سوالات متداول مسافران تور مالدیو در سال 2024

جاذبه های گردشگری مالدیو 06 تیر ، 1403 15 دقیقه

چه نوع ورزش های آبی را می توان در مالدیو انجام داد؟

1. غواصی:  مهم ترین جاذبه گردشگری مالدیو، کاوش در حیات دریایی غنی مجمع الجزایر با غواصی در آب های نیلگون آن است. سایت هایی مانند جزیره Maafushi و جزیره Alimatha تور مالدیو را به یکی از بهترین مقاصد غواصی در جهان تبدیل می کنند که به شما اجازه می دهد مرجان های مغزی، نرینه، کوسه های صخره ای سفید، شقایق ماهی، لاک پشت های پوزه هاک، بنرماهی، اشعه عقاب، فوزیلیرها، و کوسه های نهنگ را ببینید. با شروع فقط 600 INR برای هر نفر، غواصی یک ورزش آبی ارزان قیمت را برای هر کسی که می تواند در کشور مالدیو تجربه کند، می سازد.

2. کایت موج سواری: هوای گرم و بادهای دائمی استوایی در مالدیو بین ماه های ژوئن تا اکتبر، این کشور جزیره ای را به یکی از بهترین مکان ها برای پرداختن به کایت موج سواری در جهان با قیمت تور مالدیو هتل 5 ستاره تبدیل کرده است. این ورزش از بادبادک‌بازان می‌خواهد که روی یک تخته بلند تعادل خود را حفظ کنند، در حالی که محکم روی یک بادبان مثلثی قرار دارند. موجود در Hulhumale و Male، ورزش آبی کایت موج سواری از 2100 INR برای هر نفر در مالدیو شروع می شود.

3. پاراسلینگ: تقریباً در همه جزیره های مالدیو موجود است، پاراسلینگ یکی از محبوب ترین و امن ترین ورزش های آبی است که می توان آن را با ماجراجویی در تور مالدیو ارزان امتحان کرد. علاقه مندان در تمام گروه های سنی پاراسلینگ به شما امکان می‌دهد با چتر نجات در آسمان آبی عمیق بر روی اقیانوس وسیع سر بزنید در حالی که یک قایق موتوری شما را به سمت پایین نگه می‌دارد. همانطور که از سر خوردن در آسمان با سرعت بالا لذت می برید، می توانید نسیم خنک دریایی را که به صورت شما برخورد کرده و در مناظر پانورامای خیره کننده آب های اقیانوس غوطه ور شوید، احساس کنید. پاراسلینگ در مالدیو از 14000 INR برای 2 نفر شروع می شود و بهترین لذت را در ساحل Reethi، ساحل Cocoon و ساحل Finolhu خواهید داشت.

4. ماهیگیری: دنیای دریایی غنی مجمع الجزایر مالدیو، ماهیگیری را به یکی از لذت بخش ترین ورزش های آبی در این کشور برای همه نسل ها در تور مالدیو قیمت تبدیل کرده است. مالدیو دو نوع تجربه ماهیگیری را ارائه می دهد - ماهیگیری شبانه و ماهیگیری صبحگاهی. ماهیگیری صبحگاهی که به آن «ماهیگیری بازی بزرگ» نیز گفته می شود، ماهیگیری آسانی است که به شما امکان می دهد ماهی های بزرگی مانند باراکودا، اره ماهی، ماهی تن زردپر، مارلین و واهو را صید کنید. اعتقاد بر این است که ماهیگیری در شب کمی چالش برانگیز است، ماهیگیری در شب به شما نیاز دارد که ماهی هایی مانند سنجاب ماهی، ماهی صخره ای، جک، امپراتور و اسنپر را در زیر آسمان پر ستاره پیدا کنید.

5. اسکی روی آب:  اسکی روی آب یکی از لذت بخش ترین و آسان ترین ورزش های آبی موجود در مالدیو است که حتی افراد مبتدی نیز می توانند از آن لذت ببرند. این ورزش را می توان به دو صورت انجام داد - در حالی که در یک روش از کابل اسکی نصب شده بر روی آب ها استفاده می شود، در روش دیگر شرکت کننده توسط قایق تندرو از روی آب ها کشیده می شود. اسکی روی آب به طور کلی از 2800 INR برای هر نفر در مالدیو شروع می شود و می تواند در مکان های مختلف از جمله Hulhumale و Ari Atoll انجام شود.

