در سال 2024 کجا در پاتایا باید بمانید؟

جاذبه های گردشگری پاتایا تایلند 11 اردیبهشت ، 1403 10 دقیقه

پاتایا یک مقصد بسیار محبوب برای افرادی است که خواهان بهترین طبیعت عجیب و غریب و سبک زندگی نسبتا ارزان هستند.

اگر سفر به تور تایلند را انتخاب کنید، مطمئناً از آن نهایت لذت را خواهید برد و در عین حال درباره تاریخ هیجان انگیز تور پاتایا بیشتر بدانید، غذای خوب بخورید، فرهنگ این کشور را تجربه کنید.

به سادگی چیزی برای همه سنین و علایق در پاتایا وجود دارد و این دلیل بزرگی است که گردشگران از سراسر جهان در طول زندگی خود بارها و بارها به اینجا بیایند. در اینجا همه چیزهایی را که لازم است در مورد بهترین مناطق و هتل ها برای کسانی که قصد سفر به اینجا را دارند، بیابید.

  • ساحل پاتایا

ساحل پاتایا از بسیاری جهات مکان ایده آلی برای اقامت برای کسانی است که برای اولین بار از تور پاتایا بازدید می کنند، یا کسانی که به سادگی می خواهند به هر چیزی که این منطقه ارائه می دهد نزدیک باشند. این منطقه نه تنها در مرکز قرار دارد، بلکه مملو از جاذبه‌ها و فعالیت‌های عالی، رستوران‌های خوشمزه و فروشگاه‌های شگفت‌انگیز است که می‌توانید به راحتی ساعت‌ها در اطراف آن قدم بزنید و از هر چیزی که می‌بینید و می‌شنوید لذت ببرید.

یکی از مزایای بزرگ ساحل پاتایا این است که واقعاً به ماشین یا وسایل حمل و نقل دیگر نیاز ندارید.

ساحل پاتایا همچنین بزرگترین مرکز خرید ساحلی آسیا با بیش از 350 فروشگاه برای خرید است . ایده آل برای روزهایی که احساس نمی کنید در ساحل یا کنار استخر هتل باشید. قیمت ها عالی است و همچنین می توانید در اینجا خوب بخورید و بنوشید.

در شب، مهمانی در بارها و مکان های بیرونی متعدد ادامه دارد. اما پاتایا همه چیز در مورد مهمانی و تفریح ​​نیست، در اینجا موزه ها، تئاترها و نمایشگاه های هنری را نیز خواهید دید. البته ساحل باورنکردنی که این منطقه به نام آن نامگذاری شده است - ساحل پاتایا - نیز جذابیت دارد.

  • هتل هالیدی این پاتایا | Holiday Inn Pattaya

در این هتل چهار ستاره، بلافاصله غافلگیر خواهید شد، زیرا هتل مانند یک واحه با دسترسی به طبیعت باورنکردنی است. در اینجا شما به راحتی در اتاق های بزرگ و زیبا با تخت های دوست داشتنی زندگی می کنید. طراحی به سبک کلاسیک با لمس مدرن است و در کل هتل نفوذ می کند که احساس مهمان نوازی و آرامش دارد.

پذیرش 24 ساعته باز است و همچنین یک رستوران واقعا خوب دارید که می توانید صبحانه، ناهار و شام را در آن بخورید.

برای کسانی که بعد از یک روز طولانی گشت و گذار و تجربه احساس خستگی می کنند، سفارش سرویس اتاق به اتاق نیز خوب است. شما منوی مخصوص به خود را برای این کار دارید، و این امکانات تا آخر شب وجود دارد.

اگر برای رزرو بلیط برای یک اجرا یا تجربه هیجان انگیز کمک می خواهید، پذیرش نیز می تواند در این امر به شما کمک کند. با کارکنان چند زبانه، وقتی اینجا می مانید، هیچ مشکلی وجود ندارد. شما همچنین می توانید یک نوشیدنی خوب در بار میل کنید که به دلیل ارائه نوشیدنی های خوب شناخته شده است.

هتل هالیدی این پاتایا یک استخر فوق العاده ارائه می دهد که در آن تضمین می شود که می توانید هر روز در آن استراحت کنید. همچنین می توانید تجربه های باورنکردنی آبگرم را در آبگرم کامل موجود در اینجا رزرو کنید. به خاطر داشته باشید که رزرو محبوب ترین درمان ها از مدتی قبل می تواند هوشمندانه باشد.

در سال 2024 کجا در پاتایا باید بمانید؟

  • ساحل جومتین | Jomtien

ساحل Jomtien یک شهر کوچک واقع در جنوب پاتایا است. اگرچه از نظر فنی بخشی از پاتایا نیستند، اما این دو به قدری به هم مرتبط هستند که عملاً یک شهرداری را تشکیل می دهند.

