معرفی بهترین سواحل دبی در سال 2024

جاذبه های گردشگری دبی 22 مهر ، 1403 11 دقیقه

با نزدیک به 20 سال زندگی در دبی می توانم کیفیت و تنوع سواحل دبی را تضمین کنم. ترکیبی از سواحل خصوصی مرتبط با هتل ها و کلوپ های ساحلی، اما همچنین طیف وسیعی از سواحل عمومی با ورود رایگان، فعالیت های زیاد، غذا و نوشیدنی و موارد دیگر در تور دبی وجود دارد.

امنیت و ایمنی در تور ارزان دبی بسیار جدی گرفته می شود، بنابراین در همه جا ناجیان غریق و همچنین گشت های منظم توسط امنیت ساحل، پلیس و کارکنان هتل در صورت لزوم خواهید یافت .

بسیاری از فعالیت های مبتنی بر آب مانند قایق بادبانی، ماهیگیری، ورزش های گروهی، پارک های سرگرم کننده، شنا، اسکی روی آب و غیره نیز وجود دارد.

این دومین پست در مورد کارهایی که در دبی باید انجام داد، بر سواحل عمومی دبی، واقع در امتداد ساحل شهر متمرکز خواهد شد.اولبن پست ما 77 مکان دیدنی در دبی بود.

  • ساحل باز جمیرا بیچ رزیدنس

ساحل آزاد جمیرا بیچ رزیدنس یک ساحل عمومی محبوب است که در قلب دبی، امارات متحده عربی واقع شده است . این ساحل طولانی شنی است که مناظر خیره کننده ای از خلیج فارس و افق نمادین دبی را ارائه می دهد. این ساحل به خاطر آب‌های شفاف و طیف وسیعی از فعالیت‌هایی که به بازدیدکنندگان تور دبی ارائه می‌دهد، معروف است.

این منطقه عالی است زیرا نزدیک به طیف وسیعی از هتل ها، فروشگاه ها و رستوران ها قرار دارد . فعالیت های زیادی نیز وجود دارد، بنابراین به راحتی می توان کل روز را سپری کرد و کاری برای انجام دادن پیدا کرد.

  • ساحل باز JBR

یکی از بهترین چیزها در مورد ساحل آزاد جمیرا بیچ رزیدنس، دسترسی آن است. با وسایل نقلیه عمومی یا ماشین به راحتی قابل دسترسی است و جای پارک زیادی نیز در دسترس است. دسترسی به ساحل رایگان است و هزینه ورودی ندارد.

هنگامی که در ساحل هستید، می توانید از فعالیت های مختلف لذت ببرید. اگر از علاقه مندان به ورزش های آبی هستید، می توانید جت اسکی، پاراسلینگ، ویک بورد و غیره را امتحان کنید. چندین شرکت تورهای غواصی و غواصی را ارائه می دهند. برای کسانی که فعالیت های آرامش بخش را ترجیح می دهند، ساحل برای آفتاب گرفتن، شنا یا قدم زدن در امتداد خط ساحلی عالی است.

یکی دیگر از ویژگی های عالی جمیرا بیچ رزیدنس اوپن بیچ، امکانات رفاهی متنوع است. تعداد زیادی صندلی ساحلی، چتر و حوله برای کرایه در دسترس است و همچنین ساحل دارای دوش و رختکن است. همچنین چندین رستوران و کافه در این نزدیکی وجود دارد که انواع غذاها را سرو می کنند.

برای رسیدن به JBR، باید از طریق دبی مارینا بروید ، که توسط دو ایستگاه مترو، DMCC و ایستگاه های مترو Sobha Reality در خط قرمز خدمات رسانی می شود. این ایستگاه های مترو سپس به شبکه تراموا دبی متصل می شوند که مارینا و JBR دبی را خدمات رسانی می کند. در ایستگاه های تراموا JBR از تراموا پیاده شوید و تا ساحل واقعی 5 تا 10 دقیقه پیاده روی دارید.

از طرف دیگر، می‌توانید از هر نقطه‌ای از شهر تاکسی بگیرید، اما هشدار داده می‌شود، ترافیک در دبی مارینا و JBR می‌تواند در ساعات اوج روز، مانند رفت و آمد، بسیار سنگین باشد. به خودتان زمان زیادی برای دور زدن بدهید.

