آشنایی با 55 جاذبه گردشگری مالدیو

جاذبه های گردشگری مالدیو 18 خرداد ، 1403 25 دقیقه

مالدیو چیزهای زیادی برای ارائه دارد، اما کاهش استرس، تجمل و مناظر باورنکردنی به عنوان استاندارد وجود دارد . با اقیانوس هند از آب های شفاف، شن های سفید و معماری منحصر به فرد استوایی، کلمه "بهشت" واقعاً موجه مالدیو است. مالدیو به دلیل زندگی دریایی بی‌شمارش شهرت جهانی دارد و یکی از بهترین مکان‌های غواصی در جهان محسوب می‌شود. آزادانه در اقیانوس هند در میان مجموعه های رنگارنگ مرجان ها، پرتوها، لاک پشت های دریایی، کوسه های صخره ای و بسیاری از گونه های دیگر زیر آب شنا کنید!مالدیو با جزایر خیره کننده، سواحل مسحورکننده و آب های فیروزه ای خود، به خاطر فعالیت های آبی هیجان انگیزش مشهور است . اگر از علاقه مندان به ماجراجویی هستید، تنوع ورزش های آبی باعث می شود که بخواهید برای همیشه در اینجا بمانید.

1-ماله |Male City

ماله، پایتخت مالدیو، یکی از سازمان‌یافته‌ترین مکان‌های گردشگری تور مالدیو است که به‌خاطر میراث غنی، سواحل بکر، بازارهای شلوغ، مسیرهای باریک، و رستوران‌های مجلل شهرت دارد.ماله با وسعت تنها 6 کیلومتر مربع در میان کوچکترین شهرهای جهان به حساب می آید. تور ماله با ایجاد فضایی آرام، به شما امکان می‌دهد در کنار عزیزانتان آرامش داشته باشید. این مکان همچنین به شما امکان می دهد از فعالیت های آبی مهیج و در جزایر زیبای مختلف با قیمت تور مالدیو هتل 5 ستاره از آژانس هواپیمایی سفر ایمن لذت ببرید.

1-ماله |Male City

2- جزیره ی خصوصی کاکائو | COMO

اگرچه مالدیو حامل افتخار جزایر باشکوه است، اما جذابیت این مجمع الجزایر بدون جزیره خیره کننده کاکائو COMO ناقص است. این جزیره با موقعیت دنج چیزی جز بهشت ​​گرمسیری برای تجدید قوا و آرامش نیست.

این مکان که به خاطر ویلاهای مجللش که مهمان نوازی 5 ستاره را ارائه می دهند، شناخته شده است، برای تجربه نوازش در بهترین حالت، باید از آن بازدید کرد. آب زلال آبی و سواحل شنی سفید نرم چیزی است که فقط روح شما را تحت تأثیر قرار می دهد و در طول بازدید از این جزیره نفیس شما را فریب می دهد. جاذبه های اصلی جزیره کاکائو شامل غواصی، غواصی، استراحتگاه های اسپا آرامش بخش است.

2- جزیره ی خصوصی کاکائو | COMO

3-جزیره وادهو| Vaadhoo

جزیره وادهو جزیره ای زیبا در مالدیو است که سواحل زیبا، مناظر نمادین و زیبایی مسحور کننده را ارائه می دهد. هنگامی که خورشید در جزیره وادهو غروب می‌کند، امواج دریا که ساحل را می‌چرخانند، مانند میدان درخشانی از نقاط آبی روشن می‌شوند که به دریا ظاهر آسمان شب ستارگان را می‌دهد.

3-جزیره وادهو| Vaadhoo

4-آدو آتول |  Addu Atoll

آدو آتول که بیشتر به عنوان آتول Seenu شناخته می شود، جنوبی ترین جزیره مرجانی مالدیو است. این جزیره مرجانی محبوب شامل تعداد زیادی جزیره شناخته شده و زیبا از جمله جزیره گان است. از دیگر مکان های دیدنی توریستی آدو آتول می توان به جزیره Meedhoo، جزیره Hulhudhoo، جزیره Hithadhoo، جزیره Maradhoo و جزیره Feydhoo اشاره کرد. هر یک از این جزایر به طور متراکم با روستاهای محلی تمیز پوشیده شده و درختان نارگیل بلند و سایه دار پوشیده شده اند.

4-آدو آتول |  Addu Atoll

5-ماافوشی | Maafushi

جزیره ماافوشی که در میان محبوب‌ترین نقاط توریستی مالدیو به حساب می‌آید، به دلیل فعالیت‌های سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز بی‌شمارش، بهترین ساحل این کشور را تشکیل می‌دهد.

این جزیره با طیف وسیعی از ورزش‌های آبی هیجان‌انگیز و غذاهای لذیذ لب‌افکن، می‌تواند هر آنچه را که برای یک تعطیلات دل‌انگیز نیاز دارید به شما ارائه دهد. این مکان با آب فیروزه ای شفاف پر از ماهی های رنگارنگ و مرجان ها، جذابیت و ظرافت فراموش نشدنی را به رخ می کشد.

5-ماافوشی | Maafushi

6-شهر آدو | Addu City

آدو سیتی که در جنوبی‌ترین جزیره مرجانی مالدیو قرار دارد، یکی از شهری‌ترین مکان‌های دیدنی در مالدیو پس از ماله است. شهر قلبی شکل آدو که دومین شهر بزرگ این کشور جزیره ای است، به دلیل مناظر جذابش مملو از آسمان آبی و درختان نارگیل بلند، زوج های زیادی را به حرکت در می آورد.

6-شهر آدو | Addu City

7-ساحل مصنوعی | Artificial Beach

ساحل مصنوعی واقع در شمال مرجانی مال، یکی از زیباترین و آرام‌ترین مکان‌ها برای بازدید در مالدیو است. این ساحل که شگفت‌انگیزترین مقصدهای شنا را در کل مجمع‌الجزایر ایجاد می‌کند، کارناوال‌های زیادی را نیز برگزار می‌کند و مجموعه‌ای از ورزش‌های آبی هیجان‌انگیز را ارائه می‌دهد.

تعدادی از گروه‌های موسیقی شب‌ها به این مکان می‌آیند تا با هم برنامه اجرا کنند و اوقات خوشی را در ساحل به جمعیت ارائه دهند. از مهم ترین جاذبه های ساحل مصنوعی می توان به مانتا پوینت، کوسه پوینت، کانی کرنر و ناسیمو تیلا اشاره کرد.

7-ساحل مصنوعی | Artificial Beach

8-ماله آتول | MaléAtoll

جزیره مرجانی نر به دو دسته مرجانی شمالی و مرجانی نر جنوبی تقسیم می شود. آتول شمالی مال که بزرگترین شهر کشور جزیره است، یکی از محبوب ترین مکان های توریستی مالدیو در میان علاقه مندان به سفر است.این منطقه که قبلا به عنوان "محل" شناخته می شد، برای خدمت به عنوان خانه خانواده های سلطنتی مالدیو، در حال حاضر "جزیره پادشاهان" نامیده می شود. جزیره مرجانی ماله که دمای معتدلی را در طول سال تجربه می‌کند، به انواع فعالیت‌های گردشگری مانند خرید، گشت‌وگذار و ورزش‌های آبی علاقه‌مند است. برخی از جاذبه های مهم جزیره مرجانی ماله عبارتند از غواصی، اسکوترهای زیر آب، غواصی، موزه ملی و بازار ماهی .

8-ماله آتول | MaléAtoll

9-جزیره فولهاهو | Fulhadhoo

فولهاهو مملو از تالاب های شفاف، درختان نخل سایه دار، سواحل ماسه سفید، و محیطی آرام، یکی از آرام ترین جزایر مالدیو است. این مکان که جزو کم اکتشاف‌ترین و منزوی‌ترین جزایر کشور به حساب می‌آید، گنجینه‌های پنهان زیادی را در خود جای داده است.

9-جزیره فولهاهو | Fulhadhoo

10-موراکا کنراد | The Muraka - Conrad

موراکا در تفرجگاه کنراد مالدیو ویلایی مجلل 2 طبقه زیر دریا است. این اقامتگاه سورئال که به شما اجازه می دهد سبکی عجیب از زندگی، غذاخوری و خوابیدن را در زیر آب های آبی نیلگون اقیانوس هند تجربه کنید، نه تنها مجلل ترین گزینه اقامتی است، بلکه یکی از گیج کننده ترین مکان های دیدنی مالدیو است.