این یک مقصد توریستی محبوب است که به لطف ساحل زیبا و فضای آرام خود مسافرانی را از سراسر جهان جذب می کند. در اینجا می توانید از آفتاب و زندگی دریایی با فضایی آرام تر از ساحل پاتایا لذت ببرید.

بنابراین این منطقه برای کسانی که خواهان آرامش در طول سفر هستند، بسیار مناسب است، اما هنوز به تمام تجربیاتی که پاتایا به آن مشهور است نزدیک است.

ساحل Jomtien برای انواع گروه های مسافرتی مناسب است و چیزهای زیادی برای کشف در این منطقه وجود دارد. به عنوان مثال، یک بازار معروف وجود دارد که می توانید با قایق نیز از آن دیدن کنید، و البته ساحلی باورنکردنی که به راحتی می توانید رویاپردازی کنید و فقط یک روز کامل از خود لذت ببرید.

هتل گرند جومتین | Grand Jomtien Palace

این هتل لوکس چهار ستاره مطابق با استانداردهای مورد انتظار و بیشتر است. اتاق های زرق و برق دار به معنای واقعی کلمه دارای کیفیت هستند و مطمئناً در اینجا خواب خوبی خواهید داشت. تجمل چیزی است که روی آن شرط بندی می کنید و مطمئناً به آنچه رویای آن را دارید خواهید رسید.

این هتل دارای رستورانی است که در تمام طول روز و عصر غذاهای زیبا و خوب سرو می کند. سرویس اتاق را می توان تقریباً در تمام ساعات شبانه روز سفارش داد. اگر قبل از سحر از خواب بیدار شوید و گرسنه شوید عالی است.

شما همچنین می توانید در استخر دوست داشتنی هتل شنا کنید یا از فرصتی برای رزرو یک درمان اسپا که دوست دارید استفاده نکنید.

طیف وسیعی از درمان‌های آبگرم بسیار زیاد است و اغلب با قیمت بسیار مناسبی همراه با کارکنان خوبی که به خوبی از شما مراقبت می‌کنند، ارائه می‌شوند.

این هتل با موقعیت مکانی خوب خود در ساحل جومتین ، انتخاب مناسبی برای کسانی است که می‌خواهند به مکان‌های خوب برای بازدید نزدیک باشند، چه طبیعت و چه تجربیات فرهنگی. اگر این هتل را انتخاب کنید به سادگی چیزی را از دست نخواهید داد و هم برای خانواده های دارای کودکان و هم برای گروه های مسافرتی بزرگسالان عالی است.

  • واکینگ استریت

واکینگ استریت شناخته شده ترین محله پاتایا است. این منطقه اصلی توریستی برای اقامت زمانی است که در پاتایا هستید، عمدتاً به خاطر زندگی شبانه آن و بارها اشاره می‌کنند.در سال‌های اخیر تلاش‌هایی برای پاکسازی این منطقه انجام شده است، اما هنوز هم منطقه چراغ قرمز پاتایا محسوب می‌شود و آن را تنها برای بزرگسالان انتخاب می‌کند.

با این حال، چیزهای بیشتری برای دیدن و تجربه کردن در واکینگ استریت به جز سالن های ماساژ وجود دارد.

کسانی که در این منطقه زندگی می کنند نیز نباید معبد معروف و مفصل Wat Chai Mongkon را از دست بدهند که تاریخ پاتایا را بیشتر به شما می آموزد. این به خوبی ارزش بازدید را دارد و تجربه ای باورنکردنی خواهد بود، چه برنامه شما برای مهمانی رفتن به پاتایا باشد و چه صرفاً برای لذت بردن از تعطیلات آرام.

  • هتل بورلی پاتایا

اگر هتل های شیک و حرفه ای را دوست دارید، این گزینه مناسبی برای شماست که در طول اقامت خود در پاتایا به دنبال مکانی برای اقامت هستید. در این هتل چهار ستاره، شما به زیبایی در محیطی مدرن زندگی می کنید.

رستوران و باری در اینجا وجود دارد که غذاهای خوبی از تایلند و سایر نقاط جهان سرو می کند. ایده آل برای کسانی که عمدتا با کودکان کمی بزرگتر یا سایر بزرگسالان سفر می کنند.

این هتل همچنین دارای یک استخر خیره کننده است که نمی خواهید از دست بدهید، و همچنین مجموعه ای از درمان های اسپا برای همه علایق و خواسته ها. البته در صورت تمایل می توانید سرویس اتاق را نیز رزرو کنید یا از خدمات دربان هتل استفاده کنید که در رزرو بلیط های سرگرم کننده برای ماجراجویی های مختلف کمک می کند.

