5 بهترین جاذبه گردشگری مالدیو در سال 2024

جاذبه های گردشگری مالدیو 01 خرداد ، 1403 6 دقیقه

خانه برخی از بهترین سواحل جهان، لوکس بی نظیر و چشم اندازهای خیره کننده، مالدیو را به مقصد رویایی میلیون ها نفر در سراسر جهان تبدیل کرده است. و چرا نمی شود؟ آب آبی فیروزه‌ای، شن‌های بکر، حیات دریایی غنی و البته پروازهای بی‌وقفه از سنگاپور که کوتاه‌تر از ۴ ساعت طول می‌کشد، جای خود را در برنامه سفر ثابت می‌کند.مالدیو عروس​​اقیانوس هند هر سال مهمان 1 میلیون گردشگر تور مالدیو است و هر یک از آنها با خاطراتی که یک عمر در ذهن باقی می‌مانند، بازمی‌گردند.

1. رستوران های منحصر به فرد زیر دریا

برای تماشای زندگی دریایی باشکوه در مالدیو، لازم نیست یک ماجراجوی زیردریایی باشید. کافی است به یکی از رستوران های متعددی که غذاخوری در زیر آب ارائه می دهند، بروید. بله شما آن را درست خواندید! از یک غذای مجلل شش غذا در رستوران زیردریایی Ithaa لذت ببرید، یا کفش های رقص خود را بپوشید و به Subsix بروید، باشگاهی که در اعماق دریا است که یک شب را سرگرم کننده تر می کند! در همین حال، مهمانان Anantara Kihavah می‌توانند به اولین انبار زیر آب جهان بروند و از غذاهای لذیذ بین‌المللی که ارائه می‌شود لذت ببرند و در عین حال شاهد تماشای گیاهان و جانوران خیره‌کننده در زیر آب باشند.

1. رستوران های منحصر به فرد زیر دریا

اگر نمی‌خواهید غرق شوید، مالدیو هنوز گزینه‌های غذاخوری منحصربه‌فردی برای شما دارد - Fresh in the Garden یک رستوران روی درخت است که چشم‌اندازی برای مردن دارد، تاج اگزوتیکا ریزورت به شما امکان می‌دهد زیر ستاره‌ها در کنار ساحل غذا بخورید. و Tribal یک رستوران محبوب آفریقایی است که بهترین غذاهای این قاره را به اقیانوس هند می آورد!

2. آب های شفاف و صخره های مرجانی

یک سفر غواصی در تالاب را آغاز کنید و دنیای کاملاً جدیدی را در زیر آب کشف کنید. از زیبایی های صخره های مرجانی لذت ببرید، که باعث می شود بخواهید برای همیشه از خشکی دوری کنید، یا توسط لاک پشت ها، پرتوهای مانتا، کوسه ها و دیگر حیوانات آبی که به ناچار از آنها عبور خواهید کرد، شگفت زده شوید. بسیاری از استراحتگاه ها همچنین غواصی عکس، سفرهای غواصی شبانه و فرصت مشاهده گونه های باشکوهی مانند دلفین ها را در زیستگاه طبیعی خود ارائه می دهند!

بهترین قسمت؟ برای لذت بردن از زیبایی، لازم نیست متخصص باشید. مالدیو دارای برخی از شفاف‌ترین آب‌های جهان است که در تمام طول سال از دید عالی برخوردار است و این اطمینان را می‌دهد که هیچ کس از دستش نرود. مبتدیان، کودکان و افراد مسن نیز می توانند از این تجربه بهترین استفاده را ببرند، زیرا اکثر استراحتگاه ها غواصی را دقیقاً در کنار ساحل ارائه می دهند، به این معنی که می توان به سادگی ماسک و عینک خود را گذاشت، در ساحل ایستاد و خم شد تا شگفتی را تجربه کند!

غواصان پیشرفته که از عهده این چالش برآیند نیز می توانند کشتی مالدیو ویکتوری را کاوش کنند، کشتی ای که در سال 1981 غرق شد، اما بقایای آن به دلیل جریان های قوی و تنوع زیستی، اکنون به عنوان یک مکان غواصی محبوب عمل می کند.