10-موراکا –کنراد | The Muraka - Conrad

11-جزیره خورشید | Sun Island

جزیره خورشید که با نام عمومی جزیره نالاگورایدو شناخته می شود، یکی از بهترین مکان ها برای دیدن در مالدیو است. این مکان که با فضای سبز مجلل، گل‌های معطر استوایی و سواحل خیره‌کننده تزیین شده است، تعداد بی‌شماری از بازدیدکنندگان را که می‌خواهند در آغوش طبیعت استراحت کنند، به پیش می‌برد.

11-جزیره خورشید | Sun Island

12-صخره موز | Banana Reef

ریف موز که با برآمدگی‌های قدرتمند، صخره‌های مرجانی رنگارنگ، صخره‌های باشکوه و غارهای زیبا مزین شده است، یکی از قدیمی‌ترین صخره‌های مالدیو محسوب می‌شود. این مکان که پر از هامور، باراکودا و کوسه است، غواصان را از سرتاسر جهان به حرکت در می آورد. جریان های آرام و دید عالی برای مبتدیان و همچنین غواصان باتجربه بسیار مناسب است.

12-صخره موز | Banana Reef

13-ماامیگیلی | Maamigili

ماامیگیلی که به عنوان "جزیره کوسه نهنگ" شناخته می شود، جزیره ای بسیار بزرگ است که بیش از 2300 نفر را در خود جای داده است. این مقصد با داشتن دو بندر بزرگ به عنوان یک جزیره ماهیگیری مشهور و شلوغ به شمار می رود. ماامیگیلی با تعداد بسیار کمی مهمان‌خانه، سه رستوران و یک دستگاه خودپرداز، یکی از مکان‌های مقرون به صرفه برای بازدید در مالدیو است.

13-ماامیگیلی | Maamigili

14-ساحل درخشان مالدیو | Maldives Glowing Beach

ساحل درخشان مالدیو در جزیره Mudhdhoo، همچنین به عنوان جزیره Vaadhoo در Raa Atoll شناخته می شود، واقع شده است. ساحل یکی از پربازدیدترین مقاصد گردشگری در این جزایر است که بیشتر به خاطر امواج فلورسنت و درخشانش معروف است. این پدیده طبیعی به دلیل وجود میلیون ها باکتری دریایی موسوم به فیتوپلانکتون در آب رخ می دهد.

14-ساحل درخشان مالدیو | Maldives Glowing Beach

15-جزیره آلیماتا | Alimatha Island

جزیره آلیماتا با سرسبزی بی نظیر خود در کنار آب های شفاف و شفاف گردشگران را از سراسر جهان به خود جذب می کند. این جزیره بکر که به عنوان یک مکان غواصی تحسین شده بین المللی شناخته می شود، به تعداد زیادی از موجودات دریایی پناه می دهد.

15-جزیره آلیماتا | Alimatha Island

16-جزیره فیهالهوهی | Fihalhohi Island

جزیره فیهالهوهی که در میان آب‌های شفاف و درختان نخل بلند قرار دارد، یکی از آرام‌ترین مکان‌ها برای بازدید در مالدیو است. این مکان که بیشتر توسط زوج ها و ماه عسل بازدید می شود، عشق و عاشقی در فضای آن پر شده است.

این جزیره با آب و هوای گرم مشخص می‌شود که آن را به مقصدی عالی برای لذت بردن از فعالیت‌های آبی هیجان‌انگیز مانند جت اسکی، قایق‌سواری موز، قایقرانی با کاتاماران، موج‌سواری بادی و کایت‌سرفینگ تبدیل می‌کند.

جزیره فیهالهوهی همچنین به خاطر صخره های دیدنی که اطراف آن را احاطه کرده و تعداد بی شماری از موجودات دریایی زیبا را در خود جای داده است، شناخته شده است. این جزیره مسحورکننده حتی به خاطر درمان های شگفت انگیز استوایی بالیایی اش شناخته شده است.

مکان: جزیره فیهالهوهی در جزیره مرجانی Kaafu جنوبی در ماله واقع شده است.

16-جزیره فیهالهوهی | Fihalhohi Island

17-جزیره امبودهو فینولهو | Emboodhu Finolhu Island

جاذبه اصلی در جزیره امبودو فینولهو، چیدمان شگفت انگیز ویلاهای آبی باشکوه آن است. این ویلاهای دوست داشتنی با دقت چیده شده اند تا توهم یک گل زیبا را شکل دهند و به جزیره سنگی قیمتی برای قرار دادن در تاج خود ارائه دهند.

گردشگرانی که به این مکان هجوم می‌آورند، برای تجسم مناظر پانوراما پنهان، توری را با هواپیمای دریایی در این جزیره فوق‌العاده شگفت‌انگیز انجام می‌دهند. سایر فعالیت‌هایی که بازدیدکنندگان در جزیره امبودو فینولهو از آن لذت می‌برند، کروز، غواصی و غواصی است. همچنین می توانید در یکی از استراحتگاه های ماساژ و آبگرم احیا کننده این مکان استراحت و تجدید قوا کنید.

مکان: جزیره Emboodhu Finolhu در جزیره مرجانی ماله جنوبی در مالدیو واقع شده است.

17-جزیره امبودهو فینولهو | Emboodhu Finolhu Island

18-جزیره باروس | Baros Island

یکی از آرام‌ترین مکان‌هایی که در مالدیو می‌توانید از آن دیدن کنید و ترافیک را از بین ببرد و آرامش کامل را به شما ارائه دهد، جزیره فریبنده باروس است. این جزیره که به خاطر سواحل خیره‌کننده آفتاب‌گیر، استراحتگاه‌های مجلل و ظرافت طبیعی شهرت دارد، لذتی فراموش‌نشدنی برای چشمان دارد.

این مکان با انبوهی از ویلاهای آبی زیبا، بارهای خوب و رستوران‌های زیبا، بهترین مکان برای گذراندن تعطیلات با دوستانتان است.  جزیره باروس با آب آبی فیروزه‌ای و صخره‌های مرجانی دیدنی، مقصدی ایده‌آل برای تجربه غواصی و غواصی است.

مکان: جزیره باروس در جزیره مرجانی شمالی ماله در جمهوری مالدیو واقع شده است.

بهترین زمان برای بازدید: نوامبر تا مارس.

18-جزیره باروس | Baros Island

19-جزیره میریحی | Mirihi Island

جزیره میریهی که به دلیل درمان سم‌زدایی دیجیتالی مشهور است، پذیرای گردشگرانی است که می‌خواهند تمام رسانه‌های دیجیتال را کنار بگذارند و به سادگی استراحت کنند و تجدید قوا کنند. این جزیره زیبا که به دور از دنیای پر هرج و مرج واقع شده است، محیطی کاملاً آرام و آرام را برای استراحت و از بین بردن استرس و اضطراب به گردشگران تضمین می کند.

این مکان با بیش از 35 ویلا آبی و رستوران دنج یکی از سورئال ترین مکان هایی است که در مالدیو برای لذت بردن از ورزش های آبی و شام های عاشقانه می توانید از آن دیدن کنید. جزیره میریهی نه تنها ماه عسل و دوستان را به خود جذب می کند، بلکه فضای این مکان مسافران انفرادی را نیز مجذوب می کند که مشتاقانه منتظر گذراندن اوقاتی با کیفیت در خلوت هستند.

مکان: جزیره Mirihi در جزیره مرجانی Alif Dhaal در مالدیو واقع شده است.

بهترین زمان برای بازدید: جولای تا اکتبر.

19-جزیره میریحی | Mirihi Island

20-جزیره هواهندو | Huvahendhoo Island

جزیره هواهندو که به‌خاطر سواحل ماسه‌های سفید نرمش شناخته می‌شود، پذیرای گردشگران برای گذراندن تعطیلات آرام و بدون مزاحمت است. این قطعه زیبایی جوان‌کننده با داشتن فضای سبز درخشان و آب‌های آرام، بهترین مکان برای رفع خستگی و سم‌زدایی از زندگی آشفته شهری است.

از آنجایی که اعتقاد بر این است که این جزیره یک مکان تعطیلات خانوادگی مناسب است، بچه‌ها نیز می‌توانند از لذت و تفریح ​​لذت ببرند. این جزیره زیبا با انبوهی از رستوران ها که غذاهای محلی و جهانی را سرو می کنند، مکانی عالی برای شادی با عزیزانتان در تعطیلات ساحلی است.  جاذبه های اصلی جزیره هوواهندو شامل استراحتگاه های آبگرم درجه یک، والیبال ساحلی، و ویلاهای آبی است.

مکان: جزیره هواهندو در جزیره مرجانی Alifu Dhaalu در مالدیو واقع شده است.

بهترین زمان برای بازدید: جولای تا اکتبر.

