6 رستوران زیر آبی در مالدیو که برای باور کردن باید دید؟

جاذبه های گردشگری مالدیو 29 شهریور ، 1403 6 دقیقه

رستوران‌های زیر آب در سطح جهانی کم هستند، اما در تور مالدیو داستان متفاوت است. اکنون تنها در مالدیو شش مکان زیرآبی خیره کننده وجود دارد . اقیانوس هند به سرعت در حال بالا بردن سطح تجربه های یک بار در زندگی است و با آن صحنه لذیذ آن به سرعت در حال تکامل است تا ویژگی های اضافی مانند مناظر جذاب، محیط غیرمعمول، و البته غذاهای درجه یک جهانی را در بر بگیرد. ناهار خوری در زیر آب به سرعت تبدیل به یکی از موارد مورد علاقه، لیست سفر یا تلاش ماه عسل مسافران مالدیو می شود.

زیرا مسافران دائماً در جستجوی تجربه های جدید بی نظیر برای ساختن خاطرات ماندگار هستند. دیگر نیازی نیست که یک غواص متخصص باشید تا با مشاهده کوسه ها، پرتوها، لاک پشت ها و انبوهی از ماهی های استوایی، راحت از سطح آب پایین بیایید و استراحت کنید. درعوض، صرف غذا در رستوران زیردریایی در یکی از این شش رستوران پر سر و صدا، با انعکاس نور مسحورکننده و حیات وحش پر جنب و جوش، نوید یک تجربه آرامش بخش در روز را می دهد. و در شب، یک رویداد ماورایی و جادویی که شاهد غروب زیر آب و دگرگونی زندگی در زیر امواج است، زمانی که ماهی های بزرگتر برای بازی بیرون می آیند. تصور کنید که در حال نوشیدن نوشیدنی با یک لاک پشت دریایی برای شرکت، مشاهده حرکت مارماهی موری در حین صرف شام یا لذت بردن از دسر با کوسه صخره‌ای در حال گردش... خیلی غیرعادی‌تر از این نیست. چه به دنبال انتخاب هر شش رستوران باشید و چه به دنبال انتخاب رستوران مورد علاقه خود برای قرار دادن در بالای لیست سفر خود هستید، ما همه آنچه را که باید در مورد این مکان های غذاخوری نمادین بدانید را خلاصه کرده ایم.

رستوران زیر دریا آیتاها | Ithaa Undersea Restaurant

آیتاها که در زبان مالدیویی به معنای مادر از مروارید است، یک رستوران زیر آب باورنکردنی است که در جزیره Rangali Conrad Maldives واقع شده است . این رستوران در ابتدا در آوریل 2005 افتتاح شد و اولین رستوران زیر آب در جهان بود. برای ورود به محل برگزاری، باید پنج متر زیر سطح اقیانوس، از یک پلکان مارپیچ پایین بیایید و به یک سازه زیر آب اکریلیک بروید. این طرح دارای یک سقف قوسی شفاف است که منظره پانورامای 270 درجه زیر آب از بستر اقیانوس، باغ های مرجانی و حیات وحش اطراف را ارائه می دهد. دکوراسیون داخلی ساده و شیک است تا توجه را از محیط خیره کننده دور نکند.

Ithaa Undersea Restaurant

ظرفیت کل رستوران فقط 14 نفر است و یک مکان اختصاصی برای بزرگسالان است. می توانید مطمئن باشید که هر رزرو تجربه ای آرام و صمیمی را تضمین می کند. هنگام بازدید، می توانید انتظار یک منوی ترکیبی از طعم های محلی را داشته باشید که با تأثیرات غربی بیشتر، البته با بهترین ... ها و کوکتل ها همراه شده است. در ناهار از منوی چهار غذایی لذت می برید و در شام از یک غذای 7 غذای فوق العاده لذت می برید. رستوران همچنین هر روز برای یک ساعت کوکتل صبحگاهی قبل از ناهار در ساعت 11:00 صبح برای کسانی که نمی توانند از فضای منحصر به فرد و نمایش همیشه در حال تغییر زیر آب سیر شوند باز است. به دلیل اندازه شخصی اش، Ithaa همچنین یک گزینه عالی برای تجربه های ناهار خوری خصوصی، عروسی ها و مناسبت های خاص جشن است - البته رزرو قبلی لازم است.