ساحل باز JBR

  • ساحل لامر

امکانات در ساحل لامر شامل دوش، رختکن، سرویس بهداشتی، نمازخانه و ایستگاه کمک های اولیه است. چندین رستوران، کافه، و کامیون حمل غذا نیز در امتداد ساحل واقع شده اند که انواع غذاها و تنقلات را ارائه می دهند. علاوه بر این، فروشگاه‌های خرده‌فروشی، لباس‌های ساحلی، سوغاتی و سایر اقلام می‌فروشند.

ساحل لامر یک مقصد ساحلی محبوب در محله جمیرا 1 دبی، امارات است . این ساحل بیش از 2.5 کیلومتر وسعت دارد و طیف وسیعی از امکانات و فعالیت ها را برای بازدیدکنندگان ارائه می دهد.

در مورد فعالیت‌ها، ساحل لامر مکانی عالی برای شنا، آفتاب گرفتن و استراحت است. همچنین امکانات ورزش های آبی وجود دارد که بازدیدکنندگان می توانند تجهیزاتی را برای فعالیت هایی مانند پارو سواری ایستاده، کایاک سواری و جت اسکی اجاره کنند. علاوه بر این، یک پارک آبی برای کودکان، یک پارک ترامپولین، و یک مجموعه سینمایی که جدیدترین فیلم‌ها را نمایش می‌دهد، وجود دارد.

ساحل La Mer برای عموم آزاد است و ورودی رایگان است، هرچند ممکن است برخی از فعالیت ها و امکانات هزینه اضافی داشته باشند. ساحل با ماشین یا وسایل حمل و نقل عمومی قابل دسترسی است و پارکینگ کافی در دسترس است. به طور کلی، ساحل لامر یک مقصد پر جنب و جوش و هیجان انگیز برای بازدیدکنندگان دبی است که به دنبال خورشید، شن و دریا هستند.

La Mer مستقیماً توسط سیستم مترو خدمات رسانی نمی شود. نزدیک ترین ایستگاه مترو ایستگاه مترو مرکز تجارت جهانی است که برای پیاده روی بسیار دور است. شما باید از آنجا یا مستقیماً از خانه خود تاکسی بگیرید.

ساحل لامر

ساحل (ام سوقیم).

ساحل آزاد جمیرا، همچنین به عنوان ساحل عمومی جمیرا شناخته می شود، یک مقصد ساحلی محبوب است که در محله جمیرا دبی، امارات متحده عربی واقع شده است. این ساحل به خاطر شن‌های سفید زیبا و آب‌های فیروزه‌ای شفافش معروف است که آن را به مکانی محبوب برای شنا، آفتاب گرفتن و سایر فعالیت‌های ساحلی تبدیل کرده است.

یکی از دلایل اصلی خاص بودن ساحل باز جمیرا موقعیت آن است. این ساحل مناظر خیره کننده ای از هتل نمادین برج العرب ، یکی از شناخته شده ترین مکان های دیدنی دبی، ارائه می دهد. علاوه بر این، ساحل به چندین جاذبه محبوب مانند مسجد جمیرا و کانال دبی نزدیک است که آن را به مقصدی مناسب برای گردشگران تبدیل کرده است.

این ساحل طیف وسیعی از امکانات و تسهیلات از جمله دوش، رختکن، سرویس بهداشتی و چندین فروشگاه غذا و نوشیدنی را ارائه می دهد. همچنین چندین مغازه برای فروش لباس ساحلی و سوغاتی وجود دارد. علاوه بر این، ناجیان غریق در حال انجام وظیفه هستند تا ایمنی بازدیدکنندگان را تضمین کنند.

با ارسال این مطلب، دیدگاه‌ها در حال تغییر است، زیرا یک استراحتگاه جدید به نام جمیرا مرصع العرب، در کنار هتل ساحلی جمیرا در حال ساخت است . وقتی کامل شود زیبا به نظر می رسد و همچنان می توانید از ساحل عمومی مانند اکنون لذت ببرید. یک پارک کوچک زیبا در کنار ساحل نیز برای خانواده ها عالی است.

