بهترین مکان ها برای زندگی در دبی در سال 2024

جاذبه های گردشگری دبی 26 اردیبهشت ، 1403 11 دقیقه

تور دبی بدون شک یکی از پرطرفدارترین مکان ها برای زندگی مهاجران است. دبی که زمانی در حال رشد بود، اکنون یکی از مجلل‌ترین و جذاب‌ترین مکان‌ها است که بسته‌های پاداش جذابی را به استعدادهای برتر در معماری، رسانه، و امور مالی و سایر مشاغل ارائه می‌دهد. با هوای گرم در تمام طول سال، دومین مرکز خرید بزرگ با پیست اسکیت روی یخ خود، و چیزی که مردم بیشتر دوست دارند: بدون مالیات بر درآمد!

مهاجرت به دبی می تواند یک تجربه هیجان انگیز باشد، با این حال، انتخاب بهترین مکان برای زندگی در دبی و اینکه چه چیزی را باید جستجو کرد کار آسانی نیست. در مقاله امروز، ما محبوب ترین مناطق مهاجرتی دبی را بررسی می کنیم، قیمت های تقریبی آپارتمان (یا ویلا) را به اشتراک می گذاریم و در مورد دبی و بازار اجاره آن به طور کلی صحبت می کنیم.

آنچه باید درباره دبی بدانید

دبی یکی از شش کشور امارات متحده عربی است. امارات متحده عربی رتبه سوم را در شاخص ایمنی 2020 در اواسط سال به خود اختصاص داد و کل کشور را به مکانی امن برای سفر و نقل مکان به ویژه برای خانواده ها تبدیل کرد.

دبی همچنین از همه امارات نسبت به سبک زندگی غربی متحمل ترین است،

وقتی صحبت از اجاره یک مکان به میان می آید، در دبی، قیمت ها به صورت سالانه ذکر می شود و برای یک سال پیش پرداخت و گاهی اوقات هر سه ماه یکبار پیش پرداخت لازم است. ممکن است امکان مذاکره با صاحبخانه خود در مورد گزینه های پرداخت وجود داشته باشد، اما همانطور که در بالا به عنوان یک قاعده کلی گفته شد، انتظار می رود پرداخت ها انجام شود. در صورتی که بخواهید از خدمات آنها استفاده کنید، ممکن است هزینه های نماینده نیز در نظر گرفته شود.

دبی به دلیل ترافیک وحشتناک صبح و عصر خود بدنام است. راهبندان معمولاً از شارجه به سمت دبی می‌روند و عصرها برعکس می‌شوند. این به دلیل اجاره ارزان تر در امارات شارجه است. بنابراین، قبل از انتخاب اقامتگاه دبی، بررسی کنید که کجا کار می‌کنید، بچه‌هایتان کجا ممکن است به مدرسه بروند، و واقعاً آن را به یک عامل تعیین‌کننده در انتخاب خود تبدیل کنید، زیرا ترافیک می‌تواند روحیه خوب فرد را به راحتی خراب کند.

بهترین مکان ها برای زندگی در دبی برای مهاجران چیست؟

محله های مهاجرتی زیادی وجود دارد که می توانید از بین آنها برای زندگی در دبی انتخاب کنید. لیست زیر 5 بهترین مکان برای زندگی در دبی را برای مهاجران ارائه می دهد.

  • دیره

محله دیره که اغلب به آن مرکز شهر دبی نیز گفته می شود، منطقه ای است که به عنوان مرکز شهر دبی در نظر گرفته می شود. این ادامه شهر قدیمی است، اما مدرن تر. دیره به طور سنتی مرکز تجاری دبی بوده است، اما جایگاه خود را به سایر مراکز مالی و تجاری تازه ساخته شده در شهر مانند Business Bay از دست داده است. دیره همچنین در نزدیکی فرودگاه بین المللی دبی و شارجه، امارات دیگر قرار دارد. علاوه بر این، دیره گزینه‌های خرید و غذاخوری زیادی دارد، با اتصال مترو عالی به سایر بخش‌های اصلی دبی، و آنچه برای برخی مهم است، قیمت‌های اجاره کاملا مقرون به صرفه است، یعنی برای دبی.

 محله دیره که اغلب به آن مرکز شهر دبی نیز گفته می شود

میانگین قیمت اجاره:

25000 درهم در سال برای یک آپارتمان استودیویی

60000 درهم در سال آپارتمان 2 خوابه

  • دبیمارینا

دبی مارینا، یکی از بهترین مکان‌ها برای زندگی در دبی، مکانی کنار دریا است که رستوران‌ها، بارها و کلوب‌های زیادی برای انتخاب دارد. این منطقه ترکیبی از یک منطقه تجاری و مسکونی با ساختمان های بلند است. مارینا ساخته دست بشر ظاهر و احساسی مدرن دارد و محل زندگی مهاجران ثروتمندتری است. علاوه بر اینکه در مرکز غذاخوری و سرگرمی قرار دارید، می‌توانید از پیاده‌روی ، دویدن یا حتی دوچرخه‌سواری ، لذت ببرید. دبی مارینا با یک پیاده روی کوتاه از ساحل، یک مجتمع تجاری و تفریحی با ساحل شنی و گزینه‌های غذاخوری در فضای باز مکان عالی است و دبی مارینا مال که میزبان همه نام‌های تجاری قابل تصور است، مکانی برای کسانی است که به دنبال یک سبک زندگی شیک و راحت هستند.

