دبی است، به خصوص اگر می خواهید با شیرهای دریایی دوست شوید یا غواصی کنید.

مکان: آتلانتیس، نخل

قیمت: 92  - 138 درهم

زمان:

زمان بندی آتلانتیس آکواونچر: 10 صبح تا 6 بعد از ظهر (دوشنبه-یکشنبه)

زمان بندی آکواریوم Lost Chambers: 10 صبح تا 9 شب (دوشنبه-یکشنبه) آب را

از دست ندهید:

- Zoomerango اسلاید: به‌خاطر زوم‌های عمودی عمیق و انفجارهای هیجان‌انگیزش از ریزش‌های بزرگ مشهور است.

- Slitherine: اولین سرسره آبی دوگانه جهان با پیچ و خم های دیوانه کننده.

- Poseidon's Revenge: سواری های رکورد شکنی را تجربه کنید که شما را در تانک هایی با کوسه ها و پرتوها فرو می برد.

چگونه می توان به آن رسید؟

- با مترو: سوار مترو به سمت ایستگاه مترو Damac Properties شوید، راه خود را به ایستگاه تراموا دبی مارینا بیابید، سوار تراموا شوید تا به ایستگاه تراموا Palm Jumeriah بروید، سپس به سمت ایستگاه مونوریل Gateway بروید، سوار مونوریل Palm Jumeirah به سمت آتلانتیس پالم شوید.

- با اتوبوس: با اتوبوس خط 8 از مارینا دبی بروید و بعد از آن به پالم مونوریل بروید که شما را به آتلانتیس پالم می برد.

- با مونوریل: ایستگاه مونوریل پالم آتلانتیس نزدیکترین ایستگاه حمل و نقل عمومی است و حدود 1 کیلومتر با آن فاصله دارد (10 دقیقه پیاده روی)

پارک آبی آکواونچر Aquaventure Waterpark

35-سیاره سبز The Green Planet

دبی با هدف این که همه دوستداران طبیعت و حیوانات از سراسر جهان را در یک مکان جمع کند، سیاره سبز، یکی از مکان های گردشگری مهم دبی را ارائه کرد. این جنگل خانگی گرمسیری خانه بیش از 3000 گونه گیاهی و جانوری است که یکی از آنها را در سفر آنها به دبی شاهد هستیم.

برخی از جاذبه‌های اصلی این مکان تماشای غذا خوردن پیراناها، پیاده‌روی استرالیا، برخورد تنبل‌ها و غار خفاش است. جدای از این تجربیات شخصی، می توان حیواناتی مانند خرس تنبل، گلایدر قندی، طوطی آمازون، مورچه های برگ برش، میمون های سنجاب و پیتون ها را جدا از سایر حیوانات دریایی مشاهده کرد.

مکان: سیتی واک

قیمت: 70  - 88 درهم

زمان‌بندی:  10:00 صبح تا 6:00 بعد از ظهر

چگونه می‌توان به آن رسید؟

- با مترو: با مترو خط قرمز از نزدیکترین ایستگاه، ایستگاه دبی مال و از آنجا با تاکسی سوار شوید.

- با اتوبوس: می توانید از مترو، اتوبوس خط 106 یا اتوبوس خط 81، اتوبوس خط 106 استفاده کنید.

- با تاکسی: می توانید هر تاکسی خصوصی یا عمومی را رزرو کنید و مستقیماً به City Walk بروید.

سیاره سبز The Green Planet

36-پارک آبی دریم لند Dreamland Aqua Park

اگر گرمای دبی کاملاً مورد علاقه شما نیست، پس در پارک آبی دریم لند، بهشتی برای عاشقان آب، در آب بمانید! سیاه‌چاله یکی از سرسره‌های معروف آن‌ها است که یکی را از طریق لوله سیاهی که گاهی با لامپ‌های رنگارنگ روشن می‌شود، می‌برد تا زمانی که در حوضچه آب بپاشید.

دیگر اسلایدهای جذاب «باید امتحان کنید» عبارتند از Kamikaze، Twisting Dragons، Slide Five و Mighty GoGround. می توانید در منطقه دریای مرده تنبلی کنید یا در جکوزی تمام عضلات بدن خود را شل کنید. بازی استخر، که کودکان را از موانع آبی عبور می دهد، چیزی است که آنها بیش از همه دوست دارند، به همین دلیل است که یکی از بهترین مکان ها برای دیدن در دبی است.

مکان: در خط ساحلی ام القوین

قیمت:  175  - 219 درهم

زمان: 10:00 صبح تا 06:00 بعد از ظهر

چگونه می توان به آن رسید؟

- با اتوبوس: اتوبوس خطوط 102، 103 و 104 به ام القوین، با تاکسی 25 دقیقه ای به پارک بروید.

- با تاکسی: اگر خدمات تاکسی را انتخاب کنید، 50 تا 60 دقیقه طول می کشد تا از دبی به پارک آبی دریم لند برسید. دو مسیر توصیه شده عبارتند از: جاده محمد بن زاید (E311) و جاده کنارگذر امارات (E611).

پارک آبی دریم لند Dreamland Aqua Park

37-موزه توهمات Museum of Illusions

اجازه دهید چشمان شما با موزه توهمات فریب بخورد زیرا شما را به یک سفر سرگرمی پرقدرت می برد. شما می توانید با توهمات چشمگیر مانند تونل گرداب، سیلندر چرخان و چندین مورد دیگر، تصاویر منحصر به فردی بگیرید.

موزه حتی دارای اتاقی است که جاذبه را به چالش می کشد و همه چیز در آنجا وارونه است. جدای از این، می توانید نگاهی به مجموعه هولوگرام، نقاشی و سایر بازی ها و پازل های سرگرم کننده بیندازید. هر چیزی که در اینجا می بینید برای چشمان لذت بخش خواهد بود و یک تیزر برای مغز. چه با دوستان، خانواده یا شریک زندگی خود در اینجا باشید، این مقصد یکی از بهترین مکان ها برای بازدید در دبی است.

مکان: السیف - نهر دبی

قیمت: 69 - 77 درهم

زمانبندی:

10 صبح تا 10 شب  (یکشنبه تا پنجشنبه)

10 صبح تا 11 شب  (جمعه و شنبه)

از دست ندهید:

- شما نمی خواهم تونل Vortex را از دست بدهم و از آن شگفت زده شوم.