20-جزیره هواهندو | Huvahendhoo Island

21-جزیره رنگالی | rangali Island

جزیره رانگالی با آب‌های آبی زلال و سواحل شنی، یکی از دیدنی‌ترین مکان‌های دیدنی مالدیو به حساب می‌آید که دوست دارید عزیزانتان را به آنجا ببرید. با مجموعه ای از فعالیت های سرگرم کننده در فضای باز برای کودکان و همچنین بزرگسالان، جزیره رانگالی یک مقصد کامل خانواده پسند در این مجمع الجزایر است.

این جزیره دیدنی به خاطر هتل کنراد مالدیو، یک استراحتگاه فوق‌العاده مجلل که اقامتی آرام و مجلل را در تور مالدیو ارزان ارائه می‌کند، در میان مردم شهرت دارد. جزیره رانگالی یک مرکز ایده آل برای لذت بردن از انواع فعالیت های آبی مانند لکه بینی دلفین ها، شنا و ماهیگیری است.

مکان: Alif Dhaal Atoll، مالدیو.

بهترین زمان برای بازدید: دسامبر تا فوریه.

با رزرو تور شهر مالدیو، تجربه ای با طراوت داشته باشید

21-جزیره رنگالی | rangali Island

22-ساحل جزیره ولیگاندو | Veligandu Island Beach

ساحل جزیره ولیگاندو که در میان جزایر نسبتا کوچک در جنوب آسیا به حساب می‌آید، تجربه تعطیلات باشکوهی را به مسافران ارائه می‌دهد. مملو از سرسبزی شگفت‌انگیز و آب‌های درخشان، این جزیره بهشت ​​مانند یکی از آرام‌ترین مکان‌ها برای بازدید در مالدیو است.

تالاب‌های ساحل جزیره ولیگاندو بازدیدکنندگان را جذب می‌کنند و فرصت‌های بسیار خوبی برای تجربه غواصی و غواصی به آن‌ها ارائه می‌دهند. این جزیره سورئال که در فاصله ای نزدیک به دهکده ماهیگیران قرار دارد، حتی به مسافران این فرصت را می دهد که از غذاهای دریایی خوشمزه و معطر لذت ببرند.

مکان: ساحل جزیره ولیگاندو در شمال مرجانی آری در مالدیو واقع شده است.

22-ساحل جزیره ولیگاندو | Veligandu Island Beach

23-جزیره گان | gun Island

جنوبی‌ترین جزیره آدو آتول، جزیره گان یکی از منزوی‌ترین اماکن فوق‌العاده زیبا برای دیدن در تور مالدیو قیمت است. این مکان که برای استراحتگاه‌های مجلل و تجربه‌های فرهنگی محلی در دسترس است، ترکیبی عالی از سنت و تجمل را به نمایش می‌گذارد.

با قرار گرفتن فرودگاه بین المللی گان در اینجا، این مکان به یکی از جزایر مالدیو که به راحتی قابل دسترسی است تبدیل شده است.

برخی از فعالیت های هیجان انگیزی که گردشگران معمولا در جزیره گان از آن لذت می برند شامل غواصی، دوچرخه سواری و غواصی است. علاقه مندان به طبیعت همچنین دوست دارند از جنگل های افسونگر حرا دیدن کنند و مدتی را در دامان طبیعت بگذرانند.

مکان: جزیره گان در آدو آتول در مالدیو واقع شده است.

بهترین زمان برای بازدید: ژانویه تا آوریل.

23-جزیره گان | gun Island

24-دانگتی | Dhangethi

دانگتی در فاصله 87 کیلومتری از پایتخت ماله، جزیره کوچکی است که حدود 1000 نفر در آن زندگی می کنند.

این جزیره کوچک زیبا مملو از خیابان های باریک و خانه های منحصر به فرد با رنگ آمیزی درخشان است که فضایی آرام و تماشایی را ایجاد می کند. این جزیره دارای یک منطقه بیکینی کوچک است که در آن می توان تعداد زیادی صندلی و بانوج برای اقامت راحت و راحت پیدا کرد.

گردشگرانی که از جزیره دانگتی بازدید می کنند معمولا از کایت سواری، غواصی، موج سواری، قایق رانی و ماهیگیری لذت می برند.

مکان: جزیره دانگتی در جزیره مرجانی Alif Dhaal در مالدیو واقع شده است.

بهترین زمان برای بازدید: جولای تا اکتبر.

با  غواصی، تماشای دلفین و غروب غروب در مالدیو، یک تجربه سرگرم کننده از مالدیو داشته باشید.

24-دانگتی | Dhangethi

25-نایفارو | Naifaru

نایفارو، پایتخت جزیره لاویانی آتول مالدیو، به عنوان جزیره هنرمند مشهور نایفارو دوهوکو شناخته می شود. این جزیره که بیش از 400 سال سکونت دارد، حدود 120 مغازه دارد که نیازهای مردم ساکن در اینجا را برآورده می کنند. این فروشگاه‌ها شامل فروشگاه‌های اقلام غذایی، مغازه‌های مصالح ساختمانی، فروشگاه‌های الکترونیکی، نمایشگاه‌های اتومبیل، مغازه‌های دستفروش و بوتیک‌های مد هستند.

جزیره نایفارو که مملو از بناهای تاریخی و مکان‌های فرهنگی است، جزو برترین مکان‌های گردشگری برای بازدید در مالدیو محسوب می‌شود. غواصی و غواصی از هیجان انگیزترین چیزهایی است که گردشگران دوست دارند در این مقصد جزیره ای دلربا انجام دهند.

مکان: جزیره نایفارو در جزیره مرجانی لاویانی در مالدیو واقع شده است.

بهترین زمان برای بازدید: اواخر دسامبر تا اوایل مارس.

25-نایفارو | Naifaru

26-تادو | Thoddoo

جزیره تودو که در فاصله 67 کیلومتری از پایتخت ماله قرار دارد، به دلیل تولید عظیم هندوانه محبوب است. این جزیره که در زمینه غذاهای دریایی اصیل لذیذ تخصص دارد، برای مسافرانی که علاقه مند به تجربه سبک زندگی سنتی مالدیو هستند، توصیه می شود.

این مقصد با زیبایی های دست نخورده و محیطی آرام می تواند انتخاب مناسبی برای زوج هایی باشد که به دنبال یک سفر خلوت ماه عسل هستند.  گردشگرانی که از تادو بازدید می کنند از قدم زدن در بازارهای شلوغ، لذت بردن از غذاهای اصیل و تعامل با بومیان لذت می برند.

مکان: جزیره تودو در جزایر مرجانی آلیف الیف در مالدیو واقع شده است.

بهترین زمان برای بازدید: آوریل، ژوئن، جولای.

26-تادو | Thoddoo

27-جزیره کانوهورا | Kanuhura Island

جزیره کانوهورا که علاقه‌مندان به ماجراجویی و ماه عسل را جذب می‌کند، یک محیط ویلایی با فرصت لذت بردن از فعالیت‌های مهیج مانند غواصی، موج‌سواری، و والیبال ساحلی ارائه می‌کند. هر ویلا در این جزیره مناسب کودکان است و امکانات لوکسی را برای تعطیلات ساحلی عالی ارائه می دهد.

گردشگرانی که از این مقصد خیره کننده بازدید می کنند، در جلسات یوگا از جمله یوگا ریتمیک، یوگا آشتانگا و یوگا غروب خورشید شرکت می کنند. آنها همچنین وقت خود را صرف نوازش و تجدید قوا در استراحتگاه های آبگرم شگفت انگیز در این مکان می کنند. همچنین می توانید از باغ های ارکیده دیدن کنید و روستاهای ماهیگیران محلی را کشف کنید تا نگاهی دزدکی به فرهنگ کانوهورا بیاندازید.

مکان: جزیره کانوهورا در شرق جزیره مرجانی لاویانی در مالدیو واقع شده است.

27-جزیره کانوهورا | Kanuhura Island

28-بازار محلی مردانه | Male Local Market

بازار محلی ماله که محبوبیت زیادی در بین گردشگران به خاطر سوغاتی های شگفت انگیز خود به دست آورده است، یکی از بهترین مکان های مالدیو برای خرید است. این بازار خیابانی بزرگ مملو از غرفه‌های رنگارنگ است که یادگاری‌ها و صنایع دستی محلی می‌فروشند.

