12 ماجراجویی جزیره ای برای کاوش در تایلند

جاذبه های گردشگری پاتایا تایلند 31 اردیبهشت ، 1403 5 دقیقه

با تورهای جزیره ای هیجان انگیز از پوکت، پاتایا و کرابی، گردش تور تایلند خود را ارزشمند کنید!

چمدان های خود را ببندید زیرا فصل تایلند شد ! بالاخره زمان آن فرا رسیده است که بسیاری از کارهای هیجان انگیز را در تایلند تجربه کنید، از غذاهای محلی لذیذ گرفته تا مکان های دیدنی فرهنگی تاریخی و بازارهای شلوغ، و سفر به سواحل و جزایر بکر - بهشت ​​فرا می خواند! برای مسافرانی که به دنبال فرار به سواحل و مناظر معروف تایلند هستند، لیستی از تورهای جزیره ای را در اختیار شما قرار می دهیم که در تور پوکت، تور پاتایا و کرابی نمی خواهید از دست بدهید!

1. تور روز فی فی

چه کسی دوست ندارد به جزایری سفر کند که تاج گذاری شده اند "جواهرات دریای آندامان"؟ تور روز جزیره فی فی که یکی از تجربیات ضروری در تایلند در نظر گرفته می شود، در لیست ماجراجویی های جزیره ما برای بررسی قرار دارد!

قطعاً دلیلی وجود دارد که فیلم‌های بزرگ هالیوود مانند «ساحل» ساخته لئوناردو دی کاپریو در این جزایر بکر فیلم‌برداری شده‌اند، و این واقعاً به دلیل آب‌های آبی مسحورکننده و مناظر زیبای ساحلی است که فی فی ارائه می‌دهد. از خلیج Loh Samah گرفته تا ساحل مایا و خلیج میمون، روز شما پر از مناظر زیبا خواهد بود که شما را وادار می‌کند که رها شوید و زندگی جزیره‌ای را تجربه کنید.

فی فی

کارهای بیشتری را برای انجام در جزیره فی فی کشف کنید!

کنجکاو هستید که در جزیره فی فی چه چیز دیگری در انتظار شماست؟ جزیره بامبو، ساحل میمون ها و دیگر کارهای سرگرم کننده را در جزیره فی فی در زیر ببینید:

2. تور کرابی را در غروب باید ببینید

اگر تمام روز را صرف گشت و گذار در نقاط پرطرفدار کرابی در خشکی کرده اید و می خواهید در کنار دریا استراحت کنید، تور کروز غروب سانست کرابی بهترین راه برای پایان دادن به روز است. این سفر دریایی غروب آفتاب شما را به مقصدهای نمادینی مانند دریای آندامان، جزیره پودا، غار فرا نانگ، کانال مرکز شهر کرابی می برد. حتی می‌توانید با تجهیزات غواصی موجود در هواپیما از تجربه غواصی سریع لذت ببرید.

هنگام گشت و گذار در یک کاتاماران که شامل کارکنان درجه یک، تنقلات و نوشیدنی است، از طعم و تجمل لذت ببرید!

تور کرابی را در غروب باید ببینید

3. تور روز کوه هنگ

بهشت در جزیره Koh Hong، واقع در سواحل کرابی، منتظر است. کوه هونگ که به نام جزیره هنگ نیز شناخته می شود، بخشی از پارک ملی تان بوک خورانی است و اغلب مسافرانی که از تور ارزان پوکت، فانگ نگا و آئو نانگ می آیند از آن بازدید می کنند.

در طول سفر، مناظر حیرت‌انگیز خلیج فانگ نگا به‌عنوان پس‌زمینه جزیره، همراه با صخره‌های عظیم بی‌شمار اطراف آن را خواهید دید. اگر به دنبال فرار از سر و صداهای شهر هستید، سفر یک روزه ایده خوبی است، زیرا کوه هانگ خالی از سکنه است، جدای از گیاهان و جانوران غنی که در این منطقه زندگی می کنند.

ما به خصوص جلسه غواصی در خلیج جزیره هنگ، آب های آبی شفاف تالاب جزیره، و سواحل شنی آزاد از جمعیت زیادی از گردشگران را دوست داشتیم!