- قوانین گرانش را در اتاق ضد جاذبه فراموش کنید.

- خود را با سر در بشقاب سرگرم کنید.

- توهم صورت توخالی که توانایی اذیت کردن مغز شما را دارد را نباید از دست داد.

چگونه میتوان به آن رسید؟

- با مترو: از خط قرمز به ایستگاه مترو الفهیدی یا برجمان بروید که بسیار نزدیک به موزه هستند.

- با اتوبوس: نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به موزه، دهکده هریتیج در نزدیکی البستکیه است که پنج دقیقه با موزه فاصله دارد.

- با تاکسی: همیشه می توانید تاکسی را با پیمایش مکان داده شده انتخاب کنید.

موزه توهمات Museum of Illusions

38-اپرای دبی  Dubai Opera

سفر به دبی شما بدون بازدید از اپرای دبی که بهترین مکان برای بازدید در دبی است، ناقص خواهد بود . اپرای دبی که در مرکز شهر دبی واقع شده است، مرکز درخشان فرهنگ و بیان در دبی و مروارید درخشان منطقه اپرا است.

صحنه اپرای دبی دارای مجموعه ای خیره کننده از توانایی های در سطح جهانی است. با نمایش موزیکال، رقص هنرمندانه و نمایش های موسیقی سنتی و آماده سازی در مرکز، اپرای دبی نیز تئاتر ملودیک، ظاهر فرم، جاز، درام، خانواده و طیف کاملی از هیجان زنده را سازماندهی خواهد کرد. تئاتر چند تنظیمی استثنایی آن در 2000 موقعیت، آن را از سایرین بی نظیر کرده است. این یکی از بهترین فعالیت های شبانه در دبی است .

برترین ها: پیکربندی اپرای دبی سازگاری جالب یک سالن نمایش منحنی proscenium، یک راهرو نمایش آکوستیک، و فضای مناسب برای زمین در سطح 2000 متر مربع را ارائه می دهد. اپرای دبی علاوه بر این، از فضاها و صحنه‌های مختلف، از جمله یک غذاخوری تکان‌دهنده روی بام و باغ‌های آسمانی با چشم‌اندازی از فواره دبی و برج خلیفه لذت می‌برد.

مکان: شیخ محمد بن راشد، نزدیک برج خلیفه، مرکز شهر دبی - دبی - امارات متحده عربی.

قیمت:  95 - 950 درهم

زمان:  10:00 صبح تا 9:00 بعد از ظهر

اپرای دبی  Dubai Opera

39-بازار طلا دبی Dubai Gold Souk

شهر دبی به دلیل ایجاد توازن بین فرهنگ های خاورمیانه و همچنین تجملاتی که آن را در بین گردشگران بسیار محبوب کرده است، شناخته شده است. شما می توانید زمان خود را صرف شگفتی از زیبایی خالص طلایی کنید که در فروشگاه هایی مانند Damas، ARY و Alukkas به نمایش گذاشته شده است.

فروشگاه‌های کوچک‌تر در اطراف بسیار دیدنی و تجربه هستند. ایستگاه دریایی Old Souk بسیار نزدیک به بازار طلا است و بازار ماهی و سبزیجات دبی نیز از جاذبه‌های این نزدیکی است.

مکان:  منطقه تجاری تجاری دبی در دیره، در محله الضغایا.

زمان:  دوشنبه تا یکشنبه 9:30 صبح تا 21:30 بجز جمعه از ساعت 16:00 تا 21:30

نحوه دسترسی:  بهترین مسیر از طریق متروی دبی به الغبیبه یا از طریق آبرا (قایق) معمولی است. شما را مستقیماً به اینجا می رساند.

بازار طلا دبی Dubai Gold Souk

40-مسجد جمیرا Jumeirah Mosque

مسجد جمیرا تنها مسجدی در دبی است که درهای خود را به روی افراد غیر مسلمان باز کرده است. بازدیدکنندگان می توانند شش روز در هفته به مسجد جمیرا بیایند و ملزم به پوشیدن لباس های متواضعانه هستند. زنان باید هنگام بازدید از مسجد روسری داشته باشند. اگر لباس کافی ندارید، همیشه می توانید آن را از خود مسجد قرض بگیرید.

مسجد جمیرا کاملاً از سنگ سفید ساخته شده است و منظره ای دیدنی است که هم در روز و هم در شب می توانید از آن شگفت زده شوید. این مسجد در هر زمان می تواند تا 1200 نمازگزار را در خود جای دهد. گنبد بزرگی در مرکز مسجد وجود دارد که خیره کننده است و شما از معماری بنای تاریخی شگفت زده خواهید شد.

زیبایی واقعی این مکان را می توان در شب هنگام روشن شدن مسجد مشاهده کرد و می توانید هنرهای پیچیده ای را در اطراف بنای تاریخی مشاهده کنید که زیر نورها برجسته شده است.

مکان:  خیابان ساحلی جمیرا، جمیرا 1 - دبی - امارات متحده عربی

زمانبندی:  10 صبح هر روز (به جز جمعه)

مسجد جمیرا Jumeirah Mosque

41-مرکز خرید امارات Mall of the Emirates

مرکز خرید امارات در سال 2005 تاسیس شد و بعد از دبی مال دومین مرکز خرید بزرگ دبی است. این یکی از محبوب ترین مکان ها برای بازدید در دبی است.

در مرکز خرید امارات کافه‌ها، رستوران‌ها، فروشگاه‌های متعددی وجود دارد که دارای صدها برند گران‌قیمت، تئاتر و غیره هستند، اما جذابیت اصلی یخچال فریزر پیاده‌روی است که شما را مستقیماً به اسکی دبی می‌برد.

پنجره‌های بزرگی وجود دارد که چشم‌انداز زیبای زمستانی را از مرکز خرید جدا می‌کند، بنابراین می‌توانید از منظره لذت ببرید، در حالی که با لباس تابستانی خود در مرکز خرید نشسته‌اید، اسکی و اسنوبرد دیگران را تماشا کنید.

برترین ها: 560 برند رده بالا، چهارده سینما، 6.5 میلیون فوت مربع مساحت، هتل کمپینسکی، که یک هتل پنج ستاره است، اسکی دبی.

