18 جزیره سورئال نزدیک پوکت که قطعاً باید در سال 2024 در تایلند کاوش کنید

جاذبه های گردشگری پوکت تایلند 11 مهر ، 1403 5 دقیقه

تور پوکت هر ساله هزاران بازدید کننده را به خاطر سواحل نفیس فراوان، صحنه های باشگاهی سرگرم کننده و مکان های غواصی در سواحل که در آن می توانید صخره های مرجانی زیبا و انواع حیات دریایی از جمله لاک پشت ها، ماهی ها و حتی کوسه ها را ببینید، به خود جذب می کند.. البته، در تور ارزان پوکت بسیار بیشتر از سواحل وجود دارد، به عنوان مثال، جزایر نزدیک پوکت . در دریای آندامان و خلیج فانگ نگا، این جزایر از دیدنی‌ترین مکان‌ها در مناطق استوایی هستند. این جزایر زیبا در نزدیکی پوکت با زیبایی منظره و کلبه‌های سوراخ‌دار که غذاهای دریایی خوشمزه سرو می‌کنند، شما را از پا در می‌آورند.

18 جزیره برتر در نزدیکی پوکت

در اینجا لیستی از بهترین جزایر واقع در نزدیکی پوکت وجود دارد که در سفر خود به تایلند با خانواده یا دوستان باید از آنها دیدن کنید. ما این 18 جزیره در نزدیکی پوکت را بر اساس پارامترهای مختلف، مانند فاصله از شهر و موارد دیگر، فهرست کوتاه کرده ایم. شما همچنین اطلاعاتی در مورد نحوه دسترسی به جزایر نزدیک با قیمت تور پوکت پیدا خواهد کرد .

  1. کوه فی فی
  2. کوه لانتا
  3. خائو فینگ کان
  4. جزایر سیمیلان
  5. کو یائو نوی
  6. جزایر سورین
  7. جزایر راچا
  8. کوه های
  9. کوه بون
  10. جزایر کوخای
  11. جزیره میتون
  12. کوه پانی
  13. کوه هانگ
  14. جیمز باند
  15. رنگ یای
  16. کو یائو یای
  17. کوه پودا
  18. کوه سیری

1. کوه فی فی | Koh Phi Phi

این مکان که یکی از محبوب ترین جزایر نزدیک پوکت است ، زمانی که در فیلم ساحل به نمایش درآمد به شهرت رسید. بخشی از جزایر فی فی است که از هر طرف کاملاً توسط آب های زمرد احاطه شده است و سواحل شنی سفید فراوانی دارد که نفس شما را بند می آورد. خلیج مایا مجموعه ای از جزایر زیبا در نزدیکی پوکت است . از همه طرف توسط صخره ها احاطه شده است و دیگر صخره ها را می توان به خوبی به عنوان یک شگفتی طبیعی جهان به حساب آورد. این جزیره یک پارک ملی است، بنابراین شما با برخی از بهترین زندگی دریایی در تایلند پذیرایی خواهید کرد.

بهترین ماه برای بازدید: نوامبر تا مارس

محل اقامت: ایبیزا هاوس فی فی، اتاق خوابگاه بلانکو و رستوران

بهترین رستوران ها: رستوران آمیکو، رستوران کیهانی

نحوه دسترسی: کشتی از پوکت به جزایر فی فی حدود دو ساعت طول می کشد.

برای تعطیلات خود در تور تایلند برنامه ریزی می کنید اما در مورد اینکه چه کاری انجام دهید سردرگم هستید؟ این داستان های سفر به تور ارزان تایلند به شما کمک می کند تا بهترین سفر خود را پیدا کنید!

کوه فی فی | Koh Phi Phi

2. کوه لانتا

یکی از بهترین جزایر نزدیک پوکت برای ماه عسل، این مکان زمانی ساحلش را به عنوان بهترین ساحل جهان توسط منتقدان اعلام کرد. با این حال، این مکان به نوعی یک جواهر پنهان باقی مانده است. آب‌های زمردی و سواحل شنی سفید تنها به واسطه مرجان‌های وسیعی که در نزدیکی ساحل یافت می‌شوند و برآمدگی‌های سنگ آهک سر به فلک کشیده بهتر می‌شوند. یکی از بهترین تجربه های غواصی را در این جزایر زیبا در نزدیکی پوکت تجربه خواهید کرد . اینجا آب ها شفاف است. می توانید علاوه بر انواع ماهی ها، لاک پشت ها و اختاپوس ها را نیز ببینید. به غیر از غواصی، کارهای زیادی برای انجام دادن در کوه لانتا وجود دارد .

