بهترین استراحتگاه های تعطیلات در تور آنتالیا ترکیه

جاذبه های گردشگری آنتالیا 17 اردیبهشت ، 1403 8 دقیقه

مجموعه ای انبوه از استراحتگاه های تعطیلات در تور ترکیه، آن را به یکی از بهترین نقاط توریستی تبدیل کرده است. علاوه بر این، گردشگران تور آنتالیا اغلب آشنایی را ترجیح می دهند و سال به سال به همان تفرجگاهی باز می گردند که در آنجا با ترک های محلی دوستی طولانی مدت داشته اند.

بسیاری از صنعت تعطیلات در اطراف سواحل دریای اژه و مدیترانه ترکیه متمرکز شده‌اند و دارای سواحل عالی و مناظر زندگی شبانه با قیمت تور آنتالیا هتل 5 ستاره uall هستند و مکان‌های محبوبی که از آنها سود می‌برند شامل شبه جزیره بدروم، فتحیه، مارماریس و مناطق تور آنتالیا uall هستند.

دریای اژه که از شمال در نزدیکی استانبول امتداد دارد، در شبه جزیره مارماریس به دریای مدیترانه می رسد. به عنوان یک مقصد محبوب برای تعطیلات برای مردم از همه ملیت ها، بزرگترین جاذبه ویرانه های شهر باستانی افسوس با است. با این حال، دیگر نشانه های تاریخی، و مناظر زیبا و دهکده های ماهیگیری ساحلی سنتی، دلایل خوبی برای تمدید اقامت شما هستند.

قیمت تور آنتالیا هتل 5 ستاره uall

  • استراحتگاه های تعطیلات در ترکیه

سواحل مدیترانه از مارماریس به سمت شرق ادامه می یابد. با پشتوانه کوه های توروس، به استان هاتای جنوب شرقی ختم می شود. سواحل مدیترانه ترکیه پس از استانبول دومین مقصد محبوب برای تعطیلات است.

وقتی به تعداد زیادی سواحل، خرابه های تاریخی، اقامت در هتل و آب و هوای آفتابی نگاه می کنیم، به راحتی می توان فهمید چرا. چیزی که می تواند سخت باشد، انتخاب جایی است که باید بروید، زیرا هر منطقه دارای ویژگی هایی است. تنوع نامحدود است.

استراحتگاه های تعطیلات در ترکیه برای تمام خانواده

1: کوش آداسی زیبا

این استراحتگاه بین‌المللی، کشتی‌های تفریحی بزرگی را جذب می‌کند که برای بردن مسافران به افسس به آنجا لنگر می‌زنند . کوش آداسی به پارک ملی دیلک نیز نزدیک است. این خشکی تحت حفاظت دولت، هکتارها از جنگل‌های سبز، پارک‌ها و سواحل است که برای تعطیلات پیاده‌روی، پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری ایده‌آل است. در داخل پارک، روستای یونانی قدیمی Doganbey نمونه‌های خارق‌العاده‌ای از معماری یونانی را در خانه‌های قدیمی به نمایش می‌گذارد که دامنه سرسبز تپه را پوشانده است. مردم محلی نیو دوگانبی را برای رستوران‌های ماهی تازه که کالاماری ترد و راکی ​​سنتی سرو می‌کنند، ترجیح می‌دهند.

2: استراحتگاه دیدیم و آلتینکوم

برای سال‌ها، دیدیم، یک تفرجگاه کوچک‌تر، فضای دهکده ماهیگیری را حفظ کرد. این روزها مهاجران بریتانیایی را که در تمام طول سال در آنجا زندگی می کنند به خود جذب می کند و به Altinkum نیز معروف است. دیدیم سه جاذبه جذاب دارد. اولین موردی که در محدوده های استراحتگاه سنتی قرار دارد، معبد آپولو است. این نقطه عطف نمادین سابق در دوره ایونیان یک معبد و پناهگاه بود. به سفر خود ادامه دهید و در عرض سی دقیقه، ویرانه های پرین باستانی و میلتوس را پیدا کنید. تئاتر بازسازی‌شده میلتوس شامل گذرگاه‌هایی در زیر است که می‌توانند همان پله‌های گلادیاتورها را طی کنند. موزه میلتوس نیز افتتاح شد که مصنوعات دوران تاریخی را به نمایش می گذارد.

