کارهایی که باید در دبی با بچه ها انجام دهید؟

جاذبه های گردشگری دبی 06 خرداد ، 1403 30 دقیقه

لذت بردن از KidZania ،  بازدید از آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب ،  لذت بردن با دلفین ها در دلفیناریوم دبی ،  بازدید از برج خلیفه ،  لذت بردن از پارک آبی Wild Wadi ، بازدید از دنیای فراری ، کاوش در جهان های ماجراجویی IMG ،  لذت بردن از لگولند و بسیاری موارد دیگر.

این شهر رویایی با انبوهی از کارهای هیجان‌انگیز، سرگرم‌کننده و در عین حال آموزشی برای انجام در دبی با بچه‌ها، نوید یک سفر خانوادگی مادام‌العمر را می‌دهد. از کاوش در شگفتی‌های معماری مانند برج خلیفه، لذت بردن از سافاری در صحرا گرفته تا تجربه ماجراجویی‌های مختلف در برخی از بزرگترین پارک‌های تفریحی جهان، لذت ارائه شده توسط این شهر برای کودکان در تور دبی نامحدود است.

اگر بچه‌هایتان عاشق فعالیت‌های آبی هستند، آنها را به ساحل جمیرا ببرید یا از بازی‌های آبی در پارک آبی Wild Wadi یا Aquaventure لذت ببرید. از طرف دیگر، می توانید به آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب یا دلفیناریوم بروید تا دنیای دریایی را از نزدیک ببینید. اما، اگر کودک شما طرفدار ماجراجویی است، نباید فعالیت های هیجان انگیز کودکان در دبی در ICE Rink ، اسکی دبی ، پارک وی آر و غیره را از دست بدهید.مجموعه های LEGOLAND، Kidzania، و دنیای فراری از دیگر مکان های مطلوب برای کودکان در دبی هستند که باید برای یک سفر خانوادگی در لیست سفر تور ارزان دبی خود باشید. با فعالیت ها و جاذبه های بسیار هیجان انگیز در دبی، مطمئناً اوقات فوق العاده ای را با فرزندان خود در این شهر دوست داشتنی خواهید داشت.

در اینجا برخی از بهترین کارهایی که در دبی با بچه ها انجام می شود آورده شده است:

1-از آیا یونیورس دیدن کنید | AYA Universe

AYA Universe در دبی دارای 12 اتاق با موضوع است که در منطقه ای به مساحت 40000 فوت مربع گسترده شده اند. فضاهای نوآورانه، رویدادهای فرهنگی، و جامعه پر جنب و جوش آن، نگاهی اجمالی به شهر آینده دارد. عناصر تعاملی مانند کنترل صور فلکی با حرکت دست یا حرکت در رودخانه های درخشان که اتاقک ها را به هم متصل می کنند، تجربه های منحصر به فردی را ایجاد می کنند.

1-از آیا یونیورس دیدن کنید | AYA Universe

2-از کیدزانیا در دبی مال لذت ببرید | KidZania

در کیدزانیا ، یک محیط بازی تعاملی که به طور خاص برای کودکان ایجاد شده است، به فرزندان خود اجازه دهید بازی کنند، کاوش کنند و به بهترین شکل رشد کنند.کیدزانیا تعدادی فعالیت شگفت انگیز برای انجام در دبی با بچه ها دارد، زیرا آنها بیش از 40 حرفه در دنیای واقعی دارند و بچه ها آنها را از طریق راه های سرگرم کننده و خلاقانه یاد می گیرند.تماشا کنید که فرزندانتان در کلاس‌های دانشگاه کیدزانیا شرکت می‌کنند و مدرک خاصی را در رشته‌ای که انتخاب می‌کنند، دریافت می‌کنند.

3-دلفین ها را در دلفیناریوم دبی تماشا کنید |

در نمایشگاه دلفین دبی ، دلفین‌های پوزه بطری بازیگوش و فوک‌های خز را ببینید که در کنار فرزندانتان می‌رقصند و ترفندهایی انجام می‌دهند.گفتگوی پرندگان عجیب و غریب و تعامل با مخاطبان در نمایشگاه پرندگان کریک پارک را تماشا کنید «تجربه شنا با دلفین» را انتخاب کنید و اجازه دهید فرزندانتان از نزدیک با این موجودات هوشمند آشنا شوند.

3-دلفین ها را در دلفیناریوم دبی تماشا کنید |

4-از آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب دیدن کنید

انحناها و پیچ های آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب ، بزرگترین آکواریوم زیر آب در جهان، خانه بیش از 140 گونه دریایی را کاوش کنید.مجموعه متنوعی از جانداران دریایی را که در مخازن آکواریومی که بزرگترین جمعیت کوسه ببری جهان را در خود جای داده است، تحسین کنید.

4-از آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب دیدن کنید

5-از اسکی در پیست اسکی دبی لذت ببرید

در اسکی دبی ، اولین پیست اسکی سرپوشیده در خاورمیانه، از آفتاب داغ دبی فرار کنیداز میان مجموعه ای از پیست های اسکی در توچال بر اساس سطح تخصص خود انتخاب کنید در برخی از هیجان‌انگیزترین فعالیت‌های برفی که می‌توانید با بچه‌ها در دبی انجام دهید، مانند اسنوبورد، سورتمه سواری، یا اسکی شرکت کنید.