2. آب های شفاف و صخره های مرجانی

3. سواحل شنی و دریاهای آرام

اگرچه غواصی سرگرم کننده هستند، اما در مورد ورزش های آبی و ماجراجویی در مالدیو کارهای بیشتری برای انجام دادن وجود دارد. چیزی برای همه وجود دارد، از کودکان و خانواده ها گرفته تا معتادان شدید آدرنالین!

یک قایق موزی بگیرید و آب ها را کشف کنید یا با کاتاماران خودتان قایقرانی کنید! کسانی که به دنبال چیزهای هیجان‌انگیزتر هستند می‌توانند در فعالیت‌هایی مانند زانو سواری، ویک‌بوردینگ و اسکی روی آب زیاده‌روی کنند، در حالی که میهمانانی که می‌خواهند بدنه آبی وسیع‌تری را به روشی کاملاً جدید کاوش کنند، می‌توانند فقط باب دریایی خود را اجاره کنند. همچنین مجموعه ای از فعالیت های دیگر وجود دارد - جت اسکی، پاراسلینگ و موج سواری، به نام چند مورد - که ماجراجو را به مالدیو دعوت می کند!

4. بازارها، مساجد و موزه ها

بسیاری از مردم در طول تعطیلات خود در مالدیو به ساحل می‌روند و به جرات می‌توان گفت که آنها را از دست می‌دهند. هر وجب از کشور غرق در تاریخ و فرهنگی است که فقط در انتظار کشف است.

هیچ کجا به اندازه بازار ماهی نر و محلی که بازدیدکنندگان می توانند فرصتی برای معاشرت با مردم محلی، نمونه غذای تازه و آشنایی با فرهنگ و آیین هایی که کشور را شکل می دهند، پیدا کنند، نیست. همچنین در فهرستی که باید از آنها بازدید کرد، Hukuru Miskiy (مسجد جمعه قدیم) و مسجد جمعه بزرگ هستند که هر دو چیزی فراتر از مکان‌های مذهبی هستند - آنها همچنین از شگفتی‌های معماری هستند.

در همین حال، موزه ملی در تور ماله مکان مناسبی برای آشنایی با تاریخ مالدیو و مشاهده برخی از مصنوعات جالب است. از جمله - اما نه محدود به - لوازم مربوط به دوران استعمار، تمبرهای تاریخی، ظروف مسی باستانی و آثار چینی، و پرچم ملی که به ماه و برگشت! هنگامی که در ماله هستید، باید بنای یادبود سونامی را نیز ببینید، یادبودی که به عنوان گواهی بر قدرت مادر طبیعت عمل می کند.

4. بازارها، مساجد و موزه ها

5. آبگرم

تعطیلات به تور ارزان مالدیو کامل نیست مگر اینکه با احساس سرزندگی کامل به عقب برگردید. و با زیبایی و آرامشی که هر وجب از این کشور باشکوه را پوشانده است، این کار سختی است.

به عقب برگردید و در یکی از اسپاهای متعددی که دارای کف شیشه ای هستند، استراحت کنید و از طریق آن می توانید زیبایی و فعالیت در اقیانوس را در حین ماساژ خود مشاهده کنید. این را یک قدم فراتر بردارید و خود را با یک درمان زیر آب در لیم اسپا پذیرایی کنید یا از درمان‌های آبگرم هندی تحت تأثیر آیورودا در آبگرم Jiva Grande لذت ببرید. اگر دراز کشیدن روی عرشه آفتاب ایده آرامش شماست، Away Spa فقط آنچه را که نیاز دارید دارد. و One&Only Spa درمان هایی دارد که از جلبک های دریایی برای از بین بردن سموم از بدن شما استفاده می کند.

آبگرم و اسپا در مالدیو

اما اینها تنها گزینه های شما برای استراحت در مالدیو نیستند، زیرا تقریباً هر هتل و استراحتگاه دارای اسپای اختصاصی است. اگر محل اقامت شما اینطور نیست، باز هم می‌توانید بگویید که در فاصله‌ای کمی از یک محل اقامت هستید. و اگر همه چیز شکست بخورد، آیا چیزی به اندازه تماشای محیط های زیبای مالدیو آرامش بخش وجود دارد؟ ما اینطور فکر نمی کنیم!

مطالب مرتبط: آشنایی با 55 جاذبه گردشگری مالدیو

مشاوره و رزرو