هزینه زندگی در دبی در سال 2024

جاذبه های گردشگری دبی 15 اردیبهشت ، 1403 5 دقیقه

سالانه ده ها میلیون گردشگر تور دبی برای دیدن مکان هایی مانند آسمان خراش برج خلیفه و جزایر دست ساز نخل جمیرا وارد امارات و شهر دبی می شوند.شهری مملو از هتل‌های مجلل، مراکز خرید ، اغلب به آن «زمین بازی ثروتمندان» می‌گویند.

در حالی که دبی شهری گران است، اما بیش از 2.5 میلیون مهاجر در این شهر 3.55 میلیون نفری زندگی می کنند. بسیاری از آنها ثروتمند هستند و به دلیل سبک زندگی مجلل، قوانین مهاجرپذیر و کمبود مالیات بر درآمد جذب شده اند. هزینه زندگی در دبی به شهرهای دیگر مانند سنگاپور و نیویورک نزدیک تر است. اما به طور متوسط، دبی مقرون به صرفه تر از همتایان خود است. محل زندگی و علایق شما نیز به تعیین میزان مقرون به صرفه بودن دبی برای شما کمک می کند.

این راهنمای هزینه های زندگی در دبی به شما کمک می کند تا در هزینه ها و انتظارات در این شهر محبوب برای مهاجران پیمایش کنید. تمامی قیمت ها به درهم امارات متحده عربی (AED) به دلار آمریکا تبدیل شده است. داده های مربوط به هزینه زندگی در دبی از Numbeo می آید. این قیمت ها از فوریه 2023 به روز بودند.

آیا دبی گران است؟

آیا دبی گران است؟

آره. دبی در نظرسنجی مرسر در سال 2023 رتبه 18 را به خود اختصاص داد و شهرهایی با بالاترین هزینه زندگی در جهان را رتبه بندی کرد. با این حال، اگر یک تور دبی ۵ شب را در نظر دارید همچنان مقرون به صرفه تر از شهرهای معروف گران قیمت مانند سنگاپور، لندن و نیویورک است.

هزینه زندگی در دبی در مقابل شهر نیویورک

با وجود شهرت گران، هزینه زندگی دبی 35 درصد کمتر از شهر نیویورک است. طبق گفته Numbeo، اجاره بها در دبی به طور متوسط ​​51.4 درصد کمتر از Big Apple است. برای حفظ استاندارد زندگی در شهر نیویورک که هزینه ماهانه 8190 تا 10010 دلار است، در دبی به 4684 تا 5725 دلار نیاز دارید.

گران ترین و ارزان ترین محله ها برای زندگی در دبی کدامند؟

بیشتر دبی که امروز می بینیم در چند دهه گذشته با در نظر گرفتن زندگی لوکس ساخته شده است. مانند بسیاری از شهرها، زندگی در مرکز شهر دبی در میان آسمان خراش ها و سرگرمی ها هزینه بیشتری خواهد داشت. انتخاب یک محله قدیمی در خارج از مرکز شهر بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. در سرتاسر شهر، قراردادهای مستاجران معمولاً یک ساله است. در دبی رایج است که اجاره را به صورت فصلی پرداخت می کنند. برخی از صاحبخانه ها برای پرداخت اجاره سالیانه شما تنها در سه قسط تخفیف ارائه می دهند. در برخی موارد، صاحبخانه ممکن است اجاره کل سال را از قبل درخواست کند.

دبی جدید را با تور دبی لحظه آخری تجربه کنید

دبی جدید شامل اکثریت قریب به اتفاق دبی پر زرق و برق است که اکثر مردم امروز به آن فکر می کنند. آسمان‌خراش‌های سر به فلک کشیده، طراحی‌های آینده‌نگر و جزایر دست‌ساز نتیجه تحول چند دهه دبی است. اکثر این محله‌های گران قیمت از نظر قیمت مشابه هستند. متراژ آپارتمانی که به دنبال اجاره آن هستید تاثیر زیادی بر هزینه آن خواهد داشت.

یک آپارتمان یک خوابه در محله های نیو دبی می تواند به طور متوسط ​​بین 1575 تا 3700 دلار در ماه (18900 تا 44330 دلار در سال) باشد. یک آپارتمان سه خوابه می تواند به طور متوسط ​​از 4000 تا 6850 دلار در ماه (48100 تا 82100 دلار در سال) متغیر باشد. هر دو نوع آپارتمان ارزان تر از قیمت متوسطی هستند که در مرکز شهر نیویورک پیدا می کنید. اجاره یک ویلای مجزا و سه خوابه در جزایر معروف و منحصر به فرد پالم جمیرا به طور متوسط ​​156000 دلار در سال یا حدود 13000 دلار در ماه هزینه دارد.