5-از اسکی در پیست اسکی دبی لذت ببرید

6- آی ام جی ورد ادونچر را کاوش کنید |IMG Worlds of Adventure

در IMG Worlds، اولین پارک سرگرمی مگا در دبی، برخی از بهترین کارها را در دبی با بچه ها امتحان کنید.تمام هفت منطقه ماجراجویی را در دنیای ماجراجویی IMG کاوش کنید - Marvel، Cartoon Network، Lost Valley، IMG Boulevard، Haunted Hotel، IMG Kids Zone و Novo Cinemas - هر کدام شما را به دنیایی جدید سوق می دهند. در دره گمشده، منطقه ماجراجویی با مضمون دایناسور، در برخی از شگفت‌انگیزترین ترن هوایی‌های دبی سوار شوید.

6- آی ام جی ورد ادونچر را کاوش کنید |IMG Worlds of Adventure

7-از دنیای معروف فراری در ابوظبی دیدن کنید

از فراری ورلد، ابوظبی دیدن کنید، که کاملاً بر اساس برند معروف خودروسازی «فراری» ساخته شده است. هجوم آدرنالین را در سواری های هیجان انگیز احساس کنید و مهارت های رانندگی خود را در میدان مسابقه به نمایش بگذارید. با بیش از 44 سواری هیجان انگیز، این پارک موضوعی بهشتی برای علاقه مندان به سرعت است. سرعت تپنده جادو را تجربه کنید، خود را در سریعترین ترن هوایی جهان، فرمول روسا به چالش بکشید، و مهارت های رانندگی خود را در چالش Scuderia امتحان کنید. G-force را در سواری هایی مانند G Force احساس کنید و در Bell' Italia در زیبایی ایتالیا غوطه ور شوید. اما دنیای فراری چیزی بیش از یک سواری است، رویایی است که برای علاقه مندان به اتومبیل در سراسر جهان به واقعیت تبدیل شده است. بلیط های دنیای فراری را رزرو کنید و فرصتی برای دیدن رویدادهای گاه به گاه در پارک مانند زمستان در خیابان ایتالیایی و جشنواره چراغ ها را در تور دبی برای فرزندان خود فراهم کنید.

7-از دنیای معروف فراری در ابوظبی دیدن کنید

8-با بچه ها در لگولند لذت ببرید

برخی از بهترین کارهایی را که می‌توان در دبی با بچه‌ها انجام داد، در لگولند ، پارک تفریحی با مضمون لگو دبی  ببینید.با یک تور کارخانه در لگولند آشنا شوید که چگونه لگو تولید می شود.برخی از هیجان‌انگیزترین فعالیت‌های دبی را برای انجام با بچه‌ها امتحان کنید، در حالی که در لگولند سواری‌های خشکی و آبی زیادی را کاوش می‌کنید.

8-با بچه ها در لگولند لذت ببرید

9-از باغ معجزه دبی دیدن کنید

با تور باغ معجزه دبی ، بزرگترین باغ گل طبیعی جهان همراه شوید.نمایشگاه واقعی پرواز A380 امارات را تحسین کنید، بزرگترین تاسیسات جهان که تماماً از گل ساخته شده است.ساعت خود را با ساعت گلدار تنظیم کنید، یک ساعت عظیم پوشیده از گل که ظاهر خود را با فصول تغییر می دهد.

9-از باغ معجزه دبی دیدن کنید

10-از برج خلیفه دیدن کنید

با گشت و گذار در بلندترین ساختمان جهان،  برج خلیفه، در یکی از با ارزش ترین فعالیت های دبی با بچه ها شرکت کنید.شاهد مناظر بی‌نظیر یکی از سه عرشه دیدبانی برج باشید که به ترتیب در طبقات 124، 125 و 148 قرار دارند. بچه‌هایتان را با یکی از سریع‌ترین آسانسورهای جهان به طبقه 124 ساختمان ببرید.

10-از برج خلیفه دیدن کنید

11-شاهد آبنمای زیبای دبی باشید

تماشا کنید که نور، صدا و آب در یک منظره بصری خارق‌العاده در نمایش فواره کنار هم قرار می‌گیرند و آن را به یکی از شگفت‌انگیزترین کارهای دبی با بچه‌ها تبدیل می‌کنند.در مسیر پیاده‌روی فواره دبی قدم بزنید تا تا جایی که می‌توانید به تماشایی نزدیک شوید

11-شاهد آبنمای زیبای دبی باشید

12-به کروز شام مارینا بروید

هنگام حرکت در کشتی تفریحی شام مارینا، یکی از نفیس ترین کارهایی که در دبی با بچه ها انجام می شود، نماهای خارق العاده ای از خط افق دبی را تماشا کنید.به خود و فرزندانتان اجازه دهید در بوفه همه‌چیز مارینا کروز نوازش کنند، جایی که می‌توانید طیف وسیعی از غذاهای عربی را امتحان کنید.

12-به کروز شام مارینا بروید

13-بلیط درخشش باغ دبی | Dubai Garden Glow

درخشش باغ دبی یک جاذبه خیره کننده است که با نمایش های پر جنب و جوش چراغ ها و هنر بازدیدکنندگان را مسحور خود می کند. در مناطق مختلف موضوعی، از جمله باغ درخشان، پارک هنر، و پارک دایناسورها، ترکیبی منحصر به فرد از زیبایی طبیعی و خلاقیت هنری را ارائه می دهد. میلیون‌ها لامپ کم مصرف، باغ را روشن می‌کنند و صحنه‌های جذابی از گل‌ها، درختان و موجودات خلق می‌کنند. بازدیدکنندگان می توانند آثار هنری سه بعدی را شگفت زده کنند، با دایناسورهای انیماترونیک واقعی روبرو شوند و توهمات نوری شگفت انگیز را کشف کنند.