حمل و نقل به ساحل آزاد جمیرا نسبتاً آسان است، زیرا چندین مسیر اتوبوس و خدمات تاکسی در آنجا انجام می شود. همچنین پارکینگ کافی برای کسانی که ترجیح می دهند رانندگی کنند وجود دارد. به طور کلی، ساحل باز جمیرا یک مقصد زیبا و آرامش بخش است که انواع فعالیت ها و امکانات رفاهی را برای بازدیدکنندگان ارائه می دهد.

این منطقه توسط متروی دبی سرویس دهی نمی شود ، نزدیک ترین ایستگاه آن مرکز خرید امارات است ، اما می توانید با تاکسی یا اتوبوس از آن مترو به سمت ساحل یا هر جای شهر که در آن اقامت دارید بروید.

ساحل (ام سوقیم).

ساحل بادبادک

اول، همانطور که از نام آن پیداست، بهترین نقطه برای کایت موج سواری است. اگر به آن علاقه داشته باشید، تعداد زیادی از افراد همفکر را خواهید دید که کمی هوا می گیرند و مهارت های خود را به نمایش می گذارند. حتی اگر خودتان اهل بادبادک‌سواری نیستید، تماشای اکشن و احساس انرژی آن مکان بسیار سرگرم‌کننده است.

ساحل کایت دبی

کایت بیچ دبی

اما حتی اگر اهل بادبادک‌سواری نیستید، ساحل کایت مکانی عالی برای استراحت و آفتاب گرفتن است. ساحل بکر و به خوبی نگهداری می شود، با ماسه های نرم و آب شفاف و فیروزه ای. مکان‌های زیادی برای چیدن چتر و صندلی ساحلی وجود دارد و مناظر نمادین برج العرب در دوردست بسیار شگفت‌انگیز است.

اگر احساس فعالی می کنید، در ساحل کایت به جز کایت موج سواری، کارهای دیگری نیز وجود دارد. می‌توانید یک تخته پارویی یا کایاک کرایه کنید و در آب‌ها کاوش کنید یا در مسیر آسفالت‌شده‌ای که در امتداد ساحل قرار دارد، دویدن یا دوچرخه‌سواری کنید. حتی یک پارک اسکیت کوچک و پارک ترامپولین در فضای باز در این نزدیکی برای کسانی که به دنبال کمی فعالیت بیشتر هستند وجود دارد.

به نظر من، یکی از بهترین چیزهای ساحل بادبادک، صحنه غذا است. بسیاری از کامیون‌ها و غرفه‌های مواد غذایی، انواع خوراکی‌های خوشمزه، از اسموتی‌های میوه‌های تازه گرفته تا بسته‌بندی‌های شاورما و تاکوی ماهی را می‌فروشند. و اگر به دنبال چیزی کمی مجلل‌تر هستید، رستوران‌ها و کافه‌های عالی با چشم‌اندازهای شگفت‌انگیز از ساحل و خط افق دبی در این نزدیکی هستند.

این ساحل مورد علاقه من در دبی است زیرا شما فعالیت های زیادی دارید، کافه ها، پیست پیاده روی/دوچرخه سواری/دو، ساحل عالی و امکانات شنا. البته ناجیان غریق نیز حضور دارند تا مراقب همه باشند. این یک پیاده روی کوتاه تا خیابان ساحلی جمیرا است، جایی که می‌توانید مراکز خرید کوچک، رستوران‌های بیشتر، دوچرخه‌های کرایه‌ای و موارد دیگر را پیدا کنید.

متروی دبی به این منطقه خدمات رسانی نمی‌کند، نزدیک‌ترین ایستگاه مترو Onpassive است، اما می‌توانید با تاکسی یا اتوبوس از آن مترو به سمت ساحل یا هر جایی که هستید بروید.

ساحل مخفی دبی ساحل الصفوح

"ساحل مخفی" فرضی دیگر آنقدرها راز نیست. این ساحل بین برج العرب و نخل جمیرا واقع شده است . برای کسانی که به دنبال تجربه ساحلی آرام‌تر و آرام‌تر هستند، این مکان آرامش‌بخش‌تر است.

اول از همه، خود ساحل زیباست. ماسه نرم و سفید است و آب شفاف و آرام است. این یک مکان عالی برای شنا، آفتاب گرفتن، یا استراحت در سایه با یک کتاب خوب است.