3: بدروم: حال و هوای سنتی و پیچیده

برخی از استراحتگاه‌های ساحلی کوچک‌تر به گردشگری انبوه فروخته شده‌اند، اما مرکز بدروم خود به ارزش‌های سنتی وفادار می‌ماند در حالی که با روندهای مدرن حرکت می‌کند تا هر نوع مسافری را در خود جای دهد. هتل‌های ارزان‌قیمت با تخت و صبحانه در کنار خیابان‌های پشتی قرار گرفته‌اند، در حالی که در مکان‌های خلوت، هتل‌های لوکس پنج ستاره، نوازش نامحدودی را ارائه می‌کنند.

خیابان‌های سنگفرش‌شده بازار قدیمی به خیابان بار و مؤسسات تفریحی منتهی می‌شد که جدیدترین آهنگ‌های موسیقی غربی را برای جذب دوستداران مهمانی تولید می‌کردند. رستوران‌های ساحلی راحت و بزرگ که غذاهای بین‌المللی سرو می‌کنند، فقط در فاصله کوتاهی از غذاخوری‌های ترکیه‌ای هستند که فقط بومی‌ها از آن‌ها استفاده می‌کنند. از این رو، تنوع بدروم چنین است. همه را جذب و خشنود می کند.

یکی از دلایل اصلی محبوبیت آن به عنوان نقطه شروع برای سفر دریایی آبی Riviera ترکیه است. او که توسط ماهیگیر هالیکارناسوس، Cevat Sakir Kabaagaçlı مشهور شد، سواحل دریای اژه و مدیترانه را کاوش کرد و سفرهای خود را در طول مسیر ثبت کرد. او یک قایق سنتی گلولت را استخدام کرد که یک کشتی ماهیگیری بود، اما با انتشار خبر ریویرای ترکیه، تیم های ساخت قایق گلوت سبک و طرحی را برای اقامت یک شبه تطبیق دادند.

پس از پرواز به فرودگاه بدروم، بازدیدکنندگان برای شروع سفر دریایی آبی خود به بندر می روند. مقصدها از خلیج خوش منظره گوکووا، شبه جزیره غیرمشابه مارماریس یا حتی دورتر از فتحیه متفاوت است. روزها را به قایقرانی، غواصی و شنا در خلیج‌ها و خلیج‌های متروک بگذرانید. قایق‌های گلت همچنین به استراحتگاه‌های دیگر پهلو می‌گیرند، جایی که مسافران برای کاوش در روستاها و خرابه‌های باستانی پیاده می‌شوند.

بدروم: حال و هوای سنتی و پیچیده

همچنین استراحتگاه‌های ساحلی مجاور مانند Yalikavak، Turgutreis، Gumbet و پایتخت موج‌سواری بدروم، Kadikalesi را در نظر بگیرید. اگر قصد سفر جاده ای دارید، شبه جزیره بدروم به دلیل شرایط رانندگی راحت در امتداد جاده های ساحلی ایده آل است. غروب پر جنب و جوش پرتقالی در تورگوترئیس که به خاطر مارینا و جشنواره سالانه موسیقی کلاسیک معروف است، در بهترین حالت خود در طول ماه های تابستان است.

4: دیگر استراحتگاه های محبوب تعطیلات اژه

چاناک‌قلعه نقطه توقف بسیاری در مسیر بازدید از میدان‌های جنگ تروی و گالیپولی است. ترک‌های شهرهای بزرگ ، چسمه را در شبه جزیره ازمیر دوست دارند. به غذاهای خاص، اسکله های تفریحی وسیع و فواره های تاریخی عثمانی که در سراسر استراحتگاه پراکنده شده اند فکر کنید. فوکا، یکی دیگر از مقصدهای محبوب ترک‌هایی که خانه‌های تابستانی دارند، استراحتگاهی کوچک اما لذت‌بخش است که به‌خاطر خانه‌های قدیمی یونانی و منطقه دریایی حفاظت‌شده برای راهبان شناخته می‌شود. شبه جزیره Datca در هیچ لیست توریستی دیده نمی شود، اما جذابیت و زیبایی منحصر به فردی دارد که از چند آسیاب بادی بازسازی شده خودنمایی می کند. روستاهای کوچک در این منطقه آن را به یک مقصد مهم برای تعطیلات رانندگی تبدیل کرده است.