13-بلیط درخشش باغ دبی | Dubai Garden Glow

14-از سواری های هیجان انگیز در پارک آبی Aquaventureلذت ببرید

روز خود را در آتلانتیس آکواونچر، یکی از بزرگترین پارک‌های آبی جهان بگذرانید، و سعی کنید همه وسایل سواری، هیجان‌ها و مناطق ساحلی خصوصی را ببینید.آکواکوندا، یکی از بزرگ‌ترین سرسره‌های آبی لوله‌ای جهان را بزرگ‌نمایی کنیدکاوش در راهروهای Lost Chambers، آکواریوم دریایی منحصر به فرد دبی که میزبان 21 نمایشگاه پر از بیش از 65000 موجود دریایی است.

14-از سواری های هیجان انگیز در پارک آبی Aquaventureلذت ببرید

15-برای سافاری صبحگاهی کویر بروید

صبح خود را با یک سافاری در سراسر صحراهای دبی شروع کنید و تپه های طلایی درخشان را به همراه کارهای مختلف در دبی با بچه ها تحسین کنید.از میان طیف وسیعی از ماجراجویی های تپه شنی - از تپه های بلند تا تپه های شنی کم - به انتخاب خود انتخاب کنید. در برخی از فعالیت‌های ماجراجویانه مانند ساندبورد سواری، دوچرخه‌سواری چهارچرخ یا شتر سواری با بچه‌ها تلاش کنید.

15-برای سافاری صبحگاهی کویر بروید

16-از یک روز مملو از سرگرمی در پارک آبی Wild Wadiلذت ببرید

از بین سی جاذبه و هیجان مملو از سرگرمی در Wild Wadi انتخاب کنید که هرکدام با مضمون شخصیت‌های فولکلور سندباد و جوها طراحی شده‌اند.از میان سرسره فوق‌العاده جمیرا سسیرا، سریع‌ترین و بلندترین سرسره سقوط آزاد در خاورمیانه عبور کنید. سوار بر امواج خلیج بریکر، بزرگترین استخر موج در منطقه خلیج شوید

17-بلیط برادران وارنر ابوظبی

وارد دنیای شگفت انگیز و ماجراجویی در Warner Bros. World، ابوظبی شوید. این پارک به عنوان اولین پارک موضوعی سرپوشیده با برند برادران وارنر، با افتخار در جزیره یاس، مقصد برتر امارات متحده عربی برای سرگرمی های خانوادگی، ایستاده است. آماده شوید تا مجذوب شوید زیرا ابرقهرمانان نمادین DC مانند بتمن، سوپرمن و واندر وومن با شخصیت های انیمیشن محبوبی مانند تام و جری، باگ بانی، اسکوبی دو و فلینت استونز متحد می شوند، همه زیر یک سقف برای اولین بار در منطقه. با قدم زدن در شش سرزمین غوطه ور، از جمله متروپلیس، گاتهام سیتی، کارتون جانکشن، بستر، داینامیت گولچ و پلازا برادران وارنر، تخیل خود را به اوج برسانید. بلیط‌های Warner Bros Abu Dhabi را رزرو کنید و از ۲۹ سواری هیجان‌انگیز، جاذبه‌های تعاملی و سواری‌های هیجان‌انگیز ۴ بعدی و ۵ بعدی لذت ببرید.

17-بلیط برادران وارنر ابوظبی

18-تور هلیکوپتر دبی

با هلیکوپتر 12 دقیقه ای بر فراز جزیره نخل پرواز کنید

تور هلیکوپتر فالکون: 8 صبح تا 17 بعد از ظهر

سایر تورهای هلیکوپتری: 8:00 صبح تا 9:00 شب

مدت زمان: 12 دقیقه، 15 دقیقه، 17 دقیقه و 22 دقیقه

18-تور هلیکوپتر دبی

19- از دبی فریم دیدن کنید

مناظر خیره کننده دبی قدیم و جدید را تحسین کنید که به عنوان یک نقاشی توسط قاب دبی در کنار هم قرار گرفته انداز گالری قدیم دبی در طبقه همکف فریم دیدن کنید که نمایش های چندرسانه ای در مورد تاریخ شهر دارد.نمایشگر سمعی و بصری «آینده دبی» را کاوش کنید، که نشان می دهد شهر در آینده چه چیزی برای ارائه خواهد داشت.برای صبحانه صبح زود در رستوران داخلی که در بالای قاب دبی قرار دارد، رزرو کنید.

19- از دبی فریم دیدن کنید

20-بلیط دهکده جهانی دبی

دهکده جهانی دبی یک مرکز فرهنگی و سرگرمی سالانه است که فرهنگ های جهان را در یک مقصد پر جنب و جوش گرد هم می آورد. این پارک دارای غرفه هایی از بیش از 75 کشور است که سنت ها، غذاها و صنایع دستی متنوع را به نمایش می گذارد. این رویداد میزبان اجراهای زنده، نمایش‌های سرگرمی، غذاهای بین‌المللی، فرصت‌های خرید، سفرهای تفریحی و جشن‌های فستیوال فصلی در طول سال است. دهکده جهانی جشن تنوع جهانی و تجربه ای بی نظیر است.