بهترین ماه برای بازدید: دسامبر تا آوریل

محل اقامت: کوکو لانتا استراحتگاه، کلبه لانگ بیچ

بهترین رستوران ها: پانوراما، گربه تایلندی

نحوه دسترسی: کشتی از پوکت حدود دو ساعت طول خواهد کشید.

کوه لانتا

3. خائو فینگ کان

فینگ کان که به‌عنوان جزیره جیمز باند شناخته می‌شود (به دلایل واضح - در فیلم مردی با تفنگ طلایی ظاهر می‌شود)، یکی از جزایر آرام در نزدیکی قیمت تور تایلند به حساب می‌آید . این سنگ به دلیل تشکیلات آهکی خود، به ویژه سنگ های قیفی شکل که محیط مناسبی برای عکسبرداری عالی است، محبوب است. جنگل‌های حرا و آب‌های آرام نیز برای سفرهای پیاده‌روی در اینجا و کایاک سواری محبوب هستند. جزایر خائو فینگ کان در نزدیکی نقشه پوکت به راحتی به صورت آنلاین و همچنین در بسیاری از فروشگاه های دپارتمان در پوکت در دسترس است.

بهترین ماه برای بازدید: نوامبر تا فوریه

محل اقامت: هتل Phang Nga Bay Resort، هتل Murano Phang Nga Bay

بهترین رستوران ها: رستوران Koh Panyee Village، Khua Ari Bang Mat (نزدیک جزیره)

نحوه دسترسی: فقط چند دقیقه با پوکت فاصله دارید. تورهای چند روزه و قایق از پوکت حرکت می کنند.

خائو فینگ کان

4. جزایر سیمیلان

این گروه از جزایر آرام در نزدیکی پوکت یک مقصد غواصی محبوب برای همه حرفه ای ها است. اگر در تایلند غواصی می‌کنید (که فقط می‌توانید در پوکت گواهینامه دریافت کنید) دلیل آن را می‌دانید. آب اینجا شفاف است و ذخایر زیبای مرجانی از نظر عینی از بهترین‌های دنیا هستند. این یکی از بهترین جزایر نزدیک پوکت برای بازدید است . همچنین به دلیل رسوبات عظیم تخته سنگ در بالای تپه ها در اینجا متمایز است که برای عکس ها عالی است. جزایر سیمیلان در پوکت توسط افراد زیادی بازدید نمی شود، و شما می توانید در سواحل شفاف و وحشتناک اینجا برای یک تعطیلات آرام استراحت کنید.

بهترین ماه برای بازدید: دسامبر تا فوریه

محل اقامت: گلف و استراحتگاه کاتاتونگ، ویلاهای TreeHouse Koh Yao (نزدیک جزیره)

بهترین رستوران ها: کافه کوهوکای، رستوران دادفا (نزدیک جزیره)

نحوه دسترسی: یک ساعت از پوکت با قایق تندرو.

جزایر سیمیلان

5. کو یائو نوی

اگر آرامش و انزوا در ذهن شماست، این جزایر آرام معمولی در نزدیکی پوکت هستند که باید به آنجا بروید. به سادگی از قایق خود پیاده شوید، یک بانوج بین دو درخت نارگیل ببندید و یک کتاب بخوانید. توپوگرافی متمایز است. دور تا دور درختان است. شن و ماسه اینجا تقریباً درخششی طلایی با آبهای آبی روشن ایجاد می کند. برای گشت و گذار در جزیره می توانید یک ماشین دو چرخ رزرو کنید. در غیر این صورت، شنا، کایاک سواری یا غواصی همیشه گزینه هایی هستند. این یکی از بهترین جزایر نزدیک پوکت برای ماه عسل است، به خصوص اگر در ماه عسل خود در تور پوکت هستید .

بهترین ماه برای بازدید: ژانویه تا آوریل

محل اقامت: هتل کیپ کودو، خانه‌های ییلاقی با منظره دریای کو یائو

بهترین رستوران‌ها: برنج پدی، کایا

نحوه دسترسی: یک ساعت از پوکت با قایق آهسته.