6. غواصی:غواصی در مالدیو به غواصان این فرصت را می دهد که با موجودات دریایی عجیب و غریب بی شماری در زیر اقیانوس هند شنا کنند. هنگام غواصی در اینجا، می توانید بیش از 700 گونه ماهی و 70 گونه صخره مرجانی را مشاهده کنید. از 3900 INR در هر غواصی شروع می شود، غواصی به بهترین شکل در Banana Reef در مالدیو انجام می شود.

کدام مکان های رمانتیک در مالدیو برای ماه عسل هستند؟

1. کوردو: جزایر کوردو با مناظر خیره کننده اقیانوس، مقصد جزیره ای برتر در کشور مالدیو در میان زوج ها است. مسافران ماه عسل که از این جزیره دیدن می کنند، دوست دارند وقت خود را با لذت بردن از غذاهای لذیذ در لبه اقیانوس و در عین حال غوطه ور شدن در مناظر شگفت انگیز غروب خورشید بگذرانند. معروف‌ترین جاذبه کوردو، سواری با هواپیما بر فراز این جزیره خیره‌کننده است که مطمئناً مرغ‌های عشق را شگفت‌زده و شگفت‌زده می‌کند. زوج‌هایی که از جزیره کوردو دیدن می‌کنند، تجربه ناهار خوری عالی را در رستوران مجلل زیرآبی آن برای جشنی بی‌نظیر از عشقشان به این مهم تبدیل می‌کنند.

2. ماجدهی ماگو: Majeedhee Magu بهترین مقصد خرید خیابانی در کشور مالدیو برای زوج ها و همچنین خانواده ها است. در اینجا می‌توانید مغازه‌هایی را بیابید که آخرین مد و صنایع دستی محلی را با قیمت‌های ارزان و مقرون به صرفه می‌فروشند. این مکان همچنین مملو از غرفه‌های غذایی است که تنقلات محلی خوش طعمی را به فروش می‌رسانند تا در حین لذت بردن از خرید خود از آن لذت ببرید. Majeedhee Magu تا ساعت 11 شب باز می ماند تا خریدهای شبانه منحصر به فرد و حتی هیجان انگیز را به علاقه مندان به خرید ارائه دهد.

3. اچ پی رف: سایت دریایی حفاظت شده HP Reef خانه مرجان های رنگارنگ، ماهی های رنگارنگ، برآمدگی های شگفت انگیز و غارهای زیبا است. این مکان مراقبت شدید از حیوانات دریایی را ارائه می دهد و غواصان و شناگران تنها زمانی اجازه ورود به اقیانوس را می دهند که بسیار امن باشد. HP Reef معمولاً توسط زوج‌هایی که می‌خواهند از یک عکاسی خوب در زیر آب با موجودات دریایی پرشور لذت ببرند، بازدید می‌کنند.

4. موزه ملی: موزه ملی که به عنوان یک مکان میراث مهم در گردشگری مالدیو ساخته شده است، به زوج‌ها یک پیاده‌روی آموختنی در تاریخ با شکوه کشور جزیره ارائه می‌کند. این ساختمان عجیب خانه مجموعه عظیمی از ستون‌ها و مصنوعات جالب است که قدمت اجزای آن به روزهای اولیه تأسیس جزایر کشور مالدیو برمی‌گردد. این موزه بخشی از کاخ سلطنتی مالدیو با شکوه قرن هفدهم است و همچنین پارک نفس گیر سلطان را در محوطه خود پناه می دهد. برخی از برترین جاذبه های موزه ملی شامل مصنوعات قرن یازدهمی الیفو تاد و سر سنگ مرجانی گوتاما بودا است.

5. صخره موز:  صخره مرجانی معروف موز واقع در جزیره مرجانی شمالی Male، یکی از برترین مکان های غواصی در جهان به حساب می آید. این مکان همچنین اولین نقطه غواصی مالدیو را ایجاد می کند که به عنوان یک سایت مجاز برای غواصی و آموزش حرفه ای شناخته می شود. این صخره که شبیه موز است، خانه صخره‌های مسحورکننده، غارهای جذاب، مرجان‌های نفس‌گیر و زندگی دریایی پر زرق و برق است. زوج‌هایی که از ریف موز دیدن می‌کنند، دوست دارند در فعالیت‌های زیر آب مانند غواصی، غواصی و جت اسکی شرکت کنند.