20-بلیط دهکده جهانی دبی

21-تور هواپیمای دریایی دبی

با تور هواپیمای دریایی در دبی وارد یک ماجراجویی هوایی خارق العاده شوید. از آب‌های بکر خلیج فارس بلند شوید و بر فراز مکان‌های دیدنی شهر، از جمله برج خلیفه، نخل جمیرا، و جزایر جهانی اوج بگیرید. از منظری منحصر به فرد از افق خیره کننده و تحولات مجلل شگفت زده شوید. از راحتی و تجمل یک هواپیمای دریایی پیشرفته، با پنجره های پانوراما برای مناظر بهینه و نظرات متخصص برای افزایش تجربه خود لذت ببرید. عکس های فراموش نشدنی از خط افق پر زرق و برق دبی و خط ساحلی فیروزه ای آن ثبت کنید.

21-تور هواپیمای دریایی دبی

22-شناور رایگان در هوا را در iFly Dubaiتجربه کنید

آی‌فلای در مرکز خرید میردیف در مرکز شرق دبی واقع شده است و فرصتی هیجان‌انگیز برای مقابله با جاذبه در یک تونل باد عمودی به ارتفاع 10 متر ارائه می‌دهد. قدرت سقوط آزاد توسط دو فن 400 اسب بخاری تامین می شود که به سرعت 200 کیلومتر در ساعت می رسد. با استفاده از یک تونل باد عمودی، شرکت کنندگان بر روی یک بالشتک از هوا شناور می شوند و احساس چتربازی را شبیه سازی می کنند. با مربیان حرفه ای که هر جلسه را راهنمایی می کنند، بازدیدکنندگان از احساس هیجان انگیز پرواز در حین یادگیری تکنیک های اولیه چتربازی لذت می برند.

22-شناور رایگان در هوا را در iFly Dubaiتجربه کنید

23-از یک روز مملو از سرگرمی در پارک بالیوود لذت ببرید

از پارک بالیوود ، اولین پارک تفریحی جهان که فقط به فیلمسازی هندی اختصاص دارد، دیدن کنید.سوار بر Skyflyer بالیوود شوید که بزرگ‌ترین تاب سواری جهان است.اجرای زنده رقص‌های سنتی هند را در خیابان‌های بلوار بالیوود تماشا کنید.معماری منحصر به فرد تئاتر راجمهال را تحسین کنید که پس از تاج محل آگرا طراحی شده است و اولین نمایش موزیکال بالیوود به سبک برادوی در جهان را در خود جای داده است.در Namaste India، رستورانی که بر اساس کاخ‌های سنتی هند طراحی شده است، غذا را از مناطق مختلف کشور امتحان کنید.بهترین هیجان‌ها و سواری‌ها را در Mela Junction، کارناوال خود پارک بالیوود تجربه کنید.

مکان: خیابان شیخ زاید، دبی، امارات متحده عربی

قیمت: 146 - 176

23-از یک روز مملو از سرگرمی در پارک بالیوود لذت ببرید

24-اولین پارک آبی بزرگ امارات متحده عربی: Yas Waterworld

Yas Waterworld Dubai، واقع در جزیره یاس، یک مقصد برتر برای هیجانات آبی و سرگرمی است. آماده شوید تا مجذوب مجموعه ای بی نظیر از بیش از 40 سواری، سرسره و جاذبه هیجان انگیز شوید. از جبل دراپ تا رودخانه تنبل آرامش‌بخش، چیزی برای همه وجود دارد. فضای پر جنب و جوش پارک و طراحی عربی مهمانان را در یک تجربه به یاد ماندنی غرق می کند.

25-برای ماجراجویی های دلخراش در حوزه واقعیت مجازی آماده شوید

VR Park Dubai، واقع در دبی مال، تجربیات پیشرفته واقعیت مجازی را در دو سطح ارائه می دهد. دارای جاذبه های متنوع برای همه سنین، از سواری های هیجان انگیز تا چالش های تعاملی. با گزینه‌های چند نفره و عناصر فیزیکی، این یک مقصد برتر برای سرگرمی‌های همه جانبه در دبی است. این پارک به‌عنوان یکی از بزرگترین پارک‌های واقعیت مجازی سرپوشیده جهان، تجربه‌ای هیجان‌انگیز و فراموش‌نشدنی را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد که فناوری‌های پیشرفته را با داستان‌سرایی خلاقانه ترکیب می‌کنند. این مجموعه دارای طیف متنوعی از تجربیات واقعیت مجازی است، مانند «برج دراپ»، «پهپاد دبی»، «دان باش» و غیره، که برای همه سنین و علاقه‌مندی‌ها، از ماجراجویی‌های آدرنالین گرفته تا سفرهای آموزشی و همه چیز در میان است.

24-اولین پارک آبی بزرگ امارات متحده عربی: Yas Waterworld

26-برای کشف حدود 15000 پروانه از باغ پروانه دبی دیدن کنید

باغ پروانه های دبی که به زیبایی در کنار باغ معجزه دبی قرار گرفته است، "بزرگترین باغ پروانه های سرپوشیده جهان" با 10 گنبد سفارشی است. این باغ خانه بیش از 15000 پروانه به همراه یک حوضچه کوچک است که به ماهی کوی اختصاص داده شده است. همچنین یک خانه سینمای کودکان، یک کافه تریا، و یک فروشگاه سوغاتی وجود دارد. این یک فرار آرام و یک تجربه حسی لذت بخش برای دوستداران طبیعت است.

26-برای کشف حدود 15000 پروانه از باغ پروانه دبی دیدن کنید

27-از سرسره های آبی در پارک آبی لاگونا لذت ببرید

رفتن به پارک آبی لاگونا و گذراندن یک روز پر از ماجراجویی یکی از هیجان انگیزترین فعالیت های کودکان در دبی است. پارک آبی با چهار منطقه عظیم به نام‌های Splash، Relax، Surf و Slide دارای پنج سواری هیجان‌انگیز است. دو راید از پنج سواری موجود، اولین سواری هستند که در خاورمیانه راه اندازی شده اند.