 کارهای برتر در تایلند در ماه عسل برای شروعی عالی

کو یائو نوی

6. جزیره سورین

در نزدیکی جزایر سیمیلان، جزایر سورین در تایلند در پارک ملی موکو سورین قرار دارند. جزیره سورین یکی از معدود جزایر در نزدیکی استراحتگاه‌های پوکت ، به خاطر کوسه‌های نهنگی که در نزدیکی ساحل یافت می‌شوند، از بین بازدیدکنندگان بسیار مشهور است. این موجودات عظیم آبزی می توانند تا 12 متر طول داشته باشند، اما خطری برای انسان ندارند. در واقع، کوسه ها با ماهیگیرانی که در روستاهای اینجا زندگی می کنند بسیار دوستانه هستند. تورهای غواصی مشاهده کوسه رایج است و دیدن این حیوانات در طبیعت مطمئناً یک تجربه مادام العمر است. جزایر سورین در نزدیکی نقشه پوکت به راحتی در پوکت قابل دسترسی است.

بهترین ماه برای بازدید: دسامبر تا مارس

بهترین رستوران ها: رستوران Ao Chong Khad، رستوران Ao Mai Ngam

نحوه دسترسی: 30 دقیقه با کشتی تا پوکت

جزیره سورین

7. جزایر راچا | Koh Racha Yai و Koh Racha Noi

به آب‌های آبی شفاف و سواحل سفید فکر کنید و یکی از بهترین جزایر برای بازدید در پوکت، جزایر دوقلوی راچا را دارید. از بین این دو، Koh Racha Yai بزرگتر است در حالی که Koh Racha Noi کوچکتر است. Yai با سواحل شنی و استراحتگاه های عالی به عنوان مقصد توریستی محبوب تر عمل می کند، در حالی که نوی خالی از سکنه و کمی صخره تر است. آئو تاوان توک معروف ترین ساحل اینجاست که تا عصر کمی بیش از حد شلوغ می شود. همچنین بهترین استراحتگاه های جزیره تایلند را در اینجا خواهید یافت که می توانید تعطیلات مجللی را سپری کنید.

بهترین ماه برای بازدید: آوریل تا مه

محل اقامت: خانه ییلاقی رایا ریزورت، بان رایا ریزورت و اسپا

بهترین رستوران ها: رستوران ساحلی سان ست، رستوران رایابوری در ساحل

راه دسترسی: با کشتی سوار شوید. یک ساعت با پوکت فاصله دارد.

جزایر راچا | Koh Racha Yai و Koh Racha Noi

8. کوه های | Koh Hae

این جزیره که بیشتر جزیره مرجانی نامیده می شود، یکی از معدود جزایر نزدیک به استراحتگاه های پوکت است که از پوکت از طریق قایق تندرو به آن می رسید. با این حال، به دلیل نزدیکی، لانگ بیچ در اینجا بسیار شلوغ است. با ردیف‌هایی از قایق‌های تندرو که در یک انتها ردیف شده‌اند، به نظر می‌رسد جشنواره ساندنس باشد. با این حال، ساحل موز در انتهای دیگر جزیره مرجانی وجود دارد که می توانید با پیاده روی تا انتهای لانگ بیچ و به بعد برای حدود پانزده دقیقه به آن بروید. این جزیره به عنوان در دسترس ترین جزایر نزدیک پوکت برای بازدید تبلیغ می شود .

بهترین ماه برای بازدید: دسامبر تا مه

محل اقامت: Coral Island Resort

بهترین رستوران ها: رستوران Da Puccio، رستوران هندی Live India (نزدیک جزیره)

نحوه دسترسی: 15 دقیقه قایق تندرو از پوکت

کوه های | Koh Hae

9. کوه بون | Koh Bon

جزیره Koh Bon با وجود اینکه کاملاً به پوکت نزدیک است، نسبتاً آرام است، سرنوشتی که برای سایر جزایر اطراف پوکت محفوظ نیست. این جزیره به‌خاطر جنگل‌های وسیع و سواحل خرچنگ معروف است بله، می‌توانید در اینجا آفتاب بگیرید در حالی که صدها خرچنگ در اطراف ساحل می‌دوند. این جزیره به خاطر غذاهای متفاوتش نیز شناخته شده است و می‌توانید رستوران‌های زیادی را در داخل کشور پیدا کنید تا غذاهای تایلندی را با چرخش خود تهیه کنید. این جزیره از معدود جزایر نزدیک به استراحتگاه های پوکت است .