5: منطقه فتحیه مدیترانه

منطقه خیره‌کننده فتحیه مکان‌های زیادی برای اقامت و کارهایی برای انجام دارد، از این رو برای همه از خانواده‌ها، زوج‌ها تا گروه‌های دوستان مناسب است. تفرجگاه‌های کوچک‌تر عبارتند از هیسارونو، کالیس، اواجیک و بریتانیا که تحت سلطه اولو دنیز هستند، در حالی که گشت‌وگذارهای روزانه اغلب به سمت خرابه‌های تلس، رستوران ماهی روستایی یاکاپارک، تنگه ساکلیکنت، مرداب آبی و دره پروانه‌ها انجام می‌شود.

فتحیه

با ورود به شهر فتحیه، مقبره آمینتاس، نمادی از فرهنگ باشکوه قرون قبل به شما خوشامد می گوید. جغرافیای فتحیه، که با شیب های بالا و پایین مشخص می شود، همچنین دارای رشته کوه های آهکی است. تابستان که در تاریخ تلمسوس نامیده می شود، بهترین زمان برای بازدید است که گردشگران از قایق رانی، پاراسلینگ و پاراگلایدر لذت می برند.

اولو دنیز، تفرجگاه مورد علاقه گردشگران بریتانیایی، دارای مکان هایی با زیبایی طبیعی است. از دره پروانه و تالاب آبی معروف ترکیه دیدن کنید. نام ترکی "Oludeniz" در ترجمه انگلیسی به معنای "دریای مرده" است که مربوط به سکون دریا است. یادداشت بردار؛ با این حال، چیزی در مورد اولودنیز مرده نیست. تپه‌های درخت کاج اطراف تالاب را احاطه کرده‌اند که به رنگ آبی سلطنتی عمیق و با شن‌های طلایی تزئین شده است.

فتحیه

6: ساحل ایزتوزو و دلتای رودخانه دالیان

ماسه های طلایی و گرم و آب های ملایم کم عمق ساحل ایزتوزو، آن را برای یک روز در ساحل عالی می کند. با این حال، چیزی که ساحل Iztuzu را خاص می کند، لاک پشت های دریایی "Caretta" هستند. این گونه لاک پشت در خطر انقراض، ترکیه را برانگیخت تا ساحل ایزتوزو را به عنوان منطقه حفاظت شده اعلام کند.

دلتای رودخانه دالیان در همین نزدیکی است و از جاذبه‌های معروف این منطقه می‌توان به مقبره‌های صخره‌ای لیسیایی که قدمت آن به 400 سال قبل از میلاد می‌رسد، اشاره کرد. گردشگران اغلب در حمام های درمانی در سلطانیه می پردازند و در گل و لای غنی از گوگرد حمام می کنند. ترکیبی از گوگرد و دمای بالا (تا 40 درجه سانتیگراد) باعث تسکین بیماری ها می شود و پوستی فوق العاده نرم به حمام می دهد.

7: کالکان لوکس و کاس جذاب

مسافران بریتانیایی که برخی از آنها خانه های تابستانی می خریدند، اغلب به کاس یا کالکان سرازیر می شوند. هر دو تفرجگاه ساحلی معمولی مدیترانه ای با خانه های سفید رنگ روی تپه های کوچک هستند که به بندر و قایق های ماهیگیری رنگارنگ منتهی می شوند. کالکان بیشتر یک مکان مجلل است، در حالی که مقبره های لیکیایی کاس و یک آمفی تئاتر کوچک جاذبه های اصلی هستند.

فروشگاه لوکس کالکان وضعیت خود را در امتداد ساحل باشکوه لیکیا که ساحل فیروزه ای نیز نامیده می شود حفظ کرده است. از پنج شنبه بازار کالکان دیدن کنید و غرفه ها را برای یافتن اقلام سوغاتی، صنایع دستی محلی، نساجی و محصولات غذایی جستجو کنید. همچنین برای رستوران های با کیفیت از شهر قدیمی دیدن کنید.

