جزیره و هتل خصوصی کومو کوکا مالدیو

جاذبه های گردشگری مالدیو 16 مرداد ، 1403 11 دقیقه

جزیره خصوصی کومو با ماسه سفید در مالدیو استراحتگاهی صمیمی و رمانتیک با 33 ویلا روی آب در بالای تالاب فیروزه‌ای است. در قلبش؟ روحیه راحتی - و یک استراحتگاه استثنایی سلامتی COMO Shambhala دارد. این جزیره خصوصی | COMO Cocoaدر اتل ماله جنوبی فقط 40 دقیقه با قایق تندرو از فرودگاه بین المللی  ماله فاصله دارد.

جزیره خصوصی COMO Maalifushi اولین استراحتگاهی است که در جزیره مرجانی دست نخورده و زیبای Thaa افتتاح شده است. کومو کوکا ویلاهای روی آب و سوئیت های باغ یک مقصد منحصر به فرد است که برای خانواده ها، زوج ها، موج سواران و غواصان عالی است. چند استراحت دیدنی در نزدیکی کومو کوکا و همچنین زنجیره‌ای از جزایر خصوصی خالی از سکنه وجود دارد، جایی که مشاهده کوسه‌های نهنگ رایج است. این اقامتگاه دارای ویلاهای شیک مبله است و همچنین به خاطر درمان های آبگرم آرامش بخشی که به مهمانان خود ارائه می دهد مشهور است. 

در دهه 1980، زمانی که مالدیو بهشتی پنهان بود، می‌توانستید رشته جزایر گرمسیری آن را کشف کنید و به سختی توریست دیگری ببینید. امروز، پذیرای 1.5 میلیون بازدید کننده است و 130 استراحتگاه دارد. اما بهشت ​​به طور کامل گم نشده است. اگر می خواهید مالدیو واقعی را تجربه کنید، به کومو ماالیفوشی بروید.

جزیره و هتل خصوصی کومو کوکا مالدیو

زندگی بر روی آب، سبک 'DHONI'

در جزیره خصوصی کومو از گذرگاه‌های چوبی به سوی سوئیت خود قدم بزنید با ویلاهای یک تا سه خوابه که شکل‌های خمیده ملایم قایق‌های محلی «dhoni» را اشغال می‌کنند.قایق تفریحی لوکس COMO برای کاوش دورتر، با سه اتاق کابین، سکوهای آفتابگیر پایین و بالا، فضاهای ناهار خوری سرپوشیده و روباز، و یک سکوی سطح دریا به عنوان نقطه پرش برای ماجراجویی های آبی شما در تور ارزان مالدیو عالی است.

یک نمایش نوری زیر آب را در صخره‌های خانگی جزیره کاکائو COMO تجربه کنید. مشعل های ویژه UV و لنزهای ماسکی، رنگ های خیره کننده سبزهای فلورسنت، زرد، قرمز و نارنجی را که در شب توسط گونه های مختلف مرجانی ساطع می شود، نشان می دهد.

یک گشت و گذار غواصی را در Vaavu Atoll مالدیو آغاز کنید و در کنار کوسه های پرستار در این ماجراجویی جذاب و منحصر به فرد شنا کنید.

وعده‌های غذایی شما را می‌توانید در ساحل شنی خصوصی خودتان که با آب‌های فیروزه‌ای احاطه شده است، با یک آب میوه سرد و یک پیشخدمت اختصاصی در دستتان سرو کنید.

هتل باشکوه  کومو ماالیفوشی برای آفتاب گرفتن، نوازش آبگرم و غواصی ساخته شده است. از ویلای روی آب خود به دریا بروید، بهترین صخره های مرجانی جهان را کاوش کنید یا در این خلوتگاه جزیره دورافتاده از غذاهای درجه یک لذت ببرید.

کوکا مالدیو

  • اتاق های مورد علاقه ما

نگاه کردن به ویلاهای آبی که در اسکله خود در غرب جزیره قرار دارند، دشوار است. هر کدام دارای استخر، سکوی آفتاب گیر و پنجره های تمام قد خود هستند، به این معنی که می توانید با دیدن مناظر و صداهای اقیانوس هند از خواب بیدار شوید. حمام ها دارای یک وان مرمری غرق شده برای دو نفر هستند، کف مرمر و دیوارهای سنگی. یک دوش در فضای باز نیز وجود دارد که برای حفظ حریم خصوصی با صفحات چوبی احاطه شده است. ویلاهای ساحلی به همان اندازه چشمگیر هستند. با یک استخر شنای خصوصی، سکوی آفتابگیر، حمام در هوای آزاد و درهای فرانسوی از کف تا سقف، خروج می تواند دشوار باشد.

Maalifushi

  • کنار استخر

این استخر 44 متری بین بار و رستوران قرار دارد و طوری طراحی شده است که اطراف «جزایر» درختان نخل را ببافد. دور تا دور آن را صندلی‌های آفتاب‌گیر با تشک‌های فوم مموری و چترهای آفتابی به ضخامت دو فوت احاطه کرده است. پرسنل چشم عقابی به همه نیازهای شما رسیدگی می‌کنند و باعث می‌شوند سرحال بمانید (و در کنار گرسنگی) کنار استخر بمانید.

  • آبگرم

بدون بازدید از آبگرم به درستی محبوب Como Shambhala، جایی که می‌توانید از یک درمان سنتی در یکی از هشت اتاق روی آب با منظره اقیانوس لذت ببرید، آنجا را ترک نکنید.

