زیباترین هتل های دبی در 2024

جاذبه های گردشگری دبی 20 اسفند ، 1402 8 دقیقه

در دبی همه چیز بزرگ، بزرگتر، زیباتر و زیباترین،لوکس و لوکس تر است این قطعا در مورد هتل ها نیز صدق می کند. اینجا واقعا تعطیلات رویایی خواهید داشت. زیباترین هتل های دبی را ببینید.

هتل ادرس بیچ ریزورت | Address Beach Resort

بیایید با مورد علاقه اکثر کارمندانمان در تور دبی شروع کنیم. آدرس استراحتگاه ساحلی . چرا این مورد علاقه است؟ به دلیل استخر بی نهایت در طبقه 75; این بلندترین استخر شنای بینهایت در جهان است. و بقیه هتل؟ دقیقا همان چیزی که از دبی انتظار دارید. لوکس بودن و انحصاری بودن

اگر یکی از همراهان شما (یا خودتان) از ارتفاع می ترسد، نیازی به تردید در انتخاب این هتل نیست. این هتل همچنین چندین استخر شنا را مستقیماً در ساحل ارائه می دهد. شما می توانید از بین استخر شنای مخصوص بزرگسالان و استخر کودکان با پارک آبپاش انتخاب کنید.

طبقه 75 بالاترین طبقه Address Beach Resort نیست. در طبقه 77 یک سالن استراحت خواهید دید. ایده آل برای کوکتل غروب آفتاب شما همچنین چندین رستوران برای غذاهای خوشمزه دارید. برای یک غذای گریل در ساحل، یک غذای مدیترانه ای یا یک عصرانه آرام در اغذیه فروشی رستوران بروید.

برای ورزش آماده اید؟ روی تردمیل با منظره جزیره نخل بدوید و سپس در سونا یا حمام بخار استراحت کنید. شما لازم نیست نگران بچه ها باشید. آنها در زمین بازی و در باشگاه کوچک سرگرم می شوند.

هتل ادرس بیچ ریزورت | Address Beach Resort

آتلانتیس پالم | Atlantis The Palm

تفریح ​​آبی در این «کاخ» عظیم در جزیره نخل تضمین شده است. آتلانتیس پالم بزرگترین و اگر از ما بپرسید، سرگرم کننده ترین پارک آبی در خاورمیانه است.

پارک آبی آکواونچر، سرسره‌های بی‌شماری را برای پیر و جوان، جویبارهای غرغرو برای کسانی که می‌خواهند راحت باشند، و همچنین برای جویندگان هیجان ارائه می‌دهد . و بهترین بخش این است؛ اگر در این هتل اقامت داشته باشید، هر روز دسترسی رایگان دارید! (به طور معمول شما روزانه حدود 90 یورو پرداخت می کنید)

در آتلانتیس نخل، علاوه بر این همه تماشای آبی، روی چه چیز دیگری می توانید حساب کنید؟ مکانی مستقیم در ساحل، آکواریومی با بیش از 65000 ماهی، امکانات متعدد برای پیر و جوان و انتخاب انواع اتاق ها.

آخرین موضوع ولی به همان اهمیت؛ با انتخاب 15 رستوران می توانید هر چقدر که می خواهید غذا بخورید. در مورد غذاهای آسیایی، غذاهای ایتالیایی، غذاهای خیابانی، برگرها یا بوفه بین المللی چطور؟ با پاهایتان در شن غذا می خورید؟ یک رستوران ساحلی نیز در آنجا خواهید یافت!

آتلانتیس پالم | Atlantis The Palm

هتل دبلیو پالم | W Dubai The Palm

عکس‌های W Dubai The Palm را ببینید و اگر از ما بپرسید اشاره‌ای به ایبیزا خواهید دید. و این ما را بسیار خوشحال می کند. این هتل باید در لیست ما از زیباترین هتل های دبی قرار می گرفت.

در این هتل شیک و فوق لوکس روی چه چیزی می توان حساب کرد؟ یک مجموعه استخر شنای زیبا مستقیماً در ساحل با منظره ای از افق دبی و تخت های آفتابی مجلل که در آن حریم خصوصی زیادی دارید. نهایت آرامش را می توان در سونا، حمام بخار یا در حین ماساژ به دست آورد. آیا ترجیح می دهید فعال باشید؟ یک اتاق تناسب اندام مد روز و گزینه هایی برای تنیس و اسکواش نیز موجود است.

