8 بهترین بازارهای شبانه در پوکت

جاذبه های گردشگری پوکت تایلند 29 مهر ، 1403 14 دقیقه

محبوب ترین بازارهای شبانه پوکت برای روزهای هفته و آخر هفته

بازارهای شبانه در تور پوکت انفجاری از انرژی هستند و تجربه ای بی نظیر را در طول تعطیلات مورد انتظار شما ارائه می دهند. این بازارهای شبانه پر جنب و جوش درست با غروب خورشید جان می گیرند و فضایی منحصر به فرد را در تور ارزان پوکت ارائه می دهند که در آن می توانید انتخاب گسترده ای از غذاهای خیابانی را برای یک ماجراجویی آشپزی فراموش نشدنی تجربه کنید. این بازارها مکان مناسبی برای مردم محلی تایلندی و بازدیدکنندگان بین المللی تور تایلند هستند تا در فرهنگ خیابانی پوکت غوطه ور شوند و همه چیز از سوغاتی و کالاهای دست ساز گرفته تا لباس و غذاهای اصیل و ارزان در تور ارزان تایلند را ارائه می دهند که در هیچ جای دیگری نخواهید یافت.

محبوب ترین بازارهای شبانه پوکت پرجنب و جوش، شلوغ و پر جنب و جوش هستند و ترکیبی از مناظر، صداها و بوها را ارائه می دهند. این بازارها در روزهای خاصی از هفته و آخر هفته ها در مکان های مختلف در تور لحظه آخری پوکت برگزار می شوند. این مقاله 8 بازار شبانه برتر پوکت را به همراه جاذبه های کلیدی آنها فهرست می کند. علاوه بر این، نقشه ای در انتهای مقاله ارائه شده است تا به شما در یافتن این مکان ها کمک کند.

لیست بهترین بازارهای شبانه در پوکت

1. بازار یکشنبه شب پوکت

بازار آخر هفته خیابان واکینگ پوکت، که توسط مردم محلی به نام لرد یای نیز شناخته می‌شود، یک بازار یکشنبه شب در خیابان پرجنب‌وجوش و تاریخی Thalang در شهر قدیمی پوکت است. فضای دلربا و مبتکرانه آن، آن را به یک مقصد محبوب تبدیل کرده است. این بازار یکشنبه هر هفته از ساعت 5 بعد از ظهر تا 11 شب باز است و طیف گسترده ای از غذاهای خیابانی، سوغاتی، هنر خیابانی، لباس و جمعیت پر جنب و جوش را ارائه می دهد. علاوه بر این، می توانید برخی از بهترین کافه های پوکت را در امتداد این جاده پیدا کنید. سفر به این بازار شبانه بدون شک یکی از برترین فعالیت‌های شهر قدیمی پوکت است و تجربه‌ای است که همه باید حداقل یک بار در آن شرکت کنند.

بازار یکشنبه شب پوکت

2. بازار آخر هفته ناکا

بازار آخر هفته ناکا که به نام بازار ناکا یا تالاد تایرود نیز شناخته می شود، بزرگترین بازار شبانه در پوکت است که باید از آن بازدید کرد. این بازار شلوغ که در حومه شهر پوکت در نزدیکی بازار شبانه ساندی واکینگ استریت واقع شده است به دو بخش تقسیم شده است - یکی برای غذا و دیگری برای خرید. هر شنبه و یکشنبه از ساعت 16 الی 11 شب فعالیت می کند. حتما آن را بررسی کنید!

بازار آخر هفته ناکا

3. بازار شبانه چیلوا پوکت

بازار شبانه چیلوا که در جاده یاووارات در نزدیکی تسکو لوتوس شهر پوکت واقع شده است، بهترین بازار جوان و پر جنب و جوش پوکت است. این مکان دارای فضایی پر جنب و جوش و فضایی سرگرم کننده است و نوجوانان تایلندی متعددی را به خود جذب می کند که در اینجا جمع می شوند تا با دوستان خود در غذاهای خیابانی و نوشیدنی صرف کنند. بازار به طرز هوشمندانه ای از ظروف فلزی قدیمی استفاده می کند و به روند پوکت وفادار می ماند. از چهارشنبه تا شنبه از ساعت 5 بعد از ظهر تا 11 شب باز است.

بازار شبانه چیلوا پوکت

4. مالین پلازا پاتونگ

بازار مالین پلازا در انتهای جنوبی ساحل پاتونگ واقع شده است . به خاطر غذاهای خیابانی لذیذش معروف است و تجربه خرید متمایز را برای بازدیدکنندگان ارائه می دهد. در مقایسه با قیمت های نسبتاً بالا در پاتونگ، اقلام اینجا ارزان هستند و آن را به یکی از برترین جاذبه های پاتونگ تبدیل می کند. این بازار همه روزه از ساعت 14 تا 12 صبح باز است.

مالین پلازا پاتونگ

5. بازار شبانه بنزان

بازار شبانه بانزاان، بازاری مشهور از سال 2011، درست روبروی مرکز خرید بزرگ Jungceylon در پاتونگ قرار دارد. این بازار پرجنب‌وجوش، طیف وسیعی از غذاها و غذاهای دریایی تازه را ارائه می‌کند که بسیاری از مردم محلی تایلند و بازدیدکنندگان چینی را به خود جذب می‌کند. هر روز از ساعت 5 بعد از ظهر تا 11 شب باز است و همچنین از صبح زود یک بازار تازه است. در مقایسه با Malin Plaza، افراد خارجی کمتری از این بازار دیدن می کنند.

بازار شبانه بنزان

6. کاتا واکینگ استریت بازار شبانه

بازار خیابانی کاتا یک بازار نسبتا جدید است که در جاده دوم در میان هتل ها و ساختمان ها در ساحل کاتا قرار دارد . بازدیدکنندگان پس از یک روز در ساحل به بازار می آیند تا برخلاف سایر بازارهای شبانه در پوکت، از غذاهای خیابانی ارزان قیمت و فضای پر جنب و جوش تا دیروقت لذت ببرند. بازار کاتا نیز به دلیل جاذبه های محدود در ساحل کاتا راهی مهیج و لذت بخش برای گذراندن عصرانه مردم است. همه روزه از ساعت 14 تا 11 شب باز است.

کاتا واکینگ

7. بازار کارون

بازار کارون که در منطقه معبد کارون (Wat Suwan Khiri Khet) قرار دارد، مجموعه‌ای از فروشندگانی است که هفته‌ای دو بار از فروشندگان تنقلات محلی خیابانی، ادویه‌ها، و صنایع دستی رنگارنگ می‌فروشند و بینش عجیبی از فرهنگ محلی ارائه می‌دهند. این یک مقصد مورد علاقه گردشگران برای لذت بردن از تجربیات جدید پس از یک روز در ساحل یا گشت و گذار در پوکت است. این بازار برخلاف دیگر بازارهای شبانه پوکت، فضای بی نظیری را ارائه می دهد و روزهای سه شنبه و جمعه از ساعت 16 تا 10 شب باز است.

بازار واکینگ

8. بازار واکینگ

بازار خیابانی Chartered Walking Street، واقع در جاده فانگ نگا در کنار یکشنبه بازار معروف پوکت، فضایی پر جنب و جوش و منحصر به فرد را ارائه می دهد که در پوکت نسبتا جدید است. با صدها غرفه فروش غذاهای محلی، پوشاک، صنایع دستی و نوشیدنی، این بازار را نباید از دست داد. هر یکشنبه از ساعت 5 بعد از ظهر تا 11 شب باز است و یک منطقه اضافی برای عابران پیاده در شهر پوکت فراهم می کند. تجربه پر جنب و جوش این بازار را از دست ندهید

امیدوارم این مقاله در مورد 8 بهترین بازار شبانه در پوکت برای بازدید بعدی شما از پوکت مفید باشد. فهرست این مکان‌های عالی ممکن است در طول سال با افزودن بازارها و اطلاعات بیشتر تغییر کند.

منبع: شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری سفر پیشرو اطلس

مشاوره و رزرو