گران ترین و ارزان ترین محله ها برای زندگی در دبی کدامند؟

گران ترین محله ها برای اجاره آپارتمان در دبی کجاست:

دبی مارینا: دبی مارینا یک سبک زندگی ساحلی بالا را ارائه می دهد. به دلیل قرار گرفتن در خط ساحلی، ساختمان‌های آپارتمانی چشم‌اندازهای ساحلی را فراهم می‌کنند. هنگام غروب، ساکنان در تفرجگاه درختان نخل قدم می زنند. بازدید از تفریحات شبانه، رستوران ها و مراکز خرید شیک این محله یک فعالیت معمولی است. زندگی در کنار سواحل زیبا و ریتز کارلتون قیمت بالایی دارد. با این حال، دبی مارینا یکی از محله های بسیار مورد توجه شهر است.

مرکز شهر دبی: زندگی در مرکز شهر دبی شما را دقیقاً در جایی قرار می دهد که دوست دارید. در واقع، شعار این محله « مرکز اکنون » است. با برج خلیفه، فواره های رقصنده و مرکز خرید دبی به عنوان همسایه، ساکنان مرکز شهر دبی برای زندگی مجلل و راحت شهری، حق بیمه پرداخت می کنند.

جزایر نخل جمیرا : جزایر معروف دست ساز دبی به شکل درخت نخل، دارای خاصیت ویژه و منحصر به فردی هستند. در پالم جمیرا، مونوریل دسترسی آسان از سرزمین اصلی به جزایر را فراهم می کند. علاوه بر ویلاها و آپارتمان های لوکس، این جزایر خانه هتل ها و استراحتگاه های سطح بالایی مانند آتلانتیس، پالم هستند.

جمیرا 1، 2 و 3 : جمیرا به معنای "زیبا" است. این محله ساحلی که در دهه 1960 ساخته شده است، درست در شمال غربی مرکز شهر و جنوب غربی دبی قدیم قرار دارد. در نزدیکی ساحل، جزایر جهانی قرار دارند که شبیه نقشه کره زمین هستند. این محله شامل ساحل کایت است که در آن کایت سواری و سایر ورزش های آبی غالب است. مجتمع عابر پیاده سیتی واک چند بلوک دورتر قرار دارد. در دهانه کانال آبی دبی، هتل مجلل معروف برج العرب جمیرا را خواهید دید - الهام گرفته از بادبان متحرک یک قایق سنتی .

ارتفاعات البرشا: در داخل کشور از پالم جمیرا، محله های مرتفع البرشا و ارتفاعات برشا هستند. در اینجا، مرکز خرید امارات را خواهید یافت. این مکان که به عنوان یک "تکرارگاه خرید" شناخته می شود، مجموعه معروف اسکی سرپوشیده اسکی دبی را در خود جای داده است. شما به راحتی می توانید غذاهای سراسر جهان را پیدا کنید. اگر فضای باز را ترجیح می دهید، پارک حوض بارشا نیز در آن قرار دارد.

Al Quoz 1، 2، 3 و 4: بخش آرام و مسکونی محله هنری Al Quoz به 4 بخش تقسیم شده است. مناطق جنوب بیشتر صنعتی هستند و برخی از ساختمان ها به گالری های هنری و فضای اداری راه اندازی تبدیل شده اند. این به ایجاد یک صحنه هنری پر رونق و هجوم مغازه های مستقل کمک کرده است. با دو ایستگاه مترو در نزدیکی و مرکز شهر کمی فراتر، Al Quoz برای کسانی که می‌خواهند نزدیک به فعالیت باشند، اما نه در وسط آن، ایده‌آل است.