همچنین تعدادی کیوسک وجود دارد که تنقلات محلی خوش طعم را به خریداران ارائه می دهند. گردشگرانی که از بازار محلی Male بازدید می‌کنند معمولاً دوست دارند شیرینی‌های بسته‌بندی شده، کف‌خواب‌های نخل، دکور خانه صدفی، ترشی‌های محلی، قایق‌های مینیاتوری، و ظروف لاکی بخرند. در حالی که از خرید در اینجا لذت می برید، به یاد داشته باشید که شیر نارگیل تازه و خوش بویی که در اینجا فروخته می شود را امتحان کنید.

مکان: Male' Higun، Male، مالدیو.

بهترین زمان برای بازدید: در طول سال.

28-بازار محلی مردانه | Male Local Market

29-مجیدهی ماگو | Majeedhee Magu

مجیدهی ماگو که به طور گسترده به عنوان شلوغ ترین خیابان مالدیو شناخته می شود، بهشتی برای افراد معتاد به خرید است. این مکان با عبور از شهر ماله از غرب به شرق، فروشگاه هایی را در خود جای داده است که هر کالایی از کالاهای الکترونیکی و جواهرات گرفته تا بافندگی و لوازم آرایشی را ارائه می دهند. این بازار شلوغ که حال و هوای شگفت انگیزی را به خریداران می دهد، نگاهی دزدکی به سبک زندگی منحصر به فرد مالدیو ارائه می دهد.

برخی از چیزهای مهم برای خرید در مجیدهی ماگو عبارتند از libaas (لباس سنتی مالدیو)، عطرهای اسلامی، ترشی های خانگی، سرپوش اسلامی، و صنایع دستی محلی. این بازار پرجنب‌وجوش به‌خاطر طیف گسترده‌ای از ماهی‌های لذیذش از جمله کنسرو ماهی تن، چیپس ماهی خشک، و ماهی دودی نیز محبوب است.

مکان: مجیدهی ماگو در ماله، مالدیو واقع شده است.

بهترین زمان برای بازدید: نوامبر تا آوریل.

زمان‌بندی: مجیدهی ماگو در تمام روزها از ساعت 9 صبح تا 11 شب برای عموم باز است.

29-مجیدهی ماگو | Majeedhee Magu

30-لی کاتی | Le Cute

Le Cute یکی از مکان‌های پیشنهادی مالدیو است که برای خرید مجموعه‌ای عالی از محصولات زیبایی و مراقبت‌های بهداشتی شگفت‌انگیز باید از آن دیدن کنید. این فروشگاه شیک با لوازم آرایشی، محصولات گیاهی و لوازم آرایش سرو می‌شود.

گردشگرانی که از Le Cute بازدید می‌کنند، می‌توانند انواع بی‌شمار عطرهای عجیب و غریب خود را خریداری کنند و به عنوان سوغاتی شیرین به خانه ببرند. اگر می‌خواهید بدون ازدحام زیاد از Le Cute دیدن کنید و از خریدی آرام لذت ببرید، بین ساعت‌های 9.30 صبح تا 11 شب، 4 بعد از ظهر تا 6 بعد از ظهر یا 8 بعد از ظهر تا 11 شب به این مکان بروید.

مکان: Majeedhee Magu Road، Male، مالدیو.

31-مرکز تجارت STO| STO Trade Centre

مرکز تجارت STO در مالدیو یک مقصد خرید یک مرحله ای را ایجاد می کند که به شما امکان می دهد برای تمام نیازهای خود زیر یک سقف خرید کنید. در حالی که در سطح اول مرکز خرید اقلام خانگی به فروش می رسد، طبقه 2 و 3 به شما این امکان را می دهند که قلب خود را برای سوغاتی های شگفت انگیز خریداری کنید.

مرکز تجارت STO که هر روز توسط تعداد زیادی از گردشگران و همچنین افراد محلی از آن بازدید می شود، یکی از رایج ترین سوپرمارکت های مالدیو است. برخی از محصولاتی که اغلب در این فروشگاه توصیه می شود و اغلب خریداری می شود شامل ابزارهای الکترونیکی، صنایع دستی، یادگاری های محلی است.

مکان: Orchid Magu، ، مالدیو.

32-بازار جزیره | Island Bazaar

آیلند بازار یک بوتیک جذاب به سبک اروپایی است که تجربه خریدی کاملا منحصر به فرد را به گردشگران ارائه می دهد. این مقصد خرید جذاب نه تنها محصولات مد روز را به فروش می‌رساند، بلکه حتی یک گام اضافی را برمی‌دارد و به ترویج صنایع دستی درخشان صنعتگران ماهر منطقه کمک می‌کند.

هر یک از محصولات محلی که در اینجا فروخته می شوند، از کیف و کوسن گرفته تا آهن ربا و زیور آلات یخچال، طرح های پیچیده زیبایی را به نمایش می گذارند که ادعا می شود تکرار نشدنی هستند. برخی از چیزهایی که می توانید از بازار جزیره خریداری کنید شامل روسری، جواهرات، گلدان ها، قایق های مینیاتوری و پرتره ها هستند.

مکان: M.Karishma. سطح 1، Fareedhee Magu، Male'، مالدیو.

33-کافه مرغ دریایی | Seagull Cafe

نمایش کافه Seagull داخلی با سلیقه تزئین شده یکی از مشهورترین مراکز آشپزی در مالدیو است. این رستوران زیبا دارای دو فضای غذاخوری است. در حالی که یکی در باغ تراس طبقه پایین قرار دارد، دیگری در طبقه فوقانی قرار دارد که درختی سر به فلک کشیده در میان منطقه رشد کرده است.

این مکان با سرو طیف وسیعی از غذاهای ایتالیایی، مالدیویی، انگلیسی و هند شمالی، به شما امکان می‌دهد با منظره‌ای مسحورکننده از مسجد باشکوه جمعه بزرگ و خیابان‌های جذاب شام بخورید.

برخی از غذاهای پیشنهادی برای امتحان کردن در کافه Seagull شامل سینه بوقلمون کباب پرتقال و گیاهی، اسنپر استیک و برگر است. کافه Seagull همچنین لذیذترین بستنی های جزیره را با تخصص در 30 طعم منحصر به فرد ارائه می دهد.

مکان: Fareedhee Magu، Male، مالدیو.

33-کافه مرغ دریایی | Seagull Cafe

34-رستوران زیر دریا ایتا Ithaa| Ithaa Undersea Restaurant

رستوران زیردریایی ایتا که در Conrad Maldives و در 5 متری زیر سطح دریا قرار دارد، یکی از مکان‌های زیبای مالدیو برای غذا خوردن است.

این سازه اکریلیک خیره کننده با ظرفیت پذیرش 14 مهمان در یک زمان، سقف شیشه ای دارد که مناظری تماشایی از مرجان های زیبا را به نمایش می گذارد. این مکان علاوه بر خدمت به عنوان یک رستوران رویایی، رویدادها و مهمانی های خصوصی را نیز به درخواست مهمانان خود ترتیب می دهد.

رستوران زیردریایی ایتا به دلیل سرو غذاهای فوق العاده لذیذ اروپایی با طعمی آسیایی مشهور است. برخی از محبوب‌ترین غذاهای این رستوران معروف مالدیو شامل خاویار، خرچنگ مالدیویی، مرغ Sous vide bresse، کیک پنیر کدو تنبل برشته عسلی و لژین با پوست نارگیل است.

مکان: جزیره کنراد رانگالی 20077، مالدیو.

34-رستوران زیر دریا ایتا Ithaa| Ithaa Undersea Restaurant

35-سابسیکس | Subsix

سابسیکس که به عنوان اولین کلوپ شبانه زیر آب مالدیو شناخته می شود، همه چیز را برای ارائه آن احساس «زیر دریا» در اختیار شما قرار داده است. از تم پری دریایی و نوار صدفی شکل گرفته تا لوسترهای مرجانی و شقایق‌های دریایی شبیه به صندلی، این رستوران دیدنی به اندازه‌ای آراسته شده است که هاله دنیای دریایی را از هر جنبه بیرون می‌دهد.

سابسیکس که در حدود 20 فوت زیر اقیانوس هند قرار دارد، با سوار شدن به یک قایق تندرو و سپس پایین آمدن از یک پلکان 3 طبقه قابل دسترسی است. ساب سیکس در طول هفته ناهار و شام لذیذی با چند آشپزی سرو می‌کند و در تمام شنبه‌ها و چهارشنبه‌ها یک مهمانی مجلل در زیر آب برگزار می‌کند.

مکان: جزایر خصوصی نیاما مالدیو، Huluwalu، Dhaalu Atoll 00000، مالدیو.

بهترین زمان برای بازدید: در طول سال.