  • نکات بسته بندی

بیشتر چیزهایی است که نباید همراه داشته باشید: شارژر تلفن را در خانه بگذارید و بسته بندی کفش را فراموش کنید - به هیچ کدام نیاز نخواهید داشت. غواصان: دفترچه غواصی و مجوز خود را فراموش نکنید.

  • فرزندان

کودکان در هر سنی بیش از حد استقبال می شوند. یک کلوپ بچه‌ها، خدمات مراقبت از کودکان، استخر مناسب برای خانواده و تعداد زیادی فعالیت برای مشغول نگه داشتن همه وجود دارد. ویلاهای روی آب برای مهمانان جوان کمی بیش از حد باز هستند. سوئیت های زمینی را انتخاب کنید.

  • تلاش های پایداری

اعتبار زیست محیطی Maalifushi بسیار تمیز است: میوه ها و سبزیجات هتل به صورت محلی تهیه می شوند یا در باغ های محل رشد می کنند و آب بطری هتل بازیافت می شود. برق از طریق ژنراتورهای با راندمان بالا تولید می شود و مهمانان تشویق می شوند تا ملحفه و حوله خود را یک روز در میان عوض کنند. حمل و نقل در اطراف جزیره عمدتاً با دوچرخه، سه چرخه و چرخ دستی های گلف الکتریکی انجام می شود و انتشار کربن را به حداقل می رساند.

Maalifushi

  • رستوران هتل

رستوران Madi که در یک ساختمان با سقف نی و روباز قرار دارد، طیف وسیعی از غذاهای محلی، مدیترانه‌ای، اندونزیایی و تایلندی را با الهام از محصولات تازه منطقه و محیط جزیره ارائه می‌کند. رستوران ژاپنی روی آب تای (دوشنبه‌ها، چهارشنبه‌ها و جمعه‌ها تعطیل است) غذاهای دریایی محلی را با طیف وسیعی از ساشیمی و سوشی به‌علاوه فهرستی فوق‌العاده از کوکتل‌ها به نمایش می‌گذارد. مهمانانی که می‌خواهند عادت‌های سالم تعطیلات را حفظ کنند، می‌توانند غذاهای کومو شامبالا، مجموعه‌ای از غذاهای خام، بخارپز و کبابی را که در Madi موجود است و در منوی سرویس اتاق موجود است، امتحان کنند.

  • آخرین سفارشات

صبحانه بین ساعت 7 صبح تا 10:30 صبح در مادی سرو می شود. کوکتل های غروب بین ساعت 17 تا 19 و شام از ساعت 19 تا 10 شب سرو می شود.

  • سرویس اتاق

تقریباً همه چیز در منوی Madi را می توان به اتاق شما تحویل داد، از جمله سالاد، پاستا، آب میوه های تازه و لسیس (از ساعت 7 صبح تا 11 شب هر روز در دسترس است).

  • هواپیماها

بیشتر بازدیدکنندگان مالدیو از طریق هوا وارد می شوند. از انگلستان و ایالات متحده از طریق دبی پرواز کنید، یا اگر از استرالیا پرواز می کنید، یک اتصال در سنگاپور بگیرید. در بدو ورود به ماله، یک نماینده هتل شما را در ورودی ها ملاقات می کند و شما را به سالن هواپیمای دریایی هتل می برد، جایی که می توانید قبل از پرواز 60 دقیقه ای خود به جزیره استراحت کنید و از نوشیدنی لذت ببرید. هزینه ترانسفر رفت و برگشت با هواپیمای دریایی برای بزرگسالان 950 دلار و برای سنین 2 تا 11 سال 475 دلار آمریکا (پرواز زیر 2 سال رایگان است). زمان پرواز بر اساس ساعت ورود روزانه است، اما آخرین پرواز ساعت 4 بعدازظهر است، بنابراین هتل را از برنامه خود مطلع کنید تا آنها برنامه خود را انجام دهند.

Maalifushi

  • ارزش بلند شدن از رختخواب را دارد

اگر کاوش محلی چیزی است که به دنبال آن هستید، تعطیلات اشتباهی را رزرو می کنید. تمام ماجراجویی‌های جزیره در زیرآبی است و توسط هتل اداره می‌شود این تنها سازه انسان‌ساز برای مایل‌ها است. پری دریایی ها و پری دریایی های دلپذیر می توانند به تورهای خصوصی غواصی (با شروع غواصی 110 دلار آمریکا) بروند، استراحت های محلی موج سواری را بررسی کنند یا در قایقرانی با کاتاماران ، کایاک سواری و پارو سواری تلاش کنند . علاقه مندان به قایق می توانند برای یک پیک نیک لذیذ به جزیره ای مجاور بروند یا در یک سفر دریایی غروب آفتاب به دلفین ها توجه کنند . فروشگاهی را در آبگرم کومو شامبالا راه اندازی کنید که طیف وسیعی از درمان های سنتی و مدرن را در هشت اتاق درمانی روی آب و رو به اقیانوس ارائه می دهد. قبل از شرکت در کلاس رایگان یوگا در غرفه هوای آزاد، از ماساژ سنگ داغ یا صورت Guinot Hydradermie Plus لذت ببرید. مدیتیشن، پیلاتس و تمرینات دایره ای نیز به صورت رایگان ارائه می شوند.

مشاوره و رزرو