ماشین دبی

دبی قدیم

مقرون به صرفه ترین منطقه شهر دبی قدیم است. در شمال شرقی مرکز شهر، دبی قدیم قدیمی‌ترین محله‌ها و ساختمان‌های شهر را در بر می‌گیرد که همگی کناره‌های نهر دبی را در آغوش گرفته‌اند. دور از آسمان‌خراش‌ها، دبی قدیم هنوز جامعه‌ای چندفرهنگی با کافه‌ها، مراکز خرید، ایستگاه‌های مترو و مدارس بین‌المللی ارائه می‌کند. از نهر فاصله بگیرید و وارد پیچ ​​و خم خیابان‌های باریک می‌شوید که در آن «سوق‌ها» یا مغازه‌ها و بازارهای بی‌شماری، از ادویه تا منسوجات و جواهرات می‌فروشند. فرودگاه بین المللی دبی و شهر جشنواره دبی هر دو به راحتی در نزدیکی هستند.

اجاره در دبی قدیم بیش از 50 درصد کمتر از دبی جدید است. یک آپارتمان یک خوابه در دبی قدیم می تواند به طور متوسط ​​از 885 تا 1175 دلار در ماه (10620 تا 14100 دلار در سال) متغیر باشد. یک آپارتمان سه خوابه می تواند به طور متوسط ​​از 1800 تا 2300 دلار در ماه (21320 تا 27560 دلار در سال) متغیر باشد. خانه های مجزا در محله های متراکم دبی قدیمی غیرعادی هستند.

محبوب ترین محله های قدیمی دبی برای مهاجران عبارتند از:

بر دبی: در ضلع غربی نهر دبی، بور دبی به معنای «سرزمین اصلی دبی» قرار دارد. از جمله محله تاریخی الفهیدی، بر دبی خانه موزه دبی و سایر بناهای تاریخی است. جمیرا درست در جنوب است.

دیره: دیره در سمت شمال شرقی نهر دبی، قدیمی ترین بندر دبی است. در این نقطه، محله ای پرطرفدار و چندفرهنگی است که با خلیج فارس و فرودگاه بین المللی دبی هم مرز است. علاوه بر این، بازار ادویه معروف دبی و بازار طلای دیره نیز در آن قرار دارد.

الکرامه: درست فراتر از قاب دبی 48 طبقه از فولاد طلایی آن، الکرامه یک محله عمدتا مسکونی است. در نتیجه دسترسی آسان به مترو، گزینه های غذایی بین المللی و خرید مقرون به صرفه، رونق می گیرد.

میانگین هزینه زندگی در دبی

  • هزینه های مسکن در دبی

اگر قصد دارید در شلوغی هیجان انگیز دبی زندگی کنید، برای پرداخت حق بیمه آماده شوید. اگر زندگی در یک ساختمان جدیدتر در نزدیکی گزینه های سرگرمی بیشتر برای شما مهم باشد، ممکن است دبی جدید ارزش این هزینه را داشته باشد.

اگر می‌خواهید مکانی آرام‌تر برای نامیدن خانه با فرهنگ محلی بیشتر داشته باشید، دبی قدیم ممکن است جذاب باشد. بیشتر ساختمان های دبی قدیمی کم ارتفاع هستند و چندین دهه قدمت دارند. بنابراین، آنها ارزان تر هستند. مناظر آپارتمان و امکانات رفاهی ممکن است فاقد یا قدیمی باشند، اما در نتیجه اجاره‌کنندگان در یکی از گران‌ترین شهرهای جهان صرفه‌جویی قابل توجهی در هزینه‌ها می‌کنند.

جوامع مسکونی برنامه ریزی شده را می توان در سرتاسر دبی یافت و قیمت ها می تواند بسیار متفاوت باشد. در یک جامعه محبوب، گزینه های اجاره از یک استودیو 420 فوت مربعی (39 متر مربع ) با کمی بیش از 700 دلار در ماه تا یک آپارتمان 2000 فوت مربعی (186 متر مربع) دو خوابه و دو حمام با حدود 3400 دلار در ماه متغیر است.

خانه مستقل؟ به داخل کشور نگاه کن

اگر امیدوارید در یک خانه مجزا در دبی (معروف به ویلا) زندگی کنید، ممکن است لازم باشد به مرکز شهر نگاه کنید. از آنجایی که مرکز شهر شلوغ است، آپارتمان ها در ساختمان های بلند سبک غالب مسکن هستند. درست مانند بسیاری از شهرها، حومه شهرها معمولاً فضای بیشتری را برای پول شما ارائه می دهند. در دبی، این امر مستلزم حرکت بیشتر در داخل به سمت صحرای قدره است.