مهم نیست که چه چیزی را انتخاب می کنید، مطمئناً از انتخاب این هتل راضی خواهید بود. این مکان مورد علاقه بسیاری از بازدیدکنندگان است که در هر بازدیدی که از پاتایا دوست داشتنی انجام می دهند، اینجا را انتخاب می کنند.

  • کو لان | Coral Island

درست در طرف دیگر خلیج جزیره کو لان قرار دارد که متعلق به پاتایا است اما از بسیاری جهات شبیه دنیایی کاملا متفاوت است.

این جزیره با نام انگلیسی Coral Island نیز شناخته می شود و بهشتی است با سواحل بکر، فعالیت های ماجراجویی و همچنین غذاهای دریایی خوشمزه و بسیار تازه. اگر بخواهید تعطیلات خود را در این مکان باورنکردنی بگذرانید، نمی توانید این موارد را از دست بدهید.

کو لان کوچک است و تنها 5.6 ​​کیلومتر مربع وسعت دارد. اگر می خواهید بدون ازدحام گردشگران از سواحل و دریای پاتایا لذت ببرید، این مکان عالی برای اقامت است.

در اینجا می توانید آرام بنشینید، استراحت کنید و آفتاب بگیرید و از تعطیلات خود نهایت لذت را ببرید، بدون اینکه افراد دیگر مزاحم شما شوند. همچنین خواب خوب شبانه برای شما تضمین شده است، زیرا تقریباً هیچ صدایی در اواخر شب در خیابان های کو لان شنیده نمی شود.

  • سوئیت های رویال با دید ساحل

این هتل چهار ستاره دارای اتاق های دوست داشتنی، با تخت های بزرگ و راحت و حمام های فوق العاده است. با یک بوفه صبحانه بزرگ، می توانید اطمینان حاصل کنید که هر روز صبح سیر هستید و آماده پذیرایی از همه چیزهایی که پاتایا برای ارائه دارد.

شما همچنین می توانید در زمان شام و ناهار خوب غذا بخورید و یک نوشیدنی خوب در بار میل کنید. برای کسانی که می خواهند از آن در فضای باز لذت ببرند، بهتر است آن را به باغ دلپذیر هتل ببرند.

رویال بیچ ویو سوئیت دقیقا در کنار آب قرار دارد و به همین دلیل این امکان را به شما می دهد که هم در دریا و هم در استخر زیبای خود هتل شنا کنید.

این هتل برای هر کسی که می‌خواهد در طول اقامت خود در پاتایا راحت باشد، چه با کودکان، چه با بزرگسالان دیگر و یا حتی به تنهایی، کاملاً مناسب است.

پاتایا بیچ

  • ناکلوا | Naklua

ناکلوا محله ای است که در شمال ساحل پاتایا واقع شده است و این منطقه به دلیل داشتن بهترین سواحل در تمام پاتایا شناخته شده است. در اینجا می توانید به راحتی وقت خود را به شنا بگذرانید یا چرا از دیدنی های بسیاری که در اینجا هستند بازدید نکنید.

ناکلوا بهترین انتخاب برای خانواده هایی است که می خواهند در بهشت ​​زندگی کنند، اما البته برای دیگرانی که می خواهند در محیطی دلپذیر زندگی کنند نیز عالی است.  

ناکلوا برای کاوش با پای پیاده عالی است و می توانید تقریباً در هر جهتی قدم بزنید و به فعالیت ها و جاذبه هایی برسید که همه اعضای خانواده شما را مسحور و مجذوب خود می کند. از پارک‌های آبی گرفته تا باغ‌وحش‌های پرجنب‌وجوش، Naklua چیزی برای همه علایق و ترجیحات دارد.

  • هتل ال ک امرالد بیچ پاتایا| LK Emerald Beach

این یک هتل چهار ستاره شیک و در عین حال بسیار مقرون به صرفه در قلب ال ک امرلند است. در اینجا شما در محیطی آرام، با اتاق خواب های بزرگ و تازه وقت می گذرانید. این هتل همچنین دارای یک رستوران خوب و یک بار خوب است که در آن می توانید نوشیدنی بسیار خوبی داشته باشید.

اگر گرسنه چیزی خوب هستید، سرویس اتاق سفارش دهید، مطمئناً این هتل در مورد غذا و تنوع آن شما را ناامید نخواهد کرد.

این هتل همچنین یک استخر روباز باورنکردنی با نزدیکی به اقیانوس باورنکردنی ارائه می دهد. این برای هر کسی که می خواهد در طول اقامت خود در پایتخت بلغارستان کمی تجمل داشته باشد بدون نیاز به پرداخت بیش از حد ضروری است.

مشاوره و رزرو