بهترین ماه برای بازدید: دسامبر تا مه

محل اقامت: استراحتگاه بوتیک درخت چای، استراحتگاه قصر تایلندی (نزدیک جزیره)

بهترین رستوران ها: رستوران جزیره بون

نحوه دسترسی: 15 دقیقه از پوکت با کشتی

کوه بون | Koh Bon

10. جزایر کوخای | Koh Khai Nokو Koh Khai Nai

این جزیره زیبا در کنار پوکت بسیار نزدیک به پوکت است، اما حتی مردم محلی نیز دقیقاً از آن آگاه نیستند. اساساً سه جزیره در کنار هم قرار گرفته اند و ماهی های عجیب و غریب زیادی در اینجا خواهید یافت. بخش هیجان انگیز این است که ماهی ها از انسان نمی ترسند. می‌خواهید آن کلیک عالی را با ماهی‌های اطراف دریافت کنید؟ این جایی است که باید به آنجا رفت. همچنین می توانید غواصی کنید یا به غواصی بروید. اگر همه چیز برای شما جذاب نیست، به سادگی در ساحل آفتاب بگیرید و از زیبایی های این جزیره لذت ببرید.

بهترین ماه برای بازدید: دسامبر تا ژانویه

محل اقامت: Santhiya Koh Yao Yai Resort & Spa، Blue Bay Resort (نزدیک جزیره)

بهترین رستوران ها: رستوران Saaitara، غذاهای تایلندی Khantok

نحوه دسترسی: حدود نیم ساعت طول خواهد کشید کشتی از پوکت

جزایر کوخای | Koh Khai Nokو Koh Khai Nai

11. جزیره میتون

جزیره میتون مجموعه ای از جزایر در کنار پوکت است . 15 دقیقه جنوب پوکت است. این یک مکان باورنکردنی برای پیک نیک و غواصی است. گاهی اوقات به عنوان Maithon یا Mai Ton شناخته می شود، با درختان نخل پر شده است و به دلیل تنوع قابل توجهی از صخره های مرجانی شناخته شده است. در جزیره Maiton با لاک پشت ها، ساقه ماهی ها و مجموعه ای از زندگی دریایی رنگارنگ استوایی روبرو خواهید شد. حتماً در اینجا توقف کنید.

بهترین ماه برای بازدید: دسامبر تا مارس

محل اقامت: Maiton Island Resort

بهترین رستوران ها: Cove Phuket، The Grill

نحوه دسترسی: با کشتی از پوکت حدود 15 دقیقه طول خواهد کشید.

 تایلند در ژانویه: کارهای هیجان انگیز در یک سفر 5 روزه

جزیره میتون

12.کو پانی |  Koh Panyi

جزایر Koh Panyi در کنار پوکت به طور کامل بر روی پایه ساخته شده اند. این روستا مکانی غیرعادی و هیجان انگیز برای بازدید است. پیشنهاد می کنیم صبح زود یا در ساعات گرگ و میش از این جزیره دیدن کنید. این جزیره دارای یک مسجد باشکوه است که به عنوان نقطه ملاقات برای جامعه مسلمانان عمل می کند. با وجود افزایش گردشگری، اقتصاد کو پانی عمدتاً به کشاورزی و ماهیگیری وابسته است.

بهترین ماه برای بازدید: دسامبر تا ژانویه

محل اقامت: JW Marriott Phuket Resort and Spa, Amantara Mai Khao Phuket Villas

بهترین رستوران ها: Genesis Garden, Sametnangshe Boutique (نزدیک جزیره)

نحوه دسترسی: با کشتی حدود 30 دقیقه طول خواهد کشید. از پوکت

کو پانی |  Koh Panyi

13. کوه هانگ

کوه هانگ یکی از چهار جزیره ای است که با هم بازدید می شود. تور یک روزه جزیره همیشه توصیه می شود. این جزیره متعلق به پارک ملی دریایی است. مناظر زیبا، گزینه هایی برای یک تجربه عالی از پرش جزیره ارائه می دهد و یکی از بهترین جزایر نزدیک پوکت است.  این یکی از بهترین مکان ها برای شرکت در جشن سال نو در تایلند است .

