پاتایا را یکبار در سال 2024 امتحان کنید

جاذبه های گردشگری پاتایا تایلند 16 اردیبهشت ، 1403 6 دقیقه

تور پاتایا یکی از مقاصد ساحلی پر جنب و جوش تایلند است. شلوغی دلپذیری در پاتایا وجود دارد . طیف وسیعی از رستوران‌های خوب و تفریحات شبانه شلوغ وجود دارد، اما می‌توانید گردش‌های فرهنگی نیز در این منطقه انجام دهید. اگر به دنبال تعطیلات ساحلی در تور تایلند هستید ، ممکن است پاتایا برای شما مناسب باشد. در عرض 2 تا 3 ساعت می توانید از بانکوک به پاتایا برسید.

در (منطقه اطراف) پاتایا چه باید کرد؟

تنبلی در ساحل در طول تعطیلات ساحلی، تنبلی و آرامش یکی از چیزهایی است که می خواهید. با وجود اینکه پاتایا گردشگران زیادی را با تور 15 روزه تایلند به خود جذب می کند، اما در یکی از سواحل می توانید آرامش را پیدا کنید. از ساحل پاتایا کمی به سمت شمال پیاده روی کنید و به زودی خواهید دید که ساحل آرام تر می شود. یا به ساحل Jomtien در حدود 4 کیلومتری جنوب پاتایا سفر کنید. ساحلی محبوب در میان موج سواران، اما بسیار ساکت تر از ساحل پاتایا. اگر می خواهید خودتان در کلاس موج سواری شرکت کنید، این امکان وجود دارد. اما می توانید روی آب اسکی روی آب یا پاراسل هم بزنید.

در (منطقه اطراف) پاتایا چه باید کرد؟

  • ساحل پاتایا در تایلند

قایقرانی در پاتایا می توانید نهایت آرامش را روی آب بیابید. در طول سفر قایقرانی منظره زیبایی از پاتایا و جزایر اطراف آن را خواهید دید. روی عرشه بنشینید و از محیط اطراف لذت ببرید. به خصوص اگر در پایان بعد از ظهر به سفر قایقرانی بپردازید، فرصتی برای تجربه یک غروب زیبا دارید.

  • غواصی در پاتایا

دنیایی از ماهی های استوایی و مرجان های رنگارنگ در زیر آب زندگی می کنند. تعدادی مکان خاص در پاتایا وجود دارد که می توانید با این دنیا آشنا شوید. به Koh Larn (جزیره مرجانی) یا Koh Pai (جزیره بامبو) سفر کنید. ماهی های زیادی اینجا منتظر شما هستند. حتی اگر نمی خواهید غواصی کنید، می توانید در ساحل شنی سفید این جزایر استراحت کنید. آیا می خواهید PADI بگیرید؟ در پاتایا نیز این امکان وجود دارد. چندین مدرسه غواصی را در اینجا خواهید یافت که دوره های آموزشی ارائه می دهند. باغ های نونگ نوچ بزرگترین باغ گیاه شناسی در جنوب شرقی آسیا است. باغ های استوایی 20 کیلومتر با ماشین از پاتایا فاصله دارند. باغی به مساحت بیش از 400 هکتار مملو از گیاهان، گل ها و درختان. شما در مسیرهای محوطه سازی شده قدم می زنید و نمونه هایی از فیل ها و معابد را در پارک می بینید. بازدید از آن و لذت بردن از آرامش و سکوت بسیار خوب است.

در نزدیکی Nong Nooch پارک آبی رامایانا را خواهید دید. یک شهربازی با سرسره ها و استخرهای شنا که مطمئنا در آن با قیمت تور تایلند ارزان لذت خواهید برد.

  • باغ تپه بزرگ بودا

تپه بزرگ بودا پاتایا نیز مکان مناسبی برای فرهنگ سازی است. در پاتایا تپه بزرگ بودا را خواهید یافت، معبدی که تایلندی ها برای دعا به آنجا می آیند. شما از طریق پلکانی که با اژدهای طلایی تزئین شده است به سمت بودای طلایی می روید. مجسمه بودا به ارتفاع 18 متر. اما پس از رسیدن به قله، سورپرایز دلپذیری در انتظار شماست. در میدان نه یک، بلکه چندین مجسمه بودا را خواهید دید. اینها از نظر اندازه کوچکتر هستند، اما همچنین بسیار چشمگیر هستند.