مکان: مرکز خرید امارات، جاده E11 شیخ زاید، دبی، امارات متحده عربی

زمان:  10:00 صبح تا 12:00 صبح

مرکز خرید امارات Mall of the Emirates

42-ساحل بادبادک Kite Beach

ساحل کایت که در سراسر تقاطع جاده المنارا واقع شده است، به نام خود مناسب است. این ساحل سالانه هزاران گردشگر را به خود می بیند که به طور خاص برای لذت بردن از ورزش های آبی و شرکت در کایت سواری از این ساحل دیدن می کنند. این چیزی است که نام ساحل از آن گرفته شده است.

ساحل بادبادک برای خانواده‌ها مناسب است و در طول سال مملو از گردشگران است. ماسه ها نرم و تمیز هستند و بافت سفید بکر روح شما را آرام می کند. از ساحل نیز منظره ای عالی از برج العرب دارید. به غیر از کایت‌سرفینگ، فعالیت‌های دیگری نیز در اینجا وجود دارد که می‌توانید از آن لذت ببرید، مانند والیبال ساحلی، تنیس ساحلی، کایاک سواری، فوتبال صابونی و غیره.

امکانات زیادی نیز وجود دارد که وقت شما را در اینجا ارزشمند می کند. بسیاری از کامیون‌ها و کافه‌های مواد غذایی، امکانات وای‌فای، دوش، و سرویس‌های دستشویی، رختکن و غیره وجود دارد. روزهای جمعه و شنبه، بازار ساحلی در کنار ساحل مملو از اقلام هنری و صنایع دستی، سوغاتی برای بردن به خانه و غیره است.

مکان:   35 A St - دبی - امارات متحده عربی

بهترین زمان برای بازدید: فوریه تا آگوست زمان ایده آل برای بازدید از ساحل است.

نکاتی که باید در نظر داشته باشید: لباس شنا (کاملاً پوشیده شده) برای زنان و مردان هنگام شنا.

ساحل بادبادک Kite Beach

43- آئورا اسکای پول | Aura Skypool

آئورا اسکای پول یکی از جدیدترین ورودی‌های فهرست جواهرات دبی است. این استخر مرتفع ترین استخر جهان است و منظره 350 درجه از خط افق دبی را ارائه می دهد. علاوه بر این، استخر برای همه باز است و به عنوان یک مکان عالی برای کلیک کردن بر روی برخی از تصاویر کارت پستال عالی با خلیج عربی به عنوان پس زمینه عمل می کند.

آئورا اسکای پول | Aura Skypool

44-گورو نانک دربار Guru Nanak Darbar

گورو ناناک دربار بر اساس تقاضای جامعه سیک ها برای یک مکان اختصاصی برای عبادت ساخته شده است. گمان می رود گورودوارا اولین در نوع خود در کل منطقه باشد. دارای یک طبقه اختصاصی برای ضیافت های محلی برای حدود 5000 نفر در یک زمان و یک سالن بزرگ برای سرودهای مذهبی.

نمازخانه اصلی گورودوارا جدید دارای سقفی به ارتفاع 7.2 متر و سقف گنبدی به قطر 18 متر است. سالن نمایش می تواند حداکثر 900 نفر را در خود جای دهد.

مکان: در جبل علی واقع شده است که در حدود 35 کیلومتری مرکز دبی قرار دارد. تاکسی بهترین وسیله حمل و نقل برای رسیدن به معبد است. نزدیکترین ایستگاه مترو ابن بطوطه است.

زمان: همه روزه از ساعت 4:30 صبح تا 9:30 بعد از ظهر باز است.

45-باشگاه چوگان و سوارکاری دبی Dubai Polo & Equestrian Club

برای افرادی که به آرامی از دبی بازدید می کنند و زمان زیادی در اختیار دارند، می توانند اوقات شگفت انگیزی را در باشگاه چوگان و سوارکاری دبی داشته باشند.

یکی از شگفت‌انگیزترین  مکان‌های توریستی دبی، باشگاه چوگان و سوارکاری دبی به شما یک تعطیلات آرام و یک زمان هیجان‌انگیز را در میان همه چیزهایی که خوب است، مانند مراقبت از تناسب اندام، اسب سواری، شنا کردن، خود را نوید می‌دهد. با اسپا، از غذاهای لذیذ و غذاهای لذیذ لذت ببرید و از مهمان نوازی گرم باشگاه چوگان و سوارکاری دبی لذت ببرید. فراموش نکنید که بهترین سالن های اسپا در دبی را بررسی کنید .

نکات برجسته: باشگاه بدنسازی، استخر، زومبا، یوگا، اسب سواری، اسپا، و غیره. غذاهای کلاس جهانی را در - پالرمو، اپونا، ایپو، و بار استخر اسپلش میل کنید.

مکان: جاده القدره، روبروی مزارع عربی، جنب استودیو سیتی، دبی، امارات متحده عربی

زمان بندی:  6:00 صبح تا 12:00 صبح

باشگاه چوگان و سوارکاری دبی Dubai Polo & Equestrian Club

45-بستکیا (دبی قدیم) Bastakia (Old Dubai)

محله تاریخی الفهیدی که با نام ال بستکیه نیز شناخته می‌شود، یک شهر قدیمی و ویرانه‌ای است که دوستداران فرهنگ را به یک شهر زیبا می‌فرستد. وقتی اینجا هستید، می‌توانید از مسیرهای شنی به سمت مسجد سفید مدرن بپیچید و به جزئیات معماری باشکوه ساختمان‌های بزرگ گچی، مرجانی و سنگ آهکی توجه کنید و از درهای چوبی کنده‌شده با کوبنده‌های برنجی و دروازه‌های پیچیده‌ای که هر ساختمان را در اینجا زینت می‌دهند شگفت زده شوید. .

برای تماشای منظره باورنکردنی پشت بام های بستکیا به طبقه بالا قدم بزنید و نگاهی طولانی به برج های باد بیاندازید. این شکل سنتی تهویه مطبوع که برای قیف کردن هوای خنک به داخل خانه ساخته می‌شد، مجموعه‌ای از ساختمان‌های معماری در جنوب ایران بود.  مجاورت برخی از جاذبه‌های مهم دبی مانند گالری Ave، گالری XVA، دیوار شهر قدیمی، مرکز شیخ محمد برای درک فرهنگی و بسیاری موارد دیگر را ارائه می‌کند.