لذیذها توجه داشته باشند؛ شما می توانید از بین تعداد انگشت شماری رستوران انتخاب کنید که هر کدام تخصص و طراحی خاص خود را دارند. آیا برای غذاهای ایتالیایی، غذاهای کره ای یا یک شب ژاپنی می روید؟

هتل دبلیو پالم | W Dubai The Palm

هتل آرمانی دبی | Armani Hotel Dubai

آیا شما عاشق مد، به خصوص عاشق آرمانی هستید؟ سپس هتل آرمانی دبی مکانی مناسب برای شماست . طراح مد آرمانی در طراحی این هتل شیک - چگونه می تواند باشد - نقش داشته است.

بالای سر؛ اینگونه می توانید این هتل زیبا را مشخص کنید. زیرا شما چنین انتخابی از رستوران ها دارید. غذاهای ژاپنی، غذاخوری عالی در محیطی شیک، کلاسیک اروپایی و غذاهای مدیترانه ای... تنوع زیادی دارد. همچنین ویژه؛ از یکی از رستوران ها منظره ای از آبنمای دبی دارید.

هتل آرمانی دبی در مرکز شهر دبی واقع شده است . این ساختمان در برج خلیفه ، بلندترین ساختمان جهان با 828 متر ارتفاع قرار دارد . نه، از ارتفاع نترسید. هتل در پای آن واقع شده است. این بدان معنی است که شما 1200 فروشگاه دبی مال را در دسترس دارید. به عنوان یک عاشق مد، می دانید با آن چه باید بکنید، درست است؟

هتل آرمانی دبی | Armani Hotel Dubai

هتل رویال میراژ قصر | One & Only Royal Mirage The Palace

ظرافت عربی و انحصار دبی; اگر از ما بخواهید، One & Only Royal Mirage The Palace بهترین های هر دو جهان را ارائه می دهد . این هتل زیبا در دبی شما را به یک تعطیلات آرام در زیر نور آفتاب دعوت می کند.

در اینجا می توانید به لطف یک باغ بزرگ با دو استخر شنا، فواره ها، طاق ها و سایر جزئیات عربی، به خوبی استراحت کنید. در مجموع می توانید روی بیش از 15 رستوران و بار حساب کنید. با غذاهای آسیایی، غذاهای خاور میانه، غذاهای مراکشی، غذاهای مخصوص گریل و غیره، هر کسی چیزی به دلخواه خود در اینجا پیدا خواهد کرد.

هتل رویال میراژ قصر | One & Only Royal Mirage The Palace

One & Only Royal Mirage The Palace نیز مستقیماً در ساحل واقع شده است. تخت‌های آفتاب‌گیر و چتر‌های آفتابی آماده هستند و می‌توانید یک ناهار سبک را با پاهایتان در شن‌ها میل کنید یا یک شام غروب آفتاب را تجربه کنید. می توانید روز خود را در بار شیک پشت بام به پایان برسانید.

هتل ریکسوس پریمیموم | Rixos Premium Dubai

خدمات با لبخند و فرمول جامع همه جانبه؛ این چیزی است که می توانید در هتل های RIU روی آن حساب کنید. و این در مورد RIU دبی نسبتاً جدید نیز صدق می کند . با یک ساحل خصوصی در آستانه شما، چندین استخر شنا و غذا و نوشیدنی 24 ساعته (!)، هیچ چیز مانع از داشتن تعطیلات رویایی شما نمی شود.

علاوه بر لوکس بودن، موقعیت مکانی خوب نیز در دبی ضروری است. Rixos Premium Dubai هر دو را دارد که مستقیماً در بلوار معروف JBR و ساحل در آستانه شما واقع شده است. این هتل زیبا برای استخر بزرگ و طیف وسیعی از رستوران ها امتیاز جایزه دریافت می کند.

منظور ما از یک هتل خوب در دبی چیست؟ منظره ای عالی از کلان شهر، یک استخر بزرگ، انتخابی از چندین رستوران و اتاق های راحت. و این دقیقاً همان چیزی است که می توانید در Voco Dubai روی آن حساب کنید .

صحبت از تجمل به حداکثر ; ماندارین اورینتال جمیرا دبی را بررسی کنید . این هتل با اتاق های اختیاری با چشم اندازی از افق دبی موقعیتی نزدیک به ساحل، سه استخر و تعداد انگشت شماری رستوران دارد که هر کدام تخصص خاص خود را دارند.

هتل JW Marriott Marquis دبی با ارتفاعی کمتر از 335 متر در یکی از دو برج عظیم اقامت کنید و از تمام امکانات لوکس این هتل لذت ببرید. به ویژه صبحانه؛ چه انتخابی

دوست دارید در کدام یک از این زیباترین هتل های دبی اقامت داشته باشید؟

مشاوره و رزرو