تور روز کوه هنگ

4. تور کایاک سواری Ban Bor Thor

کمی دورتر از کرابی، شهر عجیب بان بور ثور واقع شده است. چیزی که بان بور ثور را از دیگر ماجراجویی های جزیره متمایز می کند، فرصت دیدن جنگل های حرا و غارهای عرفانی چشمگیر کرابی است.

در یک کایاک با راهنمای دوستانه خود، می توانید جنگل های حرا و چندین غار مانند Lod Nuea و Kao Wong را کاوش کنید. یکی از غارهای معروفی که در این تور بازدید می شود، غار پی هوآ تو یا غار شیطان جمجمه بزرگ است که به خاطر نقاشی های غارهای ماقبل تاریخش که قدمت آن به 3000 سال پیش می رسد، شهرت دارد. هنگام پارو زدن در صخره ها و غارهای چشمگیر، حتما سر خود را تماشا کنید!

تور کایاک سواری Ban Bor Thor

5. تور یک روزه جزیره کرابی

سفری که شما را به چهار جزیره نمادین کرابی می برد، مطمئناً باید هنگام برنامه ریزی برنامه سفر در لیست باشد! تور4 روز جزیره کرابی به بهترین مقصدهای جزیره کرابی، مانند جزیره کوه گای یا جزیره مرغ، که به خاطر قله کوهی با شکل عجیب و غریب معروف است، سفر می کند. برای شنا در آب‌های فیروزه‌ای شفاف و فرصتی برای دیدن حیات دریایی متنوع کرابی به کوه پودا بروید. همچنین می‌توانید در حین حضور در ساحل غار Phra Nang، استراحت کنید و از نور خورشید لذت ببرید.

کسانی که سفر خود را در زمان جزر برنامه ریزی می کنند، با تجربه ای بی نظیر از راه رفتن در یک نوار باریک شنی که جزایر کوچک کوه مور و کو تاب را به هم متصل می کند، پذیرفته می شوند!

6. کایاک سواری در تالاب کریستال پنهان

ما برای کسانی که به دنبال کشف جواهرات پنهان مناظر طبیعی کرابی هستند، به غیر از جزایر معروف آن، گزینه مناسبی داریم. در امتداد کانال های Khlong Nam Sai پارو بزنید. این تالاب مخفی دارای آب شیرین و شفافی است که هم محلی ها و هم گردشگران عاشق کایاک سواری و شنا در آن هستند.

وقتی این سفر را رزرو می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم آن را با افزونه تجربه ATV جفت کنید. تجربه شما با مناظر طبیعی غنی کرابی بدون یک سواری هیجان انگیز در میان جنگل های سرسبز آن کامل نمی شود!

کایاک سواری در تالاب کریستال پنهان

7. سفر روزانه با قایق تندرو Koh Larn

کو لارن جزیره کوچکی در سواحل پاتایا است و یکی از مقاصد دیدنی تایلند است! این جزیره به عنوان جزیره مرجانی نیز شناخته می شود و به دلیل محیط بهشتی اش به یک مکان مورد علاقه محلی تبدیل شده است. این جزیره کوچک دارای شش ساحل اصلی است که همگی با ماسه های سفید و آب های آبی شفاف هستند. می‌توانید در ساحل استراحت کنید یا فعالیت‌های ورزشی هیجان‌انگیز آبی را امتحان کنید، مانند غواصی، غواصی با واکر دریایی، چتربازی، جت اسکی، و قایق‌رانی با موز! 

سفر یک روزه شما به پاتایا و بازگشت از پاتایا با یک مهیج فوق العاده شروع و به پایان می رسد، زیرا با یک قایق تندرو به صورت رفت و برگشت سفر می کنید!

سفر روزانه با قایق تندرو Koh Larn

8. تور روز جزیره راچا یای، راچا نوی، مرجانی یا میتون

با آب‌های آبی کریستالی، سواحل شنی سفید، و مناظر دیدنی زیبا، جزایر راچا، مرجان و میتون تایلند را در پوکت از دست ندهید. در سواحل پوکت، تور پرطرفدار جزیره پرطرفدار روزانه، گردشگران را به بهترین مکان های جزیره ای تایلند می برد.