35-سابسیکس | Subsix

36-دریا |SEA

دریا یک رستوران زیردریایی تماشایی است که غذاخوری های زیر آب را به سطح بعدی می رساند که بسیار بیشتر از غذاهای لذیذ لذیذ به شما ارائه می دهد. این رستوران با مجموعه ای عجیب از شراب های خوب که بیش از نه دهه را در بر می گیرد، خود را یکی از بهترین مکان های مالدیو برای یک تجربه غذاخوری مجلل می نامد.

در حالی که در اینجا از غذای خود لذت می برید، می توانید از طیفی از فعالیت های سرگرم کننده مانند دارت نیز لذت ببرید. این غذاخوری زیر آب که به دلیل فضای داخلی آینه ای بسیار بزرگ به نظر می رسد، خود را در سه متری زیر دریا غوطه ور می کند و صبحانه، ناهار و شام فوق العاده خوشمزه را سرو می کند.

مکان: جزیره کیهاوا هوراوالی، 20215، مالدیو.

36-دریا |SEA

37- رستوران زیر دریا | 5.8 Undersea Restaurant

رستوران 5.8 Undersea که فضای داخلی بسیار زیبایی را به نمایش می‌گذارد، لذتی بی‌نظیر برای چشمان دارد. این رستوران مالدیویی زیر آب با منوی گسترده و آماده‌های آشپزی لذیذ، به شما امکان می‌دهد از ناهار کامل، شام عاشقانه غروب آفتاب، و شام مهتابی لذیذ و سورئال لذت ببرید.

رستوران 5.8 Undersea که بزرگترین رستوران زیر آب تمام شیشه ای در جهان است، خدمات عالی، محیطی مجلل، و غذاهای بسیار خوشمزه اروپایی، تلفیقی و غذاهای دریایی را به مهمانان خود ارائه می دهد. این رستوران با ارائه تنظیمات مختلف غذاخوری، یک گزینه آشپزی ایده آل برای زوج ها و همچنین خانواده ها است.

مکان: استراحتگاه جزیره Hurawalhi، جزیره مرجانی Lhaviyani، جزیره Hurawalhi، مالدیو.

37- رستوران زیر دریا | 5.8 Undersea Restaurant

38- منهای شش متر | Minus Six Meters

Minus Six Meters که بخشی از استراحتگاه مجلل OZEN است، یک رستوران زیردریایی عجیب و غریب است که دارای محیطی مجلل و محیطی رمانتیک است. همانطور که از نامش پیداست، این رستوران الهام‌بخش 6 متری زیر اقیانوس هند قرار دارد.

تجربه ناهار خوری درجه یک، مناظر جذاب صدف ها، لاک پشت ها، و ماهی های رنگارنگ، غذاهای دریایی خوش طعم، و صبحانه ویژه آن ها، این مکان را به یکی از جذاب ترین مکان های مالدیو تبدیل کرده است که می توانید با عزیزانتان از آن دیدن کنید. به غیر از صرف غذا در اینجا، می توانید مهمانی های شبانه خود را نیز بنا به درخواست ویژه در اینجا ترتیب دهید.

مکان: OZEN by Atmosphere، جزیره Maadhoo، South Mal- Atoll، Maadhoo Island 20094، مالدیو.

38- منهای شش متر | Minus Six Meters

39-رستوران تایلندی ووک | Thai Wok Restaurant

اگر هوس خوردن غذاهای لذیذ اصیل تایلندی در کشور جزیره ای مالدیو را دارید، بدون فکر به رستوران تایلند ووک بروید. دکور این رستوران زیبا با منوی غذاهای تایلندی و شرقی کاملا ساده و ساده است.

این رستوران تایلندی مقرون به صرفه معمولاً مملو از گردشگران و همچنین افراد محلی است که عمدتاً برای ناهار و شام به اینجا می آیند. ویژگی های اصلی رستوران تایلندی ووک شامل بوفه خوش طعم و سه بار در هفته و محبوب ترین سوپ تام یام گونگ است.

مکان: Hithah Fivinivaa Magu، Male، مالدیو.

40-ذیغوره | Dhigurah

دیگورا که در فاصله 96 کیلومتری از پایتخت شهر ماله قرار دارد، جزو جزایر کمترین اقامت در مالدیو محسوب می شود. این جزیره زیبا که مملو از استراحتگاه های مجلل و سواحل شن سفید است، بهترین ترکیبی از سرگرمی و راحتی را ارائه می دهد.

این مقصد که برای سافاری کوسه و فعالیت‌های غواصی شناخته شده است، بهترین تجربه غواصی را در کل جهان نوید می‌دهد. انواع مختلف فرصت های غواصی موجود در جزیره دیگورا شامل غواصی با کوسه نهنگ، غواصی غواصی مانتا و غواصی در ریف هاوس است.

از دیگر فعالیت‌هایی که بازدیدکنندگان در این جزیره از آن لذت می‌برند، می‌توان به دیدن دلفین‌ها، ماهیگیری، و پیک نیک در ساحل شنی اشاره کرد. گردشگران همچنین فرصتی برای لذت بردن از کباب ماهی در غروب دارند که در ساحل شنی دیگورا چیده شده است.

مکان: جزیره دیگورا در جزیره مرجانی الف دال در مالدیو واقع شده است.

بهترین زمان برای بازدید: ژانویه تا سپتامبر.

39-رستوران تایلندی ووک | Thai Wok Restaurant

41-ساحل بیکینی

ساحل رسمی بیکینی مجمع الجزایر که در یک منطقه بزرگ گسترده شده است، نه تنها مکان های زیبای مالدیو برای دیدن است، بلکه برای به نمایش گذاشتن آن بدنه ساحلی جذاب نیز می باشد!

این مکان با تخت‌های آفتاب‌گیر راحت و کنار درخت‌های نخل بلند، مقصدی عجیب و غریب برای لذت بردن از یک روز ساحلی آرام و تنبل است. گردشگران اغلب به همراه عزیزان خود به این ساحل هجوم می آورند و از لحظاتی صمیمی غوطه ور در پرتوهای گرم خورشید لذت می برند. دیگر فعالیت‌های هیجان‌انگیز و مفرح که بازدیدکنندگان دوست دارند در ساحل بیکینی از آن لذت ببرند عبارتند از غواصی و شنا.

مکان: جزیره راسدو، مالدیو.

بهترین زمان برای بازدید: نوامبر تا آوریل.

42-یوکلهاس | Ukulhas

یوکلهاس که توسط تالاب های آبی شفاف و صخره های مرجانی دیدنی احاطه شده است، جزیره ای کم جمعیت و دوستدار محیط زیست در مالدیو است. این جزیره طبیعی زیبا که اولین جزیره دوستدار محیط زیست کشور جزیره را تشکیل می دهد، به دلیل سیستم مدیریت زباله و تمیزی عالی خود شناخته شده است.

یکی از جاذبه های اصلی این مقصد جزیره، ساحل خیره کننده بیکینی آن است که با چترهای رنگارنگ و با تخت های آفتابگیر راحت پوشیده شده است. جزیره یوکلهاس کاملاً مناسب کودکان است و خانواده‌هایی که عاشق دیدن پرتوهای مانتا، کوسه‌های صخره‌ای و کوسه‌های گورخری هستند، اغلب از آن بازدید می‌کنند. سایر فعالیت های هیجان انگیز برای لذت بردن در یوکلهاس شامل غواصی، ماهیگیری، شنا، و پیک نیک در ساحل شنی است.

مکان: جزیره یوکلهاس در جزیره مرجانی Alif Alif در مالدیو واقع شده است.

بهترین زمان برای بازدید: آوریل، مه و ژوئن.

42-یوکلهاس | Ukulhas

43-میدهو | Meedhoo

میدهو که به‌عنوان یکی از ارزان‌ترین مکان‌ها برای بازدید در مالدیو شناخته می‌شود، یک جزیره کوچک پرجمعیت در جزیره مرجانی Raa است.

این جزیره که در جایی بین 1000 تا 500 قبل از میلاد مستقر شده است، زادگاه پیشگامان اولیه آریایی ها است. نام "Meedhoo" که از زائران اولیه هندوآریایی سرچشمه می گیرد، یک اصطلاح سانسکریت است که به معنای "جزیره بزرگ" است.  برخی از مکان های دیدنی توریستی جزیره میدهو عبارتند از: مسجد جمعه قدیم و کوگاننو.

مکان: جزیره میدهو در جزیره مرجانی Raa جمهوری مالدیو واقع شده است.

بهترین زمان برای بازدید: اوایل نوامبر تا اواخر مارس.

