استراحتگاه های جزیره وادهو Vaadhoo مالدیو

جاذبه های گردشگری مالدیو 21 اردیبهشت ، 1403 12 دقیقه

برای تجربه مهمان نوازی لوکس سفارشی و درجه یک در تور مالدیو آماده شوید، زیرا از اقامت خود در استراحتگاه های جزیره وادهو که ترکیبی از عناصر سنتی و گرمسیری مالدیو است لذت می برید. از استراحت در سکوی آفتابگیر منزوی گرفته تا غوطه ور شدن در استخر خود و لذت بردن از وقت خود در ویلاهای مجلل، امکانات رفاهی زیادی در این استراحتگاه ها وجود دارد. Adaaran Prestige Vadoo یکی از این تفرجگاه های نفیس است که به عنوان بهترین اقامتگاه ویلای آبی در جهان اعطا شده است و یک سالن حمام با کف شیشه ای و یک استخر شنای خصوصی ارائه می دهد.

اگر به دنبال گزینه‌های اقامتی مناسب برای زوج‌ها هستید، Adaaran Club Rannalhi یکی از بهترین استراحتگاه‌ها در جزیره وادهو | Vaadhoo مالدیو است که اقامتگاه‌های مجلل، حریم خصوصی صمیمی و مهمان‌نوازی درجه یک را ارائه می‌دهد. مسافرخانه Serene Blue Bowls و Nomadic Inn نیز لوکس‌ترین گزینه‌های اقامتی برای خانواده‌هایی هستند که به دنبال دروازه‌ای آرامش‌بخش هستند، زیرا آنها تجملاتی را در یک محیط طبیعی ارائه می‌دهند. اگر به دنبال یک تجربه زندگی سنتی تور ارزان مالدیو هستید، Rihiveli The Dream با معماری خیره کننده، غذاهای کلاس جهانی و مهمان نوازی گرم شما را به وجد خواهد آورد. بنابراین برای یک تعطیلات رویایی آماده شوید و از امکانات لوکس و سفارشی ارائه شده توسط این استراحتگاه های نمادین لذت ببرید.

  • آداران پرستیژ وادو | Adaaran Prestige Vadoo

این یک اقامتگاه مجلل جزیره وادهو مالدیو است که به عنوان ویلاهای آبی پیشرو در جهان اعطا شده است. در میان فضای سرسبز و گل‌های شکوفه‌ای قرار گرفته است که آن را مانند بهشتی بر روی زمین می‌نمایند.دارای پنجاه ویلا آبی است که از این تعداد شش ویلا از طراحی ژاپنی الهام گرفته شده است و لوکس منظمی را با سادگی شیک به نمایش می گذارند. در اینجا از انتخاب های آشپزی غافل خواهید شد زیرا بهترین رستوران های لوکس را دارد که می توانید غذاهای لذیذ و عجیب و غریب را امتحان کنید.

مکان: وادهو ، جزیره مرجانی جنوبی، مالدیو.

امکانات:  مرکز آبگرم، استخر، والیبال ساحلی، سالن بدنسازی، فروشگاه، بار.

آداران پرستیژ وادو | Adaaran Prestige Vadoo

  • آدارن کلاب در شهر کافو آتول، مالدیو | Adaaran Club Rannalhi

در بین بهترین تفریحگاه‌های جزیره آدارن کلاب در شهر کافو آتول، مالدیو به خاطر محیط آرام و معماری سنتی مالدیو شناخته شده است. این اقامتگاه دنج که در میان آب های تمیز و ماسه های سفید برفی، با گل های معطر و نخل های نارگیل احاطه شده است، مظهر تجمل و راحتی است. این جزیره در نوک جزیره مرجانی ماله جنوبی قرار دارد و به فرصت‌های غواصی و سواحل بکر دسترسی دارد. این خانه دارای خانه های ییلاقی بزرگ آبی است که دارای ویژگی های استوایی با طراحی مدرن است. این استراحتگاه با یک استخر شنا، قایق تفریحی لوکس و یک آبگرم فوق العاده از تمام خیالات شما فراتر می رود.