راچا یای و راچا نوی به دلیل داشتن شرایط شفاف و عالی برای ماجراجویی های زیر آب، به دلیل داشتن شرایط بسیار عالی برای غواصی در تایلند، به عنوان یکی از بهترین نقاط غواصی شناخته شده اند. همچنین توصیه می‌کنیم از فعالیت‌های ورزشی آبی موجود و تجربیات زیر آب در جزیره مرجانی دیدن کنید تا فرصتی هیجان‌انگیز برای تعامل با حیات دریایی رنگارنگ جزیره داشته باشید.

9. فی فی، منطقه مایا، خای و جزیره بامبو سفر روزانه غواصی

جزایر فی فی دوباره به لیست ما بازگشته اند، که یک بار دیگر ثابت می کند که تور جزیره ای نیست که در تایلند از دست بدهید! این سفر یک روزه پرشور از جزیره پوکت به شما امکان می‌دهد تکه‌ای از بهشت ​​خود را در جزایر و سواحل فی فی تجربه کنید. از داستان‌های اسرارآمیز غار وایکینگ گرفته تا تالاب زمردی خلیج پیله تا صخره‌های خلیج نوی، قطعا روز شما مملو از زیبایی‌های طبیعی و شگفتی‌های جزیره خواهد بود.

به یاد داشته باشید که هنگام بازدید از جزیره میمون ها چشمان خود را بپوشانید و ممکن است فقط میمون های رومینگ را ببینید که آویزان هستند!

منطقه مایا، خای و جزیره بامبو سفر روزانه غواصی

10. تور روز جزیره میتون، فی فی، مایا، خای و گربه

اگرچه این تور ممکن است یکی دیگر از انواع سفرهای یک روزه پرطرفدار جزیره پوکت باشد، اما تور روز جزیره میتون، فی فی، مایا، خای و گربه با توقف تفریحی خود در خای نای جذاب از بقیه متمایز است.

دوستداران حیوانات (مخصوصاً آنهایی که گربه ها را دوست دارند!) از این فرصت بی نظیر برای ملاقات و غذا دادن به دوستان خزدار زیبای Khai Nai یا جزیره گربه لذت خواهند برد. در این جزیره کوچک نه تنها گربه ها تلاش می کنند توجه شما را جلب کنند، بلکه موجودات دریایی رنگارنگی را نیز در خود جای داده است که می توانید بلافاصله در ساحل با آنها ارتباط برقرار کنید.

11. سفر روزانه غواصی با قایق تندرو جزایر سورین

جویندگان ماجراجویی و علاقه مندان به غواصی در پوکت باید سفری به جزایر سورین را در برنامه سفر خود اضافه کنند. جزایر سورین که یکی از برترین نقاط غواصی تایلند است، زیستگاه جانداران دریایی متنوع و مرجان های کم عمق است که در هنگام تجربه زیر آب به راحتی می توان از نزدیک آنها را دید. با این حال، در طول این سفر نه تنها طعم زیبایی جزایر را خواهید چشید، بلکه فرصتی برای آشنایی با سنت ها و فرهنگ یکی از جوامع بومی تایلند در دهکده Sea Gypsy Moken نیز خواهید داشت.

فراخوانی همه علاقه مندان به بیابان! اگر به دنبال مقدار بیشتری از هیجان هستید، این فعالیت را در سفر ایمن رزرو کنید و می توانید یک تجربه کمپینگ 3 یا 2 روزه در ساحل Mai Ngam اضافه کنید تا از اوقات خود در فضای باز لذت بیشتری ببرید.

سفر روزانه غواصی با قایق تندرو جزایر سورین

12. سفر یک روزه جزایر سیمیلان

مجمع الجزایر کوچکی که به عنوان یکی از مشهورترین نقاط غواصی در جهان شناخته می شود، جزایر سیمیلان یک غذای مطمئن برای گردشگرانی است که به یک جزیره گریز نیاز دارند. آب‌های آبی شفاف، مرجان‌های پر جنب و جوش، فراوانی حیات دریایی و مناظر دیدنی جزایر و پارک ملی سیمیلان، مقصد جزیره را برای مسافرانی که به تایلند می‌روند تبدیل کرده است.

سفر یک روزه جزایر سیمیلان

فراموش نکنید که دوربین خود را برای یک فرصت عکاسی سرگرم کننده در بالای صخره قایق بادبانی، نقطه عطف نمادین جزایر سیمیلان همراه داشته باشید!

مشاوره و رزرو