6. ساحل مصنوعی:همانطور که از نامش پیداست، ساحل مصنوعی یک ساحل مصنوعی است که در جزیره مرجانی شمالی ماله قرار دارد. این ساحل که یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری مالدیو برای زوج ها است، مکان مناسبی برای لذت بردن از شنای آرام در مجمع الجزایر است. این ساحل حتی کارناوال های زیادی را برگزار می کند و پیاده روی های آرام و چندین ورزش آبی را ارائه می دهد. بسیاری از گروه‌های موسیقی در ساعات عصر به ساحل می‌روند تا برای بازدیدکنندگانی که از تماشاگران زنده عالی بودن لذت می‌برند، اجرا کنند.   در هتل هارد راک مالدیو،

سوالات متداول مسافران تور مالدیو در سال 2024

تجربه های عاشقانه ای که باید برای زوج های ماه عسل در مالدیو داشته باشند چیست؟

1. شام کنار ساحل: مالدیو خانه حدود 200 جزیره است که همگی این فرصت را به شما می دهند تا از یک قرار شام با معشوق خود لذت ببرید و در غروب زیبای خورشید شگفت زده شوید. بسیاری از استراحتگاه‌ها و کافه‌ها این امکان را به شما می‌دهند که میز شام و محیط اطراف خود را با شمع و گلبرگ‌های گل تزئین کنید و به این ترتیب زیبایی بسیار بیشتری به شب می‌بخشید.

2. جلسه غواصی: یکی از پرطرفدارترین فعالیت ها در مالدیو، جلسه غواصی است که در آن می توانید فرصتی برای تجربه عمق دریا و شگفت زده شدن از حیات دریایی زیبا و رنگارنگ ساکن در آن داشته باشید. لذت بردن از این فعالیت با نیمه دیگرتان، در هر سفر ماه عسل، هیجان زیادی را به شما اضافه می کند.

3. لذت بردن از غذا در رستوران زیر آب: خرمایی که در زیر آب نیز با تمام فعالیت های هیجان انگیز دیگر قابل مقایسه نیست. رستوران Ithaa Underwater این فرصت را برای شما فراهم می کند که از یک وعده غذایی آرام با معشوق خود لذت ببرید و در عین حال از زندگی زیبای دریایی که در هر طرف شما شناور است شگفت زده شوید.

4. شب در کشتی های تفریحی لوکس: بهترین هدیه ای که می توانید به شریک زندگی خود در مالدیو بدهید، یک شب عاشقانه در سفر دریایی با تمام امکانات است. پیمودن دریا در حالی که شب پرستاره را شگفت زده می کنید و روی عرشه نشستن جذابیت بیشتری به چنین تجربه هایی می بخشد.

شب در کشتی های تفریحی لوکس

بهترین مکان های خرید مالدیو کدامند و به چه چیزی معروف هستند؟

کمی از مالدیو را با خود برگردانید تا وقتی از آن دور هستید دلتان برای این سرزمین تنگ شود. برخی از مغازه ها و بازارهای جالبی که باید از آنها دیدن کنید:

مرکز تجارت STO: این سوپرمارکتی است که ممکن است بخواهید برای لوازم ضروری روزانه خود به آن بروید. میوه های تازه، سبزیجات و اقلام خانگی در این بازار شلوغ است. می توانید بسته های غذا برای هوس های آخر شب خود را از این بازار خریداری کنید.

بازار محلی مردانه: این مکان مرکز خرید است. این بازار برای گردشگران سوغاتی های جالب زیادی دارد، مانند دمپایی های ساخته شده از برگ خرما، قایق های مینیاتوری، حصیر و محصولات هنری خانگی، جواهرات و وسایل تزئینی ساخته شده از صدف های دریایی، گلدان های چوبی، و مقدار زیادی شیر نارگیل و روغن برای خرید. غذاهای خیابانی این منطقه را حتما امتحان کنید. میان وعده در اینجا می تواند لذت بخش باشد. هنگام خرید در این بازار، ارز محلی در دست شما بسیار ضروری است. در اینجا تقریباً هیچ مرکز مبادله ای وجود ندارد.