مکان: جزیره مرجانی جنوبی ماله (Kaafu) جزایر مالدیو

امکانات: مرکز رفلکسولوژی، صندلی های آفتابگیر، مینی رستوران، بار کوکتل، اتاق سیگار.

آدارن کلاب در شهر کافو آتول، مالدیو | Adaaran Club Rannalhi

  • هتل ریهیولی د دریم | Rihiveli The Dream

این یکی از معروف‌ترین تفریحگاه‌های جزیره وادهو مالدیو است که عناصر سنتی و مدرن را با هم ترکیب می‌کند تا تجربه اقامت منحصربه‌فردی را به بازدیدکنندگان ارائه دهد. اطراف آن را بهشت ​​دلفین‌ها، تالاب فیروزه‌ای و درختان نخل سرسبز احاطه کرده‌اند که آن را به مکانی بهشتی برای بازدیدکنندگان تبدیل می‌کند.رو به اتاق ها و ویلاهای رو به دریا با تراس خصوصی یا بالکن مشرف به اقیانوس هند است. همچنین دارای یک رستوران داخلی است که می توانید از خوشمزه ترین غذاهای مالدیویی لذت ببرید.

مکان: جزیره Mahaanaelhihuraa، مالدیو.

امکانات: اتاق ضیافت، آبگرم، خدمات خشکشویی، حمل و نقل فرودگاهی، اتاق مراقبه.

هتل ریهیولی د دریم | Rihiveli The Dream

  • هتل سنتارا راس فوشی ریزورت اند اسپا مالدیو | Centara Ras Fushi Resort

هتل سنتارا راس فوشی ریزورت که 20 دقیقه با فرودگاه بین‌المللی ولانا فاصله دارد، به داشتن چشم‌اندازهای بی‌نظیر از امواج نیلگون اقیانوس و فضای سرسبز معروف است. این اقامتگاه با ارائه زیبایی های استوایی طلسم کننده، یک استراحتگاه ویژه بزرگسالان است که بیشتر برای ماه عسل و زوج ها توصیه می شود.

مالدیو که به خاطر آب های شفاف لاجوردی، سواحل شنی سفید، زندگی زیر آب و ویلاهای مجلل روی آب شهرت دارد، مقصدی واقعا فراموش نشدنی است. ریزورت سنتارا راس فوشی که در جزیره‌ای بکر قرار دارد، «یک خلوتگاه مخصوص بزرگسالان است که با ماسه سفید خالص، زیبایی‌های استوایی و تالاب درخشان احاطه شده است. با انتخاب غذاهای خود در توچال، ذائقه خود را راضی کنید. در Oceans می‌توانید از بوفه‌های بین‌المللی و آسیایی لذت ببرید، در حالی که گوشت‌های کبابی خاورمیانه در Al Khaimah سرو می‌شود. غذاهای اصیل ایتالیایی در La Brezza ارائه می شود، در حالی که غذاهای خوشمزه تایلندی در Suan Bua موجود است. غروب آفتاب را با یک کوکتل در Viu Bar، Waves Pool Bar، Giraavaru Lobby Bar یا در آرامشی خالص غوطه ور شوید و در طول جلسات اسپا استراحت کنید. در ریزورت و اسپا Centara Ras Fushi از شکوه های طبیعی از کایاک سواری گرفته تا کاتاماران لذت ببرید.

هتل سنتارا راس فوشی ریزورت اند اسپا مالدیو | Centara Ras Fushi Resort

  • هتل نومادیک این | Nomadic Inn

اگر می‌خواهید در یک محیط طبیعی از لوکس بودن لذت ببرید، مسافرخانه نومادیک باید بهترین گزینه شما باشد. این یکی از بهترین استراحتگاه های جزیره Vaadhoo مالدیو است که دارای امکانات رفاهی و تفریحی گسترده است

هم ویلاها و هم سوئیت هایی را ارائه می دهد که به تمام امکانات مدرن مانند تخت کینگ سایز، دستگاه قهوه ساز و تهویه مطبوع مجهز هستند. همچنین دارای یک بار ساحلی است که می توانید با خوردن نوشیدنی های مورد علاقه خود تشنگی خود را رفع کنید. در اینجا می‌توانید جزیره‌ای فوق‌العاده لوکس با اتاق‌های مجلل، امکانات غذاخوری لذیذ، و جبهه‌های اقیانوسی آفتاب‌زده را تجربه کنید.