متوسط ​​قیمت اجاره:

40000 درهم در سال برای یک آپارتمان استودیویی

60000 درهم در سال برای یک آپارتمان 1 خوابه

80000 درهم در سال آپارتمان 2 خوابه

دبی مارینا، یکی از بهترین مکان‌ها برای زندگی در دبی، مکانی کنار دریا است که رستوران‌ها، بارها و کلوب‌های زیادی برای انتخاب دارد

  • مزارع عربی

Arabian Ranches یک منطقه مسکونی سرپوشیده باکلاس با کلوپ ها و فعالیت های فراوان در داخل است. Arabian Ranches که در فاصله کوتاهی از شهر دبی قرار دارد، محله مسکونی مجلل با مضمون بیابانی با ویلا، باشگاه گلف، باشگاه چوگان، مدارس، اسپا، مرکز خرید، و رستوران است. این مکان برای خانواده ها ترجیح داده می شود زیرا صلح و آرامش و لذت را ارائه می دهد.

میانگین قیمت اجاره:

110000 درهم در سال برای ویلای 2 خوابه

130000 درهم در سال برای ویلای 3 خوابه

مزارع عربی

  • میردیف

در نزدیکی فرودگاه، زندگی در میردیف می تواند سر و صدا شود و شاید این بزرگترین نقطه ضعف این محله حومه شهر باشد. میردیف که زمانی منطقه ای دوردست به حساب می آمد، اکنون یکی از بهترین مکان ها برای زندگی است زیرا به خوبی به دبی قدیمی متصل است و به ویژه در بین مهاجرانی که در آن منطقه کار می کنند محبوبیت دارد. میردیف همچنین نزدیک به فستیوال سیتی دبی است که دارای یک مرکز خرید عظیم، یک نمایش تماشایی آب و نور و یک زمین گلف زیبا است. در میردیف می‌توانید یک آپارتمان یا یک ویلای زیبا، گاهی اوقات با استخر کوچک اجاره کنید تا بعد از یک روز کاری سخت در کنار آن استراحت کنید. این منطقه مقرون به صرفه تر برای افرادی است که به دنبال زندگی در ویلا با باغ هستند. مراکز خرید زیادی در آنجا قرار دارند، بنابراین راحتی زندگی روزمره در میردیف مشکلی ندارد. در آخر هفته، ساکنان اغلب از بسیاری از پارک های منطقه، به ویژه پارک مشریف بازدید می کنند.

میانگین قیمت اجاره:

65000 درهم در سال برای آپارتمان 2 خوابه

70000 درهم در سال برای ویلای 2 خوابه

90000 درهم در سال برای ویلای 3 خوابه

میردیف

  • البرشا

البرشا یکی از ساختمان‌های مسکونی جدیدتر است و در غرب دبی واقع شده است و در نزدیکی دبی مارینا قرار دارد و قیمت‌های اجاره کمی کمتر از آن منطقه است. همچنین 25 دقیقه با ماشین تا فرودگاه و 5 دقیقه با ماشین تا منطقه مسکونی و هتل معروف پالم جمیرا فاصله دارد. آل براش که بارشا نیز نامیده می شود، به دلیل اینکه خانه اتودروم دبی و دارای مرکز خرید امارات مال و دارای تئاتر، سینما، پیست اسکی و صدها مغازه و رستوران است، شهرت دارد. در حالی که هنوز منطقه بسیار ارزانی برای زندگی نیست، قیمت های کمی بهتر از سایر مناطق مرکزی دبی ارائه می دهد.

میانگین قیمت اجاره:

40000 درهم در سال برای یک آپارتمان استودیویی

50000 درهم در سال برای یک آپارتمان 1 خوابه

65000 درهم در سال برای یک آپارتمان 2 خوابه

البرشا

بسیاری از مناطق مهاجرتی دیگر در دبی وجود دارد، اما اینها 5 مکان برتر ما برای زندگی در دبی هستند. در نهایت تخمین زده می شود که تقریباً 80 درصد جمعیت آن را مهاجران و کارگران خارجی تشکیل می دهند! درک هزینه کلی زندگی در دبی ، قوانین و آداب و رسوم خاص دبی، و همچنین شرایط ویزا در دبی ، همه اولین گام ها در سفر شما برای مهاجرت به آنجا هستند! برای جمع‌بندی، دبی مکانی فوق‌العاده برای زندگی مهاجران است، با تعداد زیادی مسکن و سرگرمی، و گزینه‌های مدرسه متناسب با نیازهای همه.

مشاوره و رزرو