  • باغ زیبای استوایی Nong Nooch در پاتایا، تایلند

نونگ نوچ به خاطر نمایش های فرهنگی چشمگیر فیل و تایلندی خود، همراه با باغی که تا حد زیادی بزرگترین و زیباترین باغ گیاه شناسی در جنوب شرقی آسیا محسوب می شود، شهرت جهانی دارد.

باغ دائما در حال توسعه و تکامل است و علایق جدیدی را برای اعضای وفادار ما و مهمانان بازگشته ایجاد می کند. باغ نونگ نوچ همچنین به آموزش، حفاظت و تحقیق و همچنین حفاظت از بزرگترین مجموعه نخل جهان، بزرگترین گونه ارکیده در تایلند و سایر گیاهان و جانوران گرمسیری اختصاص دارد.

باغ زیبای استوایی Nong Nooch در پاتایا، تایلند

  • پناهگاه حقیقت در پاتایا، تایلند

پناهگاه حقیقت در ساحل معبد نمادین ساخته شده از چوب را خواهید دید: پناهگاه حقیقت. هر عنصر و جزئیات از چوب ساخته شده است و این واقعاً یک قطعه کار خوب است. شاهکارهایی را نه تنها از بیرون، بلکه از درون نیز خواهید دید. می توانید وارد چهار برج حرم شوید و مجسمه های چوبی مختلف را مشاهده کنید.

پناهگاه حقیقت در پاتایا، تایلند

  • خیابان واکینگ استریت

زندگی شبانه پاتایا در امتداد بلوار و در مرکز، مغازه ها، بوتیک ها، بارها، رستوران ها و دیسکوها را خواهید دید. بعد از شام می توانید از شلوغی و شلوغی "Walking Street" در مرکز پاتایا دیدن کنید، در ساحل قدم بزنید یا یک کوکتل گرمسیری در یک تراس دنج بنوشید. در جنوب پاتایا، زندگی شبانه تا ساعات کوچک ادامه دارد. شمال پاتایا کمی ساکت‌تر است، اما اینجا نیز برای مدت طولانی در عصر دلپذیر است.حدود 5 دقیقه از هتل واکینگ استریت، یک گشت و گذار عصرانه سرگرم کننده و هیجان انگیز، تفریحات شبانه بدون ماشین، بارها، رستوران ها و کافه ها، تعداد نامحدودی از سرگرمی های ارائه شده وجود دارد. کافه ها واکینگ استریت همه چیز دارد، از مهمانی آخر شب گرفته تا بستنی Turkisch، از بشقاب‌های ارزان‌قیمت غذاهای دریایی تا فست فود. اگر دوست دارید تفریح ​​کنید، واکینگ استریت پاتایا احتمالاً هیجان انگیزترین خیابان جهان است.

  • جزیره کو لارن

بهترین شهر برای فرار از پاتایا تنها 45 دقیقه با کشتی فاصله دارد. Koh Lan (جزیره مرجانی) درست در ساحل جنوبی پاتایا و بهشتی کوچک واقع شده است! سواحل تمیز هستند و آب همیشه شفاف است. از همه نوع فعالیت هایی مانند فعالیت هایی که در Jomtien پیدا می کنید لذت ببرید و علاوه بر این، مرجان ها را از طریق قایق های کف شیشه ای یا غواصی تماشا کنید. برخی از استراحتگاه‌ها و خانه‌های ییلاقی در Hard Nuan ارائه می‌شوند.

  • کجا در پاتایا بخوابیم

اقامتگاه های زیادی در پاتایا در مقیاس کوچک و با سلیقه تزئین شده اند. می توانید از آرامش و طراوت کنار استخر لذت ببرید و از تراس یا بالکن خود به باغ استوایی نگاه کنید. تراس های دنج و ساحل کمتر از 5 دقیقه پیاده از هتل شما فاصله دارند.

  • بهترین زمان برای بازدید از پاتایا

پاتایا در سمت شرقی خلیج تایلند واقع شده است. به دلیل آب و هوای گرمسیری، هر ماه مقداری باران می بارد. بیشترین بارندگی در ماه های سپتامبر، اکتبر و نوامبر رخ می دهد. ماه های دیگر ماه های خوبی برای بازدید از پاتایا هستند. دمای هوا در تمام طول سال حدود 30 درجه است و از دسامبر تا آوریل باران کمی وجود دارد.

مشاوره و رزرو