ماجدهی ماگو اگر عاشق خرید خیابانی هستید، باید به سمت ماجدهی ماگو بشتابید. این منطقه خرید خیابانی برجسته در مالدیو مورد علاقه گردشگران است. همه چیز را در اینجا خواهید داشت، از لباس گرفته تا پارچه، لوازم الکترونیکی، غذا و لوازم جانبی محلی. این سفر رویایی یک عاشق خرید است.

چندهانه ماگو : خرید خیابانی راهی عالی برای معرفی خود با فرهنگ تجاری این سرزمین است. مناطق خرید مانند Channdhanee Magu به خاطر فروشگاه‌های هدیه، مینیاتورهای قایق بادبانی مالدیو به نام Dhonis، تشک‌ها و صنایع دستی، لباس‌های محلی و تنقلات محلی بسیار معروف هستند. بومیان مالدیو همیشه خندان و مفید هستند. در چنین بازارهای خیابانی، خود را در میان مردم منطقه و گردشگران متعددی خواهید دید که با یکدیگر احوالپرسی و یادداشت می کنند و خرید را به عنوان یک جشنواره جشن می گیرند. تجربه خرید از این نوع کمتر از یک رویداد نیست.

بهترین مکان های خرید مالدیو کدامند و به چه چیزی معروف هستند؟

بهترین زمان برای سفر به مالدیو چه زمانی است؟

بهترین ماه برای سفر به مالدیو از نوامبر تا مارس است. فقط برای اطلاع شما، در زیر جدایی برای هر فصل را خواهید یافت. مالدیو در تمام طول سال هوای آفتابی دارد، شما می توانید بهترین زمان را بر اساس اولویت خود انتخاب کنید. مانند هر کشور گرمسیری دیگری، مالدیو شاهد فصل خشک و مرطوب است. آب و هوای گرم و مرطوب به خوبی با نسیم آرامش بخش دریا و نم نم باران شگفت انگیز تکمیل می شود.

نوامبر تا مارس: این زمان اوج سفر مسافران زیادی به این انتهای جهان است. این ماه‌ها با رطوبت کمتر، باران کم و آسمان صاف و خنک مناسب است.

مارس تا آوریل: درجه حرارت از اواسط آوریل شروع به افزایش می کند. با این حال، مارس تا اکتبر بهترین زمان برای موج سواران است.

از مه تا نوامبر: این فصلی است که می‌توانید اقامتگاه‌ها را در ارزان‌ترین قیمت‌شان پیدا کنید. طوفان و باران در این زمان از سال بسیار محتمل است.

آیا مالدیو ارزان تر از هند است؟

خیر، مالدیو ارزانتر از هند نیست زیرا 1 MDR (روفیای مالدیو) برابر با 5 INR (روپیه هند) است. این همه چیز در مالدیو پنج برابر بیشتر از هند هزینه دارد.

همچنین سبک زندگی مجلل ارائه شده در مالدیو نسبت به سبک زندگی هندی هزینه بیشتری دارد و مشابه آن در مورد هر فعالیت ماجراجویی که در مالدیو انتخاب می کنید نیز صدق می کند. به عنوان یک گردشگر، مالدیو در مقایسه با امکاناتی که در هند با نرخ های پایین تر از آن ها می توان استفاده کرد، هزینه اضافی دریافت می کند.

آیا سفر به مالدیو بی خطر است؟

بله، مالدیو یک مقصد توریستی محبوب است، بنابراین اطمینان حاصل می کند که بازدیدکنندگان احساس امنیت می کنند و از هر ذره ای از تجربه تعطیلات خود لذت می برند. علاوه بر این، میزان جرم و جنایت در این کشور نسبت به سایر کشورها بسیار پایین است، اما سرگردانی به تنهایی در شب توصیه نمی شود.

دمای هوا در روز و شب در مالدیو چقدر است؟ آب و هوای عمومی مالدیو چگونه است؟

میانگین دمای مالدیو در روز حدود 31 درجه سانتیگراد و در شب به 23 درجه سانتیگراد کاهش می یابد. قرار گرفتن در خط استوا، مالدیو را در تمام طول سال دارای آب و هوایی شبیه به باران های موسمی می کند.