از دیگر جاذبه‌های اینجا می‌توان به رودخانه تنبلی اشاره کرد که در آن می‌توانید در آن استراحت کنید و انرژی خود را برای سواری‌های دیگر پس از اتمام خستگی به دست آورید، استخر سالن، فروشگاه، کیوسک‌های غذا و منطقه کودکان. در مجموع، مجوز ورود یک روزه به کودک شما این امکان را می دهد که در میان چنین پیشنهادهای هیجان انگیزی نهایت لذت را ببرد.

مکان:  لامر، دبی، امارات متحده عربی

قیمت: 92 - 117 درهم

27-از سرسره های آبی در پارک آبی لاگونا لذت ببرید

28-شهر متل پلی دبی

Mattel Play! شهرکی در سیتی واک دبی، دنیایی فانتزی است که شخصیت های جذاب مجموعه تلویزیونی محبوب ماتل را زنده می کند. این مرکز داخلی که برای کودکان خردسال طراحی شده است دارای مناطق بازی بر اساس شخصیت‌های محبوب ماتل مانند بارنی، باب سازنده، آتش‌نشان سم، توماس موتور تانک و آنجلینا بالرین است. مساحت 5000 متر مربع و 5 منطقه مضمون، Mattel Play! شهر جنبه های سرگرمی و آموزشی را برای فرزندان شما ترکیب می کند.

28-شهر متل پلی دبی

29-ورزش های آبی در ساحل جمیرا

ساحل جمیرا در دبی به خاطر ورزش های آبی و فعالیت هایش در ساحل بسیار معروف است. یک روز آرام در ساحل همراه با ورزش های آبی هیجان انگیز، سرگرم کننده و مفرح داشته باشید تا در تعطیلات خود به دبی لذت ببرید. از معروف ترین فعالیت های مبتنی بر آب در ساحل، همراه با خانواده و دوستان خود لذت ببرید و یک روز پر از سرگرمی و ماجراجویی را با تمام فعالیت های معروفی که برای شما آماده شده است، داشته باشید. ایمنی و امنیت اولویت اصلی است، بنابراین به دستورالعمل های ایمنی گوش دهید و سپس قبل از پریدن روی لوله ها، جلیقه نجات خود را بپوشید. این فعالیت آبی شگفت انگیز را نباید در طول تور دبی با ترکیبی از تفریح، ماجراجویی و گشت و گذار بی بدیل از دست داد.

29-ورزش های آبی در ساحل جمیرا

30-از بالون هوای گرم با منظره فوق العاده در دبی لذت ببرید

با تجربه بالون هوای گرم ما در دبی برای یک ماجراجویی فراموش نشدنی آماده شوید! از خیابان‌های شلوغ شهر بلند شوید و از دیدنی‌های نمادین از منظره چشم‌پرنده شگفت‌زده شوید. بر روی ماسه های طلایی صحرا بچرخید و لحظات خیره کننده ای را در پس زمینه افق دبی ثبت کنید. بلیط های بالون هوای گرم دبی را رزرو کنید و با دوستان و خانواده خود تجربه ای بی نظیر داشته باشید.

30-از بالون هوای گرم با منظره فوق العاده در دبی لذت ببرید

31-بلیط های موزه جهانی سلفی سه بعدی دبی

موزه بی نظیر تریک آرت که در قلب دبی واقع شده است، بزرگترین موزه سه بعدی جهان است! با آثار هنری سه بعدی جذاب از موضوعات مختلف، بازدیدکنندگان می توانند نه منطقه اختصاصی را کاوش کنند که هر کدام ماجراجویی منحصر به فردی از توهمات نوری و چشم اندازهای شگفت انگیز را ارائه می دهند. در کنار موجودات خارق‌العاده ژست بگیرید، در مناظر سورئال شیرجه بزنید و با تاسیسات غوطه‌وری که ادراک را به چالش می‌کشد و تخیل شما را برمی‌انگیزد درگیر شوید.

31-بلیط های موزه جهانی سلفی سه بعدی دبی

32-بونس ترامپولین پارک

Bounce Trampoline Park دبی بزرگترین پارک ترامپولین سرپوشیده و ماجراجویی پرش آزاد است که در قلب دبی واقع شده است. این مکان مهیج 100 ترامپولین به هم پیوسته را ارائه می دهد، ترکیبی منحصر به فرد از سرگرمی و تناسب اندام، و فرصتی را برای بازدیدکنندگان فراهم می کند تا در یک محیط امن و کنترل شده در فعالیت های فیزیکی مختلف شرکت کنند. Bounce که برای همه گروه‌های سنی پذیرایی می‌کند، مقصد مناسبی برای خانواده‌ها، علاقه‌مندان به تناسب اندام، و جویندگان هیجان است.

32-بونس ترامپولین پارک

33-اسمش روم

Smash Room Dubai یک فعالیت محبوب است که در آن بازدیدکنندگان می توانند ناامیدی خود را آشکار کنند و در یک محیط امن و کنترل شده چیزها را بشکنند. این به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد تا با ابزارهای ارائه شده مانند چوب بیسبال و پتک، اشیاء مختلف مانند بشقاب، لیوان، وسایل الکترونیکی و مبلمان را بشکنند. شرکت کنندگان از وسایل حفاظتی مانند کلاه ایمنی، دستکش و لباس های سرپوش برای اطمینان از ایمنی خود در طول جلسه استفاده می کنند.