43-میدهو | Meedhoo

44-جزایر هالاولی | Halaveli Islands

گاهی اوقات انزوا و تنهایی می تواند بهترین راه حلی باشد که برای تجدید قوا و کاهش استرس نیاز دارید. همانطور که گفته شد، هیچ فراری بهتر از جزایر هالاولی وجود ندارد تا خود را از هرج و مرج جدا کنید و به آرامش برسید. این مکان با بیش از 55 ویلا آبی که در میان محیطی شاد قرار گرفته‌اند، مکانی آرام‌بخش برای زوج‌ها و دوستان است.

هیجان‌انگیزترین فعالیت‌هایی که بازدیدکنندگان در جزایر هالاولی از آن لذت می‌برند شامل کروز سواری سنتی، دیدن دلفین‌ها، قایق‌سواری با پارو، غواصی، کایاک سواری، موج سواری، و غواصی است. بازدیدکنندگان همچنین دوست دارند در روستای محلی قدم بزنند و بینشی از فرهنگ و سنت بومیان کشور پیدا کنند.

مکان: جزایر هالاولی در شمال مرجانی آری در مالدیو واقع شده است.

بهترین زمان برای بازدید: دسامبر تا مارس.

44-جزایر هالاولی | Halaveli Islands

45-خلیج هانیفارو | Hanifaru Bay

خلیج هانیفارو با ارائه بهترین تجربه های زیر آب در کل کشور یکی از مکان های دیدنی در مالدیو است که می تواند تجربه ای به یاد ماندنی را در ذهن شما ثبت کند.

این مکان مملو از تالاب‌های آبی جذاب، زندگی دریایی فراوان، و سواحل شنی سفید بکر، زیبایی شگفت‌انگیزی دارد. این مکان مملو از کوسه‌های نهنگ، مانتا اشعه، دلفین‌ها، کوسه‌های سر چکشی، مارماهی و مارماهی است که مناظر زیبایی‌شناختی وسوسه‌انگیز بی‌نظیری را ارائه می‌دهد.

خلیج هانیفارو گردشگران را از سرتاسر جهان مجذوب می کند تا فعالیت های هیجان انگیزی مانند غواصی، غواصی در شب و عکاسی زیر آب را تجربه کنند.

مکان: خلیج هانیفارو در جزیره مرجانی Baa در مالدیو واقع شده است.

بهترین زمان برای بازدید: می تا دسامبر.

45-خلیج هانیفارو | Hanifaru Bay

46-اچ پی ریف | HP Reef

صخره‌های اچ‌پی که با نام‌های «ریف رنگین‌کمان» و «گیریفوشی تیلا» نیز شناخته می‌شوند، یکی از زیباترین مکان‌های گردشگری مالدیو محسوب می‌شود. این مرکز غواصی زیبا که به‌عنوان منطقه حفاظت‌شده دریایی اعلام شده است، به دلیل رنگ‌های درخشان بستر دریا که با مرجان‌های افسون‌کننده تزئین شده است، شناخته شده است.

صخره‌های شلوغ مملو از سازندهای شگفت‌انگیز است که شامل غارهای شگفت‌انگیز، شکاف‌ها، دودکش عمودی ۲۵ متری و بلوک‌های بزرگ است. HP Reef خانه مرجان های زرد، نارنجی و آبی روشن، از جمله شلاق دریایی، فن های دریایی، و گورگونی ها است.

این مکان اغلب با هزاران ماهی کوچک، باراکودا، ماهی تن سگ دندان‌دار، پرتوهای عقاب و کوسه‌های صخره‌ای خاکستری پر شده است.  HP Reef با غواصی تا عمق 40 متری زیر آب، مکان مناسبی برای کاوش در انبوهی از گنجینه های زنده زیر آب است.

مکان: HP Reef در شمال آتول Male در مالدیو واقع شده است.

بهترین زمان برای بازدید: دسامبر تا آوریل.

زمان: HP Reef را می توان از ساعت 9 صبح تا 1 بعد از ظهر در تمام روزها بازدید کرد.

46-اچ پی ریف | HP Reef

47-دادیماگی کیلهی | Dhadimagi Kilhi

دادیماگی کیلهی که به خاطر زیبایی های دیدنی و دیدنی اش شناخته می شود، اتفاقاً دومین دریاچه بزرگ آب شیرین کشور جزیره است. این مقصد طلسم‌کننده که در مساحتی به مساحت 6.37 هکتار گسترده شده است، از هر طرف با پوشش گیاهی سبز تازه احاطه شده است.

این نقطه به دلیل داشتن آب های آرام و شیرین یکی از ایده آل ترین مکان ها برای شنا در مالدیو است. سایر فعالیت های هیجان انگیزی که در دادیماگی کیلهی از آن لذت می برید شامل قایق سواری، ماهیگیری و ماهیگیری است. با توجه به آب‌های بی‌نظیر آن، این دریاچه برای مصارف دارویی توسط دولت مالدیو نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مکان: دادیماگی کیلهی در جزیره مرجانی فوواهمولا مالدیو واقع شده است.

بهترین زمان برای بازدید: جولای تا سپتامبر.

47-دادیماگی کیلهی | Dhadimagi Kilhi

48-اوتیمو گاندووارو | Utheemu Ganduvaru

اوتیمو گاندووارو که در جزیره ای کوچک شبیه یک چتر دریایی سبز قرار دارد، یکی از مکان های توصیه شده برای دیدن در مالدیو است.

این بنای نمادین که به دلیل اهمیت تاریخی خود مشهور است، به عنوان محل سکونت سلطان محمد تاکروفانو، پادشاه قدرتمند سلسله اوتیمو بوده است. این بنای میراثی که به طور کامل از چوب ساخته شده است، یک درمان منحصر به فرد برای چشم ها ایجاد می کند.

اوتیمو گاندووارو که عمدتاً توسط متعصبان تاریخ بازدید می شود، ایده آل ترین مکان برای کاوش در گذشته باشکوه جزیره اوتیمو و همچنین سلسله محترم اوتیمو است.

مکان: گاندووارو در جزیره اوتیمو ، در Haa Alif Atoll، در بخش شمالی مالدیو واقع شده است.

بهترین زمان برای بازدید: می تا نوامبر.

هزینه ورودی: هزینه ورودی برای بازدید از اوتیمو 5 دلار آمریکا برای هر سر است.

زمان: اوتیمو را می توان از ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر، در طول هفته به جز جمعه و شنبه، بازدید کرد.

48-اوتیمو گاندووارو | Utheemu Ganduvaru

49-بنای یادبود سونامی | Tsunami Monument

بنای یادبود سونامی مستقل که در جنوب شرقی ماله قرار دارد، یادبودی باشکوه است که به 74 جان از دست رفته در سونامی سال 2004 اختصاص دارد.

این بنای باشکوه که یکی از مکان های بسیار امیدوارکننده برای بازدید در مالدیو مال برای علاقه مندان به تاریخ است، معماری درخشانی را به نمایش می گذارد. بیست گوی فولادی این بنای تاریخی نشان دهنده 20 جزیره مرجانی کشور است و ستون های برآمده نشان دهنده امواج شدید سونامی است. در حالی که ساختمان سازه اسامی قربانیان فوت شده را به نمایش می گذارد، میله های آن به آنها ادای احترام می کنند.

مکان: پارک Thin Ruh، Boduthakurufaanu Magu، ماله، مالدیو.

بهترین زمان برای بازدید: در طول سال.

هزینه ورودی: 50 روپیه برای بزرگسالان و 40 روپیه برای کودکان.

49-بنای یادبود سونامی | Tsunami Monument

50-موزه ملی | National Museum

بنای یادبود سونامی مستقل که در جنوب شرقی ماله قرار دارد، یادبودی باشکوه است که به 74 جان از دست رفته در سونامی سال 2004 اختصاص دارد.

این بنای باشکوه که یکی از مکان های بسیار امیدوارکننده برای بازدید در مالدیو مال برای علاقه مندان به تاریخ است، معماری درخشانی را به نمایش می گذارد. بیست گوی فولادی این بنای تاریخی نشان دهنده 20 جزیره مرجانی کشور است و ستون های برآمده نشان دهنده امواج شدید سونامی است. در حالی که ساختمان سازه اسامی قربانیان فوت شده را به نمایش می گذارد، میله های آن به آنها ادای احترام می کنند.

مکان: پارک Thin Ruh، Boduthakurufaanu Magu، ماله، مالدیو.

بهترین زمان برای بازدید: در طول سال.

هزینه ورودی: 50 روپیه برای بزرگسالان و 40 روپیه برای کودکان.

50-موزه ملی | National Museum

51-زیردریایی نهنگ | Whale Submarine

زیردریایی نهنگ که یک جاذبه اصلی در مالدیو است، نگاهی مهیج و پیچیده از زندگی غنی زیر آب این مکان را ارائه می دهد.