مکان: ساحل Bodu Magu Cornbe Thulusdhoo، 08040 Thulusdhoo، مالدیو.

امکانات رفاهی: سالن مشترک، پارکینگ خصوصی، آشپزخانه مشترک، خودپرداز، میز پذیرش 24 ساعته.

هتل سنتارا راس فوشی ریزورت اند اسپا مالدیو | Centara Ras Fushi Resort


  • هتل سای لاگون مالدیو | SAii Lagoon Maldives, Curio Collection by Hilton

استراحتگاه سای لاگون واقع در تالاب Emboodhoo، یک مقصد چند جزیره ای، یک استراحتگاه جزیره ای بدیع و الهام بخش همراه با بزرگترین مرکز سبک زندگی مالدیو - مارینا. در میان محیط گرمسیری احاطه شده توسط سواحل شنی سفید و اقیانوس هند اثیری از نزدیکی به طبیعت لذت ببرید. سفر آشپزی خود را با غذاهای مختلف از غذاهای مدیترانه ای در Miss Olive Oyl گرفته تا غذاهای تایلندی و ایتالیایی در Mr Tomyam با صدای امواج و نسیم گرم اقیانوس هند آغاز کنید. در مراکز تفریحی قدم بزنید و غذاهای هندی را در کباب و کوری امتحان کنید، غذاهای تایلندی در کین کائو تای بیسترو، چینی در Jiao Wu، غذاهای دریایی در وزارت خرچنگ، ژاپنی ها در Nihonbashi Blue و بسیاری رستوران های دیگر در Crossroads، یک پل عابر پیاده که هارد راک را به هم متصل می کند. هتل، مارینا و تالاب سای مملو از فعالیت‌های سرگرمی نامحدود با دسترسی منحصر به فرد به ساحل است. در بخشی از نوازش نهایی و یک سفر کامل رفاهی غرق شوید، حواس خود را با یک روش درمانی خاص جوان سازی کنید و اجازه دهید فضای آرامش و خوشبختی شما را فرا گیرد.

هتل سای لاگون مالدیو | SAii Lagoon Maldives, Curio Collection by Hilton

  • ولاسارو در شهر کافو آتول، مالدیو | Velassaru Maldives Resort

ولاسارو واقع در جزیره خیره کننده Velassaru، یکی از استراحتگاه های مجلل ساحلی با چشم اندازهای بی وقفه از اقیانوس هند است. از اقامتی راحت در ویلاها و خانه های ییلاقی به سبک امروزی که در باغ های استوایی قرار گرفته اند یا در امتداد ساحل یا روی آب نشسته اند، لذت ببرید. با غذاهای لذیذ در Vela برای غذاهای بین‌المللی، در Turquoise برای غذاهای قاره‌ای و آسیایی، در Etesian برای غذاهای آمریکایی لاتین لذت ببرید یا همچنین می‌توانید از تماشای تئاتر زنده از استادان سرآشپز لذت ببرید که مهارت‌های خود را در شعله Teppanyaki به نمایش می‌گذارند و سرو می‌کنند. لقمه های هیجان انگیز سوشی و ساشیمی با طعم های اصیل ژاپنی. در «چیل بار» یا «فن بار» کوکتل‌های استوایی میل کنید و در آفتاب طلایی که بر فراز آب‌های آبزی قرار دارد، لذت ببرید. ذهن، بدن و روح خود را با درمان‌های کلاسیک یا ماساژهای آرامش‌بخش در اسپا روی آب با چشم‌انداز بی‌وقفه از مناظر دریایی مالدیو تقویت کنید. خود را در فعالیت‌های آبی مختلف مانند اسکی روی آب، زانو‌برد، ماجراجویی با تیوپ سرگرم‌کننده، موشک آبی سی‌باب کایاگو، پاراسلینگ، ویک‌بوردینگ، کایاک سواری، قایقرانی با کاتاماران، موج سواری، کایاک‌های شفاف کف شیشه‌ای و غواصی سرگرم کنید.

