یک ماجراجویی آبی بی سابقه در پارک آبی آتلانتیس آکواونچر

جاذبه های گردشگری دبی 17 مهر ، 1403 12 دقیقه

 آکواونچر بزرگترین پارک آبی جهان در تور دبی دنیایی پر از هیجان را نوید می دهد تا احساس متفاوت در آب را به روش های مختلف در فرد ایجاد کند. با 105 سرسره، جاذبه‌ها و تجربه‌های رکوردشکن، که در آن جویندگان هیجان می توانند در سرسره های آبی که رکورد جهانی را شکستند فریاد بزنند، خانواده های جوان از امنیت جزیره Splashers لذت خواهند برد و دوستداران حیوانات می توانند از نزدیک با حیوانات دریایی آشنا شوند.

پارک آبی آتلانتیس آکواونچر

در دبی چندین پارک آبی مانند پارک آبی لگولند، وایلد وادی و پارک آبی لاگونا دارید، اما تنها یک پارک آبی در دبی وجود دارد که خودنمایی می کند و آن پارک آبی آکواونچر است. پارک آبی Aquaventure بخشی از معروف ترین هتل دبی در جزیره پالم به اسم هتل آتلانتیس پالم دبی، یکی از جاذبه های اصلی دبی است. این هتل شهرت خود را مدیون موقعیت منحصر به فردش در حاشیه نخل معروف جمیرا و معماری زیبایش است. وقتی برای اولین بار هتل را می بینید، شبیه یک قصر غول پیکر به نظر می رسد که مستقیماً از یک افسانه شرقی بیرون آمده است. درست در کنار هتل آتلانتیس، پارک آبی آکواونچر| Aquaventure را خواهید دید که به همین سبک طراحی شده است.

جاذبه های پارک آبی آکواونچر (Aquaventure)

یکی از چیزهایی که پارک آبی آکواونچر را منحصر به فرد می کند، تعدادی رودخانه روان است که می توانید از سوار شدن بر روی لاستیک های بادی در سراسر پارک آبی لذت ببرید. به عنوان مثال، رودخانه "رپیدز" طولی کمتر از 1.6 کیلومتر دارد و در هر پیچ شما یک ضربه جدید از هیجان و سرگرمی دریافت می کنید. «رپیدز» به رودخانه «تورنت» متصل است، جایی که امواج مصنوعی تولید می‌شود و به نظر می‌رسد که در دریا هستید. آکواونچر 18 میلیون لیتر آب مصرف می کند و شناور شدن در کل پارک روی رودخانه جاری کمتر از 45 دقیقه طول می کشد.

جاذبه های پارک آبی آکواونچر (Aquaventure)

علاوه بر این رودخانه ها، البته سرسره های متعددی نیز در آکواونچر وجود دارد.

 در Leap of Faith یک سرسره دیدنی است که در آن تقریباً 30 متر در یک سرسره شفاف که توسط کوسه ها و پرتوها احاطه شده است شیرجه می زنید.

در Poseidon's Revenge شما در یک کپسول می نشینید تا زمانی که زمین از زیر شما بیفتد و با سرعت 60 کیلومتر در ساعت به پایین سر بخورید.

در Slitherine شما در دو اسلاید فوق سریع در کنار یکدیگر مسابقه می دهید تا ببینید چه کسی سریعتر می تواند پایین بیاید. و سپس تعدادی سرسره در آکواونچر وجود دارد که باید با لاستیک به پایین سر بزنید.

در آکواکوندا، بزرگ‌ترین سرسره جهان وجود دارد که می‌توانید با چند نفر از یک لوله بزرگ به پایین سر بزنید.

در Zoomerango شما با چند نفر در یک گروه بزرگ می نشینید و بین ارتفاعات به جلو و عقب پرتاب می شوید.

در حمله کوسه ابتدا به سرعت در یک لوله یک یا دو نفره به پایین می‌لغزید و سپس در یک تونل بین کوسه‌ها شناور می‌شوید.

در ترن هوایی نپتون ، جایی که قبل از اینکه در رودخانه ای آرام قرار بگیرید، با لاستیک روی جت های آبی به جلو رانده می شوید.