در اینجا متوسط ​​قیمت های ماهانه ای است که می توانید انتظار داشته باشید برای هزینه های زندگی در دبی بپردازید:

مرکز شهر (شامل محله های جدید دبی)

  • اجاره آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر: 1679 تا 2052 دلار
  • اجاره آپارتمان سه خوابه در مرکز شهر: 3073 تا 3756 دلار

خارج از مرکز شهر (شامل محله های قدیمی دبی)

  • اجاره آپارتمان یک خوابه خارج از مرکز شهر: 963 تا 1178 دلار
  • اجاره آپارتمان سه خوابه خارج از مرکز شهر: 1892 تا 2313 دلار

خدمات آب و برق و هزینه های اینترنت در دبی:

امکانات: پایه (برق، گرمایش، سرمایش، آب، زباله) برای آپارتمان 915 فوت مربع (85 متر مربع): 165 تا 211 دلار

اینترنت (60 مگابیت در ثانیه یا بیشتر، داده نامحدود، کابل/ADSL): 88 تا 108 دلار

هزینه های غذا در دبی

هزینه های غذا در دبی

دبی به خاطر تنوع بی نظیر رستوران های باکیفیت و غذاهای بین المللی معروف است. اگر می‌خواهید از این مزیت استفاده کنید، انتظار داشته باشید که یک وعده غذایی سه وعده‌ای برای دو نفر در یک رستوران میان‌رده به طور متوسط ​​۷۳.۵۱ تا ۸۹.۸۵ دلار باشد.

همه غذاهای عالی در دبی گران نیستند. برای مثال، بسیاری از محله‌ها غذاهای ارزان و اصیل از سراسر جهان، از جمله غذاهای خیابانی، ارائه می‌دهند. می‌توانید همه چیز را از شاورما گرفته تا ماناکیش لبنانی و همچنین چت هندی را در غرفه‌های سراسر شهر پیدا کنید. به طور معمول، قیمت این غرفه ها کمتر از 9.80 تا 11.98 دلاری است که برای صرف غذا در یک رستوران ارزان قیمت صرف می کنید.

با وجود آب و هوای گرم بیابانی، فرهنگ قهوه در دبی بسیار رایج است. یک کاپوچینو در یکی از بسیاری از کافی شاپ های صنایع دستی به طور متوسط ​​4.79 تا 5.85 دلار برای شما هزینه خواهد داشت همتراز با شهر نیویورک.

پس از یک آخر هفته از طعم‌های شگفت‌انگیز رستوران دبی، ممکن است بخواهید در خانه آشپزی کنید. وقتی نوبت به صبحانه می رسد، انتظار داشته باشید یک دوجین تخم مرغ 3.00 تا 3.65 دلار و یک گالن (3.78 لیتر) شیر برای غلات شما 6.40 تا 7.82 دلار باشد.

برای شام، سعی کنید چیزی محلی درست کنید، مانند Al Machboos ، یک غذای سنتی اماراتی که آرام پز است. شما به 2.2 پوند (1 کیلوگرم) مرغ (8.10 دلار تا 9.90 دلار) و همان مقدار برنج سفید (1.90 دلار تا 2.35 دلار) و همچنین مقداری پیاز (0.90 تا 1.10 دلار در هر پوند / 0.45 کیلوگرم)، سیب زمینی (1.05 تا 1.05 دلار) نیاز دارید. 1.30 دلار)، گوجه فرنگی (1.55 دلار تا 1.90 دلار) و فلفل سبز و ادویه های مختلف که به راحتی در دسترس هستند. با 13.50 تا 16.55 دلار، می توانید به اندازه کافی آل مچبوس درست کنید تا برای روزها غذای باقی مانده داشته باشید یا با دوستان به اشتراک بگذارید. حتماً مقداری چاشنی زعتر برای نان و مقداری خرما در بازارهای محلی برای تمجید از غذا انتخاب کنید.

هزینه های سرگرمی در دبی

سرگرمی در دبی می تواند به همان اندازه که شما می خواهید ارزان یا گران قیمت باشد.

گزینه ها برای کسانی که مایل به صرف یک روز بیرون از خانه هستند بی پایان است. رفتن به بالای برج خلیفه (سطوح 125 و 124) با یکی از 57 آسانسور آن برای هر نفر حدود 50 تا 60 دلار هزینه دارد. برای رسیدن به بالاترین سالن، باید حدود 200 دلار بپردازید. اگر به دنبال نوع دیگری از هیجان هستید، از بین پارک‌های آبی و پارک‌های موضوعی متعدد دبی را انتخاب کنید . وقتی گرمای صحرا به شما می رسد، همیشه اسکی در فضای سرپوشیده و دیدار با پنگوئن ها در مرکز خرید دبی با 100 تا 110 دلار در روز وجود دارد. یکی دیگر از مهلت های داخلی، موزه آینده در ساختمان حلقه نقره ای خیره کننده آن با قیمت 40 تا 50 دلار است. البته، مراکز خرید همیشه برای خرید تقریبا نامحدودی در دسترس هستند.