فعالیت 45 دقیقه ای گشت و گذار در زیر آب تجربه مشابهی مانند گردش در یک باغ شگفت انگیز را ارائه می دهد. برخی از موجودات دریایی که در طول تور زیر آبی شما در زیردریایی نهنگ توجه شما را جلب می کنند عبارتند از Yellow Boxfish، زرد و آبی snappers، اشعه کوسه، لاک پشت ها، و Common Lionfish.

این گشت و گذار شگفت انگیز در زیر آب به ویژه برای غیرغواصان توصیه می شود که به اندازه کافی برای غواصی یا غواصی اعتماد به نفس ندارند اما می خواهند نگاهی اجمالی به زیبایی های دریایی مالدیو داشته باشند.

مکان: دریای لاکادیو، مالدیو.

بهترین زمان برای بازدید: نوامبر تا آوریل.

هزینه ورودی: هزینه تجربه زیردریایی نهنگ برای هر سر 85 دلار است.

زمان: زیردریایی نهنگ را می توان در مالدیو از ساعت 10 صبح تا 2 بعد از ظهر در طول هفته به جز شنبه ها تجربه کرد.

52-مسجد جامع جمعه | Grand Friday Mosque

مسجد جمعه بزرگ که یکی از معروف‌ترین مکان‌های مذهبی مالدیو برای بازدید است، نه تنها جویندگان معنوی، بلکه عاشقان معماری را نیز جذب می‌کند. این زیارتگاه باشکوه که در سال 1984 تأسیس شد، بخش مهمی از مرکز اسلامی است و به نام سلطان محمد ثکوروفانو-العوزم نامگذاری شده است.

مسجد جمعه بزرگ به اندازه‌ای بزرگ است که می‌تواند به بیش از 5000 جانباز در یک زمان اقامت دهد، که آن را به بزرگترین مسجد مالدیو تبدیل می‌کند. تمام حرم از سنگ مرمر سفید خالص با گنبد طلایی عظیمی که بر بالای میدان اصلی قرار دارد ساخته شده است. دیوارهای داخلی و خارجی مسجد با کنده کاری های چوبی و طرح های پیچیده آراسته شده و خط عربی را به نمایش می گذارد.

مکان: Orchid Magu، ماله، مالدیو.

52-مسجد جامع جمعه | Grand Friday Mosque

53-پل دوستی مالدیو چین | China Maldives Friendship Bridge

پل دوستی چین مالدیو که بیشتر به عنوان پل Sinamale شناخته می شود، یک پل طولانی 2 کیلومتری است که شهر ماله را به جزیره Hulhule متصل می کند.

این پل محبوب به منظور تحکیم پیوند بین چین و مالدیو ساخته شده و عمدتاً توسط اولی تأمین مالی شده است. این پل که یکی از پیشرفته ترین پروژه های زیرساختی مالدیو به شمار می رود، در مجموع دارای شش خط متصل به آن است که دو خط آن 4 چرخ و چهار خط به دو چرخه و عابران پیاده اختصاص دارد.

بسیاری از زوج های مالدیویی از سوی دولت اجازه ازدواج بر روی این پل را با توجه به موضوع مورد علاقه خود دریافت کردند. این عروسی ها آغاز جدیدی را رقم زدند که انتظار می رفت به بهبود و پیشرفت کشور منجر شود.

مکان: پل دوستی چین مالدیو در ماله، مالدیو واقع شده است.

بهترین زمان برای بازدید: دسامبر تا آوریل.

53-پل دوستی مالدیو چین | China Maldives Friendship Bridge

54-گالری هنر ملی | National Art Gallery

گالری هنر ملی که در سال 1999 ساخته شده است، یکی از جذاب ترین مکان ها برای بازدید در مالدیو مذکر است. این گالری هنری زیبا به طور منظم رویدادها و نمایشگاه ها را برگزار می کند و آثار هنری درخشان محلی و جهانی را به نمایش می گذارد.

این گالری اساساً به هنرمندان در حال رشد یک پلت فرم ستودنی می دهد تا مهارت های خود را به نمایش بگذارند و برای کار خود به رسمیت شناخته شوند. در این موزه هنری می‌توانید مجموعه‌های عالی از لباس‌های سنتی مالدیو، اقلام اسلامی، و مصنوعات سلطنتی را بیابید. گالری هنر ملی هیچ نمایشگاه دائمی ندارد و زمانی که گالری نمایشگاهی برگزار نمی کند چیزی برای دیدن وجود ندارد.

مکان: ماچانگولی، مالدیو.

هزینه ورودی: 100 MVR برای بزرگسالان و MVR 20 برای کودکان.

54-گالری هنر ملی | National Art Gallery

55-مرکز اسلامی | Islamic Centre

به عنوان دین دولتی این کشور، مرکز اسلامی یکی از زیباترین شگفتی های معماری و مشهورترین مکان های دیدنی در مالدیو به شمار می رود.این سازه عظیم مهندسی شگفت‌انگیز اتفاقاً بهترین نمونه از معماری افسون‌کننده اسلامی است. وجود این سازه عظیم به دلیل مناره زیبا و گنبد طلایی عظیمش بر خط افق شهر مسلط است.

55-مرکز اسلامی | Islamic Centre

بهترین مکان ها برای سفر در مالدیو برای ماه عسل کدامند؟

  • جزیره مرجانی نر :

واقع در حاشیه جنوبی جزیره مرجانی کافو، آتول ماله معروف ترین و بزرگترین شهر مالدیو در نظر گرفته می شود. این مکان که جزیره کینگ نیز نامیده می شود، بسیاری از جاذبه های مهم مجمع الجزایر از جمله بنای یادبود سونامی، موزه ملی و بازار محلی ماله را در خود جای داده است.

  • جزیره آلیماتا:

جزیره آلیماتا مملو از سواحل آفتاب‌زده، شن‌های درخشان، رستوران‌های دنج، و استراحتگاه‌های آرام ماساژ آیورودا، محبوبیت زیادی در بین زوج‌ها به دست آورده است. آب های نیلگون زلال این جزیره برای قایق سواری، غواصی نیز مناسب است.

  • ساحل جزیره ولیگاندو:

ساحل جزیره ولیگاندو که در شمال آتول آری واقع شده است، سرزمین آب های درخشان، سرسبزی شگفت انگیز و سفرهای غواصی هیجان انگیز است. این مکان که در نزدیکی یک دهکده ماهیگیری زیبا قرار دارد، به زوج ها اجازه می دهد از غذاهای دریایی خوشمزه لذت ببرند.

  • جزیره COMO Cocoa:

 مملو از ویلاهای آبی 5 ستاره و سواحل بکر، جزیره COMO Cocoa مترادف با تجمل، آرامش، و عاشقانه است. زوج‌ها عاشق لذت بردن از درمان‌های اسپا، آفتاب گرفتن و غواصی در این جزیره هستند.

بهترین مکان‌ها برای بازدید از مالدیو برای ورزش‌های آبی کدامند؟

  • جزیره خورشید:

جزیره سان که بیشتر به عنوان جزیره نالاگورایدو شناخته می شود، به دلیل سواحل درخشان و آب های آبی درخشانش که آن را به مقصدی عالی برای انجام ورزش های آبی هیجان انگیز مانند غواصی، و موج سواری تبدیل می کند، شناخته شده است.

  • صخره موز:

 صخره مرجانی همیشه جذاب موز واقع در جزیره مرجانی شمالی Male، به طور گسترده به عنوان یکی از بهترین نقاط غواصی در جهان شناخته می شود. مرجان های زیبا و موجودات دریایی پر زرق و برق اینجا مطمئنا سفرهای غواصی و غواصی شما را به یاد ماندنی خواهند کرد.

  • جزیره Fihalhohi:

 جزیره Fihalhohi سرزمین سواحل زیبا، آب های شفاف و درختان نخل نارگیل در حال نوسان است. صخره‌های اطراف این جزیره جانوران دریایی فراوانی را در خود جای داده و تجربه‌های سرگرم‌کننده غواصی و غواصی را ارائه می‌دهند.

  • جزیره باروس:

اگرچه جزیره باروس به خاطر ویلاهای آبی لوکس و رستوران‌های مجللش مشهور است، اما این مکان به دلیل سواحل بکر و آب‌های آبی و آبی شفاف، مقصدی شگفت‌انگیز برای فعالیت‌های زیر آب است.