33-اسمش روم

34- سیاره سبز

-  از شگفت انگیزترین جاذبه های دبی دیدن کنید  که یک شگفتی مهندسی و معماری همراه با زیبایی های باورنکردنی طبیعت است.

-  سیاره باغ برای تقویت آموزش در مورد سبزترین اکوسیستم های سیاره ایجاد شده است و طبیعت و علم اطراف آن را برای مردم دبی گرد هم می آورد.

- با بلیط، به اولین جنگل استوایی امارات در یک گنبد زیستی محصور با بلیط سیاره سبز دسترسی خواهید داشت.

- دنیای کاملاً جدیدی از گیاهان و جانوران عجیب و غریب را در این جنگل استوایی عمودی کاملاً غوطه ور کاوش کنید و بیش از 3000 گیاه و حیوان را کشف کنید و با آنها تعامل داشته باشید.

- از یک روز در طبیعت لذت ببرید و بحران هایی را که می تواند به زودی در محیط طبیعی رخ دهد بیاموزید.

توجه : شنبه تا چهارشنبه، 10:00 صبح تا 18:00 و پنجشنبه تا جمعه، 10:00 صبح تا 8:00 بعد از ظهر.

آدرس:  سیتی واک - الوصل - دبی - امارات متحده عربی

34- سیاره سبز

35 بلیط موشن گیت دبی

موشن گیت دبی، بزرگ‌ترین پارک موضوعی هالیوود دبی است که سواری‌های هیجان‌انگیز و تجربه‌های سرگرمی فراگیر دارد. این به 5 منطقه موضوعی بر اساس فرنچایزهای فیلم محبوب مانند DreamWorks Animation، Lionsgate و Studio Central تقسیم شده است. این مکان دارای سواری های هیجان انگیز، نمایش های زنده و جاذبه های تعاملی است. Motiongate Dubai از ماجراجویی‌های خانوادگی گرفته تا ترن هوایی آدرنالین، جادوی سینما را با گزینه‌های سرگرمی، غذاخوری و خرید هیجان‌انگیز ترکیب می‌کند.

35 بلیط موشن گیت دبی

36-از اسکیت در پیست یخ دبی لذت ببرید

پیست یخی دبی یکی از محبوب ترین مکان ها برای کودکان در دبی است. میدان یخی که در داخل مرکز خرید دبی واقع شده است ، به اسکیت بازان در هر سنی اجازه می دهد تا با بهترین امکانات اسکیت در دسترس، لحظات زندگی خود را داشته باشند.اخیرا، Ice Rink همچنین یک برنامه کامل مربیگری اسکیت روی یخ را برای تازه وارد آغاز کرده است. مطمئنا یکی از بهترین کارهایی که در دبی می توان با بچه ها انجام داد.

36-از اسکیت در پیست یخ دبی لذت ببرید

37-از سواری در پارک آبی دریم لند لذت ببرید

پارک آبی شگفت‌انگیز Dreamland همه چیزهای هیجان‌انگیز را در دبی با بچه‌ها به شما ارائه می‌دهد. پارک‌های آبی همیشه یک مکان سرگرم‌کننده برای بچه‌ها هستند و این پارک مکانی منحصر به فرد است که در آن سواری‌های ماجراجویانه فراوان است که شامل سواری‌هایی مانند «قایق‌سواری خانوادگی» و «توئیستر» می‌شود.اولی یک فعالیت خانوادگی است که در آن می‌توانید با بچه‌هایتان یک سواری در آب داشته باشید و دومی به سوارکار اجازه می‌دهد تا قبل از اینکه در آب پاشیده شود، در پیچ‌های مختلف سفر کند. تعدادی از این نوع سواری ها همراه با یک جکوزی باز بزرگ و یک استخر موج مرده برای استراحت و استراحت برای شما وجود دارد.

37-از سواری در پارک آبی دریم لند لذت ببرید

38-اتاق فرار دبی

با شجاع ترین ها به داخل بزرگترین و ترسناک ترین اتاق فرار دبی بپرید. با خانواده یا دوستان خود بیایید و آزمایش کنید که چه کسی از همه شجاع تر است. با فعالیت های غیرمنتظره ماوراء الطبیعه، و تبدیل شدن دلقک های مورد علاقه شما به بدترین کابوس شما. این تجربه مهیج و در عین حال هیجان‌انگیز را در اتاق‌ها و فعالیت‌های ترسناک واقعی داشته باشید، که مطمئناً شما را با هیجان و ترس مواجه می‌کند. تیم شما قبل از هر بازی در جریان قرار می گیرد و شما می توانید از بین 2 موضوع انتخاب کنید: - بازی Paranormal - بازی ماوراء الطبیعه، پر از وحشت و ماجراجویی شدید، پر از بازیگران زنده و انبوهی از فعالیت های ماوراء الطبیعه عجیب و غریب، و مطمئن شوید که هرگز تنها نخواهید بود. . تنها چیزی که دارید یک چراغ قوه در اتاق سیاه و سفید، همراه با فضای ترسناک است. فقط باید در عرض 1 ساعت از شش اتاق نسبی مختلف، درهای قفل شده و تونل های کوچک فرار کنید. - دلقک - برای زندگیت فرار کن، دلقک قاتل اینجاست، و او بسیار باهوش است. تیم شما در داخل خانه دلقک است و فقط 1 ساعت فرصت دارد تا از پنج اتاق قفل شده مختلف و دروازه های کوچک خانه پوگو فرار کند. وقتی می خواهید فرار کنید، فراموش نکنید که دلقک قاتل شما را زیر نظر دارد.