از آنجایی که جزایر اینجا کوچک هستند و از هر طرف توسط دریا پوشانده شده اند، رطوبت هوا در ظهر برای مدت طولانی باقی می ماند. بادهای موسمی در مالدیو برای دوره ای از ماه می تا نوامبر ادامه می یابد و از آنجایی که این جزایر در خط استوا قرار دارند، بنابراین در این فصل تابش خورشید بیشتری دریافت می شود. در حوالی زمان بارندگی، میانگین دما کمی کاهش می یابد و در روز حدود 25 درجه سانتیگراد و در شب 20 درجه سانتیگراد باقی می ماند.

چگونه به مالدیو برسیم؟

- با هواپیما: اگر قصد سفر به مالدیو را دارید، بهترین گزینه پرواز است زیرا بسیاری از پروازها از سایر نقاط جهان به طور کامل به فرودگاه ماله که بزرگترین فرودگاه مالدیو است متصل هستند.

تنها دو فرودگاه بین المللی در مالدیو وجود دارد که یکی فرودگاه ماله است که در جزیره ماله قرار دارد و دیگری فرودگاه گان در شهر آدو است. خطوط هوایی از جمله اتحاد ایرویز، جت ایرویز، ایر ایندیا، بریتیش ایرویز، کاتای پاکافیک و زمرد چندین بخش از جهان را به این کشور زیبا متصل می کنند.

- از طریق دریا: از آنجایی که مالدیو مجموعه ای از جزایر کوچک زیبا است، رسیدن به اینجا با یک کشتی دریایی نیز امکان پذیر است. شما به راحتی می توانید سفرهای دریایی به سمت مالدیو را از کشورهای مختلف پیدا کنید که شامل همه چیز هستند و اقامت، غذا و فعالیت را نیز در هیئت مدیره ارائه می دهند. با این حال، بیشتر این سفرهای دریایی به مالدیو ختم نمی‌شوند و فقط برای مدتی در آنجا توقف می‌کنند، بنابراین یک گزینه حمل‌ونقل مناسب از طریق دریا برای شما فراهم می‌کنند.

بایدها و نبایدها در سفر به مالدیو چیست؟

بایدها  در مالدیو:

- از آفتاب سوختگی در اینجا اجتناب کنید. هر زمان که در ساحل هستید از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. عینک آفتابی نیز با خود داشته باشید.

- پوشیدن کفش در ساحل همیشه ایده خوبی است.

- امواج گاهی اوقات می توانند واقعاً خشن باشند، بنابراین خوب است قبل از رفتن به ساحل، پیش بینی آب و هوا را بخوانید.

- هر زمان که درگیر هر گونه فعالیت ماجراجویی یا ورزش آبی می شوید، مطمئن شوید که تمرین کافی در آن انجام داده اید. همیشه یک مربی خوب و واجد شرایط استخدام کنید که به اندازه کافی شما را در طول تمرین راهنمایی کند.

- همیشه یک جعبه کمک های اولیه همراه خود داشته باشید زیرا هرگز نمی دانید چه زمانی ممکن است به آن نیاز داشته باشید.

- برای جلوگیری از هرگونه مانع ارتباطی، چند کلمه از زبان محلی را یاد بگیرید.

نبایدها  در مالدیو:

- آداب و رسوم اینجا سختگیرانه و سفت و سخت است. چمدان ها همه جا به صورت فیزیکی چک می شوند. بنابراین، مطمئن شوید که چیز خطرناک یا غیرقانونی حمل نمی کنید.

- نوشیدن مشروب در مال ممنوع است، بنابراین حتی به نوشیدن در آنجا فکر نکنید. مجازات‌ها در اینجا بسیار شدید هستند، بنابراین مطمئن شوید که در نهایت دچار مشکل نخواهید شد.

- بنابراین، مطمئن شوید که هیچ قانونی را زیر پا نمی گذارید.

- در اینجا به محیط زیست آسیب نرسانید.

- پول نقد را بیشتر از مقدار مورد نیاز با خود حمل نکنید.

- از فیلمبرداری یا فیلمبرداری بدون اجازه خودداری کنید.

قوانین نوشیدن در مالدیو چیست؟

، با توجه به این واقعیت که مالدیو عمدتا یک ملت اسلامی است، الکل در اینجا برای مردم محلی ممنوع است. با این حال، بارها، استراحتگاه ها و کلوب ها همیشه دارند.