بهترین ماه برای بازدید: نوامبر تا آوریل

محل اقامت: Bhu Nga Thani Resort & Spa، Krabilife Resort (نزدیک جزیره)

بهترین رستوران ها: De Puta Madre Tapas غذاهای اسپانیایی، Hom Koei

نحوه دسترسی: کشتی دو ساعت از پوکت فاصله دارد.

 این بهترین مکان ها برای بازدید در یک سفر خانوادگی 6 روزه به تایلند شما را شگفت زده خواهد کرد!

کوه هانگ

14. جیمز باند

این جزیره مناظر عالی را ارائه می دهد که برای تصاویر سورئال عالی است. پس از فیلمبرداری چند صحنه از فیلم قدیمی جیمز باند در اینجا معروف شد. در این جزایر معروف در اطراف پوکت  می توانید از گشت و گذار لذت ببرید، غذاهای خوشمزه در ساحل بخورید و سوغاتی بخرید .

بهترین ماه برای بازدید: در اواخر پاییز و زمستان تا اوایل بهار

محل اقامت: TreeHouse Villas Koh Yao، The Hideout Koh Yao Noi (نزدیک جزیره)

بهترین رستوران ها: Koh Panyee Village Restaurant، Khua Ari Bang Mat

نحوه دسترسی: کشتی از پوکت یک ساعت طول می کشد

جیمز باند

15. جزیره رانگ یای

از کایاک سواری تا کمپینگ، این جزیره زیبا در نزدیکی پوکت، ماجراجویی هایی را ارائه می دهد که شما را از پا در می آورد. این خانه پر از خانه های ییلاقی بامبو است که به شما احساس اقامت در بهشت ​​را می دهد. زندگی اینجا در این جزیره به سادگی زیباست. مجموعه ای از فعالیت های ماجراجویی در تایلند که می توانید در اینجا امتحان کنید، آن را به یکی از جالب ترین جزایر برای بازدید در اطراف پوکت تبدیل کرده است .

بهترین ماه برای بازدید: دسامبر تا مارس

محل اقامت: فرار از جزیره توسط Burasari، استراحتگاه ساحلی جزیره نارگیل روستا

بهترین رستوران ها: Kruvit Raft، Taste Cape Yamu (نزدیک جزیره)

نحوه دسترسی: کشتی دو ساعت طول می کشد.

ماه عسل تایلند: تعطیلات فوق العاده ای را با نیمه بهتر خود داشته باشید

جزیره رانگ یای

16.  کو یا او یای | Koh Yao Yai

در قلب خلیج فانگ نگا، کو یائو یای و کو یائو نای دو جزیره نزدیک به پوکت هستند . یائو یای بزرگتر از این دو است و با دهکده های ماهیگیری، سواحل شنی، مزارع لاستیک و جنگل های حرا مشخص می شود. مکان های غواصی زیادی در این جزیره وجود دارد که می توانید شگفتی های اقیانوس را کشف کنید. این یکی از بهترین جزایر در نزدیکی پوکت برای اقامت است زیرا می‌توانید سمتی متفاوت از تایلند را کشف کنید و همچنین از غواصی در دریا لذت ببرید. بازدید از این جزیره یکی از تجربیات جادویی در تایلند است که نمی توانید آن را از دست بدهید.

بهترین ماه برای بازدید: ژانویه تا آوریل

محل اقامت: استراحتگاه و اسپا Santhiya Koh Yao Yai، استراحتگاه ساحلی Koh Yao Heaven، Yao Yai Beach Resort

بهترین رستوران ها: رستوران Baan Rim Nam، رستوران Laanmaye، رستوران Chantara

نحوه دسترسی: مکرر وجود دارد کشتی از اسکله بنگ رونگ به جزیره کو یائو نای. اولین کشتی در ساعت 7:40 صبح و آخرین کشتی در ساعت 5:40 بعد از ظهر حرکت می کند. برای رسیدن به اسکله می توانید در پوکت تاکسی بگیرید.

کو یا او یای | Koh Yao Yai

17. کوه پودا | koh poda

کو پودا که بخشی از گروه جزایر پودا است، جایی است که می توانید فرار ایده آل خود را پیدا کنید. این جزیره دارای زیبایی های طبیعی و حیات دریایی فراوانی است که آن را به یکی از بهترین جزایر اطراف پوکت تبدیل کرده است . مناظر زیبا با سواحل شنی سفید و آب های فیروزه ای، نفس شما را بند می آورد. جزیره عالی یکی از شگفت انگیزترین جزایر برای بازدید در اطراف پوکت است .