بستکیا (دبی قدیم) Bastakia (Old Dubai)

مکان:  الحمریه، بر دبی - دبی - امارات متحده عربی

47-خانه سعید آل مکتوم Saeed Al Maktoum House

این بنای تاریخی که در محله الشیندقا واقع شده است، خانه مسکونی سابق یکی از حاکمان قدیمی امارات است. شیخ سعید بن مکتوم آل مکتوم و به دلیل اهمیت تاریخی خود ثابت کرده است که یکی از بهترین مکان ها برای بازدید در دبی است.

این ساختمان اکنون به موزه تبدیل شده است و مجموعه ای از آثار باستانی از سراسر جهان عرب را در خود جای داده است. شما می توانید عکس های تاریخی، اسناد و اثاثیه مربوط به سال های 1800 را ببینید و می توانید فرصتی برای تماشای چشم انداز پانورامای او از خط افق دبی داشته باشید.

مکان:  خیابان الخلیج | بر دبی، دبی، امارات متحده عربی

زمانبندی:  دوشنبه تا یکشنبه 8:00 صبح تا 20:30 بجز جمعه از ساعت 15:00 تا 20:30

نحوه دسترسی:  می توانید از اتوبوس های عمومی و مترو نیز استفاده کنید. به این موزه بروید

خانه سعید آل مکتوم Saeed Al Maktoum House

48-جزیره جهانی World Island

جزایر جهانی توسط شرکت توسعه رویایی دبی به نام نخیل توسعه داده شد. همانطور که از نامش پیداست، جزایر جهانی جزایری هستند که در سراسر سواحل دبی گسترده شده اند که شبیه نقشه جهان در اقیانوس است. این جزایر با رضایت مشتری برای اجاره یا فروش هستند.

البته، این هزینه‌ها فراتر از آن چیزی است که من و شما می‌توانیم بیان کنیم، اما این منظره‌ای است که قطعاً می‌توانیم از آن لذت ببریم. تنها راه سفر بین جزایر قایق بادبانی یا هوایی است. جزایر جهانی در سال 2008 تکمیل شد و برای اجاره و فروش در دسته‌های خانه‌ها، جزایر محلی و استراحتگاه‌ها در دبی به فروش می‌رسد.

اگر می توانید یکی از این جزایر را داشته باشید و آن را به خانه خود تبدیل کنید، می توانید از تعطیلات خوشی در جزیره خصوصی خود در سواحل دبی لذت ببرید.

مکان: جزایر جهان، دبی، امارات متحده عربی

جزیره جهانی World Island

49-اسکای ویو دبی Sky Views Dubai

اگر خود را شجاع می‌دانید و می‌خواهید هیجان‌انگیزترین چیز را در دبی تجربه کنید، از Sky Views Dubai دیدن کنید. این مکان که در طبقه 52 و 53 هتل اسکای ویو قرار دارد، یک منطقه دید با سبک جدید است که شما را محدود نمی کند. از سرسره شیشه ای از طبقه 53 تا طبقه 52 تا تجربه پیاده روی Edge بین برج های دوقلو، فعالیت های زیادی در اینجا در دسترس است.

-اسکای ویو دبی Sky Views Dubai

50-حفاظت از صحرای دبی Dubai Desert Conservation Reserve

حفاظت از صحرای دبی ابتکاری توسط دولت دبی است که به شما این امکان را می دهد که زمان زیادی را در کمپینگ در بیابان های دبی (بیش از 9 عدد) بگذرانید و در جمع ستاره های شبانه که در درجه اول برای تجربه یک بادیه نشین سازماندهی شده اند غذا بخورید. سبک زندگی. در اینجا، می توانید سافاری شتر و نمایش شاهین را تجربه کنید، چندین فعالیت دیگر که شما را به ماهیت واقعی دبی می رساند.

نکات برجسته:  این ذخیره‌گاه مجموعه‌ای از فعالیت‌ها مانند شاهین‌بازی، تیراندازی با کمان، اسب‌سواری، رانندگی در تپه‌ها، کمپینگ، قلیان را فراهم می‌کند.

محل سکونت: دفتر در جاده فرودگاه قرار دارد و شما را به صحرا می برند و می توانید در فعالیت های مختلف شرکت کنید.

زمان:  7:00 صبح تا 5:00 بعد از ظهر.

51-موزه دبی Dubai Museum

این مکان مملو از اهمیت تاریخی است. این یکی از قدیمی ترین ساختمان های دبی است. در سال 1971 توسط حاکم وقت دبی آغاز شد. یک قلعه و تعدادی گالری وجود دارد که فرهنگ غنی این سرزمین را به تصویر می کشد. قلعه الفیدی مهمترین بخش موزه دبی است زیرا گواهی بر گذشته تاریخی غنی فرهنگ دبی مملو از آثار باستانی آسیایی و آفریقایی است.

داستان تاریخی زندگی قبل از کشف نفت در امارات را نشان می دهد. یک اتاق داخل موزه پر از نقشه های قدیمی دبی است. هر قسمت از موزه بوی فرهنگ عجیب روزهای گذشته را می دهد. یک مسجد نمونه و همچنین تصاویری از یک زندگی معمولی بیابانی وجود دارد. کابینت های مختلفی وجود دارد که مملو از یافته های باستان شناسی قدیمی Al Quasis است.

مکان: خیابان الفیدی، روبروی مسجد جامع

قیمت: 1 - 5 درهم

زمان:  دوشنبه تا یکشنبه 8.30 صبح تا 20.30 بجز جمعه 14:30 تا 20:30

موزه دبی Dubai Museum

52-بازار ادویه دبی Dubai Spice Souk

این یک بازار سنتی ادویه در دبی است که در منطقه دیره در نزدیکی بازار طلا واقع شده است که انواع ادویه های معطر را برای انتخاب ارائه می دهد. این یک مکان بهشتی است که دارای یک سری ادویه های معطر است که فقط در این قسمت از خاورمیانه موجود است.

رنگ ها به تنهایی کافی هستند تا بخواهید مدت طولانی تری اینجا بمانید. این بزرگترین بازار ادویه در دبی است و منسوجات و اقلام خانگی نیز دارد. گذرگاه های باریک برای چشمان عکاس لذت بخش است و شما فرصتی برای دیدن انبار تازه گیاهان و ادویه جات از ایران، هند و آسیای جنوب شرقی خواهید داشت.