آیا به ویزا برای مالدیو نیاز دارم؟ چگونه می توان ویزای مالدیو گرفت؟

مالدیو از این نظر بسیار لیبرال است. دولت برای هر بازدیدکننده ای که دارای پاسپورت کشور خود باشد مهر 30 روزه صادر می کند. شهروندان هندی، پاکستانی، بنگلادشی و نپالی مجاز به تمبر 90 روزه هستند. اگر می‌خواهید برای مدت طولانی‌تری بمانید، می‌توانید تمبر 30 روزه را تمدید کنید یا پس از پایان 30 روز آن را ترک کنید و پس از چند روز برگردید.

لطفاً در مورد قوانین کشور به خوبی آگاه باشید و نام اقامتگاه/هتل خود را به خاطر بسپارید و در صورت درخواست مقامات مهاجرت، بلیط رفت و برگشت خود را از مالدیو تهیه کنید. برای مسافرانی که قصد دارند کمتر یا مساوی 30 روز در اینجا بمانند نیازی به ویزا نیست. فقط باید پاسپورت معتبر داشته باشید.

واحد پول مالدیو چیست و از کجا می توانم پول خود را مبادله کنم؟

واحد پول رسمی مالدیو روفیا (MVR) است که غیرقابل تبدیل است. دلار آمریکا در سراسر مالدیو پذیرفته می شود. شما می توانید سایر ارزهای بین المللی را هنگام ورود، در بانک ارز مالدیو واقع در سالن ورود، مبادله کنید. این بانک، نهادی اختصاصی برای تبادل ارز در مالدیو است. توصیه می‌شود پول خود را در بانک‌های مردانه مبادله نکنید، زیرا مسافران معمولاً با صف‌های طولانی در باجه‌ها مواجه می‌شوند.

رسید مبادله یک سند مهم است که بعداً می تواند در زمان خروج از شما پشتیبانی کند تا MVR را به ارز اصلی خود تغییر دهید. لطفاً توجه داشته باشید که بانک‌های مالدیو بیشتر مراقب وضعیت اسکناس‌های در حال مبادله هستند. آنها عموماً از اسکناس‌های قدیمی و آسیب‌دیده خودداری می‌کنند.

کدام مکان بیشترین تعداد مراکز خرید را دارد؟

1.: ماجده ماگو:  یکی از مکان های مهم در مالدیو است که مقاصد خرید زیادی را در خود جای داده است. با مراجعه به این مکان، می توانید طیف گسترده ای از محصولات مانند لوازم الکترونیکی، لوازم جانبی، عطر، ساعت، لوازم آرایشی، کیف و کفش را خریداری کنید. این مکان را می توان پذیرای انواع خریدارانی دانست که به دنبال برندهای بین المللی هستند.

2. بازار جزیره: علیرغم این واقعیت که این مکان تازه وارد به صحنه خرید در مالدیو است، این مکان ترکیبی زیبا از محصولات سبک را به مشتریان ارائه می دهد که مطمئنا زندگی مالدیو را به تصویر می کشد. با بازدید از این مکان، می توانید کوسن های چاپ دستی و بسیاری دیگر از محصولات دکور منزل را که با طرح های آبی اقیانوسی و برگ های استوایی طراحی شده اند، تهیه کنید.

3. ل کاته  : Le Cute یکی از بهترین مکان‌های مالدیو است که می‌توانید اقلام معاف از عوارض دریافت کنید. گردشگران از این مکان دیدن می کنند تا در مراکز خرید و مجتمع هایی که با رایحه و عطر، محصولات زیبایی و لوازم آرایش سروکار دارند قدم بزنند. این مکان همچنین به دلیل محصولات بهداشتی گیاهی معروف است. این جزیره بر استفاده از محصولات گیاهی تاکید دارد تا صخره های مرجانی آسیب نبینند. دریافت محصولات گیاهی با کیفیت بالا نیز از سوی شما مفید خواهد بود.

4. بازار محلی نر: بازار محلی مالدیو یکی از برترین نقاط خرید در مالدیو است زیرا مملو از مغازه‌هایی است که با محصولات زیادی سروکار دارند. این مکان به دلیل کیفیت پیشنهادات با قیمت مناسب در بین گردشگران شهرت زیادی دارد. با بازدید از این مکان، می توانید به مراکز خرید مختلفی که سوغاتی ها و هدایای پر جنب و جوش می فروشند، سری بزنید.