یک روز صرفه جویانه در دبی می تواند شامل کاوش در تاریخ شهر در موزه الشینداغا و خانه عطر در امتداد نهر دبی باشد. قیمت بلیط حدود 14 دلار است. یا، با حدود 6 دلار در مورد زنان امارات در موزه زنان بدانید. اگر به دنبال چیزی مقرون به صرفه تر هستید، با مترو به سمت Jurmeirah بروید و روز را در ساحل Kite بگذرانید و در زیر نور آفتاب سرگرم شوید. پس از آن، به مرکز شهر بروید تا اجراهای طراحی شده فواره دبی را به صورت رایگان تماشا کنید.

زندگی شبانه در دبی

زندگی شبانه دبی به خاطر زرق و برق و زرق و برق - و قیمت های بالای آن مشهور است. الکل عمدتاً در هتل ها، رستوران ها و کلوپ های شبانه برای پذیرایی از گردشگران سرو می شود. یک آبجو وارداتی مانند کرونا 12 تا 14 دلار و 65 سنت قیمت دارد. قیمت کوکتل ها تقریباً دو برابر است، اما ساعات خوشی در روزهای هفته رایج است و تخفیف های قابل توجهی ارائه می دهد. دبی از تعلیق مالیات 30 درصدی خود بر شرکت های الکلی برای سال 2023 خبر داد که باید قیمت ها را کاهش دهد. از خودتان لذت ببرید، اما به خاطر داشته باشید که نوشیدن و مستی در مکان های عمومی خلاف قوانین امارات متحده عربی است. دشنام دادن عمومی و ابراز محبت نیز می تواند زمینه ای برای دستگیری و حتی تبعید باشد.

هزینه های حمل و نقل در دبی

هزینه های حمل و نقل در دبی

  • مترو

سیستم متروی دو خطی و بدون راننده دبی هم راهی کارآمد و هم مقرون به صرفه برای پیمایش در شهر است. خط قرمز به موازات اسکله امتداد دارد، در حالی که خط سبز محله‌های قدیمی دبی را در اطراف فرودگاه به هم متصل می‌کند. بازدیدکنندگان و ساکنان می توانند کارت هوشمند Nol قابل شارژ مجدد را برای استفاده در مترو و همچنین در تراموا ، تاکسی و اتوبوس های زمینی و آبی خریداری کنند . مجوزهای ماهانه موجود است. کرایه ها بر اساس تعداد هفت منطقه ای که در سفر خود از آن عبور می کنید تعیین می شود. با این حال، طبق گفته Numbeo، یک بلیط یک طرفه معمولاً به طور متوسط ​​​​1.30 تا 1.60 دلار هزینه دارد. بلیط ها در سه سطح نقره ای، زنانه و کودکانه و طلایی فروخته می شود. واگن‌های کلاس طلایی شامل کابین‌های جادار با صندلی‌هایی با راحتی بالا و چشم‌اندازهای استثنایی با قیمت بالاتر است.

  • اشتراک دوچرخه

اگر می‌خواهید در حین جابجایی کمی ورزش کنید، بخش دوچرخه Careem دبی را امتحان کنید. دوچرخه های سبز روشن مانند اکثر برنامه های اشتراک دوچرخه شهری در سراسر جهان کار می کنند. یک طرح عضویت سالانه حدود 115 دلار است و امکان سواری نامحدود 45 دقیقه در روز را فراهم می کند. عضویت روزانه حدود 6 دلار است و امکان سواری 45 دقیقه ای نامحدود در طول روز را فراهم می کند. دبی هر سال دوستدار دوچرخه می شود. در سال 2022، شهر برنامه‌های خود را برای ساختن 173 مایل (278 کیلومتر) مسیر دوچرخه‌سواری تا سال 2026 برای مجموع 509 مایل (819 کیلومتر) اعلام کرد .

