بهترین جزایر مالدیو برای بازدید در سال 2024 کدامند؟

جاذبه های گردشگری مالدیو 18 اردیبهشت ، 1403 5 دقیقه

1. جزیره بیادو | Biyadhoo جزیره آرام بیادو که در جزیره مرجانی ماله جنوبی قرار دارد، توسط گروه معروف تاج هند مدیریت و متعلق به آن است. این جزیره فتوژنیک که در منطقه ای به مساحت حدود 10 هکتار گسترده شده است، به دلیل پوشش گیاهی غنی خود که شامل مزارع نارگیل، کلم، گوجه فرنگی، موز و انبه است، شناخته شده است. آب‌های درخشان این جزیره عجیب و غریب به مسافران تور مالدیو اجازه می‌دهد تا در انواع ورزش‌های آبی مانند غواصی، قایق‌رانی، موج سواری، قایقرانی و غواصی غواصی کنند.

بهترین جزایر مالدیو برای بازدید در سال 2024 کدامند؟

جزیره بیادو | Biyadhoo

2. جزیره آلیماتا | Alimata: جزیره آلیماتا واقع در جزیره مرجانی Vaavu، در حاشیه شرقی مالدیو، به دلیل تالاب‌های آبی آبی، استراحتگاه‌های آبگرم آرام، سواحل آفتاب‌گیر، ماساژهای آیورودا احیاکننده، و آب‌های نیلگونش مشهور است. یکی از جاذبه های ستاره ای این جزیره، اقامتگاه آبی مجلل آلیماتا است که گزینه های اقامتی لوکس را در ویلاهای زیبای روی آب و خانه های ییلاقی ساحلی به مسافران تور مالدیو ارزان ارائه می دهد. برخی از هیجان‌انگیزترین کارهایی که در جزیره آلیماتا می‌توان انجام داد، غواصی، غواصی، لذت بردن از ماساژ زوجین، و سفرهای کوتاه با قایق است.

جزیره آلیماتا | Alimata

3. جزیره اوتیمو | Utheemu: جزیره Utheemu که در بخش شمالی جزیره شناخته شده Haa Alif Atoll واقع شده است، به دلیل اهمیت تاریخی غنی خود در بین مسافران تور مالدیو قیمت مشهور است. در زمان های گذشته، این جزیره زیبا به عنوان محل سکونت سلطان محمد تاکوروفاانو، شخصیت افسانه ای که اعتقاد بر این است که مهاجمان پرتغالی را در قرن شانزدهم از اینجا بیرون رانده است، بوده است. جزیره Utheemu علاوه بر پناه دادن به امواج آبی زیبا و سواحل ماسه سفید درخشان، دارای مجموعه‌ای از مکان‌های میراثی است که محبوب‌ترین آنها Utheemu Ganduvaru است، یک قصر زیبا که از چوب ساخته شده است.

جزیره اوتیمو | Utheemu

4. جزیره فیدو | fido :  جزیره فیدو زمانی شکل گرفت که ساکنان محلی جزیره گان در طول تهاجم بریتانیا به اینجا سکونت دادند، زمانی که گان باید به یک پایگاه هوایی مهم تبدیل می شد. خیابان های سرسبز و بلوک های تنگ در این جزیره، آن را بهترین مکان برای کشف سبک زندگی سنتی مالدیو می کند. زمانی که اینجا هستید، می‌توانید از زمان خود برای قدم زدن در مسیرهای آرام و طعم غذاهای دریایی خوش طعم استفاده کنید.

جزیره فیدو | fido

5. جزیره تولوستهو |  Thulusdhoo:  جزیره تولوستهو که حال و هوای معمولی کارائیب را به جریان می‌اندازد، یکی از کمترین کشف‌شده‌ترین جزایر مالدیو است که با تنه‌های غول‌پیکر نارگیل پوشیده شده است که از زیر کف‌های شنی گیاهی دارند. سواحل زیبای این جزیره با وجود باربیکیو غذاهای دریایی زنده روی آنها، این وعده را می دهند که لذت واقعی را به چشمان شما ارائه دهند. گردشگرانی که از جزیره مسحور کننده تولوستهو بازدید می کنند معمولاً زمان خود را با فعالیت های آبی هیجان انگیز مانند ماهیگیری، موج سواری، شنا و قایق سواری می گذرانند. شما همچنین می توانید از شب های باربیکیو غذاهای دریایی لذت ببرید و زمانی که در این جزیره هستید به سفرهای گشت و گذار در ساحل شنی بروید.

جزیره تولوستهو |  Thulusdhoo

6. جزیره اوکولهاس |   Ukulhas: جزیره اوکولهاس که به عنوان تمیزترین جزیره کشور مالدیو در نظر گرفته می شود، زوج ها را برای یک ماه عسل به یاد ماندنی جذب می کند. این جزیره دلربا به دلیل فرهنگ غنی خود شناخته شده است که با تعامل با مردم محلی دوستدار این مکان به راحتی می توان آن را کشف کرد. این جزیره مملو از رستوران‌های طراز اول از جمله رستوران اولهوماتی و رترو رویال است، این جزیره بهترین مکان برای چشیدن غذاهای اصیل مالدیویی و غذاهای دریایی است.

جزیره اوکولهاس |   Ukulhas

مشاوره و رزرو