غذاهای محلی مالدیو چیست؟ بهترین جاها برای چشیدن این غذا کدامند؟

غذا در مالدیو با ظهور گردشگری در این کشور کاملا جهانی شده است. استراحتگاه ها / هتل ها / رستوران ها / بارها برخی از بهترین گزینه ها را از نظر غذاهای لذیذ و غذاخوری های معمولی ارائه می دهند. بسیاری از غذاهای بین المللی روزهای شما را در مالدیو ترتیب می دهند. غذاهای دریایی تازه بدون شک اشتها آور هستند، اما گیاهخواران نیازی به نگرانی ندارند، زیرا این کشور جزیره ای برای همه غذا دارد. غذاهای اصلی مالدیو عمدتاً تحت تأثیر دستور العمل های عربی، هندی، سریلانکا و شرقی است. با این حال، رستوران‌ها و کافه‌های مد روز را خواهید دید که بهترین غذاها را در سراسر جزایر سرو می‌کنند.

شما نمی توانید Garudhiya سنتی آنها را که یک بشقاب برنج است با آب ماهی، لیموترش، فلفل قرمز و پیاز سرو می شود، غذای محبوب صبحانه به نام Mas Huni که از ماهی دودی خرد شده با نارگیل و پیاز خرد شده درست می شود را از دست بدهید یا سعی کنید دست خود را تهیه کنید. روی مقداری فیهونو ماس، ماهی کبابی که با خمیر فلفل تند شده است. نام چند رستوران برای بررسی:

5.8 رستوران زیر دریا: این رستوران به خودی خود یک شاهکار است. این رستوران که در 5.8 متری پایین‌تر از Huravalhi قرار دارد، بزرگترین رستوران زیر آب تمام شیشه‌ای جهان است. این یک کشف به تمام معناست. جوانه های چشایی خود را سیر کنید و حواس خود را تقویت کنید.

Bombai Darbaar: برای غذاهای عالی هندی به در Hulhumale بروید. بخش های بسیار زیادی سرو می کند و ارزش بالایی برای پول ارائه می دهد. خدمات فوق العاده تعهد آنهاست.

Just Veg by Atmosphere: یک بهشت ​​غذا برای گیاهخواران در جزیره کانیفوشی. این یک تجربه ناهار خوری عالی است و سرآشپزها منوی ترکیبی از غذاهای هندی و آسیایی را تنظیم کرده اند.

رستوران موراکا: این رستوران که در کنار آب در میریحی قرار دارد، غذاهای دریایی و منوی آسیایی دیدنی دارد. این مکان هنری، باکلاس و امروزی و البته گیاه‌خواری است.

سی ساید : Hulhumale میزبان این رستوران ارزان قیمت است که ماهی‌ها و گوشت‌های کبابی عالی سرو می‌کند. باید خرچنگ، برگرهای آبدار و شیرینی های آنها را امتحان کنید. این یک منطقه غذاخوری معمولی و مناسب است.

لبه: این رستوران کنار آب در نیاما مطمئناً با هر وعده غذایی که به طور کامل پخته می شود، نفس شما را بند می آورد. آنها منوهای ویژه وگان و گیاهخواری دارند. شما نباید از این گزینه غافل شوید، چه در نزدیکی و چه در نیاما.

غذاهای محلی مالدیو چیست؟ بهترین جاها برای چشیدن این غذا کدامند؟

بهترین حمل و نقل عمومی برای رفت و آمد در اطراف مالدیو چیست؟

بهترین حمل و نقل عمومی در مالدیو قطعاً به دلایل واضح، قایق / کشتی است. حمل و نقل می تواند سریع و گران یا آهسته و با قیمت مناسب باشد. هر چه که باشد، شما از هر ذره ای از سواری در این منطقه لذت خواهید برد.

ایر: تقریباً هر روز چند پرواز داخلی وجود دارد که ماله را به 9 فرودگاه محلی متصل می کند. یکی از روش های حمل و نقل گران قیمت و در عین حال راحت و انحصاری، هواپیمای دریایی است که توسط ترانس مالدیو ایرویز اداره می شود. می توانید صندلی های خود را در یکی از این هواپیماهای دریایی رزرو کنید و با صرفه جویی در زمان به راحتی از فرودگاه ماله به استراحتگاه خود منتقل شوید.