نکته جالب: قبل از ورود به رستوران به شما دستور داده می شود که کفش های خود را در بیاورید و با پای برهنه یا جوراب وارد شوید.

کنراد مالدیو جزیره رانگالی آتول آری جنوبی | Conrad Maldives

در جزیره کنراد مالدیو رانگالی می‌توانید انتظار یک تجربه لوکس بی‌نظیر را با اقامت در مجموعه‌ای از سوئیت‌ها و ویلاهای آبی یا ساحلی داشته باشید. این اقامتگاه دارای ویژگی های باورنکردنی از جمله دسترسی مستقیم به اقیانوس، استخرهای بی نهایت خصوصی و اتاق های اسپای شخصی است. این استراحتگاه همچنین خانه موراکا، اولین اقامتگاه زیردریایی جهان، برای تجربه‌ای بی‌نظیر در زیر آب، و مکانی ایده‌آل برای خواب غوطه‌ور در دنیای زیردریایی است. وقتی در Ithaa غذا نمی‌خورید، می‌توانید منتظر کاوش در 11 مکان غذاخوری دیگر در سطح جهانی، از جمله اولین رستوران زیرزمینی انبار  نوشیدنی مجمع‌الجزایر باشید.

Conrad Maldives

دریا | SEA

دریا در شش متری زیر سطح آب، در ویلاهای Anantara Kihavah Maldives واقع شده است . این رستوران که در سال 2010 افتتاح شد، به عنوان اولین رستوران زیر آب در جهان با انبار ... برنده جوایز خود شناخته شده است. در اینجا می توانید بیش از 100 سال تاریخ ... سازی را با حدود 450 برچسب انتخاب کنید که نماینده 24 کشور در سراسر جهان است. این رستوران به شکل هشت ضلعی ساخته شده است و فضایی کوچک اما آرام را ایجاد می کند که در مجموع تا 30 مهمان را در خود جای می دهد. همچنین یک مکان مناسب برای کودکان است، با منویی که فقط برای بچه ها طراحی شده است، بنابراین کل خانواده می توانند از این تجربه لیست سطلی با هم لذت ببرند.

دریا | SEA

فضای داخلی محیطی اثیری با سقف های آینه ای، دیوارها و ستون هایی ایجاد می کند که نور متحرک اقیانوس را در اطراف اتاق می تاباند. مبلمان و رومیزی ها مطابق با صخره های مرجانی اطراف طراحی شده اند تا به افزایش تجربه غوطه ور شدن غذاخوری کمک کنند. ناهار بین ظهر تا 2 بعد از ظهر سرو می شود و مهمانان شام می توانند از ساعت 18:30 تا 10:00 وارد دنیای زیر آب شوند. هنگامی که در داخل خانه هستید، می توانید منتظر چهار دوره از لذت های لذیذ باشید، که همگی در کنار چند جفت ... کاملاً هماهنگ شده سرو می شوند، اگر بخواهید افراط کنید. یا اگر خود را یک خبره  نوشیدنی می‌دانید، انبار  نوشیدنی زیر آب را می‌توان فقط برای شما برای یک تجربه مزه  نوشیدنی خصوصی باز کرد، فقط با نگهبان در استراحتگاه صحبت کنید تا قبل از بازدید با شخصی خود رزرو یا رزرو کنید. مدیر سفر برخلاف سایر رستوران‌های زیر آب، SEA صبحانه‌ای را نیز ارائه می‌دهد که فقط در صورت درخواست در دسترس است، که در آن می‌توانید یک وعده شامپاین چهار وعده‌ای را صرف کنید تا روز خود را با پرواز شروع کنید.