با این حال، یک نکته قابل توجه این است که در ساحل السفوح تعداد زیادی امکانات رفاهی وجود ندارد. برخی از امکانات اولیه مانند حمام و دوش، اما نه چیزهای دیگر. بنابراین اگر به دنبال ساحلی با رستوران‌ها، کافه‌ها و مکان‌های اجاره ورزش‌های آبی هستید، این بهترین نقطه ممکن نیست.

همانطور که گفته شد، چند کار جالب در ساحل السفوه وجود دارد. یکی از بهترین ها پیاده روی در امتداد کرنیش است که در امتداد ساحل قرار دارد و مناظر خیره کننده ای از خط افق دبی را ارائه می دهد. همچنین اگر به دنبال تغییر مناظر هستید، چند پارک زیبا و فضای سبز در این نزدیکی وجود دارد.

نکته جالب دیگر در مورد ساحل السفوح این است که این ساحل مکانی عالی برای تماشای غروب خورشید است. ساحل رو به غرب است، بنابراین می توانید غوطه ور شدن خورشید را در زیر افق بر روی آب تماشا کنید که بسیار جادویی است.

به طور کلی، اگر به دنبال یک تجربه ساحلی آرام و آرام در دبی هستید، ساحل الصفوح ارزش بررسی را دارد. فقط مطمئن شوید که همه چیزهایی را که نیاز دارید همراه داشته باشید زیرا امکانات زیادی در سایت وجود ندارد.

این یکی دیگر از نقاط مورد علاقه من است زیرا نسبت به سایر سواحل کمتر شلوغ است و در نتیجه ساکت تر است.

متروی دبی به این منطقه خدمات رسانی نمی کند، نزدیک ترین ایستگاه متروی شهر اینترنتی دبی است، اما می توانید با تاکسی از آن مترو به سمت ساحل یا هر جایی که اقامت دارید بروید.

ساحل مخفی دبی –ساحل الصفوح

ساحل پارک الممزار

من در طول سال ها فقط چند بار به این ساحل رفته ام زیرا دقیقاً در مرز شارجه است، فاصله زیادی با جایی که من در دبی زندگی کرده ام. با این حال من آن را توصیه می کنم، زیرا بسیار خانواده محور، مرتب و با بسیاری از امکانات عالی است.

پارک ساحلی الممزار به طور یکپارچه خدمات ساحل و پارک را ترکیب می کند و آن را به یک مقصد تفریحی منحصر به فرد تبدیل می کند. این پارک 106 هکتار وسعت دارد و انواع فعالیت های تفریحی را برای تمام سنین ارائه می دهد.

ساحل الممزار دارای پنج ساحل بکر است که برای آفتاب گرفتن یا شنا مناسب است. خانواده ها همچنین می توانند از سه استخر خیره کننده لذت ببرند که جایگزینی برای سواحل شنی است. قبل از رسیدن به شن‌های نرم سفید، از بخش بزرگی از چمن‌های آراسته عبور می‌کنید که با درختان نخل تاب‌خورده احاطه شده‌اند، بنابراین تقریباً احساس می‌کنید در مناطق استوایی هستید.

ساحل به خوبی مراقبت می شود اما ورود به آن رایگان نیست. در زمان نوشتن، ورود به ازای هر نفر 5 درهم هزینه دارد، اما با این قیمت بسیار پایین، امکانات عالی و محیطی بسیار دوستانه برای خانواده دارید.

این منطقه توسط متروی دبی خدمات رسانی نمی کند، بنابراین تنها راه های رسیدن به آنجا با ماشین، تاکسی یا اتوبوس است.

ساحل پارک الممزار

سواحل در دبی نتیجه گیری

اینها تنها 5 مورد اول از سواحل عالی دبی هستند و در آینده به موارد بیشتری خواهیم پرداخت. صدها کیلومتر سواحل در دبی وجود دارد که تمام جزایر فراساحلی و خط ساحلی اصلی را حساب کنید. می‌توان انتظار داشت که در طول زمان شاهد رشد و توسعه آن باشیم. سواحل برای لذت بردن وجود دارد، پس بیرون بروید و از آن لذت ببرید!

مشاوره و رزرو