بهترین ماه برای بازدید: نوامبر تا مارس

محل اقامت: استراحتگاه دریای آوا، استراحتگاه دیدپوینت ریلی، هتل کرابی هریتیج

بهترین رستوران ها: رستوران خانوادگی Railay، رستوران هندی کوهینور و پیتزا

نحوه دسترسی: می توانید با قایق دم طولانی از آئو نانگ سفر کنید. تایلند در هر زمان

کوه پودا | koh poda

18. کو سیری | Koh Sirey

کو سیری ممکن است جزیره بزرگی در ناحیه پوکت نباشد، اما از آنجایی که چیزهای خوب در بسته بندی های کوچک عرضه می شوند، این جزیره شگفتی های شگفت انگیز طبیعت را نیز ارائه می دهد. این یکی از آن جزایر نزدیک به پوکت است که در آن می توانید با سرعت کم از زندگی لذت ببرید. در اصل یک مکان توریستی نیست. خواهید دید که جزیره پر از بودای طلایی و سواحل ناهموار دریا است. این یکی از بهترین جزایر برای اقامت در نزدیکی پوکت است .

بهترین ماه برای بازدید: نوامبر-آوریل

محل اقامت: Westin Siray Bay Resort & Spa Phuket، Blu Monkey Hub & Hotel Phuket، Vitamin Sea Hostel پوکت

بهترین رستوران ها: Prego by the Beach، The Vegan Table، La Gaetana

نحوه دسترسی: شما یک پل گذرگاه به جزیره را خواهید دید که از کنار اسکله راشادا در جزیره پوکت می گذرد.

کو سیری | Koh Sirey

این جزایر نزدیک پوکت از زیباترین مکان هایی هستند که در نزدیکی تور تایلند خواهید دید. هیچ سفری به پوکت بدون بازدید از حداقل برخی از آنها کامل نخواهد شد. بنابراین، سفر تایلند خود را فوراً برای تجربه‌های شگفت‌انگیز پوکت رزرو کنید! حتماً این سفر را با خانواده یا عزیزانتان برای یک تجربه همه جانبه برنامه ریزی کنید. شما زمان زندگی خود را در اینجا خواهید داشت. ما به شما قول می دهیم که ناامید نخواهید شد.

سوالات متداول درباره جزایر نزدیک پوکت

کدام جزایر به پوکت نزدیک هستند؟

تعدادی جزایر در نزدیکی پوکت وجود دارد که می‌توانید در تعطیلات پوکت آنها را کشف کنید، اما اینها بهترین جزایری هستند که نمی‌توانید از دست بدهید - جزیره کو راچا یای، جزیره سورین، کو بون، کو لانتا و جزایر سیمیلان.

فاصله جزیره سیمیلان تا پوکت چقدر است؟

فاصله بین جزایر سیمیلان و پوکت حدود 85 کیلومتر است که به راحتی می توان آن را طی کرد.

زیباترین ساحل پوکت کدام است؟

مسافری که برای تعطیلات به پوکت برنامه ریزی می کند، نمی تواند ساحل معروف آزادی را که پر از شن های سفید و آب های شفاف است، از دست بدهد و بنابراین یکی از زیباترین سواحل پوکت است.

فاصله جزیره مرجانی تا پوکت چقدر است؟

اگر به دنبال جزیره مرجانی هستید، خوشحال خواهید شد بدانید که این جزیره تنها 10 کیلومتر با پوکت فاصله دارد. جزیره مرجانی به خاطر صخره های رنگارنگ و ساحل شن سفیدش معروف است.

کرابی تا پوکت چقدر فاصله دارد؟

فاصله کرابی تا پوکت 180 کیلومتر است و اگر قصد دارید این مسافت را از طریق دریا طی کنید بهتر است.

چند جزیره در پوکت وجود دارد؟

بیش از 15 جزیره در پوکت وجود دارد که می توانید در تعطیلات خود به گشت و گذار بپردازید.

آیا پوکت برای گردشگران گران است؟

بله، پوکت یکی از مکان های گران قیمت تایلند است.

هزینه یک وعده غذایی در پوکت تایلند چقدر است؟

مشاوره و رزرو