قایق: همانطور که قبلا ذکر شد، به دلایل واضح، قایق سواری یا کشتی سواری یا سفرهای دریایی راهی عالی برای لذت بردن از سواحل مالدیو می شود. قایق‌های تندرو وسیله‌ای سریع هستند و کسانی که به دنبال مجموعه‌ای از گزینه‌های ارزان‌تر هستند، باید به یکی از کشتی‌های عمومی بپیوندند.

ماشین: بسیاری از جزایر خود را بدون خودرو نگه داشته اند. شما فقط در ماله و سایر جزایر بزرگتر اتومبیل خواهید یافت. تاکسی‌های محلی شما را در جزایر کوچک‌تر می‌برند و البته اگر در تعطیلات خود رانندگی نکنید، این تاکسی‌ها شما را به مکان‌هایی می‌رسانند.

زبان محلی در مالدیو چیست و پرکاربردترین تبریک‌ها کدامند؟

زبان محلی مالدیو دیوهی است. در زیر متداول‌ترین احوالپرسی‌هایی هستند که می‌توانید به آنها توجه داشته باشید:

سلام= اسالم علیکم

خوش آمدید= مروحابا

متشکرم=شکوریا

اسم شما چیست؟ = کون نامه تا کیانی؟

خداحافظ= وکیولان/ دهنی

صبح بخیر= بااججاوری هاره

عصر بخیر= بااججاوری هاره

شب بخیر= بااججاوری ریگانده

سواحل معروف مالدیو کدامند؟ سواحل بیولومنسنت مالدیو کدامند؟

مالدیو باغی مخفی از سواحل مسحورکننده است. بیشتر استراحتگاه ها دارای سواحل خصوصی هستند. این مکان دارای چندین جزیره مرجانی است که شهرت جهانی دارند و زندگی دریایی فوق العاده ای دارد. برخی از نام های معروف عبارتند از:

سواحل شمال مالدیو مانند آتول شمالی کافو، آتول شمالی آری و هاا آلیف (شمالی ترین آتل)

سواحل جنوب مالدیو مانند آتول آری جنوبی، سینو، آتول کافو جنوبی، ساحل نالاگورایدو، جزیره بانیان، ساحل نیکا و سواحل جزیره کاکائو.

ساحل Reethi، آتول Baa از سواحل سمت غربی مالدیو.

جزیره مرجانی Gaafu بزرگترین جزیره مرجانی جهان است.

آتول Gnayivanu کوچکترین جزیره مالدیو است.

جاذبه های دیگری مانند آتول راآ، آتول واوو، آتول فافو، آتول میمو و آتول داالو نیز از جمله مکان هایی هستند که باید از مالدیو دیدن کرد.

جزایری که اگر می خواهید سواحل بیولومنسسنت را ببینید عبارتند از کوردو، فینالهولی، ولیگاندو، آتوروگا، میریهی، ویلامندو، کوماندو، کندولهو، فیلیتهیو، کوراماتی، میدهوپپارو، الایدو، آنگاگا و جزیره ای که در مورد آن بسیار صحبت می شود، جزیره وادهو.

زندگی شبانه در مالدیو چگونه است؟ بهترین مکان ها برای لذت بردن از زندگی شبانه کدامند؟

بار ساحلی سانگو: واقع در استراحتگاه Velassaru.

نوار ناتیلوس: واقع در ویلو ریف ریزورت. می توانید در کنسرت های Bodu Bera (درام بزرگ) که هر هفته یک بار برگزار می شود، شرکت کنید.

رویدادهای مسابقه خرچنگ در بسیاری از بارها برگزار می شود. اینها رویدادهای دیوانه کننده هستند و شب شما را به یک فعالیت سرگرم کننده تبدیل می کنند.

جزایری مانند نیاما، هووافن‌فوشی تجربه‌های فوق‌العاده‌ای از باشگاه را ارائه می‌دهند. با این حال، کلوپ ها فقط توسط مسافران بیشتر تردد می کنند.

آیا خرید در مالدیو گران است؟

خرید از مکان‌های خاصی در مالدیو کمی بالاتر است، مانند خرید در فروشگاه سوغاتی در استراحتگاه یا فرودگاه بین‌المللی ماله. اگر زمان زیادی برای خرید دارید، بهتر است در بازارهای مقرون به صرفه در ماله قدم بزنید.

مشاوره و رزرو