  • تاکسی

در حالی که مسیرهای مترو و دوچرخه راحت هستند، اغلب برای آخرین مرحله سفر به تاکسی نیاز است - به خصوص در روزهای گرم دبی. یک تعرفه معمولی برای شروع یک سواری به طور متوسط ​​3.00 تا 3.65 دلار هزینه دارد. برای کیلومتر اول 0.85 تا 1.00 دلار از شما دریافت می شود. Uber و Careem شرکت‌های اشتراک‌گذاری سفر در دبی هستند، اما قیمت‌های آن‌ها با تاکسی‌ها برابری می‌کند.

  • مونوریل

برای یک سواری کمتر کاربردی اما لذت بخش، ساکنان می توانند روی مونوریل پالم جمیرا بپرند . این مسیر مرتفع سواران را حدود 3.4 مایل (5.5 کیلومتر) از ساحل سرزمین اصلی تا نوک جزایر پالم جمیرا می برد. متاسفانه به مترو وصل نمیشه. هزینه بلیط رفت و برگشت حدود 8.20 دلار است .

مونوریل

  • قایق ابرا

شاید بهترین راه برای سفر در مواقعی که می توانید از طریق آب باشد. هنگام عبور از کانال آبی دبی یا نهر دبی، از یک سواری سنتی ابرا (قایق چوبی) استفاده کنید که فقط حدود 0.30 دلار هزینه دارد. کارت Nol شما همچنین برای شما سوار اتوبوس آبی دبی مارینا می شود.

هزینه های تحصیل در دبی

البته با چنین جمعیت خارجی زیاد، جای تعجب نیست که دبی به دلیل تمرکز بالای مدارس خصوصی بین المللی نخبه شناخته شده است. بسیاری از موسسات برتر شهر از برنامه درسی بریتانیا پیروی می کنند و بنابراین از انگلیسی به عنوان زبان آموزشی استفاده می کنند. متوسط ​​هزینه یک مدرسه ابتدایی بین المللی در دبی برای یک کودک 10325 دلار تا 12620 دلار در سال است، در حالی که هزینه ماهانه یک پیش دبستانی (یا مهدکودک) خصوصی و تمام روز برای یک کودک 684 تا 836 دلار است.

هزینه های مراقبت های بهداشتی در دبی

طبق قانون، همه ساکنان دبی باید بیمه درمانی داشته باشند. در حالی که سیستم عمومی شهروندان اماراتی را پوشش می دهد، مهاجران و بازدیدکنندگان اینگونه نیستند. مهاجران فقط می توانند از طریق یک کارفرمای دبی واجد شرایط بیمه سلامت عمومی باشند - و فقط در صورتی که به طور قانونی در آنجا کار کنند. با این حال، بسیاری از مردم محلی برای پوشش بهتر بیمه خصوصی می خرند.

هزینه های سرگرمی در دبی

دبی بر کیفیت زندگی تمرکز دارد نه فقط زندگی لوکس

دبی همیشه خانه افراد پر زرق و برق و کسانی است که به دنبال حداکثر ثروت هستند. اما یک تغییر در حال وقوع است. در کنار هتل ها و کاندوهای جدید تلاشی برای بهبود کیفیت زندگی مردم دبی است.

هزینه زندگی در دبی بالا است، اما این هزینه در حال حاضر بیشتر از آپارتمان های سطح بالا برای مهاجران خرید می کند. گسترش مسیرهای دوچرخه سواری، حمل و نقل عمومی، خدمات بهداشتی و درمانی، و موزه ها به شهری که به دلیل بی خیالی بی خیال شهرت دارد عمق می بخشد. سرمایه گذاری در این امکانات نه تنها دبی را قابل زندگی تر می کند، بلکه آن را برای ساکنان طولانی مدت مقرون به صرفه تر می کند.

دبی در نقش خود به عنوان چهارراه جهان، در حال آزمایش و تأثیرگذاری بر سبک های جدید زندگی شهری بر روی دریا و شن است. دبی قدیمی هنوز خاستگاه فرهنگی خود را حفظ کرده است، در حالی که دبی جدید شروع به یافتن هویت خود کرده است. پس از دهه‌ها ساخت و ساز مداوم، ساکنان دبی تازه شروع به دیدن این هستند که چه اتفاقی می‌افتد وقتی کهنه و جدید واقعاً در کنار هم باشند. مهاجران بدون شک خواهان یک صندلی در ردیف جلو برای فصل بعدی دبی هستند.

برای رزرو ارزانترین تور دبی با کارشناسان آژانس مسافرتی سفر ایمن در ارتباط باشید

مشاوره و رزرو