کاس مانند دیگر استراحتگاه ها سواحل زیادی ندارد. چیزی که آن را سرگرم کننده می کند، صخره های عمودی بلند برای ماجراجویی های شدید مانند توپ زنی، صخره نوردی و پاراگلایدر است. کاس، صندوق گنج پر از جواهرات باستان شناسی به خوبی حفظ شده مانند آنتی فلوس قدیمی، مقبره شیر و تئاتر هلنیستی تمیز و دوستانه است. این استراحتگاه که به ریشه های سنتی خود وفادار می ماند، اغلب علاقه مندان به ورزش های ماجراجویی را با پاراگلایدر، غواصی و توپ زنی جذب می کند.

8: منطقه آنتالیا

منطقه آنتالیا دارای استراحتگاه های جذاب بسیاری از جمله آلانیا جهانی، سیده تاریخی، کمر، پایتخت گلف بلک و مرکز شهر است. تفرجگاه کوچک کمر با هتل‌های جامع و سواحل طولانی وجود دارد. همچنین در صورت بازدید از کوه تهتالی، مکان ایده آلی برای اقامت است.

زمانی که مقصد ترکیه بود. پاتارا با روندهای سریع سفر سازگاری نداشت و به ندرت در هیچ بروشور اصلی سفر منتشر می شد. با این حال، اگر برای اقامت و زیرساخت های اولیه مشکلی ندارید، از خرابه های شهر پاتارا که متعلق به لیگ ایونی است دیدن کنید. ساحل شنی وسیع آن طولانی ترین ساحل ترکیه است. Xanthos و Letoon، دو سایت یونسکو در فاصله کمی قرار دارند. پاتارا، یک استراحتگاه کوچک و روستایی که توسط شرکت‌های اصلی بسته‌بندی تعطیلات نادیده گرفته می‌شود، به‌خاطر ساحل 16 کیلومتری و ویرانه‌های تاریخی‌اش که بیشتر در داخل آن واقع شده‌اند، مشهور است.

شهر آنتالیا رمانتیک ترین منطقه در ترکیه است که ترکیبی هماهنگ از طبیعت، تاریخ و معماری را به نمایش می گذارد. افسانه‌های شهری محلی می‌گویند خدایان و الهه‌هایی در آنتالیا زندگی می‌کردند و دیدن زیبایی بی‌نهایت مشخص‌کننده این مکان سخت نیست. خورشید طلایی و دریاهای لاجوردی زیباترین پس زمینه را برای خرابه های باستانی قابل توجهی مانند آسپندوس و کالیچی جذاب را فراهم می کند.

در اطراف آنتالیا کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد که اکثر آنها ارزان یا حتی رایگان هستند. مناظر بندرگاه قایق را تحسین کنید و از صید تازه ماهیگیر لذت ببرید، از مکان های تاریخی و باستان شناسی مانند مساجد، برج ساعت، آهی یوسف مسیدی و مناره ییولی دیدن کنید یا سوار قایق تفریحی شوید و چشم اندازهای دریای مدیترانه را با تور آنتالیا 3 شب و 4 روز تماشا کنید.

منطقه آنتالیا دارای استراحتگاه های جذاب بسیاری از جمله آلانیا جهانی، سیده تاریخی، کمر، پایتخت گلف بلک و مرکز شهر است

9: جنبه تاریخی

آخرین مورد در لیست استراحتگاه های ما در ترکیه، Side (تلفظ می شود see-deh)، در شبه جزیره ای با عرض تنها 300 متر و 800 متر یافت می شود. فضای کوچکی مملو از برخی از مهم‌ترین مکان‌های باستان‌شناسی تاریخ مانند تئاتر، آپولو، و معابد آرتمیس است. سازه‌های قدیمی یونانی و رومی به وفور یافت می‌شوند، اما هتل‌ها، استراحتگاه‌ها و بوتیک‌های مدرن و مجلل را نیز خواهید دید. آنها می گویند غذاهای دریایی تازه ترین در این استراحتگاه تعطیلات هستند، اما شما همیشه می توانید برای خودتان پیدا کنید!

مشاوره و رزرو