ولاسارو در شهر کافو آتول، مالدیو | Velassaru Maldives Resort

مردم همچنین درباره مالدیو می پرسند

چگونه از مالدیو به جزیره Vaadhooبروید؟

جزیره Vaadhoo به خوبی به بقیه مالدیو متصل است. این شهر در هشت کیلومتری شهر ماله، پایتخت مالدیو قرار دارد. برای رسیدن به جزیره وادهو از مالدیو می توانید سوار یک قایق تندرو شوید که حدود پانزده دقیقه طول می کشد.

بهترین استراحتگاه های 5 ستاره جزیره وادهو کدامند؟

1. Adaaran Prestige Vadoo:  این یک استراحتگاه پنج ستاره است که پذیرایی عالی، غذای عالی، اقامتگاه مجلل و خدمات درجه یک را ارائه می دهد.

2. ریزورت و اسپا جزیره Gangehi، UHC Resort:  این یک اقامتگاه ایده آل برای کسانی است که به دنبال ترکیبی یکپارچه از حریم خصوصی و راحتی در طول سفر خود هستند.

3. OBLU by Atmosphere at Helengeli:  این استراحتگاه شادی آرام جزیره را با سبک معاصر ترکیب می کند تا یک تجربه اصیل تعطیلات جزیره مالدیو را به مهمانان ارائه دهد.

بهترین استراحتگاه های مجلل در نزدیکی جزیره Vaadhooمالدیو کدامند؟

1. Drift Thelu Veliga Retreat:  این یکی از بهترین استراحتگاه های جزیره وادهو مالدیو است که می توانید با موسیقی امواج در ویلاهای آبی آن بیدار شوید و از تماشای ستارگان از تراس خصوصی آن لذت ببرید. دارای بیست ویلای آبی و ده ویلا ساحلی که دارای تخت کینگ و کولر و کمد هستند.

2. Lily Beach Resort & Spa :  در میان آب آبی شفاف اقیانوس هند، Lily Beach Resort & Spa محبوب‌ترین استراحتگاه جزیره وادهو مالدیو است. این شهر به دلیل مهمان نوازی پنج ستاره، امکانات بسیار جذاب و تجملات سفارشی شناخته شده است.

3. Veligandu Island Resort & Spa:  این یک اقامتگاه عجیب و غریب است که توسط درختان نخل و سواحل شن پودری احاطه شده است و یک تجربه تعطیلات فراموش نشدنی را به مهمانان ارائه می دهد.

4. OBLU by Atmosphere at Helengeli:  این استراحتگاه که توسط فضای سبز سرسبز و سواحل شنی پودری احاطه شده است، به دلیل طراحی پر جنب و جوش، خنک و مد روز و مهمان نوازی عالی خود شناخته شده است.

استراحتگاه های معروف جزیره وادهو برای زوج ها کدامند؟

1. دارچین ویلوفوشی مالدیو:  این اقامتگاه که توسط یک تالاب، ساحل شنی طولانی و یک صخره خانه عالی احاطه شده است، یک اقامتگاه ایده آل برای زوج هایی است که به دنبال حفظ حریم خصوصی، سطح بالای مهمان نوازی و امکانات عالی هستند.

2. Diamonds Athuruga:  این یکی از بهترین استراحتگاه های زوج دوست در جزیره وادهو مالدیو است که ویلاهای آبی و خانه های ییلاقی ساحلی را برای اقامتی به یاد ماندنی با شریک زندگی خود ارائه می دهد.

3. Constance Halaveli:  این یک استراحتگاه عجیب و غریب است که در آن زوج ها می توانند از محیط جزیره خصوصی لذت ببرند، در اطراف ساحل شنی سفید قدم بزنند، در ایوان آفتاب خصوصی استراحت کنند و از طعم های مجلل در رستوران های آن لذت ببرند.

آیا مالدیو امن است؟

بله، مالدیو کاملاً امن است زیرا میزان جرم و جنایت بسیار پایین است و عناصر بدنام را در اینجا نخواهید یافت، اما باید از قدم زدن در مناطق تاریک و متروک خودداری کنید. هنگام خروج از هتل نیز باید مراقب وسایل شخصی خود باشید.

منبع : سفر ایمن

مشاوره و رزرو