مکان:  خیابان 26 34 - دبی - امارات متحده عربی

زمان‌بندی:  7:30 صبح تا 9:30 بعد از ظهر

نحوه دسترسی : می‌توانید با حمل‌ونقل عمومی (اتوبوس) یا با مترو به این مکان برسید.

بازار ادویه دبی Dubai Spice Souk

53-موزه اتحاد Etihad Museum

چه عاشق تاریخ باشید و چه مسافری که صرفاً به تاریخ علاقه مند هستید، هیچ مکانی بهتر از موزه اتحاد برای بازدید وجود ندارد. در موزه اتحاد ، می‌توانید برخی از اقلام تاریخی را ببینید که مسیر تاریخ را برای امارات متحده عربی تغییر دادند.

موزه اتحاد به وضوح یکی از بهترین مکان های تاریخی برای بازدید در دبی است. همه چیز از فیلم ها و صداهای نادر گرفته تا مستندات دیدارهای تاریخی، چهره های مهم، لحظاتی از دوره 1968-1974. برترین ها: آرشیوهای تاریخی دقیق و بسیار مستند، برخی از نمادین ترین و شخصی ترین اقلام، شاهکارهایی که متعلق به پدران بنیانگذار هستند به نمایش گذاشته شده است.

مکان: خیابان جمیرا 1، دبی، امارات متحده عربی

قیمت:  10 - 25 درهم

زمان:  10:00 صبح تا 20:00 همچنین پرداخت

موزه اتحاد Etihad Museum

54-خلیج دلفین Dolphin Bay

خلیج دلفین در آتلانتیس یکی از قابل توجه ترین مکان های دیدنی در دبی است. اگر شما از آن دسته افراد ماجراجویی هستید که عاشق این هستید که در آب قرار بگیرید و با دلفین ها شنا کنید، بازدید از خلیج دلفین بهترین گزینه برای شماست.

در خلیج دلفین با برخی از پیچیده ترین و آموزش دیده ترین دلفین ها روبرو خواهید شد. مهم نیست که چه نوع تجربه ای به عنوان یک شناگر دارید، اگر تازه کار هستید، می توانید در آب های کم عمق بمانید و از بودن در کنار دلفین ها لذت ببرید، اگر متخصص هستید، می توانید با دلفین ها به غواصی بروید. در پایان عمیق

نکات مهم: ورود رایگان به پارک آبی Aquaventure در همان روز، جلیقه و لباس مرطوب ارائه می شود.

مکان: آتلانتیس، پالم، جاده کرسنت، دبی، امارات متحده عربی

قیمت: 838 - 974

درهم زمان:  9:30 صبح تا 6:00 بعد از ظهر

خلیج دلفین Dolphin Bay

55-دهکده بور دبی Bur Dubai Village

دهکده بور دبی که به عنوان دهکده میراث دبی نیز شناخته می شود در نزدیکی دهانه نهر دبی واقع شده است که گردشگران را از طریق مجموعه ای از دهکده های میراثی با معماری بازسازی شده و صنعتگران محلی به گذشته می برد.

برای مشتریان، دهکده مکانی عالی برای یافتن وسایل دست ساز منحصر به فرد برای بردن به خانه به عنوان سوغاتی یا هدیه است.

برترین ها: در مجاورت مکان های زیادی برای قدم زدن مانند خرید سفال، بازدید از بازارهای سنتی و لذت بردن از اجرای زنده فولکلور عربی مانند Raza، Ayyala و Harbeya وجود دارد.

مکان:  دبی، امارات متحده عربی

زمانبندی: هر روز از ساعت 08:00 تا 20:00 باز است، اما در روزهای جمعه بسیاری از مغازه ها بسته خواهند بود زیرا ساعات کاری 15:00 تا 22:00 است.

نحوه دسترسی : می توانید از طریق ایستگاه اتوبوس و قطار غبیبه در نزدیکی به مکان برسید.

دهکده بور دبی Bur Dubai Village

56-شهر کودکان Children’s City

این مجموعه رنگارنگ از ساختمان‌های سبک لگو در کریک پارک که در پارک کریک ساید در کنار بر دبی واقع شده است، مملو از ده‌ها ایستگاه یادگیری تعاملی و الهام‌بخش است. ایستگاه ها به طور خاص برای بچه های 2 تا 15 ساله طراحی شده اند. این مکان دارای طیف گسترده ای از فعالیت ها است.

فعالیت‌ها:  کارگاه‌های آموزشی روزانه، رویدادهای داستانی، مسابقات، تئاترها و پلانتاریوم اختصاصی آن وجود دارد. همچنین یک منطقه کودکان نوپا برای درگیر کردن کودکان زیر 6 سال در یادگیری تعاملی وجود دارد.

مکان:  خیابان الریاض

قیمت: 10 - 15 درهم

زمان:

9 صبح تا 7 بعد از ظهر (یکشنبه-پنجشنبه)

2 بعد از ظهر تا 8 بعد از ظهر (جمعه-شنبه)

نحوه دسترسی : بهترین راه برای رسیدن به اینجا تاکسی است.

شهر کودکان Children’s City

57-پارک صفا Safa Park

پارک صفا که یک نقطه مهم در تاریخ دبی و مردم آنجاست، سال‌هاست که دستخوش تغییرات زیادی بوده است. این پارک بزرگ 64 هکتاری است که در گذشته مرکز اقامتی برای مهاجران غیرقانونی از جنوب آسیا بوده است. این پارک در سال 1975 پس از حذف ساکنان از آنجا راه اندازی شد.

پارک صفا Safa Park

58-برج ساعت دیره Deira Clocktower

تعریف روشنی از برج ساعت دبی در هیچ کجا منتشر نشده است اما یکی از دیدنی های مهم در دبی است. اعتقاد بر این است که این ساعت توسط افرادی در دبی ساخته شده است که در دهه 1960 زندگی می کردند و این ساعت را طراحی و ساخته بودند.

برج ساعت دیره یا برج ساعت دبی همانطور که مردم با علاقه به آن می گویند یک دوربرگردان در دبی است. در شرق دبی در دیره دقیقاً در تقاطع جاده ام حریر و جاده D 89 واقع شده است. این بنای تاریخی غالب در دیره است و دسترسی به پل معروف آل مکتوم توسط این بنا فراهم می شود.