ویلاهابا آتول آنانتارا کیهاواه | Anantara Kihavah Maldives Villas

ویلاهای آنانتارا کیهاوا مالدیو  در جزیره ای خصوصی در داخل یک ذخیره گاه زیبای زیست کره یونسکو واقع شده است. این اقامتگاه مظهر زندگی مجلل پابرهنه را ارائه می دهد، زیرا شما از اقامت در ویلاهای ساحلی یا بالای آب لذت می برید. رستوران SEA بخشی از چهار مجموعه ای از تجربیات آشپزی است که می توانید در استراحتگاه با همراهی FIRE، SALT و SKY لذت ببرید، و این تازه شروع رویدادهای غذاخوری است. در مجموع، میهمانان می‌توانند تا هفت مکان منحصربه‌فرد را کاوش کنند و همچنین درخواست غذاخوری خصوصی در ویلا یا مقصد در اطراف استراحتگاه در برخی مکان‌های دیدنی کنند.

ویلاهابا آتول آنانتارا کیهاواه | Anantara Kihavah Maldives Villas

سابسیکس | Subsix

این مکان باورنکردنی در 500 متری ساحل جزایر خصوصی نیاما قرار دارد و با قایق 15 دقیقه ای از جزیره می توانید به آن برسید. بدون شک فضای داخلی این مکان شما را شگفت زده می کند. لوسترهای مرجانی انتزاعی، سطوح آینه ای، صندلی های مرجانی، نوار الهام گرفته از صدف و سقف پوشیده از صدف مطمئناً هنگام پایین آمدن از پله های سه طبقه به بستر اقیانوس، شما را از بین می برد. این به همان اندازه به شنا کردن در کنار جانوران دریایی نزدیک است که بدون استفاده از غواصی یا یک جفت باله می توانید انجام دهید.

رستوران زیر آب ساب سیکس برای اولین بار در سال 2012 افتتاح شد. این مکان بازیگوشی است که همه چیز از صبحانه شامپاین و مهمانی های هفتگی درخشنده گرفته تا ناهار زیر آب و مزه کردن شراب فریبنده را ارائه می دهد. غذای عصر مقصد و صبحانه خصوصی در صورت درخواست و همچنین هر رویداد جشن دیگری که می خواهید در رستوران برگزار کنید در دسترس است. هنگام ناهار، کودکان می توانند هیجان این ماجراجویی زیر آب را تجربه کنند و می توانند غذای خود را از یک منوی مناسب برای کودکان انتخاب کنند. با نزدیک شدن به عصر، رستوران حال و هوای متفاوتی به خود می گیرد و دو بار در هفته میزبان مهمانی های درخشان می شود، مخصوص بزرگسالان، با نوشیدنی های خیره کننده در جلوی تئاتر زیر آب که با موسیقی متن دی جی ساکن همراه است.

سابسیکس

جزایر خصوصی نیاما مالدیو - آتول دالو | Niyama

جزایر خصوصی نیاما مالدیو که در دو جزیره بازی و خنکی گسترده شده است، هر آنچه را که در فرار از مالدیو به دنبال آن هستید ارائه می دهد. محیطی شبیه بهشت، انبوهی از تجملات، سطح بالایی از حریم خصوصی و مجموعه ای از تجربیات بی نظیر. گزینه‌های غذاخوری به تنهایی ماجراجویی را زنده می‌کنند، از شما دعوت می‌کنند تا غذای معلق روی آب پر زرق و برق، غوطه‌ور در زیر آب، استراحت در ساحل، بالای درختان یا عاشقانه در کنار آتش بخورید. با نه رستوران کاملاً منحصربفرد و تجربه غذاخوری در مقصد در مجموع، شما مطمئناً از غذاهای خوشمزه لذت خواهید برد.

Niyama

منبع: تور ارزان مالدیو

مشاوره و رزرو