38-اتاق فرار دبی

39-از شهر کودکان دیدن کنید

مفاهیم علمی، بدن انسان، کاوش در فضا و شگفتی های طبیعی را با این خوشه رنگارنگ ساختمان به سبک لگو کاوش کنید. این مرکز فعالیت مضمون در کریک پارک، با نمایشگرهای تعاملی و عملی فراوان، منطقه یادگیری و امکانات تفریحی خود را به بچه ها ارائه می دهد.

اولین شهر آموزشی در امارات به طور ویژه برای کودکان بین دو تا پانزده سال طراحی شده است که می توانند در آن تحقیق کنند، کاوش کنند، بازی کنند، کشف کنند و در مورد دنیایی که در آن زندگی می کنیم یاد بگیرند. نکات برجسته شامل سیاره‌نما، مرکز منابع، بخش نمایشگاه جهانی، گالری علوم زمین، مرکز طبیعت، و منطقه ویژه کودکان نوپا است. اگر در سفر خانوادگی هستید، پس این یکی از مکان‌های مناسب برای کودکان در دبی است.

مکان:  واقع در دروازه 1، کریک ساید پارک، خیابان الریاض

قیمت: 10 - 40 درهم

زمانبندی:  زمان بندی برای روزهای مختلف در هفته متفاوت است. از یکشنبه تا پنجشنبه، شهر کودک از ساعت 9 صبح تا 7 بعد از ظهر باز است. در حالی که در بقیه روزها از ساعت 14 تا 20 باز است.

39-از شهر کودکان دیدن کنید

40-از اطراف خانه های بازی در پارک مشرف لذت ببرید

برای کودکان زیر 8 سال، بازدید از خانه های بازی در پارک مشرف یکی از بهترین کارهایی است که می توان با کودکان در دبی انجام داد. پارک مشرف که در سال 1982 توسط شهرداری دبی افتتاح شد، 5.25 کیلومتر مربع مساحت دارد که شامل مجموعه ای از خدمات سرگرمی برای کودکان و بزرگسالان است. مانند، بازی های الکترونیکی، مناطق بازی های کودک، خدمات استخر، باربیکیو، و مناطق سفر و بسیاری دیگر. یکی از کارهایی که باید در دبی با بچه ها انجام داد.

مکان:  خیابان الخوانیج - دبی - امارات متحده عربی

قیمت:   31 - 65 درهم

زمانبندی:

8:00 صبح تا 22:00 (یکشنبه تا چهارشنبه)

8:00 صبح تا 23:00 (پنجشنبه تا شنبه با احتساب تعطیلات رسمی)

40-از اطراف خانه های بازی در پارک مشرف لذت ببرید

41-قایق سواری در پارک صفا

یکی از معروف‌ترین پارک‌های دبی، پارک صفا، گزینه‌های زیادی را برای شما و فرزندانتان در حین اقامت در دبی ارائه می‌دهد. این پارک که در بین مردم محلی بسیار محبوب است، راه های مختلفی برای سرگرمی به شما ارائه می دهد. برای بچه ها، قایق سواری، بسکتبال بازی و سواری در پارک می تواند از بهترین  کارهایی باشد که می توان با کودکان در دبی انجام داد. پارک صفا، مقصدی برای بازدیدکنندگان برای سفر روزانه، نوعی ارتباط است که ممکن است پس از یک هفته شلوغ در شهر به دنبال آن باشید.

مکان:  تقاطع دوم، جاده شیخ زاید، نزدیک هتل متروپولیتن، دبی.

قیمت: 3 - 10 درهم زمان

: 8:00 صبح تا 10:00 شب (یکشنبه - چهارشنبه) 8:00 صبح تا 11:00 بعد از ظهر (پنجشنبه - شنبه)

41-قایق سواری در پارک صفا

42-بلیط موزه توهمات دبی

موزه توهمات در دبی تجربه ای همه جانبه را ارائه می دهد که در آن بازدیدکنندگان می توانند نمایشگاه های شگفت انگیز و توهمات نوری را کشف کنند. این موزه با موضوعات مختلف، از فیزیک گرفته تا روانشناسی، تأسیسات تعاملی را به نمایش می گذارد که درک را به چالش می کشد و کنجکاوی را برمی انگیزد. این دنیایی جذاب از حیله های بصری و توهمات شناختی است.

42-بلیط موزه توهمات دبی

جمع بندی نهایی:

کارهای ماجراجویی در دبی با بچه ها چیست؟

1. از گشت و گذار در دهکده جهانی لذت ببرید :  لذت بردن از سواری های سرگرم کننده، نمایش های کمدی، نمایش های جادویی، و کنسرت در دهکده جهانی پر زرق و برق یکی از دوست داشتنی ترین کارهایی است که در دبی با بچه ها انجام می شود.

2. فعالیت های پمپاژ آدرنالین را در Bounce Dubai امتحان کنید:  اگر فرزندان شما به دنبال ماجراجویی هستند، از Bounce Dubai دیدن کنید و به آنها اجازه دهید از مزایای کامل ترامپولین های اینجا استفاده کنند.

3. فلور را در سیاره سبز دبی کاوش کنید :  از خانه باغ عمودی نفس گیر در داخل گنبد زیستی سیاره سبز دیدن کنید و سایبان های سبز را در زیستگاه طبیعی آنها کشف کنید.

4. با دلفین های بازیگوش در دلفیناریوم دبی ملاقات کنید :  تماشای فوک ها و دلفین های پوزه بطری در حال انجام حرکات آکروباتیک، نقاشی، شعبده بازی و رقصیدن یکی از سرگرم کننده ترین کارهایی است که در دبی با بچه ها انجام می شود.