برترین ها:  توسط معمار Ziki Homsi طراحی شده و به قول مردم توسط Architecture Design Construction ساخته شده است. این برج به عنوان نمادی از زندگی دبی پا به عرصه وجود گذاشت و می توان شاهد اهمیت این برج در زندگی بومیان بود. همانطور که روزنامه تلگراف ذکر کرده است، برج ساعت دبی جاذبه اصلی دبی و یکی از 17 برج ساعت زیبا در سراسر جهان است.

مکان:  دیره، دبی. از شهر اصلی دبی، به سختی 10 کیلومتر تا برج ساعت دیره فاصله است.

برج ساعت دیره Deira Clocktower

59-خیابان آلسرکال Alserkal Avenue

یک مجتمع صنعتی که انبارها را در منطقه صنعتی القوز در دبی در خود جای داده است، خیابان السرکال است. اکنون، این منطقه به عنوان یک منطقه هنری و فرهنگی با گالری‌ها، امکانات و پلتفرم‌های گسترده جشن گرفته می‌شود. همچنین اقامتگاه هایی برای هنرمندان داخلی و بین المللی دارد.

زمانی که خیابان آلسرکال فقط یک مکان صنعتی بود، از بین رفته است و خود را به عنوان ترکیبی از مشاغل صنعتی و فضاهای خلاق نشان نمی دهد. 60 خانه هنری، مکان های طراحی و خلاقانه وجود دارد که دارای بنیاد، مجموعه های خصوصی و پروژه های اجتماعی هستند. این موسسه در سال 2007 تأسیس شد و از آن به بعد هنرمندان منطقه و افراد دیگری را که به انواع مختلف زندگی تعلق دارند گرد هم می آورد تا با هم گفتگو و گفتگو کنند تا ایده های خود را به اشتراک بگذارند و ارزش های هنری خود را به اوج خود ارتقا دهند.

برترین ها:  گالری های اینجا با ترتیب دادن برنامه های فردی که نمایانگر هنرمندان نوظهور یا جا افتاده همراه با برخی نمایشگاه ها، گفتگوها، بحث ها، رویدادهای اجتماعی و غیره است، متمایز و زیبا می شوند.

مکان:  خیابان 8، Al Quoz 1، دبی، امارات متحده عربی

زمانبندی:  خیابان در تمام روزها به جز جمعه ها از ساعت 10:00 صبح تا 07:00 بعد از ظهر باز است.

خیابان آلسرکال Alserkal Avenue

قیمت: ورود بدون هزینه است.

60-برج های امارات Emirates Towers

برج های امارات یکی از شگفت انگیزترین مکان های دبی برای دیدن است. چهارصد سوئیت و اتاق وجود دارد و برج های جمیرا خانه حدود سیزده کلوپ شبانه و غذاخوری است که هر زمان که بخواهید می توانید از آنجا فرار کنید. برج های جمیرا تنها برج هایی هستند که دسترسی نامحدود به پارک آبی وایلد وادی را برای شما فراهم می کنند.

همچنین در هر زمانی از روز به ساحل خصوصی برج جمیرا دسترسی کامل دارید. اقامت در برج های امارات به خودی خود یک تجربه است و بنابراین، به عنوان یک مسافر، همیشه می توانید به اینجا بیایید و مهمان نوازی و شگفتی های برج های امارات را تجربه کنید.

نکات برجسته: ساحل خصوصی، دسترسی نامحدود به پارک آبی وایلد وادی. لابی آتریوم برج امارات یکی از بهترین مکان ها برای تجارت در دبی است. این برج‌ها همچنین دارای مجموعه‌ای از مکان‌ها برای ملاقات‌های اجتماعی و تجاری هستند و میزبان برخی از نمادین‌ترین کنفرانس‌ها نیز هستند.

مکان: خیابان شیخ زاید، دبی، امارات متحده عربی

برج های امارات Emirates Towers

61-مرکز خرید ابن بطوطه Ibn Battuta Mall

در حالی که خرید سرگرم کننده است، مرکز خرید ابن بطوطه نیز با معماری جذاب و چیزهای فراوان برای خرید، آن را به یک تجربه زیبا تبدیل می کند. این مرکز خرید که به نام یک مسافر مراکشی نامگذاری شده است، فقط یک طبقه دارد، اما گسترده است و بیش از 250 مغازه، یک مالتی پلکس، برخی رستوران ها، یک هتل پنج ستاره و حتی یک سالن ورزشی را پوشش می دهد.

برای احترام به مردی که به شش سرزمین سفر کرد، این مرکز خرید نیز به شش منطقه تقسیم شده است: دادگاه چین، دادگاه هند، دیوان پارس، دادگاه مصر، دادگاه تونس و دادگاه اندلس. برای بازدید از زمین های زیادی در یک مرکز خرید، باید مطمئن شوید که مرکز خرید ابن بطوطه در لیست مکان های دیدنی شما در دبی قرار دارد.

مکان: جاده شیخ زاید

زمان بندی:

10:00 صبح تا 22:00 (شنبه-چهارشنبه)

10:00 صبح تا 12:00 صبح (جمعه-شنبه)

مرکز خرید ابن بطوطه Ibn Battuta Mall

62-باغ پروانه های دبی Dubai Butterfly Garden

یکی دیگر از مکان‌های دیدنی در دبی، باغ پروانه‌های دبی است که بیش از 15000 پروانه و گل‌های رنگارنگ را به نمایش می‌گذارد که قلب شما را با زیبایی ذوب می‌کند. 26 نوع مختلف پروانه و ده گنبد وجود دارد که می توانید آنها را در حال مکیدن شهد از گل ها مشاهده کنید.

اینجا مکانی است که می توانید در مورد اکوسیستم پروانه ها بیاموزید و چشمان خود را با نمایش های ستاره ای خوشحال کنید. اگر به دبی سفر می کنید، این مقصدی است که باید از آن دیدن کنید و نباید فرصت سفر به دبی را از دست بدهید.

