سابسیکس | Subsix یک رستوران زیر آب خیره کننده در مالدیو

جاذبه های گردشگری مالدیو 29 شهریور ، 1403 11 دقیقه

ساب سیکس در 500 متری ساحل از PER AQUUM در جزیره نیاما ، در جزایر آتول داالو مالدیو واقع شده است. مهمانان توچال با یک قایق تندرو به ساب‌سیکس می‌روند ، سپس از طریق یک پلکان بزرگ به زیر سطح دریا می‌روند. در رستوران Subsix ، واقع در  استراحتگاه PER AQUUM Niyama  در مالدیو ، مهمانان می توانند با ماهی ها غذا بخورند و خود را در زیبایی سورئال این زمین بازی زیر آب غرق کنند.

سابسیکس | Subsix یک رستوران زیر آب خیره کننده در مالدیو

در سابسیکس ، اولین کلوپ شبانه و رستوران زیرآبی جهان، واقع در جزایر خصوصی نیاما در تور مالدیو، در یک تجربه غذاخوری خارق‌العاده شیرجه بزنید. سابسیکس در 6 متری زیر اقیانوس هند قرار گرفته است و از طریق پنجره های کف تا سقف، مناظر پانورامایی خیره کننده از حیات دریایی پر جنب و جوش را به مهمانان ارائه می دهد. از غذاهای لذیذ در یک فضای آبی سورئال لذت ببرید که در آن دنیای زیر آب در اطراف شما آشکار می شود و محیطی فراموش نشدنی را برای ناهار و شام ایجاد می کند.

سابسیکس ، اولین کلوپ شبانه و رستوران زیرآبی جهان

این مکان باورنکردنی در 500 متری ساحل جزایر خصوصی نیاما مالدیو قرار دارد و با قایق 15 دقیقه ای از جزیره می توانید به آن برسید. بدون شک فضای داخلی این مکان شما را شگفت زده می کند. لوسترهای مرجانی انتزاعی، سطوح آینه ای، صندلی های مرجانی، نوار الهام گرفته از صدف و سقف پوشیده از صدف مطمئناً هنگام پایین آمدن از پله های سه طبقه به بستر اقیانوس، شما را حیرت زده می کند. این به همان اندازه به شنا کردن در کنار جانوران دریایی نزدیک است که بدون استفاده از غواصی یا یک جفت باله می توانید انجام دهید.

رستوران زیر آب ساب سیکس برای اولین بار در سال 2012 افتتاح شد. این مکان بازیگوشی است که همه چیز از صبحانه شامپاین و مهمانی های هفتگی درخشنده گرفته تا ناهار زیر آب و مزه کردن فریبنده را ارائه می دهد. غذای عصر مقصد و صبحانه خصوصی در صورت درخواست و همچنین هر رویداد جشن دیگری که می خواهید در رستوران برگزار کنید در دسترس است. هنگام ناهار، کودکان می توانند هیجان این ماجراجویی زیر آب را تجربه کنند و می توانند غذای خود را از یک منوی مناسب برای کودکان انتخاب کنند. با نزدیک شدن به عصر، رستوران حال و هوای متفاوتی به خود می گیرد و دو بار در هفته میزبان مهمانی های درخشان می شود، مخصوص بزرگسالان، با نوشیدنی های خیره کننده در جلوی تئاتر زیر آب که با موسیقی متن دی جی ساکن همراه است.

واقعیت جالب: این مکان در ابتدا به عنوان یک بار و کلوپ شبانه زیر آب افتتاح شد، قبل از اینکه در یک بازسازی به یک فضای چند منظوره تبدیل شود که یک غذاخوری در کلاس جهانی را در خود جای دهد.

جزایر خصوصی نیاما مالدیو کجاست؟

جزایر خصوصی نیاما مالدیو کجاست؟

دو جزیره منزوی محصور شده توسط ساحل ماسه سفید، تالاب درخشان و گیاهان که دارای اقامتگاه‌های لوکس و دکوراسیون شیک معاصر، عرشه‌های آفتاب خصوصی و امکانات رفاهی درجه یک هستند.  9 رستوران در محل با قایقرانی در مقاصد غذاخوری منحصربه‌فرد، یک بار زیر آب و بار روی پشت‌بام جزایر خصوصی نیاما وجود دارد.

جزایر خصوصی نیاما که در دو جزیره بکر - بازی و چیل - در آتول داالو قرار دارند، چیزی برای همه دارند. محل اقامت شیک معاصر و همه کاره است، از جمله استودیوهای ساحلی و آبی، سوئیت های خانوادگی، آلاچیق های یک تا سه خوابه و کرسنت که از پنج ویلا به هم پیوسته تشکیل شده است. نه رستوران منحصربه‌فرد با ارائه تجربه‌های متفاوت غذاخوری، از وعده‌های غذایی در خانه درختی یا بالای دریا در کلبه‌های ساحلی، موقعیت خوش‌منظره‌ای در انتظار غذا است.

با طیف وسیعی از ورزش‌های آبی، کلوپ کودکان و دریفت اسپا که شما را به حمام کردن در بیرون و آرامش در روغن‌های جزیره‌ای ارگانیک دعوت می‌کند، این یکی از انتظارات فراتر خواهد رفت. از کاوش در صخره‌ها با یک زیست‌شناس دریایی، سوار شدن بر امواج با یک درس موج‌سواری یا لذت بردن از یک سفر تفریحی غروب آفتاب، انتخاب کنید. امکانات فوق‌العاده از جمله بار زیر آب، بار روی پشت بام، سالن، مرکز تناسب اندام و استخر شنای وسیع است. خانواده ها در عنصر خود خواهند بود.

Subsix اولین بار در سال 2012 افتتاح شد

Subsix اولین بار در سال 2012 افتتاح شد. طراحی مجدد اخیر توسط Poole Associates الهام گرفته از محیط های آبی است و صحنه ای بسیار سورئال را برای مهمانان ایجاد می کند تا در زیر سطح غواصی کنند و خواسته های خود را کشف کنند.جای تعجب نیست که ظاهر جدید ساب سیکس نشانه های خود را از زندگی دریایی اطراف گرفته است. صندلی‌های سفارشی مهمان‌ها را با انگشت‌های لاستیکی الهام‌گرفته از شقایق ماساژ می‌دهند، در حالی که چیدمان سقف پوسته‌ای به‌عنوان قصیده‌ای برای جنگل کلپ زیردریایی توصیف می‌شود. لوسترهای مرجانی، نوار صدفی شکل و نورپردازی با رنگ آبی با رنگ‌های آبی،  تم «پیدا کردن نمو » را تکمیل می‌کنند.

منبع: تور مالدیو ارزان

مشاوره و رزرو