کدام جزایر در مالدیو باید بازدید شوند؟

جزیره Maafushi:  مملو از تعداد بیشماری از استراحتگاه‌های مجلل و آب‌های جذاب اقیانوس، مافوشی یکی از محبوب‌ترین جزایر مالدیو در بین زوج‌ها و خانواده‌ها است. گردشگرانی که از جزیره مافوشی بازدید می‌کنند، وقت خود را با لذت بردن از کاتاماران سواری، غواصی، و تورهای جزیره پرش می‌گذرانند.

جزیره وادهو مالدیو: در جزیره Vaadhoo (وادهو)Raa Atoll واقع شده است و یک جزیره مسکونی فتوژنیک است که به دلیل درخشندگی زیستی الهام‌بخش که در شب در آب‌های آن قابل مشاهده است مشهور است. جزیره وادهو همچنین دارای استراحتگاه های ساحلی باشکوه است که بهترین آرامش و نوازش را به مسافران ارائه می دهد.

جزیره تودو: جزیره بیضی شکل تماشایی تودو به دلیل تولید هندوانه بسیار محبوب است. گردشگرانی که از جزیره تودو بازدید می‌کنند، وقت خود را با قدم زدن در بازارهای پرجنب‌وجوش، لذت بردن از غذاهای دریایی خوش طعم، و کاوش در سبک زندگی محلی مالدیو می‌گذرانند.

جزیره مارادو: جزیره بلند و باریک مارادو که در امتداد اقیانوس هند قرار دارد، نخل‌های نارگیلی زیبا و جبهه‌های ساحلی آرام خود را به رخ می‌کشد. در زمانی که گردشگران در اینجا هستند، از لذت بردن از غذاهای دریایی غنی و تند، امتحان ساندویچ های کنار جاده و خرید از مغازه های رنگارنگ محلی لذت می برند.

در جزیره ماله چه کارهایی باید انجام داد؟

برخی از بهترین کارهای توریست پسند برای انجام در ماله در زیر ذکر شده است:

- از معماری خیره کننده مسجد جمعه بزرگ شگفت زده شوید.

- تاریخ با شکوه قرون وسطی مالدیو را در موزه ملی کاوش کنید.

- روی شن‌های سفید نرم استراحت کنید و از نسیم خنک در ساحل مصنوعی لذت ببرید.

- از مسجد جمعه قدیم، میراث جهانی یونسکو و قدیمی ترین مسجد ماله دیدن کنید.

- بهترین و تازه ترین انواع ماهی های محلی را در بازار ماهی نر خریداری کنید.

- در میان برکه های زیبای زنبق در باغچه پر جنب و جوش راسرانی، اوقاتی عاشقانه را با عزیزانتان سپری کنید.

- ادای احترام کنید و در مناظر شگفت انگیز غروب خورشید در بنای یادبود سونامی غوطه ور شوید.

آیا بازدید از مالدیو بسیار گران است؟

مالدیو مقصدی گران است، اما شما می توانید از این کشور نهایت لذت را ببرید، به شرطی که یک برنامه ریز عاقل باشید. یک تعطیلات اقتصادی در مالدیو برای شما حدود 800 تا 5000 دلار به ازای هر نفر هزینه خواهد داشت، اگر بخواهید در استراحتگاهی مقرون به صرفه بمانید و عمدتاً از غذاهای خیابانی تغذیه کنید و همچنین رزرو خود را زودتر از موعد انجام دهید.

برای چند روز باید برای سفر به مالدیو برنامه ریزی کنم؟

برای بازدید از مالدیو حداقل به 4 روز و 3 شب زمان نیاز دارید.

روز اول: به فرودگاه بین المللی ماله برسید و به هتل خود منتقل شوید.

روز دوم: از یک تجربه آبگرم جوان کننده در استراحتگاه لذت ببرید و بعداً برای یک گشت و گذار شهری مملو از سرگرمی بروید. از بنای یادبود سونامی، موزه ملی و بازار محلی Male دیدن کنید.

روز سوم: یک قایق کرایه کنید و به سفری به جزایر و سواحل مختلف مالدیو از جمله جزیره Maafushi، جزیره پیک نیک، جزیره Bandos و ساحل Hulhumale بروید.

چرا مالدیو به ماه عسل معروف است؟

مجموعه ای از عوامل شگفت انگیز مالدیو را به یکی از محبوب ترین مقاصد ماه عسل در بین زوج ها تبدیل کرده است، از جمله:

- ویلاهای مجلل در آب و ساحل

- سواحل ماسه سفید عجیب و غریب

- شام با شمع در کنار آب های سورئال اقیانوس

- فعالیت های آبی هیجان انگیز

- مناظر دیدنی و خلوت محیط زیست

- اسپاهای عجیب و غریب

کدام ماه برای سفر به مالدیو بهترین است؟

بهترین زمان برای سفر به مالدیو بین ماه های نوامبر و آوریل است. در این مدت، آب و هوا بسیار مطبوع باقی می ماند و بارندگی ناچیز است که از فعالیت های خارج از منزل مانند خرید و ورزش های آبی پشتیبانی می کند.

هزینه متوسط ​​سفر به مالدیو چقدر است؟

هزینه متوسط ​​سفر به مالدیو برای هر بزرگسال حدود 800 دلار برای یک تور 4 روزه به تور مالدیو است. با این هزینه، می‌توانید انتظار حمل و نقل، اقامت، غذا و فعالیت‌ها را داشته باشید. با این حال، هزینه متوسط ​​بسته به نیاز شما و فروشندگان انتخاب شده متفاوت است. اگر به دنبال بسته ای مقرون به صرفه با بهترین خدمات هستید، می توانید سفر مالدیو خود را در سفر ایمن رزرو کنید.

بایدها و نبایدها در مالدیو چیست؟

انجام دهید

- متواضعانه بپوشید

- کفش های خود را جلوی درهای یک مسجد یا خانه در بیاورید

- مقدار زیادی کرم ضد آفتاب به همراه داشته باشید

- دوستانه و محترمانه رفتار کنید. به خصوص در ماه رمضان

- انتظار مالیات بالا به دلیل هزینه واردات اقلام

نباید

- اقلام ممنوعه را همراه خود حمل نکنید

- به هیچ مکان گردشگری زباله نریزید

- مرجان ها را نگیرید و دست نزنید

- درگیر نشوید در نمایش عمومی محبت

منبع: سفر ایمن مانوک

سوالات متداول

  • برای چند روز باید برای سفر به مالدیو برنامه ریزی کنم؟

    برای بازدید از مالدیو حداقل به 4 روز و 3 شب زمان نیاز دارید.

    روز اول: به فرودگاه بین المللی ماله برسید و به هتل خود منتقل شوید.

    روز دوم: از یک تجربه آبگرم جوان کننده در استراحتگاه لذت ببرید و بعداً برای یک گشت و گذار شهری مملو از سرگرمی بروید. از بنای یادبود سونامی، موزه ملی و بازار محلی Male دیدن کنید.

    روز سوم: یک قایق کرایه کنید و به سفری به جزایر و سواحل مختلف مالدیو از جمله جزیره Maafushi، جزیره پیک نیک، جزیره Bandos و ساحل Hulhumale بروید.

  • چرا مالدیو به ماه عسل معروف است؟

    مجموعه ای از عوامل شگفت انگیز مالدیو را به یکی از محبوب ترین مقاصد ماه عسل در بین زوج ها تبدیل کرده است، از جمله:

    - ویلاهای مجلل در آب و ساحل

    - سواحل ماسه سفید عجیب و غریب

    - شام با شمع در کنار آب های سورئال اقیانوس

    - فعالیت های آبی هیجان انگیز

    - مناظر دیدنی و خلوت محیط زیست

    - اسپاهای عجیب و غریب

  • کدام ماه برای سفر به مالدیو بهترین است؟

    بهترین زمان برای سفر به مالدیو بین ماه های نوامبر و آوریل است. در این مدت، آب و هوا بسیار مطبوع باقی می ماند و بارندگی ناچیز است که از فعالیت های خارج از منزل مانند خرید و ورزش های آبی پشتیبانی می کند.

  • در جزیره ماله چه کارهایی باید انجام داد؟

    - از معماری خیره کننده مسجد جمعه بزرگ شگفت زده شوید.

    - تاریخ با شکوه قرون وسطی مالدیو را در موزه ملی کاوش کنید.

    - روی شن‌های سفید نرم استراحت کنید و از نسیم خنک در ساحل مصنوعی لذت ببرید.

    - از مسجد جمعه قدیم، میراث جهانی یونسکو و قدیمی ترین مسجد ماله دیدن کنید.

    - بهترین و تازه ترین انواع ماهی های محلی را در بازار ماهی نر خریداری کنید.

مشاوره و رزرو