5. از ماجراجویی‌های داخلی در Hub Zero Park لذت ببرید:  احساس واقعیت مجازی نهایی را در Hub Zero نوآورانه، که دارای یک شبیه‌ساز ماشین 3 صفحه‌ای، یک تونل غوطه‌وری سه‌بعدی، یک آکادمی ورزشی، و موارد دیگر است، تجربه کنید.

بهترین پارک های موضوعی دبی کدامند؟

1. IMG World Of Adventures:  لذت بردن از تجربیات ماجراجویی با Ben 10، The Avengers و The Powerpuff Girls در IMG World Of Adventures یکی از بهترین فعالیت‌های دبی برای بچه‌هایی است که Cartoon Network و Marvel را تحسین می‌کنند.

2. تم پارک موشن گیت دبی :  پارک موضوعی موشن گیت دبی سرگرمی را از 3 استودیو بزرگ فیلم سینمایی هالیوود - کلمبیا پیکچرز، لاینزگیت، و انیمیشن دریم ورکس ارائه می دهد و به شما اجازه می دهد دنیایی از داستان سرایی و نوآوری را تجربه کنید.

3. پارک‌های بالیوود دبی:  با 5 منطقه جذاب، بالیوود پارکز دبی به شما امکان می‌دهد از تجربیات پرفروش‌های بالیوودی همیشه سبز لذت ببرید. از پلیس‌هایی که دان را تعقیب می‌کنند گرفته تا مناطق روستایی لاگان، می‌توانید هر ذره از بالیوود را در اینجا زندگی کنید.

4. دنیای فراری :  با بیش از 17 سواری سرگرم کننده فراری، فراری ورلد بزرگترین پارک موضوعی سرپوشیده در جهان است. این مکان همچنین تجربه خرید و غذاخوری خوب را در کنار سواری های سرگرم کننده ارائه می دهد.

5. لگولند دبی:  لگولند دبی با سواری، بازی، نمایش و رستوران با مضمون لگو، رویای هر کودکی است که به دنبال سرگرمی است. این مکان همچنین دارای بزرگترین فروشگاه لگو در خاورمیانه است و اجازه دهید بچه ها جعبه های لگو بخرند.

مکان های دیدنی دبی با بچه ها کدامند؟

1. کیدزانیا دبی:  از آموزش دادن به کودکان در مورد شبیه ساز پرواز تا امکان کشف کارخانه شکلات سازی کیدر، کیدزانیا دبی تعدادی فعالیت آموزشی و افزایش مهارت در دبی برای کودکان ارائه می دهد.

2. آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب:  آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب که در بین بزرگترین آکواریوم های جهان به حساب می آیند، به شما امکان می دهند با بیش از 140 گونه آبزی منحصر به فرد روبرو شوید. این مکان همچنین فعالیت‌های ماجراجویی، از جمله سواری با کف شیشه‌ای، شیرجه کوسه، و غواصی ارائه می‌دهد.

3. باغ معجزه دبی:  باغ معجزه دبی شما را مجبور می کند به معجزه هزاران گیاه رنگارنگ که در یک بیابان شکوفا می شوند باور کنید. این باغ رنگارنگ تعدادی گل آرایی منحصر به فرد و زیبا را به نمایش می گذارد.

4. فواره دبی :  با ارتفاع 900 فوت، آبنمای دبی را بلندترین آبنما در جهان می دانند. این فواره رنگارنگ با بسیاری از آهنگ‌های عربی اجرا می‌کند و نمایش نور و صدای جذابی را ارائه می‌دهد.

5. اسکی دبی:  اسکی دبی با ارائه حس یک پیست اسکی در یک بیابان، به شما امکان می دهد از فعالیت های برفی از جمله اسکی، اسنوبورد، و توباگان لذت ببرید.

بهترین پارک های آبی دبی برای بازدید با بچه ها کدامند؟

1. پارک آبی لگولند:  پارک آبی لگولند که به طور خاص برای کودکان 3 تا 12 ساله ساخته شده است، دارای تعدادی جاذبه گیج کننده، از جمله Joker Soaker و Splash Safari است.

2. پارک آبی وایلد وادی:  پارک آبی وایلد وادی که در مقابل برج AI عرب قرار دارد، یک پارک آبی با موضوع عربی است. Breaker's Bay، Jumeirah Sceirah، و Masters Blasters از جاذبه‌های اصلی این پارک هستند.

3. پارک آبی آکواونچر:  پارک آبی آکواونچر با تماشای یک تالاب مملو از کوسه و سواری های مهیج، به عنوان یک مکان دیدنی مشهور در دبی در نظر گرفته می شود. سواری های محبوب اینجا عبارتند از Leap of Faith و The Shark Attack.

4. پارک آبی لاگونا:  پارک آبی لاگونا دارای 4 منطقه منحصر به فرد است - سرسره، اسپلش، گشت و گذار، و آرامش. این پارک دارای یک منطقه ویژه برای کودکان، یک رودخانه تنبل، یک سالن استخر، و 5 سواری اولیه است.

5. Yas Waterworld:  در جزیره Yas، Yas Waterworld یکی از بزرگترین پارک های آبی جهان به شمار می رود. این پارک آبی در مجموع دارای 40 سواری هیجان انگیز است که می تواند توسط کودکان و بزرگسالان انجام شود.

منبع: آژانس هواپیمایی سفر ایمن | https://safaremen.com/

مشاوره و رزرو