مکان:  البرشا جنوبی 3، منطقه دبی لند، در کنار باغ معجزه دبی - دبی - امارات متحده عربی

قیمت: 55 - 60 درهم

زمان: 9:00 صبح تا 6:00 بعد از ظهر (شنبه-پنجشنبه)، 9:00 صبح تا 7: 0 بعد از ظهر (جمعه)

باغ پروانه های دبی Dubai Butterfly Garden

63-غروب ساحل Sunset Beach

ساحل سانست که به ساحل ام سوقیم معروف است، با مسیرهای شیارهای نارگیل قوسی شکل است و مکانی عالی برای استراحت است. با مشخص کردن مکان خود در بهترین مکان های دیدنی در دبی، در نزدیکی برج العرب واقع شده است و یکی از آرام ترین سواحل است.

از ماجراجویی های آبی مانند موج سواری، ماهیگیری و موج سواری با بادبادک گرفته تا مسیرهای طولانی شنی برای آفتاب گرفتن در اینجا، می توانید شاهد همه این موارد باشید. همراه با همسرتان قدم بزنید، با تماشای غروب آفتاب استراحت کنید، یا آدرنالین خود را با ماجراجویی در ساحل سانست افزایش دهید

مکان: ساحل سانست، دبی

64-اتودروم دبی Dubai Autodrome

اتودروم دبی که به عنوان اولین منطقه یکپارچه سرگرمی و موتوراسپرت دبی شناخته می شود، یکی از بهترین مکان ها برای بازدید در دبی است. این در مرکز مرکز توسعه موتور سیتی قرار دارد و دارای یک مسیر طولانی 5.39 کیلومتر برای مسابقات است.

می‌توانید اتومبیل‌های خودران را انتخاب کنید یا می‌توانید با رانندگی خودتان آدرنالین را به سطح بالایی برسانید. دو گزینه برای کارتینگ وجود دارد: مسیرهای داخلی و خارجی.

مکان: خیابان شیخ محمد بن زاید - دبی - امارات متحده عربی

زمان:  9 صبح تا 5 بعد از ظهر

اتودروم دبی Dubai Autodrome

65-برج کایان Cayan Tower

شکلی شبیه به شکل مارپیچ، برج کایان یک آپارتمان لوکس است و هر طبقه دارای طرح معماری یکسانی است. معماری ساختمان کاملاً جذاب است و شکل بیانی از رابطه بین فرم یک ساختمان و چارچوب ساختاری است.

از آنجایی که این برج شکل پیچشی دارد، یکی از سرگرم کننده ترین مکان های گردشگری دبی است. این برج در مجاورت شهر اینترنتی دبی واقع شده است و از روی این برج می توانید به چشم انداز ستاره ای از مارینا دبی و خلیج عربی نگاه کنید.

مکان Barsha - دبی

زمان: 8:00 صبح تا 6:00 بعد از ظهر در همه روزها به جز شنبه و یکشنبه.

برج کایان Cayan Tower

66-منطقه طراحی دبی Dubai Design District

لیست صفت ها برای تعریف زیبایی آثار هنری به نمایش گذاشته شده در منطقه طراحی دبی کوتاه است. این مکان جایگاه خود را در لیست جاذبه های گردشگری سرگرم کننده در دبی دارد و به خاطر جشنواره های جهانی و طراحی خود مشهور است. این منطقه پر از گالری‌های شیک است و آثار هنری هنرمندان آینده را نیز به نمایش می‌گذارد.

مکان: دبی دیزاین دیستریکت

زمان: 10:00 صبح تا 5:00 بعد از ظهر

منطقه طراحی دبی Dubai Design District

67-پارک ساحلی الممزار Al Mamzar Beach Park

یکی از آرام ترین مکان ها برای بازدید در دبی پارک ساحلی الممزار است که جواهری پنهان برای مسافران است. این پارک بیش از 106 هکتار وسعت دارد و در نزدیکی ساحل ممزار قرار دارد. کل پارک با تعدادی از مناطق تفریحی تزئین شده است که کودکان و بزرگسالان می توانند در آن اوقات خوشی را سپری کنند.

بهترین چیز در مورد این پارک این است که دارای باغ های آراسته، دسترسی به استخر و ساحل است که مکانی عالی برای استراحت است.

مکان: خیابان الممزار ساحل - دبی - امارات متحده عربی

زمان: 8:00 صبح تا 10:00 شب

قیمت: ندارد

Al Mamzar Beach Park

68-پیاده روی در JBR

یکی دیگر از مکان‌های دیدنی در دبی، اقامتگاه ساحلی جمیرا است که یک نوار روبروی موج است و به پیاده‌روی JBR معروف است. کل مسیر ساحلی پر از مکان‌های خرید خرده‌فروشی، خرده‌فروشی‌های بین‌المللی، فروشگاه‌های صنایع دستی، و بوتیک‌ها است.

جدا از این، در اینجا حتی می‌توانید بازارهای پاپ آپ را در خیابان‌ها مشاهده کنید و عتیقه‌جات، جواهرات، و غذاهای محلی را در غرفه‌ها خرید کنید. چیزی که نباید از دست بدهید، قدم زدن در ساحل و خرید زیورآلات شگفت انگیز است.

مکان: The Walk - دبی - امارات متحده عربی

زمان: 24 ساعت باز است

قیمت: ندارد

پیاده روی در JBR

69-ساحل لاجوردی Azure Beach

غروب خورشید را همراه با ماسه های طلایی درخشان تماشا کنید و در ساحل لاجورد استراحت کنید. این یکی از آرام ترین مکان ها برای بازدید در دبی است که در قلب دبی واقع شده است. ساحل پر از غرفه‌هایی است که می‌توانید از غذاهای محلی و مناطق تفریحی که در آن می‌توانید تمام شب مهمانی کنید لذت ببرید.

این ساحل به عنوان یک بهشت ​​اجتماعی مشهور است و مکانی عالی برای بازدید با خانواده، دوستان و شرکا است! جدای از این، در این ساحل، حتی می توانید یک تخت جزیره خصوصی را انتخاب کنید و به زیبایی های دبی خیره شوید.

مکان: ریکسوس پریمیوم دبی - دبی - امارات متحده عربی

ساحل لاجوردی Azure Beach

70-ساحل الصفوح Al Sufouh Beach

ساحل الصفوح که به «ساحل مخفی» معروف است، یکی از چشمگیرترین مکان‌های دیدنی دبی است. این ساحل از زندگی پرهیاهوی شهری دور شده و در نزدیکی برج العرب واقع شده است. ساحل با مسیرهای نخل قوسی شکل است و اطراف آن کاملا آرامش بخش است که آن را به مکانی عالی برای گذراندن زمان با کیفیت تبدیل می کند.

آب های ساحل خیلی کم عمق نیستند و می توانید در اعماق آب ها شیرجه بزنید و پادشاهی زیر آب را کشف کنید.

مکان: ساحل الصفوح، دبی

زمانبندی: 24 ساعت برای همه باز است

قیمت: ندارد

ساحل الصفوح Al Sufouh Beach

71-دریاچه القدره Al Qudra Lake

در نزدیکی خط افق چشمگیر دبی، دریاچه القدرا یکی از جالب ترین مکان هایی است که در دبی باید از آن دیدن کنید. این مکان با چندین دریاچه دیگر در مجاورت آن پر شده است و یک مکان تفریحی عالی است. دریاچه با حال و هوای آرام و مناظر ستاره ای طبیعت در هم تنیده شده است.

جدا از آب تسکین دهنده، در اینجا حتی می توانید مجموعه ای از گونه های پرندگان را مشاهده کنید که شامل اوریکس، روباه صحرایی و بیش از 200 گونه پرنده دیگر می شود.

مکان: دریاچه القدره، دبی.

زمان: 24 ساعت باز

قیمت: ندارد

دریاچه القدره Al Qudra Lake

72-موزه قهوه دبی Dubai Coffee Museum

آیا شما عاشق کافئین هستید؟ موزه قهوه دبی را به لیست جاذبه های گردشگری دبی اضافه کنید زیرا این مکانی است که همه فرهنگ ها را با قهوه گرد هم می آورد. در این موزه می توانید شاهد حال و هوای آرام باشید و با فیلم ها با فرهنگ قهوه آشنا شوید.

این موزه دارای مصنوعاتی است که دارای تجهیزات قهوه‌سازی هستند و در اینجا می‌توانید با دم‌نوش‌های معطر و منشأ آنها آشنا شوید.

مکان: ویلا 44، محله تاریخی الفهیدی، بستکیه - دبی - امارات متحده عربی

زمانبندی: فقط از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر.

قیمت: شروع از 1000 روپیه برای هر نفر.

موزه قهوه دبی Dubai Coffee Museum

73-اولی اولی Oli Oli

به دنبال مکان هایی برای بازدید در دبی هستید؟ با خانواده خود به Oli Oli بروید زیرا دارای 8 گالری مختلف است که در دو طبقه گسترده شده اند. هر یک از گالری ها مجهز به تجهیزات مدرن هستند و آثار هنری را به نمایش می گذارند.

ایده گالری ها از مربیان و هنرمندان جهانی الهام گرفته شده است. در این گالری، شما می توانید 40 مصنوع مختلف را تجربه کنید و در فضاهایی مانند آزمایشگاه خلاق، ساختمان قلعه و پارک آینده چیزهای زیادی بیاموزید. اگر با خانواده‌تان اینجا هستید، پس این مکان بهشتی برای بچه‌ها است که می‌توانند تمام روز را در آن سرگرم کنند!

مکان:  خیابان 62 4 A - دبی - امارات متحده عربی

زمان: 9:00 صبح تا 7:00 بعد از ظهر

قیمت:  40 - 43 AED

-اولی اولی Oli Oli

74-گالری الجابر Al Jaber Gallery

اگر عاشق هنر هستید، یکی از کلاسیک‌ترین مکان‌های توریستی دبی، گالری ال جابر است که مجموعه‌ای عجیب از عتیقه‌جات، هنرها و صنایع دستی متمایز را در خود جای داده است که قلب شما را ذوب می‌کند. جدای از این، این مجموعه حتی مجموعه‌ای از فرش‌های دستباف را نیز در اختیار دارد که از کوچک تا سایز کامل هر یک در انبار موجود است.

مکان: Financial Center Rd - دبی - امارات متحده عربی

زمان: 10:00 صبح تا 12:00 صبح

75-موزه خیابان دبی Dubai Street Museum

عاشق هنر خیابانی هستید؟ موزه خیابان دبی را به فهرست مکان‌های دیدنی خود در دبی اضافه کنید زیرا این گالری در فضای باز آثار هنری نام‌های محبوبی مانند Hua Tunan، Ashwaq Abdulla و Inkman را به نمایش می‌گذارد.

نقاشی‌های دیواری شگفت‌انگیزی وجود دارد که با رنگ‌های اسپری ساخته شده‌اند و گالری دارای یک نقاشی زیبا به نام «ممنوعه» است که در آن دختر و پسری از پنجره نگاه می‌کنند. جدا از این، حتی یک نقل قول خوشنویسی دارد که نشان می دهد: "روح مثبت در روح ما ساکن است".

مکان: موزه خیابان دبی

زمان: در تمام روزها از ساعت 10:00 صبح تا 5:00 بعد از ظهر.

موزه خیابان دبی Dubai Street Museum

76-ایکس پارک XPark Jr.

تعطیلات با خانواده خود را؟ در XPark Jr. که با باغ‌های آراسته و آراسته شده با گل‌های زیبا، آن را به بهترین پارک دبی تبدیل کرده، بگردید. این پارک دارای تعدادی تاب، سرسره و ماجراهای بسیار منحصر به فرد دیگر است.

بچه های شما می توانند در گل بازی کنند یا می توانند مهارت های خود را با بالا رفتن از تورها آزمایش کنند. جدای از این، بچه ها حتی می توانند شاهد باغ وحش حیوانات خانگی باشند زیرا بهترین مکان در پارک است.

مکان: خیابان Mizmelah 35A، ساحل کایت - دبی - امارات متحده عربی

زمان: 8:00 صبح تا 6:00 بعد از ظهر

ایکس پارک XPark Jr.

77-دهکده میراث هاتا Hatta Heritage Village

دهکده میراث هاتا در کوه های الحجر، در حومه شهر دبی، زندگی سنتی زیبا در دبی را به مسافران نشان می دهد. شما می توانید وابستگی شدید مردمی را که از این شهر قدیمی می آیند، مشاهده کنید، مردمی که اجدادشان کشاورز و مردان صنایع دستی بوده اند.

مشاوره و رزرو