برای کوچولوها، آکواونچر زمین های بازی آبی مختلفی با سرسره های کوچک ارائه می دهد و همچنین یک ساحل زیبا برای استراحت از همه سرسره های هیجان انگیز وجود دارد!

در پارک آبی آکواونچر با کوسه‌ها شنا کنید و به ماهی‌های خاردار غذا بدهید

در پارک آبی آکواونچر نه تنها می توانید از هیجان انگیزترین و ماجراجویانه ترین سرسره های آبی لذت ببرید، بلکه جاذبه های سرگرم کننده دیگری نیز وجود دارد. در آکواونچر می توانید حیواناتی را از دریا ملاقات کنید و آکواونچر حتی تنها پارک آبی در خاورمیانه است که این امکان وجود دارد. اگر دوز خوبی از جسارت دارید، می توانید در کف مخزن کوسه قدم بزنید. با کلاه غواصی می توانید واقعاً در میان کوسه ها شنا کنید که البته تجربه ای بی نظیر است. اگر جسارت کمتری دارید، می‌توانید به ماهی‌های آبی دوستی که در پارک آبی آکواونچر زندگی می‌کنند غذا بدهید.

بازدید خود را از پارک آبی آکواونچر ترکیب کنید

پارک آبی آکواونچر درست در مجاورت هتل آتلانتیس قرار دارد و ورود به هتل خوب است، اما این تنها در صورتی امکان پذیر است که مهمان هتل باشید. مزیت بزرگ مهمان هتل این است که دسترسی به پارک آبی آکواونچر کاملا رایگان است. به عنوان یک مهمان غیرهتل شما فقط می توانید از پاساژ خرید در هتل آتانتیس دیدن کنید. در اینجا جاذبه Lost Chambers، یک آکواریوم زیبا را نیز خواهید دید. در خارج از هتل آتلانتیس منظره زیبایی از هتل آتلانتیس در تفرجگاه Boardwalk دارید و در اینجا می توانید عکس های زیبایی بگیرید. Big Bus Dubai و CitySightseeing مستقیماً در مقابل هتل آتلانتیس توقف می‌کنند و اگر بلیط یکی از این اتوبوس‌های هاپ‌آف را داشته باشید، به Lost Chambers دسترسی رایگان خواهید داشت.

ساعات کاری پارک آبی آتلانتیس آکواونچر

هر روز هفته از ساعت    10:00 صبح تا 5:30 بعد از ظهر

قوانین و مقررات پارک آبی آکواونچر دبی

  • همه بلیط ها غیرقابل استرداد بودند، بنابراین لطفاً قبل از خرید بلیط مطمئن شوید که باید بدانید.
  • ورود رایگان آن به پارک آبی Aquaventure برای مهمانان استراحتگاه برای هر شب اقامت.
  • جلیقه نجات آن در مکان های مختلف اطراف پارک آبی موجود است.
  • مهمترین قانون پرش یا نوبت گرفتن یک مکان در صف اکیدا ممنوع است.
  • در برج ترایدنت همه سواری ها حداقل 1.2 متر هستند و آبشارهای Vortex و Immortal فقط برای شناگران قوی توصیه می شود.
  • تمام دوربین هایی مانند Gopro، Selfistick، دوربین های دیگر در هیچ اسلایدی مجاز نبودند.
  • فقط تلفن های همراه در صورتی مجاز هستند که به طور ایمن در یک کیسه گردنی ضد آب قرار گیرند.
  • کفش ها و جوراب های آبی با کفی ضخیم و لاستیکی در هیچ سرسره و فعالیتی مجاز نمی باشند.
  • همه ناجیان غریق برای امنیت شما حاضر و در دسترس هستند، لطفاً مطمئن شوید که با آنها بدرفتاری نکنید و بحث نکنید. لطفا دستورالعمل های ایمنی را که به شما گفته اند دنبال کنید.
  • قبل از شروع هر سواری باید تمام جواهرات و عینک ها را بردارید.
  • اگر سابقه درد گردن  یا مادر باردار، ، درد مفاصل، کمر درد و درد قلب دارید، لطفاً از سواری پرهیز کنید.
  • همه بازدیدکنندگان مجاز به بردن هر نوع غذا و نوشیدنی ظروف شیشه ای به پارک آبی نیستند.
  • Shark Safari در همان